Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 120 din 1 februarie 2012  privind procedura comuna de avizare a structurilor si personalului care gestioneaza asistenta financiara nerambursabila comunitara, conform art. 4 alin. (7) lit. c) si d) din Hotararea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 120 din 1 februarie 2012 privind procedura comuna de avizare a structurilor si personalului care gestioneaza asistenta financiara nerambursabila comunitara, conform art. 4 alin. (7) lit. c) si d) din Hotararea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiara a personalului care gestioneaza fonduri comunitare

EMITENT: MINISTERUL AFACERILOR EUROPENE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 126 din 21 februarie 2012

    Având în vedere prevederile art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) şi alin. (10) şi ale art. 6 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 9 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 967/2011 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Europene, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, şi ale art. 10 alin. (4) din Hotãrârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,

    ministrul afacerilor europene şi ministrul finanţelor publice emit prezentul ordin.

    ART. 1
    (1) Pentru a beneficia de majorãrile salariale prevãzute la art. 4 alin. (1)-(6) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, instituţiile publice solicitã, pentru personalul şi structurile prevãzute la art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, avizul comun al Ministerului Afacerilor Europene şi al Ministerului Finanţelor Publice, respectiv:
    a) pentru personalul care are atât atribuţii de gestionare a instrumentului ex-ISPA, cât şi de gestionare a fondurilor structurale şi de coeziune din cadrul structurilor prevãzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 2 şi 10 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    b) pentru personalul încadrat în structurile prevãzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 16 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, care desfãşoarã activitãţi de naturã juridicã ce fac parte integrantã atât din gestionarea instrumentului ex-ISPA, cât şi din gestionarea fondurilor structurale şi de coeziune.
    (2) Dosarul în baza cãruia se solicitã avizarea structurilor şi personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare, conform art. 1 lit. a) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se întocmeşte şi se depune la registratura Ministerului Finanţelor Publice şi conţine urmãtoarele documente:
    a) cererea de avizare;
    b) regulamentul de organizare şi funcţionare al instituţiei publice;
    c) structura organizatoricã a instituţiei publice;
    d) ordinul/decizia de constituire a structurilor prevãzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 6 şi 9 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, emis/emisã de cãtre conducãtorul instituţiei respective;
    e) ordinul/decizia de numire/încadrare a personalului pentru care se solicitã avizarea, pe posturi cu atribuţii în gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare, emis/emisã de cãtre conducãtorul instituţiei respective, care va cuprinde şi lista persoanelor numite/încadrate în funcţie;
    f) fişele de post ale personalului pentru care se solicitã avizarea, aprobate în condiţiile legii, care sã cuprindã toate atribuţiile şi timpul alocat în procente pentru îndeplinirea acestora;
    g) statul de funcţii al structurii din care face parte personalul pentru care se solicitã avizarea;
    h) nota de fundamentare privind necesitatea şi numãrul de persoane alocate, în cazul personalului din cadrul structurii prevãzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 16 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, avizatã de conducerea structurilor prevãzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 1-15 din aceeaşi hotãrâre, dupã caz, şi aprobatã de conducãtorul instituţiei.
    ART. 2
    (1) Ministerul Finanţelor Publice, în urma analizãrii dosarului cererii de avizare conform criteriilor prevãzute la art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se pronunţã corespunzãtor competenţelor sale, în termen de 10 zile lucrãtoare de la primirea dosarului complet, astfel:
    a) în cazul în care Ministerul Finanţelor Publice constatã cã sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil, ministrul finanţelor publice sau persoana delegatã în acest sens prin ordin semneazã avizul favorabil comun, completeazã lista provizorie a structurilor şi/sau persoanelor pentru care se propune acordarea avizului favorabil şi le înainteazã împreunã cu dosarul cererii de avizare Ministerului Afacerilor Europene - Direcţia generalã autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale (DG ACIS);
    b) în cazul în care Ministerul Finanţelor Publice constatã cã nu sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil, va întocmi în acest sens un document justificativ privind respingerea cererii de avizare.
    (2) Documentul justificativ în baza cãruia se emite respingerea cererii de avizare cuprinde motivele care stau la baza propunerii respingerii cererii de avizare, care sunt preluate în scrisoarea de respingere semnatã de cãtre ministrul finanţelor publice sau de cãtre persoana delegatã în acest sens prin ordin şi înaintatã instituţiei care a solicitat avizarea, iar spre ştiinţã Ministerului Afacerilor Europene.
    ART. 3
    (1) Ministerul Afacerilor Europene, dupã recepţionarea documentaţiei trimise de cãtre Ministerul Finanţelor Publice, se pronunţã conform competenţelor, în termen de 10 de zile, astfel:
    a) în cazul în care Ministerul Afacerilor Europene, în urma propriei analize, constatã cã sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil pentru structurile şi/sau persoanele prevãzute în lista provizorie, semneazã avizul favorabil comun şi întocmeşte lista structurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordã avizul favorabil al Ministerului Afacerilor Europene şi Ministerului Finanţelor Publice;
    b) în cazul în care Ministerul Afacerilor Europene, în urma propriei analize, constatã cã nu sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil pentru structurile şi/sau persoanele prevãzute în lista provizorie, va întocmi un document justificativ în acest sens privind propunerea motivatã de respingere a cererii de avizare.
    (2) Semnarea avizului favorabil se realizeazã de cãtre ministrul afacerilor europene sau de cãtre persoana delegatã, în baza unui aviz consultativ elaborat de DG ACIS.
    (3) În situaţia în care, în urma analizãrii dosarului cererii de avizare, DG ACIS constatã cã nu sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil, va întocmi documentul justificativ privind respingerea cererii de avizare.
    (4) Documentul justificativ în baza cãruia se emite respingerea cererii de avizare cuprinde motivele care stau la baza propunerii respingerii cererii de avizare, care sunt preluate în scrisoarea de respingere semnatã de cãtre ministrul afacerilor europene sau de cãtre persoana delegatã şi înaintatã instituţiei care a solicitat avizarea, iar spre ştiinţã Ministerului Finanţelor Publice.
    ART. 4
    Avizul favorabil comun se întocmeşte în 3 (trei) exemplare de cãtre Ministerul Finanţelor Publice, Ministerul Afacerilor Europene fiind responsabil de comunicarea câte unui exemplar instituţiei care a solicitat avizarea, precum şi Ministerului Finanţelor Publice.
    ART. 5
    Motivele de respingere a cererii de eliberare a avizului favorabil sunt:
    a) netransmiterea de cãtre instituţia publicã care solicitã eliberarea avizului favorabil a unuia sau mai multor documente dintre cele prevãzute la art. 1 alin. (2);
    b) neîndeplinirea criteriilor prevãzute la art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, din punct de vedere al competenţelor Ministerului Afacerilor Europene şi/sau ale Ministerului Finanţelor Publice;
    c) nerespectarea condiţiilor de formã şi fond ale documentelor prevãzute la art. 1 alin. (2), în cazul documentelor reglementate prin acte normative;
    d) netransmiterea tuturor informaţiilor solicitate de cãtre Ministerul Afacerilor Europene sau de cãtre Ministerul Finanţelor Publice, dupã caz, în vederea eliberãrii avizului favorabil.
    ART. 6
    Instituţia publicã a cãrei cerere de avizare a fost respinsã poate înainta o nouã cerere doar dupã remedierea problemelor constatate, menţionate în scrisoarea de respingere a cererii de avizare emisã de cãtre Ministerul Afacerilor Europene sau de cãtre Ministerul Finanţelor Publice, dupã caz.
    ART. 7
    (1) Ministerul Afacerilor Europene sau Ministerul Finanţelor Publice, dupã caz, poate retrage avizul favorabil acordat în urmãtoarele cazuri:
    a) în cazul în care instituţiile publice al cãror personal beneficiazã de majorãri salariale nu comunicã Ministerului Finanţelor Publice sau Ministerului Afacerilor Europene, dupã caz, orice modificare de personal, structurã, organizare şi/sau funcţionare, intervenitã dupã obţinerea avizului, împreunã cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 8 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare;
    b) în cazul în care Ministerul Afacerilor Europene sau Ministerul Finanţelor Publice constatã încãlcãri ale criteriilor prevãzute la art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    (2) În cazul în care încãlcãrile prevãzute la alin. (1) se constatã de cãtre unul dintre ministerele avizatoare, acesta are obligaţia sã înştiinţeze şi celãlalt minister.
    (3) Dupã remedierea problemelor constatate şi care au stat la baza retragerii avizului favorabil, eliberarea unui nou aviz se va face la cerere, potrivit aceloraşi reguli generale.
    ART. 8
    Cererea de avizare, avizul favorabil, avizul consultativ şi documentul justificativ privind respingerea cererii de avizare se întocmesc potrivit modelelor prevãzute în anexele nr. 1-4, care fac parte integrantã din prezentul ordin.
    ART. 9
    Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

                    Ministrul afacerilor europene,
                            Leonard Orban

                    Ministrul finanţelor publice,
                        Gheorghe Ialomiţianu


    ANEXA 1

    [Antetul instituţiei solicitante]
    Nr. ......... din .........

                                  CERERE
              privind avizarea structurilor şi a personalului
                care au ca obiect de activitate gestionarea
              asistenţei financiare nerambursabile comunitare

    Domnilor miniştri,

    În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) şi alin. (10) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    vã rugãm sã eliberaţi un aviz favorabil prin care sã fie atestat faptul cã urmãtoarele structuri şi/sau persoane din cadrul .......... (denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil).......... au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevãzute la art. 2 din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare:



┌────┬──────────────────────┬───────────────┬──────────────────────────────────┐
│Nr. │Persoanele pentru care│ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ se solicitã avizarea │ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ favorabilã │ │serviciul, biroul, compartimentul)│
│ │(numele şi prenumele) │ │ │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 1. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 2. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 3. │ ................. │ ............. │ .............................. │
└────┴──────────────────────┴───────────────┴──────────────────────────────────┘



    Domnului ......................,
              (numele şi prenumele)
    ministrul finanţelor publice

    Domnului ......................,
              (numele şi prenumele)
    ministrul afacerilor europene

    Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre desemnatã în acest sens este doamna/domnul ........... (tel. ........., fax ........., e-mail .............).

    Cu stimã,

                           .......................
                            (numele şi prenumele)

                           .......................
                                  (funcţia)
                                   [L. S.]


    ANEXA 2



┌──────────────────────────────────┬─────────────────────────────────┐
│ Ministerul Afacerilor Europene │ Ministerul Finanţelor Publice │
│ Nr. ...................... │ Nr. ..................... │
└──────────────────────────────────┴─────────────────────────────────┘



                           AVIZ FAVORABIL

    În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) şi alin. (10) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    având în vedere Cererea ..........(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)........... cu nr. .......... din ..........,
    în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:
    1. ...................................................;
    2. ...................................................;
    3. ...................................................;
    4. ...................................................;
    5. ...................................................;
    ......................................................,
    Ministerul Finanţelor Publice şi Ministerul Afacerilor Europene atestã faptul cã structurile şi/sau persoanele menţionate în anexã au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevãzute la art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.
    Persoanele pentru care se acordã prezentul aviz favorabil beneficiazã de majorarea salarialã conform prevederilor art. 4 alin. (8) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.



┌──────────────────────────────────┬─────────────────────────────────┐
│ Ministrul afacerilor europene │ Ministrul finanţelor publice │
├──────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ ....................... │ ....................... │
│ (numele şi prenumele) │ (numele şi prenumele) │
│ │ │
│ [L. S.] │ [L. S.] │
└──────────────────────────────────┴─────────────────────────────────┘




    ANEXĂ
    la Avizul favorabil nr. ......./..........

        Lista structurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordã
           avizul favorabil al Ministerului Afacerilor Europene
            şi Ministerului Finanţelor Publice, conform Cererii
          ..........(denumirea instituţiei publice care solicitã
          avizul favorabil)........ cu nr. ........ din ........



┌────┬──────────────────────┬───────────────┬──────────────────────────────────┐
│Nr. │Persoanele pentru care│ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ se acordã avizul │ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ favorabil │ │serviciul, biroul, compartimentul)│
│ │(numele şi prenumele) │ │ │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 1. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 2. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 3. │ ................. │ ............. │ .............................. │
└────┴──────────────────────┴───────────────┴──────────────────────────────────┘



                      Semnãtura .................


    ANEXĂ
    la Avizul favorabil nr. ......./.........

     Lista provizorie a structurilor şi/sau persoanelor pentru care
        se propune acordarea avizului favorabil al Ministerului
        Finanţelor Publice, conform Cererii .........(denumirea
      instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)........
                     cu nr. ........ din .........



┌────┬──────────────────────┬───────────────┬──────────────────────────────────┐
│Nr. │Persoanele pentru care│ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ se propune acordarea │ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ avizului favorabil │ │serviciul, biroul, compartimentul)│
│ │(numele şi prenumele) │ │ │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 1. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 2. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 3. │ ................. │ ............. │ .............................. │
└────┴──────────────────────┴───────────────┴──────────────────────────────────┘



                      Semnãtura .................


    ANEXA 3

    Ministerul Afacerilor Europene
    Direcţia generalã autoritatea pentru coordonarea
    instrumentelor structurale
    Nr. ........../........

                                AVIZ CONSULTATIV

    În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    având în vedere Cererea ...........(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil).......... cu nr........ din ........,
    în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:
    1. .................................................;
    2. .................................................;
    3. .................................................;
    4...................................................;
    5. .................................................;
    ....................................................,
    Direcţia generalã autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale atestã faptul cã structurile şi/sau persoanele menţionate în anexã au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevãzute la art. 2 alin. (1) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificãrile şi completãrile ulterioare, pentru a beneficia de majorãrile salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare.

                     ........................,
                       (numele şi prenumele)
                          director general
                               [L. S.]

    Avizat ......................................
             (numele şi prenumele/funcţia/data)

    Semnãtura ................

    Redactat ....................................
              (numele şi prenumele/funcţia/data)

    Semnãtura ................


    ANEXĂ
    la Avizul consultativ nr. ......./........

       Lista structurilor şi/sau persoanelor pentru care se propune
    acordarea avizului favorabil, conform Cererii .........(denumirea
      instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)...........
                       cu nr. ........ din ..........



┌────┬──────────────────────┬───────────────┬──────────────────────────────────┐
│Nr. │Persoanele pentru care│ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ se acordã avizul │ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ consultativ │ │serviciul, biroul, compartimentul)│
│ │(numele şi prenumele) │ │ │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 1. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 2. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 3. │ ................. │ ............. │ .............................. │
└────┴──────────────────────┴───────────────┴──────────────────────────────────┘



                      Semnãtura .................


    ANEXA 4

    Ministerul Afacerilor Europene/Ministerul Finanţelor Publice
    Direcţia generalã autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale/
    Direcţia generalã autoritatea de management ex-ISPA

    Nr. ........./.........

                        DOCUMENT JUSTIFICATIV
                privind respingerea cererii de avizare

    În temeiul dispoziţiilor art. 6 alin. (2) din Hotãrârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiarã a personalului care gestioneazã fonduri comunitare, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
    în urma analizãrii reglementãrilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a urmãtoarelor documente prezentate:
    1. ................................................;
    2. ................................................;
    3. ................................................;
    4. ................................................;
    5. ................................................;
    ...................................................,
    Direcţia generalã autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale/Direcţia generalã autoritatea de management ex-ISPA respinge Cererea .........(denumirea instituţiei publice care solicitã avizul favorabil)............ cu nr. ........ din ......... privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexã.
    Respingerea cererii se întemeiazã pe urmãtoarele considerente:
    .......................................................................
    .......................................................................
    .......................................................................
    .......................................................................

                    .........................
                      (numele şi prenumele)
                         director general
                              [L. S.]

    Avizat .....................................
            (numele şi prenumele/funcţia/data)

    Semnãtura ................

    Redactat ....................................
              (numele şi prenumele/funcţia/data)

    Semnãtura ................


    ANEXĂ
    la Documentul justificativ nr...../..... privind respingerea cererii de avizare

       Lista structurilor şi/sau persoanelor pentru care se propune
         respingerea Cererii de avizare .............(denumirea
       instituţiei publice care solicitã avizul favorabil).........
                       cu nr. ....... din ...........



┌────┬──────────────────────┬───────────────┬──────────────────────────────────┐
│Nr. │Persoanele pentru care│ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│se propune respingerea│ │ (direcţia generalã, direcţia, │
│ │ cererii de avizare │ │serviciul, biroul, compartimentul)│
│ │(numele şi prenumele) │ │ │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 1. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 2. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 3. │ ................. │ ............. │ .............................. │
└────┴──────────────────────┴───────────────┴──────────────────────────────────┘



                      Semnãtura .................

                                --------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016