Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.399 din 10 august 2017  pentru aprobarea Procedurii privind depunerea şi soluţionarea cererii pentru aplicarea dispoziţiilor art. 111 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 227/2015, în cazul în care darea în plată se face pe cale judecătorească, a Procedurii de anulare şi restituire, la cererea persoanei fizice, a impozitului pe venitul din transferul dreptului de proprietate imobiliară din patrimoniul personal şi accesoriilor aferente acestuia, potrivit prevederilor art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, precum şi a modelului şi conţinutului unor formulare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2.399 din 10 august 2017 pentru aprobarea Procedurii privind depunerea şi soluţionarea cererii pentru aplicarea dispoziţiilor art. 111 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 227/2015, în cazul în care darea în plată se face pe cale judecătorească, a Procedurii de anulare şi restituire, la cererea persoanei fizice, a impozitului pe venitul din transferul dreptului de proprietate imobiliară din patrimoniul personal şi accesoriilor aferente acestuia, potrivit prevederilor art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, precum şi a modelului şi conţinutului unor formulare

EMITENT: Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 681 din 22 august 2017
    Având în vedere dispoziţiile:
    - art. 5 alin. (4) şi art. 111 alin. (2) lit. e), alin. (2^8) şi (2^9) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
    – art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 136/2017;
    – art. 342 alin. (1) şi (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă Procedura privind depunerea şi soluţionarea cererii pentru aplicarea dispoziţiilor art. 111 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 227/2015, în cazul în care darea în plată se face pe cale judecătorească, prevăzută în anexa nr. 1.

    ART. 2
    Se aprobă Procedura de anulare şi restituire, la cererea persoanei fizice, a impozitului pe venitul din transferul dreptului de proprietate imobiliară din patrimoniul personal şi accesoriilor aferente acestuia, potrivit prevederilor art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, prevăzută în anexa nr. 2.

    ART. 3
    Se aprobă modelul şi conţinutul următoarelor formulare:
    a) Cerere privind aplicarea dispoziţiilor art. 111 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 227/2015, în cazul în care darea în plată a bunurilor imobile se face pe cale judecătorească, prevăzut în anexa nr. 3;
    b) Cerere privind aplicarea dispoziţiilor art. III alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016, prevăzut în anexa nr. 4;
    c) Decizie de anulare a obligaţiilor fiscale în temeiul prevederilor art. III alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016, prevăzut în anexa nr. 5;
    d) Cerere privind aplicarea dispoziţiilor art. III alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016, prevăzut în anexa nr. 6;
    e) Decizie de restituire în temeiul prevederilor art. III alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016, prevăzut în anexa nr. 7.


    ART. 4
    Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularelor menţionate la art. 3 sunt prevăzute în anexa nr. 8.

    ART. 5
    Anexele nr. 1-8 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 6
    Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de reglementare a colectării creanţelor bugetare, Direcţia generală de tehnologia informaţiei, direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, precum şi unităţile fiscale subordonate acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

    ART. 7
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,
                    Mirela Călugăreanu

    Bucureşti, 10 august 2017.
    Nr. 2.399.
    ANEXA NR. 1
    PROCEDURĂ din 10 august 2017
    privind depunerea şi soluţionarea cererii pentru aplicarea dispoziţiilor art. 111 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 227/2015,
     în cazul în care darea în plată se face pe cale judecătorească
    ANEXA NR. 2
    PROCEDURĂ din 10 august 2017
    de anulare şi restituire, la cererea persoanei fizice,
     a impozitului pe venitul din transferul dreptului de proprietate imobiliară
     din patrimoniul personal şi accesoriilor aferente acestuia,
     potrivit prevederilor art. III din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 pentru completarea
     Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale
    ANEXA NR. 3




    Nr. şi data înregistrării ………………/…………………….
    CERERE*)
    privind aplicarea dispoziţiilor art. 111 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 227/2015,
     în cazul în care darea în plată a bunurilor imobile se face pe cale judecătorească
──────────
    *) Se completează şi se depune la organul fiscal central competent de către fiecare persoană fizică care solicită aplicarea dispoziţiilor art. 111 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, sau de către împuternicitul acesteia, potrivit legii.
──────────
    Subsemnatul/Subsemnata, ..........................................................................., cod numeric personal/ număr de identificare fiscală ..............................................., cu domiciliul în ............................................., str. ........................................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., judeţul/sectorul ................................., cod poştal ............................, telefon ............................., fax/e-mail ..........................................., reprezentat/reprezentată prin dl/dna .........................................................................., cod numeric personal/ număr de identificare fiscală ........................................................, cu domiciliul în ....................................., str. .......................................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., judeţul/sectorul ................................, cod poştal .................., posesorul/posesoarea documentului de identitate seria .......... nr. ..................., eliberat de ....................................., ca parte în cadrul Hotărârii judecătoreşti definitive nr. ......................... din data de ..........................., comunicată în data de .................................., obţinute în conformitate cu prevederile Legii nr. 77/2016 privind darea în plată a unor bunuri imobile în vederea stingerii obligaţiilor asumate prin credite, în calitate de ................................................**), solicit aplicarea dispoziţiilor art. 111 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.
──────────
    **) Se înscrie calitatea persoanei fizice, după caz: debitor, codebitor, coplătitor, garant personal sau ipotecar al debitorului.
──────────
    Bunul imobil care face obiectul transferului dreptului de proprietate ca urmare a actului de dare în plată, în condiţiile prevederilor Legii nr. 77/2016, este situat în localitatea …….............................................., str. .......................................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., et. ...., ap. ...., judeţul/sectorul ................................. .
    .............................................................
    .............................................................
    .............................................................
    Anexez la prezenta certificatul eliberat de Centrul Naţional de Administrare a Registrelor Naţionale Notariale (CNARNN - Infonot) nr. …………...….din data de ………………… .
    Data ...../......./........
    Semnătura
    …………………….
    La cerere se anexează certificatul eliberat de Centrul Naţional de Administrare a Registrelor Naţionale Notariale (CNARNN - Infonot), din care să rezulte faptul că hotărârea judecătorească definitivă prin care s-a realizat darea în plată s-a înregistrat în Registrul naţional notarial de evidenţă a actelor de dare în plată şi nu s-a mai înregistrat niciun alt act de dare în plată potrivit Legii nr. 77/2016 până la data înregistrării hotărârii judecătoreşti.
    Număr de operator de date cu caracter personal - 759
    ANEXA NR. 4




    CERERE
    privind aplicarea dispoziţiilor art. III alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 nr. ............/.......
    Subsemnatul(a), .............................................................., domiciliat(ă) în .........................................., str. ........................................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., judeţul (sectorul) ......................................, codul poştal ................, având CNP/NIF ..............................................., prin prezenta solicit anularea sumei de ........................ lei, reprezentând impozitul pe venitul din transferul proprietăţilor imobiliare din patrimoniul personal stabilit şi comunicat prin Decizia de impunere privind venitul din transferul proprietăţilor imobiliare din patrimoniul personal nr. ................., aferentă anului ............. .
    Menţionez că mă încadrez în situaţia prevăzută la art. 8 alin. (5) din Legea nr. 77/2016 privind darea în plată a unor bunuri imobile în vederea stingerii obligaţiilor asumate prin credite, pentru a beneficia de prevederile art. 111 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.
             Semnătura Data ....................
             ..............
    ANEXA NR. 5




    ANTET^1)
──────────
    ^1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act administrativ.
──────────
    Dosar fiscal nr. .........
    Nr. ......./............
    Către .................................................^2), cod de identificare fiscală ......................................., str. ........................... nr. ..., bloc. ...., sc. .., et. ...., ap. ....., sectorul ......., localitatea ................................, judeţul ............................, cod poştal ................
──────────
    ^2) Se vor menţiona numele, prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz, alte date de identificare ale debitorului.
──────────
    DECIZIE
    de anulare a obligaţiilor fiscale în temeiul prevederilor
    art. III alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016
    În temeiul prevederilor art. III alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 136/2017, vă comunicăm că se anulează suma de ..................... lei, stabilită prin titlul/titluri de creanţă comunicat/comunicate dumneavoastră până în prezent, după cum urmează:

    ┌────┬─────────────────────┬────────────────────┬────────────┬───────────────┐
    │Nr. │ │ │Suma anulată│Numărul şi data│
    │crt.│Denumirea creanţei*3)│Categoria de sumă*4)│ - lei - │ titlului de │
    │ │ │ │ │ creanţă │
    │ │ │ │ │ comunicat*5) │
    ├────┼─────────────────────┼────────────────────┼────────────┼───────────────┤
    │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
    ├────┼─────────────────────┼────────────────────┼────────────┼───────────────┤
    │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────┼────────────────────┼────────────┼───────────────┤
    │ │ │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────┼────────────────────┼────────────┼───────────────┤
    │ │ │ │ │ │
    └────┴─────────────────────┴────────────────────┴────────────┴───────────────┘


──────────
    ^3) Se va menţiona denumirea creanţei fiscale: impozit pe venitul din transferul dreptului de proprietate imobiliară din patrimoniul personal.
    ^4) Se va menţiona categoria de sumă: debit, dobândă, penalitate de întârziere.
    ^5) Se vor menţiona numărul şi data titlului de creanţă comunicat contribuabilului, respectiv decizia de impunere sau decizia referitoare la obligaţiile fiscale accesorii reprezentând dobânzi şi penalităţi de întârziere, după caz.
──────────
    Împotriva prezentului înscris cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal central emitent, în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 şi 270 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare.
    Prezenta decizie produce efecte de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Conducătorul unităţii fiscale
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila unităţii ...........
    Număr de operator de date cu caracter personal - 759
    ANEXA NR. 6




    CERERE
    privind aplicarea dispoziţiilor art. III alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 nr. ............/.......
    Subsemnatul(a), ......................................................, domiciliat(ă) în ..............................................., str. ................................... nr. ...., bl. ...., sc. ...., ap. ...., judeţul (sectorul) ......................., codul poştal ........, având CNP/NIF ........................................., prin prezenta solicit, în baza prevederilor art. III alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 136/2017, restituirea sumei de ........................ lei, reprezentând impozitul pe venitul din transferul proprietăţilor imobiliare din patrimoniul personal stabilit şi comunicat prin Decizia de impunere privind venitul din transferul proprietăţilor imobiliare din patrimoniul personal nr. .............../............, în contul bancar ......................., cod IBAN ......................... deschis la ........................ .
    Menţionez că mă încadrez în situaţia prevăzută la art. 8 alin. (5) din Legea nr. 77/2016 privind darea în plată a unor bunuri imobile în vederea stingerii obligaţiilor asumate prin credite, pentru a beneficia de prevederile art. 111 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.
    Declar pe propria răspundere că am avut calitatea de parte în cadrul Hotărârii judecătoreşti definitive nr. ............. din data de ........................., pronunţată de ............................^1), anexată în copie la prezenta.
──────────
    ^1) Se va înscrie denumirea instanţei judecătoreşti competente.
──────────
          Semnătura Data ...............
          ..............
    ANEXA NR. 7




    ANTET^1)
──────────
    ^1) Se vor trece sigla conform Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.504/2013 privind aprobarea modelului şi caracteristicilor siglelor utilizate la nivelul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările ulterioare, denumirea şi adresa organului fiscal central emitent al prezentului act administrativ.
──────────
    Dosar fiscal nr. .........
    Nr. ......./............
    Către ......................................................................................^2), cod de identificare fiscală .........................................................., str. ................................. nr. ..., bl. ...., sc. .., et. ...., ap. ....., sectorul ......., localitatea ......................................................., judeţul ......................................................, cod poştal ................
──────────
    ^2) Se vor menţiona numele, prenumele/denumirea şi domiciliul fiscal; codul numeric personal, numărul de identificare fiscală, codul de înregistrare fiscală sau codul unic de înregistrare, după caz, alte date de identificare ale debitorului.
──────────
    DECIZIE
    de restituire în temeiul prevederilor art. III alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016
    În temeiul prevederilor art. III alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 136/2017, coroborate cu cele ale art. 168 din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, şi având în vedere cererea dumneavoastră de restituire a impozitului pe veniturile din transferul proprietăţilor imobiliare din patrimoniul personal şi a compensării sumei de ................... lei cu obligaţiile fiscale neachitate înregistrate, a rezultat de restituit suma de ................... lei, după cum urmează:

    
    ┌──────────────────┬───────────────────────────┬─────────────────┬───────────────┬───────────────┬───────────────┐
    │Denumirea creanţei│Documentul din care rezultă│Nr./dată document│Cuantumul sumei│Cuantumul sumei│Cuantumul sumei│
    │ bugetare*3) │ creanţa bugetară*4) │ │ aprobate la │ compensate │ de restituit │
    │ │ │ │ restituire │ (lei) │ (lei) │
    │ │ │ │ (lei) │ │ │
    ├──────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────┼───────────────┼───────────────┼───────────────┤
    │ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │ 5 │
    ├──────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────┼───────────────┼───────────────┼───────────────┤
    │ │ │ │ │ │ │
    ├──────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────┼───────────────┼───────────────┼───────────────┤
    │ │ │ │ │ │ │
    ├──────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────┼───────────────┼───────────────┼───────────────┤
    │ │ │ │ │ │ │
    ├──────────────────┼───────────────────────────┼─────────────────┼───────────────┼───────────────┼───────────────┤
    │ TOTAL: │ │ │ │ │ │
    └──────────────────┴───────────────────────────┴─────────────────┴───────────────┴───────────────┴───────────────┘


──────────
    ^3) Se vor menţiona denumirea impozitului şi eventualele obligaţii fiscale accesorii care fac obiectul restituirii.
    ^4) Se va menţiona decizia de anulare a obligaţiilor fiscale.
──────────
    Suma aprobată la restituire reprezintă impozitul pe veniturile din transferul proprietăţilor imobiliare din patrimoniul personal datorat la data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 şi stins, prin orice modalitate, în perioada cuprinsă între data intrării în vigoare a Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 şi data pronunţării hotărârii judecătoreşti definitive potrivit dispoziţiilor art. 8 alin. (5) din Legea nr. 77/2016, cuvenită bugetului de stat.
    Împotriva prezentului înscris, cel interesat poate depune contestaţie la organul fiscal emitent în termen de 45 de zile de la data comunicării actului administrativ fiscal, în conformitate cu prevederile art. 268, 269 şi art. 270 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Prezenta decizie produce efecte de la data comunicării acesteia potrivit art. 47 din Legea nr. 207/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Conducătorul unităţii fiscale
    Numele şi prenumele ......................
    Semnătura şi ştampila unităţii ...........
    Număr de operator de date cu caracter personal -759
    ANEXA NR. 8
    Caracteristicile de tipărire, modul de difuzare, de utilizare şi de păstrare a formularelor
    a) Denumire: „Cerere privind aplicarea dispoziţiilor art. 111 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 227/2015, în cazul în care darea în plată a bunurilor imobile se face pe cale judecătorească“
    1. Format: A4/t1
    2. Se difuzează gratuit.
    3. Se utilizează de către persoana fizică care solicită aplicarea dispoziţiilor art. 111 alin. (2) lit. e) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, în cazul în care darea în plată se face pe cale judecătorească.
    4. Se întocmeşte de contribuabil sau împuternicitul acestuia în două exemplare.
    5. Circulă:
    - originalul, la organul fiscal central competent, definit prin prezentul ordin;
    – copia, la contribuabil.

    6. Se arhivează la organul fiscal central competent.

    b) Denumire: „Cerere privind aplicarea dispoziţiilor art. III alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016
    1. Format: A4/t1
    2. Se difuzează gratuit;
    3. Se utilizează de către persoana fizică care solicită aplicarea dispoziţiilor art. III alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 136/2017.
    4. Se întocmeşte de contribuabil sau de către împuternicitul acestuia, în două exemplare.
    5. Circulă:
    - originalul, la organul fiscal central competent;
    – copia, la contribuabil.

    6. Se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului.

    c) Denumire: „Decizie de anulare a obligaţiilor fiscale în temeiul prevederilor art. III alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016
    1. Format: A4/t1
    2. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.
    3. Se utilizează în baza art. III alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 136/2017.
    4. Se întocmeşte în două exemplare de către compartimentul de evidenţă pe plătitori.
    5. Circulă un exemplar la contribuabil.
    6. Se arhivează un exemplar la organul fiscal central competent.

    d) Denumire: „Cerere privind aplicarea dispoziţiilor art. III alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016
    1. Format: A4/t1;
    2. Se difuzează gratuit.
    3. Se utilizează de către persoana fizică care solicită aplicarea dispoziţiilor art. III alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 136/2017;.
    4. Se întocmeşte de contribuabil sau de către împuternicitul acestuia, în două exemplare.
    5. Circulă:
    - originalul, la organul fiscal central competent;
    – copia, la contribuabil.
    6. Se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului.



    e) Denumire: „Decizie de restituire în temeiul prevederilor art. III alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016
    1. Format: A4/t1
    2. Caracteristici de tipărire: se editează din sistemul informatic.
    3. Se utilizează în baza art. III alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 32/2016 pentru completarea Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal şi reglementarea unor măsuri financiar-fiscale, aprobată cu modificări şi completări prin Legea nr. 136/2017.
    4. Se întocmeşte în două exemplare de către compartimentul de evidenţă pe plătitori.
    5. Circulă un exemplar la contribuabil.
    6. Se arhivează un exemplar la organul fiscal central competent.


    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016