Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2/213 din 10 ianuarie 2018  pentru modificarea anexei nr. 2 la Normele cu privire la stabilirea pensiei de serviciu prevăzute de Legea nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, aprobate prin Ordinul secretarului general al Camerei Deputaţilor, al secretarului general al Senatului şi al preşedintelui Casei Naţionale de Pensii Publice nr. 965/XXXV/3.598/274/2015     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2/213 din 10 ianuarie 2018 pentru modificarea anexei nr. 2 la Normele cu privire la stabilirea pensiei de serviciu prevăzute de Legea nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, aprobate prin Ordinul secretarului general al Camerei Deputaţilor, al secretarului general al Senatului şi al preşedintelui Casei Naţionale de Pensii Publice nr. 965/XXXV/3.598/274/2015

EMITENT: Camera Deputaţilor
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 133 din 12 februarie 2018
    În temeiul prevederilor art. 73^1 alin. (14) din Legea nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 251 alin. (4) din Regulamentul Camerei Deputaţilor, aprobat prin Hotărârea Camerei Deputaţilor nr. 8/1994, republicat, ale art. 211 alin. (4) din Regulamentul Senatului, aprobat prin Hotărârea Senatului nr. 28/2005, republicat, precum şi ale art. 9 alin. (4) din Statutul Casei Naţionale de Pensii Publice, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 118/2012, cu modificările ulterioare,
    secretarul general al Camerei Deputaţilor, secretarul general al Senatului şi preşedintele Casei Naţionale de Pensii Publice emit prezentul ordin.
    ARTICOL UNIC
    Anexa nr. 2 la Normele cu privire la stabilirea pensiei de serviciu prevăzute de Legea nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, aprobate prin Ordinul secretarului general al Camerei Deputaţilor, al secretarului general al Senatului şi al preşedintelui Casei Naţionale de Pensii Publice nr. 965/XXXV/3.598/274/2015, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 648 din data de 26 august 2015, se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.



                    Secretarul general al Camerei Deputaţilor,
                    Silvia-Claudia Mihalcea
                    Secretarul general al Senatului,
                    Ion Vărgău
                    Preşedintele Casei Naţionale de Pensii Publice,
                    Robert-Iulian Stănescu

    ANEXA 1

    (Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 965/XXXV/3.598/274/2015)
    Denumirea unităţii .........................................................
    Codul fiscal nr. ...............................................................
    Sediul: localitatea .........................................................
    str. ........................................ nr. ........................
    Judeţul/Sectorul .................................................
    Telefon/Fax........................................................
    Nr. ................./...........................
    ADEVERINŢĂ-TIP
    pentru stabilirea pensiei de serviciu conform
    Legii nr. 7/2006 privind statutul funcţionarului public parlamentar, republicată,
    cu modificările şi completările ulterioare
    Adeverim prin prezenta că domnul/doamna ........................................., domiciliat(ă) în localitatea ..........................., str. .......................... nr. ....., bl. ....., sc. ...., et. ...., ap. ...., sectorul ..........., judeţul ......................., posesor/posesoare al/a actului de identitate BI/CI seria..... nr............, CNP |__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|__|, deţine/a deţinut calitatea de ............................................................. şi se încadrează la art. ..... alin. ...... lit. ............ din Legea nr. 7/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    Ultima funcţie publică parlamentară deţinută..............................
    Vârsta la data solicitării pensiei de serviciu (ani, luni) ..............................
    Confirmăm faptul că în cazul doamnei/domnului raportul de serviciu/de muncă a încetat din motive neimputabile acesteia/acestuia în temeiul .....................*)

┌──┬───────────────────────────────────┬─────────────────┐
│ │Vechimea în structurile │ │
│ │Parlamentului/Consiliului │.................│
│1.│Legislativ/Curţii Constituţionale, │ani │
│ │la data de │ │
│ │...................................│ │
├──┼───────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ │Baza de calcul utilizată la │ │
│ │stabilirea pensiei de serviciu, │ │
│ │conform Legii nr. 7/2006, │ │
│ │republicată, cu modificările şi │ │
│2.│completările ulterioare: │…………… lei │
│ │2.1 media veniturilor brute │ │
│ │realizate în ultimele 12 luni │ │
│ │anterioare lunii în care se depune │ │
│ │cererea pentru acordarea pensiei de│ │
│ │serviciu**) │ │
├──┼───────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ │2.2 media veniturilor brute din │ │
│ │ultimele 12 luni anterioare lunii │ │
│ │în care se depune cererea pentru │…………… lei │
│ │acordarea pensiei de serviciu │ │
│ │realizate de un funcţionar public │ │
│ │parlamentar în activitate***) │ │
├──┼───────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ │Salariul de bază brut, inclusiv │ │
│ │sporurile, realizat în ultimele 12 │ │
│3.│luni anterioare lunii în care se │…………… lei │
│ │depune cererea pentru acordarea │ │
│ │pensiei de serviciu │ │
├──┼───────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ │Venitul brut lunar din ultima lună │ │
│4.│completă, anterioară lunii în care │…………… lei │
│ │se depune cererea pentru acordarea │ │
│ │pensiei de serviciu │ │
├──┼───────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ │Drepturile salariale pe care le are│ │
│5.│un funcţionar public în │…………… lei │
│ │activitate***) │ │
├──┼───────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ │Media venitului net corespunzător │ │
│6 │venitului brut care a constituit │…………… lei │
│ │baza de calcul al pensiei de │ │
│ │serviciu****) │ │
└──┴───────────────────────────────────┴─────────────────┘


    Certificăm corectitudinea şi legalitatea datelor înscrise în prezenta adeverinţă.
    Ordonator principal de credite,
    ……………..
    Direcţia/Serviciul cu atribuţii de salarizare-resurse umane
    Director/Şef serviciu,
    …………………………
──────────
       *) şi ***) Se completează numai pentru persoanele care la data solicitării pensiei de serviciu nu mai au calitatea de funcţionar public parlamentar sau au calitatea de pensionar.
      **) Se completează în cazul funcţionarilor publici parlamentari care solicită pensionarea din calitatea de funcţionar public parlamentar.
    ****) Reprezintă media veniturilor brute care au constituit baza de calcul al pensiei de serviciu din care s-au dedus contribuţiile sociale obligatorii şi impozitul pe venit, potrivit legislaţiei în vigoare.
──────────
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016