Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 166 din 6 februarie 2006  privind stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal prevazute de   Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor masuri privind numarul de posturi si cheltuielile de personal in sectorul bugetar, aprobata prin   Legea nr. 367/2005 , cu modificarile ulterioare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 166 din 6 februarie 2006 privind stabilirea structurii raportarilor referitoare la cheltuielile de personal prevazute de Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor masuri privind numarul de posturi si cheltuielile de personal in sectorul bugetar, aprobata prin Legea nr. 367/2005 , cu modificarile ulterioare

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 162 din 21 februarie 2006

Având în vedere dispoziţiile <>art. 11 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 208/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 9 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor mãsuri privind numãrul de posturi şi cheltuielile de personal în sectorul bugetar, aprobatã prin <>Legea nr. 367/2005 , cu modificãrile ulterioare,

ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) În vederea monitorizãrii numãrului de posturi şi a cheltuielilor de personal în sectorul bugetar, se instituie un sistem de raportare a acestor date pentru instituţiile şi autoritãţile publice finanţate astfel:
a) integral din bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupã caz;
b) din venituri proprii şi subvenţii acordate de la bugetul de stat, bugetele locale, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupã caz;
c) integral din venituri proprii.
(2) Raportarea datelor se realizeazã la termenele prevãzute de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor mãsuri privind numãrul de posturi şi cheltuielile de personal în sectorul bugetar, aprobatã prin <>Legea nr. 367/2005 , cu modificãrile ulterioare, şi în structura stabilitã prin prezentul ordin, potrivit anexelor nr. 1, 2, 2a), 2b), 2c) şi 3 care fac parte integrantã din acesta.
ART. 2
Pe data publicãrii prezentului ordin se abrogã <>Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.064/2005 pentru stabilirea structurii raportãrilor referitoare la cheltuielile de personal prevãzute de <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 48/2005 pentru reglementarea unor mãsuri privind numãrul de posturi şi cheltuielile de personal în sectorul bugetar, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 701 din 3 august 2005.

Ministrul finanţelor publice,
Sebastian Teodor Gheorghe Vlãdescu

Bucureşti, 6 februarie 2006.
Nr. 166.


Anexa 1

Cod formular*1):
Instituţia publicã......./Localitatea......./Judeţul......
Cod*2).........

SITUAŢIE
privind repartizarea pe luni a
cheltuielilor de personal aprobate pe anul .......

Capitol*3)..................




- lei-

┌──────────────┬─────┬─────────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────┐
│ │ │ │ din care: │ │
│ │ │ ├───────────────────┬─────────────────────────────────────────────────┤ │
│ │ │ │ cheltuieli cu │ contribuţii aferente │ │
│ │ │ │ salariile │ │ │
│ │ │ ├─────┬─────────────┼───────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┬──────┤Numãr │
│ │ │ CHELTU- │ │ din care: │ │contri│contri│contri│contri│prime │contri│ de │
│ Luna │Numãr│IELI DE │ ├──────┬──────┤ │buţii │buţii │buţii │buţii │ de │buţii │pos- │
│ │rând │PERSONAL │Total│ │ │Total │pentru│pentru│pentru│pentru│asigu-│pentru│turi │
│ │ │ │ │ │ │ │asigu-│asigu-│asigu-│asigu-│rare │con- │finan-│
│ │ │ │ │ │ │ │rãrile│rãrile│rãrile│rãrile│ de │cedii │ţat │
│ │ │ │ │ │ │ │soci- │ de │soci- │de ac-│viaţã │şi in-│ │
│ │ │ │ │ │ │ │ale de│şomaj │ale de│ciden-│plã- │demni-│ │
│ │ │ │ │ │ │ │stat │ │sãnã- │te de │tite │zaţii │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │tate │muncã │ de │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ şi │anga- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │boli │jator │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │profe-│pentru│ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │sio- │anga- │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │nale │jaţi │ │ │
├──────────────┼─────┼─────────┼─────┼──────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ A │ B │ 1 │ 2 │ 03 │ 04 │05=+06+│ 06 │ 07 │ 08 │ 09 │ 10 │ 11 │ 12 │
│ │ │ │ │ │ │07+08+ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │09+10+ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │11 │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼─────────┼─────┼──────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│ianuarie │ 01 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│februarie │ 02 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│martie │ 03 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼─────────┼─────┼──────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│Total trim.I │ 04 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼─────────┼─────┼──────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│aprilie │ 05 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│mai │ 06 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│iunie │ 07 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼─────────┼─────┼──────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│Total trim.II │ 08 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼─────────┼─────┼──────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│iulie │ 09 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│august │ 10 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│septembrie │ 11 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼─────────┼─────┼──────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│Total trim.III│ 12 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼─────────┼─────┼──────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│octombrie │ 13 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│noiembrie │ 14 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│decembrie │ 15 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼─────────┼─────┼──────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│Total trim.IV │ 16 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────────────┼─────┼─────────┼─────┼──────┼──────┼───────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┼──────┤
│TOTAL │ 17 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────────┴─────┴─────────┴─────┴──────┴──────┴───────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┴──────┘



---------
*1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
*2) se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental, pentru ordonatorii principali prevãzuţi la art. 2 din O.U.G. 48/2005 si cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevãzuţi la art. 3 din O.U.G. 48/2005
*3) anexa se completeazã pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.

Nota:
Ordonatorii principali de credite bugetare, la completarea prezentei situaţii, vor avea în vedere atât aparatul propriu cât şi unitãţile aflate în subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea acestora.

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele....................
Telefon (Fax)..........................


Anexa 2)

Cod formular*1):
Instituţia publicã........ /Localitatea....../Judeţul........
Cod*2).........


SITUAŢIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
PE LUNA.......... ANUL.......



┌─────┬───────┬────────┬─────────────────┬─────────┬────────┬─────────┬────────┐
│ │ │ │ │ │ │plãţi cu-│plãţi în│
│Titlu│Articol│Alineat │ DENUMIRE │ Numãr │Program │ mulate │ luna │
│ │ │ │ INDICATORI │ rând │ anual │efectuate│ pentru │
│ │ │ │ │ │ │ lunile │care se │
│ │ │ │ │ │ │ anteri- │face ra-│
│ │ │ │ │ │ │oare *4) │portarea│
├─────┼───────┼────────┼─────────────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┤
│ A │ B │ C │ D │ E │ 01 │ 02 │ 03 │
├─────┼───────┼────────┼─────────────────┼─────────┼────────┼─────────┼────────┤
│Capitolul *3)│ │ │ │ │ │ │
│10 │ │ │CHELTUIELI DE │ │ │ │ │
│ │ │ │PERSONAL │ 01 │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │10.01 │ │Cheltuieli cu │ │ │ │ │
│ │ │ │salariile în bani│ 02 │ │ │ │
│ │ │10.01.01│Salarii de bazã │ 03 │ │ │ │
│ │ │10.01.02│Salarii de merit │ 04 │ │ │ │
│ │ │10.01.03│Indemnizaţii de │ │ │ │ │
│ │ │ │conducere │ 05 │ │ │ │
│ │ │10.01.04│Spor de vechime │ 06 │ │ │ │
│ │ │10.01.05│Spor pentru con- │ │ │ │ │
│ │ │ │diţii de muncã │ 07 │ │ │ │
│ │ │10.01.06│Alte sporuri │ 08 │ │ │ │
│ │ │10.01.07│Ore suplimentare │ 09 │ │ │ │
│ │ │10.01.08│Fond de premii, │ │ │ │ │
│ │ │ │din care: │ 10 │ │ │ │
│ │ │ │ premiul anual*6)│ 11 │ │ │ │
│ │ │10.01.09│Primã de vacanţã │ 12 │ │ │ │
│ │ │10.01.10│Fonduri pentru │ │ │ │ │
│ │ │ │posturi ocupate │ │ │ │ │
│ │ │ │prin cumul │ 13 │ │ │ │
│ │ │10.01.11│Fond aferent │ │ │ │ │
│ │ │ │plãţii cu ora │ 14 │ │ │ │
│ │ │10.01.12│Indemnizaţii plã-│ │ │ │ │
│ │ │ │tite unor per- │ │ │ │ │
│ │ │ │soane din afara │ │ │ │ │
│ │ │ │unitãţii │ 15 │ │ │ │
│ │ │10.01.13│Indemnizaţii de │ │ │ │ │
│ │ │ │delegare │ 16 │ │ │ │
│ │ │10.01.14│Indemnizaţii de │ │ │ │ │
│ │ │ │detaşare │ 17 │ │ │ │
│ │ │10.01.15│Alocaţii pentru │ │ │ │ │
│ │ │ │transportul la şi│ │ │ │ │
│ │ │ │de la locul de │ │ │ │ │
│ │ │ │muncã │ 18 │ │ │ │
│ │ │10.01.16│Alocaţii pentru │ │ │ │ │
│ │ │ │locuinţe │ 19 │ │ │ │
│ │ │10.01.30│Alte drepturi sa-│ │ │ │ │
│ │ │ │lariale în bani │ 32 │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │10.02 │ │Cheltuieli cu sa-│ │ │ │ │
│ │ │ │lariile în naturã│ 40 │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │10.02.01│Ticheta de masa │ 41 │ │ │ │
│ │ │10.02.02│Norme de hranã │ 42 │ │ │ │
│ │ │10.02.03│Uniforme şi │ │ │ │ │
│ │ │ │echipament │ │ │ │ │
│ │ │ │obligatoriu │ 43 │ │ │ │
│ │ │10.02.04│Locuinţã de ser- │ │ │ │ │
│ │ │ │viciu folosita de│ │ │ │ │
│ │ │ │salariat şi │ │ │ │ │
│ │ │ │familia sa │ 44 │ │ │ │
│ │ │10.02.06│Transportul la şi│ │ │ │ │
│ │ │ │de la locul de │ │ │ │ │
│ │ │ │muncã │ 45 │ │ │ │
│ │ │10.02.30│Alte drepturi sa-│ │ │ │ │
│ │ │ │lariale în naturã│ 70 │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │10.03 │ │Contribuţii │ 71 │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │10.03.01│Contribuţii de │ │ │ │ │
│ │ │ │asigurãri sociale│ 72 │ │ │ │
│ │ │ │de stat │ │ │ │ │
│ │ │10.03.02│Contribuţii de │ │ │ │ │
│ │ │ │asigurãri de şomaj 73 │ │ │ │
│ │ │10.03.03│Contribuţii de │ │ │ │ │
│ │ │ │asigurãri sociale│ 74 │ │ │ │
│ │ │ │de sãnãtate │ │ │ │ │
│ │ │10.03.04│Contribuţii pentru │ │ │ │
│ │ │ │asigurãrile de │ │ │ │ │
│ │ │ │accidente de munca │ │ │ │
│ │ │ │şi boli profe- │ 75 │ │ │ │
│ │ │ │sionale │ │ │ │ │
│ │ │10.03.05│Prime de asigurare │ │ │ │
│ │ │ │de viatã plãtite │ │ │ │ │
│ │ │ │de angajator pen-│ 76 │ │ │ │
│ │ │ │tru angajaţi │ │ │ │ │
│ │ │10.03.06│Contribuţii pentru │ │ │ │
│ │ │ │concedii şi in- │ 77 │ │ │ │
│ │ │ │demnizaţii │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │Numãr de posturi │ │ │ │ │
│ │ │ │aprobate │ 80 │ *5) │ X │ X │
│ │ │ │Numãr de posturi │ │ │ │ │
│ │ │ │ocupate │ 81 │ X │ X │ │
│ │ │ │Numãr de posturi │ │ │ │ │
│ │ │ │vacante │ 83 │ X │ X │ │
│ │ │ │Numãr mediu de │ │ │ │ │
│ │ │ │posturi remunerate 84 │ X │ X │ │
│ │ │ │Numãr de posturi │ │ │ │ │
│ │ │ │ocupate de per- │ │ │ │ │
│ │ │ │soane care cumu- │ │ │ │ │
│ │ │ │leazã pensia cu │ │ │ │ │
│ │ │ │salariul *7) │ 85 │ X │ X │ │
│ │ │ │Numãr de consi- │ │ │ │ │
│ │ │ │lieri locali │ 86 │ │ │ │
└─────┴───────┴────────┴─────────────────┴─────────┴────────┴─────────┴────────┘



---------
*1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
*2) se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental pentru ordonatorii principali prevãzuţi la art. 2 din O.U.G. 48/2005 şi cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevãzuţi la art. 3 din O.U.G. 48/2005
*3) anexa se oompleteazâ pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.
*4) datele trebuie sã corespunda cu cele din raportarea anterioara, cuprinse in col. 02 cumulata cu cele din col. 03.
*5) se va completa, dupa caz, cu numãrul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurãrilor sociale de stat sau alte acte normative;
*6) Sumele aferente premiului anual sunt cuprinse în fondul de premii (alineatul 10.01.08)
*7) numãrul de posturi ocupate de persoane care cumuleazâ pensia cu salariul este inclus în numãrul de posturi ocupate.

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele...................
Telefon (Fax).........................


Anexa 2a)

Cod formular*1):
Instituţia publicã........ /Localitatea....../Judeţul........
Cod*2).........


SITUAŢIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
AFERENTE FUNCŢIONARILOR PUBLICI
PLÂŢI CUMULATE pe....... LUNI din ANUL........



- lei -
┌─────┬───────┬────────┬─────────────────────────────┬─────────┬─────────┐
│ │ │ │ │ │Plãţi cu-│
│Titlu│Articol│Alineat │ DENUMIRE │ Numãr │ mulate │
│ │ │ │ INDICATORI │ rând │efectuate│
│ │ │ │ │ │ *4) │
├─────┼───────┼────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ A │ B │ C │ D │ E │ 01 │
├─────┼───────┼────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│Capitolul *3)│ │ │ │ │
│10 │ │ │CHELTUIELI DE PERSONAL │ 01 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │10.01 │ │Cheltuieli cu salariile │ │ │
│ │ │ │în bani │ 02 │ │
│ │ │10.01.01│Salarii de bazã │ 03 │ │
│ │ │10.01.02│Salarii de merit │ 04 │ │
│ │ │10.01.03│Indemnizaţii de conducere │ 05 │ │
│ │ │10.01.04│Spor de vechime │ 06 │ │
│ │ │10.01.05│Spor pentru condiţii de muncã│ 07 │ │
│ │ │10.01.06│Alte sporuri │ 08 │ │
│ │ │10.01.07│Ore suplimentare │ 09 │ │
│ │ │10.01.08│Fond de premii, din care: │ 10 │ │
│ │ │ │ premiul anual*6) │ 11 │ │
│ │ │10.01.09│Primã de vacanţã │ 12 │ │
│ │ │10.01.10│Fonduri pentru posturi │ │ │
│ │ │ │ocupate prin cumul │ 13 │ │
│ │ │10.01.11│Fond aferent plãţii cu ora │ 14 │ │
│ │ │10.01.12│Indemnizaţii plãtite unor │ │ │
│ │ │ │persoane din afara unitãţii │ 15 │ │
│ │ │10.01.13│Indemnizaţii de delegare │ 16 │ │
│ │ │10.01.14│Indemnizaţii de detaşare │ 17 │ │
│ │ │10.01.15│Alocaţii pentru transportul │ │ │
│ │ │ │la şi de la locul de muncã │ 18 │ │
│ │ │10.01.16│Alocaţii pentru locuinţe │ 19 │ │
│ │ │10.01.30│Alte drepturi salariale în │ │ │
│ │ │ │bani │ 32 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │10.02 │ │Cheltuieli cu salariile în │ │ │
│ │ │ │naturã │ 40 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │10.02.01│Tichete de masa │ 41 │ │
│ │ │10.02.02│Norme de hranã │ 42 │ │
│ │ │10.02.03│Uniforme şi echipament │ │ │
│ │ │ │obligatoriu │ 43 │ │
│ │ │10.02.04│Locuinţã de serviciu folositã│ │ │
│ │ │ │de salariat şi familia sa │ 44 │ │
│ │ │10.02.05│Transportul la şi de la locul│ │ │
│ │ │ │de muncã │ 45 │ │
│ │ │10.02.30│Alte drepturi salariale în │ │ │
│ │ │ │naturã │ 70 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │10.03 │ │Contribuţii │ 71 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │10.03.01│Contribuţii de asigurãri │ │ │
│ │ │ │sociale de stat │ 72 │ │
│ │ │10.03.02│Contribuţii de asigurãri de │ │ │
│ │ │ │şomaj │ 73 │ │
│ │ │10.03.03│Contribuţii de asigurãri │ │ │
│ │ │ │sociale de sãnãtate │ 74 │ │
│ │ │10.03.04│Contribuţii pentru asigurã- │ │ │
│ │ │ │rile de accidente de munca │ │ │
│ │ │ │şi boli profesionale │ 75 │ │
│ │ │10.03.05│Prime de asigurare de viaţã │ │ │
│ │ │ │plãtite de angajator pentru │ 76 │ │
│ │ │ │angajaţi │ │ │
│ │ │10.03.06│Contribuţii pentru concedii │ │ │
│ │ │ │şi indemnizaţii │ 77 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │Numãr de posturi aprobate *5)│ 80 │ │
│ │ │ │Numãr de posturi ocupate │ 81 │ │
│ │ │ │Numãr de posturi vacante │ 83 │ │
│ │ │ │Numãr mediu de posturi │ │ │
│ │ │ │remunerate │ 84 │ │
│ │ │ │Numãr de posturi ocupate de │ │ │
│ │ │ │persoane care cumuleazã │ │ │
│ │ │ │pensia cu salariul la finele │ 85 │ │
│ │ │ │perioadei de raportare *7) │ │ │
└─────┴───────┴────────┴─────────────────────────────┴─────────┴─────────┘



---------
*1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
*2) se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental pentru ordonatorii principali prevãzuţi la art. 2 din O.U.G. 48/2005 şi cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevãzuţi la art. 3 din O.U.G. 48/2005
*3) anexa se oompleteazâ pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.
*4) datele reprezintã plãţile efectuate cumulat pe 3, 6, 9, respectiv 12 luni ale anului.
*5) se va completa, dupa caz, cu numãrul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurãrilor sociale de stat sau alte acte normative;
*6) Sumele aferente premiului anual sunt cuprinse în fondul de premii (alineatul 10.01.08)
*7) numãrul de posturi ocupate de persoane care cumuleazã pensia cu salariul la finele perioadei de raportare este inclus în numãrul de posturi ocupate la finele perioadei de raportare.


ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele...................
Telefon (Fax).........................


Anexa 2b)

Cod formular*1);
Instituţia publica......... /Localitatea ......./Judeţul.....
Cod *2)..........

SITUAŢIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR
DE PERSONAL AFERENTE PERSONALULUI CONTRACTUAL
PLĂŢI CUMULATE pe ........LUNI din ANUL...........



- lei -
┌─────┬───────┬────────┬─────────────────────────────┬─────────┬─────────┐
│ │ │ │ │ │Plãţi cu-│
│Titlu│Articol│Alineat │ DENUMIRE │ Numãr │ mulate │
│ │ │ │ INDICATORI │ rând │efectuate│
│ │ │ │ │ │ *4) │
├─────┼───────┼────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ A │ B │ C │ D │ E │ 01 │
├─────┼───────┼────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│Capitolul *3)│ │ │ │ │
│10 │ │ │CHELTUIELI DE PERSONAL │ 01 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │10.01 │ │Cheltuieli cu salariile │ │ │
│ │ │ │în bani │ 02 │ │
│ │ │10.01.01│Salarii de bazã │ 03 │ │
│ │ │10.01.02│Salarii de merit │ 04 │ │
│ │ │10.01.03│Indemnizaţii de conducere │ 05 │ │
│ │ │10.01.04│Spor de vechime │ 06 │ │
│ │ │10.01.05│Spor pentru condiţii de muncã│ 07 │ │
│ │ │10.01.06│Alte sporuri │ 08 │ │
│ │ │10.01.07│Ore suplimentare │ 09 │ │
│ │ │10.01.08│Fond de premii, din care: │ 10 │ │
│ │ │ │ premiul anual*6) │ 11 │ │
│ │ │10.01.09│Primã de vacanţã │ 12 │ │
│ │ │10.01.10│Fonduri pentru posturi │ │ │
│ │ │ │ocupate prin cumul │ 13 │ │
│ │ │10.01.11│Fond aferent plãţii cu ora │ 14 │ │
│ │ │10.01.12│Indemnizaţii plãtite unor │ │ │
│ │ │ │persoane din afara unitãţii │ 15 │ │
│ │ │10.01.13│Indemnizaţii de delegare │ 16 │ │
│ │ │10.01.14│Indemnizaţii de detaşare │ 17 │ │
│ │ │10.01.15│Alocaţii pentru transportul │ │ │
│ │ │ │la şi de la locul de muncã │ 18 │ │
│ │ │10.01.16│Alocaţii pentru locuinţe │ 19 │ │
│ │ │10.01.30│Alte drepturi salariale în │ │ │
│ │ │ │bani │ 32 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │10.02 │ │Cheltuieli cu salariile în │ │ │
│ │ │ │naturã │ 40 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │10.02.01│Tichete de masa │ 41 │ │
│ │ │10.02.02│Norme de hranã │ 42 │ │
│ │ │10.02.03│Uniforme şi echipament │ │ │
│ │ │ │obligatoriu │ 43 │ │
│ │ │10.02.04│Locuinţã de serviciu folositã│ │ │
│ │ │ │de salariat şi familia sa │ 44 │ │
│ │ │10.02.05│Transportul la şi de la locul│ │ │
│ │ │ │de muncã │ 45 │ │
│ │ │10.02.30│Alte drepturi salariale în │ │ │
│ │ │ │naturã │ 70 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │10.03 │ │Contribuţii │ 71 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │10.03.01│Contribuţii de asigurãri │ │ │
│ │ │ │sociale de stat │ 72 │ │
│ │ │10.03.02│Contribuţii de asigurãri de │ │ │
│ │ │ │şomaj │ 73 │ │
│ │ │10.03.03│Contribuţii de asigurãri │ │ │
│ │ │ │sociale de sãnãtate │ 74 │ │
│ │ │10.03.04│Contribuţii pentru asigurã- │ │ │
│ │ │ │rile de accidente de munca │ │ │
│ │ │ │şi boli profesionale │ 75 │ │
│ │ │10.03.05│Prime de asigurare de viaţã │ │ │
│ │ │ │plãtite de angajator pentru │ 76 │ │
│ │ │ │angajaţi │ │ │
│ │ │10.03.06│Contribuţii pentru concedii │ │ │
│ │ │ │şi indemnizaţii │ 77 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │Numãr de posturi aprobate │ 80 │ │
│ │ │ │la finele perioadei de │ │ │
│ │ │ │raportare *5) │ │ │
│ │ │ │Numãr de posturi ocupate │ 81 │ │
│ │ │ │la finele perioadei de │ │ │
│ │ │ │raportare │ │ │
│ │ │ │Numãr de posturi vacante la │ 83 │ │
│ │ │ │finele perioadei de raportare│ │ │
│ │ │ │Numãr mediu de posturi │ │ │
│ │ │ │remunerate │ 84 │ │
│ │ │ │Numãr de posturi ocupate de │ │ │
│ │ │ │persoane care cumuleazã │ │ │
│ │ │ │pensia cu salariul la finele │ 85 │ │
│ │ │ │perioadei de raportare *7) │ │ │
└─────┴───────┴────────┴─────────────────────────────┴─────────┴─────────┘



---------
*1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
*2) se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental pentru ordonatorii principali prevãzuţi la art. 2 din O.U.G. 48/2005 şi cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevãzuţi la art. 3 din O.U.G. 48/2005
*3) anexa se oompleteazâ pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.
*4) datele reprezintã plãţile efectuate cumulat pe 3, 6, 9, respectiv 12 luni ale anului;
*5) se va completa, dupa caz, cu numãrul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurãrilor sociale de stat sau alte acte normative;
*6) Sumele aferente premiului anual sunt cuprinse în fondul de premii (alineatul 10.01.08)
*7) numãrul de posturi ocupate de persoane care cumuleazâ pensia cu salariul la finele perioadei de raportare este inclus în numãrul de posturi ocupate la finele perioadei de raportare.

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele...................
Telefon (Fax).........................



Anexa 2c)

Cod formular*1):
Instituţia publicã....../Localitatea......../Judeţul.......
Cod*2)..........

SITUAŢIE
PRIVIND MONITORIZAREA CHELTUIELILOR DE PERSONAL
AFERENTE ALTOR CATEGORII DE PERSONAL
PLĂŢI CUMULATE pe .......LUNI din ANUL.........



- lei -
┌─────┬───────┬────────┬─────────────────────────────┬─────────┬─────────┐
│ │ │ │ │ │Plãţi cu-│
│Titlu│Articol│Alineat │ DENUMIRE │ Numãr │ mulate │
│ │ │ │ INDICATORI │ rând │efectuate│
│ │ │ │ │ │ *4) │
├─────┼───────┼────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│ A │ B │ C │ D │ E │ 01 │
├─────┼───────┼────────┼─────────────────────────────┼─────────┼─────────┤
│Capitolul *3)│ │ │ │ │
│10 │ │ │CHELTUIELI DE PERSONAL │ 01 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │10.01 │ │Cheltuieli cu salariile │ │ │
│ │ │ │în bani │ 02 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │10.01.01│Salarii de bazã │ 03 │ │
│ │ │10.01.02│Salarii de merit │ 04 │ │
│ │ │10.01.03│Indemnizaţii de conducere │ 05 │ │
│ │ │10.01.04│Spor de vechime │ 06 │ │
│ │ │10.01.05│Spor pentru condiţii de muncã│ 07 │ │
│ │ │10.01.06│Alte sporuri │ 08 │ │
│ │ │10.01.07│Ore suplimentare │ 09 │ │
│ │ │10.01.08│Fond de premii, din care: │ 10 │ │
│ │ │ │ premiul anual*6) │ 11 │ │
│ │ │10.01.09│Primã de vacanţã │ 12 │ │
│ │ │10.01.10│Fonduri pentru posturi │ │ │
│ │ │ │ocupate prin cumul │ 13 │ │
│ │ │10.01.11│Fond aferent plãţii cu ora │ 14 │ │
│ │ │10.01.12│Indemnizaţii plãtite unor │ │ │
│ │ │ │persoane din afara unitãţii │ 15 │ │
│ │ │10.01.13│Indemnizaţii de delegare │ 16 │ │
│ │ │10.01.14│Indemnizaţii de detaşare │ 17 │ │
│ │ │10.01.15│Alocaţii pentru transportul │ │ │
│ │ │ │la şi de la locul de muncã │ 18 │ │
│ │ │10.01.16│Alocaţii pentru locuinţe │ 19 │ │
│ │ │10.01.30│Alte drepturi salariale în │ │ │
│ │ │ │bani │ 32 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │10.02 │ │Cheltuieli cu salariile în │ │ │
│ │ │ │naturã │ 40 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │10.02.01│Tichete de masa │ 41 │ │
│ │ │10.02.02│Norme de hranã │ 42 │ │
│ │ │10.02.03│Uniforme şi echipament │ │ │
│ │ │ │obligatoriu │ 43 │ │
│ │ │10.02.04│Locuinţã de serviciu folositã│ │ │
│ │ │ │de salariat şi familia sa │ 44 │ │
│ │ │10.02.05│Transportul la şi de la locul│ │ │
│ │ │ │de muncã │ 45 │ │
│ │ │10.02.30│Alte drepturi salariale în │ │ │
│ │ │ │naturã │ 70 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │10.03 │ │Contribuţii │ 71 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │10.03.01│Contribuţii de asigurãri │ │ │
│ │ │ │sociale de stat │ 72 │ │
│ │ │10.03.02│Contribuţii de asigurãri de │ │ │
│ │ │ │şomaj │ 73 │ │
│ │ │10.03.03│Contribuţii de asigurãri │ │ │
│ │ │ │sociale de sãnãtate │ 74 │ │
│ │ │10.03.04│Contribuţii pentru asigurã- │ │ │
│ │ │ │rile de accidente de munca │ │ │
│ │ │ │şi boli profesionale │ 75 │ │
│ │ │10.03.05│Prime de asigurare de viaţã │ │ │
│ │ │ │plãtite de angajator pentru │ 76 │ │
│ │ │ │angajaţi │ │ │
│ │ │10.03.06│Contribuţii pentru concedii │ │ │
│ │ │ │şi indemnizaţii │ 77 │ │
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │Numãr de posturi aprobate │ 80 │ │
│ │ │ │la finele perioadei de │ │ │
│ │ │ │raportare *5) │ │ │
│ │ │ │Numãr de posturi ocupate │ 81 │ │
│ │ │ │la finele perioadei de │ │ │
│ │ │ │raportare │ │ │
│ │ │ │Numãr de posturi vacante la │ 83 │ │
│ │ │ │finele perioadei de raportare│ │ │
│ │ │ │Numãr mediu de posturi │ │ │
│ │ │ │remunerate │ 84 │ │
│ │ │ │Numãr de posturi ocupate de │ │ │
│ │ │ │persoane care cumuleazã │ │ │
│ │ │ │pensia cu salariul la finele │ 85 │ │
│ │ │ │perioadei de raportare *7) │ │ │
│ │ │ │Numãr mediu de consilieri │ │ │
│ │ │ │locali remuneraţi │ 86 │ │
└─────┴───────┴────────┴─────────────────────────────┴─────────┴─────────┘



---------
*1) se va completa potrivit Nomenclatorului de formulare
*2) se va completa potrivit clasificaţiei bugetare în profil departamental pentru ordonatorii principali prevãzuţi la art. 2 din O.U.G. 48/2005 şi cu codul unic de înregistrare pentru ordonatorii principali de credite prevãzuţi la art. 3 din O.U.G. 48/2005
*3) anexa se oompleteazâ pentru fiecare capitol de cheltuieli, potrivit clasificaţiei bugetare.
*4) datele reprezintã plãţile efectuate cumulat pe 3, 6, 9, respectiv 12 luni ale anului;
*5) se va completa, dupa caz, cu numãrul maxim de posturi aprobat prin legea bugetului de stat, respectiv, prin legea bugetului asigurãrilor sociale de stat sau alte acte normative;
*6) Sumele aferente premiului anual sunt cuprinse în fondul de premii (alineatul 10.01.08)
*7) numãrul de posturi ocupate de persoane care cumuleazâ pensia cu salariul la finele perioadei de raportare este inclus în numãrul de posturi ocupate la finele perioadei de raportare.

ORDONATOR PRINCIPAL DE CREDITE,

Întocmit,
Numele si prenumele...................
Telefon (Fax).........................


Anexa 3

INSTRUCŢIUNI
privind completarea şi depunerea formularelor de raportare

1. Formularul (Anexa 1)

"Situaţie privind repartizarea pe luni a
cheltuielilor de personal aprobate pe anul ______"

se completeazã şi se depune astfel:
a) de cãtre ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupã caz, la Ministerul Finanţelor Publice, în termenul prevãzut la art. 5 din ordonanţa de urgenţã, numai pentru instituţiile publice finanţate integral din aceste bugete, iar repartizarea sumelor se realizeazã pe fiecare lunã, având în vedere asigurarea condiţiilor de desfãşurare a activitãţii potrivit atribuţiilor acestora pânã la sfârşitul anului;
b) de cãtre ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetele locale la Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, dupã caz, în termenul prevãzut la alin. (l) al art. 6 din ordonanţa de urgenţã, numai pentru instituţiile publice finanţate integral din bugetul local, iar repartizarea sumelor se realizeazã pe fiecare lunã, pânã la sfârşitul anului, având în vedere asigurarea condiţiilor de desfãşurare a activitãţii potrivit atribuţiilor acestora. În termenul prevãzut la alin. (2) al art. 6, Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor transmite la Ministerul Finanţelor Publice, Direcţia Generalã de Programare Bugetarã şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, situaţia centralizatoare pe judeţ, respectiv pe municipiul Bucureşti, privind repartizarea pe fiecare lunã a cheltuielilor de personal;
c) anexa se completeazã începând cu bugetul aferent anului 2007.

2. Formularul (Anexa nr. 2)

"Situaţie privind monitorizarea
cheltuielilor de personal pe luna________ anul______"

se completeazã şi se depune astfel:
a) de cãtre ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate din bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupã caz, precum şi cei ai instituţiilor publice autonome finanţate integral din venituri proprii, la Ministerul Finanţelor Publice - Direcţia Generalã de Programare Bugetarã şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, la termenul prevãzut la art. 2 din ordonanţa de urgenţã, pentru aparatul propriu şi instituţiile publice din subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea acestora, indiferent de modul de finanţare. În luna curentã se raporteazã datele aferente perioadei anterioare.
b) de cãtre ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate prin bugetele locale, la Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, dupã caz, în termenul prevãzut la alin. (1) al art. 3, pentru aparatul propriu şi pentru instituţiile publice din subordinea acestora, indiferent de modul de finanţare. Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor transmite la Ministerul Finanţelor Publice, Direcţia Generalã de Programare Bugetarã şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, în termenul prevãzut la alin. (2) al art. 3 din ordonanţa de urgenţã situaţia centralizatoare, pe judeţ şi respectiv pe municipiul Bucureşti, privind monitorizarea numãrului de posturi şi a cheltuielilor de personal. În luna curentã se raporteazã datele aferente perioadei anterioare;
c) Coloana 01 se va completa cu sumele şi cu numãrul de posturi aprobate în condiţiile legii în vigoare la finele lunii pentru care se face raportarea; indicatorii reprezentând numãrul de posturi ocupate, numãrul de posturi vacante şi numãrul de posturi remunerate nu se completeazã în coloana 01;
d) Coloana 02 reprezintã plãţile efectuate, cumulat pânã la finele lunii anterioare celei pentru care se face raportarea; indicatorii reprezentând numãrul de posturi aprobat, numãrul de posturi ocupate, numãrul de posturi vacante şi numãrul de posturi remunerate nu se completeazã în coloana 02;
e) Coloana 03 reprezintã plãţile efectuate în luna pentru care se face raportarea; indicatorii reprezentând numãrul de posturi ocupate şi numãrul de posturi vacante, raportate în coloana 03, sunt cei înregistraţi la finele lunii pentru care se face raportarea; numãrul de posturi ocupate adunat cu numãrul de posturi vacante trebuie sã fie egal cu numãrul de posturi aprobate, raportat în coloana 01;
f) Sumele transmise, reprezentând plãţile de casã, trebuie sã corespundã cu cele din ultimul extras de cont eliberat de trezorerie pentru luna pentru care se face raportarea;
g) Numãrul de consilieri locali raportat în col. 03 este cel remunerat în luna pentru care se face raportarea;
h) în cazul capitolului 65 "Învãţãmânt", postul este echivalent cu norma didacticã;

Formularul (Anexa 2a)

"Situaţie privind cheltuielile de personal aferente
funcţionarilor publici plãţi cumulate __ luni din anul_____.

Formularul (Anexa 2b)

"Situaţie privind cheituielile de personal aferente
personalului contractual plãţi cumulate __ luni din anul_____.

Formularul (Anexa 2c)

"Situaţie privind cheltuielile de personal aferente altor
categorii de personal plãţi cumulate __luni din anul_____.

se completeazã şi se depun astfel:
a) de cãtre ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetul de stat, bugetul asigurãrilor sociale de stat, bugetele fondurilor speciale, dupã caz, precum şi cei ai instituţiilor publice autonome finanţate integral din venituri proprii, la Ministerul Finanţelor Publice - Direcţia Generalã de Programare Bugetarã şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, la termenul prevãzut la art. 2 din ordonanţa de urgenţã, în prima lunã din trimestru, pentru perioada anterioarã, pentru aparatul propriu şi instituţiile publice din subordinea, în coordonarea sau sub autoritatea acestora, indiferent de modul de finanţare;
b) de cãtre ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetele locale la Direcţiile generale a finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, dupã caz, în termenul prevãzut la alin. (1) al art. 3, în prima lunã din trimestru pentru perioada anterioarã, pentru aparatul propriu şi pentru instituţiile publice din subordinea acestora, indiferent de modul de finanţare;
c) Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti vor transmite la Ministerul Finanţelor Publice, Direcţia Generalã de Programare Bugetarã şi Coordonarea Politicilor Publice Sectoriale, în termenul prevãzut la alin. (2) al art. 3 din ordonanţa de urgenţã, în prima lunã din trimestru, pentru perioada anterioara, situaţia centralizatoare, pe judeţ, respectiv pe municipiul Bucureşti, privind monitorizarea numãrului de posturi şi a cheltuielilor de personal;
d) indicatorii reprezentând numãrul de posturi aprobate, numãrul de posturi ocupate, numãrul de posturi vacante, sunt cei înregistraţi la finele lunii anterioare celeia în care se face raportarea, respectiv 31 martie, 30 iunie, 30 septembrie şi 31 decembrie;
e) numãrul de posturi remunerate din anexele nr. 2a), 2b) si 2c) precum şi numãrul mediu de consilieri locali din anexa nr. 2c), se determinã ca medie lunarã corespunzãtoare numãrului de luni de raportare;

Ordonatorii principali de credite ai instituţiilor publice finanţate de la bugetele locale vor prelua aplicaţia informaticã, pe dischetã, de la Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, repectiv, a municipiului Bucureşti,
4. Corelaţii de care trebuie sã se ţinã seama în înscrierea datelor în formulare

Corelaţia pentru formularul 01:
rd.04 = rd.0l+rd.02+rd.03 (col.01 la col.11)
rd.04 = (rd.01+rd.02+rd.03)/3 col.12
rd.08 = rd.05+rd.06+rd.07 (col.01 la col.11)
rd.08 = (rd.05+rd.06+rd.07)/3 col.12
rd.12= rd.09+rd.10+rd-11 (col.01 la col.11)
rd.12 = (rd.09+rd.10+rd.11)/3 col.12
rd.16 = rd.13+rd.14+rd.15 (col.01 la col.11)
rd.16 = (rd.13+rd.14+rd.15)/3 col. 12
rd.17 = rd.04+rd.08+rd.12+rd.16 (col.01 la col.11)
rd.17 = (rd.04+rd.08+rd.12+rd.16)/4 col. 12
col.01 = col.02+col.05 (rd.01 la rd.17)
col.05 = col.06+col.07+col.08+col.09+col.10+col.11 (rd.01 la rd.17)

Corelaţii pentru formularul 02:
rd.01 = rd.02+rd.40+rd.71 (col.01 la col.03)
rd.02 = rd.03 la rd.10 + rd.12 la rd.19 + rd.32 (col.01 la col.03)
rd.40 = rd.41 la rd.45 + rd.70 (col.01 la col.03)
rd.71 = rd.72 la rd.77 (col.01 la col.03)
rd.80,col.01 = (rd.81+rd.83), col.03

Corelaţii pentru formularele 03, 04, 05:
rd.01 = rd.02+rd.40+rd.71
rd.02 = rd.03 la rd.10 + rd.12 la rd.19 + rd.32
rd.40 = rd.41 la rd.45 + rd.70
rd.71 = rd.72 la rd.77
rd.80 = rd.81+rd.83

Corelaţii între formulare:
(col.02+col.03) formularul 02 =col.01,
formularul 03 +col.01, formularul 04 +col.01,
formularul 05 (rd.01 la rd.77)
col.03, formularul 02 =col.01, formularul 03
+col.01, formularul 04 + col.01, formularul 05 rd.81, rd.83


5. NOMENCLATOR FORMULARE

COD TIPUL DE INSTITUŢIE/TIPUL DE ANEXĂ FORMULAR


Instituţii finanţate integral din bugetul de stat
10 Anexa 1
11 Anexa 2
12 Anexa 2a
13 Anexa 2b
14 Anexa 2c

Instituţii finanţate integral din bugetul local
20 Anexa 1
21 Anexa 2
22 Anexa 2a
23 Anexa 2b
24 Anexa 2c

Instituţii finanţate integral din bugetul asigurãrilor sociale de stat
30 Anexa 1
31 Anexa 2
32 Anexa 2a
33 Anexa 2b
34 Anexa 2c

Instituţii finanţate integral din bugetul asigurarilor pentru şomaj
40 Anexa 1
41 Anexa 2
42 Anexa 2a
43 Anexa 2b
44 Anexa 2c

Instituţii finanţate integral din bugetul fondului naţional unic
de asigurãri de sãnãtate
50 Anexa 1
51 Anexa 2
52 Anexa 2a
53 Anexa 2b
54 Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii şi subvenţii de la bugetul de stat
62 Anexa 2
63 Anexa 2a
64 Anexa 2b
65 Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii si subvenţii de la bugetul local
72 Anexa 2
73 Anexa 2a
74 Anexa 2b
75 Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii si subvenţii de la
bugetul asigurãrilor sociale de stat
82 Anexa 2
83 Anexa 2a
84 Anexa 2b
85 Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii si subvenţii de la
bugetul asigurãrilor pentru şomaj
86 Anexa 2
87 Anexa 2a
88 Anexa 2b
89 Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii si subvenţii de la
bugetul fondului unic de asigurãri de sãnãtate
90 Anexa 2
91 Anexa 2a
92 Anexa 2b
93 Anexa 2c

Instituţii finanţate din venituri proprii
96 Anexa 2
95 Anexa 2a
97 Anexa 2b
98 Anexa 2c



-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016