Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 2.014 din 19 mai 2011  pentru modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 752/2006 privind aprobarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice, a certificatului de obligatii bugetare, precum si a modelului si continutului acestora    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 2.014 din 19 mai 2011 pentru modificarea Ordinului ministrului finantelor publice nr. 752/2006 privind aprobarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscala pentru persoane juridice si fizice, a certificatului de obligatii bugetare, precum si a modelului si continutului acestora

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 396 din 6 iunie 2011
    Având în vedere dispoziţiile art. 112 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul finanţelor publice emite prezentul ordin.

    ART. I
    Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 752/2006 privind aprobarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscalã pentru persoane juridice şi fizice, a certificatului de obligaţii bugetare, precum şi a modelului şi conţinutului acestora, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 450 din 24 mai 2006, cu modificãrile ulterioare, se modificã dupã cum urmeazã:

    1. La capitolul I, denumirea literei A se abrogã.

    2. Articolele 1-11 vor avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 1. - (1) Organul fiscal competent pentru administrarea creanţelor fiscale datorate de contribuabili are obligaţia de a elibera certificatul care atestã modul de îndeplinire a obligaţiilor de platã a impozitelor, taxelor, contribuţiilor şi a altor venituri, denumit în continuare certificat de atestare fiscalã, în urmãtoarele situaţii:
    a) la solicitarea contribuabililor;
    b) la solicitarea altor autoritãţi publice, în cazurile şi în condiţiile prevãzute de reglementãrile legale în vigoare;
    c) din oficiu, în situaţia în care se schimbã competenţa de administrare a creanţelor fiscale, ca urmare a schimbãrii domiciliului fiscal sau a altor situaţii prevãzute de lege.
    (2) În situaţiile prevãzute la alin. (1) lit. a) şi b), solicitanţii depun cererea/adresa de eliberare a certificatului de atestare fiscalã la organul fiscal competent. Cererea/adresa de eliberare a certificatului de atestare fiscalã se depune la registratura organului fiscal competent sau se comunicã prin poştã cu confirmare de primire. Cererea/adresa de eliberare a certificatului de atestare fiscalã poate fi transmisã şi prin mijloace de transmitere la distanţã.
    (3) Prin organ fiscal competent se înţelege organul fiscal prevãzut la art. 33 sau 36 din Ordonanţa Guvernului nr. 92/2003 privind Codul de procedurã fiscalã, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, denumitã în continuare Codul de procedurã fiscalã.
    (4) În cazul persoanelor fizice care desfãşoarã activitãţi economice în mod independent sau exercitã profesii libere, cererea se depune la organul fiscal în a cãrui razã teritorialã contribuabilul îşi are domiciliul fiscal prevãzut la art. 31 alin. (1) lit. a) din Codul de procedurã fiscalã. În cerere, contribuabilul menţioneazã şi sediul activitãţii sau locul unde se desfãşoarã efectiv activitatea principalã, dupã caz. În scopul eliberãrii certificatului de atestare fiscalã, organele fiscale competente colaboreazã în vederea stabilirii situaţiei fiscale reale. În acest scop, organele fiscale în a cãror razã teritorialã se aflã sediul activitãţii/locul de desfãşurare a activitãţii principale comunicã organului fiscal competent pentru eliberarea certificatului de atestare fiscalã informaţiile solicitate cel mai târziu în ziua urmãtoare primirii solicitãrii.
    (5) Certificatul de atestare fiscalã se semneazã de cãtre conducãtorul organului fiscal emitent.
   Art. 2 - Eliberarea certificatului de atestare fiscalã este supusã taxelor extrajudiciare de timbru, conform reglementãrilor legale în vigoare, cu excepţia cazului în care acesta se elibereazã la solicitarea autoritãţilor publice sau din oficiu, de organul fiscal.
   Art. 3 - În vederea eliberãrii certificatului de atestare fiscalã, organul fiscal competent verificã:
    a) dosarul fiscal al contribuabilului;
    b) fişa pentru evidenţa analiticã pe plãtitori a contribuabilului;
    c) existenţa sumelor de restituit/rambursat pentru care nu au fost emise decizii de restituire/rambursare pânã la data depunerii cererii de eliberare a certificatului de atestare fiscalã;
    d) existenţa deciziilor de rambursare sau, dupã caz, a documentaţiei aprobate pentru soluţionarea cererii de restituire pentru care nu au fost emise şi înregistrate în evidenţa fiscalã note de compensare/restituire.
   Art. 4 - (1) Dacã organul fiscal constatã cã nu au fost depuse de cãtre contribuabil declaraţiile fiscale, acesta înştiinţeazã contribuabilul privind depãşirea termenului legal de depunere a declaraţiei fiscale, potrivit prevederilor art. 83 din Codul de procedurã fiscalã. În acest caz, termenul de eliberare a certificatului de atestare fiscalã se prelungeşte cu perioada cuprinsã între data transmiterii înştiinţãrii şi data depunerii declaraţiilor fiscale sau data comunicãrii deciziei de impunere din oficiu.
    (2) În situaţia în care organul fiscal constatã cã, anterior depunerii cererii de eliberare a certificatului de atestare fiscalã, contribuabilul a fost înştiinţat cu privire la depãşirea termenului legal de depunere a declaraţiei fiscale, acesta emite şi comunicã decizia de impunere din oficiu pânã la emiterea certificatului de atestare fiscalã, dacã s-a împlinit termenul de 15 zile de la înştiinţarea contribuabilului. Dacã termenul de 15 zile se împlineşte dupã data depunerii cererii de eliberare a certificatului de atestare fiscalã, termenul de eliberare a certificatului se prelungeşte cu perioada cuprinsã între data depunerii cererii şi data depunerii declaraţiilor fiscale sau data comunicãrii deciziei de impunere din oficiu, dupã caz.
    (3) Organul fiscal emite şi înregistreazã în evidenţa fiscalã, potrivit procedurilor legale, notele de compensare în toate cazurile în care existã decizii de rambursare aprobate sau, dupã caz, documentaţia aprobatã pentru soluţionarea cererii de restituire, cu încadrarea în termenul prevãzut de lege pentru eliberarea certificatului de atestare fiscalã.
   Art. 5 - (1) Certificatul de atestare fiscalã cuprinde 4 secţiuni, respectiv:
    a) secţiunea A «Obligaţii de platã»;
    b) secţiunea B «Sume de rambursat/restituit»;
    c) secţiunea C «Informaţii pentru verificarea eligibilitãţii contribuabililor pentru accesarea fondurilor nerambursabile»;
    d) secţiunea D «Alte menţiuni».
    (2) La secţiunea A se înscriu:
    a) totalul obligaţiilor fiscale principale şi sumelor stabilite de alte organe competente şi transmise spre recuperare Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, exigibile la datele prevãzute de art. 112 din Codul de procedurã fiscalã;
    b) totalul obligaţiilor fiscale accesorii, exigibile la datele prevãzute de art. 112 din Codul de procedurã fiscalã.
    (3) La secţiunea A nu se cuprind:
    a) obligaţiile fiscale eşalonate la platã, cu excepţia ratelor neachitate la termenele stabilite în graficul de eşalonare la platã;
    b) sumele reprezentând creanţe fiscale stabilite prin acte administrative fiscale, a cãror executare este suspendatã în condiţiile art. 14 şi 15 din Legea contenciosului administrativ nr. 554/2004, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    c) sumele reprezentând amenzi contravenţionale pentru care s-au formulat plângeri în condiţiile Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 180/2002, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    d) obligaţiile cu termene de platã viitoare stabilite în planul de reorganizare judiciarã, aprobat de cãtre judecãtorul-sindic.
    (4) La secţiunea B se înscriu:
    a) totalul sumelor negative solicitate la rambursare prin deconturile de TVA cu sumã negativã şi opţiune de rambursare, în curs de soluţionare şi pentru care nu a fost emisã decizie de rambursare;
    b) totalul sumelor solicitate a fi restituite prin cereri de restituire, în curs de soluţionare.
    (5) Sumele înscrise la secţiunile A şi B pot fi detaliate pe tipuri de obligaţii/deconturi de TVA cu sumã negativã şi opţiune de rambursare în curs de soluţionare/cereri de restituire în curs de soluţionare, la solicitarea contribuabilului. În acest caz, informaţiile se înscriu la secţiunea D.
    (6) La secţiunea C se înscriu:
    a) diferenţa dintre obligaţiile de platã cuprinse la secţiunea A şi sumele menţionate la secţiunea B;
    b) totalul obligaţiilor bugetare de platã în ultimele 12 luni.
    (7) Informaţiile din secţiunea C se completeazã numai dacã solicitantul certificatului de atestare fiscalã menţioneazã expres acest lucru în cererea/adresa sa.
    (8) La secţiunea D se înscriu informaţiile prevãzute la alin. (5), precum şi orice alte informaţii relevante pentru situaţia fiscalã a contribuabilului, cum ar fi eşalonare/plan de reorganizare, aprobat, în curs de derulare.
   Art. 6 - În sensul art. 112 din Codul de procedurã fiscalã, exigibilitatea obligaţiilor fiscale este cea prevãzutã la art. 116 alin. (5) din Codul de procedurã fiscalã.
   Art. 7 - În certificatul de atestare fiscalã se înscriu, obligatoriu, numãrul de înregistrare, data eliberãrii, perioada de utilizare, numele şi prenumele conducãtorului organului fiscal.
   Art. 8 - (1) Certificatul de atestare fiscalã se întocmeşte în douã exemplare originale, din care:
    a) un exemplar se comunicã solicitantului sau, dupã caz, noului organ fiscal competent, în situaţia prevãzutã la art. 1 alin. (1) lit. c);
    b) un exemplar se pãstreazã la organul fiscal emitent şi se arhiveazã la dosarul fiscal al contribuabilului.
    (2) Prin excepţie de la prevederile alin. (1) lit. a), în situaţia în care contribuabilul doreşte sã obţinã mai multe exemplare ale certificatului de atestare fiscalã, în cererea sa menţioneazã numãrul de exemplare solicitate. În acest caz, taxa extrajudiciarã de timbru se plãteşte o singurã datã, indiferent de numãrul de exemplare solicitate.
   Art. 9 - Se aprobã modelul şi conţinutul formularelor:
    a) «Certificat de atestare fiscalã», cod M.F.P. - A.N.A.F. 14.13.21.99, prevãzut în anexa nr. 1;
    b) «Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscalã», cod M.F.P. - A.N.A.F. 14.13.25.99, prevãzut în anexa nr. 2.
   Art. 10 - Caracteristicile de tipãrire, modul de difuzare, de utilizare şi de pãstrare a formularelor de la art. 9 sunt prevãzute în anexa nr. 3.
   Art. 11 - (1) În cazul contribuabililor mari şi mijlocii, definiţi potrivit legii, care solicitã eliberarea certificatului de atestare fiscalã prin mijloace de transmitere la distanţã, organul fiscal competent emite certificatul de atestare fiscalã şi îl comunicã contribuabilului în aceeaşi modalitate. În acest caz, contribuabilul imprimã, pe suport hârtie, certificatul de atestare fiscalã şi îl prezintã administraţiei finanţelor publice în a cãrei razã teritorialã acesta îşi are domiciliul fiscal, în vederea certificãrii pentru conformitate cu originalul. Certificarea se efectueazã prin semnarea de cãtre conducãtorul administraţiei finanţelor publice şi aplicarea ştampilei.
    (2) Organul fiscal prevãzut la alin. (1) îndeplineşte procedura de certificare dupã vizualizarea, în baza de date centralã, a formei electronice a certificatului de atestare fiscalã."

    3. Articolele 12-14 se abrogã.

    4. La capitolul I, litera B conţinând articolele 15-30 se abrogã.

    5. Anexele nr. 1-3 se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-3 care fac parte integrantã din prezentul ordin.

    6. Anexele nr. 4-8 se abrogã.

    ART. II
    Cererile de eliberare a certificatului de atestare fiscalã, în curs de soluţionare la data intrãrii în vigoare a prezentului ordin, se soluţioneazã conform prevederilor în vigoare la data depunerii cererii.
    ART. III
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi intrã în vigoare la data de 1 a lunii urmãtoare publicãrii.

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Gheorghe Ialomiţianu

    Bucureşti, 19 mai 2011.
    Nr. 2.014.


    ANEXA 1
    (Anexa nr. 1 la Ordinul nr. 752/2006)





    (Sigla MFP) (Sigla ANAF)


                            ROMÂNIA

                    MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
              AGENŢIA NAŢIONALA DE ADMINISTRARE FISCALA

           Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili
           Direcţia generalã a finanţelor publice ............
           Administraţia finanţelor publice ..................
           Str. ........... nr. ........ Localitate .........



                 CERTIFICAT DE ATESTARE FISCALĂ

                  Nr. ..... Data eliberãrii .....

┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ Denumire/Nume şi prenume: ................. │
│ │
│ Cod de identificare fiscalã:*): ................... │
│ │
│ Domiciliul fiscal: Judeţ ....... Localitate ........ Sector ..... │
│ Stradã .... Nr. ... Bl. ... Sc. ... Ap. ... Cod poştal ... │
│ │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
-----------
    În cazul persoanelor fizice se vor înscrie CNP precum şi CIF.

    A. OBLIGAŢII DE PLATĂ

    Sus-numitul contribuabil figureaza în evidenţele fiscale cu urmatoarele
obligaţii de platã exigibile la data de ..........:

                                          - lei -
┌────┬────────────────────────────────┬──────────────┐
│ 0. │Denumirea obligaţiei de platã*) │ Suma │
├────┼────────────────────────────────┼──────────────┤
│ 1. │Obligaţii de platã principale │ │
├────┼────────────────────────────────┼──────────────┤
│ 2. │Obligaţii de platã accesorii │ │
├────┼────────────────────────────────┼──────────────┤
│ 3. │TOTAL (3=1+2) │ │
└────┴────────────────────────────────┴──────────────┘
---------
    *) Inclusiv amenzi şi alte sume stabilite de alte organe competente şi
transmise spre recuperare Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã.

    B. SUME DE RAMBURSAT/RESTITUIT: ............. lei

    Sus-numitul contribuabil figureaza în evidenţele fiscale cu urmatoarele
sume de rambursat/restituit:

                                                        - lei -
┌────┬─────────────────────────────────────────────┬──────────────┐
│ 0. │ Sume solicitate │ Suma │
├────┼─────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│ 1. │Sume negative de TVA solicitate la rambursare│ │
├────┼─────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│ 2. │Sume solicitate a fi restituite │ │
├────┼─────────────────────────────────────────────┼──────────────┤
│ 3. │TOTAL (3=1+2) │ │
└────┴─────────────────────────────────────────────┴──────────────┘


    C. INFORMAŢII PRIVIND VERIFICAREA ELIGIBILITĂŢII CONTRIBUABILILOR PENTRU
       ACCESAREA FONDURILOR NERAMBURSABILE

    a) Diferenţa dintre obligaţiile de platã cuprinse la secţiunea A
      şi sumele menţionate la secţiunea B
                                             - lei -
                                          ┌──────────────┐
                                          │ │
                                          └──────────────┘

    b) Totalul obligaţiilor bugetare de platã în ultimele 12 luni

                                             - lei -
                                          ┌──────────────┐
                                          │ │
                                          └──────────────┘

    D. ALTE MENŢIUNI:

    I. OBLIGAŢII DE PLATĂ*)

                                                              - lei -
┌────┬─────────────────────┬────────────────────────────────────────────────┐
│Nr. │Denumirea obligaţiei │ Obligaţii de platã │
│crt.│de platã ├───────────────┬────────────────┬───────────────┤
│ │ │Total din care:│Obligaţii de │Obligaţii de │
│ │ │ │platã principale│platã accesorii│
├────┼─────────────────────┼───────────────┼────────────────┼───────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2=3+4 │ 3 │ 4 │
├────┼─────────────────────┼───────────────┼────────────────┼───────────────┤
│ 1 │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────────────┼────────────────┼───────────────┤
│ 2 │ │ │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────────────┼────────────────┼───────────────┤
│....│ │ │ │ │
├────┼─────────────────────┼───────────────┼────────────────┼───────────────┤
│ │ TOTAL │ │ │ │
└────┴─────────────────────┴───────────────┴────────────────┴───────────────┘


    II. SUME DE RAMBURSAT/RESTITUIT*)

                                                - lei -
┌────┬─────────────────────────────┬───────────────────────────┐
│Nr. │Denumirea actului/nr. şi data│ Cuantumul sumelor │
│crt.│ │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ 0 │ 1 │ 2 │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ 1 │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ 2 │ │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│....│ │ │
├────┼─────────────────────────────┼───────────────────────────┤
│ │ TOTAL │ │
└────┴─────────────────────────────┴───────────────────────────┘

    III. MENŢIUNI RELEVANTE PENTRU SITUAŢIA FISCALĂ A CONTRIBUABILULUI


 ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
-------------
    *) Pct. I si II se completeazã, la solicitarea contribuabilului, cu
detalierea sumelor înscrise la secţiunile A şi B.



                Conducãtorul unitãţii fiscale,
          Numele şi prenumele .........................
          Semnãtura şi ştampila unitãţii ..............


 ┌─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
 │ │
 │ Administraţia finanţelor publice ....................................... │
 │ prin ...................................................................... │
 │ (numele şi prenumele conducãtorului administraţiei finanţelor publice) │
 │ certificã faptul cã prezentul înscris este conform cu originalul.*) │
 │ │
 │ │
 │ Semnãtura şi ştampila unitãţii: ............ │
 │ │
 │ │
 │ *) Se completeazã numai în cazul în care contribuabilul solicitã │
 │ certificarea pentru conformitate cu originalul a unui certificat emis pentru│
 │ mijloace de transmitere la distanţã. │
 │ │
 └─────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

     Certificatul de atestare fiscalã se poate utiliza 30 de zile de la data
eliberãrii, de cãtre persoanele juridice sau 90 de zile de cãtre persoanele
fizice.

    Numãr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal 759
    Cod M.F.P. - A.N.A.F. 14.13.21.99





    ANEXA 2
    (Anexa nr. 2 la Ordinul nr. 752/2006)




┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ CERERE │
│ de eliberare a certificatului de atestare fiscalã │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ A. │Date de identificare a contribuabilului │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ 1.│Denumirea/Numele şi prenumele .......................................... │
│ 2.│Codul de identificare fiscalã .......................................... │
│ 3.│Numãrul de ordine în registrul comerţului ........................ │
│ 4.│Date privind domiciliul fiscal │
│ │ Judeţul ..........., sectorul ........, localitatea ............, │
│ │ str. ........ nr. .............., bl. .........................., │
│ │ sc. ....., et. ....., ap. ......, codul poştal .................. │
│ │ Fax ...................., telefon ............................ │
│ │ E-mail ............................. │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ B. │Date de identificare a împuternicitului │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │1. Reprezentare prin împuternicit [] │
│ │Nr. act împuternicire .............. Data ................. │
│ │2. Date de identificare a împuternicitului │
│ │Numele, prenumele/Denumirea ....................................... │
│ │Adresa: │
│ │ Judeţul .........., sectorul ............., localitatea ........., │
│ │ str. ............... nr. ............., bl. ....................., │
│ │ sc. ......., et. ....., ap. ......., codul poştal ................ │
│ │ Fax ............., telefon .............................. │
│ │ E-mail ....................... │
│ │Codul de identificare fiscalã ..................................... │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ C. │Menţiuni privind obligaţiile fiscale neachitate pânã în ultima zi a lunii│
│ │anterioare depunerii cererii, potrivit evidenţei pe care o deţin: │
│ │ │
│ │ - lei - │
│ │┌────┬──────────┬──────────────────┬─────────────────────────────┐ │
│ ││Nr. │Denumirea │Obligaţii fiscale │ Obligaţii fiscale accesorii │ │
│ ││crt.│obligaţiei│ principale │ │ │
│ ││ │fiscale de│ │ │ │
│ ││ │platã │ │ │ │
│ │├────┼──────────┼──────────────────┼─────────────────────────────┤ │
│ ││ 1. │ │ │ │ │
│ │├────┼──────────┼──────────────────┼─────────────────────────────┤ │
│ ││ 2. │ │ │ │ │
│ │├────┼──────────┼──────────────────┼─────────────────────────────┤ │
│ ││ 3. │ │ │ │ │
│ │├────┼──────────┼──────────────────┼─────────────────────────────┤ │
│ ││... │ │ │ │ │
│ │└────┴──────────┴──────────────────┴─────────────────────────────┘ │
├────┼─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ D. │Menţiuni privind achitarea taxei extrajudiciare de timbru*): │
│ │Achitat prin ........................ din data de ...................... │
│ │*) Se completeazã obligatoriu în cazul solicitãrii eliberãrii │
│ │certificatului de atestare fiscalã prin mijloace de transmitere la │
│ │distanţã. │
├────┴─────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ SOLICIT: │
│a) eliberarea certificatului de atestare fiscalã în ........ exemplare │
│ │
│b) completarea secţiunii C din Certificatul de atestare fiscalã "Informaţii │
│privind verificarea eligibilitãţii contribuabililor pentru accesarea │
│fondurilor nerambursabile" │
│ [] DA [] NU │
│ │
│c) completarea secţiunii D din Certificatul de atestare fiscalã "ALTE │
│MENŢIUNI" cu detalierea informaţiilor de la secţiunile A şi B din certificat │
│ [] DA [] NU │
│ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│Numele şi prenumele ......................................................... │
│Funcţia ..................................................................... │
│Semnãtura şi ştampila ....................................................... │
│Data ........../.................../................... │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ Se completeazã de cãtre organul fiscal. │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│Denumirea organului fiscal ............................................. │
│Nr. de înregistrare ................ Data înregistrãrii ....../......./..... │
│Numele şi prenumele persoanei care a verificat ........................ │
│Numãrul legitimaţiei .................. │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    Numãr de înregistrare ca operator de date cu caracter personal 759
    Cod M.F.P. - A.N.A.F. 14.13.25.99




    ANEXA 3
    (Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 752/2006)


                     Caracteristicile de tipãrire, modul de
              difuzare, de utilizare şi de pãstrare a formularelor

    1. Certificat de atestare fiscalã
    1. Denumire: Certificat de atestare fiscalã
    2. Cod: 14.13.21.99
    3. Format: A4/t1
    4. Se tipãreşte: faţã-verso.
    5. Se difuzeazã: gratuit.
    6. Se utilizeazã: la atestarea situaţiei fiscale a contribuabililor.
    7. Se întocmeşte în: douã exemplare. La cererea contribuabilului pot fi emise mai multe exemplare.
                     de: organul fiscal.
    8. Circulã: - un exemplar (sau mai multe) la contribuabil;
                - un exemplar la organul fiscal competent.
    9. Se pãstreazã: un exemplar la dosarul fiscal al contribuabilului.

    2. Cererea de eliberare a certificatului de atestare fiscalã
    1. Denumire: Cerere de eliberare a certificatului de atestare fiscalã
    2. Cod: 14.13.25.99
    3. Format: A4/t1
    4. Se tipãreşte în: un exemplar. Se poate utiliza echipament informatic pentru editare.
    5. Se difuzeazã: gratuit.
    6. Se utilizeazã: la eliberarea certificatului de atestare fiscalã.
    7. Se întocmeşte în: un exemplar;
                     de: contribuabil sau de cãtre împuternicit.
    8. Circulã: la organul fiscal.
    9. Se arhiveazã: la dosarul fiscal al contribuabilului.

                               -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016