Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 116 din 27 octombrie 2020  pentru modificarea Ordinului inspectorului-şef al Inspecţiei Judiciare nr. 134/2018 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Judiciare     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 116 din 27 octombrie 2020 pentru modificarea Ordinului inspectorului-şef al Inspecţiei Judiciare nr. 134/2018 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Judiciare

EMITENT: Inspecţia Judiciară
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 1006 din 29 octombrie 2020
    În temeiul art. 66 alin. (3) din Legea nr. 317/2004 privind Consiliul Superior al Magistraturii, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
    inspectorul-şef al Inspecţiei Judiciare emite următorul ordin:
    ART. I
    Regulamentul de organizare şi funcţionare a Inspecţiei Judiciare, aprobat prin Ordinul inspectorului-şef al Inspecţiei Judiciare nr. 134/2018, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 1.049 din 11 decembrie 2018, cu modificările ulterioare, se modifică după cum urmează:
    1. La articolul 4, alineatul (1) se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 4
    (1) Categoriile de personal al Inspecţiei Judiciare sunt următoarele: inspectori judiciari, personal de specialitate juridică asimilat judecătorilor şi procurorilor, funcţionari publici, specialişti IT, auditori interni şi personal contractual."

    2. La articolul 4 alineatul (4), după litera f) se introduce o nouă literă, litera g), cu următorul cuprins:
    "g) compartimentul de audit public intern, având indicativul «U», care asigură consilierea conducerii pentru buna administrare a veniturilor şi cheltuielilor publice."

    3. La articolul 11 alineatul (1), partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "ART. 11
    (1) Compartimentul buget, finanţe, contabilitate şi salarizare, denumit în continuare compartiment, îndeplineşte, în activitatea de buget, următoarele atribuţii:"

    4. La articolul 11 alineatul (2), partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(2) Compartimentul are, în activitatea de finanţe şi contabilitate, următoarele atribuţii:"

    5. La articolul 11 alineatul (3), partea introductivă se modifică şi va avea următorul cuprins:
    "(3) Atribuţiile compartimentului privind activitatea de salarizare sunt următoarele:"

    6. La capitolul IV, după secţiunea a 8-a se introduce o nouă secţiune, secţiunea a 9-a, cu următorul cuprins:
    " SECŢIUNEA a 9-a
    Compartimentul de audit public intern
    ART. 24^1
    (1) Compartimentul de audit public intern reprezintă compartimentul de specialitate care exercită, în condiţiile legii, auditul intern asupra activităţilor desfăşurate în cadrul Inspecţiei Judiciare.
    (2) Compartimentul de audit public intern este constituit potrivit legii.
    (3) Conducătorul Compartimentului de audit public intern este responsabil pentru organizarea şi desfăşurarea activităţilor de audit.
    ART. 24^2
    Compartimentul de audit public intern are următoarele atribuţii:
    a) elaborează norme metodologice specifice entităţii publice în care îşi desfăşoară activitatea, cu avizul Unităţii Centrale de Armonizare pentru Auditul Public Intern (U.C.A.A.P.I.);
    b) elaborează proiectul planului multianual de audit public intern, de regulă pe o perioadă de 3 ani, şi, pe baza acestuia, proiectul planului anual de audit public intern;
    c) efectuează activităţi de audit public intern pentru a evalua dacă sistemele de management financiar şi control ale Inspecţiei Judiciare sunt transparente şi sunt conforme cu normele de legalitate, regularitate, economicitate, eficienţă şi eficacitate;
    d) informează U.C.A.A.P.I. despre recomandările neînsuşite de inspectorul-şef al Inspecţiei Judiciare, precum şi despre consecinţele acestora;
    e) raportează periodic asupra constatărilor, concluziilor şi recomandărilor rezultate din activităţile sale de audit;
    f) elaborează raportul anual al activităţii de audit public intern;
    g) în cazul identificării unor iregularităţi sau posibile prejudicii, raportează imediat inspectorului-şef al Inspecţiei Judiciare şi structurii de control intern abilitate;
    h) verifică respectarea normelor şi instrucţiunilor, şi poate iniţia măsurile corective necesare, în cooperare cu inspectorul-şef al Inspecţiei Judiciare."



    ART. II
    În tot cuprinsul regulamentului, sintagma „Biroul buget, finanţe, contabilitate şi salarizare“ se înlocuieşte cu sintagma „Compartimentul buget, finanţe, contabilitate şi salarizare“, iar sintagma „Biroul administrativ“ se înlocuieşte cu sintagma „Compartimentul administrativ“.

    ART. III
    Prezentul ordin se publică în Monitorul Oficial al României, Partea I.



                    Inspectorul-şef al Inspecţiei Judiciare,
                    Lucian Netejoru

    Bucureşti, 27 octombrie 2020.
    Nr. 116.
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016