Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.393 din 10 noiembrie 1997  pentru aprobarea Metodologiei privind executarea lucrarilor de cadastru energetic    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.393 din 10 noiembrie 1997 pentru aprobarea Metodologiei privind executarea lucrarilor de cadastru energetic

EMITENT: OFICIUL NATIONAL DE CADASTRU, GEODEZIE SI CARTOGRAFIE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 12 din 16 ianuarie 1998
Ministru de stat, ministrul industriei şi comerţului, şi preşedintele Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie,
având în vedere:
- prevederile <>art. 4, 5, 6 şi 70 din Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 ;
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 1/1997 privind înfiinţarea Ministerului Industriei şi Comerţului;
- <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.038/1996 privind organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie,

emit urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Metodologia privind executarea lucrãrilor de cadastru energetic.
ART. 2
Metodologia este obligatorie pentru unitãţile din sistemul de producţie, transport şi distribuţie a energiei electrice, precum şi pentru persoanele juridice care executa lucrãri pentru cadastrul energetic.
ART. 3
Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare la data publicãrii lui.
Metodologia se publica, de asemenea, dupã publicarea în Monitorul Oficial al României, şi de cãtre Regia Autonomã de Electricitate "Renel" - GSCI.

Ministru de stat,
ministrul industriei
şi comerţului,
Calin Popescu-Tariceanu

Preşedintele Oficiului
Naţional de Cadastru,
Geodezie şi Cartografie,
Marian Rotaru


METODOLOGIE
privind executarea lucrãrilor de cadastru energetic

1. Dispoziţii generale

Scopul elaborãrii prezentei metodologii este cuprinderea, într-o forma unitarã, a reglementãrilor, cãilor şi metodelor de organizare a cadastrului energetic, ca subsistem de evidenta a bunurilor imobiliare sub aspect tehnic şi economic, precum şi corelarea acestuia cu lucrãrile necesare înscrierii în documentele tehnice ale cadastrului general şi în documentele de publicitate imobiliarã ale imobilelor aparţinând unitãţilor energetice (unitãţi care produc, transporta şi distribuie energie electrica). Executantii lucrãrilor de cadastru energetic sunt persoane juridice autorizate de cãtre Oficiul Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie (O.N.C.G.C.) şi atestate ca furnizori de servicii pentru unitãţile energetice.
În conformitate cu <>Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 , toate imobilele vor fi înscrise în documentele tehnice ale cadastrului general şi, în baza acestora, precum şi a faptelor şi actelor juridice, se va face înscrierea în cartea funciarã. Înscrierea imobilelor în documentele cadastrale şi de publicitate imobiliarã conferã proprietarului drepturi reale asupra imobilului.
Schimbarea în modul de evidenta a proprietãţii imobiliare, prin adoptarea de cãtre Parlamentul României a <>Legii nr. 7/1996 , precum şi faptul ca <>Decretul-lege nr. 115/1938 pentru unificarea dispoziţiilor referitoare la cãrţile funciare este actualizat prin lege, obliga pe toţi titularii de drepturi imobiliare şi pe administratorii mandatati sa se comporte cu diligenta unor buni proprietari, sa-şi apere drepturile prin înscrierea lor în registrele publice (cartea funciarã şi documentele cadastrale).
Prezenta metodologie se adreseazã tuturor unitãţilor din sistemul energetic, cat şi celor care întocmesc documentaţii cadastrale pentru acestea.

2. Documente de referinta

a) Constituţia României;
b) <>Legea cadastrului şi a publicitãţii imobiliare nr. 7/1996 ;
c) <>Legea nr. 15/1990 privind reorganizarea unitãţilor economice de stat ca regii autonome şi societãţi comerciale, cu modificãrile ulterioare;
d) <>Legea fondului funciar nr. 18/1991 , republicatã;
e) <>Legea privatizãrii societãţilor comerciale nr. 58/1991 ;
f) <>Legea nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, cu modificãrile ulterioare;
g) <>Legea nr. 33/1994 privind exproprierea pentru cauza de utilitate publica;
h) <>Hotãrârea Guvernului nr. 834/1991 privind stabilirea şi evaluarea unor terenuri deţinute de societãţile comerciale cu capital de stat, cu modificãrile ulterioare;
i) <>Decretul-lege nr. 115/1938 pentru unificarea dispoziţiilor referitoare la cãrţile funciare;
j) <>Ordonanta Guvernului nr. 15/1993 privind unele mãsuri pentru restructurarea activitãţii regiilor autonome, cu modificãrile ulterioare;
k) Ordinul ministrului industriilor nr. 1.508/1994 ;
l) Ordinul ministrului agriculturii şi industriei alimentare nr. 147/1980 ;
m) <>Legea protecţiei mediului nr. 137/1995 ;
n) <>Legea nr. 26/1996 - Codul silvic;
o) <>Decretul Consiliului de Stat nr. 237/1978 pentru stabilirea normativelor privind sistematizarea, amplasarea, construirea şi repararea liniilor electrice ce trec prin pãduri şi terenuri agricole;
p) <>Hotãrârea Guvernului nr. 525/1996 pentru aprobarea Regulamentului general de urbanism;
r) <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.038/1996 pentru organizarea şi funcţionarea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie;
s) <>Legea apelor nr. 107/1996 ;
t) <>Ordonanta Guvernului nr. 30/1997 privind reorganizarea regiilor autonome;
u) Ordinul preşedintelui Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie nr. C.P. 117/1997 privind autorizarea persoanelor fizice şi juridice care au dreptul sa execute, legal, lucrãri de cadastru, geodezie şi cartografie, pe teritoriul României.

3. Definiţii

În cuprinsul prezentei metodologii se folosesc denumiri care au urmãtoarele semnificatii:
1. Cadastru - sistem de evidenta tehnica, economicã şi juridicã prin care se realizeazã identificarea, înregistrarea, mãsurarea şi reprezentarea pe planuri cadastrale a terenurilor şi imobilelor.
2. Plan de ansamblu - reprezentare grafica, la o scara mai mica decât cea a planului cadastral, conţinând intreaga suprafata a teritoriului administrativ, rezultatã din generalizarea elementelor de conţinut ale planului cadastral.
3. Plan topografic - reprezentarea grafica, la o anumitã scara, a unei porţiuni mici de teren, cuprinzând, de regula, relieful şi având un conţinut orientat spre un anumit domeniu de utilizare.
4. Plan cadastral - reprezentarea topografica a tuturor proprietãţilor pe plan (locul, mãrimea, suprafata şi alte caracteristici referitoare la imobile), pe baza rezultatului mãsurãtorilor exacte.
5. STEREO 70 - proiectia cartografica oficialã în România.
6. Imobil - parcela de teren, cu sau fãrã construcţii.
7. Parcela - o suprafata de teren având o singura categorie de folosinta şi unul sau mai mulţi proprietari.
8. Strat - un grup logic de date care se pot asimila unor folii transparente puse peste un desen (coverage în Arc/Info sau Iayer în Autocad).

4. Documentarea asupra actelor juridice şi lucrãrilor tehnice existente

4.1. Documentarea juridicã
Documentarea juridicã referitoare la imobile consta în identificarea actelor şi faptelor juridice prin care acestea au intrat în administrarea unitãţilor energetice (decrete de exproprieri, legi, hotãrâri ale Guvernului, hotãrâri judecãtoreşti, ordine de transfer, extrase de carte funciarã etc.). Toate actele juridice enumerate mai sus vor fi complete şi vor satisface cerinţele formulate la <>art. 49 din Legea nr. 7/1996 .
În zonele în care funcţioneazã birouri de carte funciarã ale judecãtoriilor se va solicita eliberarea extrasului de carte funciarã pentru imobilele în cauza.
4.2. Documentarea asupra lucrãrilor tehnice existente în domeniu
Se vor inventaria toate lucrãrile de cadastru, topografie şi cartografie executate pana în prezent şi care descriu total sau parţial imobilele, precum şi toate lucrãrile executate de filiale sau de alţi agenţi economici, la comanda unitãţii. Aceasta inventariere cuprinde planurile de situaţie la diverse scãri şi în diverse etape de dezvoltare a imobilului, planşele ce au stat la baza proiectãrii obiectivului sau pe baza cãrora s-au obţinut diverse avize de la organele de specialitate ale administraţiei publice centrale sau locale, schite şi planşe din cartea tehnica a construcţiei etc.
Se vor solicita de la oficiile judeţene de cadastru, geodezie şi cartografie (O.J.C.G.C.) şi de la departamentele de urbanism şi amenajare a teritoriului (D.U.A.T.) informaţii tehnice asupra imobilelor cuprinse în planurile şi în registrele cadastrale (suprafata, categoria de folosinta şi proprietarul înregistrat), precum şi data referitoare la acoperirea zonei cu planuri topografice sau cadastrale, aflate în arhiva proprie.
4.3. Raportul asupra constatãrilor în urma documentãrii
În urma inventarierii tuturor materialelor menţionate la pct. 4.1 şi 4.2 se va întocmi un raport, care va avea urmãtoarea structura:
1. unitatea energetica;
2. imobilul, adresa şi destinaţia acestuia;
3. suprafata aproximativã;
4. actele sau faptele juridice de atribuire:
- emitent, numãr, data, forma (original/copie);
- suprafata din documente;
5. informaţiile oferite de O.J.C.G.C. şi D.U.A.T., din care rezulta elementele tehnice referitoare la imobil şi înscrise în evidentele tehnice ale cadastrului;
6. informaţiile oferite de cartea funciarã (acolo unde exista), prin care se comunica datele de natura juridicã asupra imobilului;
7. informaţiile asupra planurilor topografice şi cadastrale existente, care cuprind imobilul, conform prevederilor pct. 4.2;
8. datele estimative asupra cantitãţilor de lucrãri necesare în zonele pentru care nu exista planuri topografice şi nici lucrãri cadastrale.

5. Delimitarea amplasamentului

5.1. Recunoaşterea amplasamentului
Pentru recunoaştere şi delimitare se întocmesc:
1. proces-verbal de recunoaştere a terenului, încheiat între reprezentanţii unitãţii energetice şi cei ai executantului, în care este descris amplasamentul;
2. schita amplasamentului.
5.2. Descrierea imprejmuirii şi identificarea vecinilor
Pentru fiecare vecin se vor stabili urmãtoarele:
1. denumirea persoanei fizice sau juridice vecine;
2. schita de vecinãtate, în care vor fi trecute toate punctele de frangere (numerele lor vor fi scrise cu vopsea pe împrejmuire). În cazul în care imprejmuirea nu exista, limita se va borna;
3. pentru fiecare punct de frangere al imprejmuirii, precum şi pentru punctele bornate, se vor întocmi descrieri topografice.
5.3. Încheierea proceselor-verbale de vecinãtate
Pe baza datelor de mai sus, unitatea energetica va semna cu fiecare vecin un proces-verbal de vecinãtate.

6. Conţinutul documentaţiilor de cadastru energetic

6.1. Reţeaua geodezica de sprijin şi reţeaua de ridicare
Mãsurãtorile din teren se fac plecand de la reţeaua geodezica de strat şi, în funcţie de necesitaţi, se va proceda la o indesire a acesteia. Punctele reţelelor de ridicare şi de sprijin vor satisface urmãtoarele condiţii:
1. asigurarea unei densitati minime a punctelor reţelei, şi anume de un punct la 5 ha;
2. eroarea medie de determinare a coordonatelor planimetrice va fi de +(-) 5 cm (în cazul tratarii ca reţea libera). Beneficiarul poate solicita o marire a preciziei locale prin caietul de sarcini;
3. coordonatele X, Y se determina în proiectie STEREO 70;
4. punctele reţelei altimetrice vor fi, în marea lor majoritate, comune cu cele ale reţelei planimetrice. Altitudinea punctelor se determina în sistemul de cote Marea Neagra 1975;
5. se va asigura o precizie de determinare a cotei de +(-) 10 cm, în funcţie şi de alte necesitaţi ale beneficiarului;
6. punctele reţelelor se materializeaza prin borne şi repere, conform standardelor în vigoare;
7. în mãsura în care instalaţiile din incinta obiectivului sunt supuse urmãririi deplasarii în timp prin metode geodezice, punctele reţelei de urmãrire vor fi integrate reţelei de ridicare, pentru întocmirea documentaţiei cadastrale.
6.2. Planul topografic digital
Detaliile planimetrice vor fi determinate în teren cu precizia de +(-) 10 cm fata de reţeaua geodezica de sprijin. Beneficiarul poate solicita o creştere a preciziei, în cazul în care documentaţia va fi folositã şi în alte scopuri.
Vor fi incluse în plan toate elementele cuprinse în anexa nr. 1, capitolele "Conţinutul planului topografic" şi "Mãsurãtori topografice" din Criteriile nr. 2.665 - 1C/311 din 28 august 1992, elaborate de Ministerul Economiei şi Finanţelor şi Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului.
La solicitarea beneficiarului pot fi introduse şi elemente din cadastrul imobiliar şi cadastrul reţelelor edilitare în localitãţi cuprinse în metodologiile aprobate de Ministerul lucrãrilor Publice şi Amenajãrii Teritoriului şi de Oficiu Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie nr. 90 (N) din 2 iunie 1997 şi, respectiv, nr. 911 - C.P. din 2 iunie 1997.
Planul topografic digital va fi structurat pe straturi, gestionat de o platforma de tip Sistem Informatic Geografic (GIS), fiind exploatat cu produse ESRI (ARC/INFO şi ARCVIEW). Planul topografic va avea urmãtoarele straturi:
a) stratul 1 - Punctele vechi de triangulatie folosite;
b) stratul 2 - Punctele reţelei de ridicare;
c) stratul 3 - Limitele actelor juridice prin care se dovedeşte proprietatea sau dreptul de administrare asupra imobilului;
d) stratul 4 - Simbol prin care se marcheaza poziţia punctului radiat;
e) stratul 5 - Numãr punct radiat;
f) stratul 6 - Cota punct radiat;
g) stratul 7 - Limita incinta;
h) stratul 8 - Vegetaţie;
i) stratul 9 - Hidrografie;
j) stratul 10 - Cai de comunicaţii rutiere;
k) stratul 11 - Platforme tehnologice;
l) stratul 12 - Clãdiri;
m) stratul 13 - Reţele supraterane;
n) stratul 14 - Reţele subterane;
o) stratul 15 - Depozite în aer liber;
p) stratul 16 - Circuitul primar în staţiile de transformare;
r) stratul 17 - Cai de comunicaţii feroviare;
s) stratul 18 - Numerotarea cadastrala;
t) stratul 19 - Parcele de teren (fond aservit), aflate în zona de influenta a obiectivului energetic (fond dominant), precum şi zona de servitute;
u) stratul 20 - Delimitarea fata de parcelele de teren vecine imobilului, cu indicarea proprietarilor.
NOTA: La solicitarea beneficiarului, pentru fiecare tip de reţea (electrica, gaze, apa, abur, telefonie etc.) se va face un strat din arce şi noduri ce descriu integral fiecare traseu de reţea. Numãrul acestor straturi se poate micşora sau mari în funcţie de cerinţele beneficiarului sau de situaţia din teren.
6.3. Numerotarea cadastrala
Din cadastrul general, ca date de baza, se va prelua numerotarea sectoarelor cadastrale, precum şi a corpurilor de proprietate.
Apele curgãtoare primesc un singur numãr cadastral pe toatã lungimea lor, separat în cadrul intravilanului şi separat în extravilan. Celelalte parcele se vor numerota pe fiecare tronson creat prin intretaierea cu alte detalii, respectându-se urmãtoarea ordine:
1. cãile de transport feroviar sunt intretaiate de ape;
2. drumurile naţionale sunt intretaiate de cãile ferate şi de ape;
3. drumurile judeţene sunt intretaiate de ape, de cai ferate şi de drumuri naţionale;
4. drumurile comunale sunt intretaiate de ape, de cai ferate, de drumuri naţionale şi de drumuri judeţene;
5. drumurile de exploatare sunt intretaiate de ape, de cai ferate, de drumuri naţionale, de drumuri judeţene şi de drumuri comunale.
Parcelele ale cãror suprafeţe sunt mai mici de 4 mp nu vor fi numerotate, ele fiind incluse în parcela alãturatã predominanta.
6.4. Planul cadastral digital
Planul cadastral este un derivat al planului topografic şi va infatisa parcelele structurate pe urmãtoarele categorii:
a) suprafata libera (ŞI);
b) suprafata aferentã cãilor de transport rutier (Str);
c) suprafata aferentã cãilor de transport feroviar (Stf);
d) suprafata aferentã reţelelor supraterane (apa, gaze, curent electric, abur etc.) (Sr);
e) suprafata ocupatã de clãdiri (Sc);
f) suprafata ocupatã de depozite în aer liber (Sd);
g) suprafata ocupatã de platforme tehnologice (Sp);
h) suprafata ocupatã de elemente hidrografice (Sh);
i) suprafata ocupatã de circuitul primar în staţii de transformare (Scp);
j) suprafeţele zonelor de servitute impuse de existenta obiectivului energetic (Ss);
k) delimitarea riveranilor.
Numãrul acestor categorii de suprafeţe se poate mari, la dorinta beneficiarului, sau se poate micşora în funcţie de situaţia din teren.
Planul cadastral digital va fi structurat pe straturi, conform criteriilor de departajare a parcelelor descrise mai sus, iar fiecare parcela va fi descrisã printr-un poligon. Planşele vor respecta schema de dispunere şi nomenclatura foilor de harta la scara de redactare.
Pentru nevoile interne, planul cadastral va fi desenat la scara la care s-a executat planul topografic.
6.5. Conţinutul documentaţiei care se preda beneficiarului
Documentaţia care se preda beneficiarului cuprinde urmãtoarele piese:
1. avizul de începere a lucrãrilor din partea Oficiului Naţional de Cadastru, Geodezie şi Cartografie (O.N.C.G.C.), pentru lucrãrile de interes naţional, sau oficiile judeţene de cadastru, geodezie şi cartografie (O.J.C.G.C.), pentru lucrãrile de interes local;
2. tema lucrãrii;
3. memoriul tehnic;
4. inventarul de coordonate ale punctelor reţelei de sprijin şi de ridicare;
5. inventarul de coordonate ale punctelor radiate;
6. schita reţelei de sprijin şi de ridicare;
7. descrierile topografice ale punctelor reţelei de sprijin şi de ridicare;
8. calculul şi compensarea coordonatelor punctelor din reţeaua de sprijin şi de ridicare;
9. tabelele cu suprafeţe conform categoriilor din planul cadastral digital;
10. foile de plan topografic;
11. foile de plan cadastral;
12. planul topografic digital;
13. planul cadastral digital;
14. procesul-verbal de verificare, recepţie şi avizare interna;
15. procesul-verbal de recepţie a lucrãrilor, încheiat cu reprezentanţii împuterniciţi ai O.N.C.G.C., pentru lucrãrile de interes naţional, sau (O.J.C.G.C.), pentru lucrãrile de interes local.
6.6. Verificarea, recepţia şi avizarea lucrãrilor de cadastru energetic
Verificarea, recepţia şi avizarea interna a lucrãrilor de cadastru energetic se fac de cãtre o comisie numita prin decizia organului care coordoneazã activitatea cadastrului de specialitate în domeniul energetic. Comisia va verifica pe teren minimum 5% din elementele cuprinse în planul topografic digital (se verifica precizia punctelor noi ale reţelei, cea a punctelor de detaliu, precum şi corespondenta elementelor din teren cu cele din plan). La birou se verifica dacã lucrarea este întocmitã conform prezentei metodologii şi temei de proiectare în baza cãreia i s-a întocmit lucrarea.
Prin grija executantului, O.N.C.G.C. sau, dupã caz, O.J.C.G.C. va verifica lucrarea în conformitate cu regulamentele proprii şi va întocmi un proces-verbal de recepţie. Dacã este cazul vor fi enumerate deficientele constatate şi condiţiile care trebuie îndeplinite pentru a se receptiona lucrarea.

7. Înscrierea imobilelor unitãţilor energetice în actele de publicitate imobiliarã

Pana la introducerea cadastrului general la nivelul unitãţilor administrativ-teritoriale, atât în intravilan, cat şi în extravilan, înscrierea imobilelor în cãrţile funciare se poate face cu caracter nedefinitiv, conform prevederilor <>art. 61 din Legea nr. 7/1996 .

8. Registrele cadastrale

Registrele cadastrului energetic sunt:
1. Registrul cadastral al unitãţilor energetice (anexa nr. 1);
2. Registrul cadastral al corpurilor de proprietate (anexa nr. 2);
3. Registrul cadastral al unitãţilor administrativ-teritoriale pe care se afla unitãţile energetice (anexa nr. 3).


ANEXA 1




JUDEŢUL .......................
Unitatea administrativ-teritorialã
(comuna, oraş şi municipiu) ..................
UNITATEA ENERGETICA ...................
Adresa ................................


REGISTRUL CADASTRAL AL UNITĂŢILOR ENERGETICE


| | | |Şi-|Ca-|Su-|Situ- | |
| | | |tu-|te-|pra|atia | |
| | | |a- |go-|fa-|juri- | |
| | | |tia|ria|ta |dica | |
| | | | | | | a | |
| | | |ju-|de |o- |con- | |
|Numerotarea| Suprafeţele pe categorii de folosinta| |ri-| |cu-|struc- | |
|cadastrala | a terenurilor (mp) | |di-|ca-|pa-|tiei | |
|-----------|--------------------------------------| |ca |li-|ta |-------| |
|Nr|Nr| | | | | | | | | | | | | | | |ta-| |Su-|Su-| |
| | | | | | | | | | | | | | | | | a |te |cu |pra|pra| |
|s |c | | | | | | | | | | | | | | | | | |fa-|fa-| |
|e |o | | | | | | | | | | | | | | |te-| a | c |ta |ta | |
|c |r | | | | | | | | | | | | | | |re-| | o | | | |
|t |p | | | | | | | | | | | | | | |nu-|te-| n |în |în | |
|o |u | | | | | | | | | | | | | | |lui|re-| s | | | |
|r |l | | | | | | | | | | | | | | | |nu-| t |pro|pro| |
|u |u | | | | | | | | | | | | | | | |lui| r |pri|pri| |
|l |i | |Nr| | | | | | | | | | | | | | | u |e- |e- | |
|u | | | | | | | | | | | | | | | D | | | c |ta-|ta-| |
|i | | |f | | | | | | | | | | | | e | | | t |te |te | |
| |de| |o | | | | | | | | | | | | s | | | i | | | |
|c | |Nr|i | | | | | | | | | | | | t | | | i |ex-|în-| |
|a |p | |i | | | | | | | | | | | | i | | | |clu|di-| O |
|d |r | | | | | | | | | | | | | | n | | | |şi-|vi-| b |
|a |o |p |de| | | | | | | | | | | | a | | | |va |za | s |
|s |p |a | | | | | | | | | | | | | t | | |mp | | | e |
|t |r |r | | | | | | | | | | | | | i | | | |mp |mp | r |
|r |i |c |p | | | | | | | | | | | | a | | | | | | v |
|a |e |e |l | | | | | | | | | | | | | | | | | | a |
|l |t |l |a | | | | | | | | | | | T | | | | | | | t |
| |a |e |n | | | | | | | | | | | o | | | | | | | i |
| |t |i | |S |S |S |S |S | S | S | S | S | S | t | | | | | | | i |
| |e | | |I |t |t |r |c | d | p | h | c | s | a | | | | | | | |
| | | | | |r |f | | | | | | p | | l | | | | | | | |
|--|--|--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |16 |17 |18 |19 |20 |21 |22 |
|--|--|--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
------------------------------------------------------------------------------

NOTA:
Registrul se întocmeşte şi se tine la zi de cãtre unitatea energetica.


ANEXA 2




JUDEŢUL .......................
Unitatea administrativ-teritorialã
(comuna, oraş şi municipiu) ..................
UNITATEA ENERGETICA ...................


REGISTRUL CADASTRAL AL CORPURILOR DE PROPRIETATE


| | | | | | |Şi-|Ca-|Su-| |
| | | | | | |tu-|te-|pra| |
| | | | | | |a- |go-|fa-| |
| | | | | | |tia|ria|ta | |
| | | | | | | | | | |
| | | | | | |ju-|de |o- | |
| | | | | Suprafeţele pe categorii de folosinta| |ri-| |cu-| |
| | | | | a terenurilor (mp) | |di-|ca-|pa-| |
| | | | |--------------------------------------| |ca |li-|ta | |
|Nr|Nr| | | | | | | | | | | | | | | |ta-| | |
| | | | | | | | | | | | | | | | | a |te |cu | |
|c |s | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|o |e | | | | | | | | | | | | | | |te-| a | c | |
|r |c | | | | | | | | | | | | | | |re-| | o | |
|p |t | | | | | | | | | | | | | | |nu-|te-| n | |
|u |o | | | | | | | | | | | | | | |lui|re-| s | |
|l |r | | | | | | | | | | | | | | | |nu-| t | |
|u |u | | | | | | | | | | | | | | | |lui| r | |
|i |l | | | | | | | | | | | | | | | | | u | |
| |u | | | | | | | | | | | | | | D | | | c | |
| |i | | | | | | | | | | | | | | e | | | t | |
|de| | | | | | | | | | | | | | | s | | | i | |
| | |Nr|P | | | | | | | | | | | | t | | | i | |
|p |c | |r | | | | | | | | | | | | i | | | | O |
|r |a | |o | | | | | | | | | | | | n | | | | b |
|o |d |p |p | | | | | | | | | | | | a | | | | s |
|p |a |a |r | | | | | | | | | | | | t | | |mp | e |
|r |s |r |i | | | | | | | | | | | | i | | | | r |
|i |t |c |e | | | | | | | | | | | | a | | | | v |
|e |r |e |t | | | | | | | | | | | | | | | | a |
|t |a |l |a | | | | | | | | | | | T | | | | | t |
|a |l |e |r | | | | | | | | | | | o | | | | | i |
|t | |i |u |S |S |S |S |S | S | S | S | S | S | t | | | | | i |
|e | | |l |I |t |t |r |c | d | p | h | c | s | a | | | | | |
| | | | | |r |f | | | | | | p | | l | | | | | |
|--|--|--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |16 |17 |18 |19 |20 |
|--|--|--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--| |--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---| |---|
| | |--| |--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---| |---|
| | |--| |--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---| |---|
| | |--| |--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---| |---|
| | |--| |--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---| |---|
| | |--| |--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---| |---|
| | |--| |--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---| |---|
| | |--| |--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---| |---|
----------------------------------------------------------------------

NOTA:
Registrul se completeazã şi se tine la zi de cãtre unitatea energetica.


ANEXA 3




JUDEŢUL .......................
Unitatea administrativ-teritorialã
(comuna, oraş şi municipiu) ..................


REGISTRUL CADASTRAL AL UNITĂŢILOR ENERGETICE PE UNITĂŢI
ADMINISTRATIV-TERITORIALE


| | | | | | |
| | | | | Suprafata | |
| | | | |ocupatã de | |
| | | | |construcţii cu | |
| | | | |caracter | |
| | | | |permanent | |
| | | | Suprafeţele pe categorii de folosinta a | | |
| | | | terenurilor (mp) | | |
| | | |----------------------------------------------|---------------| |
| | |Nr| | | | | | | | | | | |din | | din care: | |
| | | | | | | | | | | | | | | care:| | | |
| | |c | | | | | | | | | | | |-------| |-----------| |
| | |o | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | |r | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
| | |p | | | | | | | | | | | | I | | | | | | |
| | |u | | | | | | | | | | | | n | | | | | | |
| | |l | | | | | | | | | | | | t | | | | | | |
| | |u | | | | | | | | | | | | r | | | | | | O |
| | |i | | | | | | | | | | | | a | | | | | | b |
| | | | | | | | | | | | | | | v | E | | c | c | c | s |
| |U |de| | | | | | | | | | | | i | x | | a | a | a | e |
|Nr|n | | | | | | | | | | | | | l | t | | t | t | t | r |
| |i |p | | | | | | | | | | | | a | r | | e | e | e | v |
|c |t |r | | | | | | | | | | | | n | a | | g | g | g | a |
|r |a |o | | | | | | | | | | | T | | v | | o | o | o | t |
|t.|t |p | | | | | | | | | | | o | | i | | r | r | r | i |
| |e |r |S |S |S |S |S | S | S | S | S | S | t | | l | | i | i | i | i |
| |a |i |I |t |t |r |c | d | p | h | c | s | a | | a | T | a | a | a | |
| | |e | |r |f | | | | | | p | | l | | n | o | | | | |
| | |t | | | | | | | | | | | | | | t | | | | |
| | |a | | | | | | | | | | | | | | a | A | B | C | |
| | |t | | | | | | | | | | | | | | l | | | | |
| | |e | | | | | | | | | | | | | | | | | | |
|--|--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|0 |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 | 9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |16 |17 |18 |19 |20 |
|--|--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|--|--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
|--|--|--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| | |--|--|--|--|--|--|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
---------------------------------------------------------------------------

NOTA:
Registrul se completeazã şi se tine la zi de cãtre organul care coordoneazã activitatea cadastrului de specialitate în domeniul energetic.

-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016