Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 120 din 1 februarie 2012  privind procedura comună de avizare a structurilor şi personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă comunitară, conform art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 120 din 1 februarie 2012 privind procedura comună de avizare a structurilor şi personalului care gestionează asistenţa financiară nerambursabilă comunitară, conform art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare

EMITENT: Ministerul Finanţelor Publice
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 126 din 21 februarie 2012
    Având în vedere prevederile art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) şi alin. (10) şi ale art. 6 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul prevederilor art. 9 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 967/2011 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Afacerilor Europene, cu modificările şi completările ulterioare, şi ale art. 10 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 34/2009 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Finanţelor Publice, cu modificările şi completările ulterioare,
    ministrul afacerilor europene şi ministrul finanţelor publice emit prezentul ordin.
    ART. 1
    (1) Pentru a beneficia de majorările salariale prevăzute la art. 4 alin. (1)-(6) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare, instituţiile publice solicită, pentru personalul şi structurile prevăzute la art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, avizul comun al Ministerului Afacerilor Europene şi al Ministerului Finanţelor Publice, respectiv:
    a) pentru personalul care are atât atribuţii de gestionare a instrumentului ex-ISPA, cât şi de gestionare a fondurilor structurale şi de coeziune din cadrul structurilor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 2 şi 10 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) pentru personalul încadrat în structurile prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 16 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, care desfăşoară activităţi de natură juridică ce fac parte integrantă atât din gestionarea instrumentului ex-ISPA, cât şi din gestionarea fondurilor structurale şi de coeziune.
    (2) Dosarul în baza căruia se solicită avizarea structurilor şi personalului care au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare, conform art. 1 lit. a) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, se întocmeşte şi se depune la registratura Ministerului Finanţelor Publice şi conţine următoarele documente:
    a) cererea de avizare;
    b) regulamentul de organizare şi funcţionare al instituţiei publice;
    c) structura organizatorică a instituţiei publice;
    d) ordinul/decizia de constituire a structurilor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 6 şi 9 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, emis/emisă de către conducătorul instituţiei respective;
    e) ordinul/decizia de numire/încadrare a personalului pentru care se solicită avizarea, pe posturi cu atribuţii în gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare, emis/emisă de către conducătorul instituţiei respective, care va cuprinde şi lista persoanelor numite/încadrate în funcţie;
    f) fişele de post ale personalului pentru care se solicită avizarea, aprobate în condiţiile legii, care să cuprindă toate atribuţiile şi timpul alocat în procente pentru îndeplinirea acestora;
    g) statul de funcţii al structurii din care face parte personalul pentru care se solicită avizarea;
    h) nota de fundamentare privind necesitatea şi numărul de persoane alocate, în cazul personalului din cadrul structurii prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 16 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, avizată de conducerea structurilor prevăzute la art. 2 alin. (1) lit. b) pct. 1-15 din aceeaşi hotărâre, după caz, şi aprobată de conducătorul instituţiei.

    ART. 2
    (1) Ministerul Finanţelor Publice, în urma analizării dosarului cererii de avizare conform criteriilor prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, se pronunţă corespunzător competenţelor sale, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea dosarului complet, astfel:
    a) în cazul în care Ministerul Finanţelor Publice constată că sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil, ministrul finanţelor publice sau persoana delegată în acest sens prin ordin semnează avizul favorabil comun, completează lista provizorie a structurilor şi/sau persoanelor pentru care se propune acordarea avizului favorabil şi le înaintează împreună cu dosarul cererii de avizare Ministerului Afacerilor Europene - Direcţia generală autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale (DG ACIS);
    b) în cazul în care Ministerul Finanţelor Publice constată că nu sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil, va întocmi în acest sens un document justificativ privind respingerea cererii de avizare.
    (2) Documentul justificativ în baza căruia se emite respingerea cererii de avizare cuprinde motivele care stau la baza propunerii respingerii cererii de avizare, care sunt preluate în scrisoarea de respingere semnată de către ministrul finanţelor publice sau de către persoana delegată în acest sens prin ordin şi înaintată instituţiei care a solicitat avizarea, iar spre ştiinţă Ministerului Afacerilor Europene.

    ART. 3
    (1) Ministerul Afacerilor Europene, după recepţionarea documentaţiei trimise de către Ministerul Finanţelor Publice, se pronunţă conform competenţelor, în termen de 10 de zile, astfel:
    a) în cazul în care Ministerul Afacerilor Europene, în urma propriei analize, constată că sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil pentru structurile şi/sau persoanele prevăzute în lista provizorie, semnează avizul favorabil comun şi întocmeşte lista structurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordă avizul favorabil al Ministerului Afacerilor Europene şi Ministerului Finanţelor Publice;
    b) în cazul în care Ministerul Afacerilor Europene, în urma propriei analize, constată că nu sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil pentru structurile şi/sau persoanele prevăzute în lista provizorie, va întocmi un document justificativ în acest sens privind propunerea motivată de respingere a cererii de avizare.
    (2) Semnarea avizului favorabil se realizează de către ministrul afacerilor europene sau de către persoana delegată, în baza unui aviz consultativ elaborat de DG ACIS.
    (3) În situaţia în care, în urma analizării dosarului cererii de avizare, DG ACIS constată că nu sunt îndeplinite condiţiile pentru acordarea avizului favorabil, va întocmi documentul justificativ privind respingerea cererii de avizare.
    (4) Documentul justificativ în baza căruia se emite respingerea cererii de avizare cuprinde motivele care stau la baza propunerii respingerii cererii de avizare, care sunt preluate în scrisoarea de respingere semnată de către ministrul afacerilor europene sau de către persoana delegată şi înaintată instituţiei care a solicitat avizarea, iar spre ştiinţă Ministerului Finanţelor Publice.

    ART. 4
    Avizul favorabil comun se întocmeşte în 3 (trei) exemplare de către Ministerul Finanţelor Publice, Ministerul Afacerilor Europene fiind responsabil de comunicarea câte unui exemplar instituţiei care a solicitat avizarea, precum şi Ministerului Finanţelor Publice.

    ART. 5
    Motivele de respingere a cererii de eliberare a avizului favorabil sunt:
    a) netransmiterea de către instituţia publică care solicită eliberarea avizului favorabil a unuia sau mai multor documente dintre cele prevăzute la art. 1 alin. (2);
    b) neîndeplinirea criteriilor prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, din punct de vedere al competenţelor Ministerului Afacerilor Europene şi/sau ale Ministerului Finanţelor Publice;
    c) nerespectarea condiţiilor de formă şi fond ale documentelor prevăzute la art. 1 alin. (2), în cazul documentelor reglementate prin acte normative;
    d) netransmiterea tuturor informaţiilor solicitate de către Ministerul Afacerilor Europene sau de către Ministerul Finanţelor Publice, după caz, în vederea eliberării avizului favorabil.

    ART. 6
    Instituţia publică a cărei cerere de avizare a fost respinsă poate înainta o nouă cerere doar după remedierea problemelor constatate, menţionate în scrisoarea de respingere a cererii de avizare emisă de către Ministerul Afacerilor Europene sau de către Ministerul Finanţelor Publice, după caz.

    ART. 7
    (1) Ministerul Afacerilor Europene sau Ministerul Finanţelor Publice, după caz, poate retrage avizul favorabil acordat în următoarele cazuri:
    a) în cazul în care instituţiile publice al căror personal beneficiază de majorări salariale nu comunică Ministerului Finanţelor Publice sau Ministerului Afacerilor Europene, după caz, orice modificare de personal, structură, organizare şi/sau funcţionare, intervenită după obţinerea avizului, împreună cu documentele constatatoare, conform prevederilor art. 8 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare;
    b) în cazul în care Ministerul Afacerilor Europene sau Ministerul Finanţelor Publice constată încălcări ale criteriilor prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare.
    (2) În cazul în care încălcările prevăzute la alin. (1) se constată de către unul dintre ministerele avizatoare, acesta are obligaţia să înştiinţeze şi celălalt minister.
    (3) După remedierea problemelor constatate şi care au stat la baza retragerii avizului favorabil, eliberarea unui nou aviz se va face la cerere, potrivit aceloraşi reguli generale.

    ART. 8
    Cererea de avizare, avizul favorabil, avizul consultativ şi documentul justificativ privind respingerea cererii de avizare se întocmesc potrivit modelelor prevăzute în anexele nr. 1-4, care fac parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 9
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.
    Ministrul afacerilor europene,
    Leonard Orban
    Ministrul finanţelor publice,
    Gheorghe Ialomiţianu

    ANEXA 1

    [Antetul instituţiei solicitante]
    Nr. ......... din .........
    CERERE
    privind avizarea structurilor şi a personalului
    care au ca obiect de activitate gestionarea
    asistenţei financiare nerambursabile comunitare
    Domnilor miniştri,
    În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) şi alin. (10) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare,
    vă rugăm să eliberaţi un aviz favorabil prin care să fie atestat faptul că următoarele structuri şi/sau persoane din cadrul .......... (denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil).......... au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 2 din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare:

┌────┬──────────────────────┬───────────────┬──────────────────────────────────┐
│Nr. │Persoanele pentru care│ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ se solicită avizarea │ │ (direcţia generală, direcţia, │
│ │ favorabilă │ │serviciul, biroul, compartimentul)│
│ │(numele şi prenumele) │ │ │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 1. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 2. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 3. │ ................. │ ............. │ .............................. │
└────┴──────────────────────┴───────────────┴──────────────────────────────────┘

    Domnului ......................,
    (numele şi prenumele)
    ministrul finanţelor publice
    Domnului ......................,
    (numele şi prenumele)
    ministrul afacerilor europene
    Persoana de contact din cadrul instituţiei noastre desemnată în acest sens este doamna/domnul ........... (tel. ........., fax ........., e-mail .............).
    Cu stimă,
    .......................
    (numele şi prenumele)
    .......................
    (funcţia)
    [L. S.]
    ANEXA 2


┌──────────────────────────────────┬─────────────────────────────────┐
│ Ministerul Afacerilor Europene │ Ministerul Finanţelor Publice │
│ Nr. ...................... │ Nr. ..................... │
└──────────────────────────────────┴─────────────────────────────────┘

    AVIZ FAVORABIL
    În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) şi alin. (10) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere Cererea ..........(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)........... cu nr. .......... din ..........,
    în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate:
    1. ...................................................;
    2. ...................................................;
    3. ...................................................;
    4. ...................................................;
    5. ...................................................;
    ......................................................,
    Ministerul Finanţelor Publice şi Ministerul Afacerilor Europene atestă faptul că structurile şi/sau persoanele menţionate în anexă au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare.
    Persoanele pentru care se acordă prezentul aviz favorabil beneficiază de majorarea salarială conform prevederilor art. 4 alin. (8) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare.

┌──────────────────────────────────┬─────────────────────────────────┐
│ Ministrul afacerilor europene │ Ministrul finanţelor publice │
├──────────────────────────────────┼─────────────────────────────────┤
│ ....................... │ ....................... │
│ (numele şi prenumele) │ (numele şi prenumele) │
│ │ │
│ [L. S.] │ [L. S.] │
└──────────────────────────────────┴─────────────────────────────────┘

    ANEXA

    la Avizul favorabil nr. ......./..........
    Lista structurilor şi/sau persoanelor pentru care se acordă
    avizul favorabil al Ministerului Afacerilor Europene
    şi Ministerului Finanţelor Publice, conform Cererii
    ..........(denumirea instituţiei publice care solicită
    avizul favorabil)........ cu nr. ........ din ........

┌────┬──────────────────────┬───────────────┬──────────────────────────────────┐
│Nr. │Persoanele pentru care│ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ se acordă avizul │ │ (direcţia generală, direcţia, │
│ │ favorabil │ │serviciul, biroul, compartimentul)│
│ │(numele şi prenumele) │ │ │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 1. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 2. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 3. │ ................. │ ............. │ .............................. │
└────┴──────────────────────┴───────────────┴──────────────────────────────────┘

    Semnătura .................
    ANEXA

    la Avizul favorabil nr. ......./.........
    Lista provizorie a structurilor şi/sau persoanelor pentru care
    se propune acordarea avizului favorabil al Ministerului
    Finanţelor Publice, conform Cererii .........(denumirea
    instituţiei publice care solicită avizul favorabil)........
    cu nr. ........ din .........

┌────┬──────────────────────┬───────────────┬──────────────────────────────────┐
│Nr. │Persoanele pentru care│ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ se propune acordarea │ │ (direcţia generală, direcţia, │
│ │ avizului favorabil │ │serviciul, biroul, compartimentul)│
│ │(numele şi prenumele) │ │ │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 1. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 2. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 3. │ ................. │ ............. │ .............................. │
└────┴──────────────────────┴───────────────┴──────────────────────────────────┘

    Semnătura .................
    ANEXA 3

    Ministerul Afacerilor Europene
    Direcţia generală autoritatea pentru coordonarea
    instrumentelor structurale
    Nr. ........../........
    AVIZ CONSULTATIV
    În temeiul dispoziţiilor art. 4 alin. (7) lit. c) şi d) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare,
    având în vedere Cererea ...........(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil).......... cu nr........ din ........,
    în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate:
    1. .................................................;
    2. .................................................;
    3. .................................................;
    4...................................................;
    5. .................................................;
    ....................................................,
    Direcţia generală autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale atestă faptul că structurile şi/sau persoanele menţionate în anexă au ca obiect de activitate gestionarea asistenţei financiare nerambursabile comunitare şi îndeplinesc criteriile prevăzute la art. 2 alin. (1) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009, cu modificările şi completările ulterioare, pentru a beneficia de majorările salariale reglementate de Legea nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare.
    ........................,
    (numele şi prenumele)
    director general
    [L. S.]
    Avizat ......................................
    (numele şi prenumele/funcţia/data)
    Semnătura ................
    Redactat ....................................
    (numele şi prenumele/funcţia/data)
    Semnătura ................
    ANEXA

    la Avizul consultativ nr. ......./........
    Lista structurilor şi/sau persoanelor pentru care se propune
    acordarea avizului favorabil, conform Cererii .........(denumirea
    instituţiei publice care solicită avizul favorabil)...........
    cu nr. ........ din ..........

┌────┬──────────────────────┬───────────────┬──────────────────────────────────┐
│Nr. │Persoanele pentru care│ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│ se acordă avizul │ │ (direcţia generală, direcţia, │
│ │ consultativ │ │serviciul, biroul, compartimentul)│
│ │(numele şi prenumele) │ │ │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 1. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 2. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 3. │ ................. │ ............. │ .............................. │
└────┴──────────────────────┴───────────────┴──────────────────────────────────┘

    Semnătura .................
    ANEXA 4

    Ministerul Afacerilor Europene/Ministerul Finanţelor Publice
    Direcţia generală autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale/
    Direcţia generală autoritatea de management ex-ISPA
    Nr. ........./.........
    DOCUMENT JUSTIFICATIV
    privind respingerea cererii de avizare
    În temeiul dispoziţiilor art. 6 alin. (2) din Hotărârea Guvernului nr. 595/2009 pentru aplicarea Legii nr. 490/2004 privind stimularea financiară a personalului care gestionează fonduri comunitare, cu modificările şi completările ulterioare,
    în urma analizării reglementărilor comunitare privind gestionarea fondurilor nerambursabile comunitare şi a următoarelor documente prezentate:
    1. ................................................;
    2. ................................................;
    3. ................................................;
    4. ................................................;
    5. ................................................;
    ...................................................,
    Direcţia generală autoritatea pentru coordonarea instrumentelor structurale/Direcţia generală autoritatea de management ex-ISPA respinge Cererea .........(denumirea instituţiei publice care solicită avizul favorabil)............ cu nr. ........ din ......... privind avizarea structurilor şi/sau persoanelor menţionate în anexă.
    Respingerea cererii se întemeiază pe următoarele considerente:
    .......................................................................
    .......................................................................
    .......................................................................
    .......................................................................
    .........................
    (numele şi prenumele)
    director general
    [L. S.]
    Avizat .....................................
    (numele şi prenumele/funcţia/data)
    Semnătura ................
    Redactat ....................................
    (numele şi prenumele/funcţia/data)
    Semnătura ................
    ANEXA

    la Documentul justificativ nr...../..... privind respingerea cererii de avizare
    Lista structurilor şi/sau persoanelor pentru care se propune
    respingerea Cererii de avizare .............(denumirea
    instituţiei publice care solicită avizul favorabil).........
    cu nr. ....... din ...........

┌────┬──────────────────────┬───────────────┬──────────────────────────────────┐
│Nr. │Persoanele pentru care│ Funcţia │ Structura din care fac parte │
│crt.│se propune respingerea│ │ (direcţia generală, direcţia, │
│ │ cererii de avizare │ │serviciul, biroul, compartimentul)│
│ │(numele şi prenumele) │ │ │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 1. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 2. │ ................. │ ............. │ .............................. │
├────┼──────────────────────┼───────────────┼──────────────────────────────────┤
│ 3. │ ................. │ ............. │ .............................. │
└────┴──────────────────────┴───────────────┴──────────────────────────────────┘

    Semnătura .................

    --------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016