Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 166 din 2 noiembrie 2021  pentru aprobarea Normelor metodologice privind condiţiile de acordare a majorării prevăzute la art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021 privind acordarea unor zile libere plătite părinţilor şi altor categorii de persoane în contextul răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 166 din 2 noiembrie 2021 pentru aprobarea Normelor metodologice privind condiţiile de acordare a majorării prevăzute la art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021 privind acordarea unor zile libere plătite părinţilor şi altor categorii de persoane în contextul răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2

EMITENT: Ministerul Afacerilor Interne
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1049 din 2 noiembrie 2021
    În temeiul art. 7 alin. (12) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021 privind acordarea unor zile libere plătite părinţilor şi altor categorii de persoane în contextul răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 şi al art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:
    ART. 1
    (1) În situaţiile prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021 privind acordarea unor zile libere plătite părinţilor şi altor categorii de persoane în contextul răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2, personalul îndreptăţit din cadrul Ministerului Afacerilor Interne beneficiază de majorarea acordată suplimentar drepturilor salariale cuvenite, atunci când angajatorul nu a aprobat cererea prealabilă de acordare a zilelor libere sau, după caz, atunci când se află în una dintre situaţiile prevăzute la art. 3 din Legea nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, şi optează pentru acordarea majorării.
    (2) Personalul îndreptăţit din cadrul Ministerului Afacerilor Interne beneficiază de o singură majorare, indiferent de numărul copiilor înscrişi în cadrul unei unităţi de învăţământ sau de educaţie timpurie antepreşcolară.
    (3) Majorarea prevăzută la alin. (1) nu se acordă:
    a) în cazul în care celălalt părinte beneficiază de zile libere în condiţiile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021 şi/sau desfăşoară activităţi prin telemuncă sau muncă la domiciliu;
    b) în cazul în care unul dintre părinţi se află în una dintre situaţiile prevăzute la art. 3 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021;
    c) în cazul vacanţelor acordate pe timpul anului şcolar, potrivit legii;
    d) în perioada în care persoana îndreptăţită a desfăşurat activităţi prin telemuncă sau muncă la domiciliu.


    ART. 2
    (1) În vederea acordării majorării salariale, personalul îndreptăţit se nominalizează prin ordin/dispoziţie de personal întocmit(ă) potrivit competenţelor de gestiune a resurselor umane.
    (2) Actul administrativ prevăzut la alin. (1) cuprinde, pe lângă nominalizarea personalului îndreptăţit, numele şi prenumele copiilor acestuia, precum şi data la care copiii împlinesc/au împlinit vârsta de 12 ani sau, după caz, împlinesc vârsta de 18 ani pentru cei aflaţi în situaţia prevăzută la art. 1 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021, respectiv 26 de ani pentru cei cu dizabilităţi.
    (3) Actul administrativ prevăzut la alin. (1) se completează, ori de câte ori este necesar, cu personalul care devine ulterior îndreptăţit la acordarea majorării salariale.

    ART. 3
    (1) Personalul nominalizat în actul administrativ prevăzut la art. 2 înaintează până cel târziu la data de 3 a lunii curente pentru luna anterioară, spre aprobare, şefului (comandantului) unităţii în care este încadrat cererea de acordare a majorării salariale prevăzută în anexa nr. 1, însoţită de următoarele documente:
    a) actul de identitate al solicitantului, în copie;
    b) certificatul/certificatele de naştere al/ale copilului/copiilor, în copie;
    c) după caz, certificatul de încadrare în grad de handicap a copilului ori adultului în vârstă de până la 26 de ani, în copie;
    d) după caz, adeverinţa eliberată de medicul de familie/ medicul specialist, pentru situaţiile prevăzute la art. 1 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021, în copie;
    e) declaraţie pe propria răspundere a solicitantului, care cuprinde şi angajamentul de a restitui sumele încasate cu titlu necuvenit, întocmită potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 2;
    f) după caz, declaraţie pe propria răspundere a celuilalt părinte, întocmită potrivit modelului prevăzut în anexa nr. 3;
    g) după caz, cererea de acordare de zile libere în baza art. 7 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021, care nu a fost aprobată de conducerea unităţii;
    h) după caz, decizia conducerii unităţii/instituţiei de învăţământ prin care a fost stabilită limitarea sau suspendarea activităţilor didactice care presupun prezenţa fizică a copiilor în unitatea de învăţământ ca urmare a apariţiei cazurilor de îmbolnăvire în unitatea de învăţământ, în copie.

    (2) Pentru efectuarea plăţii majorării salariale, cererea aprobată, împreună cu toate documentele prevăzute la alin. (1), se transmite de către secretariatul unităţii către structura financiară care asigură plata, până la data de 7 a lunii curente.
    (3) În cazul personalului împuternicit/detaşat în alte unităţi/structuri ale ministerului, aprobarea acordării majorării se realizează la nivelul unităţii/structurii la care personalul este împuternicit/detaşat, iar plata acesteia se efectuează de către structura financiară care îi asigură plata drepturilor salariale pe perioada de împuternicire/detaşare.

    ART. 4
    Personalul prevăzut la art. 3 alin. (1) are obligaţia de a raporta în scris, în termen de 5 zile lucrătoare de la ivirea situaţiei, orice schimbare intervenită, de natură să modifice condiţiile care au stat la baza acordării majorării salariale.

    ART. 5
    Pentru verificarea îndeplinirii condiţiilor prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021, şeful/ conducătorul unităţii din care face parte personalul îndreptăţit poate dispune structurii de resurse umane efectuarea de verificări, solicitând, raportat la persoanele pentru care a fost alocată majorarea, listele nominale cu copiii, respectiv cu persoanele evidenţiate pe unităţi de educaţie timpurie antepreşcolară, de învăţământ sau servicii de zi instituţiilor publice în a căror coordonare sau subordine se află unităţile de învăţământ sau serviciile de zi.

    ART. 6
    Nerespectarea măsurilor/regulilor stabilite prin prezentul ordin atrage răspunderea disciplinară, civilă sau penală, după caz.

    ART. 7
    Anexele nr. 1-3 fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 8
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul afacerilor interne,
                    Lucian Nicolae Bode

    Bucureşti, 2 noiembrie 2021.
    Nr. 166.
    ANEXA 1





    UNITATEA ....................
    Serviciul/Compartimentul .....................
    Grad, nume şi prenume solicitant .......................
    Aprob.
    Gradul, numele şi prenumele conducătorului/şefului unităţii
    RAPORT
    privind acordarea majorării salariale prevăzute la art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021
    privind acordarea unor zile libere plătite părinţilor şi altor categorii de persoane
    în contextul răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2
    Am onoarea să raportez:
    Subsemnatul/Subsemnata, ......................, domiciliat/ă în ......................, vă adresez rugămintea de a-mi aproba prezenta cerere în vederea acordării:
    [ ] majorării salariale în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021, pentru perioada ..........................,
    [ ] majorării salariale în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (2) raportat la art. 7 alin. (4), ambele din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021, pentru perioada ............ (în cazul solicitanţilor aflaţi în una dintre situaţiile prevăzute la art. 3 din Legea nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, republicată, cu modificările şi completările ulterioare).

    Menţionez că deţin calitatea de:
    [ ] părinte firesc, potrivit Legii nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare;
    [ ] adoptator;
    [ ] persoană care are copilul/copiii în încredinţare în vederea adopţiei;
    [ ] persoană care are copilul în plasament sau sub tutelă;
    [ ] persoană desemnată conform art. 104 alin. (2) din Legea nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    [ ] părinte sau reprezentant legal al persoanei adulte cu handicap înscrise într-o unitate de învăţământ;
    [ ] părinte sau reprezentant legal al copilului cu handicap grav neşcolarizat, care a optat pentru acordarea indemnizaţiei prevăzute de art. 42 alin. (4) din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - doar în situaţiile în care activitatea serviciului de zi este limitată/suspendată, prin dispoziţie/decizie a autorităţii care are în administrare serviciul de zi, ca urmare a răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2;
    [ ] părinte care are în îngrijire, supraveghere şi întreţinere persoana adultă încadrată în grad de handicap grav sau în grad de handicap grav cu asistent personal pentru care s-a optat pentru acordarea indemnizaţiei prevăzute de art. 42 alin. (4) din Legea nr. 448/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - doar dacă beneficiază de servicii de zi, a căror activitate este limitată sau suspendată, prin dispoziţie/decizie a autorităţii care are în administrare serviciul de zi, ca urmare a răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2;
    [ ] părinte având unul sau mai mulţi copii cu vârsta de până la 18 ani, înscris/înscrişi în cadrul unei/unor unităţi de învăţământ, care face/fac parte dintr-o grupă de risc, respectiv cei diagnosticaţi cu boli respiratorii cronice severe, boli cardiovasculare, obezitate severă, diabet zaharat tip I, boli inflamatorii, boli imune/autoimune, boli rare, boli ereditare de metabolism, dizabilităţi, tratament imunosupresiv sau alte afecţiuni cronice;
    [ ] părinte având unul sau mai mulţi copii cu vârsta de până la 18 ani, înscris/înscrişi în cadrul unei/unor unităţi de învăţământ, care face/fac parte dintr-o grupă de risc, respectiv este/sunt diagnosticat/diagnosticaţi cu afecţiuni asociate cu imunodepresie moderată sau severă, a/au suferit un transplant, prezintă afecţiuni oncologice în tratament imunosupresor, imunodeficienţe primare sau dobândite sau urmează alte tipuri de tratamente imunosupresoare;
    [ ] părinte având unul sau mai mulţi copii cu vârsta de până la 18 ani, înscris/înscrişi în cadrul unei/unor unităţi de învăţământ, care locuieşte/locuiesc împreună cu o persoană diagnosticată cu afecţiuni asociate cu imunodepresie moderată sau severă, a suferit un transplant, prezintă afecţiuni oncologice în tratament imunosupresor, imunodeficienţe primare sau dobândite sau urmează alte tipuri de tratamente imunosupresoare,

    al

┌────┬─────────┬───┬─────────┬──────────┐
│ │ │ │ │Unitatea │
│ │ │ │ │de │
│ │ │ │ │învăţământ│
│Nr. │Numele şi│CNP│Statutul │/serviciul│
│crt.│prenumele│ │deţinut*)│de zi şi │
│ │ │ │ │clasa în │
│ │ │ │ │care este │
│ │ │ │ │înscris │
├────┼─────────┼───┼─────────┼──────────┤
│1. │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───┼─────────┼──────────┤
│2. │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───┼─────────┼──────────┤
│3. │ │ │ │ │
├────┼─────────┼───┼─────────┼──────────┤
│4. │ │ │ │ │
└────┴─────────┴───┴─────────┴──────────┘


    *) Se va completa în mod corespunzător, pentru fiecare persoană în parte, după cum urmează:
    "1“ - preşcolar; „2“ - şcolar de până la 12 ani inclusiv; „3“ - copil cu handicap înscris în unitate de învăţământ special; „4“ - copil înscris în unitatea de educaţie timpurie antepreşcolară; „5“ - persoană cu handicap prevăzută la art. 1 alin. (5) sau art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021 care beneficiază de serviciul de zi aflat în administrarea primăriei; „6“ - persoană cu handicap prevăzută la art. 1 alin. (5) sau art. 2 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021 care beneficiază de serviciul de zi aflat în administrarea direcţiilor generale de asistenţă socială şi protecţia copilului; „7“ - copil cu vârsta de până la 18 ani aflat în una dintre situaţiile prevăzute la art. 1 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021.
    I. Declar că:
    [ ] mă aflu,
    [ ] nu mă aflu
    în una dintre situaţiile prevăzute la art. 3 din Legea nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, republicată, cu modificările şi completările ulterioare^(1).
    ^(1) Prin persoană singură se înţelege persoana care se află în una dintre următoarele situaţii:
    a) este necăsătorită;
    b) este văduvă;
    c) este divorţată;
    d) are soţul/soţia declarat/declarată dispărut/dispărută prin hotărâre judecătorească;
    e) are soţul/soţia arestat/arestată preventiv pe o perioadă mai mare de 30 de zile sau execută o pedeapsă privativă de libertate şi nu participă la întreţinerea copiilor;
    f) nu a împlinit vârsta de 18 ani şi se află în una dintre situaţiile prevăzute la lit. a)-e);
    g) a fost numită tutore sau i s-a încredinţat ori i s-au dat în plasament unul sau mai mulţi copii şi se află în una din situaţiile prevăzute la lit. a)-c).


    Solicitanţii care nu se află în una dintre situaţiile prevăzute la art. 3 din Legea nr. 277/2010, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, vor completa şi următoarele:
    1. Precizez că am solicitat acordarea de zile libere potrivit art. 7 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021, prin Cererea nr. ...............din data de ........................., care nu a fost aprobată de către conducerea unităţii.
    2. Referitor la soţul/soţia sau, după caz, celălalt părinte, precizez următoarele:
    - este încadrat/încadrată în muncă sau, după caz, realizează venituri din salarii şi asimilate salariilor, venituri din activităţi independente, venituri din drepturi de proprietate intelectuală, venituri din activităţi agricole, silvicultură şi piscicultură, supuse impozitului pe venit potrivit prevederilor Legii nr. 227/2015 privind Codul fiscal, cu modificările şi completările ulterioare, şi nu beneficiază de zile libere sau de majorarea salarială în condiţiile prevăzute de Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021;
    – locul de muncă ocupat nu permite munca la domiciliu sau telemunca;
    – nu se află în una sau mai multe dintre situaţiile prevăzute la art. 3 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021.


    Prin excepţie de la cele precizate anterior, menţionez că în perioada/perioadele ................................................. soţul/soţia sau, după caz, celălalt părinte s-a aflat/se află în una din situaţiile prevăzute mai sus, astfel:
    * ...........................................................................................
    * (Exemplu: în perioada 2.10-15.10.2021 celălalt părinte s-a aflat în concediu de odihnă/nu este încadrat în muncă etc.; în situaţia în care nu există cazuri care impun completarea spaţiilor libere, la depunerea raportului solicitantul va menţiona că „Nu este cazul.“)


    II. Declar că am luat cunoştinţă de dispoziţiile legale privind acordarea majorării salariale prevăzute la art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021, datele prezentate în raport sunt reale şi mă oblig să aduc la cunoştinţă în termen de 5 zile lucrătoare orice modificare a condiţiilor care au stat la baza acordării acestui drept salarial.
    Anexez următoarele documente:
    - [ ] actul de identitate, în copie;
    – [ ] certificatul de naştere copil, în copie;
    – [ ] certificatul de încadrare în grad de handicap a copilului/copiilor, în copie;
    – [ ] declaraţia pe propria răspundere;
    – [ ] declaraţia pe propria răspundere a soţului/soţiei/celuilalt părinte;
    – [ ] cererea de acordare de zile libere în conformitate cu prevederile art. 7 alin. (1) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021, care nu a fost aprobată de către conducerea unităţii, în copie;
    – [ ] decizia conducerii unităţii/instituţiei de învăţământ, în copie;
    – [ ] adeverinţa eliberată de medicul de familie/medicul specialist pentru situaţiile prevăzute la art. 1 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021;
    – [ ] alte documente relevante privind obligaţiile de întreţinere stabilite prin hotărâri/titluri executorii definitive în sarcina întreţinătorilor legali ai copilului, respectiv:
    ..............................................................................................
    ..............................................................................................


    Faţă de cele solicitate, rog dispuneţi.
    Data: ......... ............... ............
    Semnătura ..............................

    ANEXA 2





    DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
    (a părintelui care formulează cererea de acordare a majorării salariale)
     - model -
    Subsemnatul/Subsemnata, ................................................., cu domiciliul în ..........................................., legitimat/legitimată cu ......... seria .......... nr. ......................., CNP ............................., angajat/angajată la ................................. în funcţia de ................................, cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la falsul în declaraţii, declar prin prezenta, pe propria răspundere:
    1. am calitatea de:
    a) [ ] părinte firesc, potrivit Legii nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, cu modificările ulterioare;
    b) [ ] adoptator;
    c) [ ] persoană care are copilul/copiii în încredinţare în vederea adopţiei;
    d) [ ] persoană care are copilul în plasament sau sub tutelă;
    e) [ ] persoană desemnată conform art. 104 alin. (2) din Legea nr. 272/2004 privind protecţia şi promovarea drepturilor copilului, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    f) [ ] părinte sau reprezentant legal al persoanei adulte cu handicap înscrise într-o unitate de învăţământ;
    g) [ ] părinte sau reprezentant legal al copilului cu handicap grav neşcolarizat, care a optat pentru acordarea indemnizaţiei prevăzute de art. 42 alin. (4) din Legea nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - doar în situaţiile în care activitatea serviciului de zi este limitată/suspendată, prin dispoziţie/decizie a autorităţii care are în administrare serviciul de zi, ca urmare a răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2;
    h) [ ] părinte care are în îngrijire, supraveghere şi întreţinere persoana adultă încadrată în grad de handicap grav sau în grad de handicap grav cu asistent personal pentru care s-a optat pentru acordarea indemnizaţiei prevăzute de art. 42 alin. (4) din Legea nr. 448/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare - doar dacă beneficiază de servicii de zi, a căror activitate este limitată sau suspendată, prin dispoziţie/decizie a autorităţii care are în administrare serviciul de zi, ca urmare a răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2;
    i) [ ] părinte având unul sau mai mulţi copii cu vârsta de până la 18 ani, înscris/înscrişi în cadrul unei/unor unităţi de învăţământ, care face/fac parte dintr-o grupă de risc, respectiv cei diagnosticaţi cu boli respiratorii cronice severe, boli cardiovasculare, obezitate severă, diabet zaharat tip I, boli inflamatorii, boli imune/autoimune, boli rare, boli ereditare de metabolism, dizabilităţi, tratament imunosupresiv sau alte afecţiuni cronice;
    j) [ ] părinte având unul sau mai mulţi copii cu vârsta de până la 18 ani, înscris/înscrişi în cadrul unei/unor unităţi de învăţământ, care face/fac parte dintr-o grupă de risc, respectiv este/sunt diagnosticat/diagnosticaţi cu afecţiuni asociate cu imunodepresie moderată sau severă, au suferit un transplant, prezintă afecţiuni oncologice în tratament imunosupresor, imunodeficienţe primare sau dobândite sau urmează alte tipuri de tratamente imunosupresoare;
    k) [ ] părinte având unul sau mai mulţi copii cu vârsta de până la 18 ani, înscris/înscrişi în cadrul unei/unor unităţi de învăţământ, care locuieşte/locuiesc împreună cu o persoană diagnosticată cu afecţiuni asociate cu imunodepresie moderată sau severă, a suferit un transplant, prezintă afecţiuni oncologice în tratament imunosupresor, imunodeficienţe primare sau dobândite sau urmează alte tipuri de tratamente imunosupresoare;
    NOTĂ:
    Situaţiile de la lit. a)-f) se completează numai de către cei care au copii cu vârsta de până la 12 ani inclusiv, înscrişi în cadrul unei unităţi de învăţământ, sau au copii cu dizabilităţi cu vârstă de până la 26 de ani, înscrişi în cadrul unei unităţi de învăţământ.

    al copilului/copiilor:
    a) numele şi prenumele .........................................................................., în vârstă de ....... ani;
    b) numele şi prenumele .........................................................................., în vârstă de ....... ani;
    c) numele şi prenumele .........................................................................., în vârstă de ....... ani;


    2. nu am calitatea de asistent personal al unuia dintre copiii aflaţi în întreţinere, în condiţiile Legii nr. 448/2006 privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
    3. mă aflu/nu mă aflu în una dintre situaţiile prevăzute la art. 3 din Legea nr. 277/2010 privind alocaţia pentru susţinerea familiei, republicată, cu modificările şi completările ulterioare^(1).
    ^(1) Prin persoană singură se înţelege persoana care se află în una dintre următoarele situaţii:
    a) este necăsătorită;
    b) este văduvă;
    c) este divorţată;
    d) are soţul/soţia declarat/declarată dispărut/dispărută prin hotărâre judecătorească;
    e) are soţul/soţia arestat/arestată preventiv pe o perioadă mai mare de 30 de zile sau execută o pedeapsă privativă de libertate şi nu participă la întreţinerea copiilor;
    f) nu a împlinit vârsta de 18 ani şi se află în una dintre situaţiile prevăzute la lit. a)-e);
    g) a fost numită tutore sau i s-a încredinţat ori i s-au dat în plasament unul sau mai mulţi copii şi se află în una din situaţiile prevăzute la lit. a)-c).


    Totodată, mă angajez să restitui Ministerului Afacerilor Interne sumele încasate cu titlu necuvenit în baza art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021 privind acordarea unor zile libere plătite părinţilor şi altor categorii de persoane în contextul răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2.
    Data ...............................
    Semnătura ...............................

    ANEXA 3





    DECLARAŢIE PE PROPRIA RĂSPUNDERE
    (a celuilalt părinte)
     - model -
    Subsemnatul/Subsemnata, ................................................., cu domiciliul în ............................................................................, legitimat/legitimată cu ....... seria ........ nr. ...................., CNP ........................., având calitatea de angajat la ................................., în funcţia de ............................., părinte/persoană asimilată părintelui/reprezentant legal al copilului/copiilor:
    1. numele şi prenumele ......................................................................., în vârstă de ....... ani;
    2. numele şi prenumele ......................................................................., în vârstă de ....... ani;
    3. numele şi prenumele ....................................................................., în vârstă de ....... ani,

    cunoscând prevederile art. 326 din Legea nr. 286/2009 privind Codul penal, cu modificările şi completările ulterioare, cu privire la falsul în declaraţii, declar prin prezenta, pe propria răspundere, că nu beneficiez de zile libere acordate în baza Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021 privind acordarea unor zile libere plătite părinţilor şi altor categorii de persoane în contextul răspândirii coronavirusului SARS-CoV-2 sau de majorarea prevăzută la art. 7 alin. (4) din aceeaşi ordonanţă de urgenţă.
    Totodată, declar că, în perioada pentru care se solicită majorarea salarială, nu mă aflu/nu m-am aflat în una sau mai multe dintre situaţiile prevăzute la art. 3 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 110/2021 şi locul de muncă ocupat nu permite munca la domiciliu sau telemunca.
    Data
    ...................................
    Semnătura
    ...................................
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016