Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.048 din 18 decembrie 2023  pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.594/2015 privind stabilirea organelor fiscale competente pentru organizarea şi gestionarea cazierului fiscal, procedura de înscriere, scoatere şi rectificare a informaţiilor în/din cazierul fiscal, solicitare şi eliberare a certificatului de cazier fiscal, modelul şi conţinutul formularisticii necesare, precum şi nivelul de acces corespunzător la informaţiile din cazierul fiscal    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2.048 din 18 decembrie 2023 pentru modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.594/2015 privind stabilirea organelor fiscale competente pentru organizarea şi gestionarea cazierului fiscal, procedura de înscriere, scoatere şi rectificare a informaţiilor în/din cazierul fiscal, solicitare şi eliberare a certificatului de cazier fiscal, modelul şi conţinutul formularisticii necesare, precum şi nivelul de acces corespunzător la informaţiile din cazierul fiscal

EMITENT: Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1181 din 28 decembrie 2023
    Având în vedere dispoziţiile art. 3 din Ordonanţa Guvernului nr. 39/2015 privind cazierul fiscal, aprobată cu modificări prin Legea nr. 327/2015, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi avizul conform al Ministerului Finanţelor, comunicat prin Adresa nr. 743.773 din data de 12.12.2023,
    în temeiul prevederilor art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:
    ART. I
    Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2.594/2015 privind stabilirea organelor fiscale competente pentru organizarea şi gestionarea cazierului fiscal, procedura de înscriere, scoatere şi rectificare a informaţiilor în/din cazierul fiscal, solicitare şi eliberare a certificatului de cazier fiscal, modelul şi conţinutul formularisticii necesare, precum şi nivelul de acces corespunzător la informaţiile din cazierul fiscal, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 759 din 12 octombrie 2015, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 1, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Organele fiscale competente pentru gestionarea cazierului fiscal sunt Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, administraţiile judeţene ale finanţelor publice, administraţiile sectoarelor municipiului Bucureşti ale finanţelor publice, Administraţia fiscală pentru contribuabili nerezidenţi, Administraţia fiscală pentru contribuabili mijlocii din cadrul Direcţiei Generale Regionale a Finanţelor Publice Bucureşti, precum şi serviciile fiscale municipale, pentru contribuabilii care sunt înregistraţi ca plătitori de impozite şi taxe în evidenţele lor fiscale."

    2. La articolul 6, litera d) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "d) 503 «Cerere de rectificare a informaţiilor înscrise în cazierul fiscal», cod MFP: 14.13.25.15/2;"

    3. În tot cuprinsul ordinului, sintagmele „Direcţia generală de tehnologia informaţiei“ şi „Direcţia generală de tehnologia informaţiei din cadrul Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală“ se modifică şi se înlocuiesc cu sintagma „Centrul Naţional pentru Informaţii Financiare“.
    4. În cuprinsul anexelor la ordin, sintagma „rectificare a datelor“ se modifică şi se înlocuieşte cu sintagma „rectificare a informaţiilor“.
    5. La anexa nr. 1 capitolul I secţiunea B punctul 2, litera a.1 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "a.1 - în termen de 15 zile de la expirarea termenului legal de exercitare a căii de atac împotriva procesului-verbal de constatare a contravenţiei, în cazul neexercitării căii de atac;"

    6. La anexa nr. 1 capitolul I secţiunea B punctul 2, litera b) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "b) compartimentele juridice din cadrul organului fiscal competent sau din cadrul organelor fiscale ierarhic superioare, după caz, pentru faptele care constituie infracţiuni, în termen de 5 zile de la data primirii comunicării hotărârii judecătoreşti definitive;"

    7. La anexa nr. 1 capitolul I secţiunea B, punctul 4 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "4. Actele prin care s-au constatat şi sancţionat contravenţii, care, potrivit legii, se înscriu în cazierul fiscal al contribuabililor, întocmite de către organele constatatoare din afara agenţiei, se transmit, în copie, organului fiscal competent în a cărui rază teritorială îşi are domiciliul fiscal contribuabilul sancţionat, în termen de 15 zile de la data la care aceste acte au rămas definitive, potrivit art. 5 alin. (3) din Ordonanţa Guvernului nr. 39/2015 privind cazierul fiscal, aprobată cu modificări prin Legea nr. 327/2015, cu modificările şi completările ulterioare."

    8. La anexa nr. 1 capitolul I secţiunile C1 şi C2, sintagma „persoanelor pentru care a fost stabilită răspunderea“ se modifică şi se înlocuieşte cu sintagma „persoanelor cărora li s-a atras răspunderea“.
    9. La anexa nr. 1 capitolul I secţiunea C1 punctul 2, sintagma „din cadrul organului fiscal competent în administrarea fiscală a debitorului declarat insolvabil sau insolvent“ se modifică şi se înlocuieşte cu sintagma „din cadrul organului fiscal competent în administrarea obligaţiilor fiscale datorate de persoana răspunzătoare“.
    10. La anexa nr. 1 capitolul I secţiunea C1 punctul 8, sintagma „persoanei în sarcina căreia s-a stabilit răspunderea solidară“ se modifică şi se înlocuieşte cu sintagma „persoanei în sarcina căreia s-a atras răspunderea solidară“.
    11. La anexa nr. 1 capitolul I secţiunea C1, după punctul 8 se introduce un nou punct, punctul 9, cu următorul cuprins:
    "9. Dispoziţiile pct. 1-8 sunt aplicabile chiar dacă obligaţiile fiscale pentru care s-a aplicat procedura de atragere a răspunderii solidare au fost stinse înainte ca decizia de atragere a răspunderii solidare să rămână definitivă, potrivit legii."

    12. La anexa nr. 1 capitolul I secţiunea D2, după punctul 2 se introduce un nou punct, punctul 2^1, cu următorul cuprins:
    "2^1. Prin excepţie de la pct. 2, pentru contribuabilul aflat în procedură simplificată de insolvenţă, pentru contribuabilul care a intrat în faliment sau pentru contribuabilul pentru care s-a pronunţat ori a fost adoptată o hotărâre de dizolvare, inactivitatea fiscală declarată, potrivit legii, nu se înscrie în cazierul fiscal al practicianului în insolvenţă desemnat în procedură potrivit legii, conform art. 4 alin. (7^1) din Ordonanţa Guvernului nr. 39/2015, aprobată cu modificări prin Legea nr. 327/2015, cu modificările şi completările ulterioare."

    13. La anexa nr. 1 capitolul I secţiunea D2, punctele 3 şi 4 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "3. Centrul Naţional pentru Informaţii Financiare extrage în mod automat lista contribuabililor pentru care s-au emis decizii de declarare a inactivităţii fiscale, cu excepţia inactivităţii fiscale declarate ca urmare a înscrierii inactivităţii temporare la registrul comerţului.
4. Centrul Naţional pentru Informaţii Financiare solicită Oficiului Naţional al Registrului Comerţului, în baza protocolului de colaborare, datele de identificare ale reprezentanţilor legali/reprezentanţilor desemnaţi ai contribuabililor care figurează în această listă, existenţi în perioada în care au intervenit situaţiile de declarare a inactivităţii fiscale."

    14. La anexa nr. 1 capitolul II secţiunea A punctul 5, după litera c) se introduc două noi litere, literele d) şi e), cu următorul cuprins:
    "d) nota de serviciu prin care se propune scoaterea din evidenţă a situaţiilor privind inactivitatea fiscală, înscrise în cazierul fiscal al reprezentanţilor legali/reprezentanţilor desemnaţi ai contribuabililor inactivi fiscal care nu mai deţin calitatea de reprezentant legal/reprezentant desemnat al contribuabilului aflat în stare de inactivitate fiscală;
e) nota de serviciu prin care se propune scoaterea din evidenţă a situaţiilor privind inactivitatea fiscală, înscrise în cazierul fiscal al practicianului în insolvenţă desemnat în procedură conform legii, pentru contribuabilul aflat în procedură de insolvenţă, pentru contribuabilul care a intrat în faliment sau pentru contribuabilul pentru care s-a pronunţat ori a fost adoptată o hotărâre de dizolvare."

    15. La anexa nr. 1 capitolul II secţiunea D1, sintagmele „compartimentul de specialitate“ şi „compartimentul cu atribuţii de gestionare a cazierului fiscal“ se modifică şi se înlocuiesc cu sintagma „compartimentul de specialitate din cadrul organului fiscal competent în administrarea persoanei căreia i s-a atras răspunderea“, iar sintagma „evidenţă pe plătitori“ se modifică şi se înlocuieşte cu sintagma „executare silită“.
    16. La anexa nr. 1 capitolul II secţiunea D1, după punctul 2 se introduce un nou punct, punctul 2^1, cu următorul cuprins:
    "2^1. Compartimentul cu atribuţii de executare silită restituie nota de serviciu avizată compartimentului de specialitate din cadrul organului fiscal competent în administrarea persoanei căreia i s-a atras răspunderea solidară, în termen de cel mult 3 zile lucrătoare."

    17. La anexa nr. 1 capitolul II secţiunea D1, punctul 8 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "8. În situaţia în care creanţele fiscale nu se sting în termen de 5 ani de la data înscrierii situaţiei în cazierul fiscal, compartimentul de specialitate din cadrul organului fiscal competent în administrarea persoanei căreia i s-a atras răspunderea întocmeşte nota de serviciu şi o transmite compartimentului cu atribuţii de executare silită, în vederea confirmării neachitării creanţelor fiscale."

    18. La anexa nr. 1 capitolul II secţiunea D1, după punctul 8 se introduce un nou punct, punctul 9, cu următorul cuprins:
    "9. Compartimentul de specialitate din cadrul organului fiscal competent în administrarea persoanei căreia i s-a atras răspunderea completează formularul 507 «Fişa de actualizare a înscrierilor în cazierul fiscal privind atragerea răspunderii solidare/patrimoniale cu debitorul», dispoziţiile secţiunii A pct. 8 fiind aplicabile în mod corespunzător."

    19. La anexa nr. 1 capitolul II, după secţiunea F2 se introduce o nouă secţiune, secţiunea F^1, cu următorul cuprins:
    "F^1. Dispoziţii speciale privind scoaterea din evidenţa cazierului fiscal a situaţiilor privind inactivitatea fiscală înscrisă în cazierul fiscal al practicianului în insolvenţă desemnat în procedură conform legii, pentru contribuabilul aflat în procedură de insolvenţă, pentru contribuabilul care a intrat în faliment sau pentru contribuabilul pentru care s-a pronunţat ori a fost adoptată o hotărâre de dizolvare
    1. Situaţiile privind inactivitatea fiscală a contribuabilului, declarată pentru situaţiile prevăzute la art. 92 alin. (1) lit. a)-c) şi e)-g) din Codul de procedură fiscală, declarată anterior intrării în procedura simplificată de insolvenţă, în faliment sau pronunţării ori adoptării unei hotărâri de dizolvare, se scot din evidenţa cazierului fiscal al practicianului în insolvenţă, la cererea acestuia, de către organul fiscal competent în administrarea practicianului în insolvenţă.
    2. Pentru scoaterea din evidenţa cazierului fiscal a acestor situaţii, compartimentul de specialitate din cadrul organului fiscal în a cărui administrare se află practicianul în insolvenţă întocmeşte nota de serviciu, pe care o transmite compartimentului cu atribuţii în gestionarea Registrului contribuabililor din cadrul organului fiscal care administrează contribuabilul inactiv fiscal, aflat în procedură simplificată de insolvenţă, în faliment sau pentru care s-a pronunţat ori a fost adoptată o hotărâre de dizolvare.
    3. Compartimentul cu atribuţii în gestionarea Registrului contribuabililor verifică dacă inactivitatea fiscală a fost declarată anterior intrării în procedura simplificată de insolvenţă, în faliment sau pronunţării ori adoptării unei hotărâri de dizolvare şi restituie nota de serviciu avizată, în termen de cel mult o zi lucrătoare.
    4. După primirea notei de serviciu avizate, compartimentul de specialitate din cadrul organului fiscal competent în a cărui administrare se află practicianul în insolvenţă completează, de îndată, formularul 508 «Fişa de actualizare a înscrierilor în cazierul fiscal privind inactivitatea fiscală», prevăzut în anexa nr. 2 la ordin, în care se bifează căsuţa «reprezentant legal/reprezentant desemnat al contribuabilului declarat inactiv fiscal».
    5. Dispoziţiile secţiunii A pct. 7 şi 8 se aplică în mod corespunzător."

    20. La anexa nr. 1 capitolul II secţiunea G, punctul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "2. Pentru scoaterea din evidenţa cazierului fiscal a acestor situaţii, compartimentul cu atribuţii în gestionarea Registrului contribuabililor din cadrul organului fiscal în a cărui evidenţă este înregistrat contribuabilul declarat inactiv fiscal, după primirea informaţiei privind înscrierea în registrul comerţului a menţiunii referitoare la schimbarea reprezentantului legal/reprezentantului desemnat, întocmeşte nota de serviciu, pe care o transmite compartimentului de specialitate din cadrul organului fiscal care administrează persoana care nu mai deţine calitatea de reprezentant legal/reprezentant desemnat al contribuabilului inactiv fiscal."

    21. La anexa nr. 1 capitolul II secţiunea G, după punctul 2 se introduce un nou punct, punctul 2^1, cu următorul cuprins:
    "2^1. După primirea notei de serviciu, compartimentul de specialitate din cadrul organului fiscal care administrează persoana care nu mai deţine calitatea de reprezentant legal/reprezentant desemnat al contribuabilului inactiv fiscal completează, de îndată, formularul 508 «Fişa de actualizare a înscrierilor în cazierul fiscal privind inactivitatea fiscală», prevăzut în anexa nr. 2 la ordin, în care se bifează căsuţa «reprezentant legal/reprezentant desemnat al contribuabilului declarat inactiv fiscal"

    22. La anexa nr. 1 capitolul II secţiunea H, după punctul 1 se introduce un nou punct, punctul 1^1, cu următorul cuprins:
    "1^1. În situaţia înscrierii inactivităţii fiscale ulterior radierii persoanei juridice sau a entităţii fără personalitate juridică în cazierul fiscal al reprezentanţilor legali/reprezentanţilor desemnaţi, aceasta se scoate din evidenţă la data împlinirii unui termen de un an de la data înscrierii."

    23. La anexa nr. 1 capitolul III, punctul 5 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "5. Cererea de eliberare a certificatului de cazier fiscal se poate transmite la organul fiscal prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, în condiţiile prevăzute de Codul de procedură fiscală."

    24. Anexa nr. 2 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.


    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

    ART. III
    Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, direcţiile generale regionale ale finanţelor publice, precum şi unităţile fiscale subordonate acestora vor lua măsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.



                    Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,
                    Nicoleta-Mioara Cîrciumaru

    Bucureşti, 18 decembrie 2023.
    Nr. 2.048.
    ANEXA 1

    ^1) Anexa este reprodusă în facsimil.
    (Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 2.594/2015)





┌────────┬───────────┬─────────────────┐
│ │FIŞA DE │Sigla │
│500 │ÎNSCRIERE │D.G.R.F.P./ │
│ │ÎN CAZIERUL│D.G.A.M.C./ │
│ │FISCAL │A.N.A.F. │
├────────┴───────────┴─────────────────┤
│Unitatea fiscală………………………….. │
│Compartimentul…………………………*) │
├───────────────┬──────────────────────┤
│Înregistrat la │ │
│unitatea │ │
│fiscală │ │
│competentă │ │
│Nr. ……… Data ….│ │
│/…./…. │Înregistrat la Organul│
├───────────────┤constatator/ │
│Înregistrat la │Compartiment juridic │
│compartimentul │Nr. …… Data …../…../ │
│cu atribuţii în│….. │
│gestionarea │ │
│cazierului │ │
│fiscal │ │
│Nr. ….. Data ……│ │
│/…../….. │ │
├───────────────┴──────────────────────┤
│FIŞA DE ÎNSCRIERE ÎN CAZIERUL FISCAL │
├───────────────┬──────────────────────┤
│ │Cod de identificare │
│ │fiscală: ………………………… │
│Contribuabilul:├──────────────────────┤
│ │Nume şi prenume/ │
│ │denumire: ………………………… │
├───────────────┴──────────────────────┤
│Domiciliul fiscal: │
├──────────────────────────────────────┤
│Judeţ/Ţară: …………….. Localitate: │
│……………………. Sector: ………………… │
├──────────────────────────────────────┤
│Strada: ………………………….. Număr: ………… Bloc:│
│……. Scara: …… Ap. ……… │
├──────────────────────────────────────┤
│Telefon: …………. Fax: ………… E-mail │
│………………………. │
├──────────────────────────────────────┤
│- a fost controlat/verificat de │
│organul constatator şi a fost │
│sancţionat prin documentul/actul de │
│control/procesul-verbal de constatare │
│şi sancţionare a contravenţiilor tip │
│…../serie …./nr. …../data: …./…/…. │
├──────────────────────────────────────┤
│SAU │
├──────────────────────────────────────┤
│-a fost sancţionat prin hotărârea │
│judecătorească nr. …./data: …./…/…. │
│pentru săvârşirea următoarei fapte, │
│prevăzută a fi înscrisă în Cazierul │
│fiscal, conform Ordonanţei Guvernului │
│nr. 39/2015, cu modificările şi │
│completările ulterioare, menţionată │
│mai jos: │
├─────────┬─────────┬──────────────────┤
│Act │ │ │
│normativ │ │Data rămânerii │
│încălcat │Fapta │definitive a │
│tip/nr./ │săvârşită│actului prin care │
│an/art./ │ │a fost sancţionată│
│alin./ │ │fapta │
│lit./pct.│ │ │
├─────────┼─────────┼──────────────────┤
│ │ │ │
├─────────┴─────────┴──────────────────┤
│CONDUCĂTOR ORGAN CONSTATATOR/ │
│COMPARTIMENT JURIDIC/COMPARTIMENT DE │
│SPECIALITATE │
├──────────────────────────────────────┤
│Prezentul document a fost prelucrat în│
│cadrul compartimentului cu atribuţii │
│în gestionarea cazierului fiscal, de │
│către salariatul …………………… Semnătura │
│salariatului: │
│la data de: …./…./…. │
└──────────────────────────────────────┘

    *) Se înscrie compartimentul cu atribuţii pentru întocmirea fişei, stabilit potrivit Procedurii aprobate prin anexa nr. 1 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2594/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    cod MFP:14.13.43.15/1
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679





┌────────┬──────────────────────────────────────┬───────────┐
│ │ │Sigla │
│501 │FIŞA DE ACTUALIZARE A ÎNSCRIERILOR ÎN │D.G.R.F.P./│
│ │CAZIERUL FISCAL │D.G.A.M.C./│
│ │ │A.N.A.F. │
├────────┴──────────────────────────────────────┴───────────┤
│Unitatea fiscală………………………….. │
│Compartimentul…………………………*) │
├────────────────────────────────┬──────────────────────────┤
│Înregistrat la unitatea fiscală │ │
│competentă │ │
│Nr. ……… Data …./…./…. │Înregistrat la Organul │
├────────────────────────────────┤care actualizează │
│Înregistrat la compartimentul cu│Nr. …… Data …../…../….. │
│atribuţii în gestionarea │ │
│cazierului fiscal │ │
│Nr. ….. Data ……/…../….. │ │
├────────────────────────────────┴──────────────────────────┤
│FIŞA DE ACTUALIZARE A ÎNSCRIERILOR ÎN CAZIERUL FISCAL │
├────────────────────────────────┬──────────────────────────┤
│ │Cod de identificare │
│ │fiscală: ………………………… │
│Pentru contribuabilul: ├──────────────────────────┤
│ │Nume şi prenume/denumire: │
│ │………………………… │
├────────────────────────────────┴──────────────────────────┤
│Domiciliul fiscal: │
├───────────────────────────────────────────────────────────┤
│Judeţ/Ţară: …………….. Localitate: ……………………. Sector: ………………… │
├───────────────────────────────────────────────────────────┤
│Strada: ………………………….. Număr: ………… Bloc: ……. Scara: …… Ap. │
│……… │
├───────────────────────────────────────────────────────────┤
│Telefon: …………. Fax: ………… E-mail ………………………. │
├───────────────────────────────────────────────────────────┤
│Se fac actualizările la fapta menţionată în prezentul │
│document. │
├────────┬─────────┬─────────────┬───────────┬──────────────┤
│Act │ │ │Data │Documentul cu │
│normativ│ │ │rămânerii │care s-a │
│încălcat│ │ │definitive │achitat │
│tip/nr./│Fapta │Tip │a actului │contravaloarea│
│an/art./│săvârşită│modificare**)│prin care a│sancţiunii │
│alin./ │ │ │fost │ │
│lit./ │ │ │sancţionată├───┬──────────┤
│pct. │ │ │fapta │Nr.│Data │
│ │ │ │ │ │ │
├────────┼─────────┼─────────────┼───────────┼───┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────────┴─────────┴─────────────┼───────────┴───┴──────────┤
│ │Organul constatator: │
│Date despre │………………………………… │
│Fişa de înscriere iniţială/ │………………………………………………………. │
│Fişa de actualizare înscrieri: │Înregistrarea fişei la │
│ │organul constatator: │
│ │Nr. ……….. Data: …../…./…..│
├──────────────────┬─────────────┴───────────┬──────────────┤
│ │ │ │
├──────────────────┴─────────────────────────┴──────────────┤
│CONDUCĂTOR ORGAN CARE ACTUALIZEAZĂ │
├───────────────────────────────────────────────────────────┤
│Prezentul document a fost prelucrat în cadrul │
│compartimentului cu atribuţii în gestionarea cazierului │
│fiscal, de către salariatul …………………… Semnătura │
│salariatului: │
└───────────────────────────────────────────────────────────┘

    *) Se înscrie compartimentul cu atribuţii pentru întocmirea fişei, stabilit potrivit Procedurii aprobate prin anexa nr. 1 la Ordinul Preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2594/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Tip modificare: I - modificarea înscrierii, A - anularea înscrierii, cod MFP:14.13.43.15/2
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679





┌───┬─────────────────────────┬────────┐
│ │CERERE DE ELIBERARE A │Sigla │
│502│CERTIFICATULUI DE CAZIER │A.N.A.F.│
│ │FISCAL │ │
├───┴─────────┬───────────┬───┴────────┤
│[ ] Persoană │[ ] Română │ │
│fizică │cu │ │
│[ ] Persoană │domiciliul │Se bifează │
│juridică │în România │cu X, după │
│[ ] Entitate │[ ] Străină│caz │
│fără │/română │[ ] În formă│
│personalitate│fără │simplificată│
│juridică │domiciliul │ │
│ │în România │ │
├─────────────┴───────────┴────────────┤
│CERERE DE ELIBERARE A CERTIFICATULUI │
│DE CAZIER FISCAL │
├───────────────────┬──────────────────┤
│ │Cod de │
│ │identificare │
│Subsemnatul/ │fiscală: …………………… │
│subscrisa având: ├──────────────────┤
│ │Nume şi prenume/ │
│ │denumire: …………….. │
├───────────────────┴──────────────────┤
│Domiciliul fiscal: │
├──────────────────────────────────────┤
│Judeţ/Ţară: ………… Localitate: ……… │
│Sector: ……………….. │
├──────────────────────────────────────┤
│Strada: ………………… Număr: …………. Bloc: …….│
│Scara: …….. Ap. ………… │
├──────────────────────────────────────┤
│Telefon: ………….. Fax: …………… E-mail: │
│……………………….. │
├─────────────┬───────────┬────────────┤
│ │ │Se bifează │
│ │ │cu X căsuţa │
│prin │ │care │
│ │ │corespunde │
│ │ │situaţiei │
├─────────────┼───────────┼────────────┤
│Cod numeric │ │ │
│personal/ │în calitate│ │
│Număr de │de │[ ] titular │
│identificare │ │ │
│fiscală ……… │ │ │
├─────────────┼───────────┼────────────┤
│ │ │[ ] │
│ │ │împuternicit│
│ │ │/ │
│Nume şi │ │reprezentant│
│prenume: │ │legal/ │
│…………. │ │reprezentant│
│ │ │desemnat pe │
│ │ │bază de │
│ │ │mandat │
├─────────────┴───────────┴────────────┤
│posesor al actului de identitate ……. │
│seria …… nr. ……. eliberat de ……….. │
├──────────────────────────────────────┤
│Împuternicire/Mandat nr. …….. din data│
│…../…./…….. │
├──────────────────────────────────────┤
│Solicit eliberarea unui certificate de│
│cazier fiscal pentru a-mi servi la │
│……………… │
│Nume, prenume ………………………….. Funcţia │
│………………………………. │
├───────────────────┬──────────────────┤
│Data …./...../…… │Semnătura ………….. │
├───────────────────┴──────────────────┤
│Unitatea fiscală competentă ……………………….│
├───────────────────┬──────────────────┤
│Înregistrat la │ │
│unitatea fiscală │Data …../…./….. │
│competentă, cu │ │
├───────────────────┴──────────────────┤
│Nr. …………. Data …./…/….. │
└──────────────────────────────────────┘

    cod MFP:14.13.25.15/1
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679





┌────────┬─────────────┬───────────────┐
│ │CERERE DE │ │
│ │RECTIFICARE A│ │
│503 │INFORMAŢIILOR│Sigla │
│ │ÎNSCRISE ÎN │A.N.A.F. │
│ │CAZIERUL │ │
│ │FISCAL │ │
├────────┼─────────────┼───────────────┤
│[ ] │[ ] Română cu│[ ] Străină/ │
│Persoană│domiciliu în │română fără │
│fizică │România │domiciuliu în │
│ │ │România │
├────────┴─────────────┴───────────────┤
│[ ] Persoană juridică │
├──────────────────────────────────────┤
│[ ] Entitate fără personalitate │
│juridică │
├──────────────────────────────────────┤
│CERERE DE RECTIFICARE A INFORMAŢIILOR │
│ÎNSCRISE ÎN CAZIERUL FISCAL │
├───────────────┬──────────────────────┤
│Subsemnatul/ │Cod de identificare │
│subscrisa având│fiscală: ……………………… │
├───────────────┼──────────────────────┤
│ │Nume şi prenume/ │
│ │denumire: ……………………. │
├───────────────┴──────────────────────┤
│Domiciliul fiscal: │
├──────────────────────────────────────┤
│Judeţ/Ţară: …………………………… Localitate: │
│………………….. Sector ………………… │
│Strada: ……………………. Număr : ………… Bloc: │
│………… Scara: ………… Ap. ……….. │
│Telefon: ……………. Fax: …………. E-mail: │
│…………………….. │
├──────────────────────────────────────┤
│Prin │
├──────────────────────────────────────┤
│Cod numeric personal/Număr de │
│identificare fiscală: …….(Se bifează │
│cu X căsuţa care corespunde situaţiei)│
│….. │
├───────────────┬──────────────────────┤
│ │[ ] titular │
│ ├──────────────────────┤
│în calitatea de│[ ] împuternicit/ │
│ │reprezentant legal/ │
│ │reprezentant desemnat │
│ │pe bază de mandat │
├───────────────┴──────────────────────┤
│posesor al actului de identitate …… │
│seria ….. nr. ….. eliberat de …………….. │
├──────────────────────────────────────┤
│Împuternicire/Mandat nr. …… din data │
│…./…../…… │
├──────────────────────────────────────┤
│Ca urmare a certificatului de cazier │
│nr. …. din data …../…./….., eliberat │
│de unitatea teritorială competentă │
│……………… │
├──────────────────────────────────────┤
│Solicit rectificarea următoarei fapte │
│înscrise în cazierul fiscal, │
│menţionată mai jos, pe baza actelor │
│doveditoare anexate │
├───────────────┬──────────────────────┤
│Fapta săvârsită│ │
│Act normative │Organul constatator │
│încălcat │Fişa de înscriere sau │
│(tip/nr./an/ │actualizare în │
│art./alin./lit.│cazierul fiscal* │
│/pct.)* │ │
├───────────────┼──────────────────────┤
│ │ │
├───────────────┴──────────────────────┤
│Pentru motivul: ……………………………………………….. │
│………………………………………………………………… │
├──────────────────────────────────────┤
│*Se va înscrie întocmai rândul │
│corespunzător faptei înscrise în anexa│
│la certificate, pentru care se solicit│
│rectificarea. │
├──────────────────────────────────────┤
│Nume ……………………………. Funcţia …………………………… │
│Data ……/…./…… Semnătura │
│……………………………………….. │
├──────────────────────────────────────┤
│Unitatea fiscală competentă │
│…………………………………………… │
│Înregistrat la unitatea fiscal │
│competentă, cu nr. …… Data …../…./….. │
├──────────────────────────────────────┤
│Se detaşează şi se înmânează persoanei│
│care depune cererea. │
│Unitatea fiscală competentă │
│……………………………….. │
│Înregistrat la unitatea fiscală │
│competentă, cu nr. …… Data …./…/…. │
└──────────────────────────────────────┘

    cod MFP:14.13.25.15/2
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679





┌───┬──────────────────────┬───────────┐
│ │ │Sigla │
│504│CERTIFICAT DE CAZIER │D.G.R.F.P./│
│ │FISCAL │D.G.A.M.C./│
│ │ │A.N.A.F. │
├───┴───────────────┬──────┴───────────┤
│Unitatea │Nr. înregistrare │
│fiscală…………………………..│……….. Data …./…./ │
│ │…. │
├───────────────────┴──────────────────┤
│CERTIFICAT DE CAZIER FISCAL │
├──────────────────────────────────────┤
│Ca urmare a cererii nr. ……….. din data│
│de …./…./…… se certifică prin │
│prezenta: │
├───────────────────┬──────────────────┤
│ │Cod de │
│ │identificare │
│ │fiscală: │
│Contribuabilul: │………………………… │
│ ├──────────────────┤
│ │Nume şi prenume/ │
│ │Denumire: │
│ │………………………… │
├───────────────────┴──────────────────┤
│Domiciliul fiscal: │
├──────────────────────────────────────┤
│Judeţ/Ţară: …………….. Localitate: │
│……………………. Sector: ………………… │
├──────────────────────────────────────┤
│Strada: ………………………….. Număr: ………… Bloc:│
│……. Scara: …… Ap. ……… │
├──────────────────────────────────────┤
│Telefon: …………. Fax: ………… E-mail │
│………………………. │
├──────────────────────────────────────┤
│ARE/NU ARE fapte înscrise în cazierul │
│fiscal. │
├──────────────────────────────────────┤
│S-a eliberat prezentul certificat │
│pentru a-i servi la ……………………………….. şi │
│este valabil 30 de zile de la data │
│emiterii şi numai în scopul în care a │
│fost eliberat. │
├──────────────────────────────────────┤
│CODUCĂTORUL UNITĂŢII*), │
└──────────────────────────────────────┘

    *) Se utilizează în situaţia în care nu se comunică prin mijloace electronice de transmitere la distanţă
    cod MFP:14.13.21.15
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679

┌─────┬───────────────────────────────────┬─────────────┐
│ │ │Sigla │
│504 │ANEXA LA CERTIFICATUL DE CAZIER │D.G.R.F.P./ │
│ │FISCAL │D.G.A.M.C./ │
│ │ │A.N.A.F. │
├─────┴─────────────────┬─────────────────┴─────────────┤
│Unitatea │Nr. înregistrare ……….. Data …./│
│fiscală………………………….. │…./…. │
├───────────────────────┴───────────────────────────────┤
│ANEXA LA CERTIFICATUL DE CAZIER FISCAL │
├───────────────────────┬───────────────────────────────┤
│ │Cod de identificare fiscală: │
│ │………………………… │
│pentru contribuabilul: ├───────────────────────────────┤
│ │Nume şi prenume/Denumire: │
│ │………………………… │
├────┬──────────┬───────┴───────┬──────────┬────────────┤
│ │Fapta │Organ │ │ │
│ │săvârşită │constatator/ │ │ │
│ │Act │Compartimentul │Data │Contribuabil│
│Nr. │normativ │juridic │înscrierii│sancţionat │
│Crt.│încălcat*)├───────────────┤în │Cod │
│ │(tip/nr./ │Fişa de │cazierul │identificare│
│ │an/art./ │înscriere/ │fiscal │fiscală │
│ │alin./lit.│Actualizare nr.│ │ │
│ │/pct./) │/data │ │ │
├────┼──────────┼───────────────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼───────────────┼──────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │
├────┴──────────┴───────────────┴──────────┴────────────┤
│CODUCĂTORUL UNITĂŢII*), │
└───────────────────────────────────────────────────────┘

    *) În cazul atragerii răspunderii solidare/patrimoniale cu debitorul se înscriu şi informaţii privind tipul, numărul şi data documentului prin care s-a atras răspunderea solidară/patrimonială cu debitorul.
    În cazul inactivităţii fiscale se înscriu şi informaţii privind numărul şi data deciziei prin care persoana juridică sau entitatea iară personalitate juridică a fost declarată inactivă fiscal, respectiv informaţii privind persoana juridică sau entitatea fără personalitate juridică reprezentată, declarată inactivă fiscal şi numărul şi data deciziei prin care aceasta a fost declarată inactivă fiscal.

    **) Se utilizează în situaţia în care nu se comunică prin mijloace electronice de transmitere la distanţă
    cod MFP:14.13.21.15
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679





┌───┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────────┐
│ │ │Sigla │
│505│FIŞA DE ÎNSCRIERE ÎN CAZIERUL FISCAL a atragerii răspunderii solidare/│D.G.R.F.P. / │
│ │patrimoniale cu debitorul │D.G.A.M.C./ │
│ │ │A.N.A.F. │
├───┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────────┤
│ │Unitatea fiscală │ │
│ │..................................................................... │ │
│ │Compartimentul │ │
│ │....................................................................*)│ │
├───┴────────────────────────────────────────────┬─────────────────────────┴─────────────────────┤
│Înregistrat la unitatea fiscală competentă │ │
│Nr. ................................. Data / / │Înregistrat la compartimentul de executare │
├────────────────────────────────────────────────┤silită/compartimentul juridic │
│Înregistrat la compartimentul cu atribuţii în │Nr. ................................. Data / / │
│gestionarea cazierului fiscal │ │
│Nr. ................................. Data / / │ │
├────────────────────────────────────────────────┴───────────────────────────────────────────────┤
│FIŞA DE ÎNSCRIERE ÎN CAZIERUL FISCAL a atragerii răspunderii solidare/ │
│patrimoniale cu debitorul │
├─────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Cod de identificare fiscală: .........................................│
│Pentru contribuabilul: ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Nume şi prenume/denumire: ...................................... │
├─────────────────────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Judeţ/Ţară: .................. Localitate: .......................... │
│ │Sector: ................. Strada: ......................... Număr: │
│Domiciliul fiscal: │..... Bloc: ...... Scara: ...... Ap. ...... Telefon: │
│ │........................ Fax: .......................... E-mail │
│ │..................... │
├─────────────────────────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│A fost stabilită răspunderea solidară/patrimonială, prin Decizia privind │
│angajarea răspunderii solidare nr. ........../data: ....../....../.........., │
│sau prin hotărârea judecătorească nr. ......../data: ....../...../............ │
│cu debitorul: │
├─────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Cod de identificare fiscală: │
│ │................................................................... │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Nume şi prenume/denumire │
│ │................................................................. │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Domiciliul fiscal: Judeţ/Ţară: ........................ Localitate: │
│ │.................... │
│ ├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Sector: .... Strada: ................................... Număr: ..... Bloc: │
│ │..... Scara: ..... Ap. ..... │
├─────────┴──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Potrivit dispoziţiilor art. 4 alin.(4) lit. a)/lit. b) din Ordonanţa Guvernului │
│nr. 39/2015 privind cazierul fiscal, cu modificările şi completările │
│ulterioare, se înscrie în cazierul fiscal atragerea răspunderii solidare/ │
│patrimoniale, după cum urmează: │
├───────────────┬───────────────────┬─────────────────────────┬──────────────┬───────────────────┤
│ │ │ │Menţiuni │ │
│ │ │ │privind tipul,│ │
│ │ │ │numărul şi │ │
│ │ │Act normativ în baza │data │ │
│Act normativ │ │căruia s-a atras │documentului │Data comunicării │
│care prevede │Fapta săvârşită │răspunderea solidară/ │prin care s-a │documentului rămas │
│fapta │ │patrimonială tip/nr./an/ │dispus │definitiv │
│ │ │art./alin ./ lit./pct. │atragerea │ │
│ │ │ │răspunderii │ │
│ │ │ │solidare/ │ │
│ │ │ │patrimoniale │ │
├───────────────┼───────────────────┼─────────────────────────┼──────────────┼───────────────────┤
│Ordonanţa │Atragerea │ │ │ │
│Guvernului nr. │răspunderii │ │ │ │
│39/2015- art .4│solidare cu │ │ │ │
│alin. (4) lit. │debitorul │ │ │ │
│a) │ │ │ │ │
├───────────────┼───────────────────┼─────────────────────────┼──────────────┼───────────────────┤
│Ordonanţa │Atragerea │ │ │ │
│Guvernului nr. │răspunderii │ │ │ │
│39/2015- art. 4│patrimoniale cu │ │ │ │
│alin. (4) lit. │debitorul ajuns în │ │ │ │
│b) │stare de insolvenţă│ │ │ │
├───────────────┴───────────────────┴─────────────────────────┴──────────────┴───────────────────┤
│CONDUCĂTOR compartiment de executare silită/compartiment juridic │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Prezentul document a fost prelucrat, în cadrul compartimentului cu atribuţii în │
│gestionarea cazierului fiscal, de către salariatul │
│............................. Semnătura salariatului: │
│la data de: ...../...../........ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    *) Se înscrie compartimentul cu atribuţii pentru întocmirea fişei, stabilit potrivit Procedurii aprobate prin anexa nr. 1 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2594/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Cod MFP:14.13.43.15/3
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679





┌─────────────────┬────────────────────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│506 │FIŞA DE ÎNSCRIERE ÎN CAZIERUL FISCAL privind │Sigla D.G.R.F.P. / D.G.A.M.C./ A.N.A.F. │
│ │inactivitatea fiscală │ │
├─────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Unitatea fiscală │ │
│ │................................................... │ │
│ │Compartimentul │ │
│ │..................................................*) │ │
├─────────────────┴────────────────────────────────────────────┬───────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Înregistrat la unitatea fiscală competentă │ │
│Nr. ...................... Data ..../..../........ │Înregistrat la compartimentul care a emis decizia de declarare în inactivitate │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┤fiscală/ compartimentul juridic │
│Înregistrat la compartimentul cu atribuţii în gestionarea │Nr. ...................... Data ..../..../........ │
│cazierului fiscal │ │
│Nr. ...................... Data ..../..../........ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│FIŞA DE ÎNSCRIERE ÎN CAZIERUL FISCAL privind inactivitatea fiscală │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Contribuabilul: Cod de identificare │
│fiscală:...................................................................................................................................... │
│Nume şi prenume/ │
│denumire:......................................................................................................................................│
│Domiciliul fiscal: Judeţ/Ţară: ................ Localitate: │
│................................................................ │
│Sector: .... Strada: .................................. Număr: .. Bloc: ...... │
│Scara: .. Ap.: ................ Telefon:................................. │
│Fax:..................... │
│E-mail............................................................................. │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│[ ] este persoană juridică sau entitate fără personalitate juridică declarată │
│inactivă fiscal, prin Decizia de declarare în inactivitate nr. ...... │
│/..............., comunicată în data de .... /..../........ │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SAU │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│[ ] este reprezentant legal al persoanei juridice sau al entităţii fără │
│personalitate juridică declarate inactive fiscal prin Decizia de declarare în │
│inactivitate nr. ......../..............., comunicată în data de ..../.... │
│/........, respectiv al: │
├─────────────────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Cod de identificare fiscală: │
│ │..................................................... │
│ ├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Denumirea (persoanei juridice sau entităţii fără personalitate juridică │
│ │declarată inactivă fiscal): │
│ │..................................................................................... │
│ ├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │Domiciliul fiscal: Judeţ/Ţară: .................... Localitate: │
│ │.................... Sector: .................... │
│ │Strada: .................... Număr: ..... Bloc: ..... Scara: ...... Ap.: ...... │
├─────────────────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Potrivit dispoziţiilor art. 4 alin. (4) lit. c) SAU potrivit dispoziţiilor art. │
│4 alin. (5) din Ordonanţa Guvernului nr. 39/2015 privind cazierul fiscal, cu │
│modificările şi completările ulterioare, se înscrie în cazierul fiscal al │
│persoanei juridice sau al entităţii fără personalitate juridică starea de │
│inactivitate fiscală SAU în cazierul fiscal al reprezentantului legal starea de │
│inactivitate fiscală a persoanei juridice sau a entităţii fără personalitate │
│juridică, după cum urmează: │
├──────────────────┬─────────────────────────────────────┬───────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │ │ │Menţiuni privind: │
│ │ │Documentul prin care │Data de la care decizia prin care persoana juridică sau │
│ │ │s-a declarat starea de │entitatea fără personalitate juridică a fost declarată │
│Act normativ care │ │inactivitate fiscală │inactivă fiscal [pentru art. 4 alin. (4) lit. c)] a rămas │
│prevede fapta │Fapta săvârşită │ │definitivă │
│ │ ├───────────┬───────────┤Persoana juridică sau entitatea fără personalitate juridică │
│ │ │ │ │reprezentată, declarată inactivă fiscal şi data de la care │
│ │ │Nr. │Data │decizia prin care aceasta a fost declarată inactivă fiscal │
│ │ │ │ │[pentru art. 4 alin. (5)] a rămas definitivă │
├──────────────────┼─────────────────────────────────────┼───────────┼───────────┼──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Ordonanţa │ │ │ │ │
│Guvernului nr. 39/│Contribuabil declarat inactiv fiscal │ │ │ │
│2015- art. 4 alin.│ │ │ │ │
│(4) lit. c) │ │ │ │ │
├──────────────────┴─────────────────────────────────────┴───────────┴───────────┴──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│SAU │
├──────────────────┬─────────────────────────────────────┬───────────┬───────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Ordonanţa │Reprezentant legal/reprezentant │ │ │ │
│Guvernului nr. 39/│desemnat al contribuabilului declarat│ │ │ │
│2015- art. 4 alin.│inactiv fiscal │ │ │ │
│(5) │ │ │ │ │
├──────────────────┴─────────────────────────────────────┴───────────┴───────────┴──────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CONDUCĂTOR compartiment care a emis decizia de declarare în inactivitate │
│fiscală ................... │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Prezentul document a fost prelucrat, în cadrul compartimentului cu atribuţii în │
│gestionarea cazierului fiscal, de către salariatul │
│................................................... │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Semnătura salariatului: │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│la data de: ..../..../............. │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    *) Se înscrie compartimentul cu atribuţii pentru întocmirea fişei, stabilit potrivit Procedurii aprobate prin anexa nr. 1 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2594/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    Cod MFP:14.13.43.15/4
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679





┌────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬─────────────────┐
│ │FIŞA DE ACTUALIZARE A ÎNSCRIERILOR ÎN CAZIERUL FISCAL privind atragerea │Sigla D.G.R.F.P. │
│507 │răspunderii solidare/patrimoniale cu debitorul │/ D.G.A.M.C./ │
│ │ │A.N.A.F. │
├────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼─────────────────┤
│ │Unitatea fiscală ................................................... │ │
│ │Compartimentul ..................................................*) │ │
├────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────┴─────────────────┤
│Înregistrat la unitatea fiscală competentă │Înregistrat la organul care │
│Nr. ...................... Data ..../..../........ │actualizează │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤Nr. ...................... │
│Înregistrat la compartimentul cu atribuţii în gestionarea cazierului fiscal │Data ..../..../........ │
│Nr. ...................... Data ..../..../........ │ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴─────────────────────────────┤
│FIŞA DE ACTUALIZARE A ÎNSCRIERILOR ÎN CAZIERUL FISCAL privind atragerea │
│răspunderii solidare/patrimoniale cu debitorul │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Pentru contribuabilul: Cod de identificare │
│fiscală:..................................................................................................................................................... │
│Nume şi prenume/ │
│denumire:.....................................................................................................................................................│
│Domiciliul fiscal: Judeţ/Ţară: ................ Localitate: │
│................................................................ │
│Sector: .... Strada: .................................. Număr: .. .. Bloc: ... │
│Scara: .... Ap.: ..... │
│Telefon:.. ................ Fax:....................... E-mail.... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│se fac actualizări la fapta menţionată în prezentul document. │
├────────────────────────┬────────────────────────────┬──────────────────────────┬──────────────────────────────────┬─────────────┬───────────┬────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │Documentul prin │
│ │ │ │ │ │ │care s-a stins │
│ │ │Act normativ în baza │ │ │Data │creanţa fiscală/│
│ │ │căruia s-a atras │Menţiuni privind documentul prin │ │comunicării│Nota de serviciu│
│Act normativ care │Fapta săvârşită │răspunderea solidară/ │care s-a dispus atragerea │Tip │documentul │prin care s-a │
│prevede fapta │ │patrimonială │răspunderii solidare/patrimoniale │modificare**)│ui rămas │constatat │
│ │ │Tip/nr./an/art./ alin./ │ │ │definitiv │neachitarea │
│ │ │lit./pct. │ │ │ │creanţei │
│ │ │ │ │ │ ├─────┬──────────┤
│ │ │ │ │ │ │Nr. │Data │
├────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────────────┼─────────────┼───────────┼─────┼──────────┤
│Ordonanţa Guvernului nr.│Atragerea răspunderii │ │ │ │ │ │ │
│39/2015 - art. 4 alin. │solidare cu debitorul │ │ │ │ │ │ │
│(4) lit. a) │ │ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┼──────────────────────────────────┼─────────────┼───────────┼─────┼──────────┤
│Ordonanţa Guvernului nr.│Atragerea răspunderii │ │ │ │ │ │ │
│39/2015 - art. 4 alin. │patrimoniale cu debitorul │ │ │ │ │ │ │
│(4) lit. b) │ajuns în stare de insolvenţă│ │ │ │ │ │ │
├────────────────────────┴────────────────────────────┼──────────────────────────┴──────────────────────────────────┴─────────────┴───────────┴─────┴──────────┤
│Date despre │Înregistrarea fişei la compartimentul de executare silită/compartimentul │
│Fişa de înscriere iniţială/ │juridic/compartimentul atribuţii în gestionarea cazierului fiscal │
│Fişa de actualizare înscrieri │Nr. ................. Data ....../......./............. │
├─────────────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CONDUCĂTOR organ care actualizează │
│.............................................................. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Prezentul document a fost prelucrat, în cadrul compartimentului cu atribuţii în │
│gestionarea cazierului fiscal, de către salariatul │
│................................................... Semnătura salariatului: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│la data de: ..../..../............. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    *) Se înscrie compartimentul cu atribuţii pentru întocmirea fişei, stabilit potrivit Procedurii aprobate prin anexa nr. 1 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2594/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Tip modificare: I - modificarea înscrierii, A - anularea înscrierii
    Cod MFP:14.13.43.15/5
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679





┌──────────────┬───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────┐
│ │FIŞA DE ACTUALIZARE A ÎNSCRIERILOR ÎN CAZIERUL FISCAL │Sigla D.G.R.F.P. /│
│508 │privind inactivitatea fiscală │D.G.A.M.C./ │
│ │ │A.N.A.F. │
├──────────────┼───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────────────┤
│ │Unitatea fiscală ................................................... │ │
│ │Compartimentul ..................................................*) │ │
├──────────────┴───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┬───┴──────────────────┤
│Înregistrat la unitatea fiscală competentă │Înregistrat la organul│
│Nr. ...................... Data ..../..../........ │care actualizează │
│ │Nr. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤......................│
│Înregistrat la compartimentul cu atribuţii în gestionarea cazierului fiscal │Data ..../.... │
│Nr. ...................... Data ..../..../........ │/........ │
│ │ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────────────────┤
│FIŞA DE ACTUALIZARE A ÎNSCRIERILOR ÎN CAZIERUL FISCAL privind inactivitatea │
│fiscală │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Contribuabilul: │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Cod de identificare │
│fiscală:.....................................................................................................................│
│Nume şi prenume/ │
│denumire:.................................................................................................................. │
│Domiciliul fiscal: Judeţ/Ţară: ................ Localitate: │
│............................................................................ │
│Sector: .... Strada: .................................. Număr: .... Bloc: ... │
│Scara: .... Ap.: ..... Telefon ................ ................ │
│Fax:....................... E-mail .......................... │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│se fac actualizări la fapta menţionată în prezentul document. │
├──────────────┬─────────────────────┬───────────────┬───────────────────────────────────────┬──────────┬─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │Documentul prin care │
│ │ │ │ │ │persoana a fost │
│ │ │Documentul prin│ │ │reactivată/ │
│ │ │care s-a │Data de la care decizia prin care │ │Informaţii │
│Act normativ │ │declarat starea│persoana juridică sau entitatea fără │Tip │referitoare la │
│care prevede │Fapta înscrisă în │de inactivitate│personalitate juridică a fost declarată│modificare│radierea persoanei │
│fapta │cazier │fiscală │inactivă fiscal [pentru art. 4 alin. │**) │declarată inactivă │
│ │ │ │(4) lit. c)] a ramas definitivă │ │fiscal anterior │
│ │ │ │ │ │radierii │
│ │ ├───────┬───────┤ │ ├───┬────────┬────────┤
│ │ │Nr. │Data │ │ │Nr.│Data │Data RE/│
│ │ │ │ │ │ │ │emiterii│R [1]) │
├──────────────┼─────────────────────┼───────┼───────┼───────────────────────────────────────┼──────────┼───┼────────┼────────┤
│Ordonanţa │ │ │ │ │ │ │ │ │
│Guvernului nr.│Contribuabil declarat│ │ │ │ │ │ │ │
│39/2015 - art.│inactiv fiscal │ │ │ │ │ │ │ │
│4 alin. (4) │ │ │ │ │ │ │ │ │
│lit. c) │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┴─────────────────────┴───────┴───────┴───────────────────────────────────────┴──────────┴───┴────────┴────────┤
│SAU │
├──────────────┬─────────────────────┬───────────────┬───────────────────────────────────────┬──────────┬─────────────────────┤
│ │ │ │ │ │Documentul prin care │
│ │ │ │ │ │persoana a fost │
│ │ │ │ │ │reactivată/ │
│ │ │ │ │ │Informaţii privind │
│ │ │ │ │ │încetarea calităţii │
│ │ │Documentul prin│ │ │de reprezentant legal│
│ │ │care s-a │Persoana juridică sau entitatea fără │ │/desemnat al │
│ │ │declarat starea│personalitate juridică reprezentată, │ │persoanei declarată │
│Act normativ │Fapta înscrisă în │de inactivitate│declarată inactivă fiscal şi data de la│Tip │inactivă fiscal/ │
│care prevede │cazier │fiscală │care decizia prin care aceasta a fost │modificare│Informaţii │
│fapta │ │ │declarată inactivă fiscal [pentru art. │**) │referitoare la │
│ │ │ │4 alin. (5)] a rămas definitivă │ │radierea persoanei │
│ │ │ │ │ │declarată inactivă │
│ │ │ │ │ │fiscal anterior │
│ │ │ │ │ │radierii │
│ │ ├───────┬───────┤ │ ├───┬────────┬────────┤
│ │ │ │ │ │ │ │Data │Data RE/│
│ │ │Nr. │Data │ │ │Nr.│emiterii│ÎR/R │
│ │ │ │ │ │ │ │ │***) │
├──────────────┼─────────────────────┼───────┼───────┼───────────────────────────────────────┼──────────┼───┼────────┼────────┤
│Ordonanţa │Reprezentant legal/ │ │ │ │ │ │ │ │
│Guvernului nr.│reprezentant desemnat│ │ │ │ │ │ │ │
│39/2015 - art.│al contribuabilul ui │ │ │ │ │ │ │ │
│4 alin. (5) │declarat inactiv │ │ │ │ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┴─────────────────────┴───────┼───────┴───────────────────────────────────────┴──────────┴───┴────────┴────────┤
│Date despre │Înregistrarea fişei la compartimentul cu atribuţii în gestionarea Registrului │
│Fişa de înscriere iniţială/ │Contribuabililor/cazier fiscal │
│Fişa de actualizare înscrieri │Nr. ................. Data ....../......./............. │
├────────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│CONDUCĂTOR organ care actualizează │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Prezentul document a fost prelucrat, în cadrul compartimentului cu atribuţii în │
│gestionarea cazierului fiscal, de către salariatul │
│................................................... Semnătura salariatului: │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│la data de: ..../..../............. │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    *) Se înscrie compartimentul cu atribuţii pentru întocmirea fişei, stabilit potrivit Procedurii aprobate prin anexa nr. 1 la Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 2594/2015, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Tip modificare: I - modificarea înscrierii, A - anularea înscrierii
    ***) Data: RE - data reactivării, ÎR- data încetării calităţii de reprezentant legal/desemnat, R - data radierii
    Cod MFP: 14.13.43.15/6
    Document care conţine date cu caracter personal protejate de prevederile Regulamentului (UE) 2016/679

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016