Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 13.601 din 23 decembrie 2008  pentru aprobarea termenelor si a formatului standard de transmitere a datelor si informatiilor privind planul anual de perfectionare profesionala si fondurile alocate in scopul instruirii functionarilor publici    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 13.601 din 23 decembrie 2008 pentru aprobarea termenelor si a formatului standard de transmitere a datelor si informatiilor privind planul anual de perfectionare profesionala si fondurile alocate in scopul instruirii functionarilor publici

EMITENT: AGENTIA NATIONALA A FUNCTIONARILOR PUBLICI
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 14 din 8 ianuarie 2009

Având în vedere:
- <>art. 53 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
- <>art. 44 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici,
în temeiul art. 21 alin. (2) şi al <>art. 22 alin. (1) lit. b) şi d) din Legea nr. 188/1999 , republicatã, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi al art. 5 lit. d) şi <>art. 11 alin. (5) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.000/2006 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici, cu modificãrile ulterioare,

preşedintele Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici emite prezentul ordin.

ART. 1
Se aprobã formatul standard de transmitere a datelor privind planul anual de perfecţionare profesionalã şi fondurile alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici, denumit în continuare format standard, prevãzut în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
(1) Autoritãţile şi instituţiile publice au obligaţia de a raporta anual cãtre Agenţia Naţionalã a Funcţionarilor Publici, denumitã în continuare Agenţia, datele şi informaţiile privind perfecţionarea profesionalã a funcţionarilor publici, în forma şi conţinutul stabilite prin formatul standard.
(2) Conducãtorii autoritãţilor şi instituţiilor publice rãspund de corectitudinea datelor şi informaţiilor completate în formatul standard.
(3) Autoritãţile şi instituţiile publice îndeplinesc obligaţiile prevãzute de prezentul ordin prin persoana sau persoanele desemnatã/desemnate în condiţiile <>art. 15 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 pentru aprobarea normelor privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici.
ART. 3
(1) Ordonatorii terţiari de credite completeazã formatul standard cu datele şi informaţiile privind perfecţionarea profesionalã a funcţionarilor publici din aparatul propriu.
(2) Ordonatorii secundari de credite centralizeazã datele şi informaţiile transmise de cãtre ordonatorii terţiari de credite din subordine, cu datele şi informaţiile privind perfecţionarea profesionalã a funcţionarilor publici din aparatul propriu, într-un singur document.
(3) Ordonatorii principali de credite centralizeazã datele şi informaţiile transmise de cãtre ordonatorii secundari şi terţiari de credite, cu datele şi informaţiile privind perfecţionarea profesionalã a funcţionarilor publici din aparatul propriu, într-un singur document.
ART. 4
(1) Ordonatorii principali de credite din administraţia publicã localã transmit Agenţiei datele şi informaţiile în format electronic pânã la data de 1 martie a fiecãrui an.
(2) Ordonatorii principali de credite din administraţia publicã centralã transmit Agenţiei datele şi informaţiile în format electronic pânã la data de 31 martie a fiecãrui an.
ART. 5
(1) Ordonatorii principali de credite din administraţia publicã transmit datele şi informaţiile în format electronic, într-un singur document ataşat, la adresa de e-mail menţionatã la alin. (3), numai în format Word, cu caractere Times New Roman, corp 12, cu diacritice, fãrã sublinieri sau prescurtãri.
(2) Subiectul e-mailului prin care se transmite Agenţiei formatul standard completat este format din "acronimul autoritãţii sau instituţiei publice" raportare "anul".
(3) Transmiterea formatelor standard completate se face prin comunicare electronicã, la adresa de e-mail perfectionare@anfp.gov.ro, centralizat conform art. 3.
ART. 6
Agenţia centralizeazã datele şi informaţiile transmise în condiţiile prevãzute la art. 5, pe baza cãrora elaboreazã raportul anual privind formarea profesionalã a funcţionarilor publici.
ART. 7
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

p. Preşedintele Agenţiei Naţionale
a Funcţionarilor Publici,
Eugen Coifan

Bucureşti, 23 decembrie 2008.
Nr. 13.601.

ANEXĂ

FORMAT STANDARD
de transmitere a datelor şi informaţiilor privind planul anual de perfecţionare profesionalã şi fondurile alocate în scopul instruirii funcţionarilor publici


┌───────────────────────────────┬──────────────────────────────────────────────┐
│I. Domenii de perfecţionare │ART. 14 alin. (1) lit. a) din Hotãrârea │
│ profesionalã │Guvernului nr. 1.066/2008 pentru aprobarea │
│ │normelor privind formarea profesionalã a │
│ │funcţionarilor publici │
│ ├─────────────────┬────────────────────────────┤
│ │ Funcţii publice│ Nr. funcţionari publici*1) │
├───────────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────────────┤
│ I.1. identificate în rapoartele de evaluare*2) │
├───────────────────────────────┬─────────────────┬────────────────────────────┤
│Domeniul 1*3) │înalţii funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │de conducere │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │de execuţie │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul n*4) │înalţii funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │de conducere │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │de execuţie │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┴─────────────────┴────────────────────────────┤
│ I.2. prioritare conform <>art. 11 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 │
├───────────────────────────────┬─────────────────┬────────────────────────────┤
│Domeniul 1 │înalţii funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │de conducere │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │de execuţie │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┼─────────────────┼────────────────────────────┤
│Domeniul n │înalţii funcţio- │ │
│ │nari publici │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │de conducere │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │de execuţie │ │
│ ├─────────────────┼────────────────────────────┤
│ │specifice │ │
├───────────────────────────────┴───────┬─────────┴────────────────────────────┤
│II. Informaţii privind avizul comisiei│ │
│ paritare*5) │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│III. Informaţii privind includerea de │ │
│ mãsuri privind perfecţionarea │ │
│ profesionalã a funcţionarilor │ │
│ publici în acordul colectiv*6) │ │
├───────────────────────────────────────┼──────────────────────────────────────┤
│IV. Fonduri alocate │IV.1. De la bugetul autoritãţii sau │
│ │ instituţiei publice: │
│ ├──────────────────────────────────────┤
│ │IV.2. Alte surse: │
├───────────────────────────────────────┴──────────────────────────────────────┤
│V. Persoanã(e) desemnatã(e) pentru îndeplinirea atribuţiilor prevãzute la │
│ <>art. 15 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 │
│ Instituţia*7): │
│ Nume, prenume şi funcţia: │
│ Telefon: │
│ Adresã de e-mail: │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│VI. Gradul de corelare dintre planificarea aprobatã, mãsurile efectiv imple- │
│ mentate şi rezultatele efectiv obţinute conform art. 21 alin. (1) lit. d) │
│ din <>Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 *8) │
├──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
│VII. Propunerile de îmbunãtãţire a sistemului de formare profesionalã a func- │
│ ţionarilor publici la nivelul autoritãţii sau instituţiei publice conform│
│ <>art. 21 alin. (1) lit. f) din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 , dacã │
│ este cazul*9) │
└──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


--------
*1) Se va detalia numãrul de funcţionari publici care au urmat programe de formare profesionalã, raportat la domeniile identificate şi la categoria din care fac parte.
*2) Se vor detalia domeniile identificate pentru formarea profesionalã în funcţie de programele de instruire recomandate a fi urmate, de obiectivele stabilite prin planurile strategice pentru fiecare autoritate sau instituţie publicã ori prin strategii de dezvoltare durabilã.
*3) Se va specifica denumirea exactã a domeniului, tematicii sau cursurilor identificate conform <>art. 5 din Hotãrârea Guvernului nr. 1.066/2008 .
*4) Se vor introduce linii noi raportat la numãrul de domenii identificate.
*5) Se va menţiona tipul avizului dat de comisia paritarã conform <>art. 13 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 833/2007 privind normele de organizare şi funcţionare a comisiilor paritare şi încheierea acordurilor colective.
*6) Se va menţiona "Nu este cazul" dacã nu existã acord colectiv sau dacã acesta nu conţine mãsuri privind perfecţionarea profesionalã a funcţionarilor publici, iar în cazul în care existã prevederi, se va (vor) detalia clauza/clauzele respectivã(e).
*7) Se va (vor) menţiona persoana(ele) desemnatã(e) pentru fiecare instituţie sau autoritate publicã.
*8) Se vor prezenta sintetic informaţiile referitoare la actualizarea semestrialã, la rezultatele implementãrii mãsurilor în primul semestru al anului şi la rezultatul final al implementãrii mãsurilor la sfârşitul perioadei raportate.
*9) Se vor prezenta sintetic informaţiile, cu accent asupra problemelor întâmpinate, efectele mãsurilor privind perfecţionarea profesionalã şi propuneri de îmbunãtãţire.

---------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016