Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.261 din 8 noiembrie 2022  pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei de atestare, disciplină şi soluţionare a contestaţiilor, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 655/2016     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2.261 din 8 noiembrie 2022 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Comisiei de atestare, disciplină şi soluţionare a contestaţiilor, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 655/2016

EMITENT: Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1121 din 21 noiembrie 2022
    Având în vedere prevederile art. 7 alin. (1) şi art. 16 din Legea nr. 265/2008 privind gestionarea siguranţei circulaţiei pe infrastructura rutieră, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 9 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 370/2021 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,
    viceprim-ministrul, ministrul transporturilor şi infrastructurii, emite prezentul ordin.
    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Comisiei de atestare, disciplină şi soluţionare a contestaţiilor, aprobat prin Ordinul ministrului transporturilor nr. 655/2016, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 646 din 23 august 2016, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 3, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 3
    (1) În intervalul de 4 ani, mandatul unui membru al Comisiei încetează în următoarele situaţii:
    a) când membrul respectiv pierde calitatea de angajat al instituţiei şi/sau organizaţiei care l-a nominalizat;
    b) prin demisie."

    2. La articolul 5 alineatul (1), litera i) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "i) analizează şi soluţionează, în condiţiile legii, în termen de 30 de zile, contestaţiile formulate de investitorul drumului împotriva măsurilor dispuse în raportul de evaluare de impact asupra siguranţei rutiere/audit de siguranţă rutieră şi emite decizii în acest sens;"

    3. La articolul 9, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 9
    (1) Membrii şi/sau membrii supleanţi participanţi la activităţile Comisiei sunt remuneraţi cu o indemnizaţie lunară în cuantum de 30% din salariul lunar brut al directorului general al Autorităţii Rutiere Române - A.R.R., cu excepţia lunilor în care Comisia nu se reuneşte."

    4. La articolul 11, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 11
    (1) În desfăşurarea activităţii, Comisia este asistată de un secretariat cu activitate permanentă, formată din 3 angajaţi din cadrul direcţiei cu atribuţii în siguranţa infrastructurii rutiere a Autorităţii Rutiere Române - A.R.R., numiţi prin decizie a directorului general."

    5. La articolul 11 alineatul (2), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "c) îndeplineşte procedurile de citare a părţilor, în cazul cercetării abaterilor disciplinare şi soluţionării contestaţiilor la raportul de evaluare de impact/audit de siguranţă rutieră;"

    6. La articolul 11, după alineatul (2) se introduc trei noialineate, alin. (3)-(5), cu următorul cuprins:
    "(3) Membrii secretariatului care asigură activităţile Comisiei sunt remuneraţi cu o indemnizaţie lunară în cuantum de 15% din salariul lunar brut al directorului general al Autorităţii Rutiere Române - A.R.R.
(4) Membrii secretariatului nu pot avea calitatea de membru sau membru supleant al Comisiei.
(5) Plata indemnizaţiilor membrilor secretariatului va fi suportată din bugetul Autorităţii Rutiere Române - A.R.R."

    7. La articolul 13, alineatul (7) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(7) În cazul în care materialele/documentele şi/sau precizările solicitate conform alin. (2) nu sunt primite în termen, Comisia va decide în lipsa acestora."

    8. În tot cuprinsul ordinului, sintagma „Ministerul Transporturilor“ se înlocuieşte cu sintagma „Ministerul Transporturilor şi Infrastructurii“.
    9. În tot cuprinsul ordinului, sintagma „ministrul transporturilor“ se înlocuieşte cu sintagma „ministrul transporturilor şi infrastructurii“.


    ART. II
    Autoritatea Rutieră Română - A.R.R. va duce la îndeplinire prevederile prezentuluiordin.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Viceprim-ministru, ministrul transporturilor şi infrastructurii,
                    Sorin Mihai Grindeanu

    Bucureşti, 8 noiembrie 2022.
    Nr. 2.261.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016