Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.296 din 19 decembrie 2001  pentru stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal, prevazute de Legea bugetului de stat pe anul 2002 si de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2002    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.296 din 19 decembrie 2001 pentru stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal, prevazute de Legea bugetului de stat pe anul 2002 si de Legea bugetului asigurarilor sociale de stat pe anul 2002

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 819 din 19 decembrie 2001
Ministrul finanţelor publice,
având în vedere dispoziţiile <>art. 14 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile ulterioare, şi dispoziţiile art. 5 alin. (1) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2000 privind sistemul de stabilire a salariilor de baza pentru personalul contractual din sectorul bugetar, cu modificãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 14 lit. c) din Legea bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001 şi al art. 10 lit. b) din <>Legea bugetului asigurãrilor sociale de stat pe anul 2002 nr. 744/2001 ,
emite urmãtorul ordin:

ARTICOL UNIC
(1) În vederea monitorizarii cheltuielilor de personal prevãzute în bugetul de stat, în bugetul asigurãrilor sociale de stat, în bugetul Fondului pentru plata ajutorului de şomaj şi în bugetul Fondului de asigurãri sociale de sãnãtate, Guvernul, prin Ministerul Finanţelor Publice, instituie un sistem de raportare a acestor cheltuieli, astfel:
a) În termen de 15 zile de la publicarea <>Legii bugetului de stat pe anul 2002 nr. 743/2001 şi a <>Legii bugetului asigurãrilor sociale de stat pe anul 2002 nr. 744/2001 ordonatorii principali de credite bugetare vor prezenta Ministerului Finanţelor Publice, în structura prevãzutã în anexa nr. 1, situaţia privind repartizarea pe fiecare luna a cheltuielilor de personal, având în vedere asigurarea condiţiilor de desfãşurare a activitãţii, potrivit atribuţiilor stricte ale acestora pana la sfârşitul anului.
În cazul în care repartizarea pe luni a cheltuielilor de personal şi a numãrului de posturi nu se încadreazã în cheltuielile şi, respectiv, în numãrul maxim de posturi aprobate pentru anul 2002, sau nu asigura desfãşurarea activitãţii fiecãrei instituţii pana la sfârşitul anului, situaţia transmisã de cãtre ordonatorii principali de credite nu va fi luatã în considerare, sistandu-se deschiderile de credite bugetare pana la transmiterea unei noi situaţii care sa respecte dispoziţiile <>art. 12 şi 14 din Legea nr. 743/2001 , ale <>art. 8 şi 10 din Legea nr. 744/2001 , precum şi cele ale art. 5 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 24/2000, cu modificãrile ulterioare.
b) Lunar, pe data de 5 a lunii curente pentru luna anterioarã, ordonatorii terţiari de credite bugetare prezintã ordonatorilor secundari sau principali, dupã caz, situaţia plãţilor de casa efectuate din sumele prevãzute în bugetele proprii, la titlul "Cheltuieli de personal", pe fiecare sursa de finanţare. Pe data de 8 a lunii curente pentru luna anterioarã, ordonatorii secundari de credite bugetare prezintã ordonatorilor principali situaţia centralizatoare privind plãţile de casa efectuate din sumele prevãzute în bugetul propriu şi în bugetele unitãţilor subordonate, la titlul "Cheltuieli de personal", pe fiecare sursa de finanţare. Pe data de 15 a lunii curente pentru luna anterioarã, ordonatorii principali de credite bugetare vor prezenta Ministerului Finanţelor Publice situaţia centralizatoare privind plãţile de casa efectuate din sumele prevãzute în bugetul propriu şi, dacã este cazul, în bugetele unitãţilor subordonate, la titlul "Cheltuieli de personal", pe fiecare sursa de finanţare.
c) În situaţia în care zilele stabilite pentru transmiterea lucrãrilor menţionate mai sus sunt nelucrãtoare, raportarea se face în prima zi lucrãtoare dupã aceste date.
d) Sumele transmise, reprezentând plãţile de casa, trebuie sa corespundã cu cele din extrasul de cont, eliberat de cãtre trezorerie, la sfârşitul lunii pentru care se face raportarea.
(2) Raportarile solicitate la alin. (1) lit. b) se vor prezenta potrivit formularului din anexa nr. 2.
(3) Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu



ANEXA 1

Instituţia publica:............
Cod 1).........


Situaţie
privind repartizarea pe luni a cheltuielilor
de personal aprobate pe anul 2002

Sursa de finanţare*2)...............
Capitol*1).................
┌─────────┬───────┬───────┬─────────────────────────────────────────────┬──────┐
│ │ │ │ din care: │ │
│ │ ├───────┼───────────────────────────────┬──────┬──────┼──────┤
│ │ │ │ contribuţii aferente │ │ │ │
│ │ │ │───────┬───────┬───────┬───────┤ │ │ │
│ │Cheltu-│cheltu-│ │contri-│cheltu-│cheltu-│ │ │ │
│ │ ieli │ ieli │ │butii │ ieli │ ieli │depla-│Numãr │ │
│ │ de │ cu │Total │pentru │pentru │pentru │sari, │mediu │Câştig│
│ Luna │ perso-│ sala- │ │asigu- │consti-│consti-│deta- │ de │mediu │
│ │ nal │riile │ │ rari │tuirea │tuirea │sari │ pos- │lunar │
│ │ │ │ │soci- │fondu- │fondu- │tran- │ turi │ │
│ │ │ │ │ ale │ lui │lui de │sfe- │ ocu- │ │
│ │ │ │ │ de │pentru │asigu- │rari │ pate │ │
│ │ │ │ │stat │plata │rari │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ajuto- │soci- │ │ │ │
│ │ │ │ │ │rului │ale de │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ de │sana- │ │ │ │
│ │ │ │ │ │şomaj │tate │ │ │ │
│ │- mii │- mii │- mii │- mii │-mii │- mii │- mii │ │ │
│ │ lei -│ lei - │ lei - │ lei - │ lei- │ lei - │ lei -│ │-lei- │
├─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼──────┼──────┤
│ 0 │1=2+3+7│ 2 │3=4+5+6│ 4 │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │9=2/8 │
├─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼──────┼──────┤
│ianuarie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│februarie│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│martie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼──────┼──────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ trim.I │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼──────┼──────┤
│aprilie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│mai │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│iunie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼──────┼──────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ trim. II│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼──────┼──────┤
│iulie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│august │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│septem- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│brie │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼──────┼──────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ trim.III│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼──────┼──────┤
│octombrie│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│noiembrie│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│decembrie│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼──────┼──────┤
│Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ trim.IV │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┼──────┼──────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴───────┴──────┴──────┴──────┘
*1) se va completa potrivit clasificatiei bugetare
*2) se va completa, dupã caz, cu urmãtoarele surse de finanţare: bugetul de
stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetul Fondului pentru
plata ajutorului de şomaj, bugetul Fondului de asigurãri sociale de
sãnãtate

Nota: Ordonatorii principali de credite bugetare, la completarea prezentei
situaţii vor avea în vedere atât aparatul propriu cat şi unitãţile
subordonate.


ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele şi prenumele ...............
Telefon (Fax) .....................





ANEXA 2

Instituţia publica...............
Cod..............


SITUAŢIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
FINANŢATE DE LA BUGETUL *1)............
PE LUNA ............ ANUL 2002

┌─────────────────────────────────────┬───────┬───────┬─────────────┬──────────┐
│ │ │ │ Plati │ Plati │
│ │ │ │ cumulate │în luna │
│ │ │Program│efectuate în │ pentru │
│ │ │ 2002 │lunile │care se │
│ │ │ │anterioare*2)│ face │
│ │ │ │ │raportarea│
├─────────────────────────────────────┼───────┼───────┼─────────────┼──────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │ 3 │ 4 │
├─────────────────────────────────────┼───────┼───────┼─────────────┼──────────┤
│Capitolul *3)... │ │ │ │ │
│ Cheltuieli de personal (1+2+3+4+5) │mii lei│ │ │ │
│ din acestea │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │
│ 1. Cheltuieli cu salariile(1.1+1.2+ │ │ │ │ │
│ +1.3+1.4+1.5+1.6+1.7+1.8+1.9) │mii lei│ │ │ │
│ 1.1 Salarii de baza *4) │mii lei│ │ │ │
│ 1.2 Salarii de merit │mii lei│ │ │ │
│ 1.3 Indemnizaţii de conducere │mii lei│ │ │ │
│ 1.4 Spor de vechime │mii lei│ │ │ │
│ 1.5 Sporuri pentru condiţii de munca│mii lei│ │ │ │
│ 1.6 Plati pentru ore suplimentare │ │ │ │ │
│ 1.7 Fond de premii │ │ │ │ │
│ 1.8 Alte drepturi salariale acordate│ │ │ │ │
│ personalului încadrat cu con- │ │ │ │ │
│ tract de munca │mii lei│ │ │ │
│ 1.9 Drepturi salariale acordate │ │ │ │ │
│ personalului încadrat pe baza de│ │ │ │ │
│ convenţii civile │ │ │ │ │
│ 2. Contribuţii pentru asigurãri │ │ │ │ │
│ sociale de stat │mii lei│ │ │ │
│ 3. Cheltuieli pentru constituirea │ │ │ │ │
│ fondului pentru plata ajutorului │ │ │ │ │
│ de şomaj │mii lei│ │ │ │
│ 4. Contribuţii pentru constituirea │ │ │ │ │
│ fondului de asigurãri sociale de │ │ │ │ │
│ sãnãtate │ │ │ │ │
│ 5. Deplasãri, detaşãri, transferãri │mii lei│ │ │ │
│ 6. Numãr mediu de personal │ │ │ │ │
│ remunerate │ │ *5) │ │ │
│ din care: │ │ │ │ │
│ 6.1 - persoane încadrate cu conven- │ │ │ │ │
│ tie civilã │ │ │ │ │
│ 7. Câştigul mediu lunar (rd.1/rd.6) │ lei │ │ │ │
│ din care: │ │ │ │ │
│ 7.1 - pentru persoane încadrate cu │ │ │ │ │
│ convenţie civilã │ lei │ │ │ │
│ (rd.1.9/rd.6.1) │ │ │ │ │
└─────────────────────────────────────┴───────┴───────┴─────────────┴──────────┘

*1) se va completa în mod distinct, dupã caz, cu bugetul de stat, bugetul
asigurãrilor sociale de stat, bugetul Fondului pentru plata ajutorului
de şomaj, bugetul Fondului de asigurãri sociale de sãnãtate, iar în
cazul Ministerului Afacerilor Externe şi pentru cheltuielile de personal
ce urmeazã a se suporta din venituri extrabugetare provenite din taxe
consulare.
*2) datele trebuie sa corespundã cu cele transmise, în col.3 cumulat cu cele
din col. 4, din raportarea anterioarã.
*3) macheta se completeazã pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit
clasificatiei bugetare.
*4) cuprinde şi indemnizaţiile pentru persoanele care ocupa funcţii de
demnitate publica sau asimilate acestora.
*5) se va completa cu numãrul maxim de posturi aprobat pe anul 2002 prin
Legea bugetului de stat pe anul 2002 şi, respectiv, prin Legea bugetului
asigurãrilor sociale de stat pe anul 2002.

Nota: Ministerul Afacerilor Externe şi Ministerul Turismului vor completa
situaţii distincte pentru personalul din ţara şi, respectiv pentru
personalul de la misiunile din strãinãtate.

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele şi prenumele...............
Telefon (Fax).....................



-------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016