Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
ORDIN nr. 136 din 6 aprilie 2012 privind notificarea cu privire la incheierea contractului de achizitie publica/acordului-cadru
EMITENT: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 250 din 13 aprilie 2012
Având în vedere:
- Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- Hotãrârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicã din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul art. 5 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 74/2005 privind înfiinţarea Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 111/2006, cu modificãrile ulterioare,
preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice emite urmãtorul ordin:
ART. 1
(1) Autoritatea contractantã are obligaţia de a transmite Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, în cel mult 48 de ore de la data încheierii contractului de achiziţie publicã/acordului-cadru, o notificare cu privire la contractul de achiziţie publicã/acordul-cadru încheiat.
(2) Transmiterea notificãrii prevãzute la alin. (1) se va efectua în format electronic, prin utilizarea aplicaţiei disponibile la adresa de internet www.anrmap.ro
(3) Modelul notificãrii este prevãzut în anexa nr. 1, care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Ofertantul declarat câştigãtor lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publicã/acordului-cadru în termenul legal prevãzut la art. 93 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicã din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, are dreptul de a sesiza Autoritatea Naţionalã pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice.
(2) Transmiterea sesizãrii prevãzute la alin. (1) se va efectua în format electronic, prin utilizarea aplicaţiei disponibile la adresa de internet www.anrmap.ro
(3) Modelul sesizãrii este prevãzut în anexa nr. 2, care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 3
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.
Preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru
Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice,
Cristina Trãilã
Bucureşti, 6 aprilie 2012.
Nr. 136
ANEXA 1
- Model -
NOTIFICARE
cu privire la încheierea contractului de
achiziţie publicã/acordului-cadru
SECŢIUNEA I
Autoritatea contractantã
I.1. Denumire oficialã: ........................................
I.2. Detalii autoritate contractantã:
Adresa ....../(strada, localitatea, judeţul)/...................
CUI: ...........................................................
Persoana de contact: ........................................
Adresa de e-mail: ...........................................
Telefon: .....................................
Fax: ..........................................
I.3. Tipul autoritãţii contractante: ...........................
Utilitãţi: Da/Nu
Dacã Nu, se alege:
[] Minister sau orice altã autoritate naţionalã sau federalã, inclusiv subdiviziunile regionale ori locale ale acestora
[] Agenţie/Birou naţional sau federal
[] instituţie publicã de interes naţional subordonatã unui minister
[] companie/societate comercialã/regie naţionalã în coordonarea unui minister
[] Autoritate regionalã sau localã
[] judeţ
[] municipiu
[] oraş
[] comunã
[] asociaţie de dezvoltare intercomunalã
[] Agenţie/Birou regional sau local
[] instituţie publicã de interes judeţean/local
[] companie/societate comercialã/regie naţionalã în coordonarea unui consiliu judeţean/local
[] Organism de drept public
[] Instituţie/Agenţie europeanã sau organizaţie internaţionalã
[] Altele (precizaţi): ................................
I.4. Atribuirea contractului în numele altor autoritãţi contractante:
[] Da [] Nu
(Dacã Da, se vor completa informaţii suplimentare privind respectivele autoritãţi contractante, respectiv denumirea autoritãţii contractante şi motivul pentru care atribuie în numele acesteia din urmã.)
SECŢIUNEA a II-a
Obiectul contractului
II.1. Denumirea datã contractului/concursului/proiectului de autoritatea contractantã/entitatea contractantã: .............................
II.2. Tipul contractului/acordului-cadru:
[] Lucrãri [] Produse [] Servicii
II.3. Codul CPV:
[] Principal: ........................................
[] Suplimentare: .....................................
SECŢIUNEA a III-a
Procedura
III.1. Tipul procedurii
[] Cerere de oferte
[] Licitaţie deschisã
[] Licitaţie restrânsã
[] Licitaţie restrânsã acceleratã
[] Dialog competitiv
[] Negociere cu publicarea prealabilã a unui anunţ de participare
[] Negociere acceleratã
[] Negociere fãrã publicarea prealabilã a unui anunţ de participare, în condiţiile Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare:
(Utilitãţi NU) (Utilitãţi DA)
- art. 122 lit. b) - art. 252 lit. a)
- art. 122 lit. c) - art. 252 lit. b)
- art. 122 lit. d) - art. 252 lit. c)
- art. 122 lit. e) - art. 252 lit. d)
- art. 122 lit. f) - art. 252 lit. e)
- art. 122 lit. g) - art. 252 lit. f)
- art. 122 lit. h) - art. 252 lit. g)
- art. 122 lit. i) - art. 252 lit. h)
- art. 122 lit. j) - art. 252 lit. i)
- art. 252 lit. j)
- art. 252 lit. k)
III.2. Numãrul invitaţiei/anunţului de participare publicatã/publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice: ........................ .
NOTĂ:
În situaţia în care se bifeazã "Negociere fãrã publicarea prealabilã a unui anunţ de participare conform art. 122 lit. i) şi j) sau art. 252 lit. j) şi k)", se vor menţiona obligatoriu numãrul anunţului/invitaţiei de participare iniţiale şi numãrul anunţului de atribuire a contractului iniţial.
III.3. Procedura este împãrţitã pe loturi:
[] Da [] Nu
Dacã Da: Numãr de loturi atribuite: ............................ .
SECŢIUNEA a IV-a
Atribuirea contractului (secţiune repetitivã pentru fiecare lot atribuit în funcţie de numãrul de loturi atribuite completat mai sus)
IV.1. Numãrul contractului/acordului-cadru:
Contract nr. ......... Denumire: ........................ Lot: ..........
IV.2. Termenul cuprins între data deschiderii ofertelor şi stabilirea ofertei câştigãtoare: ........ zile
IV.3. Data deciziei de atribuire a contractului: ..../(zz/ll/aaaa)/.......
IV.4. Data transmiterii comunicãrii privind rezultatul procedurii: ..../(zz/ll/aaaa)/.......
IV.5. Data încheierii contractului/acordului-cadru: ..../(zz/ll/aaaa)/................
IV.6. Motivele care au condus la depãşirea termenului prevãzut la art. 93 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicã din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare (dacã este cazul): .................................
IV.7. Valoarea contractului/acordului-cadru:
Valoarea: ............................................
Moneda: EUR/USD/RON
IV.8. Numele şi adresa operatorului economic în favoarea cãruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului/acordului-cadru:
Denumirea oficialã/adresa/localitatea/judeţul/ţara/telefonul: ..........................
CUI: .........................................
SECŢIUNEA a V-a
Informaţii suplimentare
V.1. Informaţii despre fondurile Uniunii Europene
Contractul se referã la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene:
[] Da [] Nu
(dacã Da) Trimitere la proiect(e) şi/sau program(e):
..................................................................
(lista)
V.2. Procedurã verificatã de Unitatea pentru Coordonarea şi Verificarea Achiziţiilor Publice
[] Nu [] Da, din care: cu observaţii [] fãrã observaţii []
ANEXA 2
- Model -
SESIZARE
referitoare la întârzierea încheierii contractului
de achiziţie publicã/acordului-cadru
SECŢIUNEA I
Informaţii referitoare la operatorul economic declarat câştigãtor lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publicã/acordului-cadru în termenul prevãzut la art. 93 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicã din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare
Denumirea oficialã: .................................................
Adresa: .............................................................
Localitatea: ............... Codul poştal: ........ Ţara: ..........
E-mail: ................................ Telefonul: .................
Adresa de internet (URL): .................... Fax: .................
CUI: .....................................
SECŢIUNEA a II-a
Informaţii privind autoritatea contractantã care a organizat procedura de atribuire al cãrei câştigãtor a fost desemnat
Denumirea oficialã: ................................................
Adresa: ............................................................
Localitatea: .............. Codul poştal: ........... Ţara: ........
E-mail: ........................ Telefonul: ........................
Fax: ............
SECŢIUNEA a III-a
Informaţii privind procedura de atribuire
III.1. Numãrul invitaţiei/anunţului de participare publicatã/publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice: .......................
III.2. Tipul contractului/acordului-cadru ce urma a fi încheiat:
[] Lucrãri [] Produse [] Servicii
III.3. Codul CPV:
[] Principal: ............
[] Suplimentare: .........
SECŢIUNEA a IV-a
Atribuirea contractului
IV.1. Data primirii comunicãrii privind rezultatul procedurii: ............
IV.2. Dacã autoritatea contractantã a comunicat motivele care au condus la depãşirea termenului prevãzut la art. 93 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 925/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care sunt acestea: ............................
SECŢIUNEA a V-a
Informaţii suplimentare
Informaţii despre fondurile Uniunii Europene
Contractul se referã la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene:
[] Da [] Nu
(dacã Da) Trimitere la proiect(e) şi/sau program(e):
...........................................................................
(lista)
-------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect: