Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.199/C din 5 octombrie 2006  privind aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a examenului de notar public pentru notarii stagiari si a concursului pentru ocuparea locurilor vacante de notar public    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.199/C din 5 octombrie 2006 privind aprobarea Regulamentului de organizare si desfasurare a examenului de notar public pentru notarii stagiari si a concursului pentru ocuparea locurilor vacante de notar public

EMITENT: MINISTERUL JUSTITIEI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 837 din 11 octombrie 2006

Având în vedere dispoziţiile art. 16 lit. g) şi ale <>art. 22 din Legea notarilor publici şi a activitãţii notariale nr. 36/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, precum şi ale art. 3-6 şi 14-17 din Regulamentul de punere în aplicare a <>Legii notarilor publici şi a activitãţii notariale nr. 36/1995 , adoptat prin <>Ordinul ministrului justiţiei nr. 710/C/1995 , cu modificãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 6 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 83/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Justiţiei, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 132 din 11 februarie 2005, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul justiţiei emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Regulamentul de organizare şi desfãşurare a examenului de notar public pentru notarii stagiari şi a concursului pentru ocuparea locurilor vacante de notar public, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Uniunea Naţionalã a Notarilor Publici şi Direcţia publicitate mobiliarã, notari publici, executori, traducãtori şi interpreţi vor duce la îndeplinire prevederile regulamentului prevãzut la art. 1.
ART. 3
La data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, <>Ordinul ministrului justiţiei nr. 1.117/C/2003 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi desfãşurare a examenului de notar public pentru notarii stagiari şi a concursului pentru ocuparea locurilor vacante de notar public, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 307 din 7 mai 2003, se abrogã.
ART. 4
Prezentul ordin se va publica în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul justiţiei,
Monica Luisa Macovei

Bucureşti, 5 octombrie 2006.
Nr. 2.199/C.


ANEXĂ

REGULAMENT
de organizare şi desfãşurare a examenului de notar public pentru notarii
stagiari şi a concursului pentru ocuparea posturilor vacante de notar public

TITLUL I
Examenul de notar public pentru notarii stagiari

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 1
(1) Consiliul Uniunii Naţionale a Notarilor Publici, denumit în continuare Consiliul sau Consiliul Uniunii, cu acordul ministrului justiţiei, organizeazã anual, de regulã în perioada 1-31 octombrie, examenul de notar public pentru notarii stagiari.
(2) La examenul de notar public se pot prezenta notarii stagiari care împlinesc 2 ani de stagiu în luna în care se susţine examenul.
(3) La cerere, Colegiul director al Camerei Notarilor Publici, denumit în continuare Colegiul sau Colegiul director, poate aproba participarea la examenul de notar public şi a notarilor stagiari care au efectuat un an de stagiu pânã la data examenului, dacã aceştia s-au remarcat în profesie şi anterior angajãrii ca notar stagiar au exercitat şi alte funcţii de specialitate juridicã, perioade care, cumulate, sã fie de cel puţin 2 ani împliniţi.
ART. 2
(1) Preşedintele Uniunii Naţionale a Notarilor Publici, denumit în continuare preşedintele Uniunii, cu acordul ministrului justiţiei, stabileşte data la care se desfãşoarã examenul de notar public pentru notarii stagiari.
(2) Data susţinerii examenului şi posturile vacante se comunicã cu 30 de zile înainte de aceastã datã, în vederea înştiinţãrii candidaţilor, Camerelor Notarilor Publici, care le vor afişa la loc vizibil şi accesibil publicului, şi se publicã, în acelaşi termen, în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, precum şi pe paginile de internet ale Uniunii şi ale Ministerului Justiţiei.
(3) Cu cel puţin 15 zile înainte de data examenului, preşedintele Uniunii stabileşte ora şi locul desfãşurãrii examenului. Acestea vor fi comunicate Camerelor Notarilor Publici, care le afişeazã în vederea înştiinţãrii candidaţilor.
În acelaşi termen, ora şi locul desfãşurãrii examenului se publicã pe paginile de internet ale Uniunii şi ale Ministerului Justiţiei.
(4) Examenul se desfãşoarã pe parcursul a douã zile, cu o zi pauzã între proba teoreticã şi cea practicã. Durata fiecãrei probe este de 3 ore.
ART. 3
(1) Pentru examenul de notar public, Consiliul Uniunii, împreunã cu direcţia de specialitate din Ministerul Justiţiei, cu consultarea unui profesor universitar de specialitate de la o universitate acreditatã, stabileşte tematica şi bibliografia cu caracter teoretic şi practic, cu incidenţã asupra activitãţii notariale, din urmãtoarele domenii: drept civil, dreptul familiei, drept comercial, drept internaţional privat, procedurã civilã şi notarialã, drept constituţional şi legislaţie notarialã.
(2) Cu cel puţin 30 de zile înainte de data stabilitã pentru desfãşurarea examenului, Consiliul Uniunii transmite fiecãrei Camere tematica şi bibliografia, pe care acestea le vor afişa la loc vizibil şi accesibil publicului.
(3) În acelaşi termen, tematica şi bibliografia vor fi aduse la cunoştinţã candidaţilor şi prin afişare pe paginile de internet ale Uniunii şi ale Ministerului Justiţiei.

CAP. II
Procedura de înscriere la examen

ART. 4

(1) Dupã împlinirea perioadei de stagiu, notarul stagiar este obligat sã se prezinte la examenul de notar public, cu excepţia situaţiilor temeinic justificate, apreciate ca atare de Colegiul director. Calitatea de notar stagiar înceteazã de drept la data numirii în funcţia de notar public prin ordin al ministrului justiţiei.
(2) Respingerea sau, dupã caz, lipsa nejustificatã a notarului stagiar la douã examene consecutive de notar public atrage încetarea contractului individual de muncã încheiat cu notarul public îndrumãtor şi pierderea dreptului de a se mai prezenta la acest examen.
(3) În cazurile prevãzute la alin. (2), notarul stagiar se va putea prezenta la examen numai dupã parcurgerea unei noi perioade de stagiu.
ART. 5
(1) Cu cel puţin 20 de zile înainte de data examenului, notarul stagiar va depune la Camera Notarilor Publici dosarul de înscriere la examen, care cuprinde urmãtoarele acte care atestã îndeplinirea condiţiilor cerute de lege:
a) cerere-tip de înscriere la examen (prevãzutã în anexa nr. 1);
b) declaraţie pe propria rãspundere cã are numai cetãţenia românã şi nu i-a fost restrânsã capacitatea de exerciţiu, în condiţiile legii;
c) copie legalizatã de pe diploma de licenţiat în drept;
d) extras de cazier judiciar;
e) certificat medical care sã ateste cã este apt pentru exercitarea funcţiei, eliberat de o instituţie medicalã desemnatã de Biroul executiv al Uniunii;
f) copie de pe contractul de muncã, avizatã de inspectoratul teritorial de muncã;
g) dovada promovãrii concursului de admitere ca notar stagiar;
h) referatul notarului public îndrumãtor;
i) copie de pe certificatul de naştere şi, dacã este cazul, de pe cel de cãsãtorie;
j) dovada achitãrii taxei de înscriere la examen;
k) declaraţie de luare la cunoştinţã a tematicii şi bibliografiei de examen şi a prevederilor prezentului regulament;
l) copie de pe buletin/cartea de identitate.
(2) Referatul notarului public îndrumãtor cu propunerea motivatã de aviz de admitere sau de respingere a cererii de înscriere la examen va face referire la:
a) data angajãrii notarului stagiar;
b) conduita notarului stagiar pe perioada stagiului;
c) preocuparea pentru pregãtirea profesionalã;
d) volumul de activitate din perioada stagiului, pe categorii de operaţiuni şi aprecierea asupra îndeplinirii lor.
(3) Dosarul de înscriere la examen se depune, în mod obligatoriu, la Camera Notarilor Publici în circumscripţia cãreia notarul stagiar a efectuat stagiul.
ART. 6
(1) Colegiul director, primind actele stabilite la art. 5, verificã, în 48 de ore de la expirarea termenului prevãzut la art. 5 alin. (1), îndeplinirea condiţiilor prevãzute de lege şi de prezentul regulament pentru înscrierea candidatului la examenul de notar public.
(2) Colegiul hotãrãşte cu majoritatea voturilor membrilor sãi admiterea sau respingerea cererii de înscriere la examen în cazul în care constatã cã nu sunt îndeplinite cerinţele legale pentru participarea candidatului la examen.
(3) În ultima zi a termenului prevãzut la alin. (1), Colegiul întocmeşte situaţia centralizatã a notarilor stagiari care s-au înscris la examen, cu indicarea dosarelor admise sau respinse, pe care o afişeazã la sediul Camerei. Candidatului respins i se elibereazã, la cerere, o copie certificatã de pe avizul motivat de respingere a cererii de înscriere la examen.
(4) Împotriva avizului de respingere a cererii de înscriere la examen notarul stagiar poate depune la Colegiu, sub sancţiunea decãderii din drept, o contestaţie, în termen de 48 de ore de la afişarea situaţiei centralizate prevãzute la alin. (3).
(5) În 24 de ore de la expirarea termenului prevãzut la alin. (4), Colegiul va transmite lista notarilor stagiari care au primit aviz de înscriere la examen şi dosarele acestora, precum şi contestaţiile formulate de cei declaraţi respinşi şi dosarele lor comisiei pentru verificarea condiţiilor de înscriere la examen, constituitã conform art. 7 lit. a).
(6) Dosarele candidaţilor admişi şi contestaţiile formulate potrivit alin. (4) vor fi analizate de comisia pentru verificarea condiţiilor de înscriere la examen, alcãtuitã potrivit art. 7 lit. a), în 3 zile de la expirarea termenului prevãzut la alin. (5). Comisia hotãrãşte cu majoritate de voturi asupra admisibilitãţii cererii de înscriere la examenul de notar public şi comunicã, în termen de 24 de ore, situaţia centralizatã a notarilor stagiari ale cãror cereri de înscriere la examen au fost admise sau respinse, care va fi afişatã de îndatã la sediul fiecãrei Camere şi pe pagina de internet a Uniunii. Hotãrârea comisiei prin care se soluţioneazã contestaţiile formulate potrivit alin. (4) este definitivã şi se comunicã de îndatã Colegiului, care o va aduce la cunoştinţa candidatului în cauzã.
(7) Împotriva avizului negativ al comisiei prevãzute la art. 7 lit. a) candidatul poate depune contestaţie la Camerã, în termen de 48 de ore de la afişare. În 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, acestea vor fi înaintate comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor, prevãzutã la art. 7 lit. b). În acelaşi termen de 24 de ore, comisia pentru verificarea condiţiilor de înscriere la examen va înainta comisiei prevãzute la art. 7 lit. b) dosarele candidaţilor care au formulat contestaţie.
(8) Comisia prevãzutã la art. 7 lit. b) se va pronunţa asupra contestaţiilor în 48 de ore de la expirarea termenului prevãzut pentru înaintarea contestaţiilor. Hotãrârea comisiei este definitivã şi se comunicã de îndatã Colegiului, care o va aduce la cunoştinţa candidatului în cauzã.
(9) În cazul în care se emite aviz negativ de înscriere la examen, Colegiul va dispune prelungirea contractului de muncã de cãtre notarul public îndrumãtor.
(10) Dupã soluţionarea contestaţiilor, comisia prevãzutã la art. 7 lit. b) întocmeşte situaţia centralizatã a candidaţilor care au primit aviz favorabil de înscriere la examen, care va fi comunicatã Camerelor, precum şi comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examenului.

CAP. III
Organizarea, funcţionarea şi competenţa comisiilor constituite pentru examenul de notar public

ART. 7
Pentru organizarea şi desfãşurarea examenului de notar public, vor funcţiona urmãtoarele comisii:
a) comisia pentru verificarea condiţiilor de înscriere la examen, care va fi alcãtuitã din 3 notari publici şi 2 reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei desemnaţi de ministrul justiţiei din cadrul direcţiei de specialitate şi care va avea ca atribuţii verificarea îndeplinirii condiţiilor de înscriere la examen de cãtre candidaţii pentru care Colegiul director a emis aviz favorabil şi soluţionarea contestaţiilor formulate de cãtre candidaţii pentru care Colegiul director a emis aviz negativ;
b) comisia pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de cei respinşi la înscrierea la examen, care va fi formatã din 3 notari publici şi 2 reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei, alţii decât cei de la comisia prevãzutã la lit. a). Comisia va examina contestaţiile formulate conform art. 6 alin. (7);
c) comisia pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examenului, care va fi formatã din 3 notari publici şi 3 reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei. În funcţie de numãrul candidaţilor, numãrul membrilor comisiei va putea fi mãrit, pãstrându-se paritatea reprezentanţilor celor douã instituţii. Comisia va avea urmãtoarele atribuţii:
1. cu cel puţin o zi înaintea începerii probei teoretice, afişeazã listele cu repartizarea pe sãli a candidaţilor;
2. cu 24 de ore înaintea începerii fiecãrei probe, pregãteşte, potrivit art. 11 alin. (1), seturile de hârtie care vor fi distribuite candidaţilor şi consemneazã într-un proces-verbal numãrul acestora; la sfârşitul fiecãrei probe, consemneazã în procesul-verbal prevãzut la pct. 6 numãrul seturilor de hârtie rãmase neutilizate, pe care se înscrie menţiunea "neutilizat";
3. verificã identitatea candidaţilor;
4. distribuie colile de examen;
5. sigileazã colţurile lucrãrilor, cuprinzând datele de identificare a candidaţilor, şi aplicã ştampila Uniunii şi a Ministerului Justiţiei pe toate filele lucrãrilor;
6. completeazã procesul-verbal cu data, ora începerii şi ora încheierii examenului;
7. anunţã candidaţilor momentul începerii celor 3 ore, cu precizarea cã timpul de examen începe sã curgã dupã dictarea şi scrierea de cãtre candidaţi a subiectelor pe colile de hârtie puse la dispoziţie de organizatori;
8. cu 30, respectiv 15 minute înainte de expirarea timpului de examen, anunţã candidaţilor timpul efectiv rãmas;
9. supravegheazã candidaţii în timpul examenului şi asigurã respectarea tuturor condiţiilor de organizare şi desfãşurare a examenului, stabilite prin prezentul regulament.
La predarea lucrãrilor, comisia pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examenului va verifica dacã ştampilele sunt aplicate corect, dacã datele de identificare a candidatului nu sunt vizibile şi va solicita acestuia sã semneze borderoul de predare a lucrãrii. Dupã ce vor fi amestecate, lucrãrile vor fi numerotate în spaţiul anume delimitat pe prima filã a lucrãrii, începând cu cifra 1 (unu), fãrã a fi desfãcute colţurile, şi vor fi predate comisiei de examinare, pe bazã de proces-verbal semnat de toţi membrii comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examenului şi de preşedintele comisiei de examinare;
d) comisia de examinare, constituitã în vederea elaborãrii subiectelor şi notãrii lucrãrilor, care va fi formatã din: un membru al Consiliului Uniunii, un reprezentant al Ministerului Justiţiei desemnat prin ordin al ministrului justiţiei, un membru al corpului didactic din învãţãmântul superior de specialitate şi 2 notari publici desemnaţi de Consiliul Uniunii dintre notarii propuşi de Camere.
Preşedintele comisiei de examinare, care este reprezentantul Consiliului Uniunii, este şi preşedintele examenului. Acesta nu participã la notarea lucrãrilor şi are ca atribuţii supravegherea organizãrii şi desfãşurãrii activitãţii tuturor comisiilor prevãzute de prezentul regulament, cu excepţia celor date în sarcina preşedintelui comisiei prevãzute la lit. e), convoacã la termenele prevãzute de prezentul regulament comisiile prevãzute la art. 7 şi întocmeşte centralizatorul nominal final prevãzut în anexa nr. 8 şi lista cuprinzând rezultatele finale prevãzutã în anexa nr. 9.
Atribuţiile comisiei de examinare sunt cele prevãzute la art. 9-16;
e) comisia de soluţionare a contestaţiilor împotriva notãrii lucrãrilor, care va fi formatã din 2 notari publici, un membru al corpului didactic din învãţãmântul superior de specialitate şi 2 reprezentanţi ai Ministerului Justiţiei, alţii decât cei care fac parte din comisia menţionatã la lit. b).
Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor este desemnat dintre notarii publici. Comisia de soluţionare a contestaţiilor are atribuţiile prevãzute la art. 17 şi 18.
Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor nu participã la notarea lucrãrilor şi are ca atribuţii supravegherea desfãşurãrii activitãţii comisiei.
ART. 8
(1) Componenţa comisiilor prevãzute în prezentul regulament se stabileşte, prin hotãrâre a Consiliului Uniunii, dintre notarii publici desemnaţi de fiecare Camerã, reprezentanţii Ministerului Justiţiei desemnaţi prin ordin al ministrului justiţiei şi membri ai corpului didactic din învãţãmântul superior de specialitate, în condiţiile prevãzute de prezentul regulament.
(2) În vederea constituirii comisiei de examinare, fiecare Camerã va desemna un notar public cu cel puţin 10 ani vechime în profesie.
(3) Comisiile prevãzute la art. 7 vor avea în componenţã şi câte 3 membri supleanţi, dintre care unul va fi reprezentantul Ministerului Justiţiei, care vor avea atribuţiile comisiilor din care fac parte. Aceştia vor fi convocaţi de cãtre preşedintele concursului dacã unul dintre membrii titulari ai comisiilor se aflã în imposibilitate de a se prezenta.

CAP. IV
Stabilirea subiectelor şi desfãşurarea examenului

ART. 9
(1) Cu cel mult 24 de ore înaintea începerii probei teoretice, comisia de examinare formeazã 20 de seturi a câte 5 subiecte din tematica şi bibliografia stabilite potrivit art. 3 alin. (1). Fiecare set va cuprinde, în mod obligatoriu, douã subiecte din dreptul civil.
(2) Cu cel mult 24 de ore înaintea susţinerii probei practice, comisia prevãzutã la alin. (1) formeazã 20 de seturi a câte 5 subiecte.
(3) Seturile de subiecte pentru ambele probe se semneazã de toţi membrii comisiei de examinare, se introduc în plicuri care se sigileazã şi se ştampileazã atât cu ştampila Uniunii, cât şi cu cea a Ministerului Justiţiei, apoi se depoziteazã luându-se mãsurile de siguranţã ce se impun. Asigurarea şi rãspunderea pentru securitatea subiectelor revin preşedintelui examenului.
ART. 10
(1) La ora stabilitã pentru începerea probelor de examen, preşedintele comisiei de examinare, în prezenţa membrilor comisiei, prezintã candidaţilor cele 20 de plicuri cu seturile de subiecte şi invitã un candidat sã extragã unul dintre plicurile cu subiecte. Dupã extragere se încheie procesul-verbal, cu menţionarea subiectelor, care va fi semnat de toţi membrii comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examenului şi ai comisiei de examinare, precum şi de candidatul care a extras plicul cu subiecte.
(2) Dupã ora stabilitã pentru începerea examenului, accesul candidaţilor şi al oricãror alte persoane în sala de examen este interzis. Dupã aceastã orã, candidatul care pãrãseşte sala de examen va preda lucrarea, neavând posibilitatea sã revinã în salã pentru continuarea examenului. În cazuri excepţionale, candidatul poate pãrãsi sala de examen însoţit de un membru al comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examentului.
(3) Dupã intrarea în salã, candidaţilor le este interzisã deţinerea sau folosirea vreunei surse de informare, a telefoanelor mobile sau a oricãror alte mijloace de comunicare la distanţã.
(4) Nerespectarea dispoziţiilor alin. (3) atrage eliminarea din examen. Comisia pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examenului, constatând deţinerea sau utilizarea unor surse de informare nepermise (inspirarea din anumite materiale, din lucrãrile celorlalţi candidaţi, transmiterea informaţiilor de la distanţã etc.), va elimina candidatul din salã, va înscrie pe lucrare menţiunea "anulat" şi va consemna cele întâmplate în procesul-verbal.
ART. 11
(1) Lucrãrile vor fi redactate, sub sancţiunea anulãrii, doar pe seturile de hârtie asigurate de Uniune, purtând pe fiecare filã, în colţul din stânga sus, ştampila acesteia şi a Ministerului Justiţiei, aplicate, fiecare, pe semnãtura câte unuia dintre reprezentanţii celor douã instituţii. Prima filã, al cãrei model este prevãzut în anexa nr. 11, dupã înscrierea numelui, prenumelui şi a Camerei în colţul din dreapta, va fi lipitã în faţa candidatului de cãtre unul dintre membrii comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examenului, astfel încât datele înscrise sã nu poatã fi identificate, şi se va aplica ştampila Uniunii şi cea a Ministerului Justiţiei. Spaţiile libere din cuprinsul şi de la sfârşitul lucrãrii se bareazã la predarea acesteia de cãtre unul dintre membrii comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examenului.
(2) La expirarea timpului alocat probei, candidatul are obligaţia de a preda lucrarea comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examenului, semnând borderoul de predare a lucrãrilor, în care se va menţiona şi numãrul paginilor scrise ale lucrãrii predate.
(3) Dupã predarea lucrãrii, candidatul va pãrãsi sala de examen. Revenirea acestuia în salã este interzisã pânã la încheierea tuturor formalitãţilor de examen. În sala de examen vor rãmâne cel puţin 3 candidaţi pânã la predarea lucrãrii de cãtre ultimul dintre aceştia.

CAP. V
Notarea lucrãrilor teoretice şi practice

ART. 12
(1) Dupã comunicarea subiectelor, comisia de examinare se întruneşte în plen şi stabileşte baremul de notare, având în vedere complexitatea şi gradul de dificultate ale fiecãrui subiect. Baremul de notare pentru fiecare dintre cele 5 subiecte se va stabili, cu majoritate de voturi, între 1 şi 3 puncte (fracţiuni sau puncte întregi), în raport de complexitatea subiectului, astfel încât suma punctelor acordate prin barem celor 5 subiecte sã fie 10.
(2) Baremul va fi afişat la expirarea timpului de examen pentru consultarea de cãtre candidaţi.
ART. 13
(1) La finalul fiecãrei probe, dupã preluarea lucrãrilor pe bazã de proces-verbal de la comisia pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examenului, membrii comisiei de examinare încep notarea acestora conform baremului întocmit. Predarea-primirea lucrãrilor se face în prezenţa tuturor membrilor celor douã comisii. Preşedintele examenului repartizeazã lucrãrile pe corectori, astfel încât fiecare lucrare sã fie corectatã independent de 2 membri ai comisiei de examinare şi apreciatã separat cu note de la 1 la 10, conform baremului de corectare. Unul dintre cei 2 corectori va fi, în mod obligatoriu, notar public.
(2) Fiecare corector trece în borderoul de notare prevãzut în anexa nr. 2, sub semnãturã, punctajul acordat la fiecare subiect şi nota lucrãrii, reprezentând suma punctajelor acordate la cele 5 subiecte.
(3) Nota finalã a lucrãrii este media aritmeticã a notelor acordate de cei 2 corectori, care se înscrie în centralizatorul comun prevãzut în anexa nr. 3, semnat de aceştia şi, dupã caz, de cel de-al treilea corector. În situaţia în care nota finalã este cuprinsã între 0 şi 1, aceasta va fi 1.
(4) Preşedintele examenului verificã borderourile celor 2 corectori şi semnaleazã diferenţele mai mari de un punct dintre notele acordate de aceştia. În acest caz, solicitã recorectarea lucrãrii de un al treilea corector, membru al comisiei de examinare, astfel încât unul dintre corectori sã fie reprezentantul Ministerului Justiţiei. Nota finalã este media aritmeticã a notelor acordate de cei 3 corectori şi va fi trecutã în centralizatorul comun prevãzut în anexa nr. 3.
(5) Subdiviziunile rezultate din calculul mediilor sau din oricare alte situaţii se neglijeazã la nivelul sutimilor, atunci când acestea sunt pânã la 0,05, şi se întregesc la nivelul zecimilor, când sunt egale sau peste 0,05.
(6) Înainte de deschiderea lucrãrii, nota finalã va fi trecutã pe lucrare, în spaţiul anume delimitat, sub semnãturã, de cãtre preşedintele comisiei de examinare, cu pix sau stilou.
ART. 14
(1) Media generalã a candidatului este media aritmeticã dintre nota finalã la proba teoreticã şi nota finalã la proba practicã.
(2) Media minimã de promovare este 7,00, fãrã ca nota obţinutã la fiecare dintre probe sã fie mai micã de 5,00.
ART. 15
(1) Candidaţii care efectueazã pe lucrare însemnãri evidente în scopul identificãrii vor fi sancţionaţi prin anularea lucrãrii, care nu se mai noteazã. Menţiunea "anulat" se va înscrie atât pe lucrare, cât şi pe borderoul de notare şi centralizatoare.
(2) Lucrãrile apreciate ca având însemnãri ca cele menţionate la alin. (1) nu se vor deschide decât dupã stabilirea acestei situaţii cu votul majoritãţii membrilor comisiei de examinare.
ART. 16
(1) Dupã terminarea notãrii lucrãrilor şi a întocmirii centralizatorului comun al lucrãrilor prevãzut în anexa nr. 3, preşedintele comisiei de examinare, în prezenţa tuturor membrilor, dezlipeşte colţurile lucrãrilor în ordinea numerotãrii. La fiecare lucrare se citeşte numãrul acesteia, numele şi prenumele candidatului şi nota obţinutã la fiecare probã, întocmindu-se centralizatorul nominal prevãzut în anexa nr. 4, care va fi semnat de toţi membrii comisiei de examinare.
(2) Pe baza centralizatorului nominal se întocmeşte lista cuprinzând rezultatele examenului, prevãzutã în anexa nr. 5, care va fi semnatã pe fiecare filã de preşedintele comisiei de examinare. În listã se vor menţiona, pentru fiecare candidat, notele la proba teoreticã şi practicã şi media generalã obţinutã.
(3) Lista prevãzutã la alin. (2) va fi transmisã în termen de 24 de ore de la finalizare Camerelor la care s-a depus cererea de înscriere la examen, care o vor afişa la sediul lor, la loc vizibil şi accesibil publicului, întocmind proces-verbal, cu precizarea datei şi a orei la care a fost afişatã. În acelaşi termen, lista se va publica pe pagina de internet a Uniunii.
(4) Lucrãrile de examen împreunã cu borderourile, centralizatoarele şi lista vor fi pãstrate de cãtre preşedintele comisiei de examinare împreunã cu directorul Uniunii, la sediul Uniunii, în locuri de depozitare sigilate, pânã la întrunirea comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examenului. Locul de depozitare va fi desigilat în prezenţa tuturor membrilor comisiei, potrivit art. 18 alin. (1).

CAP. VI
Soluţionarea contestaţiilor

ART. 17
(1) Dupã afişarea rezultatelor, candidaţii nemulţumiţi de nota obţinutã la oricare dintre probe pot face contestaţie, în termen de 5 zile lucrãtoare de la data afişãrii rezultatelor, la sediul Camerei, sub sancţiunea decãderii din acest drept.
(2) Termenul de 5 zile începe sã curgã din ziua afişãrii rezultatelor şi se sfârşeşte în cea de-a cincea zi, la ora la care se terminã programul de lucru al Camerei.
(3) Contestaţiile se depun la Camera la care candidatul a depus dosarul de înscriere, menţionându-se pe acestea numãrul şi data înregistrãrii.
(4) În 24 de ore de la expirarea termenului prevãzut la alin. (1), Camerele vor comunica Consiliului Uniunii toate contestaţiile, menţionând data şi ora înregistrãrii.
ART. 18
(1) În termen de 48 de ore de la primirea contestaţiilor, preşedintele examenului va solicita întrunirea comisiei pentru organizarea şi supravegherea desfãşurãrii examenului. Comisia va selecta lucrãrile cu privire la care s-au formulat contestaţii şi le va resigila prin aplicarea unor etichete, astfel încât sã nu se poatã distinge identitatea candidatului, numãrul lucrãrii şi nota acordatã de comisia de examinare. Lucrãrile a cãror notare a fost contestatã vor fi amestecate şi renumerotate. Preşedintele examenului nu participã la activitatea de resigilare a lucrãrilor a cãror notare a fost contestatã.
(2) Preşedintele examenului va preda lucrãrile preşedintelui comisiei de soluţionare a contestaţiilor, constituitã conform art. 7 lit. e), pe bazã de proces-verbal semnat de aceştia.
(3) Comisia de soluţionare a contestaţiilor va analiza şi va soluţiona toate contestaţiile în termen de 5 zile de la expirarea termenului prevãzut la alin. (1).
(4) Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor repartizeazã lucrãrile pe corectori, astfel încât fiecare lucrare sã fie corectatã independent de 2 membri corectori ai comisiei şi apreciatã separat, conform baremului de corectare. Unul dintre cei 2 corectori va fi, în mod obligatoriu, notar public.
(5) Fiecare corector trece în borderoul de notare prevãzut în anexa nr. 2, sub semnãturã, punctajul acordat.
(6) Nota finalã a lucrãrii a cãrei notare a fost contestatã este media aritmeticã a notelor acordate de cei 2 corectori, care se înscrie în centralizatorul comun contestaţii prevãzut în anexa nr. 6, semnat de aceştia şi, dupã caz, de cãtre cel de-al treilea corector, membru al comisiei de soluţionare a contestaţiilor.
(7) Preşedintele comisiei de soluţionare a contestaţiilor verificã borderourile celor 2 corectori şi, dacã sesizeazã diferenţe mai mari de un punct între notele acordate de aceştia, solicitã recorectarea lucrãrilor de cãtre un al treilea corector, membru al comisiei, astfel încât unul dintre cei 3 corectori sã fie reprezentantul Ministerului Justiţiei. Nota finalã este media aritmeticã a notelor acordate de cei 3 corectori şi va fi trecutã în centralizatorul comun contestaţii prevãzut în anexa nr. 6.
(8) Comisia de soluţionare a contestaţiilor, reexaminând lucrarea, nu poate micşora nota iniţialã obţinutã de candidat. În situaţia în care, în urma analizãrii contestaţiei, nota obţinutã de candidat este inferioarã notei acordate iniţial, contestaţia va fi respinsã.
(9) Candidaţii admişi iniţial nu pot fi declaraţi respinşi dupã soluţionarea contestaţiilor.
(10) Soluţia datã de comisie este definitivã şi se afişeazã pe pagina de internet a Uniunii. Aceasta va fi comunicatã Camerei la care a fost depusã contestaţia, care o afişeazã la sediul sãu.
(11) Dispoziţiile art. 16 se aplicã în mod corespunzãtor, completându-se centralizatorul nominal prevãzut în anexa nr. 7.

CAP. VII
Validarea rezultatelor

ART. 19
(1) În termen de cel mult 10 zile de la soluţionarea contestaţiilor, Consiliul Uniunii va proceda la validarea rezultatelor examenului, pe care le va publica pe pagina de internet a Uniunii. Acestea vor fi comunicate, în termen de 48 de ore, Camerelor la care s-au depus cererile de înscriere la examen.
(2) În termen de cel mult 10 zile de la validarea rezultatelor examenului, Colegiul director îi va convoca pe candidaţii admişi şi va proceda la repartizarea acestora. Candidaţii îşi exprimã opţiunea pentru locurile vacante existente la nivelul Camerei unde şi-au depus cererile de înscriere la examen, în ordinea mediilor, în scris, în faţa Colegiului, completând cererea prevãzutã în anexa nr. 12.
(3) La medii egale are prioritate candidatul care a obţinut media cea mai mare la proba practicã, iar dacã egalitatea persistã, are prioritate, în urmãtoarea ordine:
a) candidatul care a obţinut note mai mari la colocviile de stagiu;
b) candidatul care are activitate mai îndelungatã de la obţinerea licenţei;
c) candidatul care a obţinut o medie mai mare la examenul de licenţã.
(4) Dupã repartizare, candidatul va depune la Camerã cererea de numire în funcţia de notar public, adresatã ministrului justiţiei, prevãzutã în anexa nr. 10, cu menţionarea circumscripţiei şi a localitãţii unde a fost repartizat, care va fi înaintatã în termen de cel mult 10 zile de la data repartizãrii Consiliului Uniunii.
(5) Procedura de repartizare a candidaţilor se va consemna de cãtre Colegiul director într-un proces-verbal.

TITLUL II
Concursul pentru ocuparea posturilor vacante de notar public

CAP. I
Dispoziţii generale

ART. 20
(1) Prevederile prezentului titlu sunt aplicabile candidaţilor care au exercitat cel puţin 5 ani funcţii de specialitate juridicã pânã la data concursului.
(2) Verificarea cunoştinţelor profesionale se face prin concurs organizat în condiţiile prevãzute de prezentul regulament.

CAP. II
Procedura de înscriere la concurs

ART. 21
(1) Data concursului se stabileşte de cãtre Consiliul Uniunii, cu acordul ministrului justiţiei, astfel încât acesta sã aibã loc dupã finalizarea examenului de notar public. În vederea înştiinţãrii candidaţilor, posturile vacante şi data concursului se comunicã cu cel puţin 30 de zile înainte de aceastã datã Camerelor Notarilor Publici, care le vor afişa la sediul acestora, la loc vizibil şi accesibil publicului. În acelaşi termen, posturile vacante şi data susţinerii concursului se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a, precum şi pe paginile de internet ale Uniunii şi Ministerului Justiţiei.
(2) În vederea înscrierii, cu cel puţin 20 de zile înainte de data concursului, candidatul va depune la sediul Camerei în circumscripţia cãreia îşi are domiciliul urmãtoarele acte:
a) cerere-tip de înscriere la concurs, conform anexei nr. 1A;
b) declaraţie pe propria rãspundere, în sensul cã are numai cetãţenia românã şi nu i-a fost restrânsã capacitatea de exerciţiu, în condiţiile legii;
c) copie legalizatã de pe diploma de studii;
d) extras de cazier judiciar;
e) certificat medical care sã ateste deplina capacitate de muncã, eliberat de o instituţie medicalã, desemnatã de Biroul executiv al Uniunii;
f) copie de pe contractul de muncã, certificatã pentru conformitate la primirea dosarului (pentru avocaţi, adeverinţã eliberatã de baroul de avocaţi), sau, dupã caz, de pe carnetul de muncã ori alte dovezi din care sã rezulte cã a exercitat timp de 5 ani funcţii de specialitate juridicã;
g) recomandare de la ultimul loc de muncã;
h) dovada achitãrii taxei de înscriere la concurs;
i) declaraţie de luare la cunoştinţã a tematicii şi a bibliografiei, precum şi a prevederilor prezentului regulament;
j) copie de pe buletinul/cartea de identitate.
ART. 22
(1) Dosarele candidaţilor vor fi transmise comisiei pentru verificarea condiţiilor de înscriere la concurs, cu cel puţin 15 zile înainte de data desfãşurãrii acestuia.
(2) Comisia va verifica dosarele candidaţilor, va hotãrî cu majoritate de voturi asupra admisibilitãţii înscrierii la concursul de notar public şi va comunica fiecãrei Camere, cu cel puţin 10 zile înainte de data concursului, situaţia centralizatã a candidaţilor admişi sau respinşi, însoţitã de hotãrârea de respingere a cererii de înscriere la concurs, motivatã pentru fiecare caz în parte. În termen de 24 de ore de la primire, Camerele vor afişa la sediul lor situaţia centralizatã a candidaţilor care s-au înscris la concurs, cu indicarea dosarelor admise sau respinse. Candidatului respins, la cerere, i se elibereazã o copie certificatã a avizului motivat de respingere a cererii de înscriere la concurs.
(3) Împotriva hotãrârii comisiei cu privire la respingerea cererii de înscriere la concurs candidatul poate depune contestaţie la Camerã în termen de 48 de ore de la afişare. Contestaţiile vor fi înaintate, în 24 de ore de la expirarea termenului de depunere a contestaţiilor, comisiei pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de candidaţii respinşi.
(4) Comisia pentru soluţionarea contestaţiilor formulate de cei respinşi la înscrierea la concurs se va pronunţa în 48 de ore de la expirarea termenului de înaintare a contestaţiilor, hotãrârea acesteia fiind definitivã, comunicându-se de îndatã candidatului şi Camerei. Dupã soluţionarea contestaţiilor, comisia prevãzutã la art. 7 lit. b) întocmeşte situaţia centralizatã a candidaţilor care au primit aviz favorabil de înscriere la concurs.

CAP. III
Tematica şi notarea lucrãrilor. Organizarea şi desfãşurarea concursului. Soluţionarea contestaţiilor. Validarea rezultatelor. Comisii

ART. 23
Prevederile art. 3 şi 7-18 se aplicã în mod corespunzãtor.
ART. 24
(1) În termen de cel mult 10 zile de la soluţionarea contestaţiilor, Consiliul Uniunii va proceda la validarea rezultatelor concursului, pe care le va publica pe pagina de internet a Uniunii şi le va comunica acelor Camere la care s-au depus cererile de înscriere la concurs, în termen de 48 de ore.
(2) În termen de cel mult 10 zile de la comunicarea hotãrârii de validare a rezultatelor concursului, Biroul executiv al Uniunii îi va convoca pe candidaţii admişi şi va proceda la repartizarea acestora. Candidaţii îşi exprimã opţiunea pentru locurile vacante existente la nivel naţional, în ordinea mediilor, în scris, în faţa Colegiului, completând cererea prevãzutã în anexa nr. 12.
(3) La medii egale are prioritate candidatul care a obţinut media cea mai mare la proba practicã. Dacã egalitatea se menţine, ordinea de prioritate va fi urmãtoarea:
a) candidatul care are titlul de doctor în drept;
b) candidatul care are activitate mai îndelungatã în funcţii de specialitate juridicã;
c) candidatul care a obţinut o medie mai mare la examenul de licenţã.
(4) Dupã repartizare, candidatul va depune la Uniune cererea de numire în funcţia de notar public, adresatã ministrului justiţiei, prevãzutã în anexa nr. 10, cu menţionarea circumscripţiei şi a localitãţii unde a fost repartizat.
(5) Procedura de repartizare a candidaţilor se va consemna de cãtre Consiliul Uniunii într-un proces-verbal.
(6) La repartizarea candidaţilor admişi va participa, în calitate de observator, un reprezentant al Ministerului Justiţiei, desemnat de ministrul justiţiei. În termen de 3 zile de la expirarea termenului prevãzut la art. 24 alin. (2), observatorul va întocmi un raport pe care îl va înainta ministrului justiţiei.

TITLUL III
Dispoziţii finale comune

ART. 25
În 3 zile de la expirarea termenului prevãzut la art. 19 alin. (2) şi la art. 24 alin. (2), preşedintele Uniunii va înainta ministrului justiţiei propunerile de numire în funcţie a notarilor publici, însoţite de hotãrârea de validare a rezultatelor examenului sau concursului, procesele-verbale prevãzute la art. 19 alin. (5) şi la art. 24 alin. (5), împreunã cu opţiunile exprimate de candidaţii admişi, cererile de numire în funcţia de notar public, precum şi copia dosarelor de înscriere a acestora la examen sau concurs.
ART. 26
Membrii comisiilor prevãzute de prezentul regulament vor beneficia de indemnizaţie, stabilitã de Consiliul Uniunii, şi de contravaloarea transportului şi a cazãrii.
ART. 27
Candidaţii îşi vor asigura cazarea şi transportul şi vor suporta personal contravaloarea acestora.
ART. 28
(1) Cuantumul şi destinaţia taxei de înscriere la examen sau concurs şi condiţiile de platã se stabilesc de cãtre Consiliul Uniunii.
(2) Taxele de înscriere la examen sau concurs se fac venit la bugetul Uniunii, fãrã a putea fi folosite înainte de finalizarea examenului sau concursului. În cazul în care un candidat nu se prezintã la nicio probã de examen sau de concurs, acestuia îi vor fi restituite integral taxele de înscriere.
ART. 29
Orice modificare sau completare a dispoziţiilor prezentului regulament se va face prin ordin al ministrului justiţiei, dupã consultarea Uniunii.
ART. 30
Prezentul regulament intrã în vigoare la data publicãrii în Monitorul Oficial al României, Partea I.
ART. 31
Anexele nr. 1, 1A şi 2-12 fac parte integrantã din prezentul regulament.


ANEXA 1*)
la regulament

Domnule/Doamnã preşedinte,

Subsemnatul/Subsemnata ........................, nãscut/nãscutã în localitatea ................... la data de ................., cu domiciliul în ......................................................., solicit înscrierea la examenul de notar public pentru notarii stagiari în vederea ocupãrii unui post de notar public în circumscripţia Camerei Notarilor Publici ......(denumirea Camerei Notarilor Publici).......... .

Data Semnãtura
............... ....................

Domnului/Doamnei preşedinte al Uniunii Naţionale a Notarilor Publici

---------
*) Se va completa de cãtre notarii stagiari care se înscriu la examenul de notar public.


ANEXA 1A*)
la regulament

Domnule/Doamnã preşedinte,

Subsemnatul/Subsemnata ......................, nãscut/nãscutã în localitatea .................. la data de ................., cu domiciliul în ........................................., solicit înscrierea la concursul pentru dobândirea calitãţii de notar public în vederea ocupãrii oricãrui post vacant de notar public dintre posturile existente la nivel naţional, publicate în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a.

Data Semnãtura
............... ....................

Domnului/Doamnei preşedinte al Uniunii Naţionale a Notarilor Publici

---------
*) Se va completa de cãtre candidaţii care se înscriu la concursul pentru ocuparea posturilor vacante de notar public.


ANEXA 2
la regulament

BORDEROU DE NOTARE*)

(I) PROBA TEORETICĂ/(II) PROBA PRACTICĂ
Data ...................


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Numãrul Subiectul Subiectul Subiectul Subiectul Subiectul Total
lucrãrii 1 2 3 4 5
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Corector,
.....................
(numele şi prenumele) Semnãtura



---------
*) Se completeazã de fiecare corector şi, dacã este cazul, de al treilea corector în condiţiile art. 13 alin. (4) şi ale art. 18 alin. (7) din regulament.


ANEXA 3
la regulament

CENTRALIZATOR COMUN

(I) PROBA TEORETICĂ/(II) PROBA PRACTICĂ
Data ..........................


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Numãrul de ordine Notã Nota lucrãrii
al lucrãrii ──────────────────────────────────────
Corector 1 Corector 2 Corector 3*)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Corectori, Semnãturi Preşedinte,
.................. ................. ....................
.................. .................
(numele şi prenumele)



---------
*) Se completeazã numai în condiţiile prevãzute la art. 13 alin. (4) şi la art. 23 coroborat cu art. 13 alin. (4) din regulament.


ANEXA 4
la regulament

CENTRALIZATOR NOMINAL

Data ..................


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Proba teoreticã II. Proba practicã
Nr. Numele şi ─────────────────────────────────────────────
crt. prenumele Numãrul Nota Numãrul Nota Media
de ordine lucrãrii de ordine lucrãrii generalã
al lucrãrii al lucrãrii
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Corectori, Semnãturi Preşedinte,
.................. ................. ....................
.................. .................
(numele şi prenumele)




ANEXA 5
la regulament

L I S T A
cuprinzând rezultatele examenului/concursului

Data ...................


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Proba teoreticã II. Proba practicã
Nr. Numele şi ───────────────────────────────────────────── Media
crt. prenumele Notã Notã generalã
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Corectori, Semnãturi Preşedinte,
.................. ................. ....................
.................. .................
(numele şi prenumele)




ANEXA 6
la regulament

CENTRALIZATOR COMUN CONTESTAŢII

(I) PROBA TEORETICĂ/(II) PROBA PRACTICĂ
Data ....................


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Numãrul de ordine Notã Nota finalã
al lucrãrii ───────────────────────────────────────────
Corector 1 Corector 2 Corector 3*)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Corectori, Semnãturi Preşedinte,
.................. ................. ....................
.................. .................
(numele şi prenumele)



-------
*) Se completeazã numai în condiţiile prevãzute la art. 13 alin. (4) şi la art. 23 coroborat cu art. 13 alin. (4) din regulament.


ANEXA 7
la regulament

CENTRALIZATOR NOMINAL
la soluţionarea contestaţiilor

Data ......................


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
I. Proba teoreticã II. Proba practicã
Nr. Numele şi prenumele ──────────────────────────────────────────────────
crt. Numãrul Nota Numãrul Nota
de ordine finalã de ordine finalã
al lucrãrii dupã con- al lucrãrii dupã con-
testaţie testaţie
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Corectori, Semnãturi Preşedinte,
.................. ................. ....................
.................. .................
(numele şi prenumele)




ANEXA 8
la regulament

CENTRALIZATOR NOMINAL FINAL

Data ....................


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numele şi prenumele Nota la proba Nota la proba Media generalã
crt. teoreticã practicã finalã
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Preşedintele concursului,
............................




ANEXA 9
la regulament

LISTA
cuprinzând rezultatele finale ale
examenului/concursului, dupã soluţionarea contestaţiilor

Data ......................


───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Numele şi I. Proba teoreticã II. Proba practicã Media
crt. prenumele ───────────────────────────────────────────── generalã
Nota finalã Nota finalã
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

Preşedintele concursului,
............................




ANEXA 10
la regulament

Domnule/Doamnã ministru,

Subsemnatul/Subsemnata ............................., nãscut/nãscutã în localitatea .................. la data de ................, fiul/fiica lui .................... şi al/a ................., cu domiciliul în ...................., vã rog ca, în temeiul <>art. 17 din Legea notarilor publici şi a activitãţii notariale nr. 36/1995 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, sã aprobaţi numirea subsemnatului/subsemnatei în funcţia de notar public în circumscripţia Judecãtoriei ....................., localitatea ......................., din cadrul Camerei Notarilor Publici ...................... .

Data Semnãtura
................ ....................

Domnului/Doamnei ministru al justiţiei


ANEXA 11
la regulament



┌──────────────────────────────────────┐ ┌──────────────────────────────────┐
│ Numãrul lucrãrii ................... │ │ Numele ......................... │
│ Nota finalã ........................ │ │ Prenumele ...................... │
│ Semnãtura preşedintelui │ │ Camera Notarilor │
│ comisiei de examinare .............. │ │ Publici ........................ │
└──────────────────────────────────────┘ └──────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────┐
CONTESTAŢII │ Numãrul lucrãrii ............... │
│ Nota finalã .................... │
│ Semnãtura preşedintelui │
│ comisiei de soluţionare │
│ a contestaţiilor ............... │
└──────────────────────────────────┘




ANEXA 12
la regulament

Domnule/Doamnã preşedinte,

Subsemnatul/Subsemnata ........................., nãscut/nãscutã la data de .............. în localitatea ................, fiul/fiica lui ................ şi al/a .............., cu domiciliul în ...................., având media ................., optez pentru ocuparea unui post vacant de notar public în circumscripţia Judecãtoriei ........................., localitatea ...................., din cadrul Camerei Notarilor Publici .................... .

Data Semnãtura
............... ....................

Domnului/Doamnei preşedinte al Colegiului director/Uniunii Naţionale a Notarilor Publici

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016