Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 131 din 2 septembrie 2003  pentru completarea şi modificarea Prescripţiei tehnice PT CR 1-2003, ediţia 1, Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 131 din 2 septembrie 2003 pentru completarea şi modificarea Prescripţiei tehnice PT CR 1-2003, ediţia 1, "Tarife pentru operaţiunile de autorizare, avizare, verificare tehnică şi altele la instalaţii mecanice sub presiune, instalaţii de ridicat şi aparate consumatoare de combustibil efectuate de către organele tehnice de specialitate ale Inspecţiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune şi Instalaţiilor de Ridicat (ISCIR)"

EMITENT: MINISTERUL ECONOMIEI ŞI COMERŢULUI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 642 din 9 septembrie 2003

    În aplicarea Hotărârii Guvernului nr. 1.340/2001 privind organizarea şi funcţionarea Inspecţiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune şi Instalaţiilor de Ridicat, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 37 din 21 ianuarie 2002,
    în temeiul Hotărârii Guvernului nr. 738/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Economiei şi Comerţului, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 485 din 7 iulie 2003,
    având în vedere referatul de aprobare prezentat,

    ministrul economiei şi comerţului emite următorul ordin:

    ART. 1
    Se completează şi se modifică Prescripţia tehnică PT CR 1-2003, ediţia 1, "Tarife pentru operaţiunile de autorizare, avizare, verificare tehnică şi altele la instalaţii mecanice sub presiune, instalaţii de ridicat şi aparate consumatoare de combustibil efectuate de către organele tehnice de specialitate ale Inspecţiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune şi Instalaţiilor de Ridicat (ISCIR)", aprobată prin Ordinul ministrului industriei şi resurselor nr. 27/2003, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 153 şi 153 bis din 10 martie 2003, conform celor precizate în anexa care face parte integrantă din prezentul ordin.
    ART. 2
    Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                       Ministrul economiei şi comerţului,
                                Dan Ioan Popescu

    Bucureşti, 2 septembrie 2003.
    Nr. 131.


    ANEXA

    (Indicativ: PT CR 1-2003/A1:2003)

    CAP. A
    După anexa T se introduce anexa U care va avea următorul cuprins:

    "ANEXA U
                                   TARIFE

                 aplicabile activităţilor de umplere, reparare,
        verificare tehnică periodică, scoatere din uz, casare, transport
                     şi distribuire a recipientelor-butelii
                   pentru GPL cu capacitatea până la 26 litri
                   (conform Prescripţiei tehnice PT C 3-2003)

───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Poziţia Scopul verificării/examinării/cursului Tariful
                                                                      (mii lei)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
  1. Verificarea capacităţii tehnice în vederea autorizării 12.700
     agentului economic pentru activitatea de umplere, verificare
     tehnică periodică, reparare, scoatere din uz şi casare
     recipiente-butelii
  2. Verificarea capacităţii tehnice în vederea autorizării a 12.700
     agentului economic pentru activitatea de verificare tehnică
     periodică, reparare, scoatere din uz şi casare recipiente-butelii
  3. Verificarea capacităţii tehnice în vederea autorizării 9.800
     agentului economic pentru activitatea de transport
     recipiente-butelii
  4. Verificarea capacităţii tehnice în vederea autorizării agentului 1.000
     economic pentru activitatea de distribuire a recipientelor-
     butelii deţinute în depozite şi/sau în puncte de distribuire
     (depozite individuale) şi puncte volante pentru populaţie
  5. Examinarea personalului operator de umplere (şi triere) în 800/
     vederea autorizării ISCIR persoana
  6. Examinarea personalului operator de reparare şi verificare 800/
     tehnica periodică în vederea autorizării ISCIR persoana
  7. Examinarea personalului operator de transport (şi manipulare) 800/
     în vederea autorizării ISCIR persoana
  8. Participarea la cursurile în vederea instruirii şi examinarea 800/
     personalului operator de distribuire în vederea autorizării persoana
     ISCIR
  9. Participarea personalului de specialitate la cursurile în 9.600/
     vederea instruirii şi autorizării în calitate de operator curs
     de umplere (şi triere)
 10. Participarea personalului de specialitate la cursurile în 9.600/
     vederea instruirii şi autorizării pentru repararea şi curs
     verificarea tehnica periodică a recipientelor-butelii
 11. Participarea personalului de specialitate la cursurile în 3.200/
     vederea instruirii şi autorizării în calitate de operator curs
     de transport (şi manipulare)
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


    NOTE:
    U.1 În cazul reînnoirii autorizaţiilor, pentru poz. 1-4 tarifele se reduc cu 50%.
    U.2 În cazul emiterii autorizaţiilor pe o perioada de un an, pentru poz. 1-4 tarifele se reduc cu 50%.
    U.3 Se considera reînnoirea autorizaţiei numai cazul în care cererea scrisă de reînnoire va fi depusă la ISCIR cu cel puţin 30 de zile calendaristice înainte de expirarea termenului de valabilitate a autorizaţiei. În caz contrar, se tarifează ca autorizare nouă.
    U.4 În cazul reexaminării pentru obţinerea autorizaţiei ISCIR, pentru poz. 5-8 tariful rămâne acelaşi.
    U.5 La examinarea periodică a personalului autorizat (la un an), efectuată de ISCIR-INSPECT Inspecţia Teritorială, se aplică tariful de 400.000 lei/ora."

    CAP. B

    În anexa B, la tabelul B.1 poziţia 23 va avea următorul cuprins:
    "23. Proceduri de sudare la îmbinări în colt, pentru o grosime (t) a materialului de bază:

    a) t ≤ 6 mm 1.250
    b) 6 mm < t ≤ 12 mm 1.900
    c) 12 mm < t ≤ 20 mm 2.550
    d) t > 20 mm 3.200".


    CAP. C

    În anexa C, la "Note" punctul C.1 va avea următorul cuprins:
    "C.1 În cazul extinderii domeniului de valabilitate sau al reînnoirii autorizaţiilor, tarifele se reduc cu 50%, iar pentru poz. 10 se percep 75% din valoarea iniţială."

    CAP. D

    În anexa E, la punctul E.2, litera b) va avea următorul cuprins:
    "b) auditul tehnic va fi efectuat numai de către inspectorii de specialitate ai ISCIR";

    CAP. E

    În anexa R, la punctul R.9.3, litera e) va avea următorul cuprins:
    "e) Cărucioare stivuitoare (electrostivuitoare, motostivuitoare), elevatoare auto (fixe sau mobile de maşini pentru garaje):
    - până la 15 t inclusiv: 1.150.000 lei;
    - peste 15 t: 2.150.000 lei."

    CAP. F

    În anexa C, poziţiile 22, 23 şi 24 vor avea următorul cuprins:
    "22. Autorizarea pentru punerea în funcţiune a aparatelor
         consumatoare de combustibili gazoşi având puterea
         P < 300 kW 12.000
    23. Autorizarea pentru service-repararea aparatelor
        consumatoare de combustibili gazoşi, având puterea
        P < 300 kW 12.000
    24. Autorizarea pentru verificări tehnice periodice/
        autorizări de funcţionare (VTP/AF) la aparate
        consumatoare de combustibili gazoşi, având puterea
        P < 300 kW 14.500"


    CAP. G

    În anexa F, la poziţia 2, coloana 2 va avea următorul cuprins:
    "Cazan de apa calda şi de abur de joasă presiune având puterea (P):
    a) 70 kW < P ≤ 300 kW (pentru combustibil lichid sau solid)
    b) 300 kW < P ≤ 500 kW (pentru combustibil gazos, lichid sau solid)
    c) P > 500 kW (pentru combustibil gazos, lichid sau solid)"

    CAP. H

    După anexa F se introduce anexa F1 care va avea următorul cuprins:

    "ANEXA F1

                                 TARIFE
         pentru verificarea stării tehnice a aparatelor consumatoare de
     combustibili gazoşi la punerea în funcţiune şi periodic în exploatare

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 Poziţia Denumirea produsului Verificarea tehnică
                                                         periodică/autorizarea
                                                             de funcţionare
                                                                 (VTP/AF)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
  1. Aparate consumatoare de combustibili gazoşi având
     puterea (P):
     a) P < 70 kW 600
     b) 70 kW ≤ P ≤ 300 kW 800"
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


    CAP. I

    În anexa C se introduce poziţia 1a) care va avea următorul cuprins:

    "1.a) Autorizarea pentru elaborarea proiectelor pentru 15.000 + 25%
    lucrări de montare/reparare la macarale, mecanisme de *1),*2),*3)"
    ridicat, stivuitoare, nacele şi platforme autoridicătoare
    şi elevatoare pentru vehicule

    CAP. J

    În anexa C, poziţia 11 va avea următorul cuprins:
    "11. Autorizarea pentru întreţinerea şi/sau revizia tehnică
    a ascensoarelor (altele decât cele care intră sub incidenţa
    Hotărârii Guvernului nr. 439/2003), macaralelor,
    mecanismelor de ridicat, cărucioarelor stivuitoare,
    nacelelor şi platformelor autoridicătoare, elevatoarelor
    pentru vehicule şi telefericelor 14.000"

    CAP. K

    În anexa C, la poziţia 10 se introduce o nouă liniuţă care
    va avea următorul cuprins:
    "- laborator pentru examinări, investigaţii tehnice, studii
    de capacitate portantă şi analize antirisc 6.000"


    CAP. L

    Pe tot parcursul prescripţiei tehnice se înlocuieşte formularea "Hotărârea Guvernului nr. 761/2001" cu formularea "Hotărârea Guvernului nr. 453/2003".

    CAP. M

    Pe tot parcursul prescripţiei tehnice se înlocuieşte formularea "Hotărârea Guvernului nr. 571/2001" cu formularea "Hotărârea Guvernului nr. 454/2003".

    CAP. N

    Pe tot parcursul prescripţiei tehnice se înlocuieşte formularea "Hotărârea Guvernului nr. 225/2002" cu formularea "Hotărârea Guvernului nr. 439/2003".

    CAP. O

    În anexa H, poziţia 1 va avea următorul cuprins:
    "1. Mecanisme de ridicat:
    1.a) Vinciuri, trolii, palane sau tirfoare având sarcina nominală (Sn):
    a) Sn ≤ 5t 500 700 700
    b) Sn > 5t 700 850 850
    1.b) Transpalete manuale având sarcina nominală (Sn):
    a) Sn ≤ 5t 400 800 800
    b) Sn > 5t 500 1.000 1.000
    1.c) Transpalete pietonale având sarcina nominală (Sn):
    a) Sn ≤ 5t 500 1.200 1.200
    b) Sn > 5t 600 1.500 1.500"


   CAP. P

    În anexa H, poziţia 16 va avea următorul cuprins:
    "16. Ascensoare pentru şantiere de construcţii sau cu schip:
    16.a) Ascensoare pentru şantiere de construcţii 850 1.650 3.300
    16.b) Ascensoare cu schip 800 1.500 1.650"


    CAP. Q

    În anexa H se introduc poziţiile 23 şi 24 care vor avea următorul cuprins:
    "23. Ascensoare de construcţie specială pentru
    materiale 900 1.650 2.500
    24. Trape de scenă, trape de decoruri şi
        instalaţii de cortine pentru
        incendiu din sălile de spectacole:
    24.a) Trape de scenă 700 850 900
    24.b) Trape de decoruri şi instalaţii de cortine
          pentru incendiu 500 800 900"


    CAP. R

    În anexa T se introduce poziţia 20 care va avea următorul cuprins:
    "20. Verificarea în vederea autorizării responsabilului cu supravegherea lucrărilor (RSL) de montare, reparare şi/sau întreţinere şi revizie tehnică se tarifează cu 600.000 lei/persoana (numai în cazul schimbării acestuia)."

    CAP. S

    Titlul prescripţiei tehnice va avea următorul cuprins:

                                    "TARIFE
             pentru operaţiunile de autorizare, avizare, verificare
        tehnica şi alte activităţi la instalaţii mecanice sub presiune,
               instalaţii de ridicat, echipamente pentru agrement
               şi aparate consumatoare de combustibili, efectuate
              de inspectorii de specialitate ai Inspecţiei de Stat
             pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune
                      şi Instalaţiilor de ridicat (ISCIR)"

    CAP. T

    Punctul 1.1 va avea următorul cuprins:
    "1.1. Instalaţiile mecanice sub presiune, cazanele de abur, cazanele de apă fierbinte, de apă calda, recipientele şi conductele sub presiune, instalaţiile de ridicat, mecanismele, macaralele, ascensoarele, funicularele, maşinile de extracţie, instalaţiile de ridicat pe plan înclinat, echipamentele pentru agrement, aparatele consumatoare de combustibil, denumite în continuare instalaţii, toate componentele esenţiale pentru siguranţa în funcţionare a acestor instalaţii, subansamblurile funcţionale, sistemele de automatizare sau încercare a acestor instalaţii, dispozitivele de siguranţa, aparatele şi arzătoarele independente, precum şi orice alt tip de echipament/instalaţie tehnologică cu grad ridicat de risc în exploatare, care, în conformitate cu Ordonanţa Guvernului nr. 95/1999, este integrat domeniului de competenţă, verificare tehnică şi certificare a calităţii atribuit Inspecţiei de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune şi Instalaţiilor de Ridicat (ISCIR) sunt supuse unui regim special de autorizare, supraveghere şi verificare tehnica stabilit prin Decretul nr. 587/1973, modificat şi completat prin Decretul nr. 417/1985, prin Hotărârea Guvernului nr. 1.340/2001, Hotărârea Guvernului nr. 1.102/2002, Prescripţiile tehnice, Colecţia ISCIR, Metodologiile şi normativele ISCIR."

    CAP. U

    Punctul 1.3 va avea următorul cuprins:
    "1.3. Pentru operaţiunile de autorizare, omologare, avizare, verificare tehnică etc., efectuate de ISCIR la instalaţiile mecanice sub presiune, instalaţiile de ridicat, echipamentele pentru agrement, aparatele consumatoare de combustibil etc., se stabilesc tarifele prezentate în anexele A-X care fac parte integrantă din prezenta prescripţie tehnică."

    CAP. V

    În anexa C se introduc poziţiile 25, 26, 27, 28, 29 şi 30, care vor avea următorul cuprins:

   "25. Autorizarea pentru proiectarea şi întocmirea documentaţiilor
        tehnice pentru echipamentele/instalaţiile utilizate în
        domeniul activităţilor de agrement (parcuri de distracţii,
        spaţii de joacă şi distracţii extreme) 15.250
    26. Autorizarea pentru examinări tehnice, investigaţii şi studii
        de capacitate portantă pentru echipamentele/instalaţiile
        utilizate în domeniul activităţilor de agrement (parcuri
        de distracţii, spaţii de joacă şi distracţii extreme) 7.600
    27. Autorizarea pentru efectuarea analizei de risc pentru
        echipamentele/instalaţiile utilizate în domeniul
        activităţilor de agrement (parcuri de distracţii, spaţii
        de joacă şi distracţii extreme) 7.600
    28. Autorizarea pentru montarea-demontarea şi instalarea
        echipamentelor/instalaţiilor utilizate în domeniul
        activităţilor de agrement (parcuri de distracţii, spaţii
        de joacă şi distracţii extreme) 9.600
    29. Autorizarea pentru reparare şi activitatea de service
        la echipamentele/instalaţiile utilizate în domeniul
        activităţilor de agrement (parcuri de distracţii, spaţii
        de joacă şi distracţii extreme) 9.600
    30. Autorizarea pentru verificări tehnice periodice şi
        autorizarea de funcţionare la echipamentele/instalaţiile
        utilizate în domeniul activităţilor de agrement (parcuri
        de distracţii, spaţii de joacă şi distracţii extreme) 9.600"


    CAP. W

    După anexa U se introduce anexa V care va avea următorul cuprins:

                              "ANEXA V^1)

                                    TARIFE
               pentru verificarea stării tehnice a echipamentelor/
         instalaţiilor utilizate în domeniul activităţilor de agrement
             (parcuri de distracţii, spaţii de joacă şi distracţii
          extreme) la punerea în funcţiune şi periodic în exploatare

                                            - mii lei/verificare şi bucata -
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                          Operaţiunea de verificare tehnică
                                       ───────────────────────────────────────
                                         Autorizarea funcţionării
                                             la prima punere în
                                             funcţiune sau la
 Poziţia Echipament/ funcţionarea în Verificarea
          instalaţie continuare pentru periodică
           supus(a) echipamentele/ la scadenţă
         verificării instalaţiile noi sau sau după
                                           vechi montate din nou reparaţii
                                        ───────────────────────────
                                         Verificarea Verificarea
                                        documentaţiei stării
                                        tehnice şi/sau tehnice a
                                         de reparaţie instalaţiei
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
  1. Echipamente de tip EX*:
     a) Echipamente de complexitate*** mare 1.500 9.000 9.000
     b) Echipamente de complexitate medie 1.200 6.000 6.000
     c) Echipamente de complexitate mică 900 3.000 3.000

  2. Echipamente de tip RI*:
     a) Echipamente de complexitate*** mare 1.300 7.000 7.000
     b) Echipamente de complexitate medie 1.000 5.000 5.000
     c) Echipamente de complexitate mică 700 2.500 2.500

  3. Echipamente de tip RII*:
     a) Echipamente de complexitate*** mare 1.100 6.000 6.000
     b) Echipamente de complexitate medie 900 4.000 4.000
     c) Echipamente de complexitate mică 500 1.500 1.500

  4. Echipamente de tip RIII*;
     a) Echipamente de complexitate*** mare 800 4.000 4.000
     b) Echipamente de complexitate medie 600 2.000 2.000
     c) Echipamente de complexitate mică 400 800 800
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


    *Clasificarea echipamentelor după gradul de risc pe care îl prezintă:
    ● tip EX (distracţie extrema) - persoanele pot ajunge la o înălţime mai mare de 5 m faţă de sol şi/sau sunt transportate cu o viteză mai mare de 10 m/s (în mişcare de rotaţie sau de translaţie) şi/sau sunt supuse unei acceleraţii mai mari de 0,2 g, indiferent de forţa şi locul de acţionare (pe sol, în aer sau pe apa);
    NOTA: În aceasta categorie sunt incluse echipamentele de tip "mixer; montagne-russe sau similare etc.", cele pentru "bungee-jumping", "rollerblade, skate-board, snow-board" şi schi extrem, utilizări diverse ale paraşutei/parapantei sau ale deltaplanului (simplu sau cu motor), ascensiuni periculoase (escaladă) "rafting, canyoning", distracţii nautice de mare viteza (schi nautic, scutere etc.), scufundări, precum şi cele pentru activităţi de tir sportiv sau asemănătoare ("paint-ball" etc.) la care se folosesc arme cu aer comprimat sau dispozitive cu acţionare/efecte similară(e).
    - tip RI (nivel de risc I) - persoanele pot ajunge la o înălţime mai mare de 2 m şi/sau sunt transportate cu o viteză mai mare de 3 m/s (în mişcare de rotaţie sau de translaţie) sau sunt supuse simultan la 2 tipuri de mişcări (de exemplu: atât unei mişcări de rotaţie, cât şi unei mişcări de translaţie pe plan vertical sau orizontal), indiferent de forţa de acţionare şi care nu intră la prima grupa de risc (EX);
    - tip RII (nivel de risc II) - echipamente de tip MEC, care nu intră la primele două grupe de risc (EX sau RI)**;
    - tip RIII (nivel de risc III) - echipamente de tip FGU, care nu intră la primele două grupe de risc (EX sau RI)**.

    ** Clasificarea echipamentelor după principiul de funcţionare de bază:
    - tip FGU-acţionate prin forţa sau greutatea persoanei;
    - tip MEC-acţionate mecanic (electric, hidraulic, pneumatic, prin arc, gravitaţional sau orice altă sursă de energie, exclusiv cea umană);

    *** Gradul de complexitate se stabileşte în funcţie de dimensiunile echipamentului, numărul maxim de utilizatori, numărul de componente şi subansamble ce trebuie să fie verificate, inclusiv efortul necesar pentru aceasta (urcare la înălţime, poziţii incomode etc.), şi de timpul necesar pentru efectuarea verificării."

    CAP. X

    După anexa V se introduce anexa W care va avea următorul cuprins:

                                  "ANEXA W

                                   TARIFE
                  pentru autorizarea funcţionării (de către
               deţinător, prin RSVTI propriu) pe noul amplasament
                  a echipamentelor/instalaţiilor utilizate în
           domeniul activităţilor de agrement (parcuri de distracţii,
                     spaţii de joacă şi distracţii extreme)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
                                  Activitatea Tariful
                                                                    (mii lei)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
   Avizarea rapoartelor de verificare tehnica a echipamentelor
   pentru agrement:
   ● fără participarea ISCIR la verificări 400
   ● cu participarea ISCIR la verificări 900"
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


    CAP. Y

    În anexa R, după punctul R.9.5 se introduc punctele R.9A, R.9A.1 şi R.9A.2, care vor avea următorul cuprins:
    "R.9A. Echipamente/instalaţii utilizate în domeniul activităţilor de agrement (parcuri de distracţii, spaţii de joaca şi distracţii extreme)
    R.9A.1. Pentru importul în scopul comercializării, tariful pentru eliberarea avizului tehnic de import pentru fiecare tip şi indiferent de numărul de bucăţi este de:
    a) Echipamente simple (pentru un utilizator individual):
    - tip FGU (acţionate prin forţa sau greutatea persoanei): 500.000 lei;
    - tip MEC (acţionate mecanic-electric, hidraulic, pneumatic, prin arc sau orice altă sursă de energie, exclusiv cea umană): 1.000.000 lei.
    b) Echipamente de capacitate medie (pentru cel mult 6 utilizatori individuali):
    - tip FGU (acţionate prin forţa sau greutatea persoanei): 1.000.000 lei;
    - tip MEC (acţionate mecanic-electric, hidraulic, pneumatic, prin arc sau orice altă sursă de energie, exclusiv cea umană): 2.000.000 lei.
    c) Echipamente de capacitate mare (pentru mai mult de 6 utilizatori individuali):
    - tip FGU (acţionate prin forţa sau greutatea persoanei): 1.000.000 lei;
    - tip MEC (acţionate mecanic-electric, hidraulic, pneumatic, prin arc sau orice altă sursă de energie, exclusiv cea umană): 4.000.000 lei.
    R.9A.2. Pentru importul realizat pentru uz propriu, tariful pentru eliberarea avizului tehnic de import pentru fiecare tip şi indiferent de numărul de bucăţi este de:
    a) Echipamente simple (pentru un utilizator individual):
    - tip FGU (acţionate prin forţa sau greutatea persoanei): 400.000 lei;
    - tip MEC (acţionate mecanic-electric, hidraulic, pneumatic, prin arc sau orice altă sursă de energie, exclusiv cea umană): 800.000 lei.
    b) Echipamente de capacitate medie (pentru cel mult 6 utilizatori individuali):
    - tip FGU (acţionate prin forţa sau greutatea persoanei): 800.000 lei;
    - tip MEC (acţionate mecanic-electric, hidraulic, pneumatic, prin arc sau orice altă sursă de energie, exclusiv cea umană): 1.500.000 lei.
    c) Echipamente de capacitate mare (pentru mai mult de 6 utilizatori individuali):
    - tip FGU (acţionate prin forţa sau greutatea persoanei): 800.000 lei;
    - tip MEC (acţionate mecanic-electric, hidraulic, pneumatic, prin arc sau orice altă sursă de energie, exclusiv cea umană): 3.000.000 lei."

    CAP. Z

    În anexa T se introduc poziţiile 13.a) şi 13.b), care vor avea următorul cuprins:

    "13.a) Pentru examinarea personalului tehnic de deservire (manevrant) pentru echipamentele/instalaţiile utilizate în domeniul activităţilor de agrement (parcuri de distracţii, spaţii de joacă şi distracţii extreme) se aplică tariful de 600.000 lei/persoana, pe baza procesului-verbal de verificare tehnică.
    13.b) Pentru autorizarea coordonatorului de securitate pentru distracţie extremă se aplică tariful de 1.200.000 lei/persoană."

    CAP. Z1

    În anexa T, poziţia 19 va avea următorul cuprins:
    "19. Alte activităţi specifice ISCIR, necuprinse în anexele A-X"

    CAP. Z2

    După anexa W se introduce anexa X care va avea următorul cuprins:

                               "ANEXA X

                                TARIFE
                 pentru activităţi în domeniul aparatelor
               consumatoare de combustibili solizi/lichizi
                  (conform PT A 2-2003 şi PT A 3-2003)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
 Poziţia Denumirea activităţii Tariful
                                                                     (mii lei)
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
  1. Efectuarea auditului tehnic la producătorii din România
     de aparate consumatoare de combustibili solizi/lichizi,
     în vederea înregistrării ISCIR 10.000
  2. Efectuarea auditului tehnic la producătorii din străinătate
     de aparate consumatoare de combustibili solizi/lichizi, în 2.500
     vederea înregistrării ISCIR euro
  3. Verificarea finala a dosarului agentului economic şi
     eliberarea certificatului de înregistrare ISCIR 3.000
  4. Verificarea prestatorilor de servicii de specialitate la
     aparate consumatoare de combustibili solizi/lichizi, în
     vederea înregistrării ISCIR şi eliberării certificatului
     de înregistrare 3.500
  5. Verificări în vederea autorizării laboratoarelor pentru
     încercări în vederea omologării aparatelor consumatoare de
     combustibili solizi/lichizi şi eliberării autorizaţiei ISCIR 10.000
  6. Verificări pentru înregistrarea distribuitorilor de aparate
     consumatoare de combustibili solizi/lichizi şi eliberarea
     certificatului de înregistrare 5.000
  7. Verificări în vederea omologării aparatelor consumatoare
     de combustibili solizi/lichizi:
     ● avizare caiete de sarcini şi programe de încercare/
       expertizare aparate 2.600
     ● avizare rapoarte de încercări şi expertizări 3.000
     ● verificări şi avizări proiecte şi documentaţii tehnice
       ale aparatelor consumatoare de combustibili solizi/lichizi 5.000
     ● înregistrarea ISCIR a proiectelor avizate 2.000
     ● participarea la încercări şi probe ale aparatelor 400/ora
     ● verificarea dosarului de omologare şi eliberarea
       certificatului de omologare a unei 3.000+
       game/familii de aparate 1.200/model
                                                                      al gamei
  8. Verificări în vederea autorizării agenţilor economici
     pentru avizarea proiectelor şi documentaţiilor tehnice
     de fabricaţie, de încercare, de expertizare, de reparare
     sau de instalare a aparatelor consumatoare de combustibili
     solizi/lichizi 12.000"
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────


                                   -------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016