Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 178 din 31 mai 2017  pentru stabilirea elementelor de identificare şi a procedurii de distribuire a acestora, precum şi tipul cheltuielilor aferente, prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 39/2017 pentru aprobarea schemei ,,Ajutor de minimis pentru aplicarea programului de susţinere a produsului tomate în spaţii protejate“, beneficiarilor, condiţiilor de eligibilitate, modului de acordare a ajutorului de minimis, valorii anuale totale a acestuia, precum şi a modalităţilor de verificare şi control    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 178 din 31 mai 2017 pentru stabilirea elementelor de identificare şi a procedurii de distribuire a acestora, precum şi tipul cheltuielilor aferente, prevăzute de Hotărârea Guvernului nr. 39/2017 pentru aprobarea schemei ,,Ajutor de minimis pentru aplicarea programului de susţinere a produsului tomate în spaţii protejate“, beneficiarilor, condiţiilor de eligibilitate, modului de acordare a ajutorului de minimis, valorii anuale totale a acestuia, precum şi a modalităţilor de verificare şi control

EMITENT: Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 420 din 7 iunie 2017
    Văzând Referatul de aprobare nr. 258.869 din 29.05.2017 al Direcţiei generale politici agricole,
    în baza prevederilor art. 5^1 alin. (3) din Hotărârea Guvernului nr. 39/2017 pentru aprobarea schemei „Ajutor de minimis pentru aplicarea programului de susţinere a produsului tomate în spaţii protejate“, beneficiarilor, condiţiilor de eligibilitate, modului de acordare a ajutorului de minimis, valorii anuale totale a acestuia, precum şi a modalităţilor de verificare şi control, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 9 alin. (5) din Hotărârea Guvernului nr. 30/2017 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, precum şi pentru modificarea art. 6 alin. (6) din Hotărârea Guvernului nr. 1.186/2014 privind organizarea şi funcţionarea Autorităţii pentru Administrarea Sistemului Naţional Antigrindină şi de Creştere a Precipitaţiilor, cu modificările ulterioare,
    ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale emite următorul ordin:
    CAP. I
    Dispoziţii generale
    ART. 1
    (1) Prezentul ordin stabileşte elementele de identificare a producătorilor agricoli înscrişi în Registrul unic pentru accesarea Programului de susţinere a produsului tomate în spaţii protejate, denumiţi în continuare producători agricoli, procedura prin care acestea sunt distribuite, precum şi cheltuielile aferente emiterii şi distribuirii acestora.
    (2) Producătorii agricoli care valorifică tomatele în spaţii de vânzare, precum pieţe agroalimentare, târguri şi pieţe ambulante vor purta elemente de identificare.
    (3) Prin această modalitate consumatorul este informat corect asupra provenienţei mărfii, asigurând creşterea credibilităţii produselor autohtone.
    (4) Distribuirea elementelor de identificare către producătorii agricoli se derulează prin structurile teritoriale ale Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, respectiv direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti.
    (5) Monitorizarea distribuirii elementelor de identificare se realizează de către structurile cu atribuţii în inspecţii tehnice din cadrul direcţiilor pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti şi de către Direcţia generală control, antifraudă şi inspecţii din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, conform anexei nr. 2 la prezentul ordin.

    CAP. II
    Elementele de identificare a producătorilor agricoli
    ART. 2
    (1) Producătorii agricoli care valorifică produsul tomate în spaţii de vânzare, precum pieţe agroalimentare, târguri şi pieţe ambulante, se identifică printr-un element de identificare ce conţine aceleaşi date de pe placa indicator prevăzută la art. 5 alin. (1) lit. a) din Hotărârea Guvernului nr. 39/2017 pentru aprobarea schemei „Ajutor de minimis pentru aplicarea programului de susţinere a produsului tomate în spaţii protejate“, beneficiarilor, condiţiilor de eligibilitate, modului de acordare a ajutorului de minimis, valorii anuale totale a acestuia, precum şi a modalităţilor de verificare şi control, cu modificările şi completările ulterioare, afişat într-un loc vizibil cumpărătorilor, fără a se deteriora.
    (2) Pe elementul de identificare sunt imprimate inscripţii care permit recunoaşterea în spaţiile de vânzare prevăzute la alin. (1) a producătorilor agricoli, asigurând respectarea principiului trasabilităţii produsului tomate.
    (3) Elementul de identificare trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe:
    a) să fie confecţionat din hârtie A4, plastifiat transparent;
    b) să fie imprimat, faţă-verso, cu titulatura „PROGRAM SUSŢINERE TOMATE 2017, beneficiar nr. ..........., Direcţia pentru Agricultură a Judeţului ............/Municipiului Bucureşti“, de culoare negru, format Times New Roman, dimensiune 48, bold.

    (4) Modelul elementului de identificare este prevăzut în anexa nr. 1, care face parte integrantă din prezentul ordin.

    CAP. III
    Procedura de distribuire a elementelor de identificare
    ART. 3
    (1) Direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti transmit către Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale - Direcţia generală politici agricole situaţia centralizatoare a necesarului de elemente de identificare a producătorilor agricoli conform anexei nr. 3 la prezentul ordin, împreună cu elementele de identificare completate.
    (2) Pe baza situaţiei centralizatoare, Direcţia generală buget finanţe şi fonduri europene eliberează din magazie consumabilele necesare imprimării şi plastifierii elementelor de identificare prevăzute la art. 2.
    (3) Imprimarea se asigură de către Direcţia generală politici agricole.
    (4) Direcţia generală buget finanţe şi fonduri europene asigură plastifierea elementelor de identificare.
    (5) Distribuirea elementelor de identificare către fiecare direcţie pentru agricultură judeţeană şi a municipiului Bucureşti se realizează de către Direcţia generală politici agricole, pe bază de proces-verbal.
    (6) Direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti asigură şi pun la dispoziţia producătorilor agricoli elementele de identificare necesare, pe bază de tabel nominal cu semnătura de primire.
    (7) Direcţiile pentru agricultură judeţene şi a municipiului Bucureşti transmit săptămânal către Direcţia de monitorizare, inspecţii, verificare şi control din cadrul Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale situaţia centralizatoare a distribuirii elementelor de identificare, conform modelului prevăzut în anexa nr. 2 la prezentul ordin.

    CAP. IV
    Cheltuielile aferente elementelor de identificare
    ART. 4
    Cheltuielile aferente emiterii şi distribuirii elementelor de identificare a producătorilor beneficiari ai Programului de susţinere a produsului tomate în spaţii protejate se asigură din resursele financiare aprobate Ministerului Agriculturii şi Dezvoltării Rurale, la capitolul 83.01 „Agricultura, silvicultură, piscicultură şi vânătoare“, titlul „Bunuri şi servicii“.

    ART. 5
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 6
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul agriculturii şi dezvoltării rurale,
                    Petre Daea

    Bucureşti, 31 mai 2017.
    Nr. 178.
    ANEXA NR. 1

                                       (Model)
                              Elementul de identificare
    ┌──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
    │ PROGRAM SUSŢINERE TOMATE │
    │ 2017 │
    │ │
    │BENEFICIAR NR. ......................................................... │
    │ │
    │DAJ ............................. │
    │ │
    │ │
    └──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘

    ANEXA NR. 2
    (Model)
    Situaţia centralizatoare a distribuirii elementelor de identificare
    Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
    Direcţia pentru Agricultură a Judeţului ………………/a Municipiului Bucureşti

    ┌────┬───────────────────┬───────────────────────────────┬─────────────────────┐
    │Nr. │Numele şi prenumele│ Cererea de înscriere │ Data distribuirii │
    │crt.│ beneficiarului │Registrul unic pentru accesarea│ elementului de │
    │ │ │Programului de susţinere a │ identificare │
    │ │ │produsului tomate în spaţii │ │
    │ │ │ protejate (nr./data) │ │
    ├────┼───────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────────────┤
    │ │ │ │ │
    ├────┼───────────────────┼───────────────────────────────┼─────────────────────┤
    │ │ │ │ │
    └────┴───────────────────┴───────────────────────────────┴─────────────────────┘
                     Director executiv,
         .........................................
         (numele, prenumele, funcţia şi semnătura)

    ANEXA NR. 3
    (Model)
    Situaţia centralizatoare a necesarului de elemente de identificare a producătorilor agricoli
    Ministerul Agriculturii şi Dezvoltării Rurale
    Direcţia pentru Agricultură a Judeţului ……......…………/a Municipiului Bucureşti

    ┌────┬─────────────────────┬───────────────────────────────────────────────────┐
    │Nr. │ Numele şi prenumele │Registrul unic pentru accesarea Programului de │
    │crt.│ beneficiarului │ susţinere a produsului tomate în spaţii │
    │ │ │ protejate (nr./data) │
    ├────┼─────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┤
    │ │ │ │
    ├────┼─────────────────────┼───────────────────────────────────────────────────┤
    │ │ │ │
    └────┴─────────────────────┴───────────────────────────────────────────────────┘
                          Director executiv,
              .........................................


    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016