Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.443 din 27 decembrie 1995  privind restituirea T.V.A. aferente bunurilor şi serviciilor destinate misiunilor diplomatice, investitorilor străini în domeniul explorării şi exploatării zăcămintelor de petrol şi gaze, precum şi realizării unor obiective finanţate din ajutoare şi împrumuturi nerambursabile    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2.443 din 27 decembrie 1995 privind restituirea T.V.A. aferente bunurilor şi serviciilor destinate misiunilor diplomatice, investitorilor străini în domeniul explorării şi exploatării zăcămintelor de petrol şi gaze, precum şi realizării unor obiective finanţate din ajutoare şi împrumuturi nerambursabile

EMITENT: MINISTERUL FINANŢELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 12 din 19 ianuarie 1996
    Ministru de stat, ministrul finanţelor,

    în baza prevederilor art. 5 lit. c) şi ale art. 17 lit. C.d) şi f) din Ordonanţa Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adăugată, republicată, ale art. II punctul 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1995 cu privire la modificarea şi completarea unor reglementări referitoare la accize, taxa pe valoarea adăugată şi comisionul vamal, precum şi ale Normelor nr. 4.500/1993 privind taxa pe valoarea adăugată aferentă operaţiunilor referitoare la vânzări de bunuri şi prestări de servicii în favoarea misiunilor diplomatice şi a unităţilor asimilate acestora, pentru aplicarea cotei zero de taxa pe valoarea adăugată,
    în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 449/1994 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor,
    emite următorul ordin:

    ART. 1
    Direcţia generală impozite indirecte din cadrul Ministerului Finanţelor primeşte şi analizează:
    - cererile misiunilor diplomatice şi ale instituţiilor asimilate acestora, acreditate în România, precum şi ale personalului acestora, privind restituirea taxei pe valoarea adăugată aferentă cumpărărilor de bunuri şi servicii din România, cu respectarea dispoziţiilor legale în vigoare;
    - cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată, aferentă utilajelor, echipamentelor şi serviciilor achiziţionate, legate nemijlocit de activităţile din domeniul explorării şi exploatării zăcămintelor de petrol şi gaze, realizate de investitori străini, precum şi cele aferente obiectivului de investiţii "Dezvoltarea şi modernizarea Aeroportului Internaţional Bucureşti-Otopeni", precum şi cererile pentru eliberarea certificatelor pe baza cărora furnizorii şi prestatorii care participa la realizarea obiectivelor de mai sus facturează bunurile livrate şi serviciile prestate fără taxa pe valoarea adăugată, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferentă intrărilor destinate realizării obiectivelor.
    Pe baza analizei, Direcţia generală impozite indirecte aprobă sau propune spre aprobare, potrivit competenţelor din anexa nr. I, pentru fiecare cerere în parte, sumă ce urmează a fi restituită din taxa pe valoarea adăugată.
    ART. 2
    Cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată, aferentă bunurilor şi serviciilor achiziţionate destinate realizării unor obiective pe teritoriul României, cu finanţare asigurată din ajutoare sau împrumuturi nerambursabile acordate de guverne străine, de organisme internaţionale, precum şi de organizaţii nonprofit şi de caritate, se primesc şi se analizează de către organele fiscale teritoriale la care sunt înregistraţi titularii cererilor.
    Pe baza analizei, organele fiscale teritoriale avizează şi transmit cererile prevăzute la alineatul de mai sus, în vederea aprobării, la direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeana sau a municipiului Bucureşti, după caz.
    Suma care urmează a se restitui se aproba de către directorul general al direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeana sau a municipiului Bucureşti, după caz.
    Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeană sau a municipiului Bucureşti, după caz, pentru neimpozitarea cu taxa pe valoarea adăugată a obiectivelor prevăzute la alin. 1, poate elibera certificate de aplicare a cotei zero de taxa pe valoarea adăugată de către furnizorii şi prestatorii care participă la realizarea obiectivelor, pentru bunurile livrate şi serviciile prestate, cu exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferentă intrărilor destinate realizării obiectivelor.
    ART. 3
    Restituirea taxei pe valoarea adăugată se efectuează potrivit precizărilor din anexa nr. 1.
    ART. 4
    Direcţia generală impozite indirecte şi Direcţia generală de contabilitate publică şi trezorerie a statului din cadrul Ministerului Finanţelor, direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţene şi a municipiului Bucureşti vor lua măsuri pentru aducerea la îndeplinire a prezentului ordin.
    ART. 5
    Prevederile prezentului ordin se aplica începînd cu data de 1 ianuarie 1996.
    ART. 6
    Cu data intrării în vigoare a prezentului ordin, prevederile Ordinului ministrului de stat, ministrul finanţelor, nr. 54 din 17 ianuarie 1994 îşi încetează aplicabilitatea.

               Ministru de stat, ministrul finanţelor,
                           Florin Georgescu

    Bucureşti, 27 decembrie 1995.
    Nr. 2443.


    ANEXA 1

                 PRECIZĂRI
    privind modul de restituire a taxei pe valoarea adăugată

    În aplicarea prevederilor art. 5 lit. c) şi ale art. 17 lit. C.d) şi f) din Ordonanţa Guvernului nr. 3/1992 privind taxa pe valoarea adăugată, republicată, ale art. II pct. 1 din Ordonanţa Guvernului nr. 22/1995 cu privire la modificarea şi completarea unor reglementări referitoare la accize, taxa pe valoarea adăugată şi comisionul vamal, precum şi ale Normelor nr. 4.500/1993 ale Ministerului Finanţelor, se fac următoarele precizări:

    I. Direcţia generală impozite indirecte din cadrul Ministerului Finanţelor primeşte şi analizează cererile de restituire a taxei pe valoarea adăugată ale misiunilor diplomatice străine (anexa nr. I/1), inclusiv ale personalului acestora (anexa nr. I/2), acreditate în România.
    1. Verificarea şi analiza efectuate urmăresc:
    - ca documentele ce atestă achiziţionarea de bunuri şi servicii să corespundă formularelor tipizate comune şi specifice privind aplicarea taxei pe valoarea adăugată, prevăzute de reglementările în vigoare;
    - specificarea în documentele respective, într-o coloană distinctă, a sumei privind taxa pe valoarea adăugată aferentă valorii bunurilor şi serviciilor achiziţionate, precum şi existenţa dovezii acestora;
    - existenţa avizului favorabil al Ministerului Afacerilor Externe şi a semnăturilor persoanelor autorizate;
    - verificarea corectitudinii calculelor.
    2. În urma verificării şi analizei se întocmeşte o notă în care se consemnează numărul şi data cererii, rezultatul verificării şi propuneri cu privire la:
    - aprobarea restituirii taxei pe valoarea adăugată;
    sau
    - respingerea cererii.
    Restituirea taxei pe valoarea adăugată se aprobă, pentru fiecare caz în parte, astfel:
    a) de către directorul general al Direcţiei generale impozite indirecte, pentru sume de până la un milion lei inclusiv, pentru fiecare caz în parte;
    b) de către secretarul de stat care coordonează Direcţia generală impozite indirecte, pentru sume ce depăşesc un milion lei, pentru fiecare caz în parte.
    3. Pe baza aprobării, Direcţia generală impozite indirecte întocmeşte comunicarea către Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, potrivit anexei nr. I/6, precum şi comunicarea către misiunea diplomatică privind modul de soluţionare a cererii, potrivit anexei nr. I/7.
    4. Direcţia trezorerie din cadrul Direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti, în baza comunicărilor primite de la Ministerul Finanţelor, va întocmi ordine de plata pentru fiecare misiune diplomatică, în care se va înscrie suma integrală care se restituie. Pe versoul ordinului de plata se vor menţiona distinct suma care se restituie misiunilor diplomatice şi suma restituită personalului acestora în cazul în care nu sunt deschise conturi personale în care să se facă vărsămintele.
    În contabilitatea execuţiei de casa a bugetului de stat vor fi evidenţiate operaţiunile de restituire din contul 60.12 x 02 "Rambursări din taxa pe valoarea adăugată", iar în cadrul acestuia se va conduce evidenţa analitică pe fiecare misiune diplomatică sau unitate asimilată acesteia.

    II. Investitorii străini care beneficiază de scutire de taxa pe valoarea adăugată pentru utilajele, echipamentele şi serviciile achiziţionate, legate nemijlocit de activitatea din domeniul explorării şi exploatării zăcămintelor de petrol şi gaze, precum şi cei care participă la realizarea obiectivului de investiţii "Dezvoltarea şi modernizarea Aeroportului Internaţional Bucureşti-Otopeni" prezintă cererea de restituire a taxei pe valoarea adăugată Direcţiei generale impozite indirecte din cadrul Ministerului Finanţelor, potrivit anexei nr. I/3.
    Cererile se analizează şi se verifica, urmărindu-se respectarea reglementărilor în vigoare cu privire la restituirea taxei pe valoarea adăugată.
    Cererile aprobate potrivit competentelor prevăzute la pct. 1.2. se transmit Direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti care, prin Direcţia trezorerie, restituie taxa pe valoarea adăugată, pe baza ordinului de plată, din contul 60.16 x 02.
    Furnizorii şi prestatorii care participă la realizarea obiectivelor menţionate la pct. II pot factura bunurile livrate şi serviciile prestate fără T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferente intrărilor destinate realizării obiectivelor respective, pe baza unui certificat eliberat de Direcţia generală impozite indirecte.
    Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, pe baza unei documentaţii ce trebuie să cuprindă:
    - contractele privind realizarea obiectivelor, de către investitorii străini, pe teritoriul României, aprobate de Guvern;
    - contractele încheiate cu furnizorii bunurilor sau cu prestatorii de servicii;
    - certificatele de înregistrare ca plătitori de T.V.A. a furnizorilor de bunuri sau a prestatorilor de servicii.

    III. Cota zero de T.V.A. pentru bunurile şi serviciile destinate realizării unor obiective pe teritoriul României, cu finanţare directă asigurată din ajutoare sau împrumuturi nerambursabile, se aplică, dacă sunt îndeplinite următoarele condiţii:
    1. obiectivele ce urmează a fi realizate să fie:
    a) nominalizate în hotărâri ale Guvernului;
    b) prevăzute în acorduri, protocoale, înţelegeri încheiate cu guverne străine, organisme internaţionale, precum şi cu organizaţii nonprofit şi de caritate;
    2. obiectivele trebuie să fie de interes public general şi destinate unor scopuri cu caracter umanitar, social-filantropic, de apărare a sănătăţii, cultural, artistic, educativ, ştiinţific, sportiv, să contribuie la protecţia şi conservarea monumentelor istorice şi de arhitectura şi să fie concretizate în construcţii, dotări cu tehnica de calcul, aparatura de specialitate, mobilier specific etc.; prin obiectiv nu se înţelege achiziţionarea de materiale consumabile şi servicii destinate desfăşurării activităţii curente a respectivei instituţii sau de bunuri nelegate strict de realizarea scopurilor menţionate mai sus;
    3. finanţarea să fie asigurată din:
    a) fondul de contrapartidă, constituit din contravaloarea în lei a ajutoarelor primite de România sub forma de bunuri şi servicii;
    b) ajutoare, altele decât cele cuprinse la lit. a) de mai sus, sau împrumuturi nerambursabile acordate de guverne străine sau organisme internaţionale;
    c) fonduri ale organizaţiilor nonprofit şi de caritate din străinătate şi din ţara, constituite şi din donaţii ale persoanelor fizice şi juridice.
    Cota zero de T.V.A. se realizează astfel:

    A. prin exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. de către beneficiarii obiectivelor de mai sus, dacă aceştia sunt plătitori de T.V.A.;

    B. prin restituirea, de către direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeană sau a municipiului Bucureşti, a T.V.A. aferente aprovizionărilor destinate realizării obiectivelor ai căror beneficiari nu sunt plătitori de T.V.A.
    Restituirea T.V.A. aferentă obiectivelor ai căror beneficiari sunt neplătitori de T.V.A. se efectuează de către direcţiile generale ale finanţelor publice şi controlului financiar de stat, pe baza documentaţiei depuse, verificată şi aprobată potrivit competentelor acordate.
    Cererile de restituire se vor depune la organul fiscal teritorial la care sunt înregistraţi titularii cererii, trimestrial, cel mai târziu până la finele lunii următoare încheierii unui trimestru, şi vor fi justificate numai cu documente aferente cumpărărilor efectuate în trimestrul pentru care se solicita restituirea de T.V.A. Nedepunerea în termen şi necuprinderea tuturor documentelor justificative vor atrage pierderea dreptului de restituire.
    Documentaţia necesară restituirii va cuprinde:
    - cererea de restituire a T.V.A. (anexa nr. I/4);
    - certificatul de înregistrare fiscală,
    - comunicarea băncii privind atribuirea numărului de cont: curent, investiţii - lei, valută,
    - autorizaţia de construcţie a obiectivului, dacă este cazul;
    - documente justificative privind cheltuielile, respectiv: chitanţe fiscale, facturi sau alte documente legale din care să rezulte cuantumul de T.V.A.;
    - dovada plăţii bunurilor sau serviciilor achiziţionate pentru care se solicită restituirea T.V.A. (dispoziţii de plată, dispoziţii de încasare, ordine de plată, extrase de cont);
    - documente din care să rezulte modalitatea de finanţare;
    - în situaţia în care, pentru efectuarea verificării şi analizei, sunt necesare şi alte documente decât cele menţionate mai sus, organul fiscal le poate solicita titularului cererii.
    După verificare, organul fiscal teritorial va întocmi un proces-verbal din care să rezulte suma propusă pentru restituire şi suma neavizată, cu menţionarea detaliată a motivelor ce au condus la aceasta decizie.
    Cererile de restituire, însoţite de procesul-verbal întocmit conform alineatului precedent, şi documentaţia justificativă care a stat la baza emiterii avizului se transmit, spre aprobare, direcţiei generale a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeana sau a municipiului Bucureşti, după caz;

    C. prin facturarea, de către furnizorii şi prestatorii care participă la realizarea obiectivului, a bunurilor livrate şi a serviciilor prestate fără T.V.A., cu exercitarea dreptului de deducere a T.V.A. aferentă intrărilor destinate realizării obiectivului, pe baza unui certificat (anexa nr. I/5), eliberat de direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat judeţeană sau a municipiului Bucureşti, după caz.
    Certificatul va fi eliberat la cererea beneficiarului, avizată de organul fiscal la care este înregistrat ca plătitor de impozite şi taxe la care se va anexa:
    - contractul încheiat cu furnizorul bunurilor sau prestatorul serviciilor destinate realizării obiectivelor prevăzute la pct. III 1 şi 2 de mai sus;
    - certificatul de înregistrare ca plătitor de T.V.A. al furnizorului de bunuri sau al prestatorului de servicii;
    - autorizaţia de construcţie a obiectivului, dacă este cazul;
    - documente din care să rezulte modalitatea de finanţare, conform pct. III 3 de mai sus.


    ANEXA I/1

                       CERERE
    de restituire a taxei pe valoarea adăugată

┌───┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ DENUMIREA INSTITUŢIEI: │
│ │ a) Misiunea diplomatică ................................................│
│ 1.│ b) Oficiul consular ....................................................│
│ │ c) Reprezentanta organizaţiei internaţionale interguvernamentale .......│
│ │ ........................................................................│
├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ ADRESA: │
│ 2.│ Localitatea ......................, str. ................... nr. ......│
│ │ sectorul ........., codul poştal ........ │
└───┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    Prin prezenta solicităm restituirea taxei pe valoarea adăugată, plătită
pentru cumpărări de bunuri/prestări de servicii pentru UZ OFICIAL
[art. 17 lit. C.d) din Ordonanţa Guvernului nr. 3/1992, republicată],
în suma de ..... lei.

    Se anexează documentele (se marchează cu x):
    - nota verbală din partea conducătorului
      instituţiei în care persoana îşi
      desfăşoară activitatea |_|
    - bon de comanda |_|
    - chitanţa fiscală |_|
    - alte documente |_|
    - borderou |_|

    RESTITUIREA ESTE AFERENTĂ LUNILOR: |_| |_| |_|
    Solicităm restituirea în contul nr. ......, deschis la ...............,
    Sucursala .......................

    Conducătorul instituţiei diplomatice,
   .......................................
             (semnătura)
             Ştampila

 ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │ CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE │
 │ Avizăm favorabil restituirea T.V.A. în suma de ..... lei, fiind │
 │ îndeplinite condiţiile de reciprocitate. │
 │ │
 │ Directorul Direcţiei protocol, │
 │ │
 │ Semnătura ....... Data ........ │
 │ Ştampila │
 └─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │ CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR │
 │ Aprobăm restituirea taxei pe valoarea adăugată în suma de ..... lei.│
 │ │
 │ Directorul general al Direcţiei generale impozite indirecte, │
 │ │
 │ Semnătura ............ Data .............. │
 │ Ştampila │
 └──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA I/2

                    CERERE
            de restituire a taxei pe valoarea adăugată

 ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │ NUMELE ŞI PRENUMELE SOLICITANTULUI: ...................... │
 │ │
 │ FUNCŢIA SOLICITANTULUI:................................... │
 │ │
 │ ADRESA: │
 │ Localitatea ..................., str. ............. nr. ....... │
 │ sectorul ............, codul poştal ............ │
 └──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
    Prin prezenta solicităm restituirea taxei pe valoarea adăugată,
plătită pentru cumpărări de bunuri/prestări de servicii pentru
UZ PERSONAL [art. 17 lit. C.d) din
Ordonanţa Guvernului nr. 3/1992, republicată], în suma de ...... lei.

    Se anexează documentele (se marchează cu x):
    - nota verbală din partea conducătorului |_|
      instituţiei în care persoana îşi
      desfăşoară activitatea
    - bon de comandă |_|
    - factura |_|
    - chitanţa fiscală |_|
    - alte documente |_|
    - borderou |_|

    RESTITUIREA ESTE AFERENTĂ LUNILOR: |_| |_| |_|
    Solicităm restituirea în contul nr. ......., deschis la .............,
    Sucursala ...................

      Conducătorul instituţiei diplomatice,
      .....................................
                (semnătura)
                 Ştampila

 ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │ CADRU REZERVAT MINISTERULUI AFACERILOR EXTERNE │
 │ │
 │ Avizăm favorabil restituirea T.V.A. în sumă de ....... lei, │
 │ fiind îndeplinite condiţiile de reciprocitate. │
 │ │
 │ Directorul Direcţiei protocol, │
 │ │
 │ Semnătura ...... Data ....... │
 │ Ştampila │
 └──────────────────────────────────────────────────────────────────┘
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │ CADRU REZERVAT MINISTERULUI FINANŢELOR │
 │ │
 │ Aprobăm restituirea taxei pe valoarea adăugată în sumă de ..... lei.│
 │ │
 │ Directorul general al Direcţiei generale impozite indirecte, │
 │ │
 │ Semnătura ............. Data ............. │
 │ Ştampila │
 └──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA I/3

                        CERERE
    de restituire a taxei pe valoarea adăugată

┌───┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ DENUMIREA UNITĂŢII: .......................... │
│ 1.│ │
│ │ codul fiscal ................................... │
├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ ADRESA: │
│ 2.│ Localitatea ..................., str. ................... nr. ......., │
│ │ sectorul ........., codul poştal ........, judeţul ................... │
└───┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
    În conformitate cu prevederile Legii nr. 66/1992 şi ale
Ordonanţei Guvernului nr. 3/1992, republicată [art. 5 lit. c), completat
conform Ordonanţei Guvernului nr. 22/1995], prin prezenta solicităm restituirea
taxei pe valoarea adăugată plătite pentru bunurile şi serviciile achiziţionate,
legate nemijlocit de activităţile în domeniul ........, în sumă de ....... lei.

    Se anexează documentele (se marchează cu x):
    - factura |_|
    - chitanţa fiscală |_|
    - alte documente |_|

    RESTITUIREA ESTE AFERENTĂ LUNII: ...................................
    Solicităm restituirea în contul nr. ....., deschis la ..............,
Sucursala ................

   Conducătorul unităţii ...... Semnătura şi ştampila ........ Data ......

 ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │ CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL │
 │ │
 │ Aprobăm restituirea T.V.A. pentru suma de ............... lei. │
 │ Nu aprobăm restituirea sumei de ........................ lei, │
 │ din următoarele motive: .......................................... │
 │ .................................................................. │
 │ .................................................................. │
 │ Numele persoanei care aprobă restituirea ......................... │
 │ Funcţia .................. │
 │ │
 │ Semnătura şi ştampila ............ Data ......... │
 └──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA I/4

                         CERERE
    de restituire a taxei pe valoarea adăugată

┌───┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │ DENUMIREA UNITĂŢII: .......................... │
│ 1.│ │
│ │ codul fiscal ................................... │
├───┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ ADRESA: │
│ 2.│ Localitatea ..................., str. ................... nr. ......., │
│ │ sectorul ........., codul poştal ........, judeţul .............. │
└───┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
    În conformitate cu prevederile Ordonanţei Guvernului nr. 3/1992,
republicată [art. 17 lit. C.f)], prin prezenta solicităm restituirea taxei pe
valoarea adăugată plătite pentru bunurile şi serviciile achiziţionate,
destinate realizării unor obiective pe teritoriul României cu finanţare directă
asigurată din ajutoare sau împrumuturi nerambursabile acordate de guverne
străine, de organisme internaţionale, precum şi de organizaţii nonprofit şi
de caritate.

    Se anexează documentele (se marchează cu x):
    - factura |_|
    - chitanţa fiscală |_|
    - alte documente |_|

    RESTITUIREA ESTE AFERENTĂ OBIECTIVULUI: ............................
    Solicităm restituirea în contul nr. ....., deschis la ..............,
Sucursala ................

    Finanţarea este asigurată din .......................................

   Conducătorul unităţii ...... Semnătura şi ştampila ......... Data ......
 ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │ CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL │
 │ │
 │ Aprobăm restituirea T.V.A. pentru suma de ............... lei. │
 │ Nu aprobăm restituirea sumei de ........................ lei, │
 │ din următoarele motive: .......................................... │
 │ .................................................................. │
 │ .................................................................. │
 │ Numele persoanei care aprobă restituirea ......................... │
 │ Funcţia .................. │
 │ │
 │ Semnătura şi ştampila ............ Data ......... │
 └──────────────────────────────────────────────────────────────────────┘



    ANEXA I/5

    MINISTERUL FINANŢELOR
    Direcţia generală a finanţelor publice
    şi controlului financiar de stat
    a judeţului ...............

                      CERTIFICAT
                      Nr. .......
    În conformitate cu prevederile art. 17 lit. C.f) din Ordonanţa Guvernului nr. 3/1992, republicată, şi ale Ordinului ministrului de stat, ministrul finanţelor, nr. 2.443 din 27 decembrie 1995, se acordă cota zero de taxa pe valoarea adăugată unităţii ...................................................
    .............................................................................
    pentru bunurile livrate şi serviciile prestate în baza contractelor:
    - nr. ......../ ......, încheiat cu ..........
    - nr. ......../ ......, încheiat cu ..........
    - nr. ......../ ......, încheiat cu ..........
    - nr. ......../ ......, încheiat cu ..........
    privind obiectivul ..........................
    ..............................................
    finanţat ....................................
    ..............................................
    Societăţile furnizoare vor aplica cota zero de taxa pe valoarea adăugată la facturarea bunurilor livrate şi serviciilor prestate, beneficiind de exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adăugată aferentă cumpărărilor de bunuri şi servicii destinate realizării contractelor.

                     Director general,


    ANEXA I/6

    MINISTERUL FINANŢELOR Nr. ....../..........
    Direcţia generală impozite indirecte


                           Către
     Direcţia generală a finanţelor publice şi controlului financiar de stat a municipiului Bucureşti
     Direcţia trezorerie

    Vă comunicăm că, urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată, înregistrată la Ministerul Finanţelor cu nr. ......./....., s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adăugată aferentă bunurilor şi serviciilor cumpărate de către:
    a) Misiunea diplomatică a .......................
    b) Personalul misiunii ..........................,
    în sumă de :
    a) ............... lei
    b) ............... lei.
    Vă rugăm ca sumele de mai sus să fie restituite prin virament în contul Ambasadei ................. nr. ................, deschis la Banca ............, Sucursala .............
    Vă remitem, anexată în xerocopie, cererea de restituire, aprobată, pe baza căreia va rugăm a efectua viramentul.

                   Director general,


    ANEXA I/7

    MINISTERUL FINANŢELOR Nr. ......./........
    Direcţia generală impozite indirecte


                            Către
                 Ambasada ....................

    Prin prezenta vă comunicăm că, urmare a cererii de restituire a taxei pe valoarea adăugată, înregistrată la Ministerul Finanţelor cu nr. ......./......, vi s-a aprobat restituirea taxei pe valoarea adăugată aferentă bunurilor şi serviciilor cumpărate pentru:
    a) uzul oficial al ......................
    b) uzul personalului ....................,
    urmând ca plata să se efectueze prin virament în contul Ambasadei ......., nr. ........., deschis la Banca ............ Sucursala ............
    Sumele aferente sunt:
    a) ......... lei
    b) ......... lei.

                            Director general,
                             --------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016