Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.477 din 22 octombrie 2010  privind aprobarea modelului-cadru al Acordului de cooperare pentru organizarea şi exercitarea unor activităţi în scopul realizării unor atribuţii stabilite prin lege autorităţilor administraţiei publice locale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2.477 din 22 octombrie 2010 privind aprobarea modelului-cadru al Acordului de cooperare pentru organizarea şi exercitarea unor activităţi în scopul realizării unor atribuţii stabilite prin lege autorităţilor administraţiei publice locale

EMITENT: Ministerul Finanţelor Publice
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 729 din 2 noiembrie 2010
    Având în vedere prevederile art. 24 alin. (1^3) din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul administraţiei şi internelor şi ministrul finanţelor publice emit următorul ordin:
    ART. 1
    (1) Se aprobă modelul-cadru al Acordului de cooperare pentru organizarea şi exercitarea unor activităţi în scopul realizării unor atribuţii stabilite prin lege autorităţilor administraţiei publice locale, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    (2) Prin adaptarea în mod corespunzător, modelul-cadru prevăzut în anexă poate fi utilizat pentru orice activitate care urmează a fi organizată şi exercitată prin cooperare între instituţiile publice locale.

    ART. 2
    Opţiunea pentru organizarea şi exercitarea unor activităţi în scopul realizării unor atribuţii stabilite prin lege autorităţilor administraţiei publice locale, prin acorduri de cooperare, revine în exclusivitate autorităţilor administraţiei publice locale şi trebuie să aibă la bază principiile de eficienţă, eficacitate şi economicitate coroborate cu principiul autonomiei locale.

    ART. 3
    Prezentul ordin intră în vigoare la data publicării în Monitorul Oficial al României, Partea I.


                    Ministrul administraţiei
                    şi internelor,
                    Traian-Constantin Igaş
                    Ministrul finanţelor publice,
                    Gheorghe Ialomiţianu


    ANEXA 1





    ACORD DE COOPERARE
    pentru organizarea şi exercitarea activităţii de ............
    Încheiat astăzi, ........... 20...
    CAP. I
    Părţile semnatare
    ART. 1
    Părţile prezentului acord de cooperare, denumit în continuare acord, sunt:
    A. Filiala Judeţeană ........... a Asociaţiei ........./Asociaţia de dezvoltare intercomunitară, denumită în continuare - filiala/asociaţia, după caz, în calitate de entitate organizatoare a ......... pentru instituţii publice locale, aşa cum sunt definite la art. 2, alin. (1) pct. 39 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale, cu modificările şi completările ulterioare, prevăzute la lit. B, cu sediul în ......., str. ....... nr. ......, titulară a codului de înregistrare fiscală ...... şi a contului nr. ......, deschis la Banca ......., reprezentată prin domnul/doamna ......, care îndeplineşte funcţia de preşedinte al filialei/asociaţiei,
    şi
    B. Instituţia publică locală care cooperează în vederea finanţării şi realizării în comun a obiectivelor specifice ............, respectiv:
    B.1. Instituţia publică locală ......., cu sediul în ....., str. ......, nr. ...., judeţul ......, titulară a codului de înregistrare fiscală ...... şi a contului nr. ....., deschis la Trezoreria ......., reprezentată prin domnul/doamna ....., având funcţia de ....., după caz, în baza Hotărârii Consiliului Local/Judeţean nr. ...../.......;
    B.2. Instituţia publică locală ......., cu sediul în ....., str. ......, nr. ...., judeţul ......, titulară a codului de înregistrare fiscală ...... şi a contului nr. ....., deschis la Trezoreria ......., reprezentată prin domnul/doamna ....., având funcţia de ....., după caz, în baza Hotărârii Consiliului Local/Judeţean nr. ...../.......;
    B.3. etc.



    CAP. II
    Obiectul acordului de cooperare
    ART. 2
    Obiectul prezentului acord îl constituie cooperarea dintre părţile semnatare în vederea organizării şi exercitării activităţii de ..............., în conformitate cu prevederile legale.

    ART. 3
    Prezentul acord stabileşte:
    a) drepturile şi obligaţiile părţilor în organizarea şi exercitarea activităţii de ...............;
    b) atribuţiile structurii de ...............;
    c) obligaţiile financiare ale instituţiilor publice locale semnatare;
    d) obligativitatea confidenţialităţii datelor şi a informaţiilor în posesia cărora intră oricare dintre persoanele implicate în acest proces.


    ART. 4
    Părţile semnatare stabilesc principiile care stau la baza aplicării acordului şi se obligă să acţioneze consecvent pentru respectarea lor, sub forma:
    a) menţinerii autonomiei juridice, decizionale şi financiare a fiecărei instituţii publice locale semnatare;
    b) îmbinării în mod echitabil a nevoilor de ...... cu resursele disponibile între părţile semnatare;
    c) respectării reciproce a confidenţialităţii în desfăşurarea activităţilor de ........ şi raportarea rezultatelor acestora;
    d) respectării cadrului legal, metodologic şi procedural, specific activităţii de ....... .


    CAP. III
    Drepturile şi obligaţiile părţilor în organizarea şi exercitarea activităţii de ............
    ART. 5
    Filiala/Asociaţia, după caz, în calitate de entitate organizatoare şi de angajator, Îşi asumă următoarele obligaţii:
    a) să constituie o structură de ........, dimensionată ca număr de ........, astfel încât să asigure realizarea activităţii de ...... la toate instituţiile publice locale cuprinse în acord, dar nu mai puţin de ...... angajaţi cu normă întreagă;
    b) să respecte procedurile privind parcurgerea celor 4 faze ale execuţiei bugetare, respectiv angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor prevăzute la art. 14, să întocmească şi să depună declaraţiile privind impozitele şi contribuţiile aferente drepturilor de personal, precum şi pe cele specifice angajatorului, potrivit legii;
    c) să asigure încăperile necesare şi adecvate pentru organizarea şi desfăşurarea activităţilor structurii de ..........;
    d) să asigure procesul de selectare şi angajare a personalului din structura de ...........;
    e) să asigure condiţiile necesare realizării competenţelor privind ..............., planificate în conformitate cu normele generale de ...............;
    f) să asigure condiţiile necesare pregătirii profesionale a ............ la nivelul cerinţelor stabilite prin normele metodologice specifice instituţiilor publice locale;
    g) să respecte cadrul legal, metodologic şi procedural, specific activităţii de ............;
    h) să conducă şi să ţină evidenţa cheltuielilor ocazionate de înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea structurii de ....... şi a decontării acestor cheltuieli între filială/asociaţie, după caz, şi instituţii publice locale semnatare;
    i) să publice trimestrial şi anual pe site-ul propriu de internet cheltuielile ocazionate de înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea structurii de ..........; situaţiile financiare respective se transmit în format electronic către Ministerul Administraţiei şi Internelor şi către Ministerul Finanţelor Publice, în termenul legal de la întocmire;
    j) să stabilească indicatorii de performanţă privind exercitarea activităţii de ...........;
    k) să calculeze şi să raporteze anual indicatorii de performanţă privind exercitarea activităţii de ........;
    l) să realizeze şi să publice un raport anual referitor la activităţile implementate, cheltuielile efectuate, managementul resurselor umane, rezultatele obţinute, indicatorii de performanţă în exercitarea activităţii de ........; raportul se aprobă de către structurile de conducere ale filialei/asociaţiei până la data de 31 ianuarie a anului următor celui pentru care se întocmeşte raportul şi se publică, în termen de 5 zile de la aprobare, pe site-ul propriu de internet şi la avizierul de la sediul filialei/asociaţiei;
    m) să întocmească planul anual, respectiv multianual de activitate (detaliat pentru anul următor şi orientativ pe următorii 2 ani); planul se aprobă de către structurile de conducere ale filialei/asociaţiei până la data de 30 noiembrie a anului anterior şi se publică, în termen de 5 zile de la aprobare, pe site-ul propriu de internet şi la avizierul de la sediul filialei/asociaţiei;
    n) să elaboreze şi să supună aprobării metodologia de organizare a activităţii de ......, în termen de cel mult 60 de zile de la intrarea în vigoare a prezentului acord;
    o) să convoace anual sau ori de câte ori consideră necesar reprezentanţii legali ai instituţiilor publice locale semnatare ale prezentului acord.


    ART. 6
    Instituţiile publice locale semnatare ale prezentului acord au următoarele drepturi:
    a) să propună unele obiective de ........, specifice acestor unităţi administrativ-teritoriale, în vederea cuprinderii acestora în planurile multianuale de ...............;
    b) să solicite şi să beneficieze de servicii de .......... pentru îmbunătăţirea eficienţei şi eficacităţii sistemului de management şi control intern care să asigure atingerea obiectivelor instituţiilor publice locale;
    c) să fie informate, în mod exclusiv şi operativ, asupra problemelor şi iregularităţilor constatate cu ocazia competenţelor privind ......... efectuate;
    d) să primească în mod exclusiv rapoartele de ...... care sunt întocmite, ca urmare a competenţelor privind ....... realizate la propria instituţie publică locală;
    e) să hotărască independent asupra acţiunilor necesare implementării recomandărilor formulate în baza competenţelor privind ........ realizate;
    f) să revoce unilateral prezentul acord, în condiţiile prezentului acord.


    ART. 7
    Instituţiile publice locale semnatare ale prezentului acord au următoarele obligaţii:
    a) să respecte metodologia de ......, respectiv documentarea temeinică, participarea la şedinţe, analiza şi avizarea documentelor procedurale elaborate de ........., şi să furnizeze, în scris sau verbal, informaţiile solicitate;
    b) să asigure accesul la date, informaţii şi documente .........., în vederea atingerii obiectivelor competenţei privind ...........;
    c) să asigure logistica necesară desfăşurării competenţei privind ......., respectiv încăperi adecvate, acces la sistemele de comunicaţii şi tehnologia informaţiilor, furnituri de birou, precum şi alte mijloace materiale utile;
    d) să acorde sprijin structurii de ........ în realizarea sarcinilor acesteia;
    e) să elaboreze şi să transmită structurii de ...... planurile de acţiune necesare implementării recomandărilor însuşite;
    f) să informeze structura de ........ cu privire la modul de transpunere în practică a recomandărilor cuprinse în rapoartele de ...........;
    g) să furnizeze informaţiile solicitate în vederea pregătirii şi exercitarea competenţelor privind ...............;
    h) să estimeze costurile necesare realizării competenţelor privind ....... solicitate în cursul exerciţiului financiar, să prevadă aceste angajamente în bugetul local şi să aloce cota-parte de cheltuieli stabilită;
    i) să participe la convocările prevăzute la art. 5 lit. o).


    CAP. IV
    Atribuţiile structurii de ...............
    ART. 8
    Structura de ......... se constituie distinct în subordinea preşedintelui filialei/asociaţiei, după caz, şi prin atribuţiile sale nu trebuie să fie implicată în activităţile de ............... .

    ART. 9
    Atribuţiile structurii de .............. sunt:
    a) elaborează normele metodologice specifice privind exercitarea activităţii de ......., aprobate de reprezentanţii legali ai tuturor instituţiilor publice locale semnatare şi avizate pentru conformitate de .................;
    b) elaborează, în cooperare cu fiecare reprezentant legal al instituţiei publice locale semnatare, proiectul planului anual şi multianual de .......... pentru fiecare instituţie publică locală semnatară, de regulă, pe o perioadă de ..... ani, şi pe baza acestora se centralizează în planul anual, respectiv în planul multianual de ....... al activităţii de ........ constituite la nivelul filialei/asociaţiei, după caz;
    c) efectuează activităţi de ......, conform prevederilor legale în vigoare;
    d) raportează periodic reprezentantului legal al instituţiei publice locale asupra constatărilor, concluziilor şi recomandărilor rezultate din activităţile sale de ....................;
    e) elaborează raportul anual al activităţii de ...............;
    f) în cazul identificării unor nereguli sau posibile prejudicii, raportează imediat autorităţilor administraţiei publice locale respective;
    g) asigură confidenţialitatea datelor şi a informaţiilor rezultate în urma activităţilor de ........ desfăşurate;
    h) sprijină instituţiile publice locale semnatare să răspundă solicitărilor organelor abilitate în timpul controalelor.


    ART. 10
    Planificarea şi efectuarea competenţelor privind ...... se realizează în mod echitabil pentru toate instituţiile publice locale semnatare ale prezentului acord, în funcţie de competenţele solicitate şi de resursele disponibile.

    ART. 11
    Structura de .......... asigură efectuarea competenţelor privind .........., conform legii şi prevăzute în planurile de............... pentru fiecare instituţie publică locală semnatară a prezentului acord şi formulează concluzii şi recomandări pentru îmbunătăţirea activităţilor ................. .

    CAP. V
    Drepturile şi obligaţiile financiare ale părţilor
    ART. 12
    În vederea realizării în comun a activităţii de ........, părţile susţin financiar înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea structurii de ........ .

    ART. 13
    (1) Organizarea şi exercitarea în concret a activităţii de .......... pentru instituţiile publice locale semnatare şi asigurarea evidenţelor privind activităţile desfăşurate, precum şi costurile aferente acestora sunt în responsabilitatea filialei/asociaţiei, în calitate de entitate organizatoare.
    (2) Finanţarea cheltuielilor prevăzute la alin. (1) se realizează prin plata cotei-părţi ce revine fiecărei instituţii publice locale semnatare a prezentului acord.

    ART. 14
    (1) Cheltuielile ocazionate de înfiinţarea, organizarea şi funcţionarea structurilor de .......... se finanţează prin contribuţia din bugetul instituţiilor publice locale semnatare.
    (2) Cota-parte din cheltuielile determinate de funcţionarea structurilor de ......... ce revine fiecărei instituţii publice locale semnatare trebuie să fie mai mică decât cheltuielile ocazionate pentru prestarea aceleiaşi activităţi de către fiecare instituţie publică locală în parte, cu respectarea principiilor de eficienţă, eficacitate şi economicitate.
    (3) Cota-parte a fiecărei instituţii publice locale, plătibilă lunar în contul filialei/asociaţiei pentru luna următoare, se stabileşte înainte de începerea anului financiar, în baza fundamentărilor făcute de reprezentanţii legali ai instituţiilor publice locale semnatare cu privire la frecvenţa cu care va fi prestată activitatea de ......., precum şi costul mediu zilnic per activitate prestată.
    (4) Nivelul cotei-părţi:
    a) se stabileşte pentru o lună şi nu poate fi fracţionat;
    b) se rotunjeşte la 10 lei în favoarea filialei/asociaţiei;
    c) va respecta principiile de eficienţă, eficacitate şi economicitate, prevăzute la art. 24 alin. (1^1) din Legea nr. 273/2006, cu modificările şi completările ulterioare.


    ART. 15
    (1) În cazul realizării activităţii de ............... prin intermediul filialei/asociaţiei, instituţiile publice locale semnatare achită cota-parte, pe întreaga durată de existenţă a prezentului acord, după cum urmează:
    a) până cel mai târziu în ultima zi lucrătoare a fiecărei luni pentru luna următoare;
    b) ca excepţie de la prevederile lit. a), pentru perioada cuprinsă între data semnării prezentului acord şi sfârşitul lunii respective, în termen de ... zile lucrătoare de la data semnării.

    (2) Pentru neplata la termen a obligaţiilor ce le revin, potrivit alin. (1), instituţiile publice locale semnatare datorează majorări de întârziere calculate pentru fiecare lună sau fracţie de lună de întârziere, începând cu ziua imediat următoare termenului de scadenţă şi până la data stingerii sumei datorate, inclusiv.
    (3) Nivelul majorării de întârziere este cel prevăzut pentru obligaţiile fiscale cuvenite bugetelor locale.
    (4) În cazul în care instituţia publică locală semnatară nu achită cota-parte la termenele prevăzute la alin. (1), filiala/asociaţia, după caz, înaintează o notificare către instituţia publică locală respectivă, aceasta constituind titlu executoriu, fără îndeplinirea niciunei alte proceduri.

    CAP. VI
    Clauze de confidenţialitate şi incompatibilitate
    ART. 16
    Informaţiile, datele şi documentele utilizate de ............ în cadrul desfăşurării competenţelor privind ........ sunt confidenţiale conform prevederilor ...................... .

    ART. 17
    Documentele privind ......, inclusiv raportul de ........, sunt comunicate şi puse la dispoziţia exclusivă a reprezentanţilor legali ai instituţiilor publice locale afiliate.

    ART. 18
    Prin clauza de confidenţialitate părţile semnatare ale prezentului acord convin ca, pe toată durata acestuia, dar şi după încetarea lui, să nu solicite de la personalul structurii de ...... date sau informaţii care privesc oricare dintre celelalte instituţii publice locale implicate în acţiunea de cooperare şi de care acesta a luat cunoştinţă în timpul exercitării competenţelor privind ................... .

    ART. 19
    .............. asigură confidenţialitatea datelor, a informaţiilor şi a documentelor între instituţiile publice locale semnatare ale prezentului acord.

    ART. 20
    Divulgarea unor date, informaţii sau documente de natură să aducă prejudicii instituţiilor publice locale semnatare ale prezentului acord se sancţionează potrivit legislaţiei în vigoare.

    CAP. VII
    Forţa majoră şi litigiile
    ART. 21
    (1) Niciuna dintre părţile prezentului acord nu răspunde de neexecutarea sau executarea necorespunzătoare a obligaţiilor asumate, dacă acestea sunt urmare a unui caz de forţă majoră.
    (2) Forţa majoră constituie un obstacol de neînfrânt şi inevitabil şi provoacă imposibilitatea absolută de executare, fiind imprevizibilă; sunt considerate caz de forţă majoră, în sensul prezentului acord, împrejurări ca: război, revoluţie, cutremur, marile inundaţii.

    ART. 22
    Nu se consideră caz de forţă majoră acel eveniment care îndeplineşte cumulativ condiţiile:
    a) nu este adus la cunoştinţa părţilor semnatare ale prezentului acord, în cel mult ... zile lucrătoare de la producere;
    b) există indicii că nu sunt luate toate măsurile posibile în vederea reducerii consecinţelor acestuia.


    ART. 23
    Orice neînţelegere care decurge din interpretarea sau executarea prezentului acord este soluţionată de părţile semnatare pe cale amiabilă.

    ART. 24
    În cazul în care soluţionarea neînţelegerii pe cale amiabilă nu este posibilă, litigiul dintre părţile semnatare ale prezentului acord se soluţionează de către instanţele de judecată competente, potrivit legii.

    CAP. VIII
    Durata şi desfiinţarea acordului de cooperare
    ART. 25
    Prezentul acord se încheie pe o durată nedeterminată şi intră în vigoare de la data semnării lui de către reprezentanţii legali ai părţilor semnatare.

    ART. 26
    Modificarea sau desfiinţarea prezentului acord în cursul executării lui se poate face numai pentru motive obiective, întemeiate şi neimputabile părţilor, prin acordul de voinţă al acestora.

    ART. 27
    Prezentul acord poate fi modificat prin acte adiţionale aprobate de reprezentanţii legali ai părţilor acordului.

    ART. 28
    (1) Calitatea unei instituţii publice locale de parte în prezentul acord poate înceta, în baza hotărârii consiliului local/judeţean adoptate în acest sens, începând cu data de 1 ianuarie a anului următor celui în care se comunică filialei/asociaţiei hotărârea respectivă.
    (2) Hotărârea prevăzută la alin. (1) trebuie să fie adoptată cu cel puţin 60 de zile înainte de sfârşitul anului bugetar.
    (3) Pe parcursul perioadei prevăzute la alin. (2) instituţia publică locală respectivă poate reveni asupra opţiunii de încetare a calităţii de parte în prezentul acord, dar nu mai târziu de 60 de zile înainte de sfârşitul anului bugetar, caz în care aceasta trebuie să comunice filialei/asociaţiei hotărârea consiliului local/judeţean prin care abrogă hotărârea prevăzută la alin. (1).

    CAP. IX
    Dispoziţii finale
    ART. 29
    (1) Anual, părţile prezentului acord se reunesc pentru:
    a) efectuarea analizei rezultatelor executării acordului şi aprobarea raportului anual de activitate;
    b) stabilirea de măsuri privind eficientizarea activităţii de ..........;
    c) aprobarea planului anual şi a celui multianual de ...........;
    d) stabilirea cotei-părţi lunare datorate de instituţiile publice locale semnatare.

    (2) Măsurile prevăzute la alin. (1) lit. b)-d) se adoptă cel mai târziu în luna noiembrie a anului curent pentru anul următor.
    (3) Dezbaterile din reuniunile prevăzute la alin. (1) se cuprind într-un proces-verbal şi se semnează de către reprezentanţii legali prezenţi ai părţilor semnatare ale prezentului acord.
    (4) Măsurile prevăzute la alin. (1) lit. b)-d) se adoptă cu votul majorităţii reprezentanţilor legali ai instituţiilor publice locale semnatare ale prezentului acord şi devin obligatorii pentru toate părţile, inclusiv pentru instituţii publice locale care nu au fost reprezentate sau ai căror reprezentanţi legali au votat împotriva măsurilor respective.

    ART. 30
    Prezentul acord, prin act adiţional:
    a) poate fi modificat numai cu acordul scris al tuturor părţilor semnatare ale acordului;
    b) se modifică oricând pe durata existenţei sale, ca urmare a evenimentelor legislative intervenite asupra actelor normative care au stat la baza adoptării lui.


    ART. 31
    Încheierea şi desfiinţarea prezentului acord se comunică, în termen de 5 zile de la aprobare, Ministerului Administraţiei şi Internelor şi Ministerului Finanţelor Publice.

    ART. 32
    Actul de înfiinţare şi statutul filialei/asociaţiei, după caz, se modifică potrivit prezentului acord în termen de 45 de zile de la încheierea acestuia.

    *
    Prezentul acord a fost încheiat în .... exemplare, toate fiind identic egale din punct de vedere juridic, câte un exemplar pentru fiecare parte semnatară, astăzi, ........... 20 ...... .
    *
    Semnăturile reprezentanţilor părţilor

┌─────────────┬────────────────────────┐
│L.S. │Preşedinţele filialei/ │
│ │asociaţiei, după caz │
├┬────────────┼────────────────────────┤
││1. Semnătura│ │
├┼────────────┼────────────────────────┤
││2. Data │ │
││semnăturii │ │
├┼────────────┼────────────────────────┤
││3. │ │
││Înregistrat │ │
││sub nr. │ │
└┴────────────┴────────────────────────┘


┌─────────────┬────────────────────────┐
│L.S. │Conducătorul instituţiei│
│ │publice locale, B.1.: │
├┬────────────┼────────────────────────┤
││1. Semnătura│ │
├┼────────────┼────────────────────────┤
││2. Data │ │
││semnăturii │ │
├┼────────────┼────────────────────────┤
││3. │ │
││Înregistrat │ │
││sub nr. │ │
└┴────────────┴────────────────────────┘


┌─────────────┬────────────────────────┐
│L.S. │Conducătorul instituţiei│
│ │publice locale, B.2.: │
├┬────────────┼────────────────────────┤
││1. Semnătura│ │
├┼────────────┼────────────────────────┤
││2. Data │ │
││semnăturii │ │
├┼────────────┼────────────────────────┤
││3. │ │
││Înregistrat │ │
││sub nr. │ │
└┴────────────┴────────────────────────┘

    _________

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016