Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri.
Acest site foloseste Cookie-uri, conform noului Regulament de Protectie a Datelor (GDPR), pentru a va asigura cea mai buna experienta online. In esenta, Cookie-urile ne ajuta sa imbunatatim continutul de pe site, oferindu-va dvs., cititorul, o experienta online personalizata si mult mai rapida. Ele sunt folosite doar de site-ul nostru si partenerii nostri de incredere. Click AICI pentru detalii despre politica de Cookie-uri. Sunt de acord cu politica de cookie
 ORDIN nr. 143 din 21 noiembrie 2017 pentru modificarea şi completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul afacerilor interne, nr. 77/2015 privind sistemul decizional şi de coordonare pentru implementarea programelor naţionale şi pentru gestionarea asistenţei financiare aferente Cadrului financiar multianual 2014-2020, domeniul Afaceri Interne
Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 143 din 21 noiembrie 2017  pentru modificarea şi completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul afacerilor interne, nr. 77/2015 privind sistemul decizional şi de coordonare pentru implementarea programelor naţionale şi pentru gestionarea asistenţei financiare aferente Cadrului financiar multianual 2014-2020, domeniul Afaceri Interne    Twitter Facebook
Cautare document

 ORDIN nr. 143 din 21 noiembrie 2017 pentru modificarea şi completarea Ordinului viceprim-ministrului, ministrul afacerilor interne, nr. 77/2015 privind sistemul decizional şi de coordonare pentru implementarea programelor naţionale şi pentru gestionarea asistenţei financiare aferente Cadrului financiar multianual 2014-2020, domeniul Afaceri Interne

EMITENT: Ministerul Afacerilor Interne
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 922 din 23 noiembrie 2017
    În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:
    ART. I
    Ordinul viceprim-ministrului, ministrul afacerilor interne, nr. 77/2015 privind sistemul decizional şi de coordonare pentru implementarea programelor naţionale şi pentru gestionarea asistenţei financiare aferente Cadrului financiar multianual 2014-2020, domeniul Afaceri Interne, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 516 din 10 iulie 2015, cu modificările ulterioare, se modifică şi se completează, după cum urmează:
    1. La articolul 3, alineatele (1), (2) şi (4) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "ART. 3
    (1) Comitetul director prevăzut la art. 3 alin. (1) lit. a) din Hotărârea Guvernului nr. 48/2015 este alcătuit din 3 membri, respectiv:
    a) secretarul general;
    b) secretarul de stat pentru relaţia cu Parlamentul şi relaţii internaţionale;
    c) secretarul de stat pentru ordine şi siguranţă publică.
    (2) Secretarul general îndeplineşte şi funcţia de preşedinte al Comitetului director.
    ..............................................................................................
    (4) Membrul Comitetului director prevăzut la alin. (1) lit. a) poate delega atribuţiile ce îi revin în această calitate unui secretar general adjunct, iar membrii prevăzuţi la lit. b) şi c) pot delega atribuţiile ce le revin în această calitate subsecretarilor de stat."

    2. La articolul 3, după alineatul (4) se introduce un nou alineat, alineatul (5), cu următorul cuprins:
    "(5) În situaţia în care posturile membrilor Comitetului director sunt vacante, atribuţiile secretarului general se îndeplinesc de către un secretar general adjunct desemnat în acest sens de ministrul afacerilor interne, iar ale secretarului/secretarilor de stat, de către subsecretarul/subsecretarii de stat desemnat/ desemnaţi în acest sens de ministrul afacerilor interne."

    3. La articolul 4, literele b) şi e) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "b) aprobă fişele de proiect de monopol aferente Fondului pentru securitate internă şi Fondului pentru azil, migraţie şi integrare, atât versiunile iniţiale, cât şi versiunile revizuite ale acestora, doar dacă proiectele au suferit modificări majore, astfel cum sunt acestea definite prin contractele de finanţare, pe baza documentaţiei specifice prezentate de către autoritatea responsabilă. Versiunile revizuite ale fişelor de proiect care implică modificări minore se aprobă doar de autoritatea responsabilă şi se aduc la cunoştinţa Comitetului director odată cu aprobarea modificărilor majore care cuprind şi modificările minore anterioare;
    ..............................................................................................
e) aprobă forma finală a rapoartelor anuale şi finale, care cuprind cererile de plată a soldului anual şi final, respectiv rapoartele de implementare anuale şi finale, în vederea transmiterii acestora către Comisia Europeană."



    ART. II
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul afacerilor interne,
                    Carmen-Daniela Dan

    Bucureşti, 21 noiembrie 2017.
    Nr. 143.

    -----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016