Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.358 din 22 decembrie 2010  pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si atestarea corpului de experti pentru evaluarea starii de siguranta in exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor incadrate in categoriile de importanta A, B, C si D, NTLH - 051    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.358 din 22 decembrie 2010 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea si atestarea corpului de experti pentru evaluarea starii de siguranta in exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor incadrate in categoriile de importanta A, B, C si D, NTLH - 051

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 19 din 10 ianuarie 2011

    Având în vedere Referatul Direcţiei amenajarea bazinelor hidrografice din cadrul Autoritãţii pentru Inundaţii şi Managementul Apelor nr. 123.293/AA din 28 octombrie 2010,
    în baza avizului tehnic consultativ al Biroului operativ al Comisiei naţionale pentru siguranţa barajelor şi a altor lucrãri hidrotehnice (CONSIB) din data de 24 iunie 2010,
    în temeiul <>art. 15 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.635/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Pãdurilor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul mediului şi pãdurilor emite prezentul ordin.

    ART. 1
    Se aprobã Regulamentul privind organizarea şi atestarea corpului de experţi pentru evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor încadrate în categoriile de importanţã A, B, C şi D, NTLH - 051, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 2
    Direcţia care gestioneazã problemele de siguranţã a construcţiilor hidrotehnice din cadrul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor va duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                        Ministrul mediului şi pãdurilor,
                                 Laszlo Borbely

    Bucureşti, 22 decembrie 2010.
    Nr. 2.358.


    ANEXĂ

                                   REGULAMENT
                  privind organizarea şi atestarea corpului de
           experţi pentru evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare
                 a echipamentelor hidroelectromecanice aferente
                barajelor încadrate în categoriile de importanţã
                            A, B, C şi D, NTLH - 051

    CAP. I
    Prevederi generale

    ART. 1
    În sensul prezentului regulament, se introduc urmãtoarele sintagme, ale cãror semnificaţii sunt detaliate mai jos:
    a) EHEM - echipamentele hidroelectromecanice aferente barajelor încadrate în categoriile de importanţã A, B, C şi D;
    b) experţi EHEM - experţi pentru evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor încadrate în categoriile de importanţã A, B, C şi D;
    c) evaluarea siguranţei EHEM - evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor încadrate în categoriile de importanţã A, B, C şi D;
    d) comisie de atestare - comisie organizatã pe lângã autoritatea publicã centralã din domeniul apelor pentru atestarea experţilor EHEM.

    CAP. II
    Corpul de experţi EHEM

    ART. 2
    Evaluarea siguranţei EHEM se realizeazã în condiţiile prevãzute de Normativul tehnic privind evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice ale evacuatorilor de ape mari ai barajelor, NTLH - 050, de cãtre experţi EHEM atestaţi, conform prevederilor prezentului regulament.
    ART. 3
    (1) Se constituie corpul de experţi EHEM, în baza prevederilor <>Ordinului ministrului mediului şi dezvoltãrii durabile nr. 1.216/2008 privind aprobarea Normativului tehnic pentru evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice ale evacuatorilor de ape mari ai barajelor NTLH - 050, publicat în Monitorul Oficial al Românei, Partea I, nr. 722 din 24 octombrie 2008, cu modificãrile ulterioare.
    (2) Corpul experţilor EHEM este format din maximum 25 de membri.

    CAP. III
    Structura corpului de experţi EHEM

    ART. 4
    (1) Atestarea experţilor EHEM este realizatã de cãtre o comisie de atestare a cãrei componenţã nominalã este numitã prin ordin al conducãtorului autoritãţii publice centrale din domeniul apelor, conform prevederilor prezentului regulament.
    (2) Atestarea experţilor EHEM se face pe bazã de analizã de dosar de activitate şi calificare profesionalã şi prin susţinerea unui interviu.
    ART. 5
    (1) Componenţa comisiei de atestare este urmãtoarea:
    a) un preşedinte, care reprezintã conducerea autoritãţii publice centrale din domeniul apelor;
    b) un vicepreşedinte - directorul direcţiei care gestioneazã problemele de siguranţã a construcţiilor hidrotehnice din cadrul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor;
    c) membri:
    - un reprezentant al autoritãţii publice centrale din domeniul apelor;
    - 2 reprezentanţi din învãţãmântul tehnic superior de specialitate;
    - 2 reprezentanţi ai deţinãtorilor cu orice titlu de baraje;
    - un reprezentant al institutelor de proiectare specializate în domeniu;
    - un secretar;
    d) 3 membri supleanţi.
    (2) Secretariatul comisiei de atestare va fi asigurat de cãtre direcţia care gestioneazã problemele de siguranţã a construcţiilor hidrotehnice din cadrul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor.
    (3) Comisia de atestare este valabil constituitã prin prezenţa obligatorie a preşedintelui sau a vicepreşedintelui şi a cel puţin douã treimi din numãrul total al membrilor.
    (4) Membrii comisiei de atestare beneficiazã de o indemnizaţie de şedinţã stabilitã prin ordin al conducãtorul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor, potrivit <>Legii nr. 40/1991 cu privire la salarizarea Preşedintelui şi Guvernului României, precum şi a personalului Preşedinţiei, Guvernului şi al celorlalte organe ale puterii executive, republicatã, cu modificãrile ulterioare, în raport cu timpul lucrat în afara programului normal de lucru.
    (5) Comisia de atestare are un casier însãrcinat cu plata indemnizaţiilor specificate la alin. (4). Casierul este numit prin decizie a directorului general al Administraţiei Naţionale "Apele Române".

    CAP. IV
    Selecţia, atestarea şi revocarea experţilor EHEM

    ART. 6
    Pentru obţinerea atestatului de expert EHEM se pot înscrie persoane fizice, absolvenţi de învãţãmânt superior tehnic, cu experienţã de minimum 10 ani în domeniul EHEM.
    ART. 7
    (1) În vederea susţinerii interviului pentru obţinerea atestatelor de expert EHEM, candidaţii vor depune un dosar de activitate şi calificare profesionalã cuprinzând urmãtoarele documente:
    a) cerere-tip, conform modelului prevãzut în anexa nr. 1;
    b) copie legalizatã a diplomei de studii;
    c) cel puţin o recomandare, semnatã de reprezentantul legal al unor unitãţi din domeniul proiectãrii, exploatãrii sau execuţiei EHEM sau din partea unei/unor asociaţii profesionale reprezentative pentru domeniu, care sã confirme experienţa de 10 ani a solicitantului;
    d) curriculum vitae;
    e) memoriu de activitate în domeniul de atestare;
    f) cazier judiciar la zi;
    g) dovada achitãrii tarifului de verificare a dosarului.
    (2) Membrii comisiei de atestare pot solicita dobândirea calitãţii de expert EHEM; în acest caz, pentru analiza dosarului de activitate şi calificare profesionalã, precum şi pentru interviu, aceştia vor fi înlocuiţi în comisia de atestare cu membri supleanţi.
    ART. 8
    (1) Anunţul privind organizarea atestãrii experţilor EHEM se publicã şi se actualizeazã pe site-ul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor.
    (2) Dosarele de activitate şi calificare profesionalã se depun şi se ţin în evidenţã la direcţia care gestioneazã problemele de siguranţã a construcţiilor hidrotehnice din cadrul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor, prin grija secretariatului comisiei de atestare.
    (3) Candidaţii care, conform conţinutului dosarului de activitate şi calificare profesionalã, îndeplinesc condiţiile pentru atestare vor fi convocaţi, prin grija secretariatului comisiei de atestare, pentru susţinerea interviului. Convocarea se face cu o anticipare de cel puţin 10 zile faţã de data stabilitã pentru desfãşurarea şedinţei de atestare.
    ART. 9
    (1) În urma verificãrii dosarelor de activitate şi calificare profesionalã, comisia de atestare decide:
    a) convocarea pentru susţinerea interviului în vederea obţinerii atestatului de expert EHEM;
    b) solicitarea de completãri la dosar;
    c) respingerea dosarului.
    (2) Deciziile comisiei de atestare se consemneazã într-un proces-verbal al şedinţei, întocmit de secretariatul comisiei de atestare, care se va transmite candidaţilor de cãtre direcţia care gestioneazã problemele de siguranţã a construcţiilor hidrotehnice din cadrul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor, prin grija secretariatului comisiei de atestare, în termen de 10 zile de la data şedinţei de verificare şi analizã a dosarelor de activitate şi calificare profesionalã.
    (3) În cazul în care comisia de atestare solicitã completãri sau clarificãri, candidatului i se vor comunica termenul de depunere şi documentele solicitate. Nedepunerea în termen a documentelor solicitate conduce automat la respingerea dosarului.
    (4) În cazul în care comisia de atestare decide respingerea dosarului de activitate şi calificare profesionalã, candidatului i se vor comunica motivele care au condus la aceastã decizie. Dosarele respinse se restituie candidatului, pe bazã de semnãturã.
    (5) Decizia de respingere a dosarului de activitate şi calificare profesionalã poate fi contestatã în scris şi depusã la secretariatul comisiei de atestare în termen de 10 zile de la comunicare. Contestaţia va fi analizatã şi soluţionatã în termen de 15 zile de la data depunerii de cãtre o comisie de analizã şi soluţionare a contestaţiilor, constituitã ad-hoc şi formatã din 3 reprezentanţi ai învãţãmântului superior tehnic de specialitate.
    ART. 10
    (1) Lista corpului de experţi EHEM constituit potrivit prevederilor prezentului regulament se avizeazã de cãtre Biroul operativ al Comisiei naţionale pentru siguranţa barajelor şi a altor lucrãri hidrotehnice (B.O. CONSIB), se actualizeazã periodic şi se publicã pe site-ul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor şi în publicaţiile de specialitate din domeniu.
    (2) Experţii EHEM vor rãspunde solicitãrilor B.O. CONSIB în cazul necesitãţii efectuãrii în regim de urgenţã a evaluãrii siguranţei EHEM în situaţii excepţionale (dupã viituri sau cutremure importante, incidente, accidente, avarii, ruperi), în cazul contraexpertizelor solicitate de beneficiarii expertizelor şi/sau de organele abilitate conform legii sã controleze barajele.
    ART. 11
    Direcţia care gestioneazã problemele de siguranţã a construcţiilor hidrotehnice din cadrul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor emite, în termen de 30 de zile de la data şedinţei, atestatul de expert EHEM, conform modelului prevãzut în anexa nr. 2.
    ART. 12
    (1) Atestatul de expert EHEM este valabil pe o perioadã de 5 ani de la data eliberãrii, cu posibilitatea prelungirii valabilitãţii acestuia pentru o perioadã de încã 5 ani.
    (2) Prelungirea valabilitãţii atestatului de expert EHEM se face în baza analizãrii de cãtre comisia de atestare a unui nou dosar de activitate şi calificare profesionalã pe care expertul îl depune la direcţia care gestioneazã problemele de siguranţã a construcţiilor hidrotehnice din cadrul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor cu cel puţin 30 de zile înainte de data expirãrii termenului de valabilitate.
    (3) Dosarul de activitate şi calificare profesionalã pentru prelungirea valabilitãţii atestatului de expert EHEM va conţine:
    a) cerere de prelungire;
    b) memoriu de activitate în domeniul de atestare, pentru perioada de când acesta este expert EHEM;
    c) dovada de achitare a tarifului de prelungire a valabilitãţii atestatului de expert EHEM;
    d) cazier judiciar la zi.
    (4) Nerespectarea prevederilor alin. (1) aduce suspendarea dreptului de exercitare a activitãţii de expert EHEM pentru o perioadã de pânã la 90 de zile, situaţie care se va consemna şi în Lista corpului de experţi EHEM.
    (5) Abateri repetate de la prevederile alin. (1) determinã revocarea dreptului de exercitare a activitãţii de expert EHEM şi scoaterea din Lista corpului de experţi EHEM.
    ART. 13
    (1) Tariful pentru verificarea dosarului de activitate şi calificare profesionalã este de 200 lei.
    (2) Tariful pentru eliberarea atestatului de expert EHEM este de 300 lei.
    (3) Tariful pentru prelungirea valabilitãţii atestatului de expert EHEM este de 200 lei.
    (4) Tarifele prevãzute la alin. (1)-(3) vor fi actualizate periodic, în raport cu rata inflaţiei, prin ordin al conducãtorului autoritãţii publice centrale din domeniul apelor.
    (5) Sumele prevãzute la alin. (1)-(3) încasate de la persoanele fizice care solicitã atestarea se depun în contul pentru siguranţa barajelor deschis de Administraţia Naţionalã "Apele Române" la Trezoreria Municipiului Bucureşti. Numãrul de cont va fi comunicat candidaţilor prin grija secretariatului comisiei de atestare. Copiile dovezilor de platã a tarifelor se depun la dosarele de activitate şi calificare profesionalã ale candidaţilor.
    (6) Pentru fiecare membru sau, dupã caz, membru supleant al comisiei de atestare indemnizaţia de şedinţã este de pânã la nivelul salariului minim brut pe ţarã; pentru secretarul comisiei de atestare indemnizaţia de şedinţã este de pânã la 75% din nivelul salariului minim brut pe ţarã; pentru casierul comisiei de atestare indemnizaţia de şedinţã este de pânã la 50% din nivelul salariului minim brut pe ţarã.
    (7) Sumele depuse în contul precizat la alin. (5) au urmãtoarele destinaţii:
    a) plata indemnizaţiilor cuvenite membrilor comisiei de atestare şi persoanelor menţionate la alin. (6);
    b) plata unor studii de fundamentare a unor acte normative, de reglementare sau norme tehnice din domeniul siguranţei EHEM;
    c) plata pentru efectuarea de contraexpertize dispuse de Comisia naţionalã pentru siguranţa barajelor şi a altor lucrãri hidrotehnice (CONSIB) în situaţia unor contestaţii ale beneficiarului sau ale organelor abilitate cu controlul în domeniul siguranţei EHEM;
    d) plata unor expertize pentru evaluarea siguranţei EHEM determinate de situaţii speciale;
    e) cheltuieli de dotare cu aparaturã de secretariat şi biroticã pentru desfãşurarea activitãţii comisiei de atestare;
    f) cheltuieli de documentare pentru achiziţionarea de publicaţii de specialitate (periodice, manuale, cãrţi de specialitate, volume ale unor conferinţe etc.);
    g) cheltuieli de participare la manifestãri interne sau internaţionale pe probleme din domeniul siguranţei EHEM.
    (8) Plata indemnizaţiilor de şedinţã cãtre membrii comisiei de atestare, precum şi achiziţiile în vederea bunei desfãşurãri a şedinţelor de atestare se efectueazã pe bazã de referat de necesitate avizat de B.O. CONSIB; decontãrile se fac prin grija casierului, pe bazã de documente justificative şi cu respectarea prevederile legale în vigoare.
    ART. 14
    (1) Membrii corpului de experţi EHEM vor deţine şi vor utiliza ştampile individuale de experţi atestaţi EHEM.
    (2) Ştampila experţilor EHEM are formã rotundã, cu douã cercuri concentrice, unul exterior, de regulã cu diametrul de 50 mm, şi altul interior, cu diametrul de 30 mm. În partea superioarã se înscriu numele, prenumele şi iniţiala tatãlui expertului, iar în partea inferioarã se va înscrie "Expert EHEM". În interior se înscrie, în partea superioarã, "ROMÂNIA", iar în partea inferioarã, denumirea actualizatã a autoritãţii publice centrale din domeniul apelor. În partea centralã se va înscrie numãrul atestatului emis de autoritatea publicã centralã din domeniul apelor pentru expertul în cauzã.
    (3) Ştampilele se confecţioneazã pe cheltuialã proprie de cãtre experţii EHEM; în momentul schimbãrii denumiri autoritãţii publice centrale din domeniul apelor, ştampilele rãmân valabile conform atestatelor care poartã amprenta acestor ştampile.
    (4) Ştampilele se aplicã de experţii EHEM pe documentaţiile de evaluare a siguranţei EHEM, precum şi pe alte documente întocmite în activitãţi desfãşurate în domeniul siguranţei EHEM şi sunt valabile împreunã cu semnãtura olografã a acestora.
    ART. 15
    (1) Experţii EHEM înceteazã sã mai facã parte din corpul de experţi în urmãtoarele cazuri:
    a) la expirarea termenului pentru care s-a eliberat atestatul de expert EHEM, dacã acesta nu a fost prelungit;
    b) prin decesul titularului;
    c) la cererea titularului, înregistratã la direcţia care gestioneazã problemele de siguranţã a construcţiilor hidrotehnice din cadrul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor.
    (2) Atestatul de expert EHEM se revocã:
    a) dacã persoana fizicã certificatã a fost condamnatã prin sentinţã definitivã pentru fapte comise în exercitarea profesiei;
    b) în caz de inactivitate a titularului pe o perioadã mai mare de 5 ani;
    c) dacã pentru persoana fizicã atestatã a fost efectuatã o sesizare a organelor abilitate cu controlul în domeniul siguranţei barajelor sau lucrãrilor publice privind exercitarea necorespunzãtoare a profesiei, sesizare analizatã şi validatã de comisia de atestare.
    (3) Atestatul de expert EHEM este suspendat:
    a) pe perioada în care titularul atestatului ocupã o funcţie care, în conformitate cu prevederile legii, intrã în conflict de interese sau incompatibilitate cu exercitarea funcţiei de expert EHEM; declaraţia expertului EHEM prin care se precizeazã conflictul de interese se depune la direcţia care gestioneazã problemele de siguranţã a construcţiilor hidrotehnice din cadrul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor;
    b) dacã pentru persoana fizicã atestatã a fost emisã o decizie a comisiei de atestare privind suspendarea, efectuatã ca urmare a unei sesizãri a organelor abilitate cu controlul în domeniul siguranţei barajelor sau lucrãrilor publice, precum şi de cãtre alte autoritãţi din domeniile de specialitate. Sesizarea privind exercitarea necorespunzãtoare a profesiei se depune la direcţia care gestioneazã problemele de siguranţã a construcţiilor hidrotehnice din cadrul autoritãţii publice centrale din domeniul apelor şi va fi analizatã de comisia de atestare care va decide, dupã caz, suspendarea sau menţinerea calitãţii de expert EHEM.

    CAP. V
    Condiţiile de exercitare a calitãţii de expert EHEM

    ART. 16
    Evaluarea siguranţei EHEM se realizeazã de cãtre experţi EHEM în conformitate cu prevederile art. 2, pentru fiecare obiectiv în parte.
    ART. 17
    (1) Angajarea expertului EHEM se face de cãtre beneficiarul expertizei - deţinãtorul cu orice titlu al barajului în condiţiile legii.
    (2) În exercitarea activitãţii de evaluare a siguranţei EHEM, experţii EHEM vor respecta condiţiile de evitare a situaţiilor de conflict de interese. În acest sens, vor depune o declaraţie pe propria rãspundere cã nu au fost sau nu sunt implicaţi în diferite etape de proiectare, execuţie sau urmãrire a comportãrii în timp a EHEM respective.
    ART. 18
    (1) Expertul EHEM este direct rãspunzãtor, în condiţiile legii, pentru soluţiile şi recomandãrile fãcute în evaluarea siguranţei EHEM, inclusiv pentru consecinţele acestora.
    (2) Aplicarea soluţiilor şi/sau a recomandãrilor expertului EHEM, care vor fi avizate de expertul pentru evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare a barajului, este în sarcina deţinãtorului cu orice titlu, care rãspunde, conform legii, de siguranţa barajelor din patrimoniu.
    ART. 19
    (1) Contestarea evaluãrii siguranţei EHEM se poate face, potrivit legii, de deţinãtorul cu orice titlu sau de organele abilitate sã controleze siguranţa barajelor.
    (2) Contestaţia se soluţioneazã prin reanalizarea documentaţiei de evaluare a siguranţei EHEM sau printr-o contraexpertizã realizatã de experţi EHEM nominalizaţi de B.O. CONSIB, care se analizeazã şi se avizeazã în cadrul B.O. CONSIB, concluziile şi recomandãrile acesteia devenind definitive şi obligatorii pentru contestatar.
    ART. 20
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul regulament.


    ANEXA 1
    la regulament
                                  CERERE - TIP
                   în vederea obţinerii atestatului de expert
               pentru evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare
            a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor

                                   - model -

    Subsemnatul/Subsemnata, ........................., domiciliat/domiciliatã în ..................., str. .................. nr. ...., judeţul/sectorul .........., bloc nr. ......, sc. ....., ap. ......, codul numeric personal ......................., buletin/carte de identitate seria ..... nr. .........., eliberat/eliberatã de .......... la data ............., solicit obţinerea/prelungirea valabilitãţii atestatului de expert pentru evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor, eliberat de autoritatea publicã centralã din domeniul apelor.
    Anexez toate documentele precizate în art. 7 alin. (1) din Regulamentul privind organizarea şi atestarea corpului de experţi pentru evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor încadrate în categoriile de importanţã A, B, C şi D, NTLH-051.

    Data

                              Numele şi prenumele
                            .......................
                                   Semnãtura
                            .......................


    ANEXA 2
    la regulament

    (Autoritatea publicã centralã din domeniul apelor)

                                    ATESTAT
               de expert pentru evaluarea stãrii de siguranţã în
      exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor
                       nr. ...... din ..................

                                   - model -

    În baza prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 244/2000 privind siguranţa barajelor, republicatã, ale <>Ordinului ministrului mediului şi dezvoltãrii durabile nr. 1.216/2008 privind aprobarea Normativului tehnic pentru evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice ale evacuatorilor de ape mari ai barajelor - NTLH - 050, cu modificãrile ulterioare, ale Ordinului ministrului mediului şi pãdurilor nr. 2.358/2010 pentru aprobarea Regulamentului privind organizarea şi atestarea corpului de experţi pentru evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor încadrate în categoriile de importanţã A, B, C şi D, NTLH - 051, ale Ordinului ministrului mediului şi pãdurilor nr. ........./............ pentru aprobarea componenţei nominale a comisiei de atestare a corpului de experţi pentru evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor şi ale Procesului-verbal nr. ..... din data ......... al comisiei de atestare,

    (Autoritatea publicã centralã din domeniul apelor) emite urmãtorul atestat:

    Domnul/Doamna ............................, domiciliat/domiciliatã în ..................., str. ................... nr. ......, judeţul/sectorul ........, bloc nr. ....., sc. ....., ap. ......, codul numeric personal ....................., buletin/carte de identitate seria ..... nr. .........., eliberat(ã) de ........... la data ............., se atesteazã ca expert pentru evaluarea stãrii de siguranţã în exploatare a echipamentelor hidroelectromecanice aferente barajelor.
    Prezentul atestat a fost emis la data de ............. şi este valabil pânã la data de ............... .

                       Preşedintele comisiei de atestare,
     .......................................................................
                (semnãtura şi parafa reprezentantului conducerii
               autoritãţii publice centrale din domeniul apelor)

        Expert atestat, Secretarul comisiei de atestare,
    ........................ ......................
    (ştampila şi semnãtura expertului) (semnãtura)

    Atestatul a fost emis în douã exemplare, egal valabile. Ex. nr. 1 din 2 (Ex. nr. 2 din 2).

                                      ----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016