Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.031 din 17 noiembrie 2022  privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 114/2019 pentru aprobarea Procedurii de înregistrare a contractelor de locaţiune, precum şi a modelului şi conţinutului formularului Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 2.031 din 17 noiembrie 2022 privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 114/2019 pentru aprobarea Procedurii de înregistrare a contractelor de locaţiune, precum şi a modelului şi conţinutului formularului "Cerere de înregistrare a contractelor de locaţiune"

EMITENT: Agenţia Naţională de Administrare Fiscală
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1164 din 5 decembrie 2022
    În temeiul dispoziţiilor art. 120 alin. (6^2) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, ale art. 1.798 din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 11 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 520/2013 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere prevederile art. 342 alin. (1) şi (4) din Legea nr. 207/2015 privind Codul de procedură fiscală, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi avizul conform al Ministerului Finanţelor comunicat prin Adresa nr. 743.582 din 17.11.2022,
    preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală emite următorul ordin:
    ART. I
    Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală nr. 114/2019 pentru aprobarea Procedurii de înregistrare a contractelor de locaţiune, precum şi a modelului şi conţinutului formularului „Cerere de înregistrare a contractelor de locaţiune“, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 109 din 12 februarie 2019, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. Articolul 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 2
    Se aprobă modelul şi conţinutul următoarelor formulare:
    a) Cerere de înregistrare a contractelor de locaţiune, prevăzută în anexa nr. 2;
    b) Notificare privind nedepunerea la termen a cererii de înregistrare a contractelor de închiriere, prevăzută în anexa nr. 3."

    2. Articolul 3 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 3
    Anexele nr. 1 -3 fac parte integrantă din prezentul ordin."

    3. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezentul ordin.
    4. Anexa nr. 2 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezentul ordin.
    5. După anexa nr. 2 se introduce o nouă anexă, anexa nr. 3, al cărei cuprins este prevăzut în anexa nr. 3 la prezentul ordin.


    ART. II
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. III
    În cazul contractelor de închiriere aflate în derulare la data de 1 ianuarie 2023, înregistrarea la organul fiscal competent a contractului încheiat între părţi şi a modificărilor survenite se efectuează în termen de cel mult 90 de zile de la data la care a intervenit obligaţia înregistrării acestora.

    ART. IV
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intră în vigoare începând cu data de 1 ianuarie 2023.

    ART. V
    Direcţia generală proceduri pentru administrarea veniturilor, Direcţia generală de administrare a marilor contribuabili, precum şi direcţiile generale regionale ale finanţelor publice şi unităţile fiscale subordonate vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.



                    Preşedintele Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală,
                    Lucian-Ovidiu Heiuş

    Bucureşti, 17 noiembrie 2022.
    Nr. 2.031.
    ANEXA 1

    PROCEDURĂ
    de înregistrare a contractelor de locaţiune
    A. Înregistrarea contractelor de închiriere de către persoanele fizice care obţin venituri din cedarea folosinţei bunurilor
    1. Persoanele fizice care obţin venituri din cedarea folosinţei bunurilor din patrimoniul personal, altele decât veniturile din arendare şi cele din închirierea în scop turistic a camerelor situate în locuinţe proprietate personală, au obligaţia înregistrării contractului încheiat între părţi, precum şi a modificărilor survenite ulterior, în termen de cel mult 30 de zile de la încheierea/producerea modificării acestuia, potrivit art. 120 alin. (6^1) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare.
    2.(1) Organul fiscal competent este:
    a) organul fiscal în a cărui rază teritorială persoana fizică rezidentă are domiciliul fiscal, potrivit legii;
    b) organul fiscal în a cărui rază teritorială se află bunul imobil care face obiectul contractului de închiriere/organul fiscal în a cărui rază teritorială se află domiciliul fiscal al împuternicitului, după caz, pentru persoanele fizice nerezidente;
    c) organul fiscal în raza căruia se face constatarea închirierii bunului mobil, conform dispoziţiilor legale fiscale, în cazul persoanelor fizice nerezidente.

    2.(2) Dacă bunul a cărui folosinţă se cedează este deţinut în comun, fiecare coproprietar are obligaţia înregistrării contractului de închiriere la organul fiscal competent.
    3.(1) Pentru înregistrarea contractului de închiriere, contribuabilul depune „Cererea de înregistrare a contractelor de locaţiune“, prevăzută în anexa nr. 2 la ordin, denumită în continuare cerere, însoţită de o copie a contractului de închiriere. Conformitatea cu originalul a copiei contractului de închiriere, având număr şi dată, se efectuează de către contribuabil prin înscrierea menţiunii „conform cu originalul“ şi semnătura acestuia.
    3.(2) Cererea se completează în două exemplare, din care originalul se depune la organul fiscal competent, iar copia se păstrează de către contribuabil.
    3.(3) Cererea, însoţită de copia contractului de închiriere, se depune direct la registratura organului fiscal competent, prin poştă cu confirmare de primire sau prin mijloace electronice de transmitere la distanţă.
    4. Menţiunile privind modificarea sau încetarea contractului de închiriere se declară prin completarea şi depunerea cererii, având bifată în formular căsuţa „Modificare“ sau „Încetare“, după caz, însoţită de documentele justificative.
    5.(1) Data înregistrării, la organul fiscal, a contractului de închiriere, a modificărilor ulterioare sau a încetării acestuia este, după caz, data înregistrării la registratura organului fiscal competent, data poştei sau data înregistrării cererii pe portal, astfel cum rezultă din mesajul electronic transmis de sistemul de tranzacţionare a informaţiilor.
    5.(2) Dovada înregistrării la organul fiscal competent a contractului de închiriere, a modificărilor ulterioare sau a încetării acestuia este:
    a) copia cererii având înscrise numărul şi data înregistrării la organul fiscal - pentru cererile depuse direct la registratura organului fiscal competent;
    b) copia cererii, însoţită de confirmarea de primire semnată de reprezentantul organului fiscal competent - pentru cererile depuse prin poştă cu confirmare de primire;
    c) copia cererii, însoţită de mesajul electronic transmis de sistemul de tranzacţionare a informaţiilor - pentru cererile depuse prin mijloace electronice de transmitere la distanţă.

    6. Compartimentul cu atribuţii în domeniul gestionării registrului contribuabililor din cadrul organului fiscal competent, denumit în continuare compartiment de specialitate, înregistrează contractele de închiriere în evidenţa contractelor de locaţiune, prevăzută în anexa care face parte integrantă din prezenta procedură.
    7. Înregistrarea contractelor de închiriere în evidenţa organizată de către organul fiscal competent se efectuează de către compartimentul de specialitate în maximum 5 zile de la data depunerii cererii.
    8. Cererea şi documentele depuse de contribuabil în format hârtie se arhivează la dosarul fiscal al contribuabilului, iar formatul electronic în arhiva de documente electronice.
    9. Evidenţa contractelor de locaţiune se gestionează la nivelul organelor fiscale competente, cu ajutorul aplicaţiei informatice puse la dispoziţie de către Centrul Naţional pentru Informaţii Financiare din cadrul Ministerului Finanţelor.
    10. Organul fiscal competent notifică persoanele fizice care figurează în evidenţele fiscale cu venituri obţinute din cedarea folosinţei bunurilor din patrimoniul personal şi care nu şi-au îndeplinit obligaţia de înregistrare a contractelor de închiriere. Modelul şi conţinutul formularului „Notificare privind nedepunerea la termen a cererii de înregistrare a contractelor de închiriere“ sunt prevăzute în anexa nr. 3 la ordin.
    11. Notificarea se întocmeşte în două exemplare, se vizează de către conducătorul compartimentului de specialitate şi se înaintează spre aprobare conducătorului organului fiscal competent.
    12. Copia notificării se semnează de către persoanele implicate potrivit competenţelor stabilite prin Regulamentul de organizare şi funcţionare al Direcţiilor generale regionale ale finanţelor publice Bucureşti, Iaşi, Galaţi, Ploieşti, Craiova, Timişoara, Cluj-Napoca, Braşov (aparat propriu şi unităţi subordonate) şi prin prezenta procedură.
    13. Notificarea se comunică contribuabilului, potrivit art. 47 din Codul de procedură fiscală, iar cel de-al doilea exemplar se arhivează la dosarul fiscal al acestuia.

    B. Înregistrarea contractelor de locaţiune de către locatori, potrivit prevederilor Codului civil
    14. Locatorii pot înregistra la organele fiscale competente din subordinea Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscală contractele de locaţiune pe care le încheie prin înscris sub semnătură privată în calitate de locator atât cu persoane fizice, cât şi cu persoane juridice, potrivit prevederilor art. 1.798 din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    15. Organul fiscal competent este organul fiscal în a cărui evidenţă locatorul este înregistrat ca plătitor de impozite, taxe şi contribuţii.
    16.(1) Pentru înregistrarea contractului de locaţiune, locatorul depune cererea, prevăzută în anexa nr. 2 la ordin, însoţită de o copie a contractului de locaţiune. Conformitatea cu originalul a copiei se efectuează de către locator prin înscrierea menţiunii „conform cu originalul“ şi semnătura acestuia.
    16.(2) Cererea se completează şi se depune prin mijloace electronice de transmitere la distanţă. La cerere se anexează copia contractului de locaţiune.
    17. Menţiunile privind modificarea sau încetarea contractului de locaţiune se declară prin completarea şi depunerea cererii, având bifată în formular căsuţa „Modificare“ sau „Încetare“, după caz, însoţită de documentele justificative.
    18.(1) Data înregistrării contractului de locaţiune, a modificărilor ulterioare sau a încetării acestuia este data înregistrării cererii pe portal, astfel cum rezultă din mesajul electronic de confirmare transmis de sistemul de tranzacţionare a informaţiilor.
    18.(2) Dovada înregistrării la organul fiscal competent a contractului de locaţiune, a modificărilor ulterioare sau a încetării acestuia este copia cererii, însoţită de mesajul electronic de confirmare a depunerii.
    19. Prevederile pct. 6-9 din secţiunea A se aplică în mod corespunzător.

    ANEXA 1

    la procedură
    EVIDENŢA
    contractelor de locaţiune

┌────┬────────────┬─────────────┬─────────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────────────────────────┬────────────┬────────────┐
│ │ │ │Datele despre locator │Date despre contractul de locaţiune │ │ │
│ │ │ ├──────────────────────┬──────────┼────────────┬────────────┬────────────┬────────────┬──────────────┤ │ │
│ │ │ │ │ │Contractul │Modificări │Încetarea │ │ │Adresa │Datele de │
│ │ │ │Datele de identificare│ │de locaţiune│ale │contractului│Perioada │Cuantumul │bunului │identificare│
│Nr. │Numărul de │Data │a locatorului │ │iniţial │contractului│de locaţiune│contractului│chiriei lunare│imobil care │ale bunului │
│crt.│înregistrare│înregistrării│ │Cota-parte│ │de locaţiune│ │ │ │face │mobil care │
│ │ │ ├─────────┬────────────┤deţinută ├───────┬────┼───────┬────┼───────┬────┼─────┬──────┼───────┬──────┤obiectul │face │
│ │ │ │Numele şi│Codul de │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │contractului│obiectul │
│ │ │ │prenumele│identificare│ │Numărul│Data│Numărul│Data│Numărul│Data│De la│Până │Valoare│Moneda│ │contractului│
│ │ │ │/ │fiscală │ │ │ │ │ │ │ │ │la │ │ │ │ │
│ │ │ │Denumirea│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴─────────────┴─────────┴────────────┴──────────┴───────┴────┴───────┴────┴───────┴────┴─────┴──────┴───────┴──────┴────────────┴────────────┤
│A. Persoane fizice care obţin venituri din cedarea folosinţei bunurilor │
├────┬────────────┬─────────────┬─────────┬────────────┬──────────┬───────┬────┬───────┬────┬───────┬────┬─────┬──────┬───────┬──────┬────────────┬────────────┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────────┼─────────┼────────────┼──────────┼───────┼────┼───────┼────┼───────┼────┼─────┼──────┼───────┼──────┼────────────┼────────────┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────────┼─────────┼────────────┼──────────┼───────┼────┼───────┼────┼───────┼────┼─────┼──────┼───────┼──────┼────────────┼────────────┤
│3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────────┼─────────┼────────────┼──────────┼───────┼────┼───────┼────┼───────┼────┼─────┼──────┼───────┼──────┼────────────┼────────────┤
│4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────────┼─────────┼────────────┼──────────┼───────┼────┼───────┼────┼───────┼────┼─────┼──────┼───────┼──────┼────────────┼────────────┤
│5 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴────────────┴─────────────┴─────────┴────────────┴──────────┴───────┴────┴───────┴────┴───────┴────┴─────┴──────┴───────┴──────┴────────────┴────────────┤
│B. Locatori care înregistrează contractele de locaţiune potrivit prevederilor │
│Codului civil │
├────┬────────────┬─────────────┬─────────┬────────────┬──────────┬───────┬────┬───────┬────┬───────┬────┬─────┬──────┬───────┬──────┬────────────┬────────────┤
│1 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────────┼─────────┼────────────┼──────────┼───────┼────┼───────┼────┼───────┼────┼─────┼──────┼───────┼──────┼────────────┼────────────┤
│2 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────────┼─────────┼────────────┼──────────┼───────┼────┼───────┼────┼───────┼────┼─────┼──────┼───────┼──────┼────────────┼────────────┤
│3 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────────┼─────────┼────────────┼──────────┼───────┼────┼───────┼────┼───────┼────┼─────┼──────┼───────┼──────┼────────────┼────────────┤
│4 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼────────────┼─────────────┼─────────┼────────────┼──────────┼───────┼────┼───────┼────┼───────┼────┼─────┼──────┼───────┼──────┼────────────┼────────────┤
│5 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└────┴────────────┴─────────────┴─────────┴────────────┴──────────┴───────┴────┴───────┴────┴───────┴────┴─────┴──────┴───────┴──────┴────────────┴────────────┘



    ANEXA 2

    *) Anexa nr. 2 este reprodusă în facsimil.
 (a se vedea imaginea asociată)
 (a se vedea imaginea asociată)
    Instrucţiuni de completare a formularului „Cerere de înregistrare a contractelor de locaţiune“

    Depunerea cererii
    Cererea de înregistrare a contractelor de locaţiune se completează şi se depune de către:
    - persoanele fizice care obţin venituri din cedarea folosinţei bunurilor şi care au obligaţia înregistrării contractului la organul fiscal, potrivit legii;
    – locatorii care solicită înregistrarea contractului la organul fiscal pentru a constitui titlu executoriu pentru plata chiriei la termenele şi modalităţile stabilite în contract sau, în lipsa acestora, prin lege.

    Cererea se depune, direct sau prin împuternicit, la registratura organului fiscal competent, prin poştă cu scrisoare recomandată sau prin mijloace electronice de transmitere la distanţă, după caz, la termenele stabilite de legislaţia în vigoare.
    Cererea se completează în două exemplare, înscriindu-se cu majuscule, citeţ şi corect, toate datele prevăzute de formular. Un exemplar al cererii, însoţit de copia contractului de locaţiune, se depune la organul fiscal competent şi un exemplar se păstrează de contribuabil.
    Organul fiscal competent este:
    a) organul fiscal în a cărui rază teritorială persoana fizică rezidentă are domiciliul fiscal, potrivit legii;
    b) organul fiscal în a cărui rază teritorială se află bunul imobil care face obiectul contractului de închiriere, în cazul persoanelor fizice nerezidente/organul fiscal în a cărui rază teritorială se află domiciliul fiscal al împuternicitului, după caz, pentru persoanele fizice nerezidente;
    c) organul fiscal în raza căruia se face constatarea închirierii bunului mobil, conform dispoziţiilor legale fiscale, în cazul persoanelor fizice nerezidente;
    d) organul fiscal în a cărui evidenţă este înregistrat ca plătitor de impozite, taxe şi contribuţii locatorul persoană juridică/altă entitate fără personalitate juridică.

    ATENŢIE!
    Dacă bunul a cărui folosinţă se cedează este deţinut în comun, fiecare coproprietar persoană fizică are obligaţia depunerii cererii la organul fiscal competent, în vederea înregistrării contractului de închiriere, potrivit legii.


    Completarea cererii
    Caseta „Anul“ - se completează anul calendaristic în care se depune cererea.
    Caseta „Cerere rectificativă“ - se completează cu X în cazul cererilor rectificative.
    Casetele „Modificare/Încetare“ - se completează cu X în cazul menţiunilor privind modificarea sau încetarea contractului de locaţiune.
    Secţiunea A „Date despre locator“
    Subsecţiunea a. „Date de identificare a locatorului“
    Caseta „Denumire/Nume şi prenume“
    Se completează cu numele şi prenumele persoanei fizice care obţine venituri din cedarea folosinţei bunurilor din patrimoniul personal. În cazul locatorilor, persoane juridice şi alte entităţi fără personalitate juridică, se înscrie denumirea locatorului.
    Caseta „Cod de identificare fiscală“ se completează cu codul numeric personal sau numărul de identificare fiscală al persoanei fizice care obţine venituri din cedarea folosinţei bunurilor din patrimoniul personal. În cazul locatorilor, persoane juridice şi alte entităţi fără personalitate juridică, se completează codul de înregistrare fiscală al contribuabilului care are calitatea de locator.
    Casetele „Judeţ“, „Localitate“, „Sector“, „Strada“, „Număr“, „Bloc“, „Scară“, „Etaj“, „Apartament“, „Ţară“, „Cod poştal“, „Telefon“, „Fax“ şi „E-mail“ se completează cu informaţii privind adresa de domiciliu a persoanei fizice, stabilită potrivit legii, sau adresa domiciliului fiscal al persoanei juridice/entităţii fără personalitate juridică, după caz.
    Subsecţiunea b. „Cota-parte deţinută“
    Se completează cu cota-parte deţinută de locator din bunul mobil sau imobil (procent sau fracţie).
    Secţiunea B „Date de identificare a locatarului (chiriaşului)“
    Caseta „Nume şi prenume/Denumire“
    Se completează cu numele şi prenumele/denumirea persoanei care are calitatea de locatar.
    Caseta „Cod de identificare fiscală“ se completează cu codul numeric personal sau numărul de identificare fiscală al persoanei fizice care are calitatea de locatar sau codul de înregistrare
    fiscală al persoanei juridice/entităţii fără personalitate juridică care are calitatea de locatar, după caz.
    Casetele „Judeţ“, „Localitate“, „Sector“, „Strada“, „Număr“, „Bloc“, „Scară“, „Etaj“, „Apartament“, „Ţară“, „Cod poştal“, „Telefon“, „Fax“ şi „E-mail“ se completează cu informaţii privind adresa de domiciliu a persoanei fizice, stabilită potrivit legii, sau adresa domiciliului fiscal al persoanei juridice/entităţii fără personalitate juridică, după caz.
    În situaţia în care într-un contract de locaţiune sunt mai mulţi locatari se completează câte o secţiune „date de identificare“ pentru fiecare locatar.
    Secţiunea C „Date despre contractul de locaţiune“
    Subsecţiunea a. „Contractul de locaţiune iniţial“
    Casetele „Nr.“, „Data“, „Perioada contractului“, „Cuantumul chiriei lunare“, „Moneda“, „Adresa bunului imobil care face obiectul contractului“ şi „Date de identificare ale bunului mobil care face obiectul contractului“ se completează cu informaţii conform contractului de închiriere.
    Casetele „Data“ şi „Perioada contractului“ se completează sub forma zz/ll/aaaa.
    Caseta „Moneda“ se completează cu codul ISO al monedei [RON (LEU), EUR].
    Caseta „Adresa bunului imobil care face obiectul contractului“ se completează cu adresa completă a bunului imobil.
    Caseta „Date de identificare ale bunului mobil care face obiectul contractului“ se completează cu date de identificare ale bunului mobil (exemplu: număr de înmatriculare, serie şasiu, serie certificat etc.).
    Subsecţiunea b. „Modificări ale contractului de locaţiune“
    ATENŢIE!
    Se completează numai în cazul în care s-a bifat caseta „Modificare“.
    Casetele „Contract conex nr. “, „Data“, „Perioada contractului“, „Cuantumul chiriei lunare“ şi „Moneda“ se completează cu informaţii conform actului adiţional al contractului de închiriere.

    Subsecţiunea c. „Încetarea contractului de locaţiune“
    ATENŢIE!
    Se completează numai în cazul în care s-a bifat caseta „Încetare“.
    Casetele „Documentul care atestă încetarea“, „Nr.“, „Data“ şi „Motivul încetării“ se completează cu informaţii conform actului de încetare a contractului de închiriere.
    Declaraţia este însoţită în mod obligatoriu de copia contractului de închiriere.

    ATENŢIE!
    În cazul modificării/încetării, după caz, a contractului de locaţiune, toate casetele de la secţiunea A. „Date de identificare a locatorului“ şi B „Date despre contractul de locaţiune“ se completează în mod obligatoriu.


    ANEXA 3


┌──────────────────────────────────────┐
│Sigla │
│D.G.R.F.P. │
└──────────────────────────────────────┘


    AGENŢIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE FISCALĂ
    Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice ................................................
    Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice ......................................................
    Administraţia Sectorului .................... a Finanţelor Publice
    Unitatea fiscală .....................................................................................................
    Nr. ................/.........................
    Adresa: .............
    Tel.: ..................
    Fax: ...............
    E-mail: ..............
    NOTIFICARE
    privind nedepunerea la termen a cererii de înregistrare a contractelor de închiriere
    Către:
    Denumirea/Numele şi prenumele: ....................................
    Domiciliu fiscal:
    Localitatea ......................., str. ...................., nr. ......., bl. ......, sc. ...., ap. ......, et. ....., judeţul/sectorul ....................
    Cod de identificare fiscală ................................................
    Stimată doamnă/Stimate domn,
    Vă aducem la cunoştinţă că, prin formularul 212 „Declaraţie unică privind impozitul pe venit şi contribuţiile sociale datorate de persoanele fizice“, capitolul ......................................, aţi declarat venituri din cedarea folosinţei bunurilor şi nu aţi depus cererea de înregistrare a Contractului nr. ........... din data ................., încheiat pentru bunul din ............(adresa)......... .
    Vă comunicăm că, potrivit prevederilor art. 120 alin. (6^1) din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, aveţi obligaţia înregistrării contractului încheiat între părţi, precum şi a modificărilor survenite ulterior, în termen de cel mult 30 de zile de la încheierea/producerea modificării acestuia, la organul fiscal competent.
    Pentru informaţii suplimentare în legătură cu această notificare, persoana care poate fi contactată este doamna/ domnul ......................, la sediul nostru sau la numărul de telefon ....................., între orele ............ .
    În speranţa că veţi da curs solicitării noastre, vă mulţumim.
    Conducătorul unităţii fiscale,
    Numele şi prenumele ..........................................

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016