Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 134 din 6 noiembrie 2017  pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului internelor şi reformei administrative nr. 521/2008 privind asigurarea structurilor Ministerului Afacerilor Interne care nu dispun de suport logistic propriu    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 134 din 6 noiembrie 2017 pentru modificarea şi completarea Ordinului ministrului internelor şi reformei administrative nr. 521/2008 privind asigurarea structurilor Ministerului Afacerilor Interne care nu dispun de suport logistic propriu

EMITENT: Ministerul Afacerilor Interne
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 918 din 22 noiembrie 2017
    În temeiul art. 7 alin. (5) din Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Interne, aprobată cu modificări prin Legea nr. 15/2008, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul afacerilor interne emite următorul ordin:
    ART. I
    Ordinul ministrului internelor şi reformei administrative nr. 521/2008 privind asigurarea structurilor Ministerului Afacerilor Interne care nu dispun de suport logistic propriu, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 510 din 7 iulie 2008, cu modificările şi completările ulterioare, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. La articolul 3, alineatul (2) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Pentru structurile asigurate, finanţate parţial din venituri proprii, recuperarea prin decontare a cheltuielilor privind utilităţile, întreţinerea şi intervenţiile în timp asupra construcţiilor se face conform protocoalelor încheiate în acest sens."

    2. La articolul 3, după alineatul (3) se introduce un nou alineat, alineatul (4), cu următorul cuprins:
    "(4) În situaţiile prevăzute la alin. (2) şi (3), recuperarea cheltuielilor se face pe bază de aviz de însoţire a mărfii (în cazul bunurilor materiale) sau notificări de decont în cadrul protocoalelor/convenţiilor încheiate, fără a se emite facturi."

    3. La articolul 4, alineatele (2) şi (3) se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "(2) Pentru structurile asigurate, finanţate parţial din venituri proprii sau în cadrul cărora se desfăşoară activităţi finanţate integral din venituri proprii, recuperarea, prin decontare, a cheltuielilor privind utilizarea şi mentenanţa mijloacelor de transport se face conform protocoalelor încheiate în acest sens, la nivelul valorii contabile a bunurilor consumate.
(3) În cazul structurilor în cadrul cărora se desfăşoară activităţi finanţate integral din venituri proprii, recuperarea, prin decontare, a cheltuielilor se face numai pentru acest tip de activităţi."

    4. În anexă, numerele curente 1-4, 18 şi 31 din tabel se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "

┌───┬──────────────────────────────────────────────┬───────────────────┬───────────────────┬───────────────────┬─────────────────────┬──────────────────────────┐
│ │Conducerea ministerului, direcţiile generale │ │ │ │ │Direcţia administrare │
│„1.│şi direcţiile aparatului central şi │Direcţia asigurare │Direcţia asigurare │Direcţia asigurare │Direcţia asigurare │pentru comunicaţii şi │
│ │structurile subordonate acestora finanţate din│logistică integrată│logistică integrată│logistică integrată│logistică integrată │tehnologia informaţiei │
│ │bugetul ordonatorului principal de credite^1 │ │ │ │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤
│ │ │Instituţiile/ │Instituţiile/ │Instituţiile/ │Instituţiile/ │Instituţiile/Structurile │
│ │ │Structurile în │Structurile în │Structurile în │Structurile în │în imobilele cărora │
│ │ │imobilele cărora │imobilele cărora │imobilele cărora │imobilele cărora │funcţionează │
│2. │Direcţia Generală de Protecţie │funcţionează │funcţionează │funcţionează │funcţionează │ │
│ │Internă - structurile teritoriale^11 ├───────────────────┼───────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤
│ │ │Direcţia Generală │Direcţia Generală │Direcţia Generală │Direcţia Generală de │Direcţia Generală de │
│ │ │de Protecţie │de Protecţie │de Protecţie │Protecţie Internă^2 │Protecţie Internă │
│ │ │Internă │Internă │Internă │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤
│ │ │Direcţia Generală │ │ │ │Direcţia Generală │
│ │ │Anticorupţie │ │ │ │Anticorupţie │
│3. │Direcţia anticorupţie pentru municipiul ├───────────────────┤Direcţia Generală │Direcţia Generală │Direcţia Generală ├──────────────────────────┤
│ │Bucureşti şi judeţul Ilfov │Inspectoratul de │Anticorupţie │Anticorupţie │Anticorupţie │Inspectoratul de Poliţie │
│ │ │Poliţie Judeţean │ │ │ │Judeţean Ilfov │
│ │ │Ilfov │ │ │ │ │
├───┼──────────────────────────────────────────────┼───────────────────┼───────────────────┼───────────────────┼─────────────────────┼──────────────────────────┤
│ │ │Instituţiile/ │ │ │ │ │
│ │ │structurile în │Inspectoratul de │ │Inspectoratul de │ │
│ │Structurile │imobilele cărora │Poliţie Judeţean^4 │Inspectoratul de │Poliţie Judeţean │Inspectoratul de Poliţie │
│4. │teritoriale ale Direcţiei Generale │funcţionează │ │Poliţie Judeţean │ │Judeţean^51 │
│ │Anticorupţie^3 ├───────────────────┼───────────────────┤ ├─────────────────────┤ │
│ │ │Direcţia Generală │Direcţia Generală │ │Direcţia Generală │ │
│ │ │Anticorupţie │Anticorupţie^41 │ │Anticorupţie^5 │ │
├───┴──────────────────────────────────────────────┴───────────────────┴───────────────────┴───────────────────┴─────────────────────┴──────────────────────────┤
│.............................................................................................................................................…………………………………………… │
├───┬──────────────────────────────────────────────┬───────────────────┬───────────────────┬───────────────────┬─────────────────────┬──────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │Inspectoratul General│ │
│ │ │ │ │ │pentru Imigrări │ │
│18.│Structurile judeţene pentru imigrări │Inspectoratul de │Inspectoratul de │Inspectoratul de ├─────────────────────┤Inspectoratul de poliţie │
│ │ │poliţie judeţean │poliţie judeţean │poliţie judeţean │Centrele Regionale de│judeţean │
│ │ │ │ │ │Azil (Rădăuţi, │ │
│ │ │ │ │ │Galaţi, Timişoara) │ │
├───┴──────────────────────────────────────────────┴───────────────────┴───────────────────┴───────────────────┴─────────────────────┴──────────────────────────┤
│………..............................................................................................................................................……………………………………│
├───┬──────────────────────────────────────────────┬───────────────────┬───────────────────┬───────────────────┬─────────────────────┬──────────────────────────┤
│ │ │ │ │ │ │A. Comunicaţii Instituţia │
│ │ │ │ │ │Administraţia │prefectului │
│ │Structurile teritoriale pentru probleme │Instituţia │Instituţia │ │Naţională a ├──────────────────────────┤
│31.│speciale ale Administraţiei Naţionale a │prefectului │prefectului │- │Rezervelor de Stat şi│B. Informatică │
│ │Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale │ │ │ │Probleme Speciale │Administraţia Naţională a │
│ │ │ │ │ │ │Rezervelor de Stat şi │
│ │ │ │ │ │ │Probleme Specialeˮ │
└───┴──────────────────────────────────────────────┴───────────────────┴───────────────────┴───────────────────┴─────────────────────┴──────────────────────────┘

"

    5. În anexă, numerele curente 5-7 şi 15-17 din tabel se abrogă.
    6. În anexă, notele de subsol 1, 6 şi 13 se modifică şi vor avea următorul cuprins:
    "^1 Activităţile de reparaţii şi întreţinere pentru imobilul situat în Piaţa Revoluţiei nr. 1 A, precum şi elaborarea documentelor referitoare la angajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor aferente întreţinerii, funcţionării, dotărilor şi investiţiilor aferente acestui imobil revin Direcţiei asigurare logistică integrată. Cheltuielile aferente se suportă din bugetul ordonatorului principal de credite. Activităţile specifice domeniilor Echipare şi Hrănire şi Comunicaţii şi Informatică, precum şi elaborarea documentelor referitoare la angajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor aferente revin Direcţiei asigurare logistică integrată, respectiv Direcţiei administrare pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei, fiecare pe domeniul de competenţă. Cheltuielile se suportă din bugetul ordonatorului principal de credite.
    .............................................................................
    ^6 Asigurarea structurilor teritoriale ale Arhivelor Naţionale cu programe informatice pentru sistemul naţional, staţii de lucru cu accesorii, imprimante, multifuncţionale, scannere, plottere, aparate de multiplicat, bunuri materiale specifice (rafturi, dulapuri, rastele, fişiere, cutii, tuburi, mape şi imprimate) se realizează în mod centralizat, prin grija Arhivelor Naţionale.
    .......................................................................
    ^13 Activităţile de reparaţii şi întreţinere a spaţiilor aparatului propriu al Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale, precum şi elaborarea documentelor referitoare la angajarea, lichidarea şi ordonanţarea cheltuielilor aferente întreţinerii, funcţionării şi dotărilor acestora, revin UT 350 Popeşti-Leordeni, judeţul Ilfov. Cheltuielile se suportă din bugetul Administraţiei Naţionale a Rezervelor de Stat şi Probleme Speciale."

    7. În anexă, după nota de subsol 1 se introduce o nouă notă de subsol, nota de subsol 1^1, cu următorul cuprins:
    "1^1 Pentru structurile teritoriale ale Direcţiei Generale de Protecţie Internă, achiziţia şi dotarea cu aparatură specifică se realizează în mod centralizat prin grija Direcţiei Generale de Protecţie Internă. La solicitarea structurilor sale teritoriale, Direcţia Generală de Protecţie Internă poate asigura şi alte bunuri materiale."

    8. În anexă, după nota de subsol 4 se introduce o nouă notă de subsol, nota de subsol 4^1, cu următorul cuprins:
    "4^1 Direcţia Generală Anticorupţie poate asigura mobilitatea în cazul misiunilor specifice."

    9. În anexă, după nota de subsol 5 se introduce o nouă notă de subsol, nota de subsol 5^1, cu următorul cuprins:
    "5^1 Serviciile de telefonie mobilă şi echipamentele aferente sunt asigurate de către Direcţia Generală Anticorupţie."

    10. În anexă, paragraful 4 din „NOTE“ se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "Unităţile teritoriale fără personalitate juridică din subordinea nemijlocită/subordinea Inspectoratului General al Poliţiei Române sunt asigurate logistic de către Direcţia Generală de Poliţie a Municipiului Bucureşti, respectiv inspectoratele judeţene de poliţie."

    11. În anexă, după paragraful 6 din „NOTE“ se introduc două noi paragrafe, cu următorul cuprins:
    "Direcţia asigurare logistică integrată, în calitate de unitate centrală specializată, asigură lucrări de reparaţii, revizii tehnice şi întreţinerea mijloacelor de mobilitate şi a tehnicii specifice din dotarea structurilor Ministerului Afacerilor Interne, în funcţie de capacitatea de producţie, cu suportarea cheltuielilor din bugetul propriu.
    Ordonatorii secundari de credite pot stabili, prin dispoziţie/ordin modul de asigurare logistică a structurilor din subordinea nemijlocită a acestora şi a altor unităţi teritoriale subordonate, fără personalitate juridică."

    12. În anexă, paragraful 7 din „NOTE“ se abrogă.


    ART. II
    (1) Operaţionalizarea structurilor tehnice de asigurare a autovehiculelor pentru Direcţia Generală Anticorupţie şi pentru Inspectoratul General pentru Imigrări se realizează în termen de 12 luni de la data intrării în vigoare a prezentului ordin.
    (2) Până la operaţionalizarea structurilor tehnice prevăzute la alin. (1), pe linie de mobilitate terestră, Direcţia Generală Anticorupţie - aparat propriu, Direcţia Anticorupţie pentru Municipiul Bucureşti şi Judeţul Ilfov, Inspectoratul General pentru Imigrări - aparat propriu, structurile teritoriale ale Inspectoratului General pentru Imigrări din municipiul Bucureşti şi centrele regionale de cazare şi proceduri pentru solicitanţii de azil sunt asigurate de către Direcţia Generală Logistică, prin Direcţia asigurare logistică integrată.

    ART. III
    În cuprinsul Ordinului ministrului internelor şi reformei administrative nr. 521/2008 privind asigurarea structurilor Ministerului Afacerilor Interne care nu dispun de suport logistic propriu, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 510 din 7 iulie 2008, cu modificările şi completările ulterioare, următoarele denumiri se modifică şi se înlocuiesc după cum urmează:
    a) denumirea „Direcţia administrativă“ cu denumirea „Direcţia asigurare logistică integrată“;
    b) denumirea „Direcţia suport tehnic“ cu denumirea „Direcţia asigurare logistică integrată“;
    c) denumirea „Direcţia generală de informaţii şi protecţie internă“ cu denumirea „Direcţia Generală de Protecţie Internăˮ;
    d) denumirea „Direcţia administrare şi achiziţii pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei“ cu denumirea „Direcţia administrare pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei“.


    ART. IV
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Ministrul afacerilor interne,
                    Carmen Daniela Dan

    Bucureşti, 6 noiembrie 2017.
    Nr. 134.

    ------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016