Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 127 din 17 aprilie 2003  privind aprobarea Normelor metodologice pentru trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor, persoane juridice, supuse executarii silite    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 127 din 17 aprilie 2003 privind aprobarea Normelor metodologice pentru trecerea in proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor, persoane juridice, supuse executarii silite

EMITENT: MINISTERUL MUNCII SI SOLIDARITATII SOCIALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 286 din 24 aprilie 2003
Având în vedere:
● <>Hotãrârea Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
● <>Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 ,
în baza <>art. 7 din Hotãrârea Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

ministrul muncii şi solidaritãţii sociale emite prezentul ordin.

ART. 1
În vederea aplicãrii unitare a prevederilor <>art. 116 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , se aproba Normele metodologice pentru trecerea în proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor persoane juridice, supuse executãrii silite, prevãzute în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Casa Nationala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, Agenţia Nationala pentru Ocuparea Forţei de Munca, Direcţia generalã economicã, investiţii şi finanţare, Direcţia juridicã şi Direcţia generalã asigurãri sociale vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 3
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul muncii şi solidaritãţii
sociale,
Marian Sarbu

Bucureşti, 17 aprilie 2003.
Nr. 127.

ANEXA 1

NORME METODOLOGICE
pentru trecerea în proprietatea publica a statului a unor bunuri imobile ale debitorilor persoane juridice, supuse executãrii silite

1. Creanţele bugetului asigurãrilor de stat, respectiv ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, se pot stinge prin transferul dreptului de proprietate asupra unui bun imobil, care trece din proprietatea debitorului în proprietatea publica a statului, cu acordul ordonatorului principal de credite, prin intermediul unei comisii special instituite la nivelul Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale. Aceste bunuri imobile pot fi date în administrare, în condiţiile legii.
2. Cererea debitorului poate fi depusa în scris, la organul de executare competent, în tot cursul executãrii silite asupra bunurilor imobile, inclusiv în perioada în care poate avea loc reluarea procedurii de licitaţie în condiţiile <>art. 114 alin. (1) din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , începând cu ziua în care s-a încheiat procesul-verbal prin care bunurile imobile se indisponibilizeaza.
3. Cererea debitorului va cuprinde în mod obligatoriu date referitoare la:
a) denumirea şi sediul debitorului;
b) codul de înregistrare fiscalã, precum şi alte date de identificare a debitorului;
c) structura capitalului social, a asociaţilor ori a actionariatului, dupã caz;
d) volumul şi natura creanţelor bugetului asigurãrilor de stat, respectiv ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, dupã caz;
e) bunurile imobile supuse executãrii silite, pentru care se solicita trecerea în proprietatea publica a statului pentru stingerea unor creanţe ale bugetului asigurãrilor de stat, respectiv ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, denumirea, datele de identificare a acestora, precum şi o scurta descriere;
f) menţiunea cu privire la actele doveditoare ale dreptului de proprietate asupra bunurilor imobile respective;
g) acordul expres al debitorului privind preţul de evaluare a bunurilor imobile supuse executãrii silite, stabilit de organul de executare competent, prin servicii prestate de organe sau persoane specializate, în conformitate cu prevederile <>art. 93 alin. (2) şi (3) din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 , aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 ;
h) valoarea de inventar a bunurilor imobile supuse executãrii silite, evidenţiatã în contabilitate, reevaluata în conformitate cu ultimele reglementãri legale în vigoare;
i) menţiunea debitorului ca a luat cunostinta de prevederile legale ale prezentelor norme metodologice, în sensul ca stingerea creanţelor bugetului asigurãrilor sociale de stat, respectiv ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, se va face cu valoarea determinata potrivit pct. 20;
j) menţiunea debitorului ca bunurile imobile nu sunt grevate de drepturi reale şi de alte sarcini, cu precizarea documentelor doveditoare;
k) acceptul debitorului cu privire la compensarea diferenţei, potrivit legii, în cazul în care valoarea bunului imobil, determinata potrivit lit. i), este mai mare decât creanţele bugetului asigurãrilor de stat, respectiv ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, pentru care s-a pornit executarea silitã;
l) semnatura reprezentantului legal al debitorului persoana juridicã, precum şi ştampila acestuia.
4. La cerere se anexeazã:
a) copii legalizate de pe actele care atesta dreptul de proprietate al debitorului asupra bunurilor imobile pentru care solicita trecerea în proprietatea publica a statului;
b) dovada, în original, ca acestea nu sunt grevate de drepturi reale şi de alte sarcini, emisã de biroul de carte funciarã din cadrul judecãtoriei în a carei raza teritorialã se afla bunul imobil;
c) copii de pe fişa mijlocului fix şi de pe balanţa analitica a mijloacelor fixe;
d) alte acte necesare, potrivit legii, în susţinerea cererii.
5. Organul de executare teritorial va transmite direcţiei de specialitate din cadrul Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, respectiv Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca, dupã caz, cererea debitorului împreunã cu documentaţia în susţinerea acesteia, însoţitã de urmãtoarele documente:
a) copiile certificate de pe toate actele aflate în dosarul de executare silitã;
b) solicitarea instituţiei publice privind necesitatea preluãrii în administrare a imobilului respectiv, dacã aceasta a fost depusa la organul de executare, însoţitã de un memoriu tehnic;
c) propunerile organului de executare privind aplicarea procedurii prevãzute la pct. 1.
6. Direcţia de specialitate din cadrul Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, respectiv al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca, dupã caz, va completa în cel mult 15 zile documentaţia primitã de la organul de executare, cu solicitarea instituţiei publice privind necesitatea luãrii în administrare a bunului imobil, împreunã cu memoriul tehnic, dacã acestea nu au fost depuse la organul de executare, şi va întocmi un referat de oportunitate. Acesta va cuprinde punctul de vedere asupra celor solicitate, precum şi asupra memoriului tehnic şi va prevedea expres eficienta preluãrii bunului imobil, determinata din compararea creanţelor bugetului asigurãrilor de stat, respectiv ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj stinse, la care se adauga şi cheltuielile de transformare şi amenajare, cu cheltuielile necesare unei noi construcţii sau achiziţii ori cele aferente plãţii de chirii. Se va mentiona, de asemenea, şi sursa de acoperire suplimentarã prevãzutã pentru amenajarea spaţiului.
7. Intreaga documentaţie analizata de direcţia de specialitate din cadrul Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, respectiv al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca, dupã caz, însoţitã de referatul acesteia, va fi transmisã, sub semnatura conducatorului, secretariatului tehnic al comisiei constituite în cadrul Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale.
8. În cazul în care debitorul renunţa la cerere sau nu exista o solicitare de preluare în administrare din partea unei instituţii publice ori cererea debitorului rãmâne fãrã obiect din orice alte motive, secretariatul tehnic al comisiei va restitui Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, respectiv Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca, dupã caz, dosarul cuprinzând intreaga documentaţie transmisã de aceasta.
9. În cazul în care documentaţia transmisã de Casa Nationala de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, respectiv de Agenţia Nationala pentru Ocuparea Forţei de Munca, dupã caz, este incompleta şi nu a fost completatã, în termen de 15 zile de la comunicarea solicitãrii, cu datele şi/sau documentele solicitate de secretariatul tehnic, acesta din urma va restitui cererea debitorului, însoţitã de intreaga documentaţie aferentã.
10. Comisia va analiza şi va decide asupra fiecãrei cereri, având în vedere urmãtoarele elemente:
a) documentele prezentate de debitor, care atesta dreptul de proprietate asupra bunurilor imobile pentru care acesta solicita trecerea în proprietatea publica a statului, precum şi dovada ca acestea nu sunt grevate de drepturi reale şi de alte sarcini;
b) existenta solicitãrilor pentru obţinerea în administrare a unor bunuri imobile de felul celor pentru care urmeazã sa se analizeze oportunitatea trecerii în proprietatea publica a statului;
c) respectarea reglementãrilor legale în vigoare referitoare la aplicarea procedurii de executare silitã a creanţelor bugetului asigurãrilor de stat, respectiv ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj. Se vor avea în vedere şi situaţiile în care suma obţinutã prin aplicarea modalitãţilor de valorificare a bunurilor imobile ar permite realizarea într-o mãsura mai mare a creanţelor bugetului asigurãrilor de stat, respectiv ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj fata de debitorul supus executãrii silite;
d) impactul reglementãrilor legale în vigoare privind retrocedarea proprietãţii, în mãsura în care acesta poate fi prevãzut;
e) propunerile organului de executare competent, precum şi punctul de vedere al direcţiei de specialitate din cadrul Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, respectiv al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca, dupã caz;
f) cheltuielile necesare, estimate de instituţia publica solicitanta a bunurilor imobile ce urmeazã sa fie trecute în proprietatea publica a statului, pentru transformarea acestora în sedii corespunzãtoare desfãşurãrii obiectului de activitate;
g) eficienta trecerii bunurilor imobile în proprietatea publica a statului;
h) orice alte elemente necesare soluţionãrii cererii.
11. Comisia constituitã în cadrul Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale înainteazã, spre avizare, comisiei de specialitate din cadrul Ministerului Finanţelor Publice, în termen de cel mult 15 zile, propunerea de stingere a creanţelor bugetului asigurãrilor sociale de stat, prin trecerea în proprietatea publica a statului a bunurilor imobile.
12. Dupã avizarea de cãtre Ministerul Finanţelor Publice, comisia din cadrul Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, prin decizie, aproba stingerea creanţelor bugetului asigurãrilor sociale de stat sau ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, dupã caz, prin trecerea în proprietatea publica a statului a bunurilor imobile necesare desfãşurãrii obiectului de activitate al Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca şi unitãţilor subordonate acestora, sau respinge cererea, dupã caz.
13. Decizia se comunica de secretariatul tehnic al comisiei din cadrul Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale organului de executare, prin direcţia de specialitate din cadrul Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, respectiv al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca.
14. În cazul în care comisia decide stingerea creanţelor bugetului asigurãrilor sociale de stat sau ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, dupã caz, prin trecerea bunurilor imobile în proprietatea publica a statului, organul de executare competent, dupã primirea deciziei, întocmeşte procesul-verbal pentru trecerea în proprietatea publica a statului a bunului imobil (anexele nr. 1 şi 2 care fac parte integrantã din prezentele norme metodologice).
15. Încheierea procesului-verbal şi stingerea creanţelor bugetului asigurãrilor sociale de stat sau ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, dupã caz, prin trecerea în proprietatea publica a statului a bunurilor imobile supuse executãrii silite sunt condiţionate de prezentarea de cãtre debitor, la data încheierii procesului-verbal de trecere în proprietatea publica a statului, a unei dovezi, în original, emisã de biroul de carte funciarã, care sa ateste ca bunul imobil nu este grevat de drepturi reale şi de alte sarcini. În cazul în care se constata ca bunul imobil este grevat de drepturi reale şi de alte sarcini, organul de executare competent înştiinţeazã comisia, care procedeazã la anularea deciziei. Despre aceasta este înştiinţat şi debitorul.
16. Procesul-verbal pentru trecerea în proprietatea statului se întocmeşte în 4 exemplare, dintre care un exemplar se înainteazã debitorului, un exemplar instituţiei publice solicitante, un exemplar la direcţia de specialitate din cadrul Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, respectiv al Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca, iar al patrulea exemplar rãmâne la organul de executare.
17. La data întocmirii procesului-verbal pentru trecerea în proprietatea publica a statului a bunului imobil supus executãrii silite, organul de executare va actualiza nivelul dobânzii aferente creanţelor bugetului de stat înscrise în titlul executoriu sau în titlurile executorii în baza cãrora s-a început executarea silitã, precum şi nivelul cheltuielilor de executare pana la aceasta data.
18. La data întocmirii procesului-verbal pentru trecerea în proprietatea publica a statului a bunului imobil înceteazã mãsura de indisponibilizare a acestuia, precum şi, dacã este cazul, calitatea de administrator-sechestru a persoanelor desemnate, conform legii.
19. Bunurile imobile pentru care s-a solicitat trecerea în proprietatea publica a statului vor fi evaluate conform <>art. 93 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 , aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 .
20. Stingerea creanţelor bugetului asigurãrilor sociale de stat, respectiv ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, dupã caz, se va face la valoarea cea mai mica dintre valoarea stabilitã prin evaluare de cãtre organele sau persoanele de specialitate şi valoarea de inventar evidenţiatã în contabilitatea persoanei juridice debitoare.
21. Cu valoarea astfel stabilitã se sting, total sau parţial, creanţele bugetului asigurãrilor sociale de stat, respectiv ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, dupã caz, prevãzute în titlul executoriu sau în titlurile executorii pentru care s-a început executarea silitã, precum şi dobânzile şi cheltuielile de executare, actualizate.
22. În cazul în care suma care reprezintã valoarea bunului imobil pentru care s-a aprobat trecerea în proprietatea publica a statului este mai mica decât creanţele bugetului asigurãrilor sociale de stat, respectiv ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, dupã caz, la care se adauga dobânzile aferente şi cheltuielile de executare silitã, actualizate, diferenţa urmeazã sa fie realizatã prin aplicarea celorlalte modalitãţi prevãzute de <>Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 , aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 .
23. În cazul în care suma care reprezintã atât creanţele bugetului asigurãrilor sociale de stat, respectiv ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, dupã caz, cat şi dobânzile aferente şi cheltuielile de executare, actualizate, este mai mica decât valoarea bunului imobil pentru care s-a aprobat trecerea în proprietatea publica a statului, cu aceasta diferenţa se va proceda la compensare, potrivit legii.
24. Cheltuielile necesare pentru transformarea şi amenajarea bunurilor imobile, trecute în proprietatea publica a statului, pentru a fi corespunzãtoare desfãşurãrii obiectului de activitate, sunt suportate de instituţia publica solicitanta.
25. În cazul bunurilor imobile care au încorporate în structura bunuri mobile sau dotãri specifice activitãţii, a cãror valoare nu este cuprinsã în valoarea acestor bunuri imobile, cheltuielile cu lucrãrile privind dezafectarea, dezmembrarea, înlãturarea acestora ori altele asemenea, dupã caz, sunt suportate de cãtre debitor.
26. Darea în administrare se va efectua prin hotãrâre a Guvernului, initiata de Ministerul Muncii şi Solidaritãţii Sociale.
27. Operaţiunile legate de stingerea creanţelor bugetului asigurãrilor sociale de stat sau ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, dupã caz, prin preluarea de la debitori a bunurilor imobile şi trecerea lor în proprietatea publica a statului se reflecta în evidenta analitica pe plãtitori deschisã la nivelul unitãţilor teritoriale subordonate Casei Naţionale de Pensii şi Alte Drepturi de Asigurãri Sociale, respectiv Agenţiei Naţionale pentru Ocuparea Forţei de Munca, în a cãror raza teritorialã îşi au sediul ori în evidenta cãrora sunt luati debitorii respectivi, precum şi în evidenta contabila a debitorilor.
28. Organul de executare va stinge în evidentele proprii creanţele bugetului asigurãrilor sociale de stat sau ale bugetului asigurãrilor pentru şomaj, înscrise în titlul executoriu sau titlurile executorii pentru care s-a început executarea silitã, pe fiecare fel de venit, inclusiv dobânzile aferente, în limita valorii bunului imobil trecut în proprietatea publica a statului.

ANEXA 1
-------
la normele metodologice
-----------------------

MINISTERUL MUNCII
ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE

Funcţia ........, Semnatura ............... Data
Casa de pensii a judeţului ................
Str. ............ nr. ..................... Aprobat
Localitatea ...............................
Dosar de executare nr. ........./.......... Avizat
........................................... Verificat

PROCES - VERBAL
pentru trecerea în proprietatea statului a bunului imobil supus executãrii silite

Încheiat astãzi, ......... luna ...... anul .....

În baza <>art. 116 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , s-au aplicat modalitãţile de executare silitã asupra debitorului (persoana juridicã) .................., din localitatea ..............., str. ................. nr. ..., nr. de înmatriculare în registrul comerţului .................., codul fiscal nr. ........, pentru încasarea obligaţiilor cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat, asa cum au fost specificate în titlurile executorii nr. ................., emise de ..................., în suma totalã de ......... lei, din care rãmase de recuperat*):
.......................................................................
.......................................................................
...................................................................... .

Întrucât debitorul nu a plãtit la termenele stabilite obligaţiile prevãzute mai sus, se efectueazã trecerea în proprietatea publica a statului a bunului imobil înscris în procesul-verbal de identificare a bunurilor imobile nr. ............. din ............., întocmit de ......................., care se anexeazã la prezentul proces-verbal.
a) Date privind identificarea bunului imobil (clãdire şi/sau teren):
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
b) Descrierea sumarã: .................................................
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
c) Documente care atesta dreptul de proprietate al debitorului asupra bunului imobil:
.......................................................................
.......................................................................
d) Preţul bunului imobil, acceptat de debitor, este de .................. lei, plus T.V.A. în suma de .................. lei.
e) Preţul bunului imobil, acceptat de debitor (inclusiv T.V.A.) ........... lei.
f) Suma obligaţiilor bugetare ..................... lei.
g) Diferenţa, din care:
- obligaţii bugetare rãmase de recuperat [lit. f)-e)] .................... lei;
- suma rãmasã în plus, care urmeazã sa fie regularizata conform dispoziţiilor legale în vigoare [lit. e)-f)] ........ lei.
h) T.V.A. colectata în sarcina de plata a debitorului ............. lei.
Documentele din care rezulta ca bunul imobil este liber de orice sarcini (din evidentele de publicitate imobiliarã)
........................................................................
.........................................................................
Prezentul proces-verbal s-a încheiat în baza Deciziei nr. ........... din data de ........... a comisiei din cadrul Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, în ...... exemplare.

Conducãtorul organului de executare, Director,
L.S. L.S.
......................... ...................

--------
*) Se înscriu sumele rãmase de recuperat, pe tipuri de contribuţii la bugetul asigurãrilor sociale de stat, inclusiv majorãrile de întârziere şi cheltuielile de executare actualizate.

ANEXA 2
-------
la normele metodologice
-----------------------

MINISTERUL MUNCII
ŞI SOLIDARITĂŢII SOCIALE

Funcţia ..........., Semnatura ..................... Data
Agenţia de ocupare a forţei de munca a judeţului ...
....................................................
Str. ........................ nr. .................. Aprobat
Localitatea ........................................
Dosar de executare nr. ........./................... Avizat
.................................................... Verificat


PROCES - VERBAL
pentru trecerea în proprietatea statului a bunului imobil supus executãrii silite

Încheiat astãzi, ..... luna ..... anul ....

În baza <>art. 116 din Ordonanta Guvernului nr. 61/2002 privind colectarea creanţelor bugetare, aprobatã şi modificatã prin <>Legea nr. 79/2003 , s-au aplicat modalitãţile de executare silitã asupra debitorului (persoana juridicã) .................., din localitatea ...................., str. .............. nr. ..., nr. de înmatriculare în registrul comerţului ....................., codul fiscal nr. ..., pentru încasarea obligaţiilor cãtre bugetul asigurãrilor sociale de stat, asa cum au fost specificate în titlurile executorii nr. ............., emise de ....................., în suma totalã de ................ lei, din care rãmase de recuperat*):
.......................................................................
.......................................................................
.......................................................................
Întrucât debitorul nu a plãtit la termenele stabilite obligaţiile prevãzute mai sus, se efectueazã trecerea în proprietatea publica a statului a bunului imobil înscris în procesul-verbal de identificare a bunurilor imobile nr. ................. din ................, întocmit de ........., care se anexeazã la prezentul proces-verbal.
a) Date privind identificarea bunului imobil (clãdire şi/sau teren):
.....................................................................
.....................................................................
.....................................................................
b) Descrierea sumarã: ...............................................
.....................................................................
.....................................................................
.....................................................................
c) Documente care atesta dreptul de proprietate al debitorului asupra bunului imobil:
....................................................................
....................................................................
....................................................................
d) Preţul bunului imobil, acceptat de debitor, este de .............. lei, plus T.V.A. în suma de ............ lei.
e) Preţul bunului imobil, acceptat de debitor (inclusiv T.V.A.) ....... lei.
f) Suma obligaţiilor bugetare .............. lei.
g) Diferenţa, din care:
- obligaţii bugetare rãmase de recuperat [lit. f)-e)] ........ lei;
- suma rãmasã în plus, care urmeazã sa fie regularizata conform dispoziţiilor legale în vigoare [lit. e)-f)] ........ lei.
h) T.V.A. colectata în sarcina de plata a debitorului ......... lei.
Documentele din care rezulta ca bunul imobil este liber de orice sarcini (din evidentele de publicitate imobiliarã) .............................................
....................................................................
....................................................................
Prezentul proces-verbal s-a încheiat în baza Deciziei nr. ............. din data de ......... a comisiei din cadrul Ministerului Muncii şi Solidaritãţii Sociale, în .......... exemplare.

Conducãtorul organului de executare, Director,
L.S. L.S.
............................ .....................

------
*) Se înscriu sumele rãmase de recuperat, pe tipuri de contribuţii la bugetul asigurãrilor sociale de stat, inclusiv majorãrile de întârziere şi cheltuielile de executare actualizate.

-----
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016