Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 141 din 20 ianuarie 2004  pentru aprobarea Normelor privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii finantate din ajutoare sau din imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate din strainatate si din tara, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice, prevazuta la   art. 143 alin. (1) lit. l) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 141 din 20 ianuarie 2004 pentru aprobarea Normelor privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adaugata pentru livrarile de bunuri si prestarile de servicii finantate din ajutoare sau din imprumuturi nerambursabile acordate de guverne straine, de organisme internationale si de organizatii nonprofit si de caritate din strainatate si din tara, inclusiv din donatii ale persoanelor fizice, prevazuta la art. 143 alin. (1) lit. l) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal

EMITENT: MINISTERUL FINANTELOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 65 din 26 ianuarie 2004
În temeiul <>art. 10 alin. (6) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.574/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice şi a Agenţiei Naţionale de Administrare Fiscalã, în baza prevederilor art. 143 alin. (1) lit. l) şi ale <>art. 149 alin. (9) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, publicatã în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 927 din 23 decembrie 2003,

ministrul finanţelor publice emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Se aprobã Normele privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adãugatã pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii finanţate din ajutoare sau din împrumuturi nerambursabile acordate de guverne strãine, de organisme internaţionale şi de organizaţii nonprofit şi de caritate din strãinãtate şi din ţarã, inclusiv din donaţii ale persoanelor fizice, prevãzutã la <>art. 143 alin. (1) lit. l) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cuprinse în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Certificatele eliberate conform <>Ordinului ministrului finanţelor nr. 725/2000 pentru aprobarea Normelor privind taxa pe valoarea adãugatã pentru utilajele, echipamentele şi serviciile achiziţionate de titularii acordurilor petroliere, persoane juridice strãine, precum şi pentru bunurile şi serviciile finanţate din ajutoare sau împrumuturi nerambursabile, inclusiv din donaţii ale persoanelor fizice, şi <>Ordinului ministrului finanţelor publice nr. 726/2002 pentru aprobarea Normelor privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adãugatã pentru livrãrile de utilaje, echipamente şi prestãrile de servicii legate nemijlocit de operaţiunile petroliere realizate de titularii acordurilor petroliere, persoane juridice strãine, cele aferente obiectivului de investiţii "Dezvoltarea şi modernizarea Aeroportului Internaţional Bucureşti-Otopeni", precum şi pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii finanţate din ajutoare sau împrumuturi nerambursabile, inclusiv din donaţii ale persoanelor fizice, rãmân valabile pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii efectuate, pe toatã durata de realizare a obiectivului sau, dupã caz, a proiectului pentru care au fost eliberate.
ART. 3
Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene şi a municipiului Bucureşti, organele fiscale teritoriale subordonate acestora, precum şi Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili vor lua mãsuri pentru ducerea la îndeplinire a prevederilor prezentului ordin.
ART. 4
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul finanţelor publice,
Mihai Nicolae Tãnãsescu

Bucureşti, 20 ianuarie 2004.
Nr. 141.


ANEXĂ


NORME
privind aplicarea scutirii de taxa pe valoarea adãugatã pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii finanţate din ajutoare sau din împrumuturi nerambursabile acordate de guverne strãine, de organisme internaţionale şi de organizaţii nonprofit şi de caritate din strãinãtate şi din ţarã, inclusiv din donaţii ale persoanelor fizice, prevãzutã la <>art. 143 alin. (1) lit. l) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal

ART. 1
Pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii finanţate din ajutoare bãneşti sau din împrumuturi nerambursabile acordate de guverne strãine sau de organisme internaţionale, scutirea de taxa pe valoarea adãugatã, prevãzutã la <>art. 143 alin. (1) lit. l) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, se aplicã dacã sunt îndeplinite cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) sã se realizeze obiectivele sau proiectele nominalizate în hotãrâri ale Guvernului ori prevãzute în acorduri, protocoale şi înţelegeri încheiate cu guverne strãine sau cu organisme internaţionale;
b) finanţarea sã fie asiguratã din ajutoare bãneşti ori împrumuturi nerambursabile acordate de guverne strãine sau de organisme internaţioanale, din fondul de contrapartidã constituit din contravaloarea în lei a ajutoarelor primite de România sub formã de bunuri şi de servicii şi/sau din contribuţia publicã naţionalã prevãzutã la <>art. 1 lit. c) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 63/1999 cu privire la gestionarea fondurilor nerambursabile alocate României de cãtre Comunitatea Europeanã, precum şi a fondurilor de cofinanţare aferente acestora, aprobatã prin <>Legea nr. 22/2000 , cu modificãrile ulterioare.
ART. 2
Pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii finanţate din ajutoare bãneşti sau din împrumuturi nerambursabile acordate de organizaţii nonprofit şi de caritate din strãinãtate şi din ţarã, precum şi din donaţii ale persoanelor fizice, scutirea de taxa pe valoarea adãugatã, prevãzutã la <>art. 143 alin. (1) lit. l) din Legea nr. 571/2003 , se aplicã dacã sunt îndeplinite cumulativ urmãtoarele condiţii:
a) sã se realizeze obiectivele sau proiectele nominalizate în hotãrâri ale Guvernului ori prevãzute în acorduri, protocoale şi înţelegeri încheiate cu organizaţii nonprofit şi de caritate din strãinãtate şi din ţarã, cu excepţia celor realizate din donaţii ale persoanelor fizice;
b) obiectivele sau proiectele sã fie destinate unor scopuri cu caracter umanitar, social, filantropic, religios, de apãrare a sãnãtãţii, de apãrare a ţãrii sau a siguranţei naţionale, cultural, artistic, educativ, ştiinţific, sportiv, de protecţie şi ameliorare a mediului, de protecţie şi conservare a monumentelor istorice şi de arhitecturã;
c) finanţarea sã fie asiguratã din ajutoare bãneşti sau din împrumuturi nerambursabile ale organizaţiilor nonprofit şi de caritate din strãinãtate şi din ţarã şi/sau din donaţii ale persoanelor fizice.
ART. 3
(1) Scutirea de taxa pe valoarea adãugatã, prevãzutã la <>art. 143 alin. (1) lit. l) din Legea nr. 571/2003 , poate fi realizatã prin urmãtoarele modalitãţi:
a) prin restituirea taxei pe valoarea adãugatã, potrivit <>art. 149 alin. (9) din Legea nr. 571/2003 , cãtre beneficiarii fondurilor nerambursabile care nu sunt plãtitori de taxã pe valoarea adãugatã, conform procedurii prevãzute la art. 4;
b) prin facturarea fãrã taxa pe valoarea adãugatã de cãtre furnizorii/prestatorii persoane impozabile române, care participã la realizarea obiectivelor sau proiectelor finanţate din fondurile prevãzute la art. 1 şi 2, denumiţi în continuare contractori, şi de cãtre furnizorii sau prestatorii acestora din România, denumiţi în continuare subcontractori, a bunurilor livrate şi a serviciilor prestate. Prin persoanã impozabilã românã se înţelege orice furnizor/prestator care îşi are stabilit în România sediul activitãţii economice sau un sediu permanent de la care serviciile sunt efectuate sau, în lipsa acestuia, domiciliul ori reşedinţa sa obişnuitã. Persoanele impozabile stabilite în strãinãtate care şi-au desemnat reprezentant fiscal în România sunt considerate persoane impozabile române. Operaţiunile de natura celor prevãzute la <>art. 133 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 571/2003 nu se factureazã prin reprezentantul fiscal chiar dacã persoana impozabilã stabilitã în strãinãtate şi-a desemnat un reprezentant fiscal în România. Contractorii şi subcontractorii îşi pot exercita dreptul de deducere a taxei pe valoarea adãugatã aferente intrãrilor destinate realizãrii obiectivului sau a proiectului. Facturarea fãrã taxa pe valoarea adãugatã se poate efectua numai pe baza unui certificat de scutire de taxã pe valoarea adãugatã, care se solicitã pentru contractori şi subcontractori de cãtre beneficiarii fondurilor sau, dupã caz, de cãtre agenţia de implementare, conform procedurii prevãzute la art. 5. Facturarea se efectueazã cãtre beneficiarii fondurilor, menţionându-se pe facturã, atunci când este cazul, şi agenţia de implementare prin care se face plata;
c) scutirea de la plata taxei pe valoarea adãugatã a beneficiarilor pentru:
1. serviciile de natura celor prevãzute la <>art. 133 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 571/2003 , prestate de cãtre persoane impozabile stabilite în strãinãtate, indiferent dacã acestea şi-au desemnat sau nu şi-au desemnat un reprezentant fiscal în România, pentru care se aplicã obligatoriu taxare inversã. Beneficiarii vor justifica scutirea de taxã pe valoarea adãugatã cu factura emisã de cãtre prestator şi documente din care sã rezulte cã finanţarea este asiguratã din fondurile prevãzute la art. 1 şi 2. În situaţia în care persoane impozabile stabilite în strãinãtate realizeazã în exclusivitate servicii de natura celor prevãzute la <>art. 133 alin. (2) lit. c) din Legea nr. 571/2003 , acestea pot sã-şi desemneze un reprezentant fiscal în România în vederea recuperãrii taxei pe valoarea adãugatã pentru achiziţii de bunuri şi/sau servicii finanţate din fondurile prevãzute la art. 1 şi 2;
2. servicii pentru care se aplicã taxare inversã întrucât persoana impozabilã stabilitã în strãinãtate nu şi-a desemnat un reprezentant fiscal în România, conform prevederilor <>art. 151 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 571/2003 . Beneficiarii vor justifica scutirea de taxã pe valoarea adãugatã cu factura emisã de cãtre prestator, documente din care sã rezulte cã finanţarea este asiguratã din fondurile prevãzute la art. 1 şi 2 şi o declaraţie pe propria rãspundere a persoanei impozabile stabilite în strãinãtate cã nu şi-a desemnat un reprezentant fiscal în România. Dacã persoana impozabilã stabilitã în strãinãtate şi-a desemnat un reprezentant fiscal în România, nu se aplicã taxare inversã pentru operaţiunile prevãzute la <>art. 151 alin. (1) lit. b) din Legea nr. 571/2003 , respectiv operaţiunile trebuie derulate prin reprezentant fiscal, fiind aplicabile prevederile lit. b) în vederea scutirii de taxã pe valoarea adãugatã.
(2) Nu este obligatoriu ca noţiunile contractor şi subcontractor sã se regãseascã ca atare în contractele încheiate pentru realizarea obiectivelor sau proiectelor finanţate din fondurile prevãzute la art. 1 şi 2. Agenţiile de implementare definesc pãrţile implicate în aceste operaţiuni, respectiv beneficiari, contractori şi subcontractori, în înţelesul prezentelor norme, în funcţie de cerinţele fiecãrei unitãţi finanţatoare, în documentaţia ce însoţeşte cererea de eliberare a certificatului de scutire de taxã pe valoarea adãugatã.
(3) Pentru operaţiunile prevãzute la art. 2 se considerã beneficiar al fondurilor unitatea care gestioneazã fondurile respective.
ART. 4
(1) Restituirea taxei pe valoarea adãugatã, prevãzutã la art. 3 alin. (1) lit. a), se efectueazã de organele fiscale teritoriale la cererea beneficiarilor.
(2) Cererile de restituire a taxei pe valoarea adãugatã se depun la organul fiscal teritorial la care sunt înregistraţi titularii cererii, trimestrial, cel mai târziu pânã la finele lunii urmãtoare încheierii unui trimestru, şi vor fi însoţite numai de documente aferente cumpãrãrilor efectuate în trimestrul pentru care se solicitã restituirea taxei pe valoarea adãugatã. Nedepunerea în termen şi necuprinderea tuturor documentelor justificative atrag pierderea dreptului de restituire a taxei pe valoarea adãugatã.
(3) Prin derogare de la prevederile alin. (2), în cazuri temeinic justificate, la solicitarea beneficiarilor, ministrul finanţelor publice poate aproba efectuarea restituirii taxei pe valoarea adãugatã în situaţia în care cererea de restituire şi/sau documentele justificative nu au fost depuse în termenul prevãzut la alin. (2).
(4) Documentaţia necesarã pentru restituirea taxei pe valoarea adãugatã trebuie sã cuprindã:
a) cererea de restituire a taxei pe valoarea adãugatã, potrivit modelului prezentat în anexa nr. 1;
b) copie de pe certificatul de înregistrare fiscalã a solicitantului;
c) facturi fiscale sau alte documente legal aprobate din care sã rezulte cuantumul taxei pe valoarea adãugatã aferente achiziţiilor de bunuri şi/sau servicii pentru care se solicitã restituirea taxei pe valoarea adãugatã;
d) dovada plãţii pânã la data soluţionãrii cererii pentru bunurile sau serviciile achiziţionate pentru care se solicitã restituirea taxei pe valoarea adãugatã (dispoziţii de platã, dispoziţii de încasare, ordine de platã, cecuri, extrase de cont, chitanţe, bonuri fiscale emise de aparate de marcat electronice fiscale sau alte documente de platã);
e) documente din care sã rezulte modalitatea de finanţare, însoţite de traducerea autorizatã a acestora, dupã caz;
f) adresa din partea agenţiei de implementare prin care sunt definite pãrţile implicate în derularea operaţiunilor, respectiv beneficiari, contractori şi subcontractori, în înţelesul prezentelor norme, dupã caz;
g) copii de pe documentele care atestã calitatea de plãtitor de taxã pe valoarea adãugatã a furnizorilor de bunuri sau a prestatorilor de servicii, contractori şi/sau subcontractori.
(5) Soluţionarea cererilor de restituire a taxei pe valoarea adãugatã se efectueazã pe baza documentaţiei prevãzute la alin. (4) şi a verificãrilor efectuate de organele de control fiscal. Dupã verificare se întocmeşte un proces-verbal de control din care sã rezulte suma de restituit şi suma neaprobatã, cu menţionarea detaliatã a motivelor ce au condus la aceastã decizie.
(6) Restituirea taxei pe valoarea adãugatã se aprobã de conducãtorul unitãţii fiscale şi se efectueazã cãtre titularul cererii prin Trezoreria Statului.
ART. 5
(1) Eliberarea certificatelor de scutire de taxã pe valoarea adãugatã menţionate la art. 3 alin. (1) lit. b) se realizeazã potrivit procedurii prevãzute de prezentul articol.
(2) Certificatul de scutire de taxã pe valoarea adãugatã, al cãrui model este prezentat în anexa nr. 2, se elibereazã la cererea beneficiarului fondurilor, indiferent de calitatea sa de plãtitor sau neplãtitor de taxã pe valoarea adãugatã, de cãtre direcţia generalã a finanţelor publice judeţeanã sau a municipiului Bucureşti în a cãrei razã teritorialã îşi are sediul social solicitantul ori, dupã caz, de cãtre Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili. În situaţia în care existã un contract şi, respectiv, un contractor pentru mai mulţi beneficiari, certificatul de scutire de taxã pe valoarea adãugatã se poate elibera agenţiei de implementare, la solicitarea acesteia.
(3) Beneficiarii fondurilor prevãzute la art. 1 şi 2 sau, dupã caz, agenţiile de implementare trebuie sã prezinte urmãtoarea documentaţie în vederea eliberãrii certificatului de scutire de taxã pe valoarea adãugatã:
a) cererea de eliberare a certificatului de scutire de taxã pe valoarea adãugatã;
b) copii de pe documentele care atestã calitatea de plãtitor de taxã pe valoarea adãugatã a furnizorilor de bunuri sau a prestatorilor de servicii, contractori ori subcontractori, dupã caz;
c) documente din care sã rezulte modalitatea de finanţare, conform art. 1 şi 2, însoţite de traducerea autorizatã a acestora, dupã caz;
d) copie de pe contractele încheiate cu contractorii, însoţite de traducerea autorizatã, dupã caz, sau cel puţin traducerea acordului de contract şi a ofertei financiare, care poate fi numitã şi buget detaliat, lista de cantitãţi, lista de preţuri sau programul plãţilor;
e) copii de pe contractele încheiate de contractorii cu subcontractorii din România;
f) adresa din partea agenţiei de implementare prin care sunt definite pãrţile implicate în derularea operaţiunilor, respectiv beneficiari, contractori şi subcontractori, în înţelesul prezentelor norme, dupã caz, şi se menţioneazã persoana care solicitã certificatul de scutire de taxã pe valoarea adãugatã, respectiv beneficiarul fondurilor sau agenţia de implementare.
(4) Certificatul de scutire de taxã pe valoarea adãugatã eliberat este valabil pentru livrãrile de bunuri şi prestãrile de servicii efectuate de la data eliberãrii, pe toatã durata de realizare a obiectivului sau, dupã caz, a proiectului, în condiţiile în care se face dovada existenţei sursei de finanţare din fondurile prevãzute la art. 1 şi 2. În situaţia în care ulterior eliberãrii certificatului de scutire de taxã pe valoarea adãugatã se schimbã contractorii sau subcontractorii ori se suplimenteazã fondurile iniţiale şi se încheie contracte noi pentru realizarea obiectivului sau proiectului, certificatul iniţial poate fi modificat sau suplimentat, cu respectarea condiţiilor prevãzute de prezentele norme, menţionându-se data de la care modificarea/suplimentarea este valabilã.
(5) Furnizorii de bunuri şi/sau prestatorii de servicii, contractori sau subcontractori, au obligaţia sã menţioneze pe facturã numãrul şi data certificatului în baza cãruia factureazã în regim de scutire.
(6) În situaţia în care contractorul este persoanã impozabilã stabilitã în strãinãtate, acesta nu are obligaţia sã desemneze un reprezentant fiscal în România, în conformitate cu prevederile <>art. 151 din Legea nr. 571/2003 , dacã realizeazã exclusiv operaţiuni scutite cu drept de deducere în România. În acest caz se va elibera certificat de scutire de taxã pe valoarea adãugatã, la solicitarea beneficiarului sau a agenţiei de implementare, numai pentru subcontractorii din România. Pentru proiectele sau obiectivele finanţate atât din fondurile nerambursabile prevãzute la art. 1 şi 2, cât şi din alte surse de finanţare pentru care nu se aplicã scutirea de taxã pe valoarea adãugatã cu drept de deducere, contractorul care este persoanã impozabilã stabilitã în strãinãtate are obligaţia sã îşi desemneze reprezentant fiscal în România, iar beneficiarii vor solicita certificat de scutire de taxã pe valoarea adãugatã şi pentru aceştia.
ART. 6
(1) Pentru operaţiunile efectuate înainte de eliberarea certificatului de scutire de taxã pe valoarea adãugatã se aplicã prevederile art. 3 alin. (1) lit. a) în cazul beneficiarilor care nu sunt plãtitori de taxã pe valoarea adãugatã şi prevederile alin. (2) în cazul beneficiarilor înregistraţi ca plãtitori de taxã pe valoarea adãugatã.
(2) Beneficiarii înregistraţi ca plãtitori de taxã pe valoarea adãugatã, care nu au solicitat certificate de scutire de taxã pe valoarea adãugatã pentru contractori şi subcontractori, au dreptul sã deducã taxa pe valoarea adãugatã aferentã achiziţiilor destinate realizãrii obiectivelor şi proiectelor finanţate din fondurile prevãzute la art. 1 şi 2.
ART. 7
Direcţiile generale ale finanţelor publice judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi Direcţia generalã de administrare a marilor contribuabili au obligaţia sã ţinã evidenţa certificatelor de scutire de taxã pe valoarea adãugatã, eliberate conform prezentelor norme, într-un registru de evidenţã numerotat şi parafat, sã întocmeascã lunar lista cuprinzând furnizorii de bunuri şi prestatorii de servicii pentru care s-au eliberat certificate de scutire de taxã pe valoarea adãugatã în cursul lunii expirate şi sã o transmitã, pânã la data de 5 a lunii urmãtoare, organelor fiscale teritoriale la care aceştia sunt înregistraţi ca plãtitori de impozite şi taxe.
ART. 8
Cazurile în care aplicarea scutirii de taxã pe valoarea adãugatã pentru bunurile şi serviciile finanţate din fondurile prevãzute la art. 1 şi 2 nu se poate realiza în condiţiile prevãzute de prezentele norme vor fi soluţionate de cãtre Comisia centralã fiscalã.
ART. 9
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentele norme.




ANEXA 1


la norme
--------

CERERE
de restituire a taxei pe valoarea adãugatã



┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ 1. Denumirea solicitantului ........................ │
│ │
├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│ │
│ 2. Sediul/Adresa: │
│ localitatea ............... str. ................ nr. ...... │
│ sectorul ....... codul poştal ........ codul fiscal ........ │
│ judeţul .................. │
│ │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


În conformitate cu prevederile art. 143 alin. (1) lit. l) din Legea
nr. 571/2003 privind Codul fiscal, prin prezenta cerere solicitãm
restituirea taxei pe valoarea adãugatã, plãtitã pentru bunurile şi
serviciile achiziţionate, cu finanţare asiguratã din ajutoare sau
împrumuturi nerambursabile acordate de guverne strãine, de organisme
internaţionale şi de organizaţii nonprofit şi de caritate, inclusiv
din donaţii ale persoanelor fizice, dupã caz.

Anexãm urmãtoarele documente (se marcheazã cu x):
- facturã fiscalã []
- alte documente legal aprobate []
- documente de platã []
Restituirea este aferentã obiectivului/proiectului ...........
Solicitãm restituirea în contul nr. ....., deschis la .........
Finanţarea este asiguratã din ................................



Conducãtorul unitãţii,

Semnãtura .................


┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│ │
│ CADRU REZERVAT ORGANULUI FISCAL │
│ │
│ Aprobãm restituirea T.V.A. pentru suma de .............. lei │
│ Nu aprobãm restituirea sumei de ........................ lei │
│ din urmãtoarele motive: .................................. │
│ .......................................................... │
│ .......................................................... │
│ │
│ │
│ Numele persoanei care aprobã restituirea ........ │
│ Funcţia ................................ │
│ │
│ │
│ Semnãtura .............. Data .......... │
│ │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘




ANEXA 2
-------
la norme
--------


MINISTERUL FINANŢELOR PUBLICE
Direcţia generalã a finanţelor publice
a judeţului ....../municipiului Bucureşti
(Direcţia generala de administrare a marilor contribuabili)


CERTIFICAT
de scutire de taxa pe valoarea adãugatã
nr. ....../data .........

În conformitate cu <>art. 143 alin. (1) lit. l) din Legea nr. 571/2003 privind Codul fiscal, se acordã scutire de taxa pe valoarea adãugatã ........./(denumirea beneficiarului sau agenţiei de implementare)/........................... pentru bunurile livrate şi serviciile prestate de urmãtorii contractori şi/sau subcontractori:

1. Contractor .............. contract nr. ..... valoare .......
1.1. Subcontractor ........... contract nr. ..... valoare .......
1.2. Subcontractor ........... contract nr. ..... valoare .......
2. Contractor .............. contract nr. ..... valoare .......
2.1. Subcontractor ........... contract nr. ..... valoare .......
2.2. Subcontractor ........... contract nr. ..... valoare .......

privind obiectivul/proiectul ............ finanţat de .............. pentru beneficiarii*):
1. ..............................
2. ..............................
3. ..............................

Contractorii şi/sau subcontractorii vor factura fãrã taxa pe valoarea adãugatã bunurile livrate şi serviciile prestate, beneficiind de exercitarea dreptului de deducere a taxei pe valoarea adãugatã aferente cumpãrãrilor de bunuri şi servicii destinate realizãrii contractelor.
Pe facturã se vor înscrie numãrul şi data prezentului certificat, denumirea beneficiarului obiectivului/proiectului si dupã caz, a agenţiei de implementare.

-----------
*) se va completa numai in cazul eliberãrii ceriticatului agenţiei de implementare.



Director general,
.................


-------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016