Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
ORDIN nr. 2.230 din 13 decembrie 2012 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2012 al Autoritatii Rutiere Romane - ARR
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.230 din 13 decembrie 2012  privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2012 al Autoritatii Rutiere Romane - ARR    Twitter Facebook
Cautare document

ORDIN nr. 2.230 din 13 decembrie 2012 privind aprobarea bugetului de venituri si cheltuieli pe anul 2012 al Autoritatii Rutiere Romane - ARR

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR SI INFRASTRUCTURII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 858 din 19 decembrie 2012

    În temeiul prevederilor art. 16 alin. (1) lit. e) din Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 7 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 625/1998 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii Rutiere Române - ARR, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 76/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul transporturilor şi infrastructurii emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se aprobă bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012 al Autorităţii Rutiere Române - ARR, care funcţionează în subordinea Ministerului Transporturilor şi Infrastructurii, finanţată din venituri proprii, prevăzut în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Cheltuielile totale aferente veniturilor înscrise în bugetul de venituri şi cheltuieli al Autorităţii Rutiere Române - ARR reprezintă limite maxime şi nu pot fi depăşite decât în cazuri justificate şi numai cu aprobarea ministrului transporturilor şi infrastructurii.
    (2) În cazul în care în execuţie se înregistrează nerealizări ale veniturilor aprobate, Autoritatea Rutieră Română - ARR poate efectua cheltuieli proporţional cu gradul de realizare a veniturilor.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                          p. Ministrul transporturilor
                              şi infrastructurii,
                                Septimiu Buzaşu,
                                secretar de stat

    Bucureşti, 13 decembrie 2012.
    Nr. 2.230.


    ANEXĂ

    MINISTERUL TRANSPORTURILOR ŞI INFRASTRUCTURII

                 BUGETUL DE VENITURI ŞI CHELTUIELI PE ANUL 2012
                    pentru Autoritatea Rutieră Română - ARR


                                                                               - mii lei -
┌─────┬───────┬─────┬───────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│Cap./│Subcap/│Para-│ Denumirea indicatorilor │ Program │
│Titlu│Articol│graf/│ │ 2012 │
│ │ │Ali- │ │ │
│ │ │neat │ │ │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ A │ B │ C │ D │ 1 │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│00.01│10 │ │VENITURI PROPRII TOTAL VENITURI │ 72.280,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│00.02│ │ │I. VENITURI CURENTE │ 72.280,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│29.00│ │ │C. VENITURI NEFISCALE │ 72.280,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│30.00│ │ │C1. VENITURI DIN PROPRIETATE │ 280,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│31.10│ │ │VENITURI DIN DOBÂNZI │ 280,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │03 │ │Alte venituri din dobânzi │ 280,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│33.00│10 │ │C2. VÂNZĂRI DE BUNURI ŞI SERVICII │ 72.000,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│33.10│ │ │VENITURI DIN PRESTĂRI DE SERVICII ŞI ALTE ACTIVITĂŢI │ 72.000,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │08 │ │Venituri din prestări de servicii │ 72.000,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│84.10│ │ │CHELTUIELI - TOTAL │ 72.280,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 01│ │ │CHELTUIELI CURENTE │ 52.892,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 10│ │ │Titlul I. CHELTUIELI DE PERSONAL │ 18.968,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │10.01 │ │Cheltuieli salariale în bani │ 14.156,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Salarii de bază │ 12.973,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │02 │Salarii de merit │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │03 │Indemnizaţie de conducere │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │04 │Spor de vechime │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │05 │Sporuri pentru condiţii de muncă │ 704,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │06 │Alte sporuri │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │07 │Ore suplimentare │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │08 │Fond de premii │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │09 │Prima de vacanţă │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │12 │Indemnizaţii plătite unor persoane din afara unităţii │ 79,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │13 │Indemnizaţii de delegare │ 100,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │30 │Alte drepturi salariale în bani │ 300,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │10.02 │ │Cheltuieli salariale în natură │ 942,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Tichete de masă │ 942,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │10.03 │ │Contribuţii │ 3.870,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Contribuţii pentru asigurările de stat │ 2.924,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │02 │Contribuţii pentru asigurările de şomaj │ 71,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │03 │Contribuţii pentru asigurările sociale de sănătate │ 731,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │04 │Contribuţii pentru asigurările de accidente de muncă │ 24,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │06 │Contribuţii pentru concedii şi indemnizaţii │ 120,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 20│ │ │Titlul II. BUNURI ŞI SERVICII │ 33.726,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.01 │ │Bunuri şi servicii │ 14.188,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Furnituri de birou │ 200,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │02 │Materiale pentru curăţenie │ 10,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │03 │Încălzit, iluminat şi forţă motrică │ 800,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │04 │Apă, canal şi salubritate │ 90,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │05 │Carburanţi şi lubrifianţi │ 350,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │08 │Poştă, telecomunicaţii, radio, tv, internet │ 1.000,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │09 │Materiale şi prestări de servicii cu caracter funcţional │ 9.638,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │30 │Alte bunuri şi servicii pentru întreţinere şi funcţionare │ 2.100,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.02 │ │Reparaţii curente │ 100,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.05 │ │Bunuri de natura obiectelor de inventar │ 150,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Uniforme şi echipament │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │30 │Alte obiecte de inventar │ 150,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.06 │ │Deplasări, detaşări, transferări │ 522,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Deplasări interne │ 350,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │02 │Deplasări în străinătate │ 172,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.11 │ │Cărţi, publicaţii şi materiale documentare │ 8,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.13 │ │Pregătire profesională │ 50,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.14 │ │Protecţia muncii │ 107,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │20.30 │ │Alte cheltuieli │ 18.601,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │02 │Protocol şi reprezentare │ 5,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │04 │Chirii │ 2.800,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │07 │Fondul conducătorului instituţiei │ 9,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │30 │Alte cheltuieli cu bunuri şi servicii │ 15.787,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 57│ │ │Titlul IX. ASISTENŢĂ SOCIALĂ │ 198,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │57.02 │ │Ajutoare sociale │ 198,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Ajutoare sociale în numerar │ 198,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │CHELTUIELI DE CAPITAL │ 19.388,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ 71│ │ │Titlul XII. ACTIVE NEFINANCIARE │ 19.388,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │71.01 │ │Active fixe │ 19.388,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │01 │Construcţii │ 8.600,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │02 │Maşini, echipamente şi mijloace de transport │ 3.968,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │03 │Mobilier, aparatură birotică şi alte active corporale │ - │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │30 │Alte active fixe │ 6.820,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │REZULTAT FINANCIAR │ │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │ VENITURI TOTALE │ 72.280,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │ CHELTUIELI TOTALE │ 72.280,00│
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │ a) Excedent │ │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │ b) Deficit │ │
├─────┼───────┼─────┼───────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│ │ │ │ c) Sold disponibil din anul precedent pentru acoperirea │ │
│ │ │ │ deficitului │ │
└─────┴───────┴─────┴───────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘


    Date de fundamentare a cheltuielilor de personal în bugetul de venituri şi cheltuieli pe anul 2012:
    ---------------------------------------------------------------------------------------------------
    1) Număr mediu de personal: 454 persoane;
    2) Câştigul mediu brut lunar: 2.501 lei (RON)/salariat;
    3) În câştigul mediu brut lunar de la punctul 2) nu este cuprinsă şi suma destinată plăţii conducătorului unităţii (suma de 80 mii lei).
    4) În cheltuielile cu salariile sunt cuprinse şi indemnizaţiile membrilor consiliului de conducere şi ale membrilor comisiei de atestare, disciplină şi soluţionare a contestaţiilor privind auditul de siguranţă rutieră (suma de 79 mii lei), indemnizaţiile de delagare (suma de 100 mii lei), precum şi litigii conform hotărârilor judecătoreşti şi litigii în derulare (suma de 300 mii lei).

                                      -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016