Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.048 din 8 iulie 2016  pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.841/2015 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularului (088) Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2.048 din 8 iulie 2016 pentru modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.841/2015 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularului (088) "Declaraţie pe propria răspundere pentru evaluarea intenţiei şi a capacităţii de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA"

EMITENT: AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 533 din 15 iulie 2016

    În temeiul art. 56, 58, art. 342 alin. (1), art. 346, art. 352 alin. (1) şi (2) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, al art. 316 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi al art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,

    preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:

    ART. I
    Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 3.841/2015 privind aprobarea modelului şi conţinutului formularului (088) "Declaraţie pe propria răspundere pentru evaluarea intenţiei şi a capacităţii de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA", publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 8 din 6 ianuarie 2016, se modifică după cum urmează:

    1. Articolul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Art. 4. - Formularul menţionat la art. 1 se completează şi se depune de către persoanele impozabile, societăţi, înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi care sunt înregistrate în scopuri de TVA potrivit dispoziţiilor art. 316 din Codul fiscal, la solicitarea organelor fiscale competente, formulată în temeiul prevederilor art. 58 din Codul de procedură fiscală, în situaţia în care prezintă risc fiscal, în urma selecţiei efectuate în mod automat, prin intermediul aplicaţiei informatice dezvoltate la nivel central, în baza criteriilor stabilite de organul fiscal central desemnat în acest scop."

    2. Anexa se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare în termen de 15 zile de la data publicării.
    ART. III
    Direcţia generală de informaţii fiscale, Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de tehnologia informaţiei şi Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, precum şi unităţile subordonate acestora vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.

                        Preşedintele Agenţiei Naţionale
                           de Administrare Fiscală,
                             Eugen-Dragoş Doroş

    Bucureşti, 8 iulie 2016.
    Nr. 2.048.

    ANEXĂ
    (Anexa la Ordinul nr. 3.841/2015)


┌────────────────────┬───────────────────────────────────────┬─────────────────┐
│ ANAF │Declaraţie pe propria răspundere pentru│ 088 │
│Agenţia Naţională de│evaluarea intenţiei şi a capacităţii de│Nr. de operator │
│Administrare Fiscală│a desfăşura activităţi economice care │ de date cu │
│ │implică operaţiuni din sfera TVA │caracter personal│
│ │ │ - 759 │
└────────────────────┴───────────────────────────────────────┴─────────────────┘

┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│DATE DE IDENTIFICARE A PERSOANEI IMPOZABILE │
├──────────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────────┤
│DENUMIRE /NUME, PRENUME │ │
├──────────────────────────────┼─────────────────────────────────────────────────────────┤
│FORMA DE ORGANIZARE │ │
├──────────────────────────────┼────────────────┬────┬─────┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┤
│COD DE IDENTIFICARE FISCALĂ*1)│ │ RO │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────────┴────────────────┴────┴─────┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┤
│PERSOANA IMPOZABILĂ se află [] nu se află [] în procedura insolvenţei prevăzută de │
│ Legea nr. 85/2014*2) │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│DOMICILIU FISCAL │
├─────────┬─────────────────────┬───────┬───┬──────────────┬─────────────────────────────┤
│JUDEŢ │ │SECTOR │ │LOCALITATE │ │
├─────────┼─────────────────────┴───────┴───┼──────┬───────┼───────┬──────┬──────┬───────┤
│STRADA │ │NR. │ │BLOC │ │SC. │ │
├────┬────┼─────┬──────┬─────────────┬──────┼──────┴───┬───┴───────┴──────┴──────┴───────┤
│ET. │ │AP. │ │COD POŞTAL │ │TELEFON │ │
├────┴────┴─────┼──────┴─────────────┴──┬───┴────────┬─┴───────┬───────┬───────────┬─────┤
│FAX │ │E-MAIL │ │ │WEBSITE │ │
├───────────────┴───────────────────────┴────────────┴─────────┴────┬──┴───────────┴─────┤
│NUMĂR DE ÎNREGISTRARE LA REGISTRUL COMERŢULUI A CERERII DE │ │
│ÎNMATRICULARE*3)/NUMĂR DE ORDIN ÎN REGISTRUL COMERŢULUI │ │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────┘
┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│DATE PRIVIND PERSOANA CARE DEPUNE DECLARAŢIA │
├──────────────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────────────┤
│NUME, PRENUME │ │
├──────────────────────────┼──────────────────────┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┬──┤
│COD NUMERIC PERSONAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(CNP, NIF**), ID etc.) │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────────────────┼──────────────────────┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┴──┤
│Funcţia │ │
├──────────────────────────┴────────┬────────────────────────────────────────────────────┤
│CALITATEA PERSOANEI CARE DEPUNE │Reprezentant legal [] Împuternicit*4) [] │
│DECLARAŢIA │ │
└───────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────┘

──────────
    *1) Rubrica privind codul de înregistrare fiscală nu se completează în cazul persoanelor impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de TVA, conform art. 316 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, în situaţia în care cererea de înregistrare în scopuri de TVA şi prezenta anexă se depun în aceeaşi zi cu depunerea la oficiul registrului comerţului a cererii de înmatriculare în registrul comerţului.
    *2) În situaţia în care persoana impozabilă pentru care se depune declaraţia 088 se află în procedura insolvenţei prevăzută de Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu modificările şi completările ulterioare, atunci datele cu privire la asociaţi şi/sau administratori se vor completa pentru asociaţii şi/sau administratorii care îndeplineau această calitate la momentul declanşării procedurii insolvenţei.
    *3) În situaţia în care persoana impozabilă pentru care se depune declaraţia 088 este nou-înfiinţată se va înscrie numărul de înregistrare la registrul comerţului a cererii de înmatriculare.
    *4) În cazul în care declaraţia se depune de către împuternicit, se va anexa împuternicirea.
──────────

    DATE PRIVIND ASOCIAŢII/ADMINISTRATORII*)


┌────┬──────┬─────────┬───────────┬─────────┬─────────┬─────────┬───────────────────┬────────────┐
│Nr. │Tipul │ Ţara de │ Cetăţenie │Fără │Ţară │Denumire/│Cod de identificare│ Tip act de │
│crt.│ (PF │rezidenţă├─────┬─────┤cetăţenie│cetăţenie│Nume şi │ fiscală │ identitate │
│ │ sau │ fiscală │ UE │ Non │ │ │prenume │ (CIF/CNP/CUI/ │(CI/paşaport│
│ │ PJ) │ │ │ UE │ │ │ │ NIF**)) │ etc.) │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼──────┼─────────┼─────┼─────┼─────────┼─────────┼─────────┼───────────────────┼────────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴──────┴─────────┴─────┴─────┴─────────┴─────────┴─────────┴───────────────────┴────────────┘
┌────┬─────────────────┬──────────────┬──────────┬───────────┬───────────────────────────────┐
│Nr. │Serie/număr │ │Autoritate│ Ţara │ Calitatea în cadrul persoanei │
│crt.│act de identitate│ Data emiterii│ emitentă│autorităţii│impozabile (administrator/ │
│ │ │ │ │ emitente │ asociat) │
├────┼─────────────────┼──────────────┼──────────┼───────────┼───────────────────────────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────────┼──────────┼───────────┼───────────────────────────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │
└────┴─────────────────┴──────────────┴──────────┴───────────┴───────────────────────────────┘


    1. Precizaţi dacă desfăşuraţi activităţi economice:
    A.
    a) la sediul social/profesional
    DA [] NU []
    În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:


 ┌────┬────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────┐
 │Nr. │Denumire activitate desfăşurată preponderent│ Modul de deţinere a spaţiului cu destinaţie │
 │crt.│la sediul social/profesional, inclusiv codul│ de sediu social/profesional │
 │ │ CAEN corespunzător *1) │ │
 ├────┼────────────────────────────────────────────┼───────────┬───────┬─────────────┬─────────┬───────────┤
 │ │ │proprietate│comodat│închiriere/ │leasing │ alte │
 │ │ │ │ │subînchiriere│financiar│situaţii*2)│
 ├────┼────────────────────────────────────────────┼───────────┼───────┼─────────────┼─────────┼───────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │
 └────┴────────────────────────────────────────────┴───────────┴───────┴─────────────┴─────────┴───────────┘
 ┌────┬───────────────────────────────────────┬─────────┬──────────────┬───────────────────────────────────┐
 │Nr. │Date de identificare ale proprietarului│ Adresă │Valoare totală│ Perioadă valabilitate contract │
 │crt.│ spaţiului (CUI/CNP/NIF**))/ │ sediu/ │ contract │ │
 │ │Alte date de identificare [tip act de │domiciliu│ │ │
 │ │identitate (CI, paşaport etc.), serie/ │ │ │ │
 │ │ număr, data emiterii, autoritatea │ │ │ │
 │ │ emitentă, ţara autorităţii emitente] │ │ │ │
 ├────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼───────┬──────┼────────┬────────────┬─────────────┤
 │ │ │ │ lei │ euro │ data │data sfârşit│nedeterminat │
 │ │ │ │ │ │ început│ │ │
 ├────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┼────────────┼─────────────┤
 │ │ │ │ │ │ │ │ │
 └────┴───────────────────────────────────────┴─────────┴───────┴──────┴────────┴────────────┴─────────────┘

──────────
    *1) Se va completa inclusiv în situaţia desfăşurării activităţilor proprii de birou.
    *2) Se va preciza modul de deţinere a spaţiului cu destinaţie de sediu social/profesional.
──────────

    b) la sediile secundare (puncte de lucru)
    DA [] NU []
    În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:


 ┌────┬─────────────────────────┬──────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────┐
 │Nr. │Denumire activitate │Adresă completă │ Modul de deţinere a spaţiului cu destinaţie │
 │crt.│desfăşurată preponderent │(judeţ/localitate/│ de sediu social/profesional │
 │ │la sediile secundare │sector/str./nr./ │ │
 │ │(puncte de lucru), │bl./sc./et./ap./ │ │
 │ │inclusiv codul CAEN │ cod poştal) │ │
 │ │ corespunzător │ │ │
 ├────┼─────────────────────────┼──────────────────┼───────────┬───────┬─────────────┬─────────┬───────────┤
 │ │ │ │proprietate│comodat│închiriere/ │leasing │ alte │
 │ │ │ │ │ │subînchiriere│financiar│situaţii*1)│
 ├────┼─────────────────────────┼──────────────────┼───────────┼───────┼─────────────┼─────────┼───────────┤
 │1 │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼─────────────────────────┼──────────────────┼───────────┼───────┼─────────────┼─────────┼───────────┤
 │2 │ │ │ │ │ │ │ │
 └────┴─────────────────────────┴──────────────────┴───────────┴───────┴─────────────┴─────────┴───────────┘

 ┌────┬───────────────────────────────────────┬─────────┬──────────────┬───────────────────────────────────┐
 │Nr. │Date de identificare ale proprietarului│ Adresă │Valoare totală│ Perioadă valabilitate contract │
 │crt.│ spaţiului (CUI/CNP/NIF**))/ │ sediu/ │ contract │ │
 │ │Alte date de identificare [tip act de │domiciliu│ │ │
 │ │identitate (CI, paşaport etc.), serie/ │ │ │ │
 │ │ număr, data emiterii, autoritatea │ │ │ │
 │ │ emitentă, ţara autorităţii emitente] │ │ │ │
 ├────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼───────┬──────┼────────┬────────────┬─────────────┤
 │ │ │ │ lei │ euro │ data │data sfârşit│nedeterminat │
 │ │ │ │ │ │ început│ │ │
 ├────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┼────────────┼─────────────┤
 │1 │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼───────────────────────────────────────┼─────────┼───────┼──────┼────────┼────────────┼─────────────┤
 │2 │ │ │ │ │ │ │ │
 └────┴───────────────────────────────────────┴─────────┴───────┴──────┴────────┴────────────┴─────────────┘

──────────
    *1) Se va preciza modul de deţinere a spaţiului cu destinaţie de sedii secundare (puncte de lucru).
──────────

    c) în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (puncte de lucru)
    DA [] NU []
    În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:
    1. Adresa completă unde se desfăşoară activităţi proprii de birou (judeţ, localitate, sector, str., nr. , bl., sc., et., ap., cod poştal)
    ..........................................................................
    2. Activitatea desfăşurată în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (puncte de lucru)


 ┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │Nr. │Adresa completă (judeţ, localitate, sector, nr., bl., sc., et., ap., cod poştal)/│
 │crt.│Denumire activitate preponderent desfăşurată în afara sediului social/profesional│
 │ │ şi a sediilor secundare (puncte de lucru), inclusiv codul CAEN corespunzător │
 ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ 1 │Adresă │
 │ ├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ │Denumirea activităţii preponderent desfăşurate în afara sediului social/ │
 │ │profesional şi a sediilor secundare (puncte de lucru), inclusiv codul CAEN │
 │ │corespunzător │
 ├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
 │ 2 │ │
 └────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


    Se vor anexa, după caz, documente care să justifice tipul activităţii specifice desfăşurate în afara sediului social/profesional şi a sediilor secundare (spre exemplu: autorizaţii, avize, licenţe emise pentru activităţi de tipul: construcţii, transport, turism ş.a.)

    B. Prezentaţi*1) pe scurt activitatea economică desfăşurată sau pe care intenţionaţi să o desfăşuraţi, indicând, după caz, principalii clienţi/furnizori.
    .....................................................................
──────────
    *1) Se va descrie activitatea desfăşurată şi se va completa în situaţia în care persoana impozabilă solicită înregistrarea în scopuri de TVA, conform art. 316 alin. (1) lit. a), b) şi c) şi alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.
──────────

    C. Dacă urmează să efectuaţi investiţii în legătură cu domeniul principal de activitate precizaţi, după caz, următoarele informaţii:

 ┌────┬─────────────────────────┬─────────────────┬────────┬──────────────┐
 │Nr. │Adresă unde se realizează│Durata realizării│Valoare │ Număr/data │
 │crt.│ investiţia │ investiţiei │estimată│autorizaţie de│
 │ │ │ (luni) │ (lei) │ construire │
 ├────┼─────────────────────────┼─────────────────┼────────┼──────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 ├────┼─────────────────────────┼─────────────────┼────────┼──────────────┤
 │ │ │ │ │ │
 └────┴─────────────────────────┴─────────────────┴────────┴──────────────┘


    2. Precizaţi dacă asociaţii şi/sau administratorii*) persoanei impozabile pentru care se depune declaraţia:
    a) au deţinut/deţin calitatea de asociat şi/sau administrator în cadrul altor persoane impozabile*1)
──────────
    *1) Prin persoane impozabile se înţelege: societăţi înfiinţate în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, inclusiv persoana impozabilă pentru care se depune declaraţia.
──────────

    1) la care a fost declanşată procedura insolvenţei;
    2) în inactivitate temporară, la data depunerii declaraţiei, înscrisă la registrul comerţului.
    b) au fost/sunt titulari ai unor persoane fizice autorizate, întreprinderi individuale, respectiv membri ai unor întreprinderi familiale
    1) la care a fost declanşată procedura insolvenţei;
    2) în inactivitate temporară, la data depunerii declaraţiei, înscrisă la registrul comerţului.
    DA*2) [] NU []
──────────
    *2) În acest caz se va preciza motivul care a condus la declanşarea procedurii de insolvenţă şi/sau la suspendarea activităţii persoanei impozabile respective.
──────────

    Informaţiile trebuie să corespundă unei perioade de 5 ani fiscali încheiaţi care precedă datei prezentei declaraţii. Informaţiile se vor completa pentru situaţiile în care asociaţii şi/sau administratorii*) au deţinut calitatea de asociat şi/sau administrator/titular persoană fizică autorizată/titular întreprindere individuală/membru întreprindere familială, la data la care s-a produs evenimentul, conform tabelului de mai jos:


 ┌────┬─────────────────────┬─────────────────────┬──────────┬────────────┬───────────┬───────────────────────┬─────┐
 │Nr. │ Denumire/ │Cod de identificare │Denumire │ Cod de │Formă de │ Situaţia persoanei │Motiv│
 │crt.│ Nume şi prenume │fiscală asociat/ │persoană │identificare│organizare │ impozabile │ │
 │ │asociat/administrator│ administrator │impozabilă│ fiscală │a persoanei│ │ │
 │ │ │(CIF/CUI/CNP/NIF**))/│ │ persoană │impozabile │ │ │
 │ │ │Act de identitate │ │impozabilă │ │ │ │
 │ │ │(C.I., paşaport etc.)│ │ │ │ │ │
 ├────┼─────────────────────┼─────────────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼──────────┬────────────┼─────┤
 │ 1 │ │ │ │ │ │insolvenţă│inactivitate│ │
 │ │ │ │ │ │ │ │temporară │ │
 ├────┼─────────────────────┼─────────────────────┼──────────┼────────────┼───────────┼──────────┼────────────┼─────┤
 │ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
 └────┴─────────────────────┴─────────────────────┴──────────┴────────────┴───────────┴──────────┴────────────┴─────┘


    3. Specificaţi pentru cetăţenii non-UE care deţin calitatea de administrator tipul de viză deţinută în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 194/2002 privind regimul străinilor în România, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.


 ┌────┬───────────────┬─────────────────────┬──────────────────────┬────────────┬────────────────────┐
 │Nr. │Nume şi prenume│Cod de identificare │Deţine/Nu deţine viză/│Tip viză │ Scopul şederii │
 │crt.│ administrator │fiscală administrator│ Nu are obligaţia │(doar dacă │ în România │
 │ │ │ (CNP/NIF**))/ │ obţinerii vizei/ │deţine viză)│(tip viză = C sau D)│
 │ │ │Act de identitate │ Alte situaţii │ │ │
 │ │ │(CI, paşaport etc.) │ legate de viză │ │ │
 ├────┼───────────────┼─────────────────────┼──────────────────────┼────────────┼────────────────────┤
 │ 1 │ │ │ │ │ │
 ├────┼───────────────┼─────────────────────┼──────────────────────┼────────────┼────────────────────┤
 │ 2 │ │ │ │ │ │
 └────┴───────────────┴─────────────────────┴──────────────────────┴────────────┴────────────────────┘


    Se vor anexa documente care să ateste tipul de viză şi scopul şederii în România (paşaport, permis de şedere ş.a.)

    4. Precizaţi dacă există deschise în ţară/străinătate conturi bancare în numele persoanei impozabile, care să fie active la data depunerii prezentei declaraţii.
    DA [] NU*1) []
──────────
    *1) Motivul: ........................................................
──────────

    În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:


 ┌────┬──────────┬─────┬──────────┬──────┬────────────┬─────────────────────┬────────────────┬──────────┐
 │Nr. │Denumire │Cod │ Ţara │Valuta│ Nume şi │Cod de identificare │ Ţara de │Calitatea/│
 │crt.│ bancă │SWIFT│sucursalei│ │ prenume │fiscală (CNP/NIF**))/│ rezidenţă │funcţia │
 │ │comercială│ │ băncii │ │împuternicit│ Alte date de │ fiscală a │deţinută │
 │ │ │ │unde sunt │ │ pentru │identificare [tip act│împuternicitului│în cadrul │
 │ │ │ │deschise │ │operaţiuni │ de identitate │ pentru │persoanei │
 │ │ │ │conturile │ │ bancare │(CI, paşaport etc.), │ operaţiuni │impozabile│
 │ │ │ │ │ │ │serie/număr, data │ bancare │ │
 │ │ │ │ │ │ │emiterii, autoritatea│ │ │
 │ │ │ │ │ │ │ emitentă, ţara │ │ │
 │ │ │ │ │ │ │autorităţii emitente]│ │ │
 ├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────┼────────────┼─────────────────────┼────────────────┼──────────┤
 │ 1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
 ├────┼──────────┼─────┼──────────┼──────┼────────────┼─────────────────────┼────────────────┼──────────┤
 │ 2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
 └────┴──────────┴─────┴──────────┴──────┴────────────┴─────────────────────┴────────────────┴──────────┘


    Precizaţi care sunt beneficiarii reali*1) ai operaţiunilor desfăşurate prin intermediul conturilor bancare deschise în ţară/străinătate în numele persoanei impozabile.
──────────
    *1) În vederea nominalizării beneficiarilor reali se vor avea în vedere prevederile art. 4 din Legea nr. 656/2002 pentru prevenirea şi sancţionarea spălării banilor, precum şi pentru instituirea unor măsuri de prevenire şi combatere a finanţării terorismului, republicată, cu modificările ulterioare, precum şi prevederile Directivei (UE) 2015/849 a Parlamentului European şi a Consiliului din 20 mai 2015 privind prevenirea utilizării sistemului financiar în scopul spălării banilor sau finanţării terorismului, de modificare a Regulamentului (UE) nr. 648/2012 al Parlamentului European şi al Consiliului şi de abrogare a Directivei 2005/60/CE a Parlamentului European şi a Consiliului şi a Directivei 2006/70/CE a Comisiei.
──────────


 ┌────┬────────────────┬─────────────────────────┬─────────────────┬──────────────────────┐
 │Nr. │Nume şi prenume │Cod de identificare │ Ţara de │Adresa de domiciliu │
 │crt.│beneficiar real │fiscală (CNP/NIF**))/ │rezidenţă fiscală│(judeţ, sector, │
 │ │al operaţiunilor│Alte date de identificare│a beneficiarului │localitate, str., nr.,│
 │ │ bancare │[tip act de identitate │ real al │bl., sc., et., ap., │
 │ │ │(CI, paşaport etc.), │ operaţiunilor │cod poştal, ţară) │
 │ │ │serie/număr, data │ bancare │ │
 │ │ │emiterii, autoritatea │ │ │
 │ │ │emitentă, ţara │ │ │
 │ │ │autorităţii emitente] │ │ │
 ├────┼────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
 │ 1 │ │ │ │ │
 ├────┼────────────────┼─────────────────────────┼─────────────────┼──────────────────────┤
 │ 2 │ │ │ │ │
 └────┴────────────────┴─────────────────────────┴─────────────────┴──────────────────────┘


    5. Specificaţi modul de organizare şi conducere a contabilităţii, conform prevederilor art. 10 din Legea contabilităţii nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi datele de identificare ale persoanelor care asigură organizarea şi conducerea contabilităţii.
    a) Pentru persoane impozabile a căror contabilitate este organizată şi condusă pe bază de contracte de prestări de servicii în domeniul contabilităţii, conform art. 10 alin. (3) din Legea nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.


┌────┬────────────────────┬────────────┬─────────────────┬────────┬────────┬──────────────────────────┐
│Nr. │Denumire persoană │ Cod de │Data încheierii │Data │Data │ Număr autorizaţie │
│crt.│fizică sau juridică,│identificare│contractului de │început │sfârşit │ emisă de Corpul │
│ │autorizată potrivit │ fiscală │prestări servicii│contract│contract│ Experţilor Contabili │
│ │legii, membră a │ (CUI/CNP) │ în domeniul │ │ │şi Contabililor Autorizaţi│
│ │Corpului Experţilor │ │contabilităţii │ │ │ din România │
│ │ Contabili şi │ │ │ │ │ valabilă la data │
│ │ Contabililor │ │ │ │ │ semnării contractului │
│ │ Autorizaţi din │ │ │ │ │ │
│ │ România │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼────────┼────────┼──────────────────────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────────┼────────────┼─────────────────┼────────┼────────┼──────────────────────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────────────┴────────────┴─────────────────┴────────┴────────┴──────────────────────────┘


    Se va anexa copia contractului de prestări servicii încheiat între prestatorul de servicii în domeniul contabilităţii şi persoana impozabilă.

    b) Pentru persoane impozabile a căror contabilitate este organizată şi condusă în compartimente distincte, conduse de către directorul economic, contabilul-şef sau altă persoană împuternicită să îndeplinească această funcţie, conform art. 10 alin. (2) din Legea nr. 82/1991, republicată, cu modificările şi completările următoare.


┌────┬───────────────────┬─────────────┬─────────────────┬────────┬────────┬───────────┐
│Nr. │Numele şi prenumele│ Cod de │Data încheierii │Data │Data │ Funcţie │
│crt.│persoanei fizice │identificare │contractului de │început │sfârşit │ │
│ │ │ fiscală │ muncă │contract│contract│ │
│ │ │(CNP, NIF**))│ │ │ sau │ │
│ │ │ │ │ │nedeter-│ │
│ │ │ │ │ │minat │ │
├────┼───────────────────┼─────────────┼─────────────────┼────────┼────────┼───────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────────┼─────────────┼─────────────────┼────────┼────────┼───────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────────┴─────────────┴─────────────────┴────────┴────────┴───────────┘


    6. Specificaţi*1) datele de identificare ale persoanelor care depun declaraţii fiscale la registratura organului fiscal şi/sau care deţin certificat digital valabil pentru depunerea la distanţă a declaraţiilor fiscale, în condiţiile Ordinului ministrului economiei şi finanţelor nr. 858/2008 privind depunerea declaraţiilor fiscale prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, cu modificările şi completările ulterioare, pentru persoana impozabilă.
──────────
    *1) Nespecificarea datelor de identificare a persoanelor care depun declaraţii fiscale la registratura organului fiscal şi/sau care deţin certificat digital pentru depunerea la distanţă a declaraţiilor fiscale presupune depunerea acestora la organul fiscal prin intermediul serviciilor poştale.
──────────


┌────┬────────┬─────────────────────┬───────────┬────────────────┬──────────────────┬───────────┐
│Nr. │Nume şi │ Cod de │Ţara de │ Depune │Deţine/Nu deţine │Calitatea │
│crt.│prenume │ identificare │rezidenţă │declaraţiile │certificat digital│deţinută │
│ │persoană│ fiscală │a persoanei│fiscale la │pentru persoana │în raport │
│ │fizică │ (CNP/NIF**))/ │care depune│registratura │ impozabilă │cu persoana│
│ │ │ Alte date de │declaraţii │organului fiscal│ │impozabilă │
│ │ │ identificare │fiscale │pentru persoana │ │ │
│ │ │ [tip act de │ │ impozabilă │ │ │
│ │ │ identitate (C.I., │ │ │ │ │
│ │ │ paşaport etc.), │ │ │ │ │
│ │ │ serie/număr, data │ │ │ │ │
│ │ │emiterii, autoritatea│ │ │ │ │
│ │ │ emitentă, ţara │ │ │ │ │
│ │ │autorităţii emitente]│ │ │ │ │
├────┼────────┼─────────────────────┼───────────┼────────────────┼──────────────────┼───────────┤
│ 1 │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────┼─────────────────────┼───────────┼────────────────┼──────────────────┼───────────┤
│ 2 │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────┴─────────────────────┴───────────┴────────────────┴──────────────────┴───────────┘


    7. Precizaţi numărul contractelor individuale de muncă încheiate pentru realizarea obiectului de activitate:
    [] niciunul*1)
    [] un salariat
    [] între 2-5 salariaţi
    [] între 6-10 salariaţi
    [] peste 10 salariaţi
──────────
    *1) Motiv: ....................................................
──────────

    Se vor anexa, după caz, copia contractului de prestări servicii încheiat între prestator şi persoana impozabilă care are ca obiect punerea la dispoziţie de personal calificat.
──────────
    *1) În cazul în care persoana impozabilă nu are încheiate contracte individuale de muncă pentru realizarea obiectului de activitate se va preciza motivul pentru care activitatea desfăşurată nu presupune încheierea unor astfel de contracte de muncă.
──────────

    8. Specificaţi care sunt veniturile brute realizate de asociaţi şi administratori*), persoane fizice.


┌────┬─────────────────────┬─────────────────────────────┬───────────────────────┬────────────┐
│Nr. │ Nume şi prenume │Codul de identificare fiscală│ Calitatea deţinută │Natura │
│crt.│asociat/administrator│ asociat/administrator │(asociat/administrator)│venitului*1)│
│ │ │ (CNP/NIF**))/ │ │ │
│ │ │ Act de identitate │ │ │
│ │ │ (C.I., paşaport etc.) │ │ │
├────┼─────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────────┤
│ 1 │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────────┤
│ 2 │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │
└────┴─────────────────────┴─────────────────────────────┴───────────────────────┴────────────┘
┌────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────┐
│Nr. │ Valoarea brută a veniturilor este cuprinsă în intervalul (lei*2)) │Fără │
│crt.├────────┬───────┬───────┬───────┬───────┬────────┬────────┬─────────┬──────────┬───────────┤venituri│
│ │≤ 10.000│10.001-│15.001-│25.001-│45.001-│100.001-│250.001-│450.001- │1.000.001-│≥ 5.000.001│ │
│ │ │15.000 │25.000 │45.000 │100.000│250.000 │450.000 │1.000.000│5.000.000 │ │ │
├────┼────────┴───────┴───────┴───────┴───────┴────────┴────────┴─────────┴──────────┴───────────┼────────┤
│ 1 │ │ │
├────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼────────┤
│ 2 │ │ │
└────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴────────┘
┌────┬─────────────────┬──────────────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────┐
│Nr. │Denumire plătitor│Cod de identificare fiscală a plătitorului │ Ţara din care s-a obţinut │
│crt.│ de venit │ de venit (CIF/CUI/CNP/NIF**))/ │ venitul │
│ │ │Alte date de identificare [tip act de identitate │ │
│ │ │(C.I., paşaport etc.), serie/număr, data emiterii,│ │
│ │ │autoritatea emitentă, ţara autorităţii emitente] │ │
├────┼─────────────────┼──────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ 1 │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ 2 │ │ │ │
├────┼─────────────────┼──────────────────────────────────────────────────┼───────────────────────────────┤
│ │ │ │ │
└────┴─────────────────┴──────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────┘

──────────
    *1) În cazul veniturilor din salarii şi asimilate salariilor, precum şi al veniturilor din pensii obţinute din România/din afara României, se vor avea în vedere veniturile brute realizate în ultimele 12 luni anterioare celei în care se depune prezenta declaraţie. Pentru veniturile de altă natură decât cele din salarii şi asimilate salariilor, respectiv din pensii, obţinute din România/din afara României, se vor avea în vedere veniturile brute realizate în anul fiscal precedent celui în care se depune prezenta declaraţie, precum şi veniturile brute realizate în anul fiscal curent, după caz.
    *2) În cazul obţinerii de venituri în valută din România/din afara României se va calcula echivalentul în lei al valorii brute a veniturilor realizate având în vedere cursul de schimb comunicat de Banca Naţională a României la data de 31 decembrie a anului anterior celui în care se depune declaraţia.
──────────

    9. Precizaţi studiile/profesiile/ocupaţiile avute de administratori, persoane fizice, în ultimele 12 luni anterioare celei în care se depune declaraţia.


┌────┬───────────────┬────────┬────────┬────────┬────────────┬─────────────────────┬────────┬──────────────────┐
│Nr. │Nume şi prenume│ Studii │Profesie│Ocupaţie│Dată început│Dată sfârşit contract│ Fără │ Data încheierii │
│crt.│ administrator │ │ │ │ contract │ sau nedeterminat │ocupaţie│ultimei activităţi│
├────┼───────────────┼────────┼────────┼────────┼────────────┼─────────────────────┼────────┼──────────────────┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───────────────┼────────┼────────┼────────┼────────────┼─────────────────────┼────────┼──────────────────┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴───────────────┴────────┴────────┴────────┴────────────┴─────────────────────┴────────┴──────────────────┘


    10. Precizaţi dacă deţineţi active*1) în vederea desfăşurării obiectului preponderent de activitate.
──────────
    *1) În vederea nominalizării activelor deţinute se vor avea în vedere prevederile Legii nr. 15/1994 privind amortizarea capitalului imobilizat în active corporale şi necorporale, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
──────────

    DA [] NU []
    În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:

┌────┬───────────────┬───────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │Tipul activelor│Valoarea netă a activelor la data depunerii declaraţiei│
│crt.│ deţinute*2) │ (lei) │
├────┼───────────────┼───────────────────────────────────────────────────────┤
│1 │ │ │
├────┼───────────────┼───────────────────────────────────────────────────────┤
│2 │ │ │
└────┴───────────────┴───────────────────────────────────────────────────────┘

──────────
    *2) Dacă tipul activelor deţinute nu se regăseşte în lista propusă se va înscrie tipul activului deţinut.
──────────

    11. Precizaţi*1) dacă intenţionaţi să efectuaţi, în următoarele 12 luni:
──────────
    *1) Se va completa în situaţia în care persoana impozabilă solicită înregistrarea în scopuri de TVA, conform art. 316 alin. (1) lit. a), b) şi c) şi alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.
──────────

    a) operaţiuni intracomunitare de natura celor prevăzute la art. 329 alin. (1) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) achiziţii de bunuri/servicii din afara UE şi/sau livrări de bunuri/prestări de servicii în afara UE (import/export)
    DA [] NU []
    În cazul în care se răspunde cu DA se vor completa şi următoarele informaţii:


┌────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │ │
│crt.│ Tipul operaţiunilor │
├────┼───────────────────────────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────┤
│ │ UE │ non-UE │
│ │ (intracomunitare) │ (în afara UE) │
├────┼─────────┬───────────┬─────────┬───────────┼────────────┬────────────┬────────────┬────────────┤
│ │Achiziţii│ Achiziţii │ Livrări │ Prestări │ Achiziţii │ Achiziţii │ Livrări │ Prestări │
│ │de bunuri│de servicii│de bunuri│de servicii│ de bunuri │de servicii │ de bunuri │de servicii │
│ │ din UE │ din UE │ în UE │ în UE │din afara UE│din afara UE│din afara UE│din afara UE│
├────┼─────────┼───────────┼─────────┼───────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───────────┼─────────┼───────────┼────────────┼────────────┼────────────┼────────────┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴─────────┴───────────┴─────────┴───────────┴────────────┴────────────┴────────────┴────────────┘
┌────┬───────────────────────────────┬─────────────────────┬─────────────────────┬───────────────────┐
│Nr. │ Bunuri*2)/Servicii*3) │Ţara de provenienţă a│ Ţara de destinaţie a│Valoarea estimată a│
│crt.│achiziţionate/livrate/prestate │bunurilor/serviciilor│bunurilor/serviciilor│ operaţiunilor │
│ │ │ achiziţionate │ livrate/prestate │ (lei) │
├────┼───────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┤
│1 │ │ │ │ │
├────┼───────────────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┼───────────────────┤
│2 │ │ │ │ │
└────┴───────────────────────────────┴─────────────────────┴─────────────────────┴───────────────────┘

──────────
    *2) Dacă natura bunurilor achiziţionate/livrate nu se regăseşte în lista propusă se va selecta opţiunea "Altele".
    *3) Dacă natura serviciilor achiziţionate/prestate nu se regăseşte în lista propusă se va selecta opţiunea "Altele".
──────────

    12. Precizaţi dacă asociaţii şi/sau administratorii*) persoanei impozabile pentru care se depune declaraţia au creditat*1) persoane impozabile*2) la care aceştia au deţinut, în ultimii 5 ani anteriori depunerii prezentei declaraţii, calitatea de asociat şi/sau administrator.
──────────
    *) În cazul societăţilor reglementate de Legea nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, informaţiile solicitate prin prezenta anexă se referă:
    a) la administratori, în cazul societăţilor pe acţiuni sau în comandită pe acţiuni înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) la asociaţi, indiferent de ponderea pe care o deţin în capitalul social al societăţii, şi la administratori, în cazul altor societăţi decât cele menţionate la lit. a), înfiinţate în baza Legii nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    *1) Se va completa soldul sumei nerestituite, cu care fiecare persoană impozabilă a fost creditată de către persoanele care deţin calitatea de asociat şi/sau administrator - prin bancă sau în numerar, conform datelor din evidenţa financiar-contabilă, la data depunerii prezentei declaraţii şi conform ultimelor situaţii financiare depuse la organul fiscal (bilanţ sau raportare semestrială), dacă este cazul. În situaţia în care nu se mai deţine această calitate de asociat şi/sau administrator se va completa soldul sumei nerestituite la sfârşitul perioadei în care s-a deţinut calitatea de asociat şi/sau administrator.
    *2) Prin persoane impozabile se înţelege: societăţi înfiinţate în baza Legii societăţilor nr. 31/1990, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, inclusiv persoana impozabilă pentru care se depune prezenta declaraţie.
──────────
    DA [] NU []


┌────┬────────────────┬─────────────────────────────┬───────────────┬──────────┬────────────────┬────────────┬────────────┬──────────┐
│Nr. │Denumire/Nume şi│ Codul de identificare │ Calitate │Denumire │ Codul de │Suma la data│Suma la data│ Tipul │
│crt.│prenume asociat/│fiscală asociat/administrator│(administrator/│persoană │ identificare │ depunerii │ depunerii │situaţiei │
│ │ administrator │ (CNP/NIF**))/Act de │ asociat) │impozabilă│fiscală persoană│ prezentei │ ultimei │financiare│
│ │ │identitate (C.I., paşaport │ │ │ impozabilă │declaraţii │ situaţii │ │
│ │ │ etc.) │ │ │ │ (lei) │financiare │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ (lei) │ │
├────┼────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────┼──────────┼────────────────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────────┼─────────────────────────────┼───────────────┼──────────┼────────────────┼────────────┼────────────┼──────────┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────────┴─────────────────────────────┴───────────────┴──────────┴────────────────┴────────────┴────────────┴──────────┘

──────────
    **) În situaţia în care deţineţi mai multe NIF-uri, veţi completa unul dintre ele.
──────────

    În situaţia în care persoana impozabilă pentru care se depune declaraţia va fi invitată la sediul organului fiscal competent în vederea clarificării intenţiei şi capacităţii acesteia de a desfăşura activităţi economice care implică operaţiuni din sfera TVA, compartimentul cu atribuţii în evaluarea intenţiei şi capacităţii poate solicita persoanei impozabile prezentarea unor documente suplimentare faţă de cele solicitate prin prezenta declaraţie, documente care trebuie să îndeplinească condiţiile de supralegalizare prevăzute de lege sau să aibă aplicată apostila conform Convenţiei cu privire la suprimarea cerinţei supralegalizării actelor oficiale străine, adoptată la Haga la 5 octombrie 1961, la care România a aderat prin Ordonanţa Guvernului nr. 66/1999, aprobată prin Legea nr. 52/2000, cu modificările ulterioare, în cazul în care documentele sunt emise de autorităţi străine.
    Mă oblig ca până la data comunicării deciziei de aprobare sau respingere a înregistrării în scopuri de TVA să nu desfăşor activităţi economice constând în operaţiuni taxabile din punctul de vedere al TVA în România***).
──────────
    ***) Angajamentul de a nu desfăşura activităţi economice constând în operaţiuni taxabile din punctul de vedere al TVA în România până la data comunicării deciziei de aprobare sau respingere a înregistrării în scopuri de TVA este valabil numai în cazul persoanelor impozabile care solicită înregistrarea în scopuri de TVA, conform art. 316 alin. (1) lit. a) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.
──────────

    Sub sancţiunile aplicate faptei de fals în acte publice, declar că datele din această declaraţie sunt corecte şi complete.

    Numele şi prenumele reprezentantului legal al solicitantului ......................
    Semnătura reprezentantului legal al solicitantului ................................

    Datele şi informaţiile prevăzute în prezentul formular se completează, în mod obligatoriu, după cum urmează: pct. 1 lit. A, pct. 2 - în situaţia în care persoana impozabilă analizată nu se află în procedura insolvenţei, pct. 3 - în situaţia în care administratorul persoanei impozabile analizate este cetăţean non-UE, pct. 4 - cu excepţia informaţiilor privind beneficiarii reali în cazul în care persoana impozabilă se află în procedura insolvenţei, pct. 5, pct. 6, pct. 7, pct. 8 - în situaţia în care persoana impozabilă analizată nu se află în procedura insolvenţei, pct. 9 - în situaţia în care persoana impozabilă analizată nu se află în procedura insolvenţei, pct. 10, pct. 11 - în situaţia în care persoana impozabilă solicită înregistrarea conform art. 316 alin. (1) lit. a), b) şi c) şi alin. (12) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi dacă aceasta nu se află în procedura insolvenţei, pct. 12.

    Loc rezervat organului fiscal
┌─────────────────────┬────────────┬────────────────────┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┬─┐
│Număr de înregistrare│ │Data de înregistrare│ │ │/│ │ │/│ │ │ │ │
└─────────────────────┴────────────┴────────────────────┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┴─┘


                                   ---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016