Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 161 din 17 februarie 2015  pentru modificarea şi completarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanţă între Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi persoanele fizice, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.154/2014    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 161 din 17 februarie 2015 pentru modificarea şi completarea Procedurii de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanţă între Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi persoanele fizice, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.154/2014

EMITENT: MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 130 din 20 februarie 2015

    În temeiul prevederilor art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,

    ministrul finanţelor publice emite următorul ordin:

    ART. I
    Procedura de comunicare prin mijloace electronice de transmitere la distanţă între Agenţia Naţională de Administrare Fiscală şi persoanele fizice, aprobată prin Ordinul ministrului finanţelor publice nr. 1.154/2014, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 646 din 2 septembrie 2014, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:

    1. La articolul 14, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Acţiunile asigurate şi permise de serviciul «Spaţiul privat virtual» sunt:
    a) modificarea datelor de identificare a utilizatorului şi schimbarea modalităţii de anunţare;
    b) comunicarea actelor administrative fiscale, cererilor, precum şi a altor documente şi informaţii;
    c) descărcări de documente;
    d) renunţarea la folosirea serviciului;
    e) monitorizarea istoricului accesului şi acţiunilor prevăzute la lit. a)-d)."

    2. La articolul 15 alineatul (1), după litera e) se introduce o nouă literă, litera f), cu următorul cuprins:
    "f) informaţii referitoare la istoricul acţiunilor."

    3. Anexa nr. 1 se modifică şi se înlocuieşte cu anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.

    4. Titlul anexei nr. 2 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Categoriile de informaţii publice fiscale comunicate prin serviciul «Buletinul informativ fiscal»"

    ART. II
    Prevederile art. I pct. 3 se aplică pentru deciziile emise începând cu data intrării în vigoare a prezentului ordin.
    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                         Ministrul finanţelor publice,
                              Darius-Bogdan Vâlcov

    Bucureşti, 17 februarie 2015.
    Nr. 161.


    ANEXĂ
    (Anexa nr. 1 la procedură)


                 Documente ce pot fi comunicate prin Serviciul
                            "Spaţiul privat virtual"

    A. Documente emise de organul fiscal şi comunicate contribuabilului
    a) Automat
    1. Decizii de impunere anuală aferente veniturilor realizate începând cu anul 2013
    2. Decizii de impunere privind plăţile anticipate cu titlu de impozit pe venit/contribuţii de asigurări sociale de sănătate, precum şi privind obligaţiile de plată cu titlu de contribuţii de asigurări sociale (formular 260), pentru veniturile realizate începând cu anul 2015
    3. Decizii de impunere privind plăţile anticipate cu titlu de contribuţii de asigurări sociale de sănătate pentru veniturile din cedarea folosinţei bunurilor (formular 650) pentru veniturile realizate începând cu anul 2015
    b) La cererea contribuabilului
    1. "Situaţia obligaţiilor fiscale de plată la data de..."
    2. "Nota obligaţiilor de plată"
    3. "Situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori"
    4. "Istoricul acţiunilor şi Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spaţiul privat virtual»"
    B. Documente emise de contribuabil şi comunicate organului fiscal
    1. Cerere privind "Situaţia obligaţiilor fiscale de plată la data de...."
    2. Cerere privind "Nota obligaţiilor de plată"
    3. Cerere privind "Situaţia contribuţiilor de asigurări sociale declarate de către angajatori"
    4. Cerere privind "Istoricul acţiunilor şi Registrul documentelor electronice comunicate prin «Spaţiul privat virtual»".

                                    ------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016