Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.185 din 6 noiembrie 2001  pentru aprobarea unor formulare tipizate cu regim special    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.185 din 6 noiembrie 2001 pentru aprobarea unor formulare tipizate cu regim special

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 746 din 22 noiembrie 2001
Ministrul finanţelor publice,
având în vedere atribuţiile prevãzute în <>Hotãrârea Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul prevederilor <>art. 1 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiarã şi contabila şi a normelor metodologice privind întocmirea şi utilizarea acestora, potrivit cãrora, la propunerea principalilor utilizatori, Ministerul Finanţelor Publice aproba introducerea de noi formulare tipizate cu regim special, comune şi specifice, precum şi modificarea sau eliminarea celor aflate în uz,
emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Se aproba modelele unor formulare specifice cu regim special privind activitatea financiarã şi contabila, prevãzute în anexele nr. 1-3.
(2) Se aproba modelele unor formulare specifice cu regim special privind activitatea financiarã şi contabila şi normele privind întocmirea şi utilizarea acestora, prevãzute în anexele nr. 4-6.
ART. 2
Direcţia de reglementãri contabile din cadrul Ministerului Finanţelor Publice va aduce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Anexele nr. 1-6 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 4
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul finanţelor publice,
Gheorghe Gherghina,
secretar de stat


ANEXA 1

Furnizor ........................... Cumpãrãtor .........................
.................................... ....................................
(denumirea, forma juridicã) (denumirea, forma juridicã)
Nr. de înmatriculare în Nr. de înmatriculare în
registrul comerţului/anul registrul comerţului/anul
.................................... ....................................
codul fiscal ....................... codul fiscal .......................
Sediul (localitatea, str. nr.)...... Sediul (localitatea, str. nr.)......
Judeţul ............................ Judeţul ............................
Contul ............................. Contul .............................
Banca .............................. Banca ..............................


FACTURA FISCALĂ
┌───────────────────────────────────────────┐
│ Nr. facturii ............................ │
│ Data (ziua, luna, anul) ................. │
│ Nr. avizului de însoţire a mãrfii ....... │
│ (dacã este cazul) │
└───────────────────────────────────────────┘


┌──────────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────┐
│ Marca Descrierea mãrfii │ Valoarea │
│ │ Greutatea realã │
│ │ Volumul │
│ │ Metri de planseu │
│ │ Greutatea taxabila │
│Furnizorul │ │
│Condiţiile de livrare │ │
├──────────────────────────────────────────────────────┼───────────┬───────────┤
│1. Denumirea produselor sau serviciilor │2. Valoarea│3. Valoarea│
│ │Cota T.V.A.│Cota T.V.A.│
│ │ 0% │ % │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ │ │ │
│ ├───────────┼───────────┤
│ TOTAL│ Câmpul (1)│ Câmpul (2)│
├─────────────────────┬─────────────┬──────────────────┼───────────┼───────────┤
│Total fãrã taxe │Cota T.V.A. │Total T.V.A. │ │ T.V.A. │
├─────────────────────┼─────────────┼──────────────────┤ │ │
│Câmpul (3) │Câmpul (4) │Câmpul (5) │ │ Câmpul (6)│
├─────────────────────┴─────────────┼──────────────────┼───────────┴───────────┤
│Semnatura │ Total │Câmpul (7) │
│Ştampila │ │ │
└───────────────────────────────────┴──────────────────┴───────────────────────┘
Aprobat prin O.M.F.P. nr. 2.185/2001 EGETRA 14-4-10/A



ANEXA 2
FACTURA FISCALĂ - furnizor S.C. AUTOLIV ROMÂNIA S.A., se gãseşte publicatã la pag. 7 în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 746 din 22 noiembrie 2001.

ANEXA 3
FACTURA FISCALĂ - furnizor S.C. RONDOCARTON S.R.L., se gãseşte publicatã la pag. 8 în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 746 din 22 noiembrie 2001.

ANEXA 4
FACTURA FISCALĂ - furnizor ROMCONSERV S.R.L., se gãseşte publicatã la pag. 9 în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 746 din 22 noiembrie 2001.

FACTURA FISCALĂ
(cod CONSERV 14-4-10/A)

Formular cu regim special de inseriere şi numerotare

Se tipareste în seturi cu câte 3 file în culori diferite: negru pe fundal bej-galbui - exemplarul 1, roşu pe fundal roşu - exemplarul 2, verde pe fundal verde - exemplarul 3. În partea de sus a celor 3 exemplare se va face menţiunea: EXEMPLARUL NR. 1, EXEMPLARUL NR. 2, respectiv EXEMPLARUL NR. 3.

1. Serveşte ca:
- document pe baza cãruia se întocmeşte instrumentul de decontare a produselor şi mãrfurilor livrate, a lucrãrilor executate sau a serviciilor prestate;
- document de însoţire a mãrfii pe timpul transportului;
- document de încãrcare în gestiunea primitorului;
- document justificativ de înregistrare în contabilitatea furnizorului şi a cumpãrãtorului.
2. Se întocmeşte manual sau cu ajutorul tehnicii de calcul, în trei exemplare, la livrarea produselor şi a mãrfurilor, la executarea lucrãrilor şi la prestarea serviciilor, de cãtre compartimentul desfacere sau de alt compartiment desemnat pe baza dispoziţiei de livrare, a avizului de însoţire a mãrfii sau a altor documente care atesta executarea lucrãrilor şi prestarea serviciilor şi se semneazã de compartimentul emitent.
3. Circula:
● la furnizor:
- la compartimentul în care se efectueazã operaţiunea de control financiar preventiv pentru acordarea vizei (toate exemplarele); viza de control financiar preventiv se acorda numai pe exemplarul nr. 3;
- la persoanele autorizate sa dispunã încasãri în contul de la banca al unitãţii (toate exemplarele);
- la compartimentul desfacere, în vederea înregistrãrii în evidentele operative şi pentru eventualele reclamaţii ale clienţilor (exemplarul nr. 2, la care se anexeazã dispoziţia de livrare);
- la compartimentul financiar-contabil, pentru înregistrarea în contabilitate (exemplarul nr. 3);
● la cumpãrãtor:
- la compartimentul aprovizionare, pentru confirmarea operaţiunii (exemplarul nr. 1);
- la compartimentul care efectueazã operaţiunea de control financiar preventiv pentru acordarea vizei (exemplarul nr. 1);
- la compartimentul financiar-contabil, pentru acceptarea plãţii, precum şi pentru înregistrarea în contabilitate (exemplarul nr. 1).

4. Se arhiveaza:
● la furnizor:
- la compartimentul desfacere (exemplarul nr. 2);
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarul nr. 3);
● la cumpãrãtor:
- la compartimentul financiar-contabil (exemplarul nr. 1).


ANEXA 5

Formularul tipizat al BILETULUI DE CĂLĂTORIE se gãseşte publicat la pagina 11 din Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 746 din 22 noiembrie 2001.


BILET DE CĂLĂTORIE
(cod TRAUTO 14-4-1/a)

Formular cu regim special de tipãrire, inseriere şi numerotare
Tipãrit în blocuri cu câte 50 de file, pe hârtie obişnuitã într-o singura culoare
În spaţiile care apar în modelul de bilet de cãlãtorie, respectiv "Valoare bilet: ...", vor fi pretiparite preţurile, care se modifica periodic în funcţie de evoluţia preţurilor şi de nivelul inflaţiei.
Spaţiul liber din rubrica "BILET DE CĂLĂTORIE (DATA/RUTA)" se completeazã, la eliberarea biletului, de conducãtorul auto prin aplicarea ştampilei aferente datei şi rutei pe care se deplaseaza cãlãtorul.

1. Serveşte ca:
- document justificativ pe baza cãruia unitatea prestatoare asigura serviciile de transport interurban de cãlãtori;
- document justificativ de înregistrare în contabilitatea prestatorului şi a beneficiarului, dupã caz;
- document care sta la baza întocmirii situaţiei privind încasãrile.

2. Se întocmeşte de cãtre prestatorul de servicii într-un exemplar cu matca şi parte detasabila.

3. Circula:
- la beneficiarul transportului interurban - partea dreapta a biletului, care se detaseaza, pentru a dovedi la orice control plata transportului şi pentru înregistrarea în contabilitatea acestuia;
- la prestatorul de servicii rãmâne matca, pentru înregistrarea în contabilitate.

4. Se arhiveaza:
- la beneficiarul transportului interurban (biletul din partea dreapta a formularului);
- la prestatorul de servicii (matca formularului).




ANEXA 6

Furnizor ........................... Cumpãrãtor .........................
.................................... ....................................
(denumirea, forma juridicã) (denumirea, forma juridicã)
Nr. din Registrul comerţului ....... Nr. din Registrul comerţului........
.................................... ....................................
codul fiscal ....................... codul fiscal .......................
Sediul (localitatea, str. nr.)...... Sediul (localitatea, str. nr.)......
Judeţul ............................ Judeţul ............................
Contul ............................. Contul .............................
Banca .............................. Banca ..............................


BON DE ÎNSOŢIRE A PRODUSELOR
┌──────────────────────────────────┐
│Nr. ..............................│
│Data (ziua, luna, anul) ..........│
└──────────────────────────────────┘
┌────────────┬──────────────────┬───────────────────────────────────┬──────────┐
│ │Cantitatea livrata│ Indici de calitate │ │
│SPECIFICAŢIA│(recepţionatã) kg │ │Nr. tichet│
│ (produsul, ├──────┬─────┬─────┼────────────┬─────────┬────────────┤laborator │
│ ambalajul │ Brut │Ţara │ Net │Greutate hl │ Corpuri │Umiditate │ │
│ etc.) │ │ │ │ │ strãine │ │ │
│ │ │ │ │ (kg) │ (%) │ (%) │ │
├────────────┼──────┼─────┼─────┼────────────┼─────────┼────────────┼──────────┤
│ 1 │ 2 │ 3 │ 4 = │ 5 │ 6 │ 7 │ 8 │
│ │ │ │(2-3)│ │ │ │ │
├────────────┼──────┼─────┼─────┼────────────┼─────────┼────────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────┴──────┴─────┴─────┴────────────┴─────────┴────────────┴──────────┤
│Date privind expediţia: Numele delegatului ............................. │
├──────────────────────┐ Felul autovehiculului ...... Capacitatea ..........t│
│ Semnatura şi ştampila│ Nr. circulaţie .....................................│
│ furnizorului │ Ora sosirii la încãrcat ... Ora plecãrii încãrcat ..│
│ │ Ora sosirii la descãrcat .. Ora plecãrii descãrcat..│
│ │ Semnatura de primire a cãrãuşului │
├───────────┬──────────┴───────────────────────────────────────────────────────┤
│ De plata: │km total parcursi ....; Ore în circulaţie ....; Ore ce depãşesc │
│ │ timpii normati ...│
├───────────┴──────────────────────────────────┬────────────┬──────────────────┤
│ Menţiuni privind depãşirea timpilor normati: │Semnatura │ Furnizor: │
│ │delegaţilor ├──────────────────┤
│ │la recepţie │ Beneficiar: │
└──────────────────────────────────────────────┴────────────┴──────────────────┘

Aprobat prin O.M.F.P. nr. 2.185/2001 CEREAL 14-3-6/Aa



BON DE ÎNSOŢIRE A PRODUSELOR
(cod CEREAL 14-3-6/Aa)
Formular cu regim special de tipãrire, inseriere şi numerotare
Tipãrit în blocuri cu câte 100 de file, formate din 25 de seturi a câte 4 file

1. Serveşte ca:
- document de însoţire a mãrfii pe timpul transportului;
- document care sta la baza întocmirii actului de recepţie şi calcul de cãtre depozitar.
2. Se întocmeşte în 4 exemplare de cãtre ferma de producţie care livreaza marfa cãtre depozitar, în vederea efectuãrii prestaţiilor pentru a o aduce la indicii de calitate prevãzuţi de STAS pentru fiecare produs.

3. Circula:
● la furnizor:
- la conducãtorul auto care efectueazã transportul, servindu-i la confirmarea transportului şi la plata acestuia (exemplarul nr. 3);
- la compartimentul desfacere, pentru înregistrarea cantitãţilor transportate şi stabilirea cantitãţii utile de plata, confruntandu-se cu cea stabilitã (exemplarul nr. 2);
- la ferma de producţie care a livrat produsul, în vederea înregistrãrii producţiei obţinute (exemplarul nr. 4);

● la depozitar (cumpãrãtor):
- la magazie, pentru încãrcarea în gestiune a produsului, dupã efectuarea recepţiei cantitative şi calitative de cãtre gestionar, laborator şi delegatul furnizorului (exemplarul nr. 1).

4. Se arhiveaza:
● la furnizor:
- la compartimentul desfacere (exemplarul nr. 3);
- la compartimentul financiar-contabil, atasat la exemplarul nr. 3 al facturii (exemplarul nr. 2);
- la ferma de producţie, în vederea înregistrãrii producţiei în registrul de urmãrire a realizãrii producţiei şi a bugetului de venituri şi cheltuieli (exemplarul nr. 4);
● la depozitar (cumpãrãtor):
- la compartimentul financiar-contabil, pentru întocmirea actului de recepţie şi calcul, atasat la exemplarul nr. 1 al facturii (exemplarul nr. 1).
---------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016