Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 152 din 23 februarie 2009  pentru modificarea si completarea anexei nr. 6 la Metodologia privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de director general al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate si a posturilor de presedinti-directori generali ai caselor de asigurari de sanatate, in vederea indeplinirii indicatorilor de performanta, incheierea contractelor de management si evaluarea activitatii acestora, aprobata prin   Ordinul presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 15/2008     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 152 din 23 februarie 2009 pentru modificarea si completarea anexei nr. 6 la Metodologia privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de director general al Casei Nationale de Asigurari de Sanatate si a posturilor de presedinti-directori generali ai caselor de asigurari de sanatate, in vederea indeplinirii indicatorilor de performanta, incheierea contractelor de management si evaluarea activitatii acestora, aprobata prin Ordinul presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 15/2008

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 111 din 24 februarie 2009
Având în vedere Hotãrârea nr. 4 din 17 februarie 2009 a Consiliului de administraţie al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate,
în temeiul <>art. 281 alin. (2) din Legea nr. 95/2006 privind reforma în domeniul sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al art. 17 alin. (5) din Statutul Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, aprobat prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 972/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emite urmãtorul ordin:

ART. I
Litera B "Indicatori de performanţã specifici - Preşedinţi-directori generali ai CAS" din anexa nr. 6 la Metodologia privind organizarea concursului pentru ocuparea postului de director general al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate şi a posturilor de preşedinţi-directori generali ai caselor de asigurãri de sãnãtate, în vederea îndeplinirii indicatorilor de performanţã, încheierea contractelor de management şi evaluarea activitãţii acestora, aprobatã prin <>Ordinul preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 15/2008 , publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 62 din 28 ianuarie 2008, se modificã şi se completeazã potrivit anexei la prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate,
Irinel Popescu

Bucureşti, 23 februarie 2009.
Nr. 152.


ANEXĂ


B. INDICATORI DE PERFORMANŢĂ SPECIFICI
Preşedinţi-directori generali ai CAS

1. Gradul de realizare anual a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate a fondurilor prevãzute în bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate, astfel:

CHELTUIELI TOTALE:

a) gradul de realizare anual a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate pe total cheltuieli:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte;
b) gradul de realizare trimestrial şi anual a plãţilor (cumulate) faţã de creditele bugetare deschise aprobate pe total cheltuieli:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte;
c) gradul de realizare anual a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate pe total capitol SĂNĂTATE:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte;
d) gradul de realizare trimestrial şi anual a plãţilor (cumulate) faţã de creditele bugetare deschise pe total capitol SĂNĂTATE:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

ASISTENŢĂ SOCIALĂ:

e) gradul de realizare anual a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate pe total titlu VIII - ASISTENŢĂ SOCIALĂ, inclusiv cheltuielile deduse de angajatori:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte;
f) gradul de realizare anual a plãţilor (cumulate) faţã de creditele bugetare deschise pe total titlu VIII - ASISTENŢĂ SOCIALĂ:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

2. Gradul de realizare anual a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate a cheltuielilor Programului naţional cu scop curativ:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Medicamente pentru boli cronice cu risc crescut, utilizate în programele naţionale cu scop curativ:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de boli transmisibile
Subprogramul de tratament şi monitorizare a persoanelor cu infecţie HIV/SIDA şi tratamentul postexpunere:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Subprogramul de tratament al bolnavilor cu tuberculozã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul de boli netransmisibile
Programul naţional de oncologie:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de boli neurologice
Subprogramul de tratament al bolnavilor cu sclerozã multiplã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de diabet zaharat:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de hemofilie, talasemie şi alte boli rare:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de boli endocrine:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de transplant de organe, ţesuturi şi celule de origine umanã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Materiale sanitare specifice utilizate în programele naţionale cu scop curativ:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de boli transmisibile
Subprogramul de tratament şi monitorizare a persoanelor cu infecţie HIV/SIDA şi tratamentul postexpunere:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Subprogramul de tratament al bolnavilor cu tuberculozã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul de boli netransmisibile
Programul naţional de boli cardiovasculare:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de boli neurologice
Subprogramul de tratament al surditãţii congenitale prin implant cohlear şi protezã auditivã BAHA:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de diabet zaharat (teste de autoimunizare):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de ortopedie:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Servicii medicale de hemodializã şi dializã peritonealã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de diabet zaharat
Asistenţã medicalã pentru specialitãţi paraclinice (HbA1c):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

3. Gradul de realizare anual a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate a cheltuielilor aferente Programului naţional de sãnãtate privind evaluarea stãrii de sãnãtate a populaţiei în asistenţa medicalã primarã
Asistenţã medicalã primarã (PNESSP):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Asistenţa medicalã pentru specialitãţi paraclinice (PNESSP):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

4. Gradul de realizare anual a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate a cheltuielilor aferente Programului naţional privind asigurarea serviciilor medicale, a medicamentelor şi dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Medicamente cu şi fãrã contribuţie personalã:
- sub 90% - 0 puncte,
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Dispozitive şi echipamente medicale:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Asistenţã medicalã primarã (activitate curentã şi centre de permanenţã):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Asistenţã medicalã pentru specialitãţi clinice:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Asistenţã medicalã stomatologicã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Asistenţã medicalã pentru specialitãţi paraclinice (activitate curentã):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Asistenţã medicalã în centre medicale multifuncţionale (servicii medicale de recuperare):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99 -99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Servicii de urgenţã prespitaliceşti şi transport sanitar:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Servicii medicale în unitãţi sanitare cu paturi:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Îngrijiri medicale la domiciliu:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

5. Gradul de realizare trimestrial şi anual a plãţilor (cumulate) cu serviciile medicale faţã de creditele bugetare deschise în cadrul prevederilor aprobate Programului naţional cu scop curativ:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Medicamente pentru boli cronice cu risc crescut, utilizate în programele naţionale cu scop curativ:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de boli transmisibile
Subprogramul de tratament şi monitorizare a persoanelor cu infecţie HIV/SIDA şi tratamentul postexpunere:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Subprogramul de tratament al bolnavilor cu tuberculozã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul de boli netransmisibile
Programul naţional de oncologie
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de boli neurologice
Subprogramul de tratament al bolnavilor cu sclerozã multiplã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de diabet zaharat:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de hemofilie, talasemie şi alte boli rare:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de boli endocrine:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de transplant de organe, ţesuturi şi celule de origine umanã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Materiale sanitare specifice, utilizate în programele naţionale cu scop curativ:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de boli transmisibile
Subprogramul de tratament şi monitorizare a persoanelor cu infecţie HIV/SIDA şi tratamentul postexpunere:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Subprogramul de tratament al bolnavilor cu tuberculozã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul de boli netransmisibile
Programul naţional de boli cardiovasculare:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de boli neurologice
Subprogramul de tratament al surditãţii congenitale prin implant cohlear şi protezã auditivã BAHA:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de diabet zaharat (teste de autoimunizare):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de ortopedie:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.
Servicii medicale de hemodializã şi dializã peritonealã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Programul naţional de diabet zaharat
Asistenţã medicalã pentru specialitãţi paraclinice (HbA1c):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

6. Gradul de realizare trimestrial şi anual a plãţilor (cumulate) cu serviciile medicale faţã de creditele bugetare deschise în cadrul prevederilor aprobate Programului naţional de sãnãtate privind evaluarea stãrii de sãnãtate a populaţiei în asistenţa medicalã primarã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Asistenţã medicalã primarã (PNESSP):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Asistenţã medicalã pentru specialitãţi paraclinice (PNESSP):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

7. Gradul de realizare trimestrial şi anual a plãţilor (cumulate) cu serviciile medicale faţã de creditele bugetare deschise în cadrul prevederilor aprobate Programului naţional privind asigurarea serviciilor medicale, a medicamentelor şi dispozitivelor medicale în cadrul sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Medicamente cu şi fãrã contribuţie personalã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Dispozitive şi echipamente medicale:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Asistenţã medicalã primarã (activitate curentã şi centre de permanenţã):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Asistenţã medicalã pentru specialitãţi clinice:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Asistenţã medicalã stomatologicã:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Asistenţã medicalã pentru specialitãţi paraclinice (activitate curentã):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Asistenţã medicalã în centre medicale multifuncţionale (servicii medicale de recuperare):
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Servicii de urgenţã prespitaliceşti şi transport sanitar:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Servicii medicale în unitãţi sanitare cu paturi:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

Îngrijiri medicale la domiciliu:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

8. Gradul de realizare anual a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate a cheltuielilor de personal prevãzute pentru activitatea proprie a caselor de asigurãri de sãnãtate:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

9. Gradul de realizare trimestrial şi anual a plãţilor (cumulate) faţã de creditele bugetare deschise la cheltuielile de personal prevãzute pentru activitatea proprie a caselor de asigurãri de sãnãtate:
- sub 90% - 0 puncte;
- 91-94% - 1 punct;
- 95-96% - 2 puncte;
- 97-98% - 3 puncte;
- 99-99,5% - 4 puncte;
- 99,6-100% - 5 puncte.

10. Gradul de realizare anual a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate a cheltuielilor materiale prevãzute pentru activitatea proprie a caselor de asigurãri de sãnãtate:
- sub 50% - 0 puncte;
- 51-60% - 1 punct;
- 61-70% - 2 puncte;
- 71-80% - 3 puncte;
- 81-90% - 4 puncte;
- 91-100% - 5 puncte.

11. Gradul de realizare trimestrial şi anual a plãţilor (cumulate) faţã de creditele bugetare deschise la cheltuielile materiale prevãzute pentru activitatea proprie a caselor de asigurãri de sãnãtate:
- sub 50% - 0 puncte;
- 51-60% - 1 punct;
- 61-70% - 2 puncte;
- 71-80% - 3 puncte;
- 81-90% - 4 puncte;
- 91-100% - 5 puncte.

12. Gradul de realizare anual a plãţilor (cumulate) faţã de prevederile aprobate a cheltuielilor de capital:
- sub 50% - 0 puncte;
- 51-60% - 1 punct;
- 61-70% - 2 puncte;
- 71-80% - 3 puncte;
- 81-90% - 4 puncte;
- 91-100% - 5 puncte.
13. Gradul de realizare trimestrial şi anual a plãţilor (cumulate) faţã de creditele bugetare deschise la cheltuielile de capital:
- sub 50% - 0 puncte;
- 51-60% - 1 punct;
- 61-70% - 2 puncte;
- 71-80% - 3 puncte;
- 81-90% - 4 puncte;
- 91-100% - 5 puncte.
14. Gradul de colectare a creanţelor de la persoanele fizice pentru anul fiscal în curs faţã de suma estimatã (în proiectul de buget) a fi colectatã:
- sub 50% - 0 puncte;
- 51-60% - 1 punct;
- 61-70% - 2 puncte;
- 71-80% - 3 puncte;
- 81-90% - 4 puncte;
- 91-100% - 5 puncte.
15. Ponderea numãrului de proceduri de executare silitã (persoane fizice) demarate în anul fiscal în curs faţã de numãrul total de persoane cu debite restante înregistrate la nivelul casei:
- sub 50% - 0 puncte;
- 51-60% - 1 punct;
- 61-70% - 2 puncte;
- 71-80% - 3 puncte;
- 81-90% - 4 puncte;
- 91-100% - 5 puncte.
16. Ponderea numãrului de executãri silite închise, pentru situaţiile în care sumele înscrise în titluri executorii au fost stinse, faţã de numãrul de proceduri demarate:
- sub 50% - 0 puncte;
- 51-60% - 1 punct;
- 61-70% - 2 puncte;
- 71-80% - 3 puncte;
- 81-90% - 4 puncte;
- 91-100% - 5 puncte.
17. Gradul de recuperare a sumelor reprezentând creanţe restante, faţã de sumele înscrise în titlurile executorii:
- sub 50% - 0 puncte;
- 51-60% - 1 punct;
- 61-70% - 2 puncte;
- 71-80% - 3 puncte;
- 81-90% - 4 puncte;
- 91-100% - 5 puncte.
18. Gradul de realizare a plãţilor privind sumele reprezentând indemnizaţii de concedii medicale achitate angajatorilor faţã de sumele solicitate prin cererile de restituire potrivit <>art. 38 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate, aprobatã cu modificãri şi completãri prin <>Legea nr. 399/2006 , cu modificãrile ulterioare:
- sub 50% - 0 puncte;
- 51-60% - 1 punct;
- 61-70% - 2 puncte;
- 71-80% - 3 puncte;
- 81-90% - 4 puncte;
- 91-100% - 5 puncte.
19. Gradul de realizare a plãţilor privind sumele reprezentând indemnizaţii de concedii medicale achitate persoanelor fizice faţã de sumele solicitate prin certificatele medicale depuse la casele de asigurãri de sãnãtate:
- sub 50% - 0 puncte;
- 51-60% - 1 punct;
- 61-70% - 2 puncte;
- 71-80% - 3 puncte;
- 81-90% - 4 puncte;
- 91-100% - 5 puncte.
20. Gestionarea influenţelor de mediu intern şi extern în managementul resurselor umane:
a) gradul de ocupare a posturilor aprobate:


Numãr personal existent la sfârşitul perioadei
de raportare + Numãr posturi vacante
pentru care s-a organizat concurs
în vederea ocupãrii*)


Numãr posturi aprobate

---------
*) Se vor avea în vedere funcţiile publice pentru care s-a obţinut avizul ANFP pentru organizarea concursului, rãmase vacante dupã desfãşurarea acestuia, precum şi posturile pentru personalul contractual, neocupate în urma organizãrii concursului, în toatã perioada de raportare.

- sub 85% - 0 puncte;
- 85-95% - 3 puncte;
- 96-100% - 5 puncte.
b) rata stabilitãţii:


Numãr personal existent la sfârşitul perioadei
de raportare


Numãr personal existent la începutul
perioadei de raportare


- sub 85% - 0 puncte;
- 86-90% - 2 puncte;
- 91-95% - 4 puncte;
- peste 95% - 5 puncte.
c) dinamica mişcãrilor de personal:


Intrãri de personal**) + Ieşiri de personal**)
determinate exclusiv de politica resurselor
umane***)


Numãr personal existent la sfârşitul perioadei
de raportare

----------
**) Se iau în considerare "Intrãrile" şi "Ieşirile" de personal numai din intervalul perioadei de raportare.
***) Ieşirile de personal nu vor include pensionãrile conform legii şi pe cele datorate cauzelor naturale.

- sub 10% - 5 puncte;
- 10-15% - 4 puncte;
- 16-20% - 2 puncte;
- peste 20% - 0 puncte.
21. Respectarea termenelor de raportare a datelor specifice în activitatea de resurse umane, organizare, salarizare, evaluare, perfecţionare.


┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│Respectarea termenului de raportare │ 5 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 1-3 zile │ 4 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 4-7 zile │ 3 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 8-11 zile │ 2 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 12-15 zile │ 1 punct │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 15 zile │ 0 puncte │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘



22. Corectitudinea situaţiilor transmise referitoare la activitatea CAS în domeniul resurselor umane (baza de date a funcţionarilor publici, state de funcţii, structura de funcţii publice, rapoarte lunare cu respectarea formatului în care sunt solicitate datele, a formulelor de calcul şi cerinţelor stabilite prin note/îndrumãri/precizãri):
- 100% - 5 puncte;
- 80-99% - 3 puncte;
- 50-79% - 2 puncte;
- sub 50% - 0 puncte.
23. Gradul de satisfacţie al asiguraţilor pe baza chestionarului de evaluare, aprobat prin ordinul preşedintelui CNAS (un chestionar pe semestru)****):
---------
****) Numãrul optim de asiguraţi intervievaţi care vor constitui eşantionul de lucru este de 400 de asiguraţi. În rapoartele de evaluare se va preciza numãrul asiguraţilor (valoarea absolutã şi procentualã din totalul persoanelor intervievate care au rãspuns la chestionar) aferent fiecãrei variante posibile de rãspuns în parte, pentru fiecare întrebare a chestionarului de evaluare.

- 60-100% - 5 puncte;
- 20-50% - 3 puncte;
- sub 20% - 1 punct.
24. Monitorizarea consumului lunar de medicamente, faţã de sumele aprobate prin buget cu aceastã destinaţie:
- Monitorizare - 5 puncte;
- Monitorizare parţialã - 0 puncte.
25. Informarea furnizorilor de medicamente cu privire la medicii care nu mai sunt în relaţie contractualã cu CAS:
- Informare - 5 puncte;
- Informare parţialã - 0 puncte.
26. Modalitatea de contractare de servicii medicale respectã prevederile Contractului-cadru şi ale normelor de aplicare a acestuia:


┌────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┬──────────┐
│ │ DA │ NU │
├────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┤
│Existenţa tuturor documentelor necesare încheierii │ │ │
│contractelor cu furnizorii, pe toate domeniile de │ │ │
│asistenţã medicalã, medicamente şi dispozitive │1,5 puncte│ 0 puncte│
├────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┤
│Încheierea contractelor cu furnizorii de servicii │ │ │
│medicale şi medicamente, cu încadrarea în sumele │ │ │
│aprobate la nivelul CAS, pentru fiecare domeniu │ 2 puncte│ 0 puncte│
├────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┤
│Stabilirea valorilor de contract pe toate domeniile │ │ │
│de asistenţã medicalã şi medicamente, cu respectarea │ │ │
│criteriilor stabilite de actele normative în vigoare │1,5 puncte│ 0 puncte│
└────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┴──────────┘



27. Respectarea termenului de finalizare a procesului de contractare:


┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│Respectarea termenului de finalizare a procesului de contractare │ 5 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Nerespectarea termenului de finalizare a procesului de contractare │ 0 puncte │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘



28. Respectarea termenelor de raportare a situaţiilor privind activitatea desfãşuratã de furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale, pe baza contractelor încheiate de casa de asigurãri de sãnãtate cu aceştia:


┌───────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│Respectarea termenului de raportare │ 5 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 1-3 zile │ 4 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 4-7 zile │ 3 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 8-11 zile │ 2 puncte │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 12-15 zile │ 1 punct │
├───────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzierea raportãrilor CAS pe suport de hârtie: peste 15 zile │ 0 puncte │
└───────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘



29. Corectitudinea situaţiilor transmise referitoare la activitatea desfãşuratã de furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale, pe baza contractelor încheiate de casa de asigurãri de sãnãtate cu aceştia (acest indicator se referã la respectarea formatului în care sunt solicitate datele, formulelor de calcul, cerinţelor formulate prin note/precizãri):
- 100% - 5 puncte;
- 95-99% - 3 puncte;
- sub 95% - 0 puncte.
30. Gradul de acces al asiguraţilor la medicamente în tratamentul ambulatoriu (trimestrial/semestrial/anual):


Numãr de zile în care s-au eliberat medicamente
cu şi fãrã contribuţie personalã în tratamentul
ambulatoriu, corespunzãtor tuturor farmaciilor
în contract cu CAS


Numãr de zile pentru care farmaciile trebuie sã
elibereze medicamente conform contractelor
încheiate cu CAS


- 80 - 100% - 5 puncte;
- 71 - 79% - 3 puncte;
- 60 - 70% - 2 puncte;
- sub 60% - 0 puncte.
31. Management proactiv în domeniul relaţiilor publice:
a) analizã imagine:
- pozitivã - 5 puncte;
- neutrã - 2 puncte;
- negativã - 0 puncte;
b) numãr apariţii în media în scopul promovãrii imaginii CAS şi informãrii asiguraţilor, din total apariţii:
- sub 60% - 0 puncte;
- 60 - 69% - 1 punct;
- 70 - 79% - 2 puncte;
- 80 - 89% - 3 puncte;
- 90 - 99% - 4 puncte;
- 100% - 5 puncte.
32. Gradul de realizare a planului de audit:
- sub 100% - 0 puncte;
- 100% - 5 puncte.
33. Întocmirea şi transmiterea cãtre CNAS a raportãrilor în domeniul tehnologiei informaţiei (conţinut şi termene) în vederea implementãrii SIUI*):
-------
*) Exclusiv CASAOPSNAJ şi CASMTCT.
- sub 50% - 1 punct;
- 50 - 74% - 3 puncte;
- 75 - 100% - 5 puncte.
34. Întocmirea şi transmiterea rapoartelor privind schimbul de date pentru validarea asiguraţilor la nivel naţional (numai pentru CASAOPSNAJ şi CASMTCT):
- sub 50% - 1 punct;
- 50 - 74% - 3 puncte;
- 75 - 100% - 5 puncte.
35. Gradul de implicare în implementarea, integrarea şi operarea SIUI-ERP:
- sub 50% - 0 puncte;
- 50 - 74% - 2,5 puncte;
- 75 - 100% - 5 puncte.
36. Gradul de implicare privind politicile de securitate a datelor:
- sub 50% - 0 puncte;
- 50 - 74% - 3 puncte;
- 75 - 100% - 5 puncte.
37. Numãr de formulare emise corect în aplicarea documentelor internaţionale cu prevederi în domeniul sãnãtãţii la care România este parte (regulamente europene, acorduri etc.) din totalul formularelor eliberate:
- 91 - 100% - 5 puncte;
- 81 - 90% - 4 puncte;
- 71 - 80% - 3 puncte;
- 61 - 70% - 2 puncte;
- 51 - 60% - 1 punct;
- sub 51% - 0 puncte.
38. Utilizarea aplicaţiilor informatice privind muncitorii migranţi şi a celei privind eliberarea cardului european de asigurãri sociale de sãnãtate:
- 91 - 100% - 5 puncte;
- 81 - 90% - 4 puncte;
- 71 - 80% - 3 puncte;
- 61 - 70% - 2 puncte;
- 51 - 60% - 1 punct;
- sub 51% - 0 puncte.
39. Corectitudinea situaţiilor transmise cãtre Casa Naţionalã de Asigurãri de Sãnãtate în domeniul securitãţii sociale:
- 91 - 100% - 5 puncte;
- 81 - 90% - 4 puncte;
- 71 - 80% - 3 puncte;
- 61 - 70% - 2 puncte;
- 51 - 60% - 1 punct;
- sub 51% - 0 puncte.
40. Numãr de cereri de decontare a serviciilor medicale acordate pe teritoriul statelor membre UE soluţionate, faţã de numãrul total de solicitãri:
- sub 50% - 0 puncte;
- 50 - 74% - 3 puncte;
- 75 - 100% - 5 puncte.
41. Numãr de litigii pierdute cu furnizorii de servicii medicale, medicamente şi dispozitive medicale, prin comisia de arbitraj sau prin alte instanţe de judecatã*):
--------
*) Numai pentru litigiile în care CAS a avut calitatea de pârâtã şi care au ca obiect aspecte din perioada mandatului preşedintelui-director general şi în care au fost pronunţate hotãrâri definitive şi irevocabile.

- 0 - 5 puncte;
- 1 - 4 puncte;
- 3 - 3 puncte;
- peste 3 - 0 puncte.
42. Numãr de litigii pierdute cu asiguraţii la instanţele de judecatã**):
--------
**) Numai pentru litigiile în care CAS a avut calitatea de pârâtã şi care au ca obiect aspecte din perioada mandatului preşedintelui-director general şi în care au fost pronunţate hotãrâri definitive şi irevocabile.

- 0 - 5 puncte;
- 1 - 4 puncte;
- 2 - 3 puncte;
- peste 2 - 0 puncte.
43. Numãr de litigii pierdute în instanţele de contencios administrativ***):
--------
***) Numai pentru litigiile în care CAS a avut calitatea de pârâtã şi care au ca obiect aspecte din perioada mandatului preşedintelui-director general şi în care au fost pronunţate hotãrâri definitive şi irevocabile.

- 0 - 5 puncte;
- 1 - 4 puncte;
- 2 - 3 puncte;
- peste 2 - 0 puncte.
44. Numãr de contestaţii admise de Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor şi rãmase definitive şi irevocabile, ca urmare a procedurilor de achiziţie****) derulate de casa de asigurãri de sãnãtate:
---------
****) Proceduri derulate de CAS în perioada mandatului preşedintelui-director general.

- 0 - 5 puncte;
- 1 - 4 puncte;
- 2 - 3 puncte;
- peste 2 - 0 puncte.
45. Respectarea termenului de raportare a indicatorilor specifici programelor de sãnãtate:


┌─────────────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┐
│Respectarea termenului stabilit prin ordin al preşedintelui CNAS │ 5 puncte │
├─────────────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┤
│Întârzieri peste termenul prevãzut │ 0 puncte │
└─────────────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┘



46. Corectitudinea indicatorilor raportaţi, specifici programelor de sãnãtate:
- indicatori corecţi (100%) - 5 puncte;
- indicatori eronaţi - 0 puncte.
47. Raportul dintre numãrul de controale neplanificate (operative + inopinate) şi cele tematice realizate:
- 0 - 20% - 5 puncte;
- 21 - 50% - 4 puncte;
- 51 - 75% - 3 puncte;
- 76 - 100% - 2 puncte;
- peste 100% - 1 punct.
48. Gradul de realizare a planului de control (raportul dintre numãrul total de controale tematice realizate şi numãrul de controale tematice prevãzute):
- 0 - 50% - 0 puncte;
- 51 - 60% - 1 punct;
- 61 - 70% - 2 puncte;
- 71 - 80% - 3 puncte;
- 81 - 90% - 4 puncte;
- 91 - 100% - 5 puncte.
49. Gradul de recuperare a sumelor imputate în urma controalelor:
- 0 - 20% - 1 punct;
- 21 - 40% - 2 puncte;
- 41 - 60% - 3 puncte;
- 61 - 80% - 4 puncte;
- 81 - 100% - 5 puncte.
50. Respectarea termenelor şi procedurilor specifice pentru evaluarea furnizorilor de servicii medicale în vederea contractãrii:
- 100% - 5 puncte;
- 95 - 99% - 3 puncte;
- sub 95% - 0 puncte.
51. Corectitudinea documentaţiei cu privire la activitatea de rambursare şi recuperare a cheltuielilor reprezentând asistenţa medicalã acordatã în baza documentelor internaţionale la care România este parte (mod de întocmire şi verificare):
- 91 - 100% - 5 puncte;
- 81 - 90% - 4 puncte;
- 71 - 80% - 3 puncte;
- 61 - 70% - 2 puncte;
- 51 - 60% - 1 punct;
- sub 51% - 0 puncte.
52. Numãr de contracte de asigurare încheiate anual faţã de numãrul de asiguraţi aflaţi în evidenţa CNAS:
- 80 - 100% - 5 puncte;
- 50 - 79% - 4 puncte;
- 30 - 49% - 3 puncte;
- 20 - 29% - 2 puncte;
- 10 - 19% - 1 punct;
- sub 10% - 0 puncte.
53. Gradul de implicare în realizarea şi implementarea strategiilor CNAS prin acţiuni specifice derulate la nivelul CAS*****)
-------
*****) Vor fi transmise planuri de acţiune pe obiectivele comune CNAS-CAS

- 75 - 100% - 5 puncte;
- 50 - 74% - 3 puncte;
- sub 50% - 0 puncte.
54. Nivelul de implementare a sistemului de control managerial intern la nivelul CAS:



┌────────────────────────────────────────────────────────┬──────────┬──────────┐
│ │ DA │ NU │
├────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┤
│Existenţa registrului de riscuri │1,5 puncte│ 0 puncte│
├────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┤
│Existenţa programului de dezvoltare a sistemului de │ │ │
│control managerial │ 1 punct │ 0 puncte│
├────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┤
│Existenţa deciziei de constituire a comisiei de │ │ │
│monitorizare, coordonare şi îndrumare metodologicã │ │ │
│pentru dezvoltarea sistemului de control managerial │ 1 punct │ 0 puncte│
├────────────────────────────────────────────────────────┼──────────┼──────────┤
│Existenţa procedurilor de lucru formalizate pe │ │ │
│activitãţi, actualizate şi complete │1,5 puncte│ 0 puncte│
└────────────────────────────────────────────────────────┴──────────┴──────────┘



--------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016