Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 12 din 18 februarie 2008  pentru aprobarea Metodologiei privind finantarea in cursul anului 2008 a proiectelor pentru comunicare, informare publica si promovarea imaginii si intereselor romanesti peste hotare, precum si a actiunilor cu caracter stiintific si social-cultural    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 12 din 18 februarie 2008 pentru aprobarea Metodologiei privind finantarea in cursul anului 2008 a proiectelor pentru comunicare, informare publica si promovarea imaginii si intereselor romanesti peste hotare, precum si a actiunilor cu caracter stiintific si social-cultural

EMITENT: AGENTIA PENTRU STRATEGII GUVERNAMENTALE
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 151 din 28 februarie 2008

În baza prevederilor <>art. 3 alin. (3) teza a II-a din Legea nr. 350/2005 privind regimul finanţãrilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitãţi nonprofit de interes general, precum şi ale <>Hotãrârii Guvernului nr. 95/2008 pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007 ,
în temeiul <>art. 5 alin. (3) din Hotãrârea Guvernului nr. 275/2007 privind reorganizarea şi funcţionarea Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale,

preşedintele Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale emite urmãtorul ordin:


ART. 1
Se aprobã Metodologia privind finanţarea în cursul anului 2008 a proiectelor pentru comunicare, informare publicã şi promovarea imaginii şi intereselor româneşti peste hotare, precum şi a acţiunilor cu caracter ştiinţific şi social-cultural, prevãzutã în anexa care face parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 2
Pentru finanţãrile nerambursabile din fonduri publice alocate în bugetul Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale pentru activitãţi nonprofit de interes general, altele decât cele pentru care procedura a fost stabilitã prin <>Hotãrârea Guvernului nr. 95/2008 pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007 , sunt aplicabile prevederile <>Legii nr. 350/2005 privind regimul finanţãrilor nerambursabile din fonduri publice alocate pentru activitãţi nonprofit de interes general.
ART. 3
Prezentul ordin va fi publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Preşedintele Agenţiei pentru
Strategii Guvernamentale,
Alfred Bulai

Bucureşti, 18 februarie 2008.
Nr. 12.

ANEXĂ

METODOLOGIE
privind finanţarea în cursul anului 2008 a proiectelor pentru
comunicare, informare publicã şi promovarea imaginii şi intereselor
româneşti peste hotare, precum şi a acţiunilor cu caracter
ştiinţific şi social-cultural

ART. 1
Alocarea sumelor prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007 se face în conformitate cu prevederile <>Hotãrârii Guvernului nr. 95/2008 pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007 .
ART. 2
Sumele prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea nr. 388/2007 pot fi alocate şi pe bazã de proiecte, exclusiv în condiţiile şi pentru destinaţiile prevãzute în anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 95/2008 .
ART. 3
Principiile conform cãrora se realizeazã alocarea pe bazã de proiecte a sumelor prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea nr. 388/2007 sunt urmãtoarele:
a) legalitatea, respectiv asigurarea condiţiilor pentru respectarea cu stricteţe a prevederilor cuprinse în <>Hotãrârea Guvernului nr. 95/2008 , precum şi a tuturor dispoziţiilor legale aplicabile în materie;
b) libera concurenţã, respectiv asigurarea condiţiilor pentru ca orice persoanã fizicã sau juridicã ce desfãşoarã activitãţi nonprofit sã aibã dreptul de a beneficia, în condiţiile legii, de alocarea sumelor prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea nr. 388/2007 ;
c) eficacitatea utilizãrii sumelor, respectiv folosirea sistemului concurenţial şi a criteriilor care sã facã posibilã evaluarea propunerilor şi a specificaţiilor tehnice şi financiare pentru alocarea sumelor prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea nr. 388/2007 ;
d) transparenţa, respectiv punerea la dispoziţia tuturor celor interesaţi a informaţiilor referitoare la aplicarea metodologiei privind alocarea sumelor prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea nr. 388/2007 ;
e) tratamentul egal, respectiv aplicarea în mod nediscriminatoriu a criteriilor pentru alocarea pe bazã de proiecte a sumelor prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea nr. 388/2007 , astfel încât orice persoanã fizicã sau juridicã ce desfãşoarã activitãţi nonprofit sã aibã şanse egale;
f) excluderea cumulului, în sensul cã aceeaşi activitate nu poate beneficia de alocarea din sumele prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea nr. 388/2007 , prin mai multe contracte de finanţare; un beneficiar poate contracta de la aceeaşi autoritate finanţatoare, în decursul unui an financiar, o singurã finanţare nerambursabilã din sumele prevãzute la lit. a) din anexa nr. 3/12/02a, precum şi o singurã finanţare nerambursabilã din sumele prevãzute la lit. b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea nr. 388/2007 ;
g) neretroactivitatea, respectiv excluderea posibilitãţii alocãrii din sumele prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea nr. 388/2007 pentru o activitate care a fost deja începutã sau finalizatã la data încheierii contractului de finanţare;
h) cofinanţarea, în sensul cã orice alocare din sumele prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea nr. 388/2007 trebuie însoţitã de o contribuţie din partea beneficiarului de minimum 10% din valoarea totalã a finanţãrii.
ART. 4
(1) Proiectele elaborate de cãtre iniţiator conform cererii de finanţare tip, prevãzutã în anexa nr. 1 la prezenta metodologie, se depun sau se trimit prin poştã la Agenţia pentru Strategii Guvernamentale, cu cel puţin 20 de zile înainte de data începerii proiectului.
(2) Documentaţia va include şi actele de constituire/înfiinţare şi identificare ale iniţiatorului, respectiv statutul, hotãrârea judecãtoreascã de înfiinţare sau actul normativ de înfiinţare, dupã caz, codul fiscal, cod IBAN, contul şi banca la care acesta este deschis.
(3) Toate copiile vor fi certificate prin semnãturã şi ştampilã şi vor purta menţiunea "conform cu originalul".
ART. 5
(1) La analizarea proiectelor se vor avea în vedere urmãtoarele criterii generale:
1. Durata proiectului
Durata de desfãşurare a proiectelor trebuie sã se încadreze în anul bugetar 2008 şi termenul de finalizare nu trebuie sã depãşeascã data de 26 decembrie.
2. Legãtura cu domeniul de activitate
Din conţinutul proiectului trebuie sã rezulte încadrarea acestuia în categoriile de proiecte şi acţiuni prevãzute în anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 95/2008 .
3. Cofinanţarea
Agenţia pentru Strategii Guvernamentale finanţeazã parţial cheltuielile ocazionate de derularea proiectelor şi programelor primite spre finanţare, ţinând cont de dimensiunea cofinanţãrii din partea altor parteneri.
4. Bugetul
Una dintre cele mai importante componente urmãrite este bugetul proiectului. Acesta trebuie sã conţinã distinct o descriere detaliatã a tipurilor de activitãţi pentru care se solicitã finanţarea, a cheltuielilor, precum şi date referitoare la finanţarea asiguratã de alţi parteneri.
(2) Pentru fiecare dintre categoriile de proiecte şi acţiuni prevãzute în anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 95/2008 , în funcţie de particularitãţile acesteia, se pot stabili şi criterii specifice de analizã.
ART. 6
În vederea analizei şi evaluãrii proiectelor elaborate de iniţiatori şi depuse conform art. 4, se constituie la nivelul Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale o comisie de jurizare, a cãrei componenţã se stabileşte prin ordin al preşedintelui Agenţiei pentru Strategii Guvernamentale.
ART. 7
(1) Comisia de jurizare se întruneşte la propunerea secretarului tehnic al comisiei, ori de câte ori este necesar. Dacã preşedintele comisiei de jurizare nu este prezent, acesta poate desemna un înlocuitor din rândul membrilor.
(2) Proiectele vor fi transmise de secretarul tehnic preşedintelui care, prin consultare cu ceilalţi membri ai comisiei, decide asupra finanţãrii proiectelor şi desemneazã coordonatorul de proiect.
(3) Documentaţia proiectelor propuse spre finanţare se repartizeazã coordonatorilor de proiect.
ART. 8
Coordonatorul de proiect are urmãtoarele atribuţii:
- întocmeşte nota de fundamentare a proiectului, pe care o transmite spre avizare Serviciului economic, administrativ şi resurse umane şi compartimentului juridic;
- completeazã propunerea de angajare a unei cheltuieli;
- înainteazã spre semnare secretarului de stat nota de fundamentare şi propunerea de angajare a unei cheltuieli;
- înainteazã ordonatorului de credite, spre aprobare, întreaga documentaţie;
- urmãreşte circuitul documentaţiei pânã la obţinerea tuturor vizelor necesare şi a aprobãrii acesteia (nota de fundamentare, propunerea de angajare a unei cheltuieli);
- comunicã iniţiatorului de proiect suma aprobatã pentru finanţare, precum şi destinaţia acesteia;
- întocmeşte contractul de finanţare pe care îl semneazã în calitate de responsabil de contract şi completeazã angajamentul bugetar;
- urmãreşte contractul pânã la perfectarea acestuia;
- primeşte de la iniţiator documentele justificative pentru cheltuielile ocazionate de desfãşurarea proiectului pe care le verificã, iar pe exemplarul original al facturii atestã cã bunurile furnizate au fost recepţionate, lucrãrile au fost executate şi serviciile prestate corespunzãtor, prin sintagma: "confirmat realitatea, regularitatea şi legalitatea operaţiunilor";
- înainteazã spre avizare directorului general, pentru "Bun de platã", factura însoţitã de documentele justificative şi de formularul "Ordonanţarea la platã".
ART. 9
(1) Proiectele a cãror documentaţie este incompletã nu sunt eligibile.
(2) Pentru proiectele propuse spre aprobare cu observaţii, comisia poate stabili termene pânã la care iniţiatorii au obligaţia sã rãspundã observaţiilor formulate. Documentaţia acestor proiecte se înmâneazã coordonatorilor de proiect desemnaţi, care informeazã iniţiatorii asupra observaţiilor şi termenelor stabilite de comisie. Neîncadrarea în aceste termene atrage respingerea proiectelor în cauzã. Despre aceastã situaţie coordonatorul de proiect informeazã secretarul tehnic al comisiei, cãruia îi predã întreaga documentaţie a proiectului. Pentru proiectele ale cãror observaţii se clarificã în termenul stabilit, coordonatorii au aceleaşi atribuţii precum cele prevãzute la art. 8.
ART. 10
Secretarul tehnic comunicã în scris iniţiatorilor decizia de respingere, în cel mult 5 zile de la adoptarea acesteia de cãtre comisia de jurizare.
ART. 11
(1) Pentru realizarea proiectelor a cãror finanţare a fost aprobatã de comisia de jurizare se va încheia un contract de finanţare între Agenţia pentru Strategii Guvernamentale şi iniţiator.
(2) Toate documentele legate de încheierea, derularea şi finalizarea proiectelor vor purta numãr de înregistrare, vor fi semnate şi ştampilate de cãtre emitent.
ART. 12
Categoriile de cheltuieli care pot fi finanţate din sumele prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea nr. 388/2007 sunt cele prevãzute în anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 95/2008 , respectiv: cazare, transport, masã, trataţii, taxe de participare şi de vizitare, taxe poştale, comunicaţii telefonice, închiriere, editare, tipãrire, difuzare, realizare de sondaje de opinii şi studii, traduceri, operaţiuni de multiplicare, printare multimedia, materiale promoţionale, abonamente, chirie şi alte servicii.
ART. 13
(1) Regulile de finanţare sunt prevãzute în anexa nr. 2 la prezenta metodologie.
(2) În baza documentaţiilor aprobate de ordonatorul de credite se pot acorda avansuri de pânã la 30% din sumele ce urmeazã a fi alocate pentru programele, proiectele şi acţiunile prevãzute în anexa la <>Hotãrârea Guvernului nr. 95/2008 , fãrã solicitarea unei scrisori de garanţie bancarã, conform <>art. 4 din Hotãrârea Guvernului nr. 95/2008 . Pentru sumele avansate, beneficiarii vor prezenta documentele justificative cu privire la utilizarea acestora, în termen de 10 zile de la finalizarea proiectului şi nu mai târziu de 10 decembrie 2008.
(3) Decontarea cheltuielilor se face în termen de 10 zile de la finalizarea proiectului, pe baza formularului pentru raportãri intermediare şi finale prevãzut în anexa nr. 3 la prezenta metodologie.


ANEXA 1
-------
la metodologie
--------------

Cãtre
AGENŢIA PENTRU STRATEGII GUVERNAMENTALE

CERERE DE FINANŢARE

În baza prevederilor <>Hotãrârii Guvernului nr. 95/2008 pentru aprobarea modului de repartizare şi de utilizare a sumelor prevãzute la lit. a) şi b) din anexa nr. 3/12/02a la <>Legea bugetului de stat pe anul 2008 nr. 388/2007


1. ....................................................................
(datele de identificare ale solicitantului)*)
2. ....................................................................
(denumirea proiectului/acţiunii pentru care se solicitã finanţarea)

2.1. Obiective ................................................
...............................................................
2.2. Rezultate aşteptate ......................................
...............................................................
...............................................................
2.3. Grupuri-ţintã/Beneficiari ................................
...............................................................
3. ............................................................
...............................................................
...............................................................
...............................................................
(descrierea proiectului - maximum 3 pagini)
4. Data/Perioada proiectului ...................................
5. Buget proiect - suma în lei - din care: .....................
- suma solicitatã finanţatorului, în lei: ......................
- contribuţia proprie, în lei: .................................
6. Anexãm prezentei cereri urmãtoarele documente:
- ..............................................................
(devizul de cheltuieli şi în mod obligatoriu documentele prevãzute
la art. 4 alin. (2) din metodologie)



(şi ştampila, în cazul persoanelor juridice)

------------
*) Se va menţiona, unde este cazul, dacã asociaţia/fundaţia este de utilitate publicã.


ANEXA 2
-------
la metodologie
--------------

REGULI DE FINANŢARE




┌───────────────┬──────────────────────────────┬────────────────────────────────────────────
│ Tipul de │ Documentele însoţitoare │ Documentele justificative ale
│cheltuialã │ ale cererii │ cheltuielilor efectuate în vederea
│ │ de finanţare │ decontãrii (vor fi transmise la
│ │ │ încheierea acţiunii)
├───────────────┼──────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────
│Cazare*) │- Lista persoanelor │Factura originalã emisã de iniţiator cãtre
│ │beneficiare, cereri de │finanţator, copia contractului de prestare
│ │oferte - minimum │servicii încheiat cu prestatorul, copia
│ │3 oferte. │facturii şi a diagramei de cazare, ambele
│ │- Documentaţie în │emise de prestator cãtre iniţiator
│ │condiţiile prevãzute de │(beneficiarul serviciilor), copii care vor
│ │Ordonanţa de urgenţã a │conţine menţiunea "conform cu originalul",
│ │Guvernului nr. 34/2006 │precum şi semnãtura şi ştampila
│ │privind atribuirea │iniţiatorului, în original.
│ │contractelor de achiziţie │
│ │publicã, a contractelor de │
│ │concesiune de lucrãri │
│ │publice şi a contractelor │
│ │de concesiune de servicii, │
│ │aprobatã cu modificãri şi │
│ │completãri prin Legea │
│ │nr. 337/2006, cu modificãrile │
│ │şi completãrile ulterioare │
│ │(invitaţie de participare, │
│ │proces-verbal încheiat cu │
│ │ocazia concursului pentru │
│ │achiziţie şi anexã la │
│ │acesta, hotãrârea comisiei │
│ │de evaluare a ofertelor). │
├───────────────┼──────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────
│Masã, │- Lista persoanelor │Factura originalã emisã de iniţiator cãtre
│trataţii*) │beneficiare, cereri de │finanţator, copia contractului de prestare
│ │oferte - minimum 3 oferte. │servicii încheiat cu prestatorul, copia
│ │- Documentaţie în │facturii emise de prestator cãtre iniţiator,
│ │condiţiile prevãzute de │copia meniului zilnic/persoanã semnat şi
│ │Ordonanţa de urgenţã a │ştampilat de prestator (copiile vor conţine
│ │Guvernului nr. 34/2006, │menţiunea "conform cu originalul", precum şi
│ │aprobatã cu modificãri şi │semnãtura şi ştampila iniţiatorului, în
│ │completãri prin Legea │original); lista participanţilor la
│ │nr. 337/2006, cu │manifestare (beneficiari ai serviciilor de
│ │modificãrile şi completãrile │masã), în original, întocmitã de iniţiator,
│ │ulterioare (invitaţie de │cu semnãtura şi ştampila acestuia.
│ │participare, proces-verbal │
│ │încheiat cu ocazia │
│ │concursului pentru achiziţie │
│ │şi anexã la acesta, │
│ │hotãrârea comisiei de │
│ │evaluare a ofertelor). │
├───────────────┼──────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────
│Transport SNCFR│Costul estimat al biletelor │Biletele de cãlãtorie, tabel centralizator
│cls. a II-a*) │ (menţionat în buget). │semnat şi ştampilat de iniţiator, care sã
│ │ │cuprindã numele şi prenumele, ruta, seria
│ │ │şi numãrul biletului, data, preţul
│ │ │biletului.
├───────────────┼──────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────
│Transport cu │- Documentaţie în │Proces-verbal încheiat cu ocazia concursului
│autocar, │condiţiile prevãzute de │de oferte, invitaţiile de participare la
│microbuz │Ordonanţa de urgenţã a │concursul de oferte, factura originalã emisã
│sau avion │Guvernului nr. 34/2006, │de iniţiator cãtre finanţator, copia
│ │aprobatã cu modificãri │facturii prestatorului de servicii, copia
│ │şi completãri prin Legea │contractului de prestãri de servicii
│ │nr. 337/2006, cu │încheiat cu prestatorul, copia foii de
│ │modificãrile şi completãrile │parcurs sau a biletelor de avion (copiile
│ │ulterioare (invitaţie de │vor conţine menţiunea "conform cu
│ │participare, proces-verbal │originalul", precum şi semnãtura şi ştampila
│ │încheiat cu ocazia │iniţiatorului, în original); lista
│ │concursului pentru achiziţie │persoanelor beneficiare a serviciului de
│ │şi anexã la acesta, │transport, ştampilatã şi semnatã de
│ │hotãrârea comisiei de │iniţiator.
│ │evaluare a ofertelor). │
│ │- Lista persoanelor │
│ │transportate. │
├───────────────┼──────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────
│Taxe (de │Costul estimat al taxelor │Bilete şi chitanţe sau copii ale acestora,
│participare, de│(menţionat în buget). │dupã caz, cu menţiunea "conform cu
│vizitare, │ │originalul", semnate şi ştampilate, tabel
│poştale)*) │ │centralizator semnat şi ştampilat de
│ │ │iniţiator, care sã cuprindã numele şi
│ │ │prenumele, seria şi numãrul biletului/
│ │ │chitanţei, data, preţul biletului.
├───────────────┼──────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────
│Închiriere, │Documentaţie în condiţiile │Proces-verbal încheiat cu ocazia concursului
│editare, │prevãzute de Ordonanţa │de oferte, invitaţiile de participare la
│tipãrire, │de urgenţã a Guvernului │concursul de oferte, factura originalã emisã
│difuzare, │nr. 34/2006, aprobatã cu │de iniţiator cãtre finanţator, copia
│multiplicare, │modificãri şi completãri prin │facturii furnizorului de bunuri, copia
│traduceri │<>Legea nr. 337/2006 , cu │contractului de prestãri de servicii
│ │modificãrile şi completãrile │încheiat cu prestatorul, copia procesului-
│ │ulterioare (invitaţie de │verbal de recepţie a materialelor, conform
│ │participare, proces-verbal │strategiei de repartizare (copiile vor
│ │încheiat cu ocazia │conţine menţiunea "conform cu originalul",
│ │concursului pentru achiziţie │precum şi semnãtura şi ştampila iniţiato-
│ │şi anexã la acesta, │rului în original).
│ │hotãrârea comisiei de │
│ │evaluare a ofertelor). │
├───────────────┼──────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────
│Achiziţii de │- Lista persoanelor │Factura originalã emisã de iniţiator cãtre
│servicii │beneficiare, cereri de │finanţator, copia contractului de prestare
│specializate de│oferte - minimum │servicii încheiat cu prestatorul, copia
│organizare a │3 oferte. │facturii pentru serviciile prestate, ambele
│expoziţiilor, │- Documentaţie în │emise de prestator cãtre iniţiator
│festivalurilor,│condiţiile prevãzute de │(beneficiarul serviciilor), copii care vor
│spectacolelor │Ordonanţa de urgenţã a │conţine menţiunea "conform cu originalul",
│etc. (închiri- │Guvernului nr. 34/2006, │precum şi semnãtura şi ştampila
│ere sãli de │aprobatã cu modificãri şi │iniţiatorului, în original.
│spectacol, │completãri prin Legea │
│scenã, decor, │nr. 337/2006, cu modificãrile │
│scenotehnicã, │şi completãrile ulterioare │
│achiziţionare │(invitaţie de participare, │
│bilete, achi- │proces-verbal încheiat cu │
│ziie spectacol │ocazia concursului pentru │
│etc.)*) │achiziţie şi anexã la │
│ │acesta, hotãrârea comisiei │
│ │de evaluare a ofertelor). │
├───────────────┼──────────────────────────────┼────────────────────────────────────────────
│Realizare de │Documentaţie în condiţiile │Proces-verbal încheiat cu ocazia concursului
│sondaje de │prevãzute de Ordonanţa │de oferte, invitaţiile de participare la
│opinie, studii │de urgenţã a Guvernului │concursul de oferte, factura originalã emisã
│şi cercetãri │nr. 34/2006, aprobatã cu │de iniţiator cãtre finanţator, copia
│ │modificãri şi completãri │facturii furnizorului de bunuri, copia
│ │prin <>Legea nr. 337/2006 , │contractului de prestãri de servicii
│ │cu modificãrile şi │încheiat cu prestatorul, copia procesului-
│ │completãrile ulterioare │verbal de recepţie a materialelor, conform
│ │(invitaţie de participare, │strategiei de repartizare (copiile vor
│ │proces-verbal încheiat cu │conţine menţiunea "conform cu originalul",
│ │ocazia concursului pentru │precum şi semnãtura şi ştampila iniţiato-
│ │achiziţie şi anexã la │rului, în original).
│ │acesta, hotãrârea comisiei │
│ │de evaluare a ofertelor). │
└───────────────┴──────────────────────────────┴────────────────────────────────────────────


-----------
*) Aplicarea <>Ordonanţei de urgenţã a Guvernului nr. 34/2006 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare, se va efectua conform art. 16 din ordonanţa de urgenţã menţionatã.


ANEXA 3
-------
la metodologie
--------------

FORMULAR
pentru raportãri intermediare şi finale

Contract nr. ........................................................
Data încheierii contractului ........................................
Asociaţia/Fundaţia ..................................................
- adresa: ...........................................................
- telefon/fax: ......................................................
Denumirea proiectului ...............................................
Data înaintãrii raportului ..........................................

I. Raport de activitate

1. Descrierea pe scurt a activitãţilor desfãşurate pânã la data întocmirii raportului (maximum o paginã):
.............................................................

II. Raport financiar
1. Date despre instituţia finanţatã:
- cont bancar nr. ........, deschis la Banca (denumirea şi sediul) ......... persoana cu drept de semnãturã (numele şi prenumele) ....................................
2. Date despre finanţare:
- valoarea totalã a finanţãrii în conformitate cu contractul încheiat:
......................................................................
- valoarea contribuţiei proprii: ....................................
- valoarea finanţãrii cumulate la data întocmirii raportului:
.....................................................................

3. Decont cheltuieli:


┌─────────────┬──────────────┬────────────────┬───────┬──────┬───────────────┐
│Categoria de │ Numãrul │ Unitatea care │ Data │ Suma │ Ce reprezintã │
│ cheltuieli │ documentului │ a emis │ │ │ │
│ │ justificativ │ documentul │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │
├─────────────┴──────────────┴────────────────┴───────┴──────┴───────────────┤
│ Total (lei): │
└────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘


Semnãtura beneficiarului Semnãtura finanţatorului
....................... (responsabil proiect, director
direcţia emiţãtoare, director general,
serviciu economic)


4. Se anexeazã, în copie, actele justificative pentru cheltuielile efectuate (facturi, chitanţe fiscale, bonuri, extrase de cont, ordine şi dispoziţii de platã etc.).

-----------
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016