Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 156 din 28 iulie 2011  pentru modificarea Ordinului ministrului administratiei si internelor nr. 26/2011 privind desfasurarea activitatii de achizitii publice in cadrul aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 156 din 28 iulie 2011 pentru modificarea Ordinului ministrului administratiei si internelor nr. 26/2011 privind desfasurarea activitatii de achizitii publice in cadrul aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 549 din 3 august 2011

    În temeiul art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 15/2008, cu modificãrile ulterioare,

    ministrul administraţiei şi internelor emite prezentul ordin.

    ART. I
    Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 26/2011 privind desfãşurarea activitãţii de achiziţii publice în cadrul aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 111 din 11 februarie 2011, se modificã dupã cum urmeazã:
    1. Articolul 1 va avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 1. - Procedurile de achiziţii publice pentru structurile aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor, denumit în continuare aparat central, se deruleazã de cãtre Grupul achiziţii publice din subordinea Direcţiei generale logistice şi de cãtre Direcţia administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei din subordinea Direcţiei generale pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, fiecare pe domeniul de competenţã."
    2. La articolul 2, alineatul (3) va avea urmãtorul cuprins:
    "(3) Grupul achiziţii publice înainteazã proiectul Programului anual al achiziţiilor publice Compartimentului programe investiţii din cadrul Direcţiei generale logistice în vederea vizãrii şi obţinerii avizului din partea Direcţiei generale financiare, respectiv aprobãrii ordonatorului principal de credite."
    3. La articolul 3, alineatele (2) şi (3) vor avea urmãtorul cuprins:
    "(2) Comisia de evaluare se compune din specialişti în domeniul obiectului contractului ce urmeazã sã fie atribuit şi din personal din cadrul Grupului achiziţii publice, respectiv al Direcţiei administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, dupã caz. Preşedintele comisiei se nominalizeazã din rândul membrilor numiţi din cadrul Grupului achiziţii publice sau al Direcţiei administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, dupã caz.
    (3) Organizarea activitãţii comisiei este asiguratã de cãtre un secretar numit din cadrul Grupului achiziţii publice sau al Direcţiei administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, dupã caz, fãrã drept de vot."
    4. La articolul 4, alineatele (1) şi (2) vor avea urmãtorul cuprins:
    "Art. 4. - (1) Structura care solicitã achiziţia transmite Grupului achiziţii publice sau Direcţiei administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, dupã caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în domeniul achiziţiilor publice, caietul de sarcini/documentaţia descriptivã, dupã caz, criteriul de atribuire şi criteriile de calificare, în baza cãrora se iniţiazã procedura de achiziţie.
    (2) Întocmirea documentaţiei de atribuire sau în cazul unui concurs de soluţii a documentaţiei de concurs, precum şi publicarea anunţurilor de intenţie, de participare şi de atribuire se realizeazã de cãtre Grupul achiziţii publice sau de cãtre Direcţia administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, dupã caz."
    ART. II
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

             Ministrul administraţiei
                  şi internelor,
              Constantin-Traian Igaş

    Bucureşti, 28 iulie 2011.
    Nr. 156.

                                    --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 Modele de Contracte Civile si Acte Comerciale conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016