Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 171 din 3 noiembrie 2016  pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei generale juridice, aprobat prin Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 100/2011    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 171 din 3 noiembrie 2016 pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei generale juridice, aprobat prin Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 100/2011

EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR INTERNE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 886 din 4 noiembrie 2016

    În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:

    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Direcţiei generale juridice, aprobat prin Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 100/2011, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 400 din 8 iunie 2011, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. La articolul 5 alineatul (1), litera f) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "f) Serviciul 5 - Drept internaţional;".

    2. La articolul 8 alineatul (1), litera c) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "c) întocmeşte, pe baza contribuţiei celorlalte structuri ale ministerului, sau contribuie la întocmirea documentelor programatice care privesc planificarea promovării proiectelor de acte normative la nivelul ministerului sau al Guvernului;".

    3. La articolul 8 alineatul (3), litera m) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "m) constituie şi actualizează evidenţa consilierilor juridici în activitate din unităţile aparatului central al ministerului, instituţiile şi structurile din subordinea ministerului şi din unităţile subordonate acestora;".

    4. La articolul 8 alineatul (4), literele a)-d) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "a) ţine evidenţa actelor normative nepublicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, comunicate ministerului, a ordinelor şi instrucţiunilor ministrului afacerilor interne, cu excepţia celor de personal sau din domeniul organizatoric, a acordurilor colective şi a contractelor colective de muncă încheiate la nivelul ministerului, precum şi a proiectelor de acte normative elaborate sau avizate de minister;
    b) asigură depozitarea originalelor ordinelor şi instrucţiunilor ministrului afacerilor interne, cu excepţia celor de personal sau din domeniul organizatoric, precum şi a convenţiilor sau documentelor încheiate de minister cu alte ministere sau instituţii din România şi a rezervei acestora, a câte unui exemplar al protocoalelor de colaborare încheiate cu alte ministere din România, precum şi a actelor normative nepublicate în Monitorul Oficial al României comunicate ministerului;
    c) asigură înregistrarea, evidenţa, multiplicarea, prin tipografia ministerului, şi difuzarea ordinelor şi instrucţiunilor ministrului afacerilor interne care nu se publică în Monitorul Oficial al României la celelalte structuri ale ministerului, păstrează evidenţa difuzărilor şi după abrogarea/ieşirea din vigoare a acestora şi sesizează conducerea ministerului, unităţile din aparatul central al ministerului, precum şi instituţiile şi structurile aflate în subordinea ministerului cu privire la sarcinile ce le revin din aceste acte normative;
    d) asigură transmiterea ordinelor şi instrucţiunilor ministrului afacerilor interne, pentru publicare, Monitorului Oficial al României, potrivit reglementărilor legale în vigoare."

    5. La articolul 14, litera a) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "a) întocmeşte sau contribuie la întocmirea documentelor programatice care privesc planificarea promovării proiectelor de acte normative la nivelul ministerului sau al Guvernului;".

    6. La articolul 19, litera p) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "p) organizează şi păstrează evidenţa consilierilor juridici în activitate din unităţile aparatului central al ministerului, instituţiile şi structurile din subordinea ministerului şi din unităţile subordonate acestora;".

    7. La articolul 20, literele g) şi h) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "g) ţine evidenţa şi asigură depozitarea originalelor ordinelor şi instrucţiunilor ministrului afacerilor interne, cu excepţia celor de personal sau din domeniul organizatoric, convenţiilor sau altor documente încheiate de minister cu alte ministere sau instituţii şi a rezervei acestora, a unui exemplar al protocoalelor de colaborare interministerială la care ministerul este parte, precum şi a actelor normative nepublicate în Monitorul Oficial al României, Partea I, comunicate ministerului;
    h) asigură transmiterea ordinelor şi instrucţiunilor ministrului afacerilor interne, spre publicare, la Monitorul Oficial al României, Partea I, potrivit reglementărilor legale în vigoare; asigură înregistrarea, evidenţa, multiplicarea, prin tipografia ministerului, şi difuzarea ordinelor şi instrucţiunilor ministrului afacerilor interne care nu se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I, la celelalte structuri ale ministerului, păstrează evidenţa difuzărilor şi după abrogarea/ieşirea din vigoare a acestora;".

    8. La articolul 20, după litera ş) se introduce o nouă literă, litera t) cu următorul cuprins:
    "t) redactează, din dispoziţia conducerii direcţiei generale, proiecte de adrese către celelalte structuri din cadrul ministerului."

    9. Anexa nr. 1 se înlocuieşte cu anexa la prezentul ordin.

    10. Anexele nr. 3-6 se abrogă.

    11. În titlul secţiunii a 3-a din cap. V şi în cuprinsul articolului 16 denumirea "Biroul drept european, internaţional, umanitar şi drepturile omului" se înlocuieşte cu denumirea "Serviciul 5 - Drept internaţional".

    ART. II
    Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 100/2011 pentru aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Direcţiei generale juridice, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 400 din 8 iunie 2011, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu modificările şi completările aduse prin prezentul ordin, se va republica în Monitorul Oficial al României, Partea I, dându-se textelor o nouă numerotare.
    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                         Ministrul afacerilor interne,
                             Ioan-Dragoş Tudorache

    Bucureşti, 3 noiembrie 2016.
    Nr. 171.

    ANEXĂ*)
    (Anexa nr. 1 la regulament)
──────────
    *) Anexa este reprodusă în facsimil.
──────────

                                 ORGANIGRAMA
                          Direcţiei generale juridice


                                                   ┌────────────────┐
                                                   │DIRECTOR GENERAL│
                                                   └───────┬────────┘
                                                           │
                       ┌──────────────────────────────────┬┴────────────────────────────────┐
                       │ │ │
             ┌─────────┴──────┐ ┌───────────┴─────────────┐ ┌───────────┴────┐
             │DIRECTOR GENERAL│ │DIRECTOR GENERAL ADJUNCT/│ │DIRECTOR GENERAL│
             │ ADJUNCT │ │ LOCŢIITOR ŞEF DIRECŢIE │ │ ADJUNCT │
             └────────┬───────┘ │ GENERALĂ │ └──────────┬─────┘
                      │ └────────┬────────────────┘ │
        ┌─────────────┴─┬───────────────┐ │ │
        │ │ │ │ │
 ┌──────┴──────┐ ┌──────┴──────┐ ┌──────┴──────┐ │ ┌─────────────┐ ┌─────────────┐ │ ┌─────────────┐
 │ Serviciul 1 │ │ Serviciul 2 │ │ Serviciul 5 │ │ │ Serviciul 3 │ │ Serviciul 4 │ │ │ │
 │Reglementări │ │ Relaţia cu │ │ Drept │ │ │ Contencios │ │ Contracte, │ │ │ Biroul │
 │pentru ordine│ │ Guvernul şi │ │internaţional│ ├─┤ │ │ coordonare, │ │ │ Secretariat │
 │ publică şi │ │ Parlamentul │ │ │ │ │ │ │ asistenţă, │ │ │ şi evidenţă │
 │ securitate │ │ │ │ │ │ │ │ │ juridică şi ├──┴──┤ │
 │ naţională │ │ │ │ │ │ │ │ │ jurisdicţia │ │ │
 └─────────────┘ └─────────────┘ └─────────────┘ │ └─────────────┘ │imputaţiilor │ │ │
                                                       │ ┌─────────────┐ │ │ │ │
                                                       │ │Structura de │ └─────────────┘ └─────────────┘
                                                       └─┤ securitate/ │
                                                         │ CSTIC │
                                                         └─────────────┘


                                     ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016