Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 130 din 30 iunie 2009  privind desemnarea structurilor Ministerului Administratiei si Internelor membre ale Grupului Interministerial Roman pentru Managementul Integrat al Frontierei de Stat si pentru stabilirea procedurii de comunicare a datelor referitoare la stadiul indeplinirii angajamentelor asumate prin documentele de implementare    Twitter Facebook
Cautare document

ORDIN nr. 130 din 30 iunie 2009 privind desemnarea structurilor Ministerului Administratiei si Internelor membre ale Grupului Interministerial Roman pentru Managementul Integrat al Frontierei de Stat si pentru stabilirea procedurii de comunicare a datelor referitoare la stadiul indeplinirii angajamentelor asumate prin documentele de implementare

EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRATIEI SI INTERNELOR
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 477 din 10 iulie 2009
ORDIN nr. 130 din 30 iunie 2009
privind desemnarea structurilor Ministerului Administraţiei şi Internelor membre ale Grupului Interministerial Român pentru Managementul Integrat al Frontierei de Stat şi pentru stabilirea procedurii de comunicare a datelor referitoare la stadiul îndeplinirii angajamentelor asumate prin documentele de implementare
EMITENT: MINISTERUL ADMINISTRAŢIEI ŞI INTERNELOR
PUBLICAT ÎN: MONITORUL OFICIAL nr. 477 din 10 iulie 2009


Având în vedere prevederile <>art. 3 alin. (2) pct. C , ale <>art. 4 alin. (3) şi ale <>art. 8 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 943/2001 privind înfiinţarea Grupului Interministerial Român pentru Managementul Integrat al Frontierei de Stat, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>art. 7 alin. (4) din Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 30/2007 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Administraţiei şi Internelor, aprobatã cu modificãri prin <>Legea nr. 15/2008 , cu modificãrile ulterioare,

viceprim-ministrul, ministrul administraţiei şi internelor, emite urmãtorul ordin:

ART. 1
(1) Se desemneazã în calitate de membri ai Grupului Interministerial Român pentru Managementul Integrat al Frontierei de Stat, denumit în continuare grupul interministerial, conducãtorii structurilor Ministerului Administraţiei şi Internelor prevãzute în anexa nr. 1.
(2) În lipsa conducãtorilor structurilor Ministerului Administraţiei şi Internelor prevãzute la alin. (1), la reuniunile grupului interministerial participã locţiitorii acestora, desemnaţi în condiţiile legii, sau, dupã caz, directorii însãrcinaţi cu problematica Sistemului integrat pentru securitatea frontierei.
ART. 2
(1) Secretariatul grupului interministerial se asigurã de Serviciul tehnic secretariat din cadrul Direcţiei Schengen, ca structurã specializatã a aparatului central al Ministerului Administraţiei şi Internelor.
(2) Şeful Serviciului tehnic secretariat îndeplineşte atribuţiile de secretar al grupului interministerial.
ART. 3
(1) Lunar, pe data de întâi, structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor, prevãzute în anexa nr. 1, transmit secretariatului grupului interministerial stadiul îndeplinirii angajamentelor prevãzute în Planul de acţiuni pentru implementarea Strategiei naţionale de management integrat al frontierei de stat a României şi Planul unic multianual de investiţii pentru securitatea frontierei.
(2) Stadiul îndeplinirii angajamentelor prevãzute în Planul de acţiuni pentru implementarea Strategiei naţionale de management integrat al frontierei de stat a României şi Planul unic multianual de investiţii pentru securitatea frontierei este redactat şi transmis conform modelelor prezentate în anexele nr. 2 şi 3.
ART. 4
(1) Trimestrial, secretarul grupului interministerial elaboreazã un raport de informare cu privire la stadiul îndeplinirii angajamentelor prevãzute în Planul de acţiuni pentru implementarea Strategiei naţionale de management integrat al frontierei de stat a României şi Planul unic multianual de investiţii pentru securitatea frontierei, pe baza datelor transmise în condiţiile art. 3.
(2) Raportul prevãzut la alin. (1) este transmis membrilor grupului interministerial spre informare, cu cel puţin 10 zile înainte de data desfãşurãrii şedinţei trimestriale a grupului interministerial.
ART. 5
(1) Pe baza raportãrilor primite de la structurile Ministerului Administraţiei şi Internelor prevãzute în anexa nr. 1, secretariatul grupului interministerial monitorizeazã modul de realizare a activitãţilor şi de îndeplinire a obiectivelor stabilite fiecãrei structuri în cadrul şedinţelor grupului interministerial şi elaboreazã documente de informare pe care le prezintã conducerii Ministerului Administraţiei şi Internelor şi preşedintelui grupului interministerial, dupã caz.
(2) Secretariatul grupului interministerial comunicã membrilor, invitaţilor şi şefilor structurilor de sprijin ale grupului interministerial, cu cel puţin 10 zile înainte de data şedinţei, documentele înscrise pe ordinea de zi.
ART. 6
Anexele nr. 1-3 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 7
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Viceprim-ministru, ministrul
administraţiei şi internelor,
Dan Nica

Bucureşti, 30 iunie 2009.
Nr. 130.


ANEXA 1

STRUCTURILE
Ministerului Administraţiei şi Internelor
membre ale Grupului Interministerial Român
pentru Managementul Integrat
al Frontierei de Stat

1. Inspectoratul General al Poliţiei de Frontierã
2. Inspectoratul General al Poliţiei Române
3. Inspectoratul General al Jandarmeriei Române
4. Inspectoratul Naţional pentru Evidenţa Persoanelor
5. Direcţia generalã de paşapoarte
6. Centrul Naţional de Administrare a Bazelor de Date privind Evidenţa Persoanelor
7. Oficiul Român pentru Imigrãri
8. Direcţia regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor
9. Inspectoratul General de Aviaţie al Ministerului Administraţiei şi Internelor
10. Direcţia generalã pentru comunicaţii şi tehnologia informaţiei
11. Direcţia generalã financiarã
12. Direcţia afaceri europene şi relaţii internaţionale
13. Direcţia generalã de informaţii şi protecţie internã
14. Direcţia Schengen


ANEXA 2

PLAN DE ACŢIUNI
pentru implementarea Strategiei naţionale
de management integrat al frontierei de stat
a României în perioada 2007-2010



┌───────────┬──────────┬──────────────┬──────────────┬────────────┬────────────┐
│ Acţiune │ Nr. unic │ Instituţie │ Termen │ Termen │ Stadiul │
│ │ │ responsabilã │ de realizare │ intermediar│îndeplinirii│
├───────────┼──────────┼──────────────┼──────────────┼────────────┼────────────┤
│ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
└───────────┴──────────┴──────────────┴──────────────┴────────────┴────────────┘




ANEXA 3

PLANUL UNIC MULTIANUAL
de investiţii pentru securitatea frontierei
în perioada 2009-2010






┌──────┬──┬─┬──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
│INVES-│N │I│ TOTAL GENERAL 2009-2010, din care: │
│TIŢII │r.│n├─┬──────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┬────────────────────────────────────┤
│ │ │s│T│ SURSE DE FINANŢARE │ ANUL 2009 │ ANUL 2010 │
│ │u │t│O├─┬──────────────────┬────┬────────┼─┬──────────────────┬────┬────────┬─┼─┬──────────────────┬────┬────────┬─┤
│ │n │i│T│P│ Bugetul de stat │Alte│Facili- │P│ Bugetul de stat │Alte│Facili- │T│P│ Bugetul de stat│Alte│Facili- │T│
│ │i │t│A│H├────┬─┬────┬────┬─┤sur-│ tatea │H├────┬─┬────┬────┬─┤sur-│ tatea │O│H├────┬─┬────┬────┬─┤sur-│ tatea │O│
│ │c │u│L│A│Co- │B│CNFS│Cre-│T│ se │Schengen│A│Co- │B│CNFS│Cre-│T│ se │Schengen│T│A│Co- │B│CNFS│Cre-│T│ se │Schengen│T│
│ │ │ţ│ │R│fin.│u│ 20%│dit │o│ │ (FS) │R│fin.│u│ 20%│dit │o│ │ │A│R│fin.│u│ 20%│dit │o│ │ │A│
│ │ │i│ │E│ │g│ FS │ex- │t│ │ │E│ │g│ FS │ex- │t│ │ │L│E│ │g│ FS │ex- │t│ │ │L│
│ │ │a│ │ │ │e│ │tern│a│ │ │ │ │e│ │tern│a│ │ │ │ │ │e│ │tern│a│ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │t│ │ │l│ │ │ │ │t│ │ │l│ │ │ │ │ │t│ │ │l│ │ │ │
├──────┼──┼─┼─┼─┼────┼─┼────┼────┼─┼────┼────────┼─┼────┼─┼────┼────┼─┼────┼────────┼─┼─┼────┼─┼────┼────┼─┼────┼────────┼─┤
│TOTAL │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│GENE- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│RAL: │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
├──────┼──┼─┼─┼─┼────┼─┼────┼────┼─┼────┼────────┼─┼────┼─┼────┼────┼─┼────┼────────┼─┼─┼────┼─┼────┼────┼─┼────┼────────┼─┤
│TVA │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│afe- │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│rent │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│credi-│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│tului │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│extern│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
└──────┴──┴─┴─┴─┴────┴─┴────┴────┴─┴────┴────────┴─┴────┴─┴────┴────┴─┴────┴────────┴─┴─┴────┴─┴────┴────┴─┴────┴────────┴─┘



-------------
Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele de Contracte, Cereri si Notificari modificate conform GDPR"


Da, vreau sa primesc newsletterul zilnic cu stiri, noutati, articole, dezbateri pe teme juridice