Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 143 din 2 august 2005  privind modificarea şi completarea Procedurii de implementare a Programului naţional pentru susţinerea meşteşugurilor şi artizanatului, aprobată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr. 49/2005    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 143 din 2 august 2005 privind modificarea şi completarea Procedurii de implementare a Programului naţional pentru susţinerea meşteşugurilor şi artizanatului, aprobată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr. 49/2005

EMITENT: Agenţia Naţională pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 746 din 17 august 2005
    Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/22 din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 66/2005 cu privire la rectificarea bugetului de stat pe anul 2005, cu modificările ulterioare, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prevederile art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin.
    ART. I
    Procedura de implementare a Programului naţional pentru susţinerea meşteşugurilor şi artizanatului, aprobată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr. 49/2005, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 284 din 5 aprilie 2005, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. Punctul 1 "Obiectivul Programului" va avea următorul cuprins:
    "1. Obiectivul Programului
    1.1. Obiectivul Programului naţional pentru susţinerea meşteşugurilor şi artizanatului, denumit în continuare Program, îl constituie stimularea dezvoltării meşteşugurilor şi a micii industrii din România, a întăririi clasei de mici meşteşugari, care îşi desfăşoară activitatea individual sau organizat prin intermediul asociaţiilor sau al altor organizaţii, în special în localităţile rurale, dar şi în cele urbane, protejarea meseriilor care presupun un număr mare de operaţii executate manual în practicarea lor şi relansarea serviciilor şi a produselor obţinute de aceştia, în special a celor cu specific tradiţional, inclusiv obiecte de artă populară şi artizanat, precum şi promovarea acestor produse şi servicii pe pieţele naţionale şi internaţionale.
    1.2. Programul urmăreşte prin acordarea de alocaţii financiare nerambursabile:
    a) stimularea practicării meşteşugurilor şi a meseriilor tipice micii industrii, care presupun un grad important de prelucrare manuală ca mijloc important de realizare a unor servicii şi produse obţinute apelând la tehnologii simple şi având o componentă de prelucrare manuală semnificativă, în special utilizând tehnologii tradiţionale;
    b) îmbunătăţirea accesului meşteşugurilor la informaţii de piaţă şi facilitarea valorificării acestor informaţii;
    c) promovarea serviciilor şi produselor realizate apelând la tehnologii simple şi având o componentă de prelucrare manuală semnificativă, în special utilizând tehnologii tradiţionale;
    d) stimularea cererii interne de servicii şi produse care presupun un grad important de prelucrare manuală, precum şi câştigarea de pieţe externe noi pentru aceste produse şi servicii, în mod special pentru cele cu specific tradiţional, de artă populară şi artizanat;
    e) creşterea numărului de locuri de muncă prin atragerea în astfel de activităţi a generaţiei tinere şi a femeilor, în toate zonele ţării."

    2. Punctul 2 "Bugetul Programului" va avea următorul cuprins:
    "2. Bugetul Programului
    Bugetul alocat Programului pentru anul bugetar 2005 este de 500.000 RON, defalcat astfel:
    - 490.000 RON pentru acordarea de alocaţii financiare nerambursabile beneficiarilor eligibili;
    – 10.000 RON la dispoziţia Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie (ANIMMC), constând în cheltuieli pentru implementarea, administrarea, monitorizarea şi evaluarea Programului (cheltuieli pentru promovarea Programului, cheltuieli materiale şi servicii)."

    3. Punctul 3 "Definiţii" va avea următorul cuprins:
    "3. Definiţii
    În cadrul Programului următorii termeni se definesc astfel:
    a) produsele şi serviciile meşteşugăreşti, de mică industrie şi artizanale sunt produsele şi serviciile executate de meşteşugari, mici meseriaşi şi artizani, fie complet manual, fie cu ajutorul uneltelor manuale sau chiar mecanice, atât timp cât contribuţia manuală a meşteşugarului sau artizanului rămâne cea mai substanţială componentă a produsului finit. Acestea sunt produse fără restricţii privind cantitatea şi folosind materiale brute, neprelucrate, apelând în general la resursele naturale. Natura specială a produselor meşteşugăreşti şi artizanale derivă din trăsăturile lor distinctive, care pot fi utilitare, estetice, artistice, creative, culturale, decorative, funcţionale, tradiţionale, simbolice şi semnificative social şi religios;
    b) produsele şi serviciile meşteşugăreşti, de mică industrie, artistice şi de artizanat cuprind o arie largă de obiecte şi activităţi care valorifică tehnicile, materiile prime, formele şi ornamentele tradiţionale, precum şi pe cele ale creaţiei populare din diferite genuri; produse şi servicii cu valoare artistică, dar şi utilitară, adaptată la cerinţele vieţii moderne, dar care păstrează specificul execuţiei manuale;
    c) produsele de artă populară sunt produsele realizate de creatorii şi meşterii populari, care păstrează caracterul autentic şi specificul etnic al zonei sau centrului respectiv."

    4. Literele a) şi c) ale punctului 4.1 vor avea următorul cuprins:
    "a) sunt organizate în baza Decretului-lege nr. 66/1990 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei meşteşugăreşti şi a Legii nr. 109/1996 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei de consum şi a cooperaţiei de credit sau în baza Legii nr. 1/2005 privind organizarea şi funcţionarea cooperaţiei şi îndeplinesc condiţiile de încadrare în categoria întreprinderilor mici şi mijlocii, potrivit dispoziţiilor Legii nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare;
    .......................................................................
c) sunt constituite ca asociaţii profesionale sau fundaţii şi au ca scop promovarea meşteşugurilor şi a meseriilor care presupun un număr mare de operaţii executate manual în practicarea lor, a breslelor, a artei populare şi artizanatului."

    5. Litera d) a alineatului (1) al punctului 4.2 va avea următorul cuprins:
    "d) au ca obiect de activitate producerea şi comercializarea produselor care păstrează specificul execuţiei manuale (hand-made) şi artizanat, prestarea serviciilor care presupun un număr mare de operaţii executate manual în practicarea lor sau acordarea de consultanţă în domeniul acestor meşteşuguri, în special al meşteşugurilor artistice tradiţionale;"

    6. După litera d) a punctului 5.1 se introduc două litere noi, literele e) şi f), cu următorul cuprins:
    "e) participarea la cursuri de formare/calificare sau de specializare/perfecţionare profesională a meşteşugarilor (furnizate de agenţi economici cu activitate principală de instruire, autorizaţi în condiţiile legii);
f) achiziţionarea de diverse scule, dispozitive, echipamente, utilaje, maşini, precum şi achiziţionarea de calculatoare (tip PC, inclusiv sisteme portabile, formate din: unitate centrală, monitor, imprimantă, eventual licenţa sistemului de operare) şi de aparate de marcat electronice fiscale necesare pentru desfăşurarea activităţii (exceptând liniile tehnologice care nu mai permit păstrarea specificului execuţiei predominant manuale al produselor finite sau serviciilor prestate)."

    7. Punctul 5.3 va avea următorul cuprins:
    "5.3. Valoarea alocaţiei financiare nerambursabile acordate beneficiarilor selectaţi pentru activităţile menţionate la pct. 5.1 este egală cu echivalentul a 65% din valoarea cheltuielilor eligibile efectuate (exclusiv TVA), dar nu mai mult de 25.000 lei RON, pentru fiecare beneficiar."

    8. Punctul 5.5 va avea următorul cuprins:
    "5.5. Fiecare beneficiar poate obţine pe parcursul a 2 ani consecutivi o alocaţie financiară nerambursabilă totală de maximum 25.000 lei RON în cadrul acestui Program."

    9. Punctul 7.4 va avea următorul cuprins:
    "7.4. Data limită de depunere a cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare este 1 noiembrie a anului bugetar în curs, în condiţiile neepuizării până la această dată a bugetului alocat Programului pentru anul bugetar în curs."

    10. Alineatul (1) al punctului 7.5 va avea următorul cuprins:
    "7.5. - (1) ANIMMC va finaliza procesul de evaluare a solicitării în termen de maximum 15 zile calendaristice de la data primirii cererii-tip de acord de principiu pentru finanţare, însoţită de toate documentele justificative. Pentru solicitanţii selectaţi pentru finanţare, ANIMMC va transmite o notificare privind acordul de principiu pentru finanţare, conform anexei nr. 3 la prezenta procedură, pentru realizarea finanţării în condiţiile precizate în cererea-tip de acord de principiu pentru finanţare."

    11. Punctul 8.3 va avea următorul cuprins:
    "8.3. Termenul limită pentru depunerea cererii-tip de eliberare a alocaţiei financiare nerambursabile, completată, este 25 noiembrie a anului bugetar în curs."

    12. Anexele nr. 1-4 la procedură se înlocuiesc cu anexele nr. 1-4 la prezentul ordin.

    ART. II
    Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare de la data publicării.



                    Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru
                    Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,
                    Eugen Ovidiu Chirovici

    Bucureşti, 2 august 2005.
    Nr. 143.
    ANEXA 1

    ACTIVITĂŢILE DE SUSTINERE A MESTESUGURILOR ŞI ARTIZANATULUI
    ŞI CHELTUIELI ELIGIBILE AFERENTE CARE CONSTITUIE
    OBIECTUL FINANTARII

┌───┬──────────────────────────────┬───────────────────┬──────────┬────────────────────────┐
│ │ │ │ │ Documente │
│Nr │ │ │Valoarea │justificative │
│crt│ Activitatea eligibila │Cheltuieli │maxima a │ │
│ │ │ │finantarii│ │
│ │ │eligibile │pe acti- │ │
│ │ │ │vităţi │ │
│ │ │ │- lei- │ │
│ │ │ │ RON │ │
│ │ │ │ │ │
├───┼──────────────────────────────┼───────────────────┼──────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │ │- Contractul cu │
│ │ │ │ │organiza- │
│ │ │ │ │ torul targului/ │
│ │ │ │ │expozitiei │
│ │ │- Cheltuieli │ │- Ordin de │
│ │ │pentru: │ │deplasare │
│ │ │● Taxa de │ │- Factura fiscala/ │
│ │ │participare │ │chitanta │
│ │ │● Închiriere │ │ │
│1. │Participari la targuri şi │stand │ 25.000│fiscala │
│ │expozitii internationale, │● Amenajare │ │- Documente plata - │
│ │organizate în strainatate, cu │stand │ │bilete │
│ │stand propriu sau în asociere │- Cheltuieli │ │ pentru mijloacele │
│ │cu alti agenti economici │de │ │de │
│ │ │ transport*1) │ │ │
│ │ │ │ │transport │
│ │ │- Cheltuieli │ │- Asigurare auto şi │
│ │ │de │ │carte │
│ │ │ cazare*1) │ │ verde (dacă este │
│ │ │pe │ │cazul) │
│ │ │ perioada │ │- Foaie de parcurs │
│ │ │targului │ │(dacă │
│ │ │- Cheltuieli de │ │ este cazul) │
│ │ │tran- │ │ │
│ │ │ sport │ │- Ordine de │
│ │ │mostre │ │plată │
│ │ │ │ │- Dispozitii de │
│ │ │ │ │plată │
│ │ │ │ │ valutara │
│ │ │ │ │externa │
│ │ │ │ │- Declaratie de │
│ │ │ │ │export │
│ │ │ │ │ temporar (pentru │
│ │ │ │ │mostre) │
│ │ │ │ │- Copie după extrasul │
│ │ │ │ │de │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │cont │
├───┼──────────────────────────────┼───────────────────┼──────────┼────────────────────────┤
│ │ │ │ │- Contractul cu │
│ │ │ │ │organiza- │
│ │ │- Cheltuieli │ │ torul targului/ │
│ │ │pentru: │ │expozitiei │
│ │ │● Taxa de │ │- Ordin de │
│ │ │participare │ │deplasare │
│2. │Participari la targuri şi │● Închiriere │ 10.000│- Factura fiscala/ │
│ │expozitii organizate în │stand │ │chitanta │
│ │tara, cu stand propriu sau în │● Amenajare │ │ │
│ │asociere cu alti agenti │stand │ │fiscala │
│ │economici │- Cheltuieli │ │- Documente plata - │
│ │ │de │ │bilete │
│ │ │ transport*2) │ │ pentru mijloacele │
│ │ │ │ │de │
│ │ │- Cheltuieli │ │ │
│ │ │de │ │transport │
│ │ │ cazare*2) │ │- Foaie de parcurs │
│ │ │pe │ │(dacă │
│ │ │ perioada │ │ este cazul) │
│ │ │targului │ │ │
│ │ │ │ │- Ordine de │
│ │ │ │ │plată │
│ │ │ │ │- Copie după extrasul │
│ │ │ │ │de │
│ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │cont │
└───┴──────────────────────────────┴───────────────────┴──────────┴────────────────────────┘

    1) Va fi decontată 65% din valoarea cheltuielilor pentru transport şi cazare, în baza documentelor de plată, la nivelul sumelor prevăzute în HGnr. 518/1995privind unele drepturi şi obligaţii ale personalului român trimis în străinătate pentru îndeplinirea unor misiuni cu caracter temporar, cu modificările şi completările ulterioare. Se decontează numai transportul până la/de la destinaţia unde se desfăşoară târgul/expoziţia - exclusiv transportul în localitate.
    2) Va fi decontată 65% din valoarea cheltuielilor pentru transport şi cazare, în baza documentelor de plată, la nivelul sumelor prevăzute în HGnr. 543/1995, republicată cu modificările ulterioare privind drepturile băneşti ale salariaţilor instituţiilor publice şi regiilor autonome cu specific deosebit pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării în cadrul localităţii în interesul serviciului (exclusiv transport mostre). Se decontează numai transportul până la/de la destinaţia unde se desfăşoară târgul/expoziţia - exclusiv transportul în localitate.
    3) Materialele promoţionale vor fi realizate şi în limbi de largă circulaţie internaţională.
    4) Site-ul se realizează în limba română şi cel puţin într-o limbă de largă circulaţie internaţională.
    5) În contract trebuie să se precizeze perioada de desfăşurare a activităţii şi limba/limbile în care se realizează materialele promoţionale.
    6) În contract trebuie să se precizeze perioada de desfăşurare a activităţii, limbile în care se realizează site-ul şi adresa paginii WEB.

    ANEXA 2

    CERERE-TIP
    DE ACORD DE PRINCIPIU PENTRU FINANTARE
    (Se completeaza toate rubricile din formularul - tip în
    limba română, prin tehnoredactare)

       Subscrisa ......................................, având datele de identificare menţionate la
    secţiunea A, reprezentată legal prin dl/dna ................................... având calitatea
    de ...................., solicit finanţarea în condiţiile prevederilor programului aprobat prin
    Ordinul Preşedintelui nr. .../2005.

       SECŢIUNEA A Prezentarea solicitantului

       Denumirea societăţii comerciale ............................................................
       Adresa .....................................................................................
       Telefon: .................... Fax: ........................ E-mail: ........................
       Data înregistrării societăţii comerciale ...................................................
       Nr. de înmatriculare la Oficiul Registrul Comerţului (după caz) ............................
       Codul fiscal (după caz) ....................................................................
       Codul unic de înregistrare (după caz) ......................................................
       Nr. cont în care se solicită transferarea alocaţiei financiare nerambursabile (ROL) ........
    deschis la Trezoreria .........................................................................
       Forma juridică: ............................................................................
       Forma de proprietate 100% privată DA []
                                                        NU []
       Capitalul social: .................................... mii lei RON deţinut de
       - persoane fizice ..........%
       - persoane juridice ..........%
       Obiectul principal de activitate ...........................................................
    ...............................................................................................
    ...............................................................................................
    ...............................................................................................
    ...............................................................................................
       Cod CAEN ...................................................................................
       Numărul mediu scriptic anual de personal (în anul fiscal anterior) .........................
       Cifra de afaceri (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat) ............ mii lei RON,
       Profit net/pierdere (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat) ......... mii lei RON

       În prezent desfăşor activitate de export:
    [] DA Valoarea exportului realizat în anul fiscal precedent (mii euro)
           Valoare absolută: ......................................................................
           Pondere în total venituri (%): .........................................................
           Ţări în care am realizat export ........................................................
           ........................................................................................
           ........................................................................................
           Produsele pe care doresc să le promovez la export cu sprijinul acestui program
           ........................................................................................
           ........................................................................................
           ........................................................................................
    [] NU Produsele pe care doresc să le promovez la export cu sprijinul acestui program
           ........................................................................................
           ........................................................................................

       SECŢIUNEA B Prezentarea activităţilor pentru care solicit finanţare în cadrul Programului

       Tipul activităţilor pentru care se solicită finanţarea:
    [] Participări la târguri şi expoziţii internaţionale, organizate în străinătate, cu stand
        propriu sau în asociere cu alţi agenţi economici
    [] Participări la târguri şi expoziţii organizate în ţară, cu stand propriu sau în asociere cu
        alţi agenţi economici
    [] Elaborarea şi producţia de materiale tipărite de promovare a agentului economic redactate
        în limbi de circulaţie internaţională
    [] Realizarea unui site pe Internet pentru prezentarea activităţii solicitantului şi a
        produselor şi/sau serviciilor promovate
    [] Participări la cursuri de formare/calificare sau de specializare/perfecţionare profesională
        a meşteşugarilor
    [] Achiziţionarea de diverse scule, dispozitive, echipamente, utilaje, maşini, precum şi
        achiziţionarea de calculatoare (tip PC, inclusiv sisteme portabile, formate din: unitate
        centrală, monitor, imprimantă, eventual licenţa sistemului de operare) şi de aparate de
        marcat electronice fiscale necesare pentru desfăşurarea activităţii (exceptând liniile
        tehnologice)


    -----------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                    Valoarea Din care: valoarea
       Denumirea activităţii Tipul de cheltuială pentru cheltuielilor finanţării
                                    care se solicită finanţare eligibile) solicitate)
                                                                     - lei - - lei -

    -----------------------------------------------------------------------------------------------
    [] Participări la târguri şi [] Cheltuieli de participare
       expoziţii internaţionale, conform contractului cu
       organizate în organizatorul, incluzând:
       străinătate, cu stand [] Închiriere stand, taxa ............. ..................
       propriu sau în asociere de participare
       cu alţi agenţi [] Amenajare stand ............. ..................
       economici) [] Cheltuieli de transport ............. ..................
                                  [] Cheltuieli de cazare pe ............. ..................
                                     perioada târgului
                                  [] Cheltuieli cu transportul ............. ..................
                                     mostrelor
                                  TOTAL ............. ..................
                                  Denumire târg/expoziţie
                                  internaţională)
                                  Perioada de desfăşurare a
                                  activităţii:
                                  de la .................... la .......................
                                            (zi/lună/an) (zi/lună/an)
                                  Date privind organizatorul
                                  târgului
                                  Denumire: .......................................................
                                  Adresa: .........................................................
                                  Telefon: .....................
                                  Fax: .........................
                                  Număr de persoane care vor participa în activitate din partea
                                  solicitantului ..................................................
                                  Telefon: .....................
                                  Fax: .........................
                                  Număr de persoane care vor participa în activitate din partea
                                  solicitantului: .................................................
    [] Participări la târguri şi [] Cheltuieli de participare
       expoziţii organizate în conform contractului cu
       ţară, cu stand propriu organizatorul, incluzând:
       sau în asociere cu alţi [] Închiriere stand, taxa ............. ..................
       agenţi economici) de participare
                                     [] Amenajare stand ............. ..................
                                  [] Cheltuieli de transport ............. ..................
                                  [] Cheltuieli de cazare pe ............. ..................
                                     perioada târgului
                                  TOTAL ............. ..................
                                  Denumire târg/expoziţie) .......................................
                                  Perioada de desfăşurare a
                                  activităţii:
                                  de la .................... la .......................
                                            (zi/lună/an) (zi/lună/an)
                                  Date privind organizatorul
                                  târgului)
                                    Denumire: .....................................................
                                    Adresa: ......................................................
                                    Telefon: .....................
                                    Fax: .........................
                                  Număr de persoane care vor participa în activitate din partea
                                  solicitantului
                                  .................................................................
    [] - Elaborarea şi producţia [] Elaborarea şi producţia ............. ..................
         de materiale tipărite materialelor publicitare
         de promovare a stipulate în contractul ce
         agentului economic) urmează a fi semnat cu
         - pliante furnizorul)
         - broşuri Denumire furnizor:
         - cataloage ..............................................................
         - afişe Adresa:
         - bannere ..............................................................
         - CD-uri ..............................................................
                                     Telefon: ..................
                                     Fax: ......................
    [] Realizarea unui site pe [] Elaborare de pagini WEB ............. ..................
       Internet pentru pentru prezentarea pe
       prezentarea activităţii Internet a activităţii
       solicitantului şi a solicitantului şi a
       produselor promovate) produselor promovate
                                  Date privind partenerul)
                                  contractual:
                                     Denumire: ....................................................
                                     Adresa .......................................................
                                     Telefon ...................
                                     Fax .......................
    [] Participări la cursuri [] Taxă de participare pentru ............. ..................
       de formare/calificare salariaţii solicitantului
       sau de specializare/ [] Cheltuieli pentru transport ............. ..................
       perfecţionare [] Cheltuieli pentru cazare
       profesională) pentru personalul angajat
                                     al solicitantului pe
                                     perioada cursului ............. ..................
                                  TOTAL ............. ..................
                                  Denumire curs): ...............................................
                                  Perioada de desfăşurare a cursului:
                                  de la .................. la .................
                                           (zi/lună/an) (zi/lună/an)
                                  Date privind organizatorul):
                                  Denumire: .......................................................
                                  Adresa ..........................................................
                                  Telefon ...................
                                  Fax .......................
                                  Număr de persoane care vor participa în activitate din partea
                                  solicitantului
                                  .................................................................
    [] Achiziţionarea de diverse [] Cheltuieli pentru achiziţia ............. ..................
       scule, dispozitive, de diverse scule,
       echipamente, utilaje, dispozitive, echipamente,
       maşini, precum şi utilaje, maşini, precum şi
       achiziţionarea de achiziţionarea de
       calculatoare şi de calculatoare şi de aparate
       aparate de marcat de marcat electronice
       electronice fiscale fiscale
       necesare pentru Obiectul contractului de achiziţie .............................
       desfăşurarea activităţii Date privind furnizorul):
       (exceptând liniile Denumire: ...................................................
       tehnologice)) Adresa ......................................................
                                      Telefon ..................
                                      Fax ......................

    ------------------------------------------------------------------------------------------------


    1) Valoarea cheltuielilor eligibile fără TVA.
    2) 65% din valoarea cheltuielilor eligibile fără TVA.
    3) Suma totală nu va depăşi 25 mii lei RON.
    4) Se completează pentru fiecare târg/expoziţie internaţională.
    5) Suma totală nu va depăşi 10 mii lei RON.
    6) Se completează pentru fiecare târg/expoziţie.
    7) Se completează pentru fiecare furnizor.
    8) Suma solicitată nu va depăşi 10 mii lei RON.
    9) Se completează pentru fiecare partener.
    10) Se completează pentru fiecare curs.
    11) Se completează pentru fiecare organizator.
    12) Se completează pentru fiecare furnizor/partener contractual.
    SECŢIUNEA C Declaratie pe propria raspundere

        Subsemnatul/Subsemnata ......., identificat/identificata cu actul de
        identitate seria ......, nr. ...., eliberat de ..... la data de ....,
        cu domiciliul în localitatea ......, str. ....... nr. ..... bl. ....,
        sc. ..., ap. ...., sectorul/judeţul ....., în calitate de reprezentant
        legal al societatii ......, declar pe propria răspundere că toate
        informaţiile furnizate şi consemnate în prezenta cerere sunt corecte
        şi complete.

        Înţeleg ca orice omisiune sau incorectitudine în prezentarea informaţiilor
        în scopul de a obtine avantaje pecuniare este pedepsita conform legii.

        Declar pe propria răspundere că activităţile pentru care solicit
        finantarea prin prezentul program nu fac obiectul altui program de
        finanţare de la bugetul de stat sau orice alt tip de subvenţie în
        cadrul altor programe/subprograme cu finanţare nerambursabilă,
        şi ca voi raporta pe o perioadă de trei ani către unitatea de
        implementare a programului din cadrul ANIMMC efectele participării la
        program, conform pct. 8.2.d) din prezenta procedura.

        De asemenea declar pe propria răspundere că în ultimii 3 (tei) ani:

        [] nu am beneficiat de ajutor de stat;

        [] am beneficiat de urmatoarele ajutoare de stat:

┌────┬──────────┬──────────┬────────────┬──────────┬──────────┐
│ │Anul │ │ │Programul │ │
│Nr. │acordarii │Forma │Institutia │prin │Cuantumul │
│Crt.│ajutorului│ajutorului│finantatoare│care a │ajutorului│
│ │de │de stat │ │beneficiat│de stat │
│ │stat │ │ │de │acordat │
│ │ │ │ │finanţare │ │
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
└────┴──────────┴──────────┴────────────┴──────────┴──────────┘



       În conformitate cu prevederile Legii nr. 143/1999 privind ajutorul de stat, cu modificările
    şi completările ulterioare.

    Semnătura autorizată şi ştampila solicitantului*) Funcţia

    Data semnării:
    _______
      *) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi
         persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.


    ANEXA 3


                    ┌───────────────────────────────────────┐
                    │Data: ................................ │
                    │ │
                    │Numărul notificarii: ................. │
                    └───────────────────────────────────────┘

                         - NOTIFICARE*1) -
                              PRIVIND
                  ACORDUL DE PRINCIPIU PENTRU FINANTARE
                  (în condiţiile prevăzute în ANEXA 2)
    ______________
        *) se completeaza de către ANIMMC

       DESTINATAR:
       Societatea comercială: .....................................................................
       Data înregistrării societăţii comerciale: ..................................................
       Nr. de înmatriculare la Oficiul Registrul Comerţului (după caz): ...........................
       Codul fiscal (după caz): ...................................................................
       Codul unic de înregistrare (după caz): .....................................................
       Adresa: ....................................................................................

       Ca urmare a Cererii-tip de Acord de Principiu pentru finanţare nr. ............. din data de
    ....................., vă notificăm prin prezenta acordul nostru de principiu pentru finanţarea
    următoarelor activităţi şi cheltuieli aferente acestora:


    ----------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                         Valoarea
                                                                                        finanţării
         Denumirea activităţii Tipul de cheltuială pentru care se acordă aprobate de
                                                         finanţare principiu
                                                                                          - lei -

    -----------------------------------------------------------------------------------------------
    [] Participări la târguri şi [] Cheltuieli de participare conform
       expoziţii internaţionale, contractului cu organizatorul, incluzând:
       organizate în străinătate, cu [] Închiriere stand, taxa de participare ...........
       stand propriu sau în asociere [] Amenajare stand ...........
       cu alţi agenţi economici [] Cheltuieli de transport ...........
                                      [] Cheltuieli de cazare, pe perioada târgului ...........
                                      [] Cheltuieli de transport mostre ...........
                                      TOTAL ...........
                                         Denumire târg/expoziţie .....................
                                         Denumire organizator ........................
    [] Participări la târguri şi [] Cheltuieli de participare conform
       expoziţii organizate în ţară, contractului cu organizatorul, incluzând:
       cu stand propriu sau în [] Închiriere stand, taxa de participare ...........
       asociere cu alţi agenţi [] Amenajare stand ...........
       economici [] Cheltuieli de transport ...........
                                      [] Cheltuieli de cazare, pe perioada târgului ...........
                                      TOTAL ...........
                                      Denumire târg/expoziţie ........................
                                      Denumire organizator ...........................
    [] Elaborarea şi producţia de [] Elaborarea şi producţia materialelor ...........
       materiale tipărite de publicitare stipulate în contractul ce
       promovare a agentului urmează a fi semnat cu furnizorul
       economic Denumire furnizor ...........................
    [] Realizarea unui site pe [] Elaborare de pagini WEB pentru prezentarea ...........
       Internet pentru prezentarea pe Internet a activităţii solicitantului şi a
       activităţii solicitantului şi produselor promovate la export
       a produselor/serviciilor Denumire furnizor ...........................
       promovate
    [] Participări la cursuri de [] Taxă de participare ...........
       formare/calificare sau de [] Cheltuieli pentru transport ...........
       specializare/perfecţionare [] Cheltuieli pentru cazare pe perioada cursului ...........
       profesională TOTAL ...........
                                      Denumire şi tematică curs ......................
                                      Denumire furnizor de instruire .................
    [] Achiziţionarea de diverse [] Cheltuieli pentru achiziţia de diverse scule, ...........
       scule, dispozitive, dispozitive, echipamente, utilaje, maşini,
       echipamente, utilaje, maşini precum şi achiziţionarea de calculatoare şi
       precum şi achiziţionarea de de aparate de marcat electronice
       calculatoare şi de aparate de Obiectul contractului de achiziţie ..........
       marcat electronice fiscale Denumire furnizor ...........................
       necesare pentru desfăşurarea
       activităţii (exceptând
       liniile tehnologice);

    -----------------------------------------------------------------------------------------------
                              Valoarea totală a finanţării aprobate de principiu ...........

       Coordonator UIP:
       Semnătura .....................


    ANEXA 4

    CERERE-TIP
    de anulare totala sau parţială a finantarii pentru
    care exista acord de principiu
    (se completeaza în cazul modificarii uneia dintre condiţiile
    în care s-a obţinut acordul de principiu
    asupra finantarii)

       Subscrisa ............, având datele de identificare menţionate la secţiunea A, reprezentată
    legal prin dl/dna .............................. având calitatea de .................., solicit
    anularea acordului de principiu pentru finanţare, obţinut prin Notificarea nr. ....... din data
    de ............., pentru categoriile de cheltuieli prezentate în secţiunea B.

       SECŢIUNEA A Prezentarea solicitantului

       Denumirea societăţii comerciale: ...........................................................
       Adresa: ....................................................................................
       Telefon: .................. Fax: ................... E-mail: ...............................
       Data înregistrării societăţii comerciale: ..................................................
       Nr. de înmatriculare la Oficiul Registrului Comerţului (după caz): .........................
       Codul fiscal (după caz): ...................................................................
       Codul unic de înregistrare (după caz): .....................................................

       SECŢIUNEA B Cheltuieli pentru care se solicită anularea finanţării


    ----------------------------------------------------------------------------------------------
                                                                                      Valoarea
                                                                                  finanţării pentru
       Denumirea activităţii Tipul de cheltuială care se solicită
                                                                                      anularea
                                                                                       - lei -

    -----------------------------------------------------------------------------------------------
    [] Participări la [] Cheltuieli de participare conform
       târguri şi expoziţii contractului cu organizatorul, incluzând:
       internaţionale, [] Închirierea standului, taxa de .................
       organizate în participare
       străinătate, cu stand [] Amenajarea standului .................
       propriu sau în asociere [] Cheltuieli de transport .................
       cu alţi agenţi economici [] Cheltuieli de cazare, pe perioada târgului .................
                                 [] Cheltuieli cu transportul mostrelor .................
                                 TOTAL .................
                                 Denumirea târgului/expoziţiei internaţionale la care se renunţă:
                                 ..................................................................
    [] Participări la târguri [] Cheltuieli de participare conform
       şi expoziţii organizate contractului cu organizatorul, incluzând:
       în ţară, cu stand [] Închirierea standului, taxa de .................
       propriu sau în asociere participare
       cu alţi agenţi economici [] Amenajarea standului .................
                                 [] Cheltuieli de transport, pe perioada .................
                                    târgului
                                 [] Cheltuieli de cazare .................
                                 TOTAL .................
                                 Denumirea târgului/expoziţiei internaţională la care se renunţă:
                                 ..................................................................
    [] Elaborarea şi producţia [] Elaborarea şi producţia materialelor .................
       de materiale tipărite de publicitare stipulate în contractul ce
       promovare a agentului urmează a fi semnat cu furnizorul
       economic
       - pliante Denumire partener contractual la care se renunţă:
       - broşuri ..................................................................
       - cataloage
       - afişe
       - CD-uri
    [] Realizarea unui site pe [] Elaborare de pagini WEB pentru prezentarea .................
       Internet pentru pe Internet a activităţii solicitantului şi
       prezentarea activităţii a produselor promovate la export
       solicitantului şi a
       produselor promovate Denumire partener contractual la care se renunţă:
                                 ..................................................................
    [] Participări la cursuri [] Taxă de participare la curs .................
       de formare/calificare [] Cheltuieli pentru transport .................
       sau de specializare/ [] Cheltuieli pentru cazare pe perioada .................
       perfecţionare cursului
       profesională TOTAL .................
                                 Denumire curs la care se renunţă:
                                 ..................................................................
    [] Achiziţionarea de [] Cheltuieli pentru achiziţia de diverse .................
       diverse scule, scule, dispozitive, echipamente, utilaje,
       dispozitive, maşini, precum şi achiziţionarea de
       echipamente, utilaje, calculatoare şi de aparate de marcat
       maşini, precum şi electronice fiscale
       achiziţionarea de Denumire partener la care se renunţă:
       calculatoare şi de ..................................................................
       aparate de marcat
       electronice fiscale
       necesare pentru
       desfăşurarea activităţii

    ----------------------------------------------------------------------------------------------

       SECŢIUNEA C Declaraţie pe propria răspundere

       Subsemnatul/subsemnata ..............................., identificat/identificată cu actul de
    identitate seria ..... nr. ......., eliberat de .............. la data de ................., cu
    domiciliul în localitatea ......................., str. ............. nr. ... bl. ..., sc. ...,
    ap. ..., sectorul/judeţul ..................... în calitate de reprezentant legal al societăţii
    ......................................................, declar pe propria răspundere că solicit
    anularea totală sau parţială a finanţării pentru care am primit acordul de principiu al
    ANIMMC, în conformitate cu cele declarate mai sus.

    Semnătura autorizată şi ştampila solicitantului) Funcţia

    Data semnării



     ______________
        *1) Toate cererile depuse pentru acest program vor fi semnate de aceeasi
            persoana autorizata sa reprezinte legal societatea.


    -------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016