Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 157 din 15 martie 2022  privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 705/2021 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activităţii realizate de către furnizorii de servicii medicale şi medicamente - formulare unice pe ţară, fără regim special    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 157 din 15 martie 2022 privind modificarea şi completarea Ordinului preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 705/2021 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activităţii realizate de către furnizorii de servicii medicale şi medicamente - formulare unice pe ţară, fără regim special

EMITENT: Casa Naţională de Asigurări de Sănătate
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 267 din 18 martie 2022
    Având în vedere Referatul de aprobare al Direcţiei reglementări şi norme de contractare a Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. RN 457 din 15.03.2022,
    în temeiul prevederilor:
    - art. 1 alin. (4)-(9) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022 privind acordarea de sprijin şi asistenţă umanitară de către statul român cetăţenilor străini sau apatrizilor aflaţi în situaţii deosebite, proveniţi din zona conflictului armat din Ucraina, cu modificările şi completările ulterioare;
    – art. 189 alin. (1) din anexa nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, tehnologiilor şi dispozitivelor asistive în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2021-2022, cu modificările şi completările ulterioare;
    – Ordinului ministrului sănătăţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.068/627/2021 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare în anul 2021 a Hotărârii Guvernului nr. 696/2021 pentru aprobarea pachetelor de servicii şi a Contractului-cadru care reglementează condiţiile acordării asistenţei medicale, a medicamentelor şi a dispozitivelor medicale, tehnologiilor şi dispozitivelor asistive în cadrul sistemului de asigurări sociale de sănătate pentru anii 2021-2022, cu modificările şi completările ulterioare;
    – art. 291 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sănătăţii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
    – art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 972/2006, cu modificările şi completările ulterioare,

    preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate emite următorul ordin:
    ART. I
    Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 705/2021 pentru aprobarea documentelor justificative privind raportarea activităţii realizate de către furnizorii de servicii medicale şi medicamente - formulare unice pe ţară, fără regim special, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 731 şi 731 bis din 26 iulie 2021, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 4 alineatul (1), după litera e) se introduce o nouă literă, litera f), cu următorul cuprins:
    "f) persoanele care provin din zona conflictului armat din Ucraina, beneficiare ale prevederilor Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022 privind acordarea de sprijin şi asistenţă umanitară de către statul român cetăţenilor străini sau apatrizilor aflaţi în situaţii deosebite, proveniţi din zona conflictului armat din Ucraina, cu modificările şi completările ulterioare."

    2. La articolul 4, după alineatul (1) se introduce un nou alineat, alineatul (1^1), cu următorul cuprins:
    "(1^1) În desfăşurătoarele menţionate la alin. (1), pentru persoanele prevăzute la alin. (1) lit. f), în coloana «cod numeric personal/cod unic de identificare» se va completa numărul unic de identificare atribuit prin aplicaţia pusă la dispoziţie de către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate conform prevederilor art. 1 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare."

    3. La articolul 4 alineatul (2), după litera e) se introduce o nouă literă, litera f), cu următorul cuprins:
    "f) lista cuprinzând distinct, pentru fiecare număr unic de identificare a persoanei beneficiare, serviciile medicale acordate, cu specificarea următoarelor informaţii: numele şi prenumele, data naşterii, în cazul persoanelor prevăzute la alin. (1) lit. f) cărora le sunt aplicabile prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare. Se vor ataşa copii ale documentelor prevăzute de Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.549/2018 privind aprobarea Normelor metodologice pentru stabilirea documentelor justificative privind dobândirea calităţii de asigurat, precum şi pentru stabilirea documentelor necesare atribuirii numărului unic de identificare în sistemul de asigurări sociale de sănătate cetăţenilor străini sau apatrizilor aflaţi în situaţii deosebite care provin din zona conflictului armat din Ucraina, cu modificările şi completările ulterioare."

    4. La articolul 4, după alineatul (2) se introduc două noi alineate, alineatele (3) şi (4), cu următorul cuprins:
    "(3) În borderourile centralizatoare/extrasele borderourilor centralizatoare de la pct. 1.1, 1.3 şi 1.5 din anexa nr. 8-a nu sunt înscrise prescripţiile eliberate persoanelor prevăzute la alin. (1) lit. f) cărora le sunt aplicabile prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare.
(4) În borderourile centralizatoare/extrasele borderourilor centralizatoare de la pct. I, I.2, II şi II.2 din anexa nr. 8-c nu sunt înscrise prescripţiile eliberate persoanelor prevăzute la alin. (1) lit. f) cărora le sunt aplicabile prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare."

    5. În anexa nr. 1-d, după punctul 9.3 se introduc trei noi puncte, punctele 9.4, 9.5 şi 9.6, cu următorul cuprins:
    "9.4. Desfăşurătorul serviciilor medicale incluse în plata pe serviciu medical ce pot fi acordate persoanelor cărora le sunt aplicabile prevederile Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022 privind acordarea de sprijin şi asistenţă umanitară de către statul român cetăţenilor străini sau apatrizilor aflaţi în situaţii deosebite, proveniţi din zona conflictului armat din Ucraina, cu modificările şi completările ulterioare

┌───────────────────┬────────┬────────┬──────┐
│ │Nr. de │ │Nr. │
│Denumirea │puncte^ │Nr. de │total │
│serviciului medical│1) pe │servicii│de │
│ │serviciu│medicale│puncte│
│ │medical │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│1 │2 │3 │4 = 2 │
│ │ │ │x 3 │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│A. SERVICII │X │X │X │
│MEDICALE CURATIVE │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│1. Consultaţia în │ │ │ │
│caz de boală pentru│ │ │ │
│afecţiuni acute, │ │ │ │
│subacute, │X │X │X │
│acutizările unor │ │ │ │
│afecţiuni cronice^ │ │ │ │
│2): │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│a) consultaţia în │ │ │ │
│caz de boală pentru│ │ │ │
│afecţiuni acute; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│b) consultaţia în │ │ │ │
│caz de boală pentru│ │ │ │
│afecţiuni subacute;│ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│c) consultaţia în │ │ │ │
│caz de boală pentru│ │ │ │
│acutizările unor │ │ │ │
│afecţiuni cronice │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│2. Consultaţiile │ │ │ │
│pentru bolile cu │ │ │ │
│potenţial │ │ │ │
│endemoepidemic ce │ │ │ │
│necesită izolare, │ │ │ │
│acordate la │ │ │ │
│distanţă^3) │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│3. Consultaţii │ │ │ │
│periodice pentru │ │ │ │
│îngrijirea generală│ │ │ │
│a asiguraţilor cu │ │ │ │
│boli cronice la │ │ │ │
│cabinet^4) │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│4. Consultaţiile │ │ │ │
│pentru afecţiunile │ │ │ │
│cronice acordate la│ │ │ │
│distanţă^5) │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│5. Management de │X │X │X │
│caz: │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│a) evaluarea │ │ │ │
│iniţială a cazului │X │X │X │
│nou^6): │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│a1) evaluarea │ │ │ │
│iniţială a cazului │ │ │ │
│nou de HTA, │ │ │ │
│dislipidemie şi │ │ │ │
│diabet zaharat tip │ │ │ │
│2; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│a2) evaluarea │ │ │ │
│iniţială a cazului │ │ │ │
│nou de astm bronşic│ │ │ │
│şi boala cronică │ │ │ │
│respiratorie │ │ │ │
│obstructivă - BPOC;│ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│a3) evaluarea │ │ │ │
│iniţială a cazului │ │ │ │
│nou de boală │ │ │ │
│cronică de rinichi;│ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│b) monitorizare │ │ │ │
│pentru una sau mai │ │ │ │
│multe dintre bolile│ │ │ │
│cronice incluse în │ │ │ │
│managementul de caz│ │ │ │
│(HTA, dislipidemie │ │ │ │
│şi diabet zaharat │ │ │ │
│tip 2, astm bronşic│ │ │ │
│şi boala cronică │ │ │ │
│respiratorie │ │ │ │
│obstructivă - BPOC,│ │ │ │
│boală cronică de │ │ │ │
│rinichi)^7) │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│B. SERVICII │ │ │ │
│MEDICALE PREVENTIVE│X │X │X │
│ŞI PROFILACTICE │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│1. Consultaţiile │ │ │ │
│preventive │ │ │ │
│(consultaţii │ │ │ │
│periodice active │X │X │X │
│oferite persoanelor│ │ │ │
│cu vârsta între 0 │ │ │ │
│şi 18 ani)^8): │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│a) la externarea │ │ │ │
│din maternitate - │ │ │ │
│la domiciliul │ │ │ │
│copilului; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│b) la 1 lună - la │ │ │ │
│domiciliul │ │ │ │
│copilului; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│c) la 2 luni; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│d) la 4 luni; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│e) la 6 luni; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│f) la 9 luni; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│g) la 12 luni; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│h) la 15 luni; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│i) la 18 luni; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│j) la 24 de luni; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│k) la 36 de luni; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│l) anual, pentru │ │ │ │
│copiii cu vârsta │ │ │ │
│cuprinsă între 4 şi│ │ │ │
│18 ani │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│2. Consultaţii în │ │ │ │
│vederea │ │ │ │
│monitorizării │X │X │X │
│evoluţiei sarcinii │ │ │ │
│şi lăuziei^*9): │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│a) luarea în │ │ │ │
│evidenţă în primul │ │ │ │
│trimestru; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│b) supravegherea, │ │ │ │
│lunar, din luna a │ │ │ │
│3-a până în luna a │ │ │ │
│7-a; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│c) supravegherea, │ │ │ │
│de două ori pe │ │ │ │
│lună, din luna a │ │ │ │
│7-a până în luna a │ │ │ │
│9-a inclusiv; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│d) urmărirea lăuzei│ │ │ │
│la externarea din │ │ │ │
│maternitate - la │ │ │ │
│domiciliu; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│e) urmărirea lăuzei│ │ │ │
│la 4 săptămâni de │ │ │ │
│la naştere - la │ │ │ │
│domiciliu │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│3. Consultaţii │ │ │ │
│preventive de │ │ │ │
│evaluare a riscului│X │X │X │
│individual la │ │ │ │
│adultul │ │ │ │
│asimptomatic: │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│a) asiguraţi cu │ │ │ │
│vârsta între 18 şi │ │ │ │
│39 ani - persoane │ │ │ │
│asimptomatice^10); │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│b) asiguraţi cu │ │ │ │
│vârsta între 18 şi │ │ │ │
│39 ani - persoane │ │ │ │
│asimptomatice │ │ │ │
│depistate cu risc │ │ │ │
│înalt^10); │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│c) asiguraţi cu │ │ │ │
│vârsta > 40 ani - │X │X │X │
│persoane │ │ │ │
│asimptomatice^11): │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│c1) consultaţie │ │ │ │
│evaluare iniţială; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│c2) consultaţie │ │ │ │
│pentru intervenţie │ │ │ │
│individuală privind│ │ │ │
│riscurile │ │ │ │
│modificabile; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│c3) consultaţie │ │ │ │
│pentru monitorizare│ │ │ │
│/control │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│C. CONSULTAŢII LA │ │ │ │
│DOMICILIUL │X │X │X │
│ASIGURAŢILOR^12): │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│a) consultaţii │ │ │ │
│pentru situaţii de │ │ │ │
│urgenţă; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│b) episod acut/ │ │ │ │
│subacut/acutizări │ │ │ │
│ale bolilor │ │ │ │
│cronice; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│c) boli cronice; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│d) management de │ │ │ │
│caz pentru │ │ │ │
│asiguraţii │X │X │X │
│nedeplasabili │ │ │ │
│înscrişi pe lista │ │ │ │
│proprie: │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│d.1) evaluarea │ │ │ │
│iniţială a cazului │X │X │X │
│nou: │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│d.1.1) evaluarea │ │ │ │
│iniţială a cazului │ │ │ │
│nou de HTA, │ │ │ │
│dislipidemie şi │ │ │ │
│diabet zaharat tip │ │ │ │
│2; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│d.1.2) evaluarea │ │ │ │
│iniţială a cazului │ │ │ │
│nou de astm bronşic│ │ │ │
│şi boală cronică │ │ │ │
│respiratorie │ │ │ │
│obstructivă - BPOC;│ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│d.1.3) evaluarea │ │ │ │
│iniţială a cazului │ │ │ │
│nou de boală │ │ │ │
│cronică de rinichi;│ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│d.2) monitorizare │ │ │ │
│pentru una sau mai │ │ │ │
│multe dintre bolile│ │ │ │
│cronice incluse în │ │ │ │
│managementul de caz│ │ │ │
│(HTA, dislipidemie │ │ │ │
│şi diabet zaharat │ │ │ │
│tip 2, astm bronşic│ │ │ │
│şi boală cronică │ │ │ │
│respiratorie │ │ │ │
│obstructivă - BPOC,│ │ │ │
│boală cronică de │ │ │ │
│rinichi) │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│D. SERVICII │ │ │ │
│MEDICALE ADIŢIONALE│X │X │X │
│^13) │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│a) spirometrie; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│b) măsurarea │ │ │ │
│ambulatorie a │ │ │ │
│tensiunii arteriale│ │ │ │
│24 de ore; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│c) măsurarea │ │ │ │
│indicelui de │ │ │ │
│presiune gleznă - │ │ │ │
│braţ; │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│d) efectuarea şi │ │ │ │
│interpretarea │ │ │ │
│electrocardiogramei│ │ │ │
│pentru │ │ │ │
│monitorizarea │ │ │ │
│bolilor │ │ │ │
│cardiovasculare │ │ │ │
│confirmate │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│E. CONSTATAREA │ │ │ │
│DECESULUI CU SAU │ │ │ │
│FĂRĂ ELIBERAREA │ │ │ │
│CERTIFICATULUI │ │ │ │
│MEDICAL CONSTATATOR│ │ │ │
│AL DECESULUI^14)) │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│F. ADMINISTRARE │ │ │ │
│SCHEMĂ TRATAMENT │ │ │ │
│DIRECT OBSERVAT │ │ │ │
│(DOT) PENTRU │ │ │ │
│BOLNAVUL TBC^15) │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│G. CONFIRMARE CAZ │ │ │ │
│ONCOLOGIC^16) │ │ │ │
├───────────────────┼────────┼────────┼──────┤
│TOTAL PACHET BAZĂ │X │ │ │
└───────────────────┴────────┴────────┴──────┘


    ^1) Conform art. 1 alin. (3) lit. a) din anexa nr. 2 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^2) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.1.2.1 din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^3) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.1.2.2. din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^4) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.1.3.1 din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^5) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.1.3.2 din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^6) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.1.4.1 lit. a) din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^7) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.1.4.1 lit. b) din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021 şi conform art. 1 alin. (3) lit. a) din anexa nr. 2 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^8) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.2.1.1 din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^9) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.2.2 şi 1.2.2.1 din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^10) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.2.3.1 din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^11) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.2.3.2 din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^12) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.3 din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021 şi conform art. 1 alin. (3) lit. a) din anexa nr. 2 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^13) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.4.2 - nota 2 lit. b) din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^14) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.5 - nota 2 din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^15) Conform lit. B pct. 1 subpct. 1.6.2 din anexa nr. 1 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    ^16) Conform art. 1 alin. (3) lit. a) din anexa nr. 2 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021.
    NOTĂ:
    Desfăşurătorul de la pct. 9.4 va fi însoţit de lista cuprinzând distinct pentru fiecare număr unic de identificare a persoanei beneficiare serviciile medicale acordate, cu specificarea următoarelor informaţii: numele şi prenumele persoanei, data naşterii, copia documentului care a deschis dreptul la servicii medicale (documentele sunt cele prevăzute în Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.549/2018, cu modificările şi completările ulterioare).
9.5. Punctaj acordat pentru cazurile nou-confirmate pentru bolile cronice cu impact major asupra poverii îmbolnăvirilor privind: riscul cardiovascular înalt - HTA, dislipidemie şi diabet zaharat tip 2; astm bronşic şi boala cronică respiratorie obstructivă - BPOC; boală cronică de rinichi - pentru persoanele beneficiare ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare -

┌─────┬───────┬────────────┬─────────────┬─────────────┬────────────┬─────────────┬────────────┐
│ │ │ │Caz │ │ │ │ │
│ │ │ │nou-confirmat│ │ │ │ │
│ │ │ │de medicul de│ │ │ │Nr. │
│ │ │ │specialitate │ │Codul de │ │contractului│
│ │ │ │pentru │Nr. de puncte│parafă al │ │încheiat de │
│ │ │ │fiecare │/persoană │medicului de│ │medicul din │
│Nr. │Numele │Numărul unic│dintre │beneficiară │specialitate│Specialitatea│col. 6 cu │
│crt. │şi │de │serviciile de│caz │care a │medicului din│CAS (Nr. │
│ │prenume│identificare│la lit. A │nou-confirmat│confirmat │col. 6 │contract se │
│ │ │ │poz. 5 lit. │din col. 4^2)│cazul nou │ │regăseşte în│
│ │ │ │a) subpct. │ │din col. 4 │ │scrisoarea │
│ │ │ │a1), a2) şi │ │ │ │medicală.) │
│ │ │ │a3) din │ │ │ │ │
│ │ │ │tabelul de la│ │ │ │ │
│ │ │ │pct. 9.4^1) │ │ │ │ │
├─────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │
├─────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│1. │ │ │ │5,5 │ │ │ │
├─────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│2. │ │ │ │5,5 │ │ │ │
├─────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│3. │ │ │ │5,5 │ │ │ │
├─────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│... │ │ │ │... │ │ │ │
├─────┼───────┼────────────┼─────────────┼─────────────┼────────────┼─────────────┼────────────┤
│TOTAL│X │X │X │ │X │X │X │
└─────┴───────┴────────────┴─────────────┴─────────────┴────────────┴─────────────┴────────────┘


    ^1) Se va completa, după caz:
    - cifra 1 pentru cazul nou de HTA, dislipidemie şi diabet zaharat tip 2;
    – cifra 2 pentru cazul nou de astm bronşic şi boală cronică respiratorie obstructivă - BPOC;
    – cifra 3 pentru cazul nou de boală cronică de rinichi.
    ^2) Conform art. 1 alin. (3) lit. a) din anexa nr. 2 la Ordinul MS/CNAS nr. 1.068/627/2021, punctajul se acordă o singură dată/asigurat, în luna în care a fost confirmat.
9.6. Recalcularea numărului de puncte pentru plata pe serviciu pentru serviciile din tabelul 9.4

┌───────────────┬───────────────┬──────┐
│Total număr de │Total număr de │Total │
│puncte pe │puncte pe caz │număr │
│serviciu pe │nou-confirmat │de │
│lună menţionat │menţionat în │puncte│
│în col. 4 din │col. 5 din │lunar │
│tabelul 9.4 │tabelul 9.5 │ │
├───────────────┼───────────────┼──────┤
│1 │2 │3 = 1 │
│ │ │+ 2 │
├───────────────┼───────────────┼──────┤
│ │ │ │
└───────────────┴───────────────┴──────┘

"

    6. În anexa nr. 1-d, punctul 10 se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "

┌──────────────────────────────────────┐
│10. TOTAL GENERAL PUNCTE PE SERVICIU =│
│total pct. 4.3 total pct. 5 total pct.│
│6 total pct. 7 total pct. 8.3 total │
│pct. 9.3 total pct. 9.6. │
└──────────────────────────────────────┘

"

    7. În anexa nr. 8-a, după punctul 1.5 se introduc două noi puncte, punctele 1.6 şi 1.7, cu următorul cuprins:
    "1.6. Borderou centralizator medicamente compensate şi gratuite în tratamentul ambulatoriu acordate persoanelor care provin din zona conflictului armat din Ucraina, beneficiare ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare, pentru luna .......... anul ........... care însoţeşte factura seria ........ nr. ........./data ..........

┌────┬────────┬───────────┬──────┬────────────┬───────────┬────────┬───────────┬───────────┬───────────┬────────┬────────┬─────────┬─────────┬────────┐
│ │Bon │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │Nr. şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │serie │ │ │Total │Total │ │ │Sublista │Sublista │ │
│Nr. ├───┬────┤Serie şi │Cod │*) Număr │document(e)│**) Tip │Total │valoare │valoare │Sublista│Sublista│C │C │Sublista│
│crt.│Nr.│data│număr │parafă│unic de │care a/au │document│valoare │contribuţie│compensare,│A │B │secţiunea│secţiunea│D │
│ │ │ │prescripţie│medic │identificare│deschis │ │prescripţie│personală │din care: │ │ │C1 │C3 │ │
│ ├───┼────┤ │ │ │dreptul la │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │2.1│2.2 │ │ │ │medicamente│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───┴────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │11 │12 │13 │14 │15 │
├────┼───┬────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───┼────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───┼────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│n │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴───┴────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│TOTAL │X │X │X │X │X │ │ │ │ │ │ │ │ │
├─────────────┴───────────┴──────┴────────────┴───────────┴────────┴───────────┴───────────┴───────────┴────────┴────────┴─────────┴─────────┴────────┤
│ │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────┬───────────┬───────────┬───────────┬────────┬────────┬─────────┬─────────┬────────┤
│Subtotal 1 - Valoarea compensată aferentă DCI-urilor notate cu │ │ │ │ │ │ │ │ │
│(**)^1 potrivit Hotărârii Guvernului nr. 720/2008, republicată, cu│ │ │ │ │ │ │ │ │
│modificările şi completările ulterioare (Coloanele 8-15 sunt egale│ │ │ │ │ │ │ │ │
│cu totalul de la col. 8-15 din tabelul 1.7 din prezenta anexă.) │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────┴───────────┴───────────┴───────────┴────────┴────────┴─────────┴─────────┴────────┘


    Prescripţiile medicale vor fi înscrise în borderou în ordine cronologică, în funcţie de data bonului fiscal.
    Total coloana (8) = coloana (9) + coloana (10) şi reprezintă suma pentru care s-a emis factura.
    Total coloana (10) = coloana (11) + coloana (12) + coloana (13) + coloana (14) + coloana (15)
    Coloanele (11)-(15) nu conţin valoarea compensată a medicamentelor care fac obiectul contractelor cost-volum/cost-volum-rezultat.
    NOTĂ:
    Borderoul centralizator se transmite în format electronic(cu semnătură electronică extinsă/calificată) la casa de asigurări de sănătate până la data prevăzută în contract, pentru medicamentele eliberate în luna anterioară.
    Răspundem de exactitatea şi corectitudinea datelor.
    Reprezentant legal al S.C. Farmacia ..................................
    (Numele şi prenumele) *) Se va completa numărul unic de identificare în sistemul de asigurări sociale de sănătate atribuit prin aplicaţia pusă la dispoziţie de către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate, conform prevederilor art. 1 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Se completează tipul de document(e) care a/au deschis dreptul la medicamente pentru persoanele care provin din zona conflictului armat din Ucraina, beneficiare ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare, astfel cum sunt prevăzute în Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.549/2018, cu modificările şi completările ulterioare.
    Societatea Farmaceutică .......................................
    Farmacia ................, adresa .....................................
    Nr. contract ..................... CAS ..................................
    Nr. ................. data ..................................................
1.7. Extras borderou centralizator DCI-uri notate cu (**)^1 potrivit Hotărârii Guvernului nr. 720/2008, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, acordate persoanelor care provin din zona conflictului armat din Ucraina, beneficiare ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare, pentru luna ............ anul .....

┌────┬────────┬───────────┬──────┬────────────┬───────────┬────────┬───────────┬───────────┬───────────┬────────┬────────┬─────────┬─────────┬────────┐
│ │Bon │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │Nr. şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │serie │ │ │ │ │ │ │Sublista │Sublista │ │
│Nr. ├───┬────┤Serie şi │Cod │*) Număr │document(e)│**) Tip │Valoare │Valoare │Valoare │Sublista│Sublista│C │C │Sublista│
│crt.│Nr.│data│număr │parafă│unic de │care a/au │document│prescripţie│contribuţie│compensare,│A │B │secţiunea│secţiunea│D │
│ │ │ │prescripţie│medic │identificare│deschis │ │ │personală │din care: │ │ │C1 │C3 │ │
│ ├───┼────┤ │ │ │dreptul la │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │2.1│2.2 │ │ │ │medicamente│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───┴────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │11 │12 │13 │14 │15 │
├────┼───┬────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───┼────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───┼────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│n │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴───┴────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│TOTAL │X │X │X │X │X │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────────┴───────────┴──────┴────────────┴───────────┴────────┴───────────┴───────────┴───────────┴────────┴────────┴─────────┴─────────┴────────┘


    Prescripţiile medicale vor fi înscrise în extrasul borderou în ordine cronologică, în funcţie de data bonului fiscal.
    Se va detalia în subsolul borderoului valoarea compensată pe fiecare G pentru sublista C - secţiunea C1, respectiv pe fiecare DCI notat cu (**)^1 potrivit Hotărârii Guvernului nr. 720/2008, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, pentru celelalte liste, după caz.
    Total coloana (10) = coloana (11) + coloana (12) + coloana (13) + coloana (14) + coloana (15) şi este inclus în total coloana (10) din tabelul 1.6. din prezenta anexă.
    Coloanele (11)-(15) nu conţin valoarea compensată a medicamentelor care fac obiectul contractelor cost-volum/cost-volum-rezultat.
    NOTĂ:
    Extrasul se transmite în format electronic (cu semnătură electronică extinsă/calificată) la casa de asigurări de sănătate până la data prevăzută în contract, pentru medicamentele eliberate în luna anterioară.
    Răspundem de exactitatea şi corectitudinea datelor.
    Reprezentant legal al S.C. Farmacia..................................
    (Numele şi prenumele) *) Se va completa numărul unic de identificare în sistemul de asigurări sociale de sănătate atribuit prin aplicaţia pusă la dispoziţie de către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate conform prevederilor art. 1 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Se completează tipul de document(e) care a/au deschis dreptul la medicamente pentru persoanele care provin din zona conflictului armat din Ucraina, beneficiare ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare, astfel cum sunt prevăzute în Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.549/2018, cu modificările şi completările ulterioare."

    8. Înanexa nr. 8-c, după punctul III se introduc două noi puncte, punctele IV şi V, cu următorul cuprins:
    "Societatea Farmaceutică .........................
    Farmacia ....................., adresa ...............
    Nr. contract ........ încheiat cu CAS ........
    Nr. .............. Data ..................................
IV. Borderou centralizator medicamente compensate şi gratuite în tratamentul ambulatoriu care fac obiectul contractelor cost-volum acordate persoanelor care provin din zona conflictului armat din Ucraina, beneficiare ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare, pentru luna .......... anul ..........., care însoţeşte factura seria .......... nr. ......../data ..........

┌────┬────────┬───────────┬──────┬────────────┬───────────┬────────┬───────────┬───────────┬───────────┬────────┬────────┬─────────┬─────────┬────────┐
│ │Bon │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │Nr. şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │serie │ │ │Total │Total │ │ │Sublista │Sublista │ │
│Nr. ├───┬────┤Serie şi │Cod │*) Număr │document(e)│**) Tip │Total │valoare │valoare │Sublista│Sublista│C │C │Sublista│
│crt.│Nr.│data│număr │parafă│unic de │care a/au │document│valoare │contribuţie│compensare,│A │B │secţiunea│secţiunea│D │
│ │ │ │prescripţie│medic │identificare│deschis │ │prescripţie│personală │din care: │ │ │C1 │C3 │ │
│ ├───┼────┤ │ │ │dreptul la │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │2.1│2.2 │ │ │ │medicamente│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───┴────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │11 │12 │13 │14 │15 │
├────┼───┬────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───┼────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───┼────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│n │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴───┴────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│TOTAL │X │X │X │X │X │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────────┴───────────┴──────┴────────────┴───────────┴────────┴───────────┴───────────┴───────────┴────────┴────────┴─────────┴─────────┴────────┘


    Prescripţiile medicale vor fi înscrise în borderou în ordine cronologică, în funcţie de data bonului fiscal.
    Se va detalia în subsolul borderoului valoarea compensată pentru medicamentele aferente fiecărui DCI ce face obiectul unui contract cost-volum.
    Total coloana (8) = coloana (9) + coloana (10) şi reprezintă suma pentru care s-a emis factura.
    Total coloana (10) = coloana (11) + coloana (12) + coloana (13) + coloana (14) + coloana (15).
    NOTĂ:
    Boderoul cetralizator se transmite în format electronic (cu semnătură electronică extinsă/calificată) la casa de asigurări de sănătate până la data prevăzută în contract, pentru medicamentele eliberate în luna anterioară.
    Răspundem de exactitatea şi corectitudinea datelor.
    Reprezentant legal al S.C. Farmacia ..................................
    (Numele şi prenumele) *) Se va completa numărul unic de identificare în sistemul de asigurări sociale de sănătate atribuit prin aplicaţia pusă la dispoziţie de către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate conform prevederilor art. 1 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Se completează tipul de document(e) care a/au deschis dreptul la medicamente pentru persoanele care provin din zona conflictului armat din Ucraina, beneficiare ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare, astfel cum sunt prevăzute în Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.549/2018, cu modificările şi completările ulterioare.
    Societatea Farmaceutică .........................
    Farmacia ....................., adresa ...............
    Nr. contract ........ încheiat cu CAS ........
    Nr. .............. Data ..................................
V. Borderou centralizator medicamente compensate şi gratuite în tratamentul ambulatoriu care fac obiectul contractelor cost-volum-rezultat acordate persoanelor care provin din zona conflictului armat din Ucraina, beneficiare ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare, pentru luna ............ anul .......

┌────┬────────┬───────────┬──────┬────────────┬───────────┬────────┬───────────┬───────────┬───────────┬────────┬────────┬─────────┬─────────┬────────┐
│ │Bon │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │fiscal │ │ │ │Nr. şi │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │serie │ │ │Total │Total │ │ │Sublista │Sublista │ │
│Nr. ├───┬────┤Serie şi │Cod │*) Număr │document(e)│**) Tip │Total │valoare │valoare │Sublista│Sublista│C │C │Sublista│
│crt.│Nr.│data│număr │parafă│unic de │care a/au │document│valoare │contribuţie│compensare,│A │B │secţiunea│secţiunea│D │
│ │ │ │prescripţie│medic │identificare│deschis │ │prescripţie│personală │din care: │ │ │C1 │C3 │ │
│ ├───┼────┤ │ │ │dreptul la │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │2.1│2.2 │ │ │ │medicamente│ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───┴────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│1 │2 │3 │4 │5 │6 │7 │8 │9 │10 │11 │12 │13 │14 │15 │
├────┼───┬────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───┼────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│... │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┼───┼────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│n │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├────┴───┴────┼───────────┼──────┼────────────┼───────────┼────────┼───────────┼───────────┼───────────┼────────┼────────┼─────────┼─────────┼────────┤
│TOTAL │X │X │X │X │X │ │ │ │ │ │ │ │ │
└─────────────┴───────────┴──────┴────────────┴───────────┴────────┴───────────┴───────────┴───────────┴────────┴────────┴─────────┴─────────┴────────┘


    Prescripţiile medicale vor fi înscrise în borderou în ordine cronologică, în funcţie de data bonului fiscal.
    Se va detalia în subsolul borderoului valoarea compensată pentru medicamentele aferente fiecărui DCI ce face obiectul unui contract cost-volum-rezultat.
    Total coloana (10) = coloana (11) + coloana (12) + coloana (13) + coloana (14) + coloana (15).
    NOTĂ:
    Boderoul cetralizator se transmite în format electronic (cu semnătură electronică extinsă/calificată) la CAS până la data prevăzută în contract, pentru medicamentele eliberate în luna anterioară.
    Răspundem de exactitatea şi corectitudinea datelor.
    Reprezentant legal al S.C. Farmacia ..................................
    (Numele şi prenumele)
    *) Se va completa numărul unic de identificare în sistemul de asigurări sociale de sănătate atribuit prin aplicaţia pusă la dispoziţie de către Casa Naţională de Asigurări de Sănătate conform prevederilor art. 1 alin. (6) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare.
    **) Se completează tipul de document(e) care a/au deschis dreptul la medicamente pentru persoanele care provin din zona conflictului armat din Ucraina, beneficiare ale Ordonanţei de urgenţă a Guvernului nr. 15/2022, cu modificările şi completările ulterioare, astfel cum sunt prevăzute în Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate nr. 1.549/2018, cu modificările şi completările ulterioare."



    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    p. Preşedintele Casei Naţionale de Asigurări de Sănătate,
                    Adela Cojan

    Bucureşti, 15 martie 2022.
    Nr. 157.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016