Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.390 din 17 septembrie 2012  privind aprobarea liniilor prioritare pentru subventionarea in anul 2013, de la bugetul de stat, a asociatiilor si fundatiilor, in baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica, care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.390 din 17 septembrie 2012 privind aprobarea liniilor prioritare pentru subventionarea in anul 2013, de la bugetul de stat, a asociatiilor si fundatiilor, in baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subventii asociatiilor si fundatiilor romane cu personalitate juridica, care infiinteaza si administreaza unitati de asistenta sociala

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 668 din 24 septembrie 2012

    Având în vedere:
    - prevederile art. 1 alin. (3) din Normele metodologice de aplicare a prevederilor Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 1.153/2001, cu modificările şi completările ulterioare;
    - prevederile anexei nr. 1 din Hotărârea Guvernului nr. 539/2005 pentru aprobarea Nomenclatorului instituţiilor de asistenţă socială şi a structurii orientative de personal, a Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a instituţiilor de asistenţă socială, precum şi a Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Ordonanţei Guvernului nr. 68/2003 privind serviciile sociale, cu modificările ulterioare,
    în baza art. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă unităţile de asistenţă socială şi capitolele de cheltuieli pentru care asociaţiile şi fundaţiile pot solicita subvenţii de la bugetul de stat, pentru anul 2013, în baza Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţă socială, prevăzute în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Direcţia generală asistenţă socială şi agenţiile teritoriale pentru plăţi şi inspecţie socială vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                    Ministrul muncii, familiei
                      şi protecţiei sociale,
                        Mariana Câmpeanu

    Bucureşti, 17 septembrie 2012.
    Nr. 2.390.


    ANEXĂ

       Unităţile de asistenţă socială şi capitolele de cheltuieli
      pentru care asociaţiile şi fundaţiile pot solicita subvenţii
         de la bugetul de stat, pentru anul 2013, în baza Legii
       nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor
            şi fundaţiilor române cu personalitate juridică,
                  care înfiinţează şi administrează
                    unităţi de asistenţă socială


┌─────────────────┬──────────────────────┬────────────────────────────────────────────┬─────────────────┐
│ Unităţi de │Categorii de persoane │ Categorii de cheltuieli eligibile │ Nivelul │
│asistenţă socială│beneficiare/încadrarea│ │ mediu lunar al │
│ │ în Nomenclatorul │ │ subvenţiei care │
│ │ instituţiilor de │ │poare fi acordat/│
│ │ asistenţă socială │ │ beneficiar │
├─────────────────┴──────────────────────┴────────────────────────────────────────────┴─────────────────┤
│ CU CAZARE │
├─────────────────┬──────────────────────┬────────────────────────────────────────────┬─────────────────┤
│centre reziden- │- persoane aflate în │1. cheltuieli cu salariile de încadrare │ 250 lei │
│ţiale, centrele │diferite situaţii de │a personalului calificat în domeniul │ │
│care acordă │dificultate │asistenţei sociale care participă efectiv │ │
│cazare mai mult │ │la acordarea serviciilor de asistenţă │ │
│de 24 de ore │ │socială: asistent social, lucrător social, │ │
│ │ │pedagog social; │ │
│ │ │2. cheltuieli cu hrana pentru persoanele │ │
│ │ │asistate; │ │
│ │ │3. cheltuieli pentru încălzirea şi │ │
│ │ │prepararea hranei; │ │
│ │ │4. cheltuieli cu iluminatul; │ │
│ │ │5. cheltuieli pentru plata serviciilor, │ │
│ │ │apă, canal, salubrizare, telefon; │ │
│ │ │6. cheltuieli cu materialele didactice │ │
│ │ │pentru persoanele asistate (numai pentru │ │
│ │ │centrele pentru copii); │ │
│ │ │7. cheltuieli cu obiecte de inventar de │ │
│ │ │mică valoare sau scurtă durată de folosire │ │
│ │ │şi echipament pentru persoanele asistate; │ │
│ │ │8. cheltuieli de transport pentru │ │
│ │ │persoanele asistate şi însoţitorii lor; │ │
│ │ │9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru │ │
│ │ │persoanele asistate; │ │
│ │ │10. cheltuieli cu materiale pentru │ │
│ │ │curăţenie pentru persoanele asistate; │ │
│ │ │11. cheltuieli pentru carburanţii şi │ │
│ │ │lubrifianţii necesari în funcţionarea │ │
│ │ │mijloacelor de transport specific activi- │ │
│ │ │tăţii unităţii de asistenţă socială. │ │
├─────────────────┼──────────────────────┼────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│adăposturi de │- persoane fără │1. cheltuieli cu salariile de încadrare │ 175 lei │
│noapte │ adăpost │a personalului calificat în domeniul │ │
│ │ │asistenţei sociale care participă efectiv │ │
│ │ │la acordarea serviciilor de asistenţă │ │
│ │ │socială: asistent social, lucrător social; │ │
│ │ │2. cheltuieli cu hrana pentru persoanele │ │
│ │ │asistate; │ │
│ │ │3. cheltuieli pentru încălzirea şi │ │
│ │ │prepararea hranei; │ │
│ │ │4. cheltuieli cu iluminatul; │ │
│ │ │5. cheltuieli pentru plata serviciilor, │ │
│ │ │apă, canal, salubrizare, telefon; │ │
│ │ │6. cheltuieli cu obiecte de inventar de │ │
│ │ │mică valoare sau scurtă durată de folosire │ │
│ │ │şi echipament pentru persoanele asistate; │ │
│ │ │7. cheltuieli cu materiale sanitare pentru │ │
│ │ │persoanele asistate; │ │
│ │ │8. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie │ │
│ │ │pentru persoanele asistate; │ │
│ │ │9. cheltuieli pentru carburanţii şi │ │
│ │ │lubrifianţii necesari în funcţionarea │ │
│ │ │mijloacelor de transport specific activi- │ │
│ │ │tăţii unităţii de asistenţă socială. │ │
├─────────────────┴──────────────────────┴────────────────────────────────────────────┴─────────────────┤
│ FĂRĂ CAZARE │
├─────────────────┬──────────────────────┬────────────────────────────────────────────┬─────────────────┤
│cantine sociale │- persoane şi familii │1. cheltuieli cu salariile de încadrare a │ 90 lei │
│şi alte servicii │ cu venituri mici │personalului calificat în domeniul │ │
│de acordare a │ │asistenţei sociale care participă efectiv │ │
│hranei │ │la acordarea serviciilor de asistenţă │ │
│(masa pe roţi) │ │socială: asistent social, lucrător social; │ │
│ │ │2. cheltuieli cu hrana pentru persoanele │ │
│ │ │asistate; │ │
│ │ │3. cheltuieli pentru încălzirea şi │ │
│ │ │prepararea hranei; │ │
│ │ │4. cheltuieli cu iluminatul; │ │
│ │ │5. cheltuieli pentru plata serviciilor, │ │
│ │ │apă, canal, salubrizare, telefon; │ │
│ │ │6. cheltuieli pentru carburanţii şi │ │
│ │ │lubrifianţii necesari în funcţionarea │ │
│ │ │mijloacelor de transport specific activi- │ │
│ │ │tăţii unităţii de asistenţă socială. │ │
├─────────────────┼──────────────────────┼────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│unităţi de │- persoane cu handicap│1. cheltuieli cu salariile de încadrare │ 120 lei │
│îngrijiri la │- persoane vârstnice │a personalului calificat în domeniul │ │
│domiciliu, pentru│ │asistenţei sociale care participă efectiv │ │
│serviciile prevă-│ │la acordarea serviciilor de asistenţă │ │
│zute la art. 3^5 │ │socială asistent social, lucrător social, │ │
│alin. (2) │ │îngrijitor la domiciliu; │ │
│lit. a) şi b) │ │2. cheltuieli cu iluminatul (strict pentru │ │
│din Ordonanţa │ │spaţiul destinat funcţionării unităţii de │ │
│Guvernului │ │îngrijiri); │ │
│nr. 68/2003 │ │3. cheltuieli pentru plata serviciilor, apă,│ │
│privind servi- │ │canal, salubrizare, telefon; │ │
│ciile sociale, │ │4. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie │ │
│aprobată cu │ │pentru persoanele asistate; │ │
│modificări şi │ │5. cheltuieli pentru carburanţii şi │ │
│completări prin │ │lubrifianţii necesari în funcţionarea │ │
│Legea nr. │ │mijloacelor de transport specific │ │
│515/2003, cu │ │activităţii unităţii de asistenţă socială. │ │
│modificările şi │ │ │ │
│completările │ │ │ │
│ulterioare │ │ │ │
├─────────────────┼──────────────────────┼────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│centre de zi care│- copii separaţi sau │1. cheltuieli cu salariile de încadrare │ 175 lei │
│acordă unul sau │cu risc de separare │a personalului calificat în domeniul │ │
│mai multe dintre │de părinţi │asistenţei sociale care participă efectiv la│ │
│următoarele │- persoane cu handicap│acordarea serviciilor de asistenţă socială: │ │
│servicii: îngri- │- persoane vârstnice │asistent social, lucrător social, pedagog │ │
│jire personală şi│- persoane victime ale│social; │ │
│supraveghere, │violenţei în familie │2. cheltuieli cu hrana pentru persoanele │ │
│recuperare şi │- persoane │asistate; │ │
│terapii de │toxicodependente │3. cheltuieli pentru încălzirea şi │ │
│recuperare, │- persoane victime │prepararea hranei; │ │
│terapii │ale traficului de │4. cheltuieli cu iluminatul; │ │
│ocupaţionale*) │persoane │5. cheltuieli pentru plata serviciilor, │ │
│ │- persoane imigrante │apă, canal, salubrizare, telefon; │ │
│ │şi refugiaţi │6. cheltuieli cu materialele didactice │ │
│ │- persoane fără │pentru persoanele asistate (numai pentru │ │
│ │adăpost │centrele pentru copii); │ │
│ │- persoane tinere care│7. cheltuieli cu obiecte de inventar de │ │
│ │părăsesc sistemul de │mică valoare sau scurtă durată de folosire │ │
│ │protecţie a copilului │şi echipament pentru persoanele asistate; │ │
│ │ │8. cheltuieli de transport pentru persoanele│ │
│ │ │asistate şi însoţitorii lor; │ │
│ │ │9. cheltuieli cu materiale sanitare pentru │ │
│ │ │persoanele asistate; │ │
│ │ │10. cheltuieli cu materiale pentru curăţenie│ │
│ │ │pentru persoanele asistate; │ │
│ │ │11. cheltuieli pentru carburanţii şi lubri- │ │
│ │ │fianţii necesari în funcţionarea mijloacelor│ │
│ │ │de transport specific activităţii unităţii │ │
│ │ │de asistenţă socială. │ │
└─────────────────┴──────────────────────┴────────────────────────────────────────────┴─────────────────┘

-----------
    *) Nu sunt eligibile centrele de zi care acordă exclusiv servicii de consiliere şi informare, precum şi servicii de tip after school.

                             -------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016