Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 186 din 19 februarie 2001  pentru aprobarea Precizarilor privind inregistrarea in contabilitate a bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 186 din 19 februarie 2001 pentru aprobarea Precizarilor privind inregistrarea in contabilitate a bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, in proprietatea privata a statului

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 143 din 22 martie 2001
Ministrul finanţelor publice,
în baza <>Hotãrârii Guvernului nr. 18/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice,
având în vedere prevederile <>art. 3 din Hotãrârea Guvernului nr. 704/1993 pentru aprobarea unor mãsuri de executare a <>Legii contabilitãţii nr. 82/1991 ,
emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aproba Precizãrile privind înregistrarea în contabilitate a bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului.
ART. 2
Direcţia contabilitãţii publice şi Direcţia de buget şi contabilitate interna vor lua mãsuri pentru aducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tanasescu


PRECIZĂRI
privind înregistrarea în contabilitate a bunurilor legal confiscate sau intrate,
potrivit legii, în proprietatea privatã a statului

În aplicarea prevederilor <>Ordonanţei Guvernului nr. 128/1998 pentru reglementarea modului şi condiţiilor de valorificare a bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, au fost elaborate normele metodologice de aplicare a acesteia, aprobate prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 514/1999 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
Astfel au fost reglementate operaţiunile privind declararea şi preluarea bunurilor trecute în proprietatea privatã a statului, evaluarea şi valorificarea acestora, precum şi distribuirea cu titlu gratuit a unor categorii de bunuri intrate în proprietatea privatã a statului.
Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi direcţiile regionale vamale, care gestioneazã bunuri legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, înregistreazã bunurile respective în conturi contabile distincte, potrivit instrucţiunilor de utilizare a conturilor cuprinse în prezentele precizãri.

1. Înregistrarea în contabilitatea direcţiilor generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, precum şi a direcţiilor regionale vamale a bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului se face pe baza inventarelor întocmite în conformitate cu prevederile Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii patrimoniului, aprobate prin <>Ordinul ministrului finanţelor nr. 2.388/1995 .
2. Contabilitatea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului se tine cantitativ şi valoric sau numai valoric, în condiţiile folosirii inventarului permanent, potrivit prevederilor pct. 72 din Regulamentul de aplicare a <>Legii contabilitãţii nr. 82/1991 , aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 704/1993 . Se vor avea în vedere şi prevederile cuprinse în secţiunea I lit. E "Metodele de conducere a contabilitãţii analitice a valorilor materiale" din Normele metodologice de întocmire şi utilizare a formularelor tipizate, comune pe economie, care nu au regim special, privind activitatea financiarã şi contabila, precum şi modelele acestora, aprobate prin <>Ordinul ministrului finanţelor nr. 425/1998 .
3. Cheltuielile ce se acoperã din sumele obţinute din valorificarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului se consemneazã în documente justificative şi angajeazã rãspunderea persoanelor care le-au întocmit, vizat şi aprobat ori înregistrat în contabilitate, dupã caz.
Documentele care stau la baza înregistrãrii în contabilitate a operaţiunilor care privesc primirea, valorificarea sau atribuirea cu titlu gratuit a bunurilor legal confiscate, precum şi documentele de cheltuieli care se acoperã din sumele încasate din valorificari sunt cele prevãzute în:
- anexa nr. 1A "Catalogul formularelor tipizate, comune pe economie, cu regim special de tipãrire, inseriere şi numerotare, privind activitatea financiarã şi contabila" la <>Hotãrârea Guvernului nr. 831/1997 pentru aprobarea modelelor formularelor comune privind activitatea financiarã şi contabila şi a normelor metodologice privind întocmirea şi utilizarea acestora;
- secţiunea I lit. A "Nomenclatorul privind modelele registrelor şi formularelor contabile tipizate, comune pe economie, care nu au regim special, pentru activitatea financiarã şi contabila" din Normele metodologice de întocmire şi utilizare a formularelor tipizate, comune pe economie, care nu au regim special, privind activitatea financiarã şi contabila, precum şi modelele acestora, aprobate prin <>Ordinul ministrului finanţelor nr. 425/1998 ;
- actele normative în vigoare privind bunurile legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului.
4. Planul de conturi pentru instituţiile publice se modifica şi se completeazã potrivit anexei nr. 1.
5. Conţinutul şi funcţiunea conturilor introduse sunt prevãzute în anexa nr. 2.
6. Monografia privind înregistrarea în contabilitate a principalelor operaţiuni este cuprinsã în anexa nr. 3.
7. Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentele precizãri.



ANEXA 1


la precizãri
------------


COMPLETĂRI
în planul de conturi pentru instituţiile publice



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Clasa Simbolul conturilor Funcţiunea


Sintetice Analitice activ/pasiv)


──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Conturi introduse:
1. Disponibil din valorificarea
bunurilor intrate în proprie-
tatea privatã a statului 1 171 A
2. Bunuri legal confiscate sau
intrate, potrivit legii, în
proprietatea privatã a
statului 6 607 A
3. Bunuri în custodie sau în
consignaţie la terţi 6 608 A
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



ANEXA 2
-------
la precizãri
------------

CONŢINUTUL ŞI FUNCŢIUNEA CONTURILOR INTRODUSE

Contul 171 "Disponibil din valorificarea bunurilor intrate în proprietatea
privatã a statului"

Cu ajutorul acestui cont direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, precum şi direcţiile regionale vamale ţin evidenta veniturilor încasate din valorificarea bunurilor legal intrate în proprietatea privatã a statului, colectate în contul 50.85 "Disponibil din valorificarea bunurilor intrate în proprietatea privatã a statului conform <>Ordonanţei Guvernului nr. 128/1998 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare", deschis la trezoreria statului, potrivit legii.
Contul 171 "Disponibil din valorificarea bunurilor intrate în proprietatea privatã a statului" este un cont de activ. În debitul contului se înregistreazã sumele încasate din valorificarea bunurilor intrate în proprietatea privatã a statului, potrivit legii, iar în credit, plãţile efectuate în vederea acoperirii cheltuielilor cu valorificarea bunurilor respective, precum şi cu sumele vãrsate în contul bugetului de stat, potrivit legii. Soldul debitor al contului reprezintã disponibilitãţile bãneşti existente în contul deschis la trezoreria statului.
Contul 171 "Disponibil din valorificarea bunurilor intrate în proprietatea privatã a statului" se debiteaza prin creditul conturilor:
13 "Casa"
- cu sumele depuse în numerar în contul de disponibil reprezentând încasãri din valorificarea bunurilor intrate în proprietatea privatã a statului.
220 "Debitori"
- cu sumele restituite din contul bugetului de stat, potrivit legii.
225 "Clienţi"
- cu sumele încasate din valorificarea bunurilor intrate în proprietatea privatã a statului.
Contul 171 "Disponibil din valorificarea bunurilor intrate în proprietatea privatã a statului" se crediteaza prin debitul conturilor:
13 "Casa"
- cu sumele ridicate din contul de disponibil, pentru acoperirea cheltuielilor prevãzute de lege.
119.01 "Disponibil din fonduri cu destinaţie specialã şi de redistribuire"
- cu sumele transferate din contul de disponibil reprezentând fonduri pentru stimularea personalului constituite potrivit legii.
220 "Debitori"
- cu sumele ce urmeazã sa fie restituite din contul bugetului de stat.
231 "Creditori"
- cu sumele restituite în baza hotãrârii judecãtoreşti rãmase definitive, reprezentând contravaloarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului (în cazul în care bunurile au fost valorificate).
232 "Decontãri cu bugetul statului"
- cu sumele virate în contul bugetului de stat, potrivit legii.
234 "Furnizori"
- cu sumele plãtite furnizorilor pentru materiale aprovizionate sau pentru lucrãri executate şi servicii prestate, în vederea valorificãrii bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului.

Contul 307 "Fondul bunurilor care alcãtuiesc
domeniul privat al statului"*)

-----------
*) Contul 307 "Fondul bunurilor care alcãtuiesc domeniul privat al statului" a fost introdus în Planul de conturi pentru instituţii publice prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.031/1999 pentru aprobarea Normelor metodologice privind înregistrarea în contabilitate a bunurilor care alcãtuiesc domeniul public al statului şi al unitãţilor administrativ-teritoriale, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 620 din 17 decembrie 1999.

Cu ajutorul acestui cont direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, precum şi direcţiile regionale vamale ţin evidenta bunurilor intrate în proprietatea privatã a statului, potrivit legii.
Contul 307 "Fondul bunurilor care alcãtuiesc domeniul privat al statului" este un cont de pasiv. În creditul contului se înregistreazã bunurile intrate în proprietatea privatã a statului, iar în debit bunurile respective scãzute din evidenta, potrivit legii.
Soldul creditor al contului reprezintã bunurile care alcãtuiesc patrimoniul privat al statului la un moment dat.
Contul 307 "Fondul bunurilor care alcãtuiesc domeniul privat al statului" se crediteaza prin debitul contului:
607 "Bunuri legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului"
- cu valoarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului.
Contul 307 "Fondul bunurilor care alcãtuiesc domeniul privat al statului" se debiteaza prin creditul conturilor:
607 "Bunuri legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului"
- cu valoarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, scãzute din evidenta.
608 "Bunuri în custodie sau în consignaţie la terţi"
- cu valoarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, valorificate în regim de consignaţie.

Contul 607 "Bunuri legal confiscate sau intrate, potrivit legii,
în proprietatea privatã a statului"

Cu ajutorul acestui cont direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, precum şi direcţiile regionale vamale ţin evidenta existenţei şi miscarii bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului.
Contabilitatea analitica se tine pe feluri sau pe categorii de bunuri grupate pe magazii (gestiuni) potrivit metodei folosite (operativ-contabila, cantitativ-valoricã, global-valoricã).
Contul 607 "Bunuri legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului" este un cont de activ. În debitul contului se înregistreazã bunurile confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, iar în credit bunurile scãzute din evidenta, potrivit legii.
Soldul debitor al contului reprezintã valoarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, existente în stoc la un moment dat.
Contul 607 "Bunuri legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului" se debiteaza prin creditul conturilor:
307 "Fondul bunurilor care alcãtuiesc domeniul privat al statului"
- cu valoarea bunurilor confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului.
608 "Bunuri în custodie sau în consignaţie la terţi"
- cu valoarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, aduse de la terţi.
Contul 607 "Bunuri legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului" se crediteaza prin debitul conturilor:
307 "Fondul bunurilor care alcãtuiesc domeniul privat al statului"
- cu valoarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, scãzute din evidenta.
608 "Bunuri în custodie sau în consignaţie la terţi"
- cu valoarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, lãsate în custodie sau în consignaţie la terţi.

Contul 608 "Bunuri în custodie sau în consignaţie la terţi"

Cu ajutorul acestui cont direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, precum şi direcţiile regionale vamale ţin evidenta bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, trimise la terţi.
Contabilitatea analitica a bunurilor aflate la terţi se tine pe unitãţi, iar în cadrul acestora, pe feluri sau grupe de bunuri.
Contul 608 "Bunuri în custodie sau în consignaţie la terţi" este un cont de activ.
În debitul contului se înregistreazã valoarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, lãsate în custodie sau în consignaţie la terţi, iar în credit bunurile valorificate sau aduse de la terţi, dupã caz.
Soldul debitor al contului reprezintã valoarea bunurilor lãsate în custodie sau în consignaţie la terţi.
Contul 608 "Bunuri în custodie sau în consignaţie la terţi" se debiteaza prin creditul contului:
607 "Bunuri legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului"
- cu valoarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, lãsate în custodie sau în consignaţie la terţi.
Contul 608 "Bunuri în custodie sau în consignaţie la terţi" se crediteaza prin debitul conturilor:
307 "Fondul bunurilor care alcãtuiesc domeniul privat al statului"
- cu valoarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, valorificate în regim de consignaţie.
607 "Bunuri legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului"
- cu valoarea bunurilor legal confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului, aduse de la terţi.



ANEXA 3


la precizãri
------------

MONOGRAFIE
pentru înregistrarea în contabilitate a
principalelor operaţiuni privind bunurile legal confiscate
sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a statului



──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Contul Contul
crt. Explicatia operaţiunii debitor creditor
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

1. Intrarea în patrimoniu a bunurilor:

- evidentierea bunurilor legal confiscate sau intrate, 607 307
potrivit legii, în baza procesului-verbal de predare-
primire (titlu de proprietate) şi a procesului-verbal
de evaluare

2. Valorificarea bunurilor şi ieşirea lor din patrimoniu:

a) prin magazine aparţinând organului de valorificare
sau prin vânzare directa de la locul de depozitare:

- evidentierea facturilor cãtre clienţi la valoarea 225 531
menţionatã în procesul-verbal de evaluare

- evidentierea majorãrilor de întârziere datorate 225 531
pentru neplata la termen a facturilor

- încasarea sumelor în contul de disponibil sau în 171,13 225
numerar, dupã caz, de la clienţi, potrivit legii

- încasãri în numerar pentru bunuri valorificate în 13 232
sistem comercial en detail

- crearea obligaţiei de plata cãtre bugetul de stat 531 232
a sumelor datorate

- depunerea numerarului la casieria trezoreriei 171 13
statului

- evidentierea cheltuielilor ce se acoperã, potrivit 232 %
legii, din sumele obţinute din valorificare 231,
234 etc.

- evidentierea plãţilor ce se efectueazã, potrivit 231, 234 13, 171
legii, din sumele obţinute din valorificare

- vãrsarea la bugetul de stat a sumelor încasate 232 171
din valorificarea bunurilor

- evidentierea sumelor ce urmeazã sa fie restituite % 171
din contul bugetului de stat, în situaţia în care 220,
documentele justificative se prezintã dupã vãrsarea 232 (în roşu)
disponibilitãţilor în contul de venituri al bugetului
de stat

- încasarea sumelor de la bugetul de stat, în 171 220
contul de disponibil

- scãderea din gestiune a bunurilor vândute 307 607

b) prin licitaţie publica:

- evidentierea garanţiei pentru oferta depusa de 110 231
participanţii la licitaţie

- evidentierea facturilor cãtre clienţi la valoarea de 225 531
licitaţie

- evidentierea majorãrilor de întârziere datorate 225 531
pentru neplata la termen a facturilor

- încasarea sumelor în contul de disponibil sau în 171, 13 225
numerar, dupã caz, de la clienţi

- crearea obligaţiei de plata cãtre bugetul de stat 531 232

- depunerea numerarului la casieria trezoreriei 171 13
statului

- evidentierea cheltuielilor ce se acoperã, potrivit 232 %
legii, din sumele obţinute din valorificare 231,
234 etc.

- evidentierea plãţilor ce se efectueazã, potrivit 231, 234 13, 171
legii, din sumele obţinute din valorificare

- vãrsarea la bugetul de stat a sumelor încasate 232 171
din valorificarea bunurilor confiscate

- restituirea integrala a garanţiei de participare la 231 110
licitaţie participanţilor care nu au câştigat licitaţia
sau castigatorului licitaţiei, în condiţiile legii

- pierderea dreptului castigatorului licitaţiei la 231 %
restituirea garanţiei şi virarea acesteia la bugetul 231/BRM
de stat sau la Societatea Comercialã "Bursa 232
Romana de Mãrfuri" - S.A., în condiţiile legii
% 110
231/BRM
232

- scãderea din gestiune a bunurilor vândute 307 607

c) în regim de consignaţie

- evidentierea predãrii bunurilor în consignaţie la 608 607
terţi pe baza avizului de însoţire a mãrfii

- evidentierea facturilor cãtre clienţi pentru bunurile 225 531
vândute

- evidentierea majorãrilor de întârziere datorate 225 531
pentru neplata la termen a facturilor

- înregistrarea sumelor încasate în urma valorificãrii 171 225
bunurilor prin consignaţie

- crearea obligaţiei de plata cãtre bugetul statului 531 232

- evidentierea cheltuielilor ce se acoperã, potrivit 232 %
legii, din sumele obţinute din valorificare 231,
234 etc.

- evidentierea plãţilor ce se efectueazã, potrivit 231, 232 13, 171
legii, din sumele obţinute din valorificare

- vãrsarea la bugetul de stat a sumelor încasate 232 171
din valorificarea bunurilor confiscate

- scãderea din gestiune a bunurilor vândute 307 608

- evidentierea restituirii bunurilor în consignaţie la 607 608
terţi pe baza avizului de însoţire a mãrfii

3. Creşterea sau reducerea valorii bunurilor confiscate 607 307
în condiţiile legii (în negru sau în roşu, dupã caz)

4. Restituirea în baza hotãrârii judecãtoreşti rãmase 307 607
definitive a bunurilor legal confiscate sau intrate,
potrivit legii, în proprietatea privatã a statului

5. Restituirea în baza hotãrârii judecãtoreşti rãmase
definitive a contravalorii bunurilor legal confiscate
sau intrate, potrivit legii, în proprietatea privatã a
statului (în cazul în care bunurile respective au fost
valorificate)

- înregistrarea sumelor datorate 220 231

- încasarea sumelor de la bugetul de stat 171 220

- plata în numerar sau prin virament 231 13, 171

6. Scãderea din evidenta a bunurilor care nu au fost
valorificate sau restituite în condiţiile legii

a) atribuirea gratuita în baza proceselor-verbale de 307 607
atribuire gratuita, dupã plata taxelor datorate,
potrivit legii

- evidentierea facturilor cãtre unitãţile de colectare 225 531
şi valorificare a deşeurilor

- încasarea facturilor 171 225

- crearea obligaţiei de plata cãtre bugetul de stat 531 232

- vãrsarea sumelor datorate bugetului de stat 232 171

b) pe baza procesului-verbal de scoatere din
funcţiune a mijloacelor fixe, de declasare a unor
bunuri materiale, dezmembrarea bunurilor şi
valorificarea componentelor rezultate, inclusiv
a ambalajelor, dupã caz

- înregistrarea valorii materialelor rezultate din 600.09 531
dezmembrarea bunurilor de natura mijloacelor fixe

- vânzarea materialelor rezultate din dezmembrare 225 600.09

- încasarea clienţilor 13, 171 225

- crearea obligaţiei cãtre bugetul de stat 531 232

- înregistrarea cheltuielilor efectuate pentru 232 %
dezmembrarea bunurilor de natura mijloacelor fixe 231,
234 etc.

- evidentierea plãţilor ce se efectueazã, potrivit 231, 234 13, 171
legii, din sumele obţinute din valorificare

- vãrsarea sumelor datorate bugetului de stat 232 171

c) distrugerea bunurilor care nu îndeplinesc 307 607
condiţiile de valorificare şi atribuire gratuita,
pe baza procesului-verbal de distrugere

7. Cheltuieli efectuate din bugetul Ministerului 410 700
Finanţelor Publice, în situaţia în care veniturile
obţinute din valorificarea bunurilor sunt mai mici
decât cheltuielile efectuate, potrivit legii (cap. 72.01
"Alte acţiuni" subcap. 72.01.50 "Alte cheltuieli",
alin. 30.07 "Alte cheltuieli autorizate prin dispoziţiile
legale"

8. Constituirea fondurilor pentru stimularea 232 337.07
personalului potrivit dispoziţiilor legale şi 119.01 171
transferarea sumelor aferente în contul de
disponibil din fonduri cu destinaţie specialã
şi de redistribuire

9. Scãderea din evidenta, în condiţiile reglementãrilor 225 531
privind executarea creanţelor bugetare, a sumelor
neîncasate din valorificarea bunurilor legal
confiscate sau intrate, potrivit legii, în proprietatea
privatã a statului (în roşu)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────



-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016