Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 157 din 9 februarie 2009  pentru modificarea   Ordinului ministrului muncii, familiei si egalitatii de sanse nr. 997/2008 privind aprobarea modelelor standard ale Notificarii referitoare la misiunea de control, Raportului de inspectie, Procesului-verbal de constatare si aplicare a sanctiunilor contraventionale, precum si Instiintarii de plata pentru debitor, destinate utilizarii in activitatea de inspectie a Inspectiei Sociale    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 157 din 9 februarie 2009 pentru modificarea Ordinului ministrului muncii, familiei si egalitatii de sanse nr. 997/2008 privind aprobarea modelelor standard ale Notificarii referitoare la misiunea de control, Raportului de inspectie, Procesului-verbal de constatare si aplicare a sanctiunilor contraventionale, precum si Instiintarii de plata pentru debitor, destinate utilizarii in activitatea de inspectie a Inspectiei Sociale

EMITENT: MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI SI PROTECTIEI SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 98 din 18 februarie 2009
Având în vedere prevederile art. 22 alin. (3) din Regulamentul de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.059/2007 ,
în baza prevederilor <>art. 12 din Hotãrârea Guvernului nr. 11/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii, Familiei şi Protecţiei Sociale,

ministrul muncii, familiei şi protecţiei sociale emite urmãtorul ordin:

ART. I
<>Ordinul ministrului muncii, familiei şi egalitãţii de şanse nr. 997/2008 privind aprobarea modelelor standard ale Notificãrii referitoare la misiunea de control, Raportului de inspecţie, Procesului-verbal de constatare şi aplicare a sancţiunilor contravenţionale, precum şi Înştiinţãrii de platã pentru debitor, destinate utilizãrii în activitatea de inspecţie a Inspecţiei Sociale, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 790 din 26 noiembrie 2008, se modificã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 5 se abrogã.
2. Anexele nr. 1-4 se modificã şi se înlocuiesc cu anexele nr. 1-4 la prezentul ordin.
3. Anexa nr. 5 se abrogã.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Ministrul muncii,
familiei şi protecţiei sociale,
Mariana Nedelcu,
secretar de stat

Bucureşti, 9 februarie 2009.
Nr. 157.


ANEXA 1
(Anexa nr. 1 la <>Ordinul nr. 997/2008 )




MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
INSPECŢIA SOCIALĂ

Inspectoratul Social Regional ..........
Str. ....... nr. .., localitatea ......
Judeţul/sectorul .......................
Telefon ......, fax .............
Nr. ....... din ........



NOTIFICARE

În atenţia ............./(Se menţioneazã numele reprezentantului legal al entitãţii inspectate şi funcţia acestuia.)/.......................................
Prin prezenta vã aducem la cunoştinţã faptul cã Inspecţia Socialã/Inspectoratul Social Regional ...................................... va efectua în perioada .................. o misiune de inspecţie la ......................./(Se va completa numele furnizorului şi al serviciului inspectat.) /.....................
Misiunea de inspecţie se realizeazã în temeiul ordinului de misiune al inspectorului general de stat emis în conformitate cu Planul anual de control, evaluare şi consiliere al Inspecţiei Sociale pe anul ... şi are în vedere urmãtoarele obiective (se va completa cu obiectivele din fişa de inspecţie).
● ........................................................;
● ........................................................;
● ........................................................;
Pentru operativitatea şi asigurarea eficienţei activitãţii de inspecţie vã solicitãm ca pe perioada desfãşurãrii misiunii de inspecţie sã fie puse la dispoziţia echipei de inspectori sociali urmãtoarele documente:
● ........................................................;
● ........................................................;
● ........................................................;
precum şi orice alt document ce poate contribui la îndeplinirea misiunii de inspecţie în bune condiţii.
În conformitate cu prevederile <>art. 23 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socialã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 211/2007 , aveţi obligaţia ca pe timpul efectuãrii misiunii de inspecţie sã asiguraţi accesul echipei de inspectori sociali în incinta tuturor entitãţilor inspectate şi sã puneţi la dispoziţia acestora toate documentele ce pot contribui la îndeplinirea misiunii de inspecţie în bune condiţii, sã facilitaţi intervievarea personalului din subordine şi a beneficiarilor.
Echipa de inspecţie este formatã din urmãtoarele persoane:
1. ..............;
2. ..............;
3. .............. .


Inspector general de stat/Inspector social-şef,
.................................................


Organismul/Autoritatea/Instituţia ............../(Se menţioneazã datele de identificare ale persoanei juridice de drept public/privat.)/...........................


ANEXA 2
(Anexa nr. 2 la <>Ordinul nr. 997/2008 )



MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
INSPECŢIA SOCIALĂ
[STEMA ROMÂNIEI] Inspectoratul Social Regional ...
Str. ..... nr. ...., localitatea ...
Judeţul/sectorul .....
Telefon ...., fax ....


Nr. ........ din ...........


Avizat Aprobat
─────── ─────────
Inspector social-şef, Inspector general de stat,
....................... .............................




RAPORT DE INSPECŢIE
privind inspecţia efectuatã la .............


1. Baza legalã a inspecţiei efectuate:
Inspecţia desfãşuratã la ....................................... a avut loc în temeiul <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socialã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 211/2007 , al <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale şi al Ordinului de misiune nr. ...... din .................... al inspectorului general de stat al inspecţiei sociale.
2. Date de identificare ale entitãţii supuse inspecţiei
3. Obiectivele controlate şi evaluate, stabilite prin Planul anual de control, evaluare şi consiliere
4. Date referitoare la organizarea misiunii de inspecţie
5. Constatãri:
Descrierea faptelor constatate şi încadrarea juridicã a deficienţelor, precum şi organismul abilitat sã aplice sancţiunile corespunzãtoare sau, dupã caz, sancţiunea aplicatã direct de echipa de inspectori
6. Perioada de desfãşurare
7. Echipa de inspecţie:
● componenţa echipei
● coordonatorul echipei
8. Concluzii
9. Propunerile şi recomandãrile formulate faţã de situaţiile constatate
10. Numele, prenumele şi semnãturile membrilor echipei de inspecţie.


ANEXA 3
(Anexa nr. 3 la <>Ordinul nr. 997/2008 )



MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
INSPECŢIA SOCIALĂ
Inspectoratul Social Regional ..........................
Str. ............... nr. ....., localitatea ..........
Judeţul/sectorul .............................
Telefon ..........., fax ..............


Regim special
Seria I.S. nr. 0000001




PROCES - VERBAL
de constatare şi aplicare a sancţiunilor contravenţionale
privind nerespectarea dispoziţiilor legale referitoare
la protecţia socialã


Încheiat astãzi, ziua ...... luna ......... anul ......, ora ........., în localitatea ..............................., judeţul/sectorul ...................
I. Agentul/Agenţii constatator/constatatori ......................................, având funcţia/funcţiile de ............................................... în cadrul Inspecţiei Sociale/Inspectoratului Social Regional ..................., în baza legitimaţiei/legitimaţiilor nr. ................ emise de Inspecţia Socialã, în temeiul prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 130/2006 privind Inspecţia Socialã, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 211/2007 , ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 1.059/2007 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Inspecţiei Sociale, conform atribuţiilor de control conferite de actele normative în vigoare, şi ale Ordinului de misiune nr. ............... din ........................ al inspectorului general de stat al Inspecţiei Sociale, cu ocazia misiunii de inspecţie efectuate în ziua ....... luna ........ anul ......, ora ........, la ..............................................,
II. am constatat urmãtoarele fapte contravenţionale astãzi, ........... (data, ora şi locul sus-menţionate):
1. .................................................................;
2. .................................................................;
3. .............................................................,
fapte prevãzute şi sancţionate de:
1. art. ....... alin. ..... lit. ......... din ..................;
2. art. ....... alin. ..... lit. ......... din ..................;
3. art. ....... alin. ..... lit. ......... din ..................,
(Se vor completa, în clar, de cãtre inspectorul/inspectorii social/sociali prevederile articolului, alineatului, literei din actul normativ ale cãrui dispoziţii au fost încãlcate.)
şi se sancţioneazã astfel:
1. cu amendã de la ............ lei la .................... lei;
2. cu amendã de la ............ lei la .................... lei;
3. cu amendã de la ............ lei la .................... lei.




Inspector(i) social(i) Martor, Mi s-a înmânat şi am primit o copie
constatator(i), ........ a procesului-verbal astãzi,
...................... ziua .. luna ... anul ....... .
...................... ................................
(numele, prenumele şi semnãtura
contravenientului)




III. Contravenientul este:
1. Numele şi prenumele .................................................., prenumele pãrinţilor: ............................. şi ........................, data şi locul naşterii ..............................., domiciliul actual stabil ....................., CNP ........................., BI/CI seria ..... nr. .........., emis/emisã de Poliţia ........................ la data de ................, ocupaţia ..................., locul de muncã ...........................
2. Numele şi prenumele ..........................., prenumele pãrinţilor: ............... şi .............................., data şi locul naşterii ......................., domiciliul actual stabil ....................., CNP ..............., BI/CI seria ..... nr. .........., emis/emisã de Poliţia ................ la data de ........................., ocupaţia .............................., locul de muncã ......................
3. Persoana juridicã ......................................., cu sediul în ..........................., str. ........................ nr. ...., bl. ......, sc. ....., ap. ...., judeţul/sectorul .............., constituitã în baza .............................., având codul fiscal .................., cont nr. .......................... la ...................., reprezentatã legal prin dl/dna ............................................., în calitate de .........................., domiciliat/domiciliatã în ............................, str. ....................... nr. ........., bl. ......., sc. ...., ap. ......, judeţul/sectorul ...................., având BI/CI seria ....... nr. ............., eliberat/eliberatã de .................. la data de ..............., CNP ............................. .
Aceste fapte contravenţionale au fost sãvârşite în perioada ..................... .
Împrejurãrile ce pot servi la aprecierea gravitãţii faptelor şi la evaluarea eventualelor pagube pricinuite: .................................................................... Contravenientul şi-a îndeplinit/nu şi-a îndeplinit obligaţia legalã de a prezenta agenţilor constatatori, la cererea lor, actul de identitate ori documentele solicitate pentru buna desfãşurare a activitãţii de control. În cazul contravenienţilor cetãţeni strãini, persoane fãrã cetãţenie sau cetãţeni români cu domiciliul în strãinãtate, în procesul-verbal vor fi cuprinse şi urmãtoarele date: paşaport ori alt document de trecere a frontierei de stat seria ........... nr. ............., data eliberãrii .............., statul emitent .....................
În cazul în care contravenientul este minor, procesul-verbal va cuprinde şi numele, prenumele şi domiciliul pãrinţilor, tatãl .................., mama ......................, alt reprezentant ori ocrotitor legal ......................
IV. Sancţiunea aplicatã şi mãsurile dispuse:
Avertisment/Amendã contravenţionalã în cuantum de ..........(...........................) lei
Mãsuri dispuse:
.........................................................................
.........................................................................
Termen de realizare ..............................................................
(Se bareazã cu o linie continuã situaţiile care nu corespund.)





Inspector(i) social(i) Martor, Mi s-a înmânat şi am primit o copie
constatator(i), ........ a procesului-verbal astãzi,
...................... ziua .. luna ... anul ....... .
...................... ................................
(numele, prenumele şi semnãtura
contravenientului)




V. Amenda se va achita în contul ............... deschis la Trezoreria .............., iar documentul doveditor al plãţii va fi prezentat sau comunicat prin poştã Inspecţiei Sociale la adresa ..................................., în termen de 15 zile de la înmânarea/comunicarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, precum şi a înştiinţãrii de platã.
Conform dispoziţiilor legale, contravenientul poate achita, în termen de cel mult 48 de ore de la data încheierii procesului-verbal ori, dupã caz, de la data comunicãrii acestuia, jumãtate din minimul amenzii prevãzute în actul normativ ale cãrui dispoziţii au fost încãlcate, adicã suma de ............................... lei.
VI. În conformitate cu prevederile <>Ordonanţei Guvernului nr. 2/2001 privind regimul juridic al contravenţiilor, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 180/2002 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, împotriva procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei se poate face plângere în termen de 15 zile de la data înmânãrii/comunicãrii acestuia. Plângerea se va depune la ............................ .
VII. Contravenientul nu se aflã de faţã/refuzã sã semneze sau nu poate lua cunoştinţã despre conţinutul procesului-verbal (Se bareazã cu o linie continuã situaţiile care nu corespund.), fapt atestat de martor, domnul/doamna ............, domiciliat/domiciliatã în ............ str. ......... nr. .., bl. ..., sc. ..., ap. ..., judeţul/sectorul ........, având BI/CI seria .......... nr. ............., eliberat/eliberatã de ...................... la data de ............., CNP ............ .
VIII. Alte menţiuni:
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
.........................................................
(Se pot menţiona observaţiile/obiecţiile contravenientului.)

Prezentul proces-verbal conţine .....pagini şi a fost întocmit în...exemplare, dintre care un exemplar s-a înmânat contravenientului astãzi, ......, sau se va comunica acestuia în cel mult o lunã de la data încheierii.




Inspector(i) social(i) Martor, Mi s-a înmânat şi am primit o copie
constatator(i), ........ a procesului-verbal astãzi,
...................... ziua .. luna ... anul ....... .
...................... ................................
(numele, prenumele şi semnãtura
contravenientului)




ANEXA 4
(Anexa nr. 4 la <>Ordinul nr. 997/2008 )



MINISTERUL MUNCII, FAMILIEI ŞI PROTECŢIEI SOCIALE
INSPECŢIA SOCIALĂ
Inspectoratul Social Regional .........................
Str. ................ nr. ....., localitatea ...........
Judeţul/sectorul ........................................
Telefon .................., fax ..........................


Regim special
Seria I.S. nr. 0000001



ÎNŞTIINŢARE DE PLATĂ
pentru debitorul:


Persoana juridicã/fizicã ...................................., cu sediul/domiciliul în ................................., str. ............................ nr. ...., bl. ......, sc. ....., ap. ...., judeţul/sectorul ........................, constituitã în baza ........................................., având codul fiscal ........................., cont nr. .................. la ....................., reprezentatã legal prin dl/dna ..................................., în calitate de .........................., domiciliat/domiciliatã în ........................, str. ............ nr. ....., bl. ........, sc. ....., ap. ...., judeţul/sectorul ......................, având BI/CI seria ....... nr. .................., eliberat/eliberatã ..................... la data de ....................., CNP ............................
În baza Procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei seria .......... nr. .................., încheiat în ziua ....... luna ....... anul ........, vã comunicãm prezenta înştiinţare de platã pentru suma totalã de ................ lei, constituitã debit la instituţia noastrã pe numele dumneavoastrã.
Dupã trecerea termenului-limitã prevãzut în procesul-verbal sus-menţionat, acesta devine titlu executoriu fãrã nicio altã formalitate şi se supune executãrii silite în condiţiile dispoziţiilor legale imperative privind executarea silitã a creanţelor bugetare.
Amenda se va achita în contul ................................................ deschis la Trezoreria ................................., iar documentul doveditor al plãţii va fi prezentat sau comunicat prin poştã Inspecţiei Sociale la adresa ................................, în termen de 15 zile de la înmânarea/comunicarea procesului-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiei, precum şi a înştiinţãrii de platã.
Aceastã înştiinţare de platã se comunicã dumneavoastrã, în calitate de debitor bugetar, conform actelor normative în vigoare, pentru opozabilitate, împreunã cu procesul-verbal în cauzã.
Contravenientul nu se aflã de faţã/refuzã sã semneze/nu poate sã semneze prezenta înştiinţare de platã.
(Se bareazã cu o linie continuã situaţiile care nu corespund.)

Se confirmã de martorul:
Numele şi prenumele ......................., prenumele pãrinţilor .................. şi ............................, data şi locul naşterii ..........................., domiciliul actual stabil ....................................., CNP ................................., BI/CI seria ..... nr. .........., emis/emisã de Poliţia ................ la data de .............., ocupaţia ..................., locul de muncã ......................
Prezenta înştiinţare de platã face parte integrantã din Procesul-verbal de constatare şi sancţionare a contravenţiilor seria ...... nr. ............ din data de ..................... .
Alte menţiuni: ..................................................................





Inspector(i) social(i) Martor, Mi s-a înmânat şi am primit o copie
constatator(i), ........ a procesului-verbal astãzi,
...................... ziua .. luna ... anul ....... .
...................... ................................
(numele, prenumele şi semnãtura
contravenientului)



-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016