Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.285 din 5 iulie 2011  privind procedura de avizare a personalului care gestioneaza contributia financiara elvetiana in vederea implementarii Programului de cooperare elvetiano-roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale din cadrul Uniunii Europene extinse    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.285 din 5 iulie 2011 privind procedura de avizare a personalului care gestioneaza contributia financiara elvetiana in vederea implementarii Programului de cooperare elvetiano-roman vizand reducerea disparitatilor economice si sociale din cadrul Uniunii Europene extinse

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 484 din 7 iulie 2011

    În conformitate cu dispoziţiile art. 6 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã contribuţia financiarã elveţianã în vederea implementãrii Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparitãţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse,
    în temeiul prevederilor art. 10 alin. (2) şi (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:

    ART. 1
    (1) Potrivit dispoziţiilor art. 4 alin. (2) şi (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã contribuţia financiarã elveţianã în vederea implementãrii Programului de cooperare elveţianoromân vizând reducerea disparitãţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse, pentru a beneficia de majorãrile salariale prevãzute la art. 4 alin. (1) şi art. 7 alin (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011, structurile menţionate la art. 2 lit. b) din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011 vor solicita Ministerului Finanţelor Publice avizarea personalului care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene.
    (2) Cererea privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene şi care activeazã în cadrul structurilor menţionate la art. 2 lit. b) pct. 2 şi 3 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011 se depune la registratura Ministerului Finanţelor Publice, în atenţia Direcţiei generale pregãtire ECOFIN şi asistenţã comunitarã, împreunã cu restul documentelor prevãzute la art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011.
    (3) Cererea privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene şi care activeazã în cadrul structurii menţionate la art. 2 lit. b) pct. 1 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011 se transmite, împreunã cu restul documentelor prevãzute la art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011, secretarului de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene, care avizeazã favorabil sau respinge, motivat, cererea formulatã.
    (4) Modelul cererii privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene este prevãzut în anexa nr. 1.
    ART. 2
    (1) În fiecare an, Ministerul Finanţelor Publice, în calitate de Unitate Naţionalã de Coordonare, comunicã, pânã la sfârşitul anului curent pentru anul urmãtor, structurilor menţionate la art. 2 lit. b) din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011 numãrul de posturi alocate acestora care se încadreazã în prevederile hotãrârii Guvernului.
    (2) În cazul în care are loc o diminuare a numãrului de posturi distribuite pentru anul urmãtor faţã de anul curent, structurile în cauzã trebuie sã transmitã Ministerului Finanţelor Publice, în termen de 5 zile lucrãtoare de la comunicare, numele persoanelor care nu mai beneficiazã de majorare salarialã.
    (3) În cazul în care are loc o creştere a numãrului de posturi distribuite faţã de anul curent, structurile în cauzã trebuie sã transmitã Ministerului Finanţelor Publice, în termen de 5 zile lucrãtoare de la comunicare, o cerere privind solicitarea de aviz pentru personalul nou-propus, care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene.
    (4) În cazul structurii menţionate la art. 2 lit. b) pct. 1 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011, în vederea încadrãrii în numãrul de posturi distribuit pentru anul urmãtor, Unitatea Naţionalã de Coordonare, reprezentatã de Direcţia generalã pregãtire ECOFIN şi asistenţã comunitarã, comunicã secretarului de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene numele persoanelor care nu mai beneficiazã de majorarea salarialã, în cazul în care are loc o reducere a numãrului de posturi distribuite faţã de anul curent, sau transmite, spre avizare, cererea privind solicitarea de aviz pentru personalul nou-propus, care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene, în cazul în care are loc o creştere a numãrului de posturi faţã de anul curent.
    (5) În situaţia în care în cadrul structurilor al cãror personal beneficiazã de majorãrile salariale în condiţiile Hotãrârii Guvernului nr. 646/2011 intervin modificãri de personal, atribuţii, organizare şi/sau funcţionare, structurile respective vor comunica Ministerului Finanţelor Publice, în termen de 5 zile lucrãtoare, aceste aspecte, împreunã cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011.
    (6) Pentru anul 2011, distribuţia posturilor alocate structurilor prevãzute la art. 2 lit. b) din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011, care se încadreazã în prevederile acesteia, este urmãtoarea: structura prevãzutã la pct. 1 - 16 posturi, structurile prevãzute la pct. 2 - 9 posturi, dupã cum urmeazã: 6 posturi - organismul intermediar pentru aria de concentrare tematicã nr. 4 "Îmbunãtãţirea mediului înconjurãtor" din Acordul-cadru dintre Guvernul României şi Consiliul Federal Elveţian privind implementarea Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparitãţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse, semnat la Berna la 7 septembrie 2010, aprobat prin Hotãrârea Guvernului nr. 1.065/2010 (denumit în continuare Acord-cadru), şi 3 posturi - organismul intermediar pentru ariile de concentrare tematicã nr. 5 "Îmbunãtãţirea mediului de afaceri şi a accesului la finanţare a IMM-urilor" şi nr. 7 "Dezvoltarea sectorului privat şi promovarea exportului IMM-urilor şi/sau promovarea standardelor" din Acordul-cadru, iar structura prevãzutã la pct. 3 - 4 posturi.
    ART. 3
    (1) Direcţia generalã pregãtire ECOFIN şi asistenţã comunitarã, în calitate de Unitate Naţionalã de Coordonare, în termen de 10 zile lucrãtoare de la primirea documentelor menţionate la art. 1 alin. (2) din prezentul ordin de la structurile prevãzute la art. 2 lit. b) pct. 2 şi 3 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011, elaboreazã propunerea de acordare a avizului favorabil sau de respingere a cererii privind solicitarea de aviz, conform modelului din prevãzut în anexa nr. 2, pe care o supune semnãrii secretarului de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene.
    (2) Eliberarea de cãtre Ministerul Finanţelor Publice a avizului favorabil sau de respingere a cererii privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene şi care face parte din structurile prevãzute la art. 2 lit. b) din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011 are loc în termen de 15 zile lucrãtoare de la primirea, în cadrul Ministerului Finanţelor Publice, a documentaţiei complete supuse avizului.
    (3) Se deleagã secretarului de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene atribuţia de acordare a avizului pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene şi care activeazã în cadrul structurilor menţionate la art. 2 lit. b) din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011.
    ART. 4
    Motivele de respingere a cererii de eliberare a avizului favorabil sunt:
    a) netransmiterea de cãtre structura care solicitã eliberarea avizului favorabil a unuia sau mai multor documente dintre cele prevãzute la art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011;
    b) neîndeplinirea criteriilor prevãzute la art. 2 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011;
    c) nerespectarea condiţiilor de formã a documentelor prevãzute la art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011, în cazul documentelor reglementate prin acte normative;
    d) netransmiterea tuturor informaţiilor solicitate de cãtre Ministerul Finanţelor Publice pentru eliberarea avizului favorabil;
    e) neîncadrarea în numãrul posturilor distribuite de cãtre Ministerul Finanţelor Publice în cadrul structurilor solicitante.
    ART. 5
    Structura a cãrei cerere privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene a fost respinsã poate înainta o nouã cerere doar dupã remedierea problemelor constatate, menţionate în scrisoarea de rãspuns emisã de Ministerul Finanţelor Publice.
    ART. 6
    (1) Secretarul de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene poate retrage sau modifica avizul acordat, la cererea motivatã, potrivit competenţelor, a Direcţiei generale pregãtire ECOFIN şi asistenţã comunitarã în calitate de Unitate Naţionalã de Coordonare.
    (2) Cererea motivatã privind retragerea sau modificarea avizului acordat este înaintatã de cãtre Ministerul Finanţelor Publice:
    a) în cazul în care instituţiile publice al cãror personal beneficiazã de stimularea financiarã comunicã Ministerului Finanţelor Publice orice modificare de personal, atribuţii, organizare şi/sau funcţionare, intervenitã dupã obţinerea avizului, împreunã cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 8 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011;
    b) în cazul în care Direcţia generalã pregãtire ECOFIN şi asistenţã comunitarã, în calitate de Unitate Naţionalã de Coordonare, constatã încãlcãri ale prevederilor art. 2 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011.
    (3) Dupã remedierea problemelor constatate care au stat la baza retragerii avizului favorabil, eliberarea unui nou aviz favorabil se va face la cerere, potrivit aceloraşi reguli generale.
    ART. 7
    Atribuţiile de aprobare a proiectelor de ordin privind majorarea salarialã cu pânã la 25 de clase succesive faţã de clasa deţinutã pentru personalul din cadrul structurilor menţionate la art. 2 lit. b) din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011, precum şi neacordarea numãrului de clase de salarizare suplimentare sunt îndeplinite de persoana care are competenţa legalã de numire în funcţie a personalului respectiv.
    ART. 8
    Secretarul de stat coordonator al structurii responsabile de coordonarea contribuţiei financiare elveţiene, reprezentatã de Direcţia generalã pregãtire ECOFIN şi asistenţã comunitarã din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, şi structurile prevãzute la art. 2 lit. b) din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011 vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
    ART. 9
    Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 10
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Ialomiţianu


    Bucureşti, 5 iulie 2011.
    Nr. 2.285.


    ANEXA 1


    [Antetul instituţiei solicitante]
    Nr. ..... din ........

                                     CERERE
 privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate
                 gestionarea contribuţiei financiare elveţiene
                                   - model -

    Stimate domnule secretar de stat,
    În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (2) şi (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã contribuţia financiarã elveţianã în vederea implementãrii Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparitãţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse, vã rugãm sã eliberaţi un aviz favorabil prin care sã fie atestat faptul cã urmãtoarele persoane din cadrul .........(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil) .........., care au ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene şi îndeplinesc criteriile prevãzute la art. 2 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011, pot beneficia de stimularea financiarã reglementatã de Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011:




┌────┬─────────────────────┬───────┬───────────────────┬─────────────────────────────────┐
│ │ Persoanele pentru │ │Structura din care │ Calificativul obţinut în urma │
│Nr. │ care se solicitã │Funcţia│fac parte (direcţia│ evaluãrii performanţelor │
│crt.│ avizarea favorabilã │ │generalã, direcţia,│ individuale ale personalului │
│ │(numele şi prenumele)│ │serviciul, biroul, │ (Se completeazã conform ultimei │
│ │ │ │ compartimentul) │ evaluãri a performanţelor │
│ │ │ │ │ individuale, efectuatã conform │
│ │ │ │ │ prevederilor legale.) │
├────┼─────────────────────┼───────┼───────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 1.│ ................... │ ..... │ ................. │ .............................. │
├────┼─────────────────────┼───────┼───────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ 2.│ ................... │ ..... │ ................. │ .............................. │
└────┴─────────────────────┴───────┴───────────────────┴─────────────────────────────────┘



    Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre, desemnatã în acest sens, este doamna/ domnul ............(tel. ......., fax ........, e-mail .........).
    Anexãm prezentei cereri urmãtoarele documente menţionate la art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011: .................................. .

                                   Cu stimã,
                             ......................
                             (prenumele şi numele)
                          ..........................
                                   (funcţia)
                                     [L.S.]


    Domnului ...............
    Secretar de stat, Ministerul Finanţelor Publice


    ANEXA 2


    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    Nr. ......../........
    [Instituţia solicitantã]
    [Date de contact]

    Ref. la Cererea nr. ....../......privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene din cadrul ...... (denumirea structurii care solicitã avizul favorabil) ............
    În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (2) şi (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 646/2011 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã contribuţia financiarã elveţianã în vederea implementãrii Programului de cooperare elveţiano-român vizând reducerea disparitãţilor economice şi sociale din cadrul Uniunii Europene extinse,
    având în vedere Cererea nr. .... din ....... privind solicitarea de aviz pentru personalul care are ca obiect de activitate gestionarea contribuţiei financiare elveţiene din cadrul ....... (denumirea structurii care solicitã avizul favorabil) .....,
    în urma analizãrii urmãtoarelor documente prezentate:
    1. ............................................................;
    2. ............................................................, Ministerul Finanţelor Publice propune acordarea avizului favorabil/respingerea Cererii ...... (denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil) ...... nr. .... din ....., pentru persoanele menţionate în anexã.
    În cazul persoanelor pentru care s-a hotãrât respingerea cererii, noua cerere se va retransmite Ministerului Finanţelor Publice dupã remedierea motivelor constatate şi menţionate în anexã.

                         ..............................
                             (prenumele şi numele)
                                secretar de stat
                                     [L.S.]

    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
    Anexã la ....../.............


                               LISTA PERSOANELOR
    pentru care se propune acordarea avizului favorabil/respingerea cererii
                    de cãtre Ministerul Finanţelor Publice,
              conform Cererii nr. ........... din ................
                       privind solicitarea de aviz pentru
            personalul care are ca obiect de activitate gestionarea
                  contribuţiei financiare elveţiene din cadrul
........(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil) .........




┌────┬───────────────┬───────┬─────────────────────────┬──────────────────────┬───────────┐
│ │Persoana pentru│ │Structura din care face │ Aviz │Observaţii │
│ │ care s-a │ │parte (direcţia generalã,│(eliberarea avizului │ (motive │
│Nr. │ solicitat │Funcţia│ direcţia, serviciul, │favorabil, respingerea│ pentru │
│crt.│ avizul (numele│ │ biroul, compartimentul) │ avizului) │respingerea│
│ │ şi prenumele) │ │ │ │ avizului) │
├────┼───────────────┼───────┼─────────────────────────┼──────────────────────┼───────────┤
│ 1. │ ............. │ ..... │ ..................... │ .................. │ ......... │
├────┼───────────────┼───────┼─────────────────────────┼──────────────────────┼───────────┤
│ 2. │ ............. │ ..... │ ..................... │ .................. │ ......... │
└────┴───────────────┴───────┴─────────────────────────┴──────────────────────┴───────────┘



                            -----------------------
                             (prenumele şi numele)
                                secretar de stat
                                     [L.S.]

                                  ----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016