Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 131 din 14 aprilie 2006  privind modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr. 54/2006 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 131 din 14 aprilie 2006 privind modificarea Ordinului preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr. 54/2006 privind aprobarea Procedurii de implementare a Programului de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă

EMITENT: Agenţia Naţională pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 386 din 5 mai 2006
    Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/18 la Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi ale art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin:
    ART. I
    Procedura de implementare a Programului de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă, aprobată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr. 54/2006, publicată în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 220 bis din 10 martie 2006, se modifică şi se completează după cum urmează:
    1. Punctul 1 va avea următorul cuprins:
    "Obiectivul principal al Programului de dezvoltare şi modernizare a activităţilor de comercializare a produselor şi serviciilor de piaţă, denumit în continuare Program, îl constituie sprijinirea operatorilor economici, persoane juridice şi/sau persoane fizice şi asociaţii familiale autorizate, prin facilitarea accesului la achiziţionarea de maşini, utilaje şi instalaţii, cu scopul îmbunătăţirii performanţelor economice şi tehnice, urmărind adaptarea la cerinţele determinate de aderarea la Uniunea Europeană, prin creşterea nivelului de competitivitate, sporirea protecţiei consumatorilor şi securităţii alimentare."

    2. La punctul 3 alineatul (1), litera f) va avea următorul cuprins:
    "f) au desfăşurat activitatea principală conform lit. a) cel puţin un an anterior datei depunerii solicitării acordului de principiu;."

    3. La punctul 3, alineatul (4) va avea următorul cuprins:
    "(4) Beneficiarii care, în ultimii 3 ani consecutivi, au beneficiat de ajutoare de stat în valoare cumulată de peste 400 mii lei RON nu pot primi alocaţii financiare nerambursabile în cadrul acestui program;."

    4. Punctul 4 va avea următorul cuprins:
    "(1) Alocaţia financiară nerambursabilă se acordă pentru sumele cheltuite pentru achiziţionarea de maşini, utilaje şi instalaţii aferente grupei 2.1 din anexa la Hotărârea Guvernului nr. 2.139/2004 pentru aprobarea Catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe, cu excepţia jocurilor de noroc mecanice, electrice, electronice, mese de biliard, precum şi a instrumentelor muzicale şi automatelor muzicale.
(2) Alocaţia financiară nerambursabilă se acordă numai pentru achiziţionarea de maşini, utilaje şi instalaţii specifice activităţii principale desfăşurate de operatorul economic în conformitate cu anexa nr. 3 la Ordonanţa Guvernului nr. 99/2000 privind comercializarea produselor şi serviciilor de piaţă, aprobată prin Legea nr. 650/2002."

    5. La punctul 5, alineatul (2) va avea următorul cuprins:
    "(2) În cazul maşinilor, utilajelor şi instalaţiilor ajutorul financiar va fi acordat numai dacă acestea sunt noi, introduse pe piaţă şi puse în funcţiune cu respectarea reglementărilor tehnice aplicabile;."

    6. Anexele nr. 1, 2, 5 şi 8 la procedură se înlocuiesc cu anexele 1-4 la prezentul ordin.


    ART. II
    Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, şi va intra în vigoare de la data publicării.



                    Preşedintele Agenţiei Naţionale
                    pentru Întreprinderi Mici
                    şi Mijlocii şi Cooperaţie,
                    Eugen Ovidiu Chirovici

    Bucureşti, 14 aprilie 2006.
    Nr. 131.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 1 la procedură)
    ACTIVITĂŢI ŞI CHELTUIELI ELIGIBILE

┌────┬──────────────┬─────────────┬───────────┬───────────────┐
│ │ │ │Valoarea │ │
│ │ │ │maximă a │Documente │
│Nr. │Activităţi │Cheltuieli │finanţării │justificative │
│crt.│eligibile │eligibile │pe │care însoţesc │
│ │ │ │activitate │formularul de │
│ │ │ │- │decont │
│ │ │ │lei RON │ │
├────┼──────────────┼─────────────┼───────────┼───────────────┤
│ │ │ │ │- Certificatul │
│ │ │ │ │de garanţie, │
│ │ │ │ │original şi │
│ │ │ │ │copie │
│ │ │ │ │certificată; │
│ │ │ │ │- Factura │
│ │Achiziţionarea│ │ │fiscală │
│ │de maşini, │ │ │detaliată, pe │
│ │utilaje şi │ │ │componente şi │
│ │instalaţii - │ │ │preţuri, │
│ │grupa 2.1 din │ │ │original şi │
│ │H.G. 2139/2004│ │ │copie │
│ │- exclusiv │ │ │certificată*1);│
│ │Jocuri de │ │50.000 lei │- Ordine de │
│ │noroc │► cheltuieli │RON 75% din│plată/chitanţă,│
│1. │mecanice, │pentru │valoarea │original şi │
│ │electrice, │achiziţionare│investiţiei│copie │
│ │electronice, │ │(exclusiv │certificată; │
│ │mese de │ │TVA) │- Copie │
│ │biliard precum│ │ │certificată │
│ │şi a │ │ │după extrasul │
│ │instrumentelor│ │ │de cont, după │
│ │musicale şi │ │ │caz; │
│ │automatelor │ │ │- Copie │
│ │muzicale │ │ │certificată de │
│ │ │ │ │pe fişa de │
│ │ │ │ │amortizare a │
│ │ │ │ │activului │
│ │ │ │ │achiziţionat cu│
│ │ │ │ │codul de │
│ │ │ │ │clasificare al │
│ │ │ │ │acestuia. │
└────┴──────────────┴─────────────┴───────────┴───────────────┘

    *1) Factura fiscală trebuie să conţină informaţii detaliate privind obiectul plăţii.

    ANEXA 2

    (Anexa nr. 2 la procedură)

┌─────────────────────────────────────────┐
│Se completeaza numai de către ANIMMC │
│Data şi ora Înregistrării │
│...................... │
│Numărul cererii │
│................................ │
│Numele reprezentantului │
│ANIMMC │
│.........................................│
│Semnătura │
└─────────────────────────────────────────┘

    CERERE-TIP DE ACORD DE PRINCIPIU PENTRU FINANŢARE
    (Se completează toate rubricile din formularul-tip în limba română,
                   prin tehnoredactare sau prin scriere cu majuscule)
    Subscrisa ..................... având datele de identificare menţionate la secţiunea A, reprezentată legal prin dl/dna. ...................... având calitatea de ..................... solicit finanţarea în condiţiile prevederilor programului aprobat prin Ordinul Preşedintelui ANIMMC nr. ................
    SECŢIUNEA A
    Prezentarea agentului economic
    Denumirea completă a agentului economic ................................................
        Adresa ................................................... Localitatea .................
        Jud. ........................ Telefon ........................... Fax ..................
    Email ....................... Cod poştal .......................................
        Data înregistrării agentului economic ..................................................
        Nr. de ordine în Registrul Comerţului ..................................................
        Codul unic de înregistrare .............................................................
    Nr. cont (5070) în care se solicită transferarea alocaţiei financiare nerambursabile (RO) ................ deschis la Trezoreria ........................
        Obiectul principal de activitate .......................................................
        Cod CAEN ...............................................................................
    Forma juridică .....................................................
    Capitalul social: .................... mii lei (RON) deţinut de
    - persoane fizice ..........%
    – persoane juridice: ..........%

        Numărul mediu scriptic anual de personal (în anul fiscal anterior) .....................
    Cifra de afaceri (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat) ...... mii lei (RON),
    Profit net/pierdere (conform ultimului bilanţ contabil anual aprobat) .... mii lei (RON)
    Produsele de achiziţionat în cadrul acestui program, cu codul de clasificare conform HG. nr. 2.139/2004
    Pentru aprobarea catalogului privind clasificarea şi duratele normale de funcţionare a mijloacelor fixe ............................................
    – Activităţile pentru care se solicită finanţarea prin prezentul program nu fac obiectul altui program de finanţare de la bugetul de stat în anul bugetar în curs şi nu am mai beneficiat de finanţare de la bugetul de stat pentru aceleaşi activităţi în ultimii 3 ani.
    – În ultimii 3 (trei) ani:
        [] nu am beneficiat de ajutor de stat;
    [] am beneficiat de următoarele ajutoare de stat:

┌────┬──────────┬──────────┬────────────┬──────────┬──────────┐
│ │ │ │ │Programul │Cuantumul │
│ │Anul │Forma │ │prin care │ajutorului│
│Nr. │acordării │ajutorului│Instituţia │a │de stat │
│crt.│ajutorului│de stat │finanţatoare│beneficiat│acordat │
│ │de stat │ │ │de │(mii RON) │
│ │ │ │ │finanţare │ │
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │ │ │
├────┼──────────┼──────────┼────────────┼──────────┼──────────┤
│ │ │ │ │TOTAL │ │
└────┴──────────┴──────────┴────────────┴──────────┴──────────┘



    NOTĂ IMPORTANTĂ!!!
    Solicitantul nu este obligat să suporte nici o taxă din partea nici unei persoane sau instituţii care îl ajută în completarea acestei cereri.
    Reprezentanţii ANIMMC pot discuta cu solicitanţii, toate sau doar o parte din elementele acestei cereri, dar le este interzis să completeze cererea în locul acestora.

    SECŢIUNEA B
    Prezentarea activităţilor pentru care se solicită finanţare în cadrul Programului

┌──────────────────────────┬───────────┬─────────────┬─────────────────┐
│Denumirea activităţii │ │Valoarea │Valoarea │
│(achiziţionarea maşinilor,│Codul de │estimate a │finanţării │
│utilajelor şi │clasificare│cheltuielilor│nerambursabile*2)│
│instalaţiilor) │ │eligibile*1) │- lei (RON) - │
│ │ │- lei RON) - │ │
├──────────────────────────┼───────────┼─────────────┼─────────────────┤
│1) │ │ │ │
│..........................│ │ │ │
│2) │ │ │ │
│..........................│ │ │ │
│3) │ │ │ │
│..........................│ │ │ │
├──────────────────────────┼───────────┼─────────────┼─────────────────┤
│TOTAL*3) │ │ │ │
└──────────────────────────┴───────────┴─────────────┴─────────────────┘

    Numele reprezentantului legal/împuternicitului
    ............................................
    Funcţia ....................................
    Semnătura .................................. Ştampila .........................
    Data .......................................
        *1) Valoarea integrală a cheltuielilor eligibile fără TVA (cost individual).
        *2) 75% din valoarea cheltuielilor eligibile fără TVA (cost individual).
    *3) Suma totală a alocaţiei financiare nerambursabile nu va depăşi valoarea maximă conform Anexei nr. 1 la prezenta procedură.

    ANEXA 3

    (Anexa nr. 5 la procedură)

┌──────────────────────────────────────┐
│Numărul notificării │
│....................... │
│Data │
│......................................│
└──────────────────────────────────────┘

                                    - NOTIFICARE*1) -
                                        PRIVIND
    ACORDUL DE PRINCIPIU PENTRU FINANŢARE
        DESTINATAR:
        Denumirea agentului economic .........................................................
        Data înregistrării ...................................................................
        Nr. de ordine în registrul comerţului ................................................
        Codul unic de înregistrare ...........................................................
        Sediul/Adresa ........................................................................
        Tel/Fax ..............................................................................
    Urmare a Cererii-tip de Acord de Principiu pentru finanţare nr. ........... din data de ................, vă notificăm prin prezenta acordul de principiu pentru finanţarea următoarelor activităţi şi cheltuieli aferente acestora:

┌────────────────────────────┬──────────────┬───────────────┐
│ │Tipul de │Valoarea │
│Denumirea activităţii │cheltuială │finanţării │
│(achiziţionarea maşinilor, │pentru care se│aprobate de │
│utilajelor şi instalaţiilor)│acordă │principiu │
│ │finanţarea │- lei (RON) - │
├────────────────────────────┼──────────────┼───────────────┤
│1) │ │ │
│............................│ │ │
│2) │[ ] cheltuieli│...............│
│............................│pentru │...............│
│3) │achizitionare:│...............│
│............................│ │ │
│● │ │ │
│● │ │ │
├────────────────────────────┼──────────────┼───────────────┤
│TOTAL │ │ │
└────────────────────────────┴──────────────┴───────────────┘

    Valoarea totală a finanţării aprobate de principiu ...................................
       Coordonator UIP ..................
    Semnătura ........................
    *1) Se completează de ANIMMC.

    ANEXA 4

    (Anexa nr. 8 la procedură)
    CERERE-TIP DE RENUNŢARE TOTALĂ SAU PARŢIALĂ A FINANŢĂRII
    PENTRU CARE EXISTĂ ACORD DE PRINCIPIU
    (Se completează în cazul modificarii uneia dintre condiţiile în
    care s-a obţinut acordul de principiu asupra finanţării)
    Subscrisa ........................... având datele de identificare menţionate la secţiunea A, reprezentată legal prin dl/dna. .................., având calitatea de .................................. renunţ la finanţarea pentru categoriile de cheltuieli prezentate în secţiunea B.
    SECŢIUNEA A

    Prezentarea agentului economic:
        Denumirea agentului economic ...............................................
        Adresa .....................................................................
    Telefon ............. Fax .......... E-mail ......... Cod poştal ...........
        Data înregistrării .........................................................
        Nr. de ordine în Registrul Comerţului ......................................
        Codul unic de înregistrare .................................................
        Nr. cerere tip de acord de principiu pentru finanţare ......................
        Nr. Notificare .............................................................
    Valoarea totală pentru care se solicită renunţarea la finanţare ............
    Numele reprezentantului legal/împuternicitului
    Funcţia ........................
    Semnătura autorizată şi ştampila*
                    Data ....................
    SECŢIUNEA B

    Cheltuieli pentru care se solicită renunţarea la finanţare în cadrul Programului

┌──────────────────────────────────┬──────────┐
│ │Valoarea │
│Denumirea activităţii (a │finanţării│
│maşinilor, utilajelor şi │pentru │
│instalaţiilor - ce urmează a fi │care se │
│achiziţionate) │solicită │
│ │renunţarea│
│ │lei │
├──────────────────────────────────┼──────────┤
│1) │ │
│..................................│ │
│2) │ │
│..................................│ │
│3) │ │
│..................................│ │
├──────────────────────────────────┼──────────┤
│TOTAL │ │
└──────────────────────────────────┴──────────┘

    SECŢIUNEA C

    Declaraţie pe propria răspundere
    Subsemnatul(a) ........................, identificat(ă) cu B.I./C.I./paşaport seria ......... nr. ....................... eliberat la data de .................., cu domiciliul în localitatea .............. str. .......................... nr. ...... bl. ...... sc. ..... ap. ...... sectorul/judeţul ..................., în calitate de reprezentant legal al agentului economic ......................, declar pe propria răspundere că renunţ (total sau parţial) la finanţarea pentru care am primit acordul de principiu al ANIMMC - notificare nr. ................
    Semnătura autorizată şi ştampila comerciantului
    Funcţia: ......................................
    Data semnării: ................................

    -------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016