────────
(Anexa nr. 3 la Ordinul nr. 60/32/2006)
────────────────────────────────────────
METODOLOGIA
de transmitere pe cale electronicã a declaraţiilor privind evidenţa nominalã a asiguraţilor care au beneficiat de concedii şi indemnizaţii şi a obligaţiilor de platã cãtre bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate pentru concedii şi indemnizaţii
Condiţii generale
Declaraţiile privind obligaţiile de platã cãtre bugetul Fondului naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate (FNUASS) şi evidenţa nominalã a asiguraţilor care au beneficiat de concedii şi indemnizaţii se vor face atât pe suport hârtie semnat şi ştampilat (anexa nr. 1 şi 2), cât şi în format electronic. Acestea se vor depune la casa de asigurãri de sãnãtate în a cãrei razã administrativ-teritorialã se aflã sediul social sau domiciliul angajatorului. Datele în format electronic se depun pe suport magnetic sau optic (dischetã FD 3,5", CD) ori se transmit on-line (în format electronic, dacã este însoţit de o semnãturã electronicã agreatã de ambele pãrţi), fiind însoţite şi de transmiterea pe suport hârtie semnat şi ştampilat.
Condiţii tehnice standard pentru formatul electronic
Declaraţiile în format electronic vor conţine douã fişiere în structura DBF, care vor avea în mod obligatoriu urmãtoarele denumiri şi conţinuturi:
A1_LLAA_CUI.dbf (anexa nr. 1) şi va conţine datele centralizatorului referitoare la obligaţiile de platã ale angajatorului cãtre bugetul FNUASS;
A2_LLAA_CUI.dbf (anexa nr. 2) şi va conţine datele aferente asiguraţilor,
unde:
LL reprezintã luna pentru care se face raportarea;
AA reprezintã ultimele douã cifre ale anului pentru care se face raportarea;
CUI reprezintã codul unic de identificare.
Denumirea câmpurilor date, tipul şi ordinea acestora din structurile fişierelor sunt obligatorii.
Structura fişierelor de raportare, aprobatã prin ordin al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, precum şi lista caselor de asigurãri de sãnãtate care pot primi raportãrile on-line se publicã pe pagina web a Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, la adresa www.casan.ro.
ANEXA 2
────────────
(Anexa nr. 11A la Ordinul nr. 60/32/2006)
──────────────────────────────────────────
METODOLOGIA
de transmitere pe cale electronicã a datelor privind certificatele medicale eliberate de medicii curanţi din unitãţile sanitare care au încheiat o convenţie în acest sens cu casele de asigurãri de sãnãtate
Condiţii generale
Datele în format electronic se depun pe suport magnetic sau optic (dischetã FD 3,5", CD) ori se transmit on-line (în format electronic, dacã este însoţit de o semnãturã electronicã agreatã de ambele pãrţi).
Centralizatorul certificatelor de concediu medical eliberate, prezentat în anexa nr. 11, pe suport hârtie, semnat şi ştampilat de reprezentantul legal al unitãţii sanitare, se depune însoţit de datele în format electronic sau se transmite prin poştã la casa de asigurãri de sãnãtate cu care unitatea sanitarã a încheiat o convenţie în acest sens conform normelor în vigoare în cazul transmiterii datelor on-line.
Condiţii tehnice standard pentru formatul electronic
Raportarea va conţine un fişier de tip DBF, care va avea în mod obligatoriu urmãtoarea denumire şi conţinut: 11A_LLAA_XXXX.DBF şi va conţine datele aferente concediilor medicale eliberate asiguraţilor de cãtre medicii curanţi în luna pentru care se face raportarea,
unde:
LL reprezintã luna pentru care se face raportarea;
AA reprezintã ultimele douã cifre ale anului pentru care se face raportarea;
XXXX reprezintã, dupã caz, CUI, CNP sau cod fiscal.
Denumirea câmpurilor date, tipul şi ordinea acestora din structura fişierului sunt obligatorii.
Structura fişierelor de raportare, aprobatã prin ordin al preşedintelui Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, precum şi lista caselor de asigurãri de sãnãtate care pot primi raportãrile on-line se publicã pe pagina web a Casei Naţionale de Asigurãri de Sãnãtate, la adresa www.casan.ro.
__________