Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 156 din 26 august 2003  pentru instituirea unor masuri speciale privind navigatia pe sectorul romanesc al Dunarii    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 156 din 26 august 2003 pentru instituirea unor masuri speciale privind navigatia pe sectorul romanesc al Dunarii

EMITENT: MINISTERUL TRANSPORTURILOR, CONSTRUCTIILOR SI TURISMULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 619 din 30 august 2003
Având în vedere nivelul scãzut al apelor Dunãrii, pentru derularea în condiţii de siguranta a traficului fluvial şi pentru evitarea producerii de accidente pe sectorul romanesc al Dunãrii,
în temeiul prevederilor <>art. 12 lit. j) din Ordonanta Guvernului nr. 19/1997 privind transporturile, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>art. 5 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 740/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Transporturilor, Construcţiilor şi Turismului,

ministrul transporturilor, construcţiilor şi turismului emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Având în vedere nivelul scãzut al apelor Dunãrii, pentru derularea în condiţii de siguranta a traficului fluvial şi pentru evitarea producerii de accidente se instituie mãsuri speciale privind navigaţia navelor pe sectorul romanesc al Dunãrii.
ART. 2
(1) Regia Autonomã "Administraţia Fluviala a Dunãrii de Jos" Galaţi va informa zilnic Autoritatea Navala Romana despre cotele apelor Dunãrii, pragurile apãrute pe sectorul romanesc şi evoluţia nivelului apei pentru urmãtoarele zile.
(2) În funcţie de datele prevãzute la alin. (1), Regia Autonomã "Administraţia Fluviala a Dunãrii de Jos" Galaţi va stabili şi va comunica Autoritãţii Navale Romane pescajul maxim la care pot fi încãrcate şi cu care pot naviga navele fluviale în zone critice.
ART. 3
Autoritatea Navala Romana va comunica capitaniilor de port din subordine datele primite de la Regia Autonomã "Administraţia Fluviala a Dunãrii de Jos" Galaţi.
ART. 4
Capitaniile de port vor informa zilnic agenţii şi comandantii navelor care navigheaza sau care opereazã în porturile româneşti despre situaţia adancimilor apelor Dunãrii şi evoluţia acestora.
ART. 5
Capitaniile de port împreunã cu administraţiile portuare şi de cai navigabile, Compania Nationala "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi, Compania Nationala "Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale" - S.A. Giurgiu şi Compania Nationala "Administraţia Canalelor Navigabile - S.A. Constanta vor urmãri ca navele care efectueazã operaţiuni de încãrcare în porturile din zona lor de jurisdicţie sa nu depãşeascã pescajul maxim admis în zonele prin care aceste nave urmeazã sa navigheze, în funcţie de adancimile maxime şi de evoluţia acestora, comunicate de Regia Autonomã "Administraţia Fluviala a Dunãrii de Jos" Galaţi.
ART. 6
(1) Capitaniile de port vor urmãri ca toate navele, indiferent de pavilionul acestora, care navigheaza pe sectorul romanesc al Dunãrii sa aibã un pescaj maxim mai mic decât adancimile comunicate de Regia Autonomã "Administraţia Fluviala a Dunãrii de Jos" Galaţi pentru sectoarele prin care aceste nave urmeazã sa navigheze.
(2) Pe timpul cat navigheaza pe sectorul romanesc al Dunãrii, toate navele, indiferent de pavilionul acestora, sunt obligate sa ţinã permanent legatura cu capitaniile de port.
(3) În cazul în care navele menţionate la alin. (1) au un pescaj mai mare decât adancimile comunicate de Regia Autonomã "Administraţia Fluviala a Dunãrii de Jos" Galaţi, capitaniile de port vor proceda la oprirea acestor nave pana în momentul în care aceste nave vor fi aduse la un pescaj corespunzãtor sau pana când nivelul apelor Dunãrii va permite reluarea navigaţiei de cãtre acestea.
(4) În zonele cu adancimi critice viteza maxima admisã a navelor este de 6 km/h.
ART. 7
În zonele cu praguri Regia Autonomã "Administraţia Fluviala a Dunãrii de Jos" Galaţi va efectua sãptãmânal mãsurãtori ale adancimilor şi va marca cu geamanduri vizibile şi fosforescente senalul de navigaţie.
ART. 8
Autoritatea Navala Romana, Compania Nationala "Administraţia Porturilor Dunãrii Maritime" - S.A. Galaţi, Compania Nationala "Administraţia Porturilor Dunãrii Fluviale" - S.A. Giurgiu şi Compania Nationala "Administraţia Canalelor Navigabile" - S.A. Constanta vor stabili colective pentru fiecare port şi zona, precum şi sistemul de comunicare între aceste colective în vederea punerii în aplicare a prevederilor prezentului ordin.
ART. 9
Autoritatea Navala Romana va informa armatorii, agenţii şi comandantii navelor despre prevederile prezentului ordin printr-un aviz de navigaţie.

Ministrul transporturilor,
construcţiilor şi turismului,
Miron Tudor Mitrea

Bucureşti, 26 august 2003.
Nr. 156.
---------------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016