Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 141 din 14 iunie 2017 privind aprobarea Metodologiei de selecţie şi modului de interacţiune a autorităţilor/ entităţilor contractante cu Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice în legătură cu intenţia de modificare a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, respectiv a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale, în condiţiile prevăzute la art. 221 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 şi la art. 238 din Legea nr. 99/2016
EMITENT: Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 492 din 28 iunie 2017
Având în vedere:
- prevederile art. 221 alin. (12) din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile art. 242 alin. (2) din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale;
– prevederile art. 23 alin. (9) şi (10) din Hotărârea Guvernului nr. 395/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului de achiziţie publică/acordului-cadru din Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile art. 25 alin. (10) şi (11) din Hotărârea Guvernului nr. 394/2016 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractului sectorial/acordului-cadru din Legea nr. 99/2016 privind achiziţiile sectoriale, cu modificările şi completările ulterioare;
– prevederile art. 3 alin. (3) lit. h) din Hotărârea Guvernului nr. 634/2015 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, cu modificările şi completările ulterioare;
– necesitatea optimizării activităţii de monitorizare a modificărilor contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, respectiv a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale şi a responsabilizării autorităţilor/entităţilor contractante în legătură cu acestea, în temeiul dispoziţiilor art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 634/2015 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, cu modificările şi completările ulterioare;
– Referatul de aprobare nr. 9.397/2017, întocmit de Direcţia generală control ex-ante,
în baza art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 634/2015 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice, cu modificările şi completările ulterioare,
preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice emite prezentul ordin.
ART. 1
(1) Se aprobă Metodologia de selecţie şi modul de interacţiune a autorităţilor/entităţilor contractante cu Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice în legătură cu intenţia de modificare a contractelor/acordurilor-cadru de achiziţie publică, respectiv a contractelor/acordurilor-cadru sectoriale, în condiţiile prevăzute la art. 221 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016 şi la art. 238 din Legea nr. 99/2016, prevăzută în anexa nr. 1.
(2) Informaţiile pe care autoritatea/entitatea contractantă trebuie să le includă în notificarea către Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice privind modificarea contractului/acordului-cadru de achiziţie publică, contractului/acordului-cadru sectorial, în situaţiile prevăzute la art. 221 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016, respectiv art. 238 din Legea nr. 99/2016, se regăsesc în anexa nr. 2.
ART. 2
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantă din prezentul ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Achiziţii Publice,
Bogdan Puşcaş
Bucureşti, 14 iunie 2017.
Nr. 141.
ANEXA NR. 1
METODOLOGIE din 14 iunie 2017
ANEXA NR. 2
INFORMAŢII pe care autoritatea/entitatea contractantă trebuie să le includă în notificarea către Agenţia Naţională pentru Achiziţii Publice privind modificarea contractului/acordului-cadru de achiziţie publică, contractului/ acordului-cadru sectorial, în situaţiile prevăzute la art. 221 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016, respectiv art. 238 din Legea nr. 99/2016
1. Denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, numărul de fax, adresa de e-mail şi adresa de internet ale autorităţii/entităţii contractante şi persoana de contact
2. Denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, numărul de fax, adresa de e-mail şi adresa de internet ale contractantului cu care se va încheia actul adiţional
3. Numele/prenumele reprezentantului legal al autorităţii/ entităţii contractante
4. Data şi valabilitatea contractului iniţial
5. Tipul contractului iniţial: contract de lucrări/servicii/produse
6. Obiectul principal al contractului iniţial
7. Sursa de finanţare (contract iniţial, act adiţional) - fonduri europene nerambursabile/fonduri bugetare/fonduri proprii
8. Data stabilită pentru începerea demersurilor cu contractantul
9. Valoarea de atribuire a contractului iniţial
10. Numărul/Data anunţului de participare şi a anunţului de atribuire a contractului iniţial, publicat în SEAP
11. Criteriul de atribuire şi factorii de evaluare ai procedurii de atribuire a contractului iniţial
12. Valoarea actelor adiţionale aferente contractului iniţial (dacă există)
13. Valoarea modificării contractuale ce se doreşte a fi realizată (exprimată în valoare nominală şi în procent din contractul iniţial)
14. Descrierea circumstanţelor imprevizibile care au condus la necesitatea iniţierii modificării în cauză şi argumentele autorităţii/entităţii contractante care justifică încadrarea în prevederea legală, conform prevederilor art. 221 alin. (1) lit. c) din Legea nr. 98/2016, cu modificările şi completările ulterioare, respectiv ale art. 238 din Legea nr. 99/2016
15. Orice alte informaţii relevante
----
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: