Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 156 din 28 iulie 2011 pentru modificarea Ordinului ministrului administratiei si internelor nr. 26/2011 privind desfasurarea activitatii de achizitii publice in cadrul aparatului central al Ministerului Administratiei si Internelor
EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 549 din 3 august 2011
În temeiul art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 15/2008, cu modificãrile ulterioare,
ministrul administraţiei şi internelor emite prezentul ordin.
ART. I
Ordinul ministrului administraţiei şi internelor nr. 26/2011 privind desfãşurarea activitãţii de achiziţii publice în cadrul aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 111 din 11 februarie 2011, se modificã dupã cum urmeazã:
1. Articolul 1 va avea urmãtorul cuprins:
"Art. 1. - Procedurile de achiziţii publice pentru structurile aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor, denumit în continuare aparat central, se deruleazã de cãtre Grupul achiziţii publice din subordinea Direcţiei generale logistice şi de cãtre Direcţia administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei din subordinea Direcţiei generale pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, fiecare pe domeniul de competenţã."
2. La articolul 2, alineatul (3) va avea urmãtorul cuprins:
"(3) Grupul achiziţii publice înainteazã proiectul Programului anual al achiziţiilor publice Compartimentului programe investiţii din cadrul Direcţiei generale logistice în vederea vizãrii şi obţinerii avizului din partea Direcţiei generale financiare, respectiv aprobãrii ordonatorului principal de credite."
3. La articolul 3, alineatele (2) şi (3) vor avea urmãtorul cuprins:
"(2) Comisia de evaluare se compune din specialişti în domeniul obiectului contractului ce urmeazã sã fie atribuit şi din personal din cadrul Grupului achiziţii publice, respectiv al Direcţiei administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, dupã caz. Preşedintele comisiei se nominalizeazã din rândul membrilor numiţi din cadrul Grupului achiziţii publice sau al Direcţiei administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, dupã caz.
(3) Organizarea activitãţii comisiei este asiguratã de cãtre un secretar numit din cadrul Grupului achiziţii publice sau al Direcţiei administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, dupã caz, fãrã drept de vot."
4. La articolul 4, alineatele (1) şi (2) vor avea urmãtorul cuprins:
"Art. 4. - (1) Structura care solicitã achiziţia transmite Grupului achiziţii publice sau Direcţiei administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, dupã caz, în conformitate cu prevederile legale în vigoare în domeniul achiziţiilor publice, caietul de sarcini/documentaţia descriptivã, dupã caz, criteriul de atribuire şi criteriile de calificare, în baza cãrora se iniţiazã procedura de achiziţie.
(2) Întocmirea documentaţiei de atribuire sau în cazul unui concurs de soluţii a documentaţiei de concurs, precum şi publicarea anunţurilor de intenţie, de participare şi de atribuire se realizeazã de cãtre Grupul achiziţii publice sau de cãtre Direcţia administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, dupã caz."
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Ministrul administraţiei
şi internelor,
Constantin-Traian Igaş
Bucureşti, 28 iulie 2011.
Nr. 156.
--------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: