Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 166 din 8 decembrie 2011  privind procedura interna de avizare a structurilor si a personalului care gestioneaza asistenta financiara nerambursabila comunitara, prevazute la art. 4 alin. (7) lit. a) din Hotararea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 166 din 8 decembrie 2011 privind procedura interna de avizare a structurilor si a personalului care gestioneaza asistenta financiara nerambursabila comunitara, prevazute la art. 4 alin. (7) lit. a) din Hotararea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare

EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR EUROPENE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 888 din 15 decembrie 2011

    Având în vedere prevederile art. 6 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 9 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 967/2011 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Europene, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul afacerilor europene emite urmãtorul ordin:

    ART. 1
    (1) Pentru a beneficia de majorãrile salariale prevãzute la art. 4 alin. (1)-(6) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, instituţiile publice solicitã Ministerului Afacerilor Europene avizarea structurilor şi a personalului cu atribuţii prevãzute la art. 4 alin. (7) lit. a) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    (2) Dosarul în baza cãruia se solicitã avizarea structurilor şi a personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare, conform art. 1 lit. a) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se întocmeşte şi se depune la registratura Ministerului Afacerilor Europene şi conţine urmãtoarele documente:
    a) cererea de avizare;
    b) regulamentul de organizare şi funcţionare al instituţiei publice;
    c) structura organizatoricã a instituţiei publice;
    d) ordinul/decizia de constituire a structurilor prevãzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 9 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, emis/emisã de cãtre conducãtorul instituţiei respective;
    e) ordinul/decizia de numire/încadrare a personalului pentru care se solicitã avizarea pe posturi cu atribuţii în gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare, emis/emisã de cãtre conducãtorul instituţiei respective, care va cuprinde şi lista persoanelor numite/încadrate în funcţie;
    f) fişele de post ale personalului pentru care se solicitã avizarea, aprobate în condiţiile legii, care sã cuprindã toate atribuţiile şi timpul alocat în procente pentru îndeplinirea acestora;
    g) statul de funcţii al structurii din care face parte personalul pentru care se solicitã avizarea;
    h) nota de fundamentare privind necesitatea şi numãrul de persoane alocate în cazul personalului din cadrul structurii prevãzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 16 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, avizatã de conducerea structurilor prevãzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 1, 2, 5, 7-15 din aceeaşi hotãrâre, dupã caz, şi aprobatã de conducãtorul instituţiei.
    ART. 2
    (1) Emiterea avizului favorabil sau respingerea cererii de avizare se realizeazã de cãtre ministrul afacerilor europene sau de cãtre persoana delegatã, în baza unui aviz consultativ, respectiv a unui document justificativ cu caracter consultativ, elaborate de Direcţia generalã autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale (DG ACIS).
    (2) În cazul personalului cu atribuţii de gestionare a mecanismului financiar al Spaţiului Economic European 2009 - 2014, avizul consultativ emis de DG ACIS este contrasemnat de Direcţia asistenţã spaţiul economic european (DA SEE) din cadrul Ministerului Afacerilor Europene.
    (3) Documentul justificativ cu caracter consultativ în baza cãruia se emite respingerea cererii de avizare cuprinde motivele care stau la baza propunerii respingerii cererii de avizare, care sunt preluate în scrisoarea de respingere semnatã de cãtre ministrul afacerilor europene sau de cãtre persoana delegatã.
    ART. 3
    Motivele de respingere a cererii de avizare sunt:
    a) netransmiterea de cãtre instituţia publicã ce solicitã eliberarea avizului favorabil a unuia sau a mai multor documente dintre cele prevãzute la art. 1 alin. (2);
    b) neîndeplinirea criteriilor prevãzute la art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    c) nerespectarea condiţiilor de formã şi fond a documentelor prevãzute la art. 1 alin. (2), în cazul documentelor reglementate prin acte normative;
    d) netransmiterea tuturor informaţiilor solicitate de Ministerul Afacerilor Europene pentru eliberarea avizului favorabil.
    ART. 4
    Instituţia publicã a cãrei cerere de avizare a fost respinsã poate înainta o nouã cerere doar dupã remedierea problemelor constatate şi menţionate în scrisoarea de respingere a cererii de avizare emisã de Ministerul Afacerilor Europene.
    ART. 5
    (1) Ministrul afacerilor europene sau persoana delegatã poate retrage avizul acordat în urmãtoarele cazuri:
    a) în cazul în care instituţiile publice al cãror personal beneficiazã de majorãri salariale nu comunicã Ministerului Afacerilor Europene orice modificare de personal, structurã, organizare şi/sau funcţionare, intervenitã dupã obţinerea avizului, împreunã cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 8 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    b) în cazul în care Ministerul Afacerilor Europene constatã încãlcãri ale prevederilor art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    (2) Dupã remedierea problemelor constatate şi care au stat la baza retragerii avizului favorabil, eliberarea unui nou aviz favorabil se va face la cerere, potrivit aceloraşi reguli generale.
    ART. 6
    Cererea de avizare, avizul favorabil, avizul consultativ şi documentul justificativ privind respingerea cererii de avizare se întocmesc potrivit modelelor prevãzute în anexele nr. 1-4, care fac parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 7
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                         Ministrul afacerilor europene,
                                 Leonard Orban

    Bucureşti, 8 decembrie 2011.
    Nr. 166.


    ANEXA 1


    [Antetul instituţiei solicitante]
    Nr. ........... din .............

                                     CERERE
            privind avizarea structurilor şi a personalului care au
                 ca obiect de activitate gestionarea asistenţei
                      financiare nerambursabile comunitare

    Stimate domnule ministru,
    în temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. a) şi alin. (9) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    vã rugãm sã eliberaţi un aviz favorabil prin care sã fie atestat faptul cã urmãtoarele structuri şi/sau persoane din cadrul ..../(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)....... au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevãzute la art. 2 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare:


 ┌────┬──────────────────────┬───────────────────┬──────────────────────────┐
 │Nr. │Persoanele pentru care│ │ Structura din care fac │
 │crt.│ se solicitã avizarea │ Funcţia │parte (direcţia generalã, │
 │ │favorabilã (numele şi │ │ direcţia, serviciul, │
 │ │ prenumele) │ │ biroul, compartimentul) │
 ├────┼──────────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────┤
 │ 1. │ ............... │ ............ │ .................... │
 ├────┼──────────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────┤
 │ 2. │ ............... │ ............ │ .................... │
 ├────┼──────────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────┤
 │ 3. │ ............... │ ............ │ .................... │
 └────┴──────────────────────┴───────────────────┴──────────────────────────┘



    Domnului ...................,
    ministrul afacerilor europene

    Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre desemnatã în acest sens este doamna/domnul ........................ (tel. ..................., fax ...................., e-mail ....................).

                                   Cu stimã,
                    ........../(numele şi prenumele)........

                          ....../(funcţia)...........
                                    [L.S.]


    ANEXA 2


    MINISTERUL AFACERILOR EUROPENE
    Nr. ......../.................

                                 AVIZ FAVORABIL

    În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. a) şi alin. (9) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    având în vedere Cererea ..../(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil).... nr. ............. din ................, în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:
    1. .........................................................................;
    2. .........................................................................;
    3. .........................................................................;
    4. .........................................................................;
    5. .........................................................................;
    ............................................................................,
    Ministerul Afacerilor Europene atestã faptul cã structurile şi/sau persoanele menţionate în anexã au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevãzute la art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    Persoanele pentru care se acordã prezentul aviz favorabil beneficiazã de majorarea salarialã conform prevederilor art. 4 alin. (8) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

                        ..../(numele şi prenumele)......

                         Ministrul afacerilor europene,
                        ................./[L.S.].......


    ANEXĂ
    -----
la Avizul favorabil nr......../...........
------------------------------------------


                                     LISTA
     structurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordã avizul favorabil
                      al Ministerului Afacerilor Europene,
       conform Cererii ..../(denumirea instituţiei publice care solicitã
                             avizul favorabil)....
                     nr. ............ din .................


 ┌────┬──────────────────────┬───────────────────┬──────────────────────────┐
 │Nr. │Persoanele pentru care│ │ Structura din care fac │
 │crt.│ se solicitã avizarea │ Funcţia │parte (direcţia generalã, │
 │ │favorabilã (numele şi │ │ direcţia, serviciul, │
 │ │ prenumele) │ │ biroul, compartimentul) │
 ├────┼──────────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────┤
 │ 1. │ ............... │ ............ │ .................... │
 ├────┼──────────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────┤
 │ 2. │ ............... │ ............ │ .................... │
 ├────┼──────────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────┤
 │ 3. │ ............... │ ............ │ .................... │
 └────┴──────────────────────┴───────────────────┴──────────────────────────┘



                                   Semnãtura
                         ...........................

    ANEXA 3


    MINISTERUL AFACERILOR EUROPENE
    Direcţia generalã autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale
    Nr. ................/.................

                                AVIZ CONSULTATIV
    În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. a) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    având în vedere Cererea .../(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil).... nr. ....... din ............, în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:
    1. .........................................................................;
    2. .........................................................................;
    3. ........................................................................;
    4. .........................................................................;
    5. .........................................................................;
    ............................................................................,
    Direcţia generalã autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale atestã faptul cã structurile şi/sau persoanele menţionate în anexã au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevãzute la art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

                        ..../(numele şi prenumele).....
                               Director general,
                     ........./[L. S.]....................

    Avizat: ..../(numele şi prenumele/funcţia/data)........
    Semnãtura .................................
    Redactat: ....(numele şi prenumele/funcţia/data)..........
    Semnãtura .................................


    ANEXĂ
    -----
la Avizul consultativ nr. ......./..............
------------------------------------------------


                                     LISTA
      structurilor şi/sau persoanelor pentru care se propune acordarea
       avizului favorabil, conform Cererii .../(denumirea instituţiei
                publice care solicitã avizul favorabil).....
                  nr. ............ din .................



 ┌────┬──────────────────────┬───────────────────┬──────────────────────────┐
 │Nr. │Persoanele pentru care│ │ Structura din care fac │
 │crt.│ se solicitã avizarea │ Funcţia │parte (direcţia generalã, │
 │ │favorabilã (numele şi │ │ direcţia, serviciul, │
 │ │ prenumele) │ │ biroul, compartimentul) │
 ├────┼──────────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────┤
 │ 1. │ ............... │ ............ │ .................... │
 ├────┼──────────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────┤
 │ 2. │ ............... │ ............ │ .................... │
 ├────┼──────────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────┤
 │ 3. │ ............... │ ............ │ .................... │
 └────┴──────────────────────┴───────────────────┴──────────────────────────┘



                                   Semnãtura
                             ......................


    ANEXA 4


    MINISTERUL AFACERILOR EUROPENE
    Direcţia generalã autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale
    Nr. ........./.........

                             DOCUMENT JUSTIFICATIV
                     privind respingerea cererii de avizare

    În temeiul dispoziţiilor art. 6 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:
    1. ..........................................................................;
    2. .........................................................................;
    3. .........................................................................;
    4. .........................................................................;
    5. .........................................................................;
    ............................................................................,
    Direcţia generalã autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale propune respingerea Cererii .../(denumirea instituţiei publice care a solicitat avizul favorabil).... nr. .............. din ..................... privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexã.
    Propunerea de respingere a cererii de avizare se întemeiazã pe urmãtoarele considerente:
    ....................................................................................................................................................
    ....................................................................................................................................................
    ....................................................................................................................................................
    ....................................................................................................................................................

                         ..../(numele şi prenumele)....
                               Director general,
                     ......../[L. S.]......................

    Avizat: ....../(numele şi prenumele/funcţia/data)..........
    Semnãtura .................................
    Redactat: ...../(numele şi prenumele/funcţia/data)........
    Semnãtura .................................


    ANEXĂ
    -----
la Documentul justificativ nr. ........../..............
--------------------------------------------------------


                                     LISTA
       structurilor şi/sau persoanelor pentru care se propune respingerea
                       Cererii de avizare .../(denumirea
            instituţiei publice care solicitã avizul favorabil).....
                     nr. ......... din ...................


 ┌────┬──────────────────────┬───────────────────┬──────────────────────────┐
 │Nr. │Persoanele pentru care│ │ Structura din care fac │
 │crt.│ se solicitã avizarea │ Funcţia │parte (direcţia generalã, │
 │ │favorabilã (numele şi │ │ direcţia, serviciul, │
 │ │ prenumele) │ │ biroul, compartimentul) │
 ├────┼──────────────────────┼───────────────────┼──────────────────────────┤
 │ 1. │ ............... │ ............ │ .................... │
 └────┴──────────────────────┴───────────────────┴──────────────────────────┘



                                   Semnãtura
                          ............................

                                      ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016