Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 136 din 6 aprilie 2012  privind notificarea cu privire la incheierea contractului de achizitie publica/acordului-cadru    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 136 din 6 aprilie 2012 privind notificarea cu privire la incheierea contractului de achizitie publica/acordului-cadru

EMITENT: AUTORITATEA NATIONALA PENTRU REGLEMENTAREA SI MONITORIZAREA ACHIZITIILOR PUBLICE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 250 din 13 aprilie 2012
    Având în vedere:
    - Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    - Hotãrârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicã din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul art. 5 din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 74/2005 privind înfiinţarea Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, aprobatã cu modificãri prin Legea nr. 111/2006, cu modificãrile ulterioare,

    preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice emite urmãtorul ordin:

    ART. 1
    (1) Autoritatea contractantã are obligaţia de a transmite Autoritãţii Naţionale pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice, în cel mult 48 de ore de la data încheierii contractului de achiziţie publicã/acordului-cadru, o notificare cu privire la contractul de achiziţie publicã/acordul-cadru încheiat.
    (2) Transmiterea notificãrii prevãzute la alin. (1) se va efectua în format electronic, prin utilizarea aplicaţiei disponibile la adresa de internet www.anrmap.ro
    (3) Modelul notificãrii este prevãzut în anexa nr. 1, care face parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 2
    (1) Ofertantul declarat câştigãtor lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publicã/acordului-cadru în termenul legal prevãzut la art. 93 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicã din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, are dreptul de a sesiza Autoritatea Naţionalã pentru Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice.
    (2) Transmiterea sesizãrii prevãzute la alin. (1) se va efectua în format electronic, prin utilizarea aplicaţiei disponibile la adresa de internet www.anrmap.ro
    (3) Modelul sesizãrii este prevãzut în anexa nr. 2, care face parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 3
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                   Preşedintele Autoritãţii Naţionale pentru
              Reglementarea şi Monitorizarea Achiziţiilor Publice,
                                Cristina Trãilã

    Bucureşti, 6 aprilie 2012.
    Nr. 136


    ANEXA 1


                                 - Model -

                                 NOTIFICARE
                 cu privire la încheierea contractului de
                     achiziţie publicã/acordului-cadru


    SECŢIUNEA I
    Autoritatea contractantã

    I.1. Denumire oficialã: ........................................
    I.2. Detalii autoritate contractantã:
    Adresa ....../(strada, localitatea, judeţul)/...................
    CUI: ...........................................................
    Persoana de contact: ........................................
    Adresa de e-mail: ...........................................
    Telefon: .....................................
    Fax: ..........................................
    I.3. Tipul autoritãţii contractante: ...........................
    Utilitãţi: Da/Nu
    Dacã Nu, se alege:
    [] Minister sau orice altã autoritate naţionalã sau federalã, inclusiv subdiviziunile regionale ori locale ale acestora
    [] Agenţie/Birou naţional sau federal
       [] instituţie publicã de interes naţional subordonatã unui minister
       [] companie/societate comercialã/regie naţionalã în coordonarea unui minister
    [] Autoritate regionalã sau localã
       [] judeţ
       [] municipiu
       [] oraş
       [] comunã
       [] asociaţie de dezvoltare intercomunalã
    [] Agenţie/Birou regional sau local
       [] instituţie publicã de interes judeţean/local
       [] companie/societate comercialã/regie naţionalã în coordonarea unui consiliu judeţean/local
    [] Organism de drept public
    [] Instituţie/Agenţie europeanã sau organizaţie internaţionalã
    [] Altele (precizaţi): ................................
    I.4. Atribuirea contractului în numele altor autoritãţi contractante:
    [] Da [] Nu
    (Dacã Da, se vor completa informaţii suplimentare privind respectivele autoritãţi contractante, respectiv denumirea autoritãţii contractante şi motivul pentru care atribuie în numele acesteia din urmã.)

    SECŢIUNEA a II-a
    Obiectul contractului

    II.1. Denumirea datã contractului/concursului/proiectului de autoritatea contractantã/entitatea contractantã: .............................
    II.2. Tipul contractului/acordului-cadru:
          [] Lucrãri [] Produse [] Servicii
    II.3. Codul CPV:
          [] Principal: ........................................
          [] Suplimentare: .....................................

    SECŢIUNEA a III-a
    Procedura

    III.1. Tipul procedurii
    [] Cerere de oferte
    [] Licitaţie deschisã
    [] Licitaţie restrânsã
    [] Licitaţie restrânsã acceleratã
    [] Dialog competitiv
    [] Negociere cu publicarea prealabilã a unui anunţ de participare
    [] Negociere acceleratã
    [] Negociere fãrã publicarea prealabilã a unui anunţ de participare, în condiţiile Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, aprobatã cu modificãri şi completãri prin Legea nr. 337/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare:
      (Utilitãţi NU) (Utilitãţi DA)
    - art. 122 lit. b) - art. 252 lit. a)
    - art. 122 lit. c) - art. 252 lit. b)
    - art. 122 lit. d) - art. 252 lit. c)
    - art. 122 lit. e) - art. 252 lit. d)
    - art. 122 lit. f) - art. 252 lit. e)
    - art. 122 lit. g) - art. 252 lit. f)
    - art. 122 lit. h) - art. 252 lit. g)
    - art. 122 lit. i) - art. 252 lit. h)
    - art. 122 lit. j) - art. 252 lit. i)
                                  - art. 252 lit. j)
                                  - art. 252 lit. k)
    III.2. Numãrul invitaţiei/anunţului de participare publicatã/publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice: ........................ .

    NOTĂ:
    În situaţia în care se bifeazã "Negociere fãrã publicarea prealabilã a unui anunţ de participare conform art. 122 lit. i) şi j) sau art. 252 lit. j) şi k)", se vor menţiona obligatoriu numãrul anunţului/invitaţiei de participare iniţiale şi numãrul anunţului de atribuire a contractului iniţial.

    III.3. Procedura este împãrţitã pe loturi:
           [] Da [] Nu
    Dacã Da: Numãr de loturi atribuite: ............................ .

    SECŢIUNEA a IV-a
    Atribuirea contractului (secţiune repetitivã pentru fiecare lot atribuit în funcţie de numãrul de loturi atribuite completat mai sus)

    IV.1. Numãrul contractului/acordului-cadru:
    Contract nr. ......... Denumire: ........................ Lot: ..........
    IV.2. Termenul cuprins între data deschiderii ofertelor şi stabilirea ofertei câştigãtoare: ........ zile
    IV.3. Data deciziei de atribuire a contractului: ..../(zz/ll/aaaa)/.......
    IV.4. Data transmiterii comunicãrii privind rezultatul procedurii: ..../(zz/ll/aaaa)/.......
    IV.5. Data încheierii contractului/acordului-cadru: ..../(zz/ll/aaaa)/................
    IV.6. Motivele care au condus la depãşirea termenului prevãzut la art. 93 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicã din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare (dacã este cazul): .................................
    IV.7. Valoarea contractului/acordului-cadru:
    Valoarea: ............................................
    Moneda: EUR/USD/RON
    IV.8. Numele şi adresa operatorului economic în favoarea cãruia s-a luat o decizie de atribuire a contractului/acordului-cadru:
    Denumirea oficialã/adresa/localitatea/judeţul/ţara/telefonul: ..........................
    CUI: .........................................

    SECŢIUNEA a V-a
    Informaţii suplimentare

    V.1. Informaţii despre fondurile Uniunii Europene
    Contractul se referã la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene:
    [] Da [] Nu
    (dacã Da) Trimitere la proiect(e) şi/sau program(e):
    ..................................................................
                           (lista)
    V.2. Procedurã verificatã de Unitatea pentru Coordonarea şi Verificarea Achiziţiilor Publice
    [] Nu [] Da, din care: cu observaţii [] fãrã observaţii []


    ANEXA 2

                                   - Model -

                                    SESIZARE
               referitoare la întârzierea încheierii contractului
                      de achiziţie publicã/acordului-cadru


    SECŢIUNEA I
    Informaţii referitoare la operatorul economic declarat câştigãtor lezat de neîncheierea contractului de achiziţie publicã/acordului-cadru în termenul prevãzut la art. 93 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţie publicã din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achiziţie publicã, a contractelor de concesiune de lucrãri publice şi a contractelor de concesiune de servicii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare

    Denumirea oficialã: .................................................
    Adresa: .............................................................
    Localitatea: ............... Codul poştal: ........ Ţara: ..........
    E-mail: ................................ Telefonul: .................
    Adresa de internet (URL): .................... Fax: .................
    CUI: .....................................

    SECŢIUNEA a II-a
    Informaţii privind autoritatea contractantã care a organizat procedura de atribuire al cãrei câştigãtor a fost desemnat

    Denumirea oficialã: ................................................
    Adresa: ............................................................
    Localitatea: .............. Codul poştal: ........... Ţara: ........
    E-mail: ........................ Telefonul: ........................
    Fax: ............

    SECŢIUNEA a III-a
    Informaţii privind procedura de atribuire

    III.1. Numãrul invitaţiei/anunţului de participare publicatã/publicat în Sistemul electronic de achiziţii publice: .......................
    III.2. Tipul contractului/acordului-cadru ce urma a fi încheiat:
           [] Lucrãri [] Produse [] Servicii
    III.3. Codul CPV:
           [] Principal: ............
           [] Suplimentare: .........

    SECŢIUNEA a IV-a
    Atribuirea contractului

    IV.1. Data primirii comunicãrii privind rezultatul procedurii: ............
    IV.2. Dacã autoritatea contractantã a comunicat motivele care au condus la depãşirea termenului prevãzut la art. 93 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 925/2006, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care sunt acestea: ............................

    SECŢIUNEA a V-a
    Informaţii suplimentare

    Informaţii despre fondurile Uniunii Europene
    Contractul se referã la un proiect şi/sau program finanţat din fonduri ale Uniunii Europene:
    [] Da [] Nu
    (dacã Da) Trimitere la proiect(e) şi/sau program(e):
    ...........................................................................
                              (lista)

                                       -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016