Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 141 din 24 martie 2006  privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 60/32/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor   Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 141 din 24 martie 2006 privind modificarea si completarea Ordinului ministrului sanatatii si al presedintelui Casei Nationale de Asigurari de Sanatate nr. 60/32/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor Ordonantei de urgenta a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile si indemnizatiile de asigurari sociale de sanatate

EMITENT: CASA NATIONALA DE ASIGURARI DE SANATATE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 292 din 31 martie 2006
Având în vedere <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi Referatul de aprobare al Ministerului Sãnãtãţii şi al Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. E.N. 8.486/D.G. 950/2006,
în temeiul prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 168/2005 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 150/2002 privind organizarea şi funcţionarea sistemului de asigurãri sociale de sãnãtate, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul sãnãtãţii şi preşedintele Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate emit urmãtorul ordin:

ART. I
Normele de aplicare a prevederilor <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 158/2005 privind concediile şi indemnizaţiile de asigurãri sociale de sãnãtate, aprobate prin Ordinul ministrului sãnãtãţii şi al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate nr. 60/32/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 147 din 16 februarie 2006, se modificã şi se completeazã dupã cum urmeazã:
1. Anexa nr. 3 "Metodologia de transmitere pe cale electronicã a declaraţiilor privind evidenţa nominalã a asiguraţilor care au beneficiat de concedii şi indemnizaţii şi a obligaţiilor de platã cãtre bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate pentru concedii şi indemnizaţii" se înlocuieşte cu anexa nr. 1 la prezentul ordin.
2. Anexa nr. 11A "Metodologia de transmitere pe cale electronicã a datelor privind certificatele medicale eliberate de medicii curanţi din unitãţile sanitare care au încheiat o convenţie în acest sens cu casele de asigurãri de sãnãtate" se înlocuieşte cu anexa nr. 2 la prezentul ordin.
ART. II
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Gheorghe Eugen Nicolãescu

Preşedintele Casei Naţionale
de Asigurãri de Sãnãtate,
Cristian Vlãdescu

ANEXA 1


────────
(Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 60/32/2006)
────────────────────────────────────────

METODOLOGIA
de transmitere pe cale electronicã a declaraţiilor privind evidenţa nominalã a asiguraţilor care au beneficiat de concedii şi indemnizaţii şi a obligaţiilor de platã cãtre bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate pentru concedii şi indemnizaţii

Condiţii generale
Declaraţiile privind obligaţiile de platã cãtre bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate (FNUASS) şi evidenţa nominalã a asiguraţilor care au beneficiat de concedii şi indemnizaţii se vor face atât pe suport hârtie semnat şi ştampilat (anexa nr. 1 şi 2), cât şi în format electronic. Acestea se vor depune la casa de asigurãri de sãnãtate în a cãrei razã administrativ-teritorialã se aflã sediul social sau domiciliul angajatorului. Datele în format electronic se depun pe suport magnetic sau optic (dischetã FD 3,5", CD) ori se transmit on-line (în format electronic, dacã este însoţit de o semnãturã electronicã agreatã de ambele pãrţi), fiind însoţite şi de transmiterea pe suport hârtie semnat şi ştampilat.
Condiţii tehnice standard pentru formatul electronic
Declaraţiile în format electronic vor conţine douã fişiere în structura DBF, care vor avea în mod obligatoriu urmãtoarele denumiri şi conţinuturi:
A1_LLAA_CUI.dbf (anexa nr. 1) şi va conţine datele centralizatorului referitoare la obligaţiile de platã ale angajatorului cãtre bugetul FNUASS;
A2_LLAA_CUI.dbf (anexa nr. 2) şi va conţine datele aferente asiguraţilor,
unde:
LL reprezintã luna pentru care se face raportarea;
AA reprezintã ultimele douã cifre ale anului pentru care se face raportarea;
CUI reprezintã codul unic de identificare.
Denumirea câmpurilor date, tipul şi ordinea acestora din structurile fişierelor sunt obligatorii.
Structura fişierelor de raportare, aprobatã prin ordin al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, precum şi lista caselor de asigurãri de sãnãtate care pot primi raportãrile on-line se publicã pe pagina web a Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, la adresa www.casan.ro.

ANEXA 2
────────────
(Anexa nr. 11A la Ordinul nr. 60/32/2006)
──────────────────────────────────────────

METODOLOGIA
de transmitere pe cale electronicã a datelor privind certificatele medicale eliberate de medicii curanţi din unitãţile sanitare care au încheiat o convenţie în acest sens cu casele de asigurãri de sãnãtate

Condiţii generale
Datele în format electronic se depun pe suport magnetic sau optic (dischetã FD 3,5", CD) ori se transmit on-line (în format electronic, dacã este însoţit de o semnãturã electronicã agreatã de ambele pãrţi).
Centralizatorul certificatelor de concediu medical eliberate, prezentat în anexa nr. 11, pe suport hârtie, semnat şi ştampilat de reprezentantul legal al unitãţii sanitare, se depune însoţit de datele în format electronic sau se transmite prin poştã la casa de asigurãri de sãnãtate cu care unitatea sanitarã a încheiat o convenţie în acest sens conform normelor în vigoare în cazul transmiterii datelor on-line.
Condiţii tehnice standard pentru formatul electronic
Raportarea va conţine un fişier de tip DBF, care va avea în mod obligatoriu urmãtoarea denumire şi conţinut: 11A_LLAA_XXXX.DBF şi va conţine datele aferente concediilor medicale eliberate asiguraţilor de cãtre medicii curanţi în luna pentru care se face raportarea,
unde:
LL reprezintã luna pentru care se face raportarea;
AA reprezintã ultimele douã cifre ale anului pentru care se face raportarea;
XXXX reprezintã, dupã caz, CUI, CNP sau cod fiscal.
Denumirea câmpurilor date, tipul şi ordinea acestora din structura fişierului sunt obligatorii.
Structura fişierelor de raportare, aprobatã prin ordin al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, precum şi lista caselor de asigurãri de sãnãtate care pot primi raportãrile on-line se publicã pe pagina web a Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, la adresa www.casan.ro.
__________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016