Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.265 din 16 decembrie 2010  pentru modificarea si completarea Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului mediului si padurilor nr. 1.221/2010    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.265 din 16 decembrie 2010 pentru modificarea si completarea Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin Ordinul ministrului mediului si padurilor nr. 1.221/2010

EMITENT: MINISTERUL MEDIULUI SI PADURILOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 857 din 21 decembrie 2010

    Având în vedere Referatul de aprobare nr. 191.163 din 1 octombrie 2010 al Direcţiei pãduri şi dezvoltare forestierã,
    ţinând cont de prevederile <>art. 6 alin. (1) lit. b) şi alin. (4), <>art. 8, <>10, <>11 şi ale <>art. 12 alin. (1) şi (8) din <>Legea vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi de Avizul Consiliului Naţional de Vânãtoare nr. 3 din 7 decembrie 2010,
    în temeiul prevederilor <>art. 56 alin. (1) din Legea nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale <>art. 15 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.635/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Mediului şi Pãdurilor, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul mediului şi pãdurilor emite urmãtorul ordin:

    ART. I
    <>Regulamentul privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin <>Ordinul ministrului mediului şi pãdurilor nr. 1.221/2010, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 608 din 27 august 2010, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
    1. La articolul 1, alineatul (1) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 1. - (1) Atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se realizeazã de cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã, denumitã în continuare administrator, prin atribuire directã, pentru:
    a) gestionarul propus de proprietarii de terenuri, în condiţiile prevãzute la art. 8 alin. (2) lit. a) din <>Legea vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    b) organizaţiile vânãtoreşti care la data atribuirii gestioneazã cel puţin 5 fonduri cinegetice, în condiţiile <>art. 8 alin. (2) lit. b) pct. 1 din Legea nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    c) organizaţiile vânãtoreşti, instituţiile de învãţãmânt de stat care au ca discipline de studiu vânatul şi vânãtoarea şi instituţiile de stat care au ca obiect de activitate cercetarea ştiinţificã în domeniul cinegetic, care la data atribuirii gestioneazã pânã la 5 fonduri cinegetice, în condiţiile prevãzute la <>art. 8 alin. (2) lit. b) pct. 2 din Legea nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    d) administratorul pãdurilor proprietate publicã a statului, în condiţiile prevãzute la <>art. 8 alin. (2) lit. b) pct. 3 din Legea nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    e) instituţiile de stat care au ca obiect de activitate cercetarea ştiinţificã în domeniul cinegetic şi instituţiile de învãţãmânt de stat care au ca disciplinã de studiu vânatul şi vânãtoarea, în condiţiile prevãzute la <>art. 8 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare."
    2. La articolul 2, dupã litera c) se introduce o nouã literã, litera d), cu urmãtorul cuprins:
    "d) solicitantul înregistreazã datorii privind plata tarifului de gestionare."
    3. Articolul 3 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 3. - (1) Atribuirea directã a dreptului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondurilor cinegetice se realizeazã dacã solicitantul dovedeşte îndeplinirea uneia dintre urmãtoarele condiţii:
    a) este propus, prin înscrisuri originale, de cãtre un proprietar de terenuri sau de cãtre o asociaţie de proprietari de terenuri legal constituitã, care dovedeşte deţinerea în proprietate a peste 50% din suprafaţa fondului cinegetic în cauzã, pentru situaţia prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. a);
    b) deţine calitatea de gestionar consacrat, potrivit legii, doveditã prin înscrisuri în copie, conform cu originalul, care gestioneazã la data atribuirii cel puţin 5 fonduri cinegetice, pentru situaţia prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. b);
    c) deţine calitatea de gestionar consacrat, potrivit legii, care gestioneazã la data atribuirii pânã la 5 fonduri cinegetice, pentru situaţia prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. c);
    d) deţine calitatea de gestionar consacrat, potrivit legii, care gestioneazã la data atribuirii mai mult de 200 de fonduri cinegetice, pentru situaţia prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. d);
    e) reprezintã instituţie de stat care are ca obiect de activitate cercetarea ştiinţificã în domeniul cinegetic sau instituţie de învãţãmânt de stat care are ca disciplinã de studiu vânatul şi vânãtoarea, pentru situaţia prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. e).
    (2) În situaţia în care douã sau mai multe asociaţii de proprietari fac dovada cã deţin peste 50% din suprafaţa fondului cinegetic, atribuirea se realizeazã în favoarea gestionarului propus de asociaţia care deţine suprafaţa cea mai mare."
    4. Articolul 4 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 4. - (1) Pentru recunoaşterea deţinerii în proprietate a peste 50% din suprafaţa fiecãrui fond cinegetic, pentru situaţia prevãzutã la art. 3 alin. (1) lit. a), proprietarii, individual sau într-o asociaţie de proprietari legal constituitã, trebuie sã facã dovada:
    a) deţinerii în proprietate a suprafeţelor de teren incluse în asociaţiile de proprietari, cu copii de pe documentele de proprietate sau înscrisuri eliberate de unitatea administrativteritorialã pe a cãrei razã se aflã suprafeţele de teren respective. Copiile documentelor de proprietate sunt însoţite de declaraţia pe propria rãspundere, în original, autentificatã la notariat, a proprietarului de teren sau a conducerii asociaţiei de proprietari, dupã caz, întocmitã conform modelului prevãzut în anexa nr. 1;
    b) includerii suprafeţelor prevãzute la lit. a) în fondul cinegetic pentru care solicitã atribuirea, printr-un document original eliberat de cãtre inspectoratul teritorial de regim silvic şi de vânãtoare în a cãrui razã de competenţã se aflã fondul cinegetic în cauzã.
    (2) Pentru recunoaşterea legitimitãţii asociaţiilor de proprietari de terenuri cu drept de a propune gestionarul fondului cinegetic, acestea trebuie sã îndeplineascã urmãtoarele condiţii:
    a) sunt constituite conform legii;
    b) au ca scop alegerea şi propunerea gestionarului fondului cinegetic în cuprinsul cãruia persoanele asociate deţin în proprietate mai mult de 50% din suprafaţa acestuia, cu care administratorul fondului cinegetic poate încheia contract de gestionare.
    (3) Dovedirea îndeplinirii condiţiilor prevãzute la alin. (2) se face prin depunerea urmãtoarelor documente, în copie legalizatã:
    a) actul constitutiv şi statutul asociaţiei de proprietari, care trebuie sã cuprindã scopul prevãzut la alin. (2) lit. b);
    b) hotãrâre judecãtoreascã de înfiinţare;
    c) certificatul de înscriere în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor;
    d) certificat de grefã, emis cu cel mult 60 de zile înainte de data depunerii solicitãrii de atribuire, care sã ateste cã asociaţia este înscrisã în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor."
    5. Articolul 5 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 5. - (1) Instituţiilor de învãţãmânt de stat care au ca disciplinã de studiu vânatul şi vânãtoarea li se pot atribui direct, la cerere, în condiţiile art. 1 alin (1) lit. e), cu respectarea numãrului fondurilor cinegetice prevãzut la <>art. 11 din Legea nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, fonduri cinegetice din judeţul în care acestea îşi au sediul sau din judeţele limitrofe.
    (2) În situaţia în care mai multe instituţii de învãţãmânt din cele prevãzute la alin. (1) solicitã atribuirea directã a aceluiaşi fond cinegetic, desemnarea aceleia în drept sã primeascã fondul cinegetic în cauzã se face în baza urmãtoarelor criterii:
    a) prioritate are instituţia de învãţãmânt care are sediul sau filialã în judeţul în care se regãseşte fondul cinegetic;
    b) în condiţii egale cerinţelor de la lit. a), desemnarea se va face în funcţie de nivelul studiilor, având prioritate instituţia de învãţãmânt de nivel superior;
    c) în condiţii egale cerinţelor de la lit. a) şi b), desemnarea se va face în favoarea instituţiei cu cel mai mare numãr de locuri alocate specializãrii în domeniul cinegetic în anul în care se face atribuirea."
    6. La articolul 6 alineatul (1), litera e) se abrogã.
    7. La articolul 6, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "(2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1), condiţia prevãzutã la alin. (1) lit. c) nu se aplicã solicitanţilor care nu au gestionat fonduri cinegetice în baza unui contract de gestionare."
    8. La articolul 7 alineatul (1), literele c) şi d) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "c) avizul inspectoratului teritorial de regim silvic şi de vânãtoare pe a cãrui razã de competenţã se aflã fondurile cinegetice pe care le-au avut sau le au în gestiune solicitanţii, pentru dovedirea condiţiilor prevãzute la art. 6 alin. (1) lit. c), întocmit în conformitate cu modelul prevãzut în anexa nr. 4;
    d) consimţãmântul prevãzut la art. 6 alin. (1) lit. d), întocmit în conformitate cu modelul prevãzut în anexa nr. 5."
    9. La articolul 7, alineatul (2) se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "(2) Documentele prevãzute la alin. (1), precum şi cele prevãzute la art. 3 şi art. 4 alin. (3) se depun odatã cu solicitarea de atribuire a dreptului de gestionare şi constituie dosarul de atribuire directã."
    10. Articolul 8 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 8. - (1) Demararea procedurii de atribuire directã pentru situaţia prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. a) se face de cãtre administrator, dupã cum urmeazã:
    a) prin publicarea unui anunţ într-un cotidian de circulaţie naţionalã;
    b) prin afişarea unui anunţ pe site-ul propriu şi la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare.
    (2) Anunţul prevãzut la alin. (1) lit. a) va cuprinde:
    a) numãrul fondurilor cinegetice care fac obiectul atribuirii, pe judeţe;
    b) adresa de site a administratorului;
    c) termenul şi locul de depunere a solicitãrilor şi eventuale alte informaţii necesare pentru desfãşurarea în bune condiţii a acţiunii de atribuire.
    (3) Anunţul prevãzut la alin. (1) lit. b) va cuprinde:
    a) denumirea fondurilor cinegetice care fac obiectul atribuirii;
    b) valoarea tarifelor de atribuire sau de pornire la licitaţie, dupã caz, calculate în conformitate cu prevederile <>art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    c) termenul şi locul de depunere a solicitãrilor şi eventuale alte informaţii necesare pentru desfãşurarea în bune condiţii a acţiunii de atribuire.
    (4) Termenul de depunere a dosarelor de atribuire directã este de 20 de zile calendaristice de la data publicãrii anunţului prevãzut la alin. (1).
    (5) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de maximum 20 de zile calendaristice de la expirarea termenului prevãzut la alin. (4).
    (6) În termenul prevãzut la alin. (5), comisia de atribuire afişeazã, la sediul administratorului şi pe site-ul acestuia, rezultatele analizei dosarelor de atribuire directã de la aceastã etapã.
    (7) Atribuirea de la aceastã etapã se finalizeazã dupã soluţionarea eventualelor contestaţii."
    11. - Dupã articolul 8 se introduc douã noi articole, articolele (8^1) şi (8^2), cu urmãtorul cuprins:
    "Art. 8^1. - (1) Demararea procedurii de atribuire directã pentru situaţiile prevãzute la art. 1 alin. (1) lit. b)-d) se face de cãtre administrator, dupã finalizarea acţiunii prevãzute la art. 8, prin afişarea unui anunţ pe site-ul propriu şi la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare.
    (2) Anunţul prevãzut la alin. (1) va cuprinde:
    a) denumirea fondurilor cinegetice care fac obiectul atribuirii, pe judeţe;
    b) valoarea tarifelor de atribuire sau de pornire la licitaţie, dupã caz, calculate în conformitate cu prevederile <>art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    (3) Termenul de depunere a dosarelor de atribuire este de 10 zile calendaristice de la data afişãrii anunţului prevãzut la alin. (1).
    (4) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de maximum 10 zile calendaristice de la expirarea termenului prevãzut la alin. (3).
    (5) În termenul prevãzut la alin. (4), comisia de atribuire afişeazã, la sediul administratorului şi pe site-ul acestuia, rezultatele analizei dosarelor de atribuire directã de la aceastã etapã.
    (6) Atribuirea de la aceastã etapã se finalizeazã dupã soluţionarea eventualelor contestaţii."
    Art. 8^2. - (1) Demararea procedurii de atribuire directã pentru situaţia prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. e) şi art. 5 se face de cãtre administrator, dupã finalizarea acţiunii prevãzute la art. 8 şi 8^1, prin afişarea unui anunţ pe site-ul propriu şi la sediul inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare.
    (2) Anunţul prevãzut la alin. (1) va cuprinde:
    a) denumirea fondurilor cinegetice care fac obiectul atribuirii, pe judeţe;
    b) valoarea tarifelor de atribuire sau de pornire la licitaţie, dupã caz, calculate în conformitate cu prevederile <>art. 15 alin. (2) din Legea nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    (3) Termenul de depunere a dosarelor de atribuire este de 3 zile lucrãtoare de la data afişãrii anunţului prevãzut la alin (1).
    (4) Analiza dosarelor de atribuire se face în termen de maximum 3 zile lucrãtoare de la expirarea termenului prevãzut la alin. (3).
    (5) În termenul prevãzut la alin. (4), comisia de atribuire afişeazã, la sediul administratorului şi pe site-ul acestuia, rezultatele analizei dosarelor de atribuire directã de la aceastã etapã.
    (6) Atribuirea de la aceastã etapã se finalizeazã dupã soluţionarea eventualelor contestaţii."
    12. Articolul 9 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 9. - (1) Analiza dosarelor de atribuire se realizeazã de cãtre o comisie a cãrei componenţã nominalã este prevãzutã în anexa nr. 6.
    (2) Hotãrârile comisiei de atribuire se pot lua de cãtre minimum 5 membri ai acesteia, dar este obligatorie prezenţa preşedintelui.
    (3) Secretariatul tehnic al comisiei de atribuire este asigurat de 2 reprezentanţi ai direcţiei de specialitate din cadrul autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã.
    (4) Hotãrârile comisiei de atribuire pot fi contestate în termen de 3 zile lucrãtoare de la afişarea rezultatelor privind analiza dosarelor de atribuire directã de la fiecare etapã.
    (5) Contestaţiile se soluţioneazã de o comisie de analizã a contestaţiilor, în termen de 5 zile lucrãtoare de la data înregistrãrii acestora."
    13. Articolul 10 se modificã şi va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 10. - Rezultatele atribuirii directe realizate conform art. 8-9 se afişeazã pe site-ul administratorului şi la sediile inspectoratelor teritoriale de regim silvic şi de vânãtoare pe raza cãrora se aflã fondul cinegetic."
    14. La articolul 11, alineatele (1) şi (2) se modificã şi vor avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 11. - (1) Demararea procedurii de atribuire în gestiune prin licitaţie publicã se anunţã de cãtre administrator în termen de 5 zile lucrãtoare de la data afişãrii rezultatelor atribuirii directe prevãzute la art. 10, în conformitate cu procedura prevãzutã la art. 8 alin. (1)-(3).
    (2) Participarea solicitanţilor la licitaţia prevãzutã la alin. (1) este condiţionatã de achitarea de cãtre aceştia, la casieria autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã sau în contul acesteia precizat în anunţ, a unui tarif de participare în sumã de 50 lei pentru fiecare fond cinegetic la care sunt admişi sã participe."
    15. Anexele nr. 2, 5, 6, 8, 9 şi 10 se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-6, care fac parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. II
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.


              Ministrul mediului
                şi pãdurilor,
               Laszlo Borbely


    Bucureşti, 16 decembrie 2010.
    Nr. 2.265.


    ANEXA 1


    ───────
(Anexa nr. 2 la regulament)
───────────────────────────

    ..............
    (gestionar)
    Nr. ......... din .............

      Cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã

    Comisia de atribuire directã

    Subsemnatul, ........, având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexatã, calitatea de reprezentant legal al ......, cu sediul în ..........., înfiinţatã prin ........., în temeiul prevederilor <>Legii vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin <>Ordinul ministrului mediului şi pãdurilor nr. 1.221/2010, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, solicit atribuirea directã a dreptului de gestionare pentru urmãtoarele fonduri cinegetice:





┌────┬──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────┐
│Nr. │ Fondul cinegetic │ Tariful de atribuire │
│crt.├────────┬────────────────┬────────────┤ (euro) │
│ │ Nr. │ Denumirea │ Judeţul │ │
├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤
│ ...│ .... │ ..... │ .... │ ....... │
├────┴────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤
│ Total: │ │ │ │
└─────────────┴────────────────┴────────────┴─────────────────────────────┘



    Depun anexate urmãtoarele documente:
    a) copie de pe licenţa de gestionare;
    b) consimţãmântul de angajare a minimum unei persoane pentru exercitarea atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond cinegetic pentru care se obţine dreptul de gestionare;
    c) consimţãmântul ca, la data stabilitã de administrator pentru încheierea contractului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondului cinegetic pentru care am obţinut dreptul de gestionare, sã prezint o scrisoare de garanţie bancarã de bunã execuţie în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) lit. d) din regulament;
    d) avizul inspectoratului de regim silvic şi de vânãtoare pentru dovedirea îndeplinirii condiţiei prevãzute la art. 6 alin. (1) lit. c) din regulament, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la regulament;
    e) documentul eliberat de cãtre inspectoratul teritorial de regim silvic şi de vânãtoare pentru dovedirea îndeplinirii condiţiei prevãzute la art. 4 alin. (1) lit. b) din regulament.


                    Reprezentant legal,
            ........................................
           (numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)


    ANEXA 2


    ───────
(Anexa nr. 5 la regulament)
──────────────────────────

    ................
    (gestionar)

    Nr. ........... din ................

       Cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã

    Subsemnatul, ........, având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexatã, calitatea de reprezentant legal al ......., cu sediul în .........., înfiinţatã prin ........., în temeiul prevederilor <>Legii vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin <>Ordinul ministrului mediului şi pãdurilor nr. 1.221/2010, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, consimt ca, la data stabilitã de administrator pentru încheierea contractului de gestionare a faunei cinegetice din cuprinsul fondului cinegetic pentru care am obţinut dreptul de gestionare, sã depunem o scrisoare de garanţie bancarã de bunã execuţie întocmitã în conformitate cu prevederile art. 6 alin. (1) lit. d) din regulament. În cazul nerespectãrii acestui angajament, accept necondiţionat revocarea actului de atribuire şi, implicit, a dreptului de a încheia contractul de gestionare.


                 Reprezentant legal,
         ..........................................
         (numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)


    ANEXA 3
    ───────
(Anexa nr. 6 la regulament)
──────────────────────────

    Componenţa nominalã a comisiei de atribuire
    1. Daniel Dicu - preşedinte
    2. Marton Kelemen - membru
    3. Constantin Badea - membru
    4. Sorin Decã - membru
    5. Cristina Mihãescu - membru
    6. Ovidiu Gugiuman - membru
    7. Violeta Muşat - membru


    ANEXA 4
    ───────
(Anexa nr. 8 la regulament)
───────────────────────────

    ..............
    (gestionar)

    Nr. ......... din ...............


          Cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã

    Comisia de licitaţie

    Subsemnatul, ........., având, în conformitate cu împuternicirea/delegaţia anexatã, calitatea de reprezentant legal al ......, cu sediul în ........., înfiinţatã prin ......, în temeiul prevederilor <>Legii vânãtorii şi a protecţiei fondului cinegetic nr. 407/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale Regulamentului privind atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice, aprobat prin <>Ordinul ministrului mediului şi pãdurilor nr. 1.221/2010, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, solicit participarea la licitaţia publicã pentru atribuirea dreptului de gestionare a urmãtoarelor fonduri cinegetice:





┌────┬──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────┐
│Nr. │ Fondul cinegetic │ Tariful de pornire la │
│crt.├────────┬────────────────┬────────────┤ licitaţie │
│ │ Nr. │ Denumirea │ Judeţul │ (euro) │
├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤
│ ...│ .... │ ..... │ .... │ ....... │
├────┴────────┼────────────────┼────────────┼─────────────────────────────┤
│ Total: │ │ │ │
└─────────────┴────────────────┴────────────┴─────────────────────────────┘



    Depun anexate urmãtoarele documente:
    a) copie de pe licenţã;
    b) scrisoare de garanţie bancarã de participare la licitaţie, în original;
    c) consimţãmântul de angajare a minimum unei persoane pentru exercitarea atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fiecare fond/fonduri cinegetice pentru care se obţine dreptul de gestionare;
    d) avizul inspectoratului de regim silvic şi de vânãtoare pentru dovedirea îndeplinirii condiţiei prevãzute la art. 6 alin. (1) lit. c) din regulament, conform modelului prezentat în anexa nr. 4 la regulament;
    e) consimţãmântul de depunere a unei scrisori de garanţie bancarã de bunã execuţie în conformitate cu prevederile art. 6 alin (1) lit. d) din regulament.


                    Reprezentant legal,
            ..........................................
            (numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)


    ANEXA 5


    ────────
(Anexa nr. 9 la regulament)
───────────────────────────

          SCRISOARE DE GARANŢIE BANCARÃ DE PARTICIPARE LA LICITAŢIE
                      Nr. ...../...........

          pentru atribuirea dreptului de gestionare a faunei cinegetice

    Banca ................................... Termen de valabilitate*)
    Filiala/Sucursala ....................... .......................
    Adresa .................................. (ziua, luna, anul)

_________
    *) Valabilitatea scrisorii de garanţie bancarã trebuie sã fie de minimum 90 de zile calendaristice de la data depunerii dosarului de atribuire prin licitaţie publicã.


    La cererea clientului nostru, denumit ......, care a înaintat la autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã solicitarea sa pentru atribuirea dreptului de gestionare a fondului cinegetic**) ........, confirmãm prin prezenta cã garantãm în favoarea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã pentru suma de ........ (euro sau lei la cursul euro/leu stabilit de BNR din ziua constituirii garanţiei), reprezentând de 5 ori valoarea tarifului de pornire la licitaţie a fondului cinegetic ........., sumã pe care ne angajãm sã o achitãm, la cererea scrisã a autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã, în cazul în care clientul nostru se aflã în una dintre urmãtoarele situaţii:
______________
    **) Scrisoarea de garanţie bancarã de participare la licitaţie se întocmeşte pentru fiecare fond cinegetic solicitat.

    a) revocã solicitarea iniţialã de atribuire a dreptului de gestionare pentru fondul cinegetic solicitat;
    b) refuzã încheierea contractului de gestionare a fondului cinegetic pentru care i-a fost atribuit dreptul de gestionare;
    c) la data încheierii contractului de gestionare a fondului cinegetic pentru care a obţinut dreptul de gestionare, nu are angajatã minimum o persoanã pentru exercitarea atribuţiilor de pazã şi de ocrotire a vânatului pentru fondul cinegetic atribuit;
    d) la data încheierii contractului de gestionare a fondului cinegetic pentru care a obţinut dreptul de gestionare, nu prezintã scrisoarea de garanţie bancarã de bunã execuţie;
    e) nu se prezintã la licitaţia organizatã pentru atribuirea dreptului de gestionare a fondului cinegetic solicitat.
    Scrisoarea de garanţie bancarã devine nulã în cazul în care solicitarea de atribuire în gestiune a fondului cinegetic nu a fost admisã de cãtre autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã sau la expirarea termenului de valabilitate a acesteia.
    Valabilitatea prezentei scrisori de garanţie bancarã se poate prelungi în situaţii de excepţie, la solicitarea autoritãţii publice centrale care rãspunde de silviculturã şi cu acordul clientului.

                     Director,
              ..........................................
               (numele, prenumele, semnãtura şi ştampila)

                            Contabil-şef,
                          ..................


    ANEXA 6
    ────────
(Anexa nr. 10 la regulament)
────────────────────────────

                       CONDIŢII MINIME
      pentru acceptarea scrisorii de garanţie bancarã de bunã execuţie*)
_________
    *) Se întocmeşte pentru fiecare fond cinegetic atribuit.

    1. Banca emitentã
    2. Denumirea fondului cinegetic atribuit
    3. Denumirea clientului pentru care se acordã scrisoarea de garanţie bancarã
    4. Beneficiarul (autoritatea publicã centralã care rãspunde de silviculturã)
    5. Valoarea stabilitã conform prevederilor art. 6 alin. (1) lit. d) din regulament
    6. Termenul de valabilitate (minimum 10 ani de la data încheierii contractului de gestionare)
    7. Condiţiile de platã a garanţiei bancare cãtre beneficiar, în termenul de valabilitate al scrisorii de garanţie bancarã de bunã execuţie, când clientul se gãseşte în una dintre urmãtoarele situaţii:
    - refuzã sã facã plata integralã a tarifului de gestionare exprimat prin solicitare scrisã, în condiţiile legii;
    - contractul se reziliazã din vina acestuia;
    - contractul de gestionare a încetat înainte de termen la solicitarea acestuia.
    8. Termenul de platã - la prima cerere a beneficiarului, fãrã nicio altã formalitate suplimentarã din partea clientului sau a beneficiarului.
                  _________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016