Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 115 din 9 aprilie 2003  privind organizarea compartimentului pentru relaţia cu asociaţiile şi fundaţiile şi aprobarea Criteriilor specifice Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale de acordare a statutului de utilitate publică asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 115 din 9 aprilie 2003 privind organizarea compartimentului pentru relaţia cu asociaţiile şi fundaţiile şi aprobarea Criteriilor specifice Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale de acordare a statutului de utilitate publică asociaţiilor, fundaţiilor şi federaţiilor

EMITENT: Ministerul Muncii şi Solidarităţii Sociale
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 299 din 6 mai 2003
    Având în vedere:
    - prevederile art. 7 din Hotărârea Guvernului nr. 4/2001 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, cu modificările şi completările ulterioare;
    – prevederile art. 40^1, art. 51 alin. (1) şi ale art. 52 alin. (2) şi (4) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, modificată şi completată prin Ordonanţa Guvernului nr. 37/2003;
    – Legea nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţa socială;
    – Hotărârea Guvernului nr. 1.153/2001 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 34/1998 privind acordarea unor subvenţii asociaţiilor şi fundaţiilor române cu personalitate juridică, care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţa socială,

    ministrul muncii şi solidarităţii sociale emite următorul ordin:
    ART. 1
    În cadrul Direcţiei generale asistenţa socială se organizează compartimentul pentru relaţia cu asociaţiile şi fundaţiile, prevăzut la art. 51 alin. (1) din Ordonanţa Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociaţii şi fundaţii, modificată prin Ordonanţa Guvernului nr. 37/2003.

    ART. 2
    (1) Compartimentul pentru relaţia cu asociaţiile şi fundaţiile are ca atribuţii evidenta asociaţiilor şi fundaţiilor care desfăşoară activităţi din domeniul de competenţa al Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale, evaluarea activităţii asociaţiilor şi fundaţiilor în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publică, fundamentarea sumelor ce se acordă de la bugetul de stat asociaţiilor şi fundaţiilor recunoscute ca fiind de utilitate publică, derularea programului de acordare a subvenţiilor pentru asociaţiile şi fundaţiile care înfiinţează şi administrează unităţi de asistenţa socială şi colaborarea cu asociaţiile şi fundaţiile pentru realizarea unor activităţi sau programe comune.
    (2) Regulamentul de organizare şi funcţionare al Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale se completează cu atribuţiile compartimentului pentru relaţia cu asociaţiile şi fundaţiile.

    ART. 3
    Evidenta privind constituirea, modificarea şi încetarea asociaţiilor şi fundaţiilor care desfăşoară activităţi din domeniul de competenţa al Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale se realizează pe baza documentaţiei transmise de Ministerul Justiţiei.

    ART. 4
    Se aprobă Criteriile specifice Ministerului Muncii şi Solidarităţii Sociale de acordare a statutului de utilitate publică asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor, conform anexei nr. 1 care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 5
    Se aprobă Lista documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor sau federaţiilor în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publică, prevăzută în anexa nr. 2 care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 6
    Se aprobă modelul raportului de activitate a asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei care solicită acordarea statutului de utilitate publică, prevăzut în anexa nr. 3 care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 7
    (1) Direcţia generală asistenţa socială examinează documentaţia prezentată de asociaţii, fundaţii sau federaţii şi îndeplinirea condiţiilor prevăzute de lege şi întocmeşte proiectul de hotărâre a Guvernului privind recunoaşterea ca fiind de utilitate publică.
    (2) În funcţie de domeniile de activitate prevăzute în statut pentru care asociaţia, fundaţia sau federaţia solicita recunoaşterea ca fiind de utilitate publică. Direcţia generală asistenţa socială va solicita punctul de vedere al direcţiilor de specialitate din cadrul ministerului.

    ART. 8
    (1) Direcţia generală de muncă şi solidaritate socială teritorială efectuează evaluarea privind îndeplinirea condiţiilor şi a criteriilor pentru recunoaşterea ca fiind de utilitate publică.
    (2) Evaluarea se face pe baza Regulamentului pentru evaluarea de către direcţiile generale de muncă şi solidaritate socială teritoriale în vederea acordării statutului de utilitate publică, prevăzut în anexa nr. 4 care face parte integrantă din prezentul ordin.

    ART. 9
    La data intrării în vigoare a prezentului ordin se anulează prevederile Ordinului ministrului muncii şi protecţiei sociale nr. 472/2000 .

    ART. 10
    Direcţia generală asistenţa socială şi Direcţia generală resurse umane vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.



                    Ministrul muncii şi solidarităţii sociale,
                    Marian Sarbu

    Bucureşti, 9 aprilie 2003.
    Nr. 115.
    ANEXA 1

    CRITERII

    ANEXA 2

    Lista documentelor solicitate asociaţiilor, fundaţiilor
    şi federaţiilor în vederea recunoaşterii ca fiind de utilitate publică
    1. Raportul de activitate pe ultimii 3 ani, în conformitate cu modelul prezentat, obligatoriu în 2 exemplare dactilografiate;
    2. Actul constitutiv, statutul şi, după caz, actele adiţionale la acestea;
    3. Dovada dobândirii personalităţii juridice şi, după caz, a înregistrării modificărilor actului constitutiv şi/sau statutului în Registrul asociaţiilor şi fundaţiilor sau în Registrul federaţiilor;
    4. Dovada privind bonitatea asociaţiei, a fundaţiei sau a federaţiei emisă de banca la care are deschis contul;
    5. Ultimul extras de cont bancar;
    6. Dovada privind situaţia juridică a sediului asociaţiei, al fundaţiei sau al federaţiei şi a sediului sau sediilor unde se desfăşoară activităţile pentru care se solicita recunoaşterea;
    7. Situaţiile financiare anuale depuse la administraţia financiară pe ultimii 3 ani;
    8. Bugetele de venituri şi cheltuieli pe ultimii 3 ani, aprobate de organul de conducere;
    9. Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligaţiilor exigibile de plată a impozitelor şi taxelor către stat, inclusiv a celor locale, precum şi a contribuţiilor pentru asigurările sociale de stat, asigurările sociale de sănătate, asigurările de şomaj (formulare - tip eliberate de autorităţile competente);
    10. Autorizaţiile administrative conforme cu legislaţia în vigoare şi/sau acordurile necesare desfăşurării activităţilor;
    11. Regulamentul intern de funcţionare;
    12. Organigrama asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei;
    13. Raportul comisiei de cenzori, pe ultimii 3 ani;
    14. Documente care atesta parteneriatul cu alte asociaţii, fundaţii, instituţii publice etc;
    15. Numele şi adresa persoanelor fizice, respectiv denumirea şi sediul persoanelor juridice cu care asociaţia sau fundaţia colaborează în mod frecvent în vederea realizării obiectului sau de activitate pentru care solicită recunoaşterea;
    16. Declaraţie pe proprie răspundere a preşedintelui, cunoscând prevederile art. 292 din Codul penal cu privire la falsul în declaraţii, privind veridicitatea informaţiilor cuprinse în raport, a faptului ca organizaţia nu a desfăşurat activităţi ilicite sau contrare ordinei publice sau bunelor moravuri şi nu are sume neachitate la scadenta către persoane fizice sau juridice
    17. În cazul federaţiilor care solicită recunoaşterea ca fiind de utilitate publică, dovada ca cel puţin două treimi din numărul asociaţiilor şi fundaţiilor care o alcătuiesc sunt de utilitate publică.
    NOTĂ:
    Documentele de la punctul 1, 9 şi 16 se solicita în original
    Documentele de la punctele 2-8, 10-15 şi 17 se solicita în copie


    ANEXA 3

    MODEL
    RAPORT DE ACTIVITATE PE ULTIMII 3 ANI
    a asociaţiei, fundaţiei sau federaţiei care
    solicita acordarea statutului de utilitate publică
    1. DATE PRIVIND ASOCIAŢIA/FUNDAŢIA/FEDERAŢIA
    DENUMIREA ASOCIAŢIEI/FUNDAŢIEI/FEDERAŢIEI:
    DENUMIREA ABREVIATĂ (dacă este cazul):
    TIPUL DE ORGANIZAŢIE: asociaţie / fundaţie / federaţie
    SEDIUL

     ┌─────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐
     │Adresa │ Judeţul, respectiv municipiul: │
     │ ├────────────────────────────────────────────┤
     │ │ Localitatea: cod: │
     │ ├────────────────────────────────────────────┤
     │ │ Strada: nr: │
     ├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤
     │Telefon │ Prefix: nr: │
     ├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤
     │Fax │ │
     ├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤
     │@ mail │ │
     ├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤
     │Situaţia juridică │ │
     ├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤
     │Suprafaţa totală (mp) │ │
     ├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤
     │Suprafaţa construită(mp) │ │
     ├─────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤
     │Nr. încăperi │ │
     └─────────────────────────┴────────────────────────────────────────────┘


    DOBÂNDIREA PERSONALITĂŢII JURIDICE
    - În temeiul Legii nr. 21/1924

     ┌──────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐
     │Nr. dosar la dobândirea │ │
     │personalităţii juridice │ │
     ├──────────────────────────┼────────────────────────────────────────────┤
     │Sentinţa civilă de │ Nr: Data: │
     │dobândire a personalităţii├────────────────────────────────────────────┤
     │juridice │eliberată de: │
     ├──────────────────────────┼───┬────────────────────────────────────────┤
     │Sentinţe civile care │ 1 │ Nr: Data: │
     │autorizează modificările │ ├────────────────────────────────────────┤
     │actului constitutiv şi/sau│ │ eliberată de: │
     │statutului ├───┼────────────────────────────────────────┤
     │ │ 2 │ Nr: Data: │
     │ │ ├────────────────────────────────────────┤
     │ │ │ eliberată de: │
     │ ├───┼────────────────────────────────────────┤
     │ │ 3 │ Nr: Data: │
     │ │ ├────────────────────────────────────────┤
     │ │ │ eliberată de: │
     └──────────────────────────┴───┴────────────────────────────────────────┘



    În temeiul O.U. nr. 26/2000

     ┌───────────────────────────┬────────────────────────────────────────────┐
     │ Certificat de înscrierea │ nr.: data: │
     │ în Registrul asociaţiilor │ înscrierii în Registrul asociaţiilor şi │
     │ şi fundaţiilor │ fundaţiilor / Registrul federaţiilor │
     └───────────────────────────┴────────────────────────────────────────────┘


    COD FISCAL NR. anul eliberat de:
    CONT BANCAR NR. ..... deschis la banca .............. adresa băncii:
    Numele persoanei /persoanelor cu drept de semnătura:

     ┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
     │ persoane fizice/juridice la │ numărul asociaţilor/numele │
     │ constituire │ fondatorilor │
     ├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
     │ Membri asociaţi │ │
     ├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
     │ Fondator/fondatori │ │
     └──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘



    2. SFERA OBIECTULUI DE ACTIVITATE PREVĂZUT ÎN STATUT

     ┌────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┐
     │ SCOP (se defineşte în conformitate cu art. nr. .... din statut) │
     ├────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┤
     │ │
     │ │
     └────────────────────────────────────────────────────────────────────────────┘
    ┌───────────────────┬──────────────────────────────┬─────────────────────────┐
    │OBIECTIVE STABILITE│de interes general │de interes comunitar │
    │ÎN STATUT │respectiv în domenii precum: │respectiv în interesul │
    │ │dezvoltare socială, asistenţa │public al unei │
    │ │socială, ajutorarea săracilor │comunităţi şi/sau │
    │ │şi defavorizaţilor, asistenţa │grupuri de persoane │
    │ │oamenilor dezavantajaţi fizic,│fizice sau juridice care │
    │ │a copiilor şi persoanelor în │urmăresc un obiectiv │
    │ │vârsta │comun sau au aceleaşi │
    │ │ │opinii, aceeaşi cultura, │
    │ │ │orientare religioasă, │
    │ │ │socială, profesională şi │
    │ │ │altele asemenea │
    └───────────────────┴──────────────────────────────┴─────────────────────────┘
    ┌──────────────────────────────────┬───────────────────┬──────────────┐
    │ACTIVITĂŢI DE INTERES GENERAL SAU │În conformitate cu │ grup ţintă │
    │COMUNITAR PREVĂZUTE ÎN STATUT │art. nr. │ │
    ├──────────────────────────────────┼───────────────────┼──────────────┤
    └──────────────────────────────────┴───────────────────┴──────────────┘


    3. DATE PRIVIND ORGANIZAREA ŞI FUNCŢIONAREA
    3.1. ORGANIZAREA ASOCIAŢIEI/FUNDAŢIEI/FEDERAŢIEI

    ┌──────────────────┬──────────────────┬───────────────────┬──────────────────┐
    │ Organe de condu- │Alese/numite în │Numele, prenumele │Profesie/loc de │
    │ cere administrare│temeiul │Adresa │muncă │
    │ şi control, │ │ │ │
    │ potrivit statu- │ │ │ │
    │ tului │ │ │ │
    ├──────────┬───────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
    │De condu- │ │ │ │ │
    │cere(nomi-│ │ │ │ │
    │nalizati │ │ │ │ │
    │funcţiile)│ │ │ │ │
    ├──────────┼───────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
    │De admi- │ │ │ │ │
    │nistrare │ │ │ │ │
    │(nomina- │ │ │ │ │
    │lizati │ │ │ │ │
    │funcţiile)│ │ │ │ │
    ├──────────┼───────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
    │De control│ │ │ │ │
    │(nominali-│ │ │ │ │
    │zati │ │ │ │ │
    │funcţiile)│ │ │ │ │
    ├──────────┼───────┼──────────────────┼───────────────────┼──────────────────┤
    │Altele: │ │ │ │ │
    │(specifi- │ │ │ │ │
    │câţi) │ │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │
    └──────────┴───────┴──────────────────┴───────────────────┴──────────────────┘


    3.2. INFORMAŢII PRIVIND FUNCŢIONAREA ASOCIAŢIEI/FUNDAŢIEI/FEDERAŢIEI

    ┌─────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────┐
    │Activitatea organelor de conducere, administrare │ În ultimii 3 ani │
    │şi control ├─────┬─────┬──────┤
    │ │Anul:│Anul:│Anul: │
    ├──────┬──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │condu-│Nr. de şedinţe │ │ │ │
    │cere │──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │ │În conformitate cu procesele verbale nr./data │ │ │ │
    │ │──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │ │Alte documente (specificaţi) │ │ │ │
    │──────┼──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │admi- │Nr. de şedinţe │ │ │ │
    │nis- │──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │trare │În conformitate cu procesele verbale nr./data │ │ │ │
    │ │──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │ │Alte documente (specificaţi) │ │ │ │
    │──────┼──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │con- │Nr. de şedinţe │ │ │ │
    │trol │──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │ │În conformitate cu procesele verbale nr./data │ │ │ │
    │ │──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │ │Alte documente (specificaţi) │ │ │ │
    │──────┼──────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │altele│Nr. de şedinţe │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │
    └──────┴──────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────┴──────┘


    3.3. PERSONALUL ADMINISTRATIV AL ORGANIZAŢIEI

    ┌─────────────────────────────────────────────────────────┬──────────────────┐
    │personal încadrat cu: │ În ultimii 3 ani │
    │ ├─────┬─────┬──────┤
    │ │Anul:│Anul:│Anul: │
    │ ├─────┼─────┼──────┤
    │ │număr│număr│număr │
    ├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │contract de muncă │ │ │ │
    ├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │cu convenţie civilă │ │ │ │
    ├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │nr. de voluntari │ │ │ │
    ├─────────────────────────────────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┤
    │Total │ │ │ │
    └─────────────────────────────────────────────────────────┴─────┴─────┴──────┘


    3.4. DEZVOLTAREA RESURSELOR UMANE

    ┌────────────────────────────┬────────┬──────────────────┬──────────────┐
    │Programe de formare a │Domeniul│ În ultimii 3 ani │Nr. persoane │
    │personalului organizate de │ ├─────┬─────┬──────┤formate │
    │ │ │Anul:│Anul:│Anul: │ │
    ├────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼──────┼──────────────┤
    │asociaţie/fundaţie/federaţie│ │ │ │ │ │
    ├────────────────────────────┼────────┼─────┼─────┼──────┼──────────────┤
    │alte persoane juridice │ │ │ │ │ │
    │(specificaţi denumirea │ │ │ │ │ │
    │acestora) │ │ │ │ │ │
    └────────────────────────────┴────────┴─────┴─────┴──────┴──────────────┘
    ┌────────────────────────────┬──────────────────┬──────────────┬─────────┐
    │Programe ptr. atragerea │În ultimii 3 ani │Nr. de părţi- │Nr. de │
    │voluntarilor ├─────┬─────┬──────┤cipanti │voluntari│
    │ │Anul:│Anul:│Anul: │ │atraşi │
    ├────────────────────────────┼─────┼─────┼──────┼──────────────┼─────────┤
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    │ │ │ │ │ │ │
    └────────────────────────────┴─────┴─────┴──────┴──────────────┴─────────┘


    3.5. ACTIVITĂŢI DE INTERES GENERAL SAU COMUNITAR REALIZATE

     ┌──────────┬─────────────────────────────────────────────────────────────────┐
     │Denumirea │ În ultimii 3 ani │
     │activita- ├─────────────────────┬─────────────────────┬─────────────────────┤
     │tii, în │ Anul: │ Anul: │ Anul: │
     │conformi- ├─────────────────────┼─────────────────────┼─────────────────────┤
     │tate cu │ beneficiari │ beneficiari │ beneficiari │
     │Fişa acti-├──────────┬──────────┼──────────┬──────────┼──────────┬──────────┤
     │vitatilor:│categorie │număr │categorie │ număr │categorie │ număr │
     ├──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┼──────────┤
     │ │ │ │ │ │ │ │
     │ │ │ │ │ │ │ │
     └──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┴──────────┘


    3.6. PRINCIPALELE MIJLOACE DE COMUNICARE ŞI INFORMARE UTILIZATE

    ┌─────────────────────────────┬──────────────────────────────────────┐
    │Tipul activităţii │ În ultimii 3 ani │
    │ ├────────────┬─────────────┬───────────┤
    │ │ Anul: │ Anul: │ Anul: │
    ├─────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
    ├─────────────────────────────┼────────────┼─────────────┼───────────┤
    └─────────────────────────────┴────────────┴─────────────┴───────────┘


    3.7. DEZVOLTARE TERITORIALĂ

    ┌────┬────────┬─────────┬────────────────┬─────────┬─────────────┬───────────┐
    │Nr. │Filiale │Puncte de│Judeţ/localitate│Persoana │Nr. membri │ Anul │
    │crt.│ │ lucru │adrese/telefon │de │asociaţi sau │înfiinţării│
    │ │ │ │ │contact │personal al │ │
    │ │ │ │ │ │fundaţiei │ │
    ├────┼────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────────┼───────────┤
    ├────┼────────┼─────────┼────────────────┼─────────┼─────────────┼───────────┤
    └────┴────────┴─────────┴────────────────┴─────────┴─────────────┴───────────┘


    3.8. AFILIERE LA NIVEL NAŢIONAL
    a) Denumirea şi adresa organismului naţional:
    b) Documentul care atesta afilierea:
    c) Data afilierii:

    3.9. AFILIERE INTERNAŢIONALA
    Denumirea şi adresa organizaţiei internaţionale:

    ┌───────────────────────────┬─────────────┬─────────────────────────────────┐
    │Tipul de afiliere: │ Din anul │ Documentul care atesta afilierea│
    ├───────────────────────────┼─────────────┼─────────────────────────────────┤
    │Membru deplin │ │ │
    ├───────────────────────────┼─────────────┼─────────────────────────────────┤
    │Membru asociat │ │ │
    ├───────────────────────────┼─────────────┼─────────────────────────────────┤
    │Altele, specificaţi │ │ │
    └───────────────────────────┴─────────────┴─────────────────────────────────┘



    3.10. PREMII, NOMINALIZĂRI, ALTE FORME DE RECUNOAŞTERE A ACTIVITĂŢII

    ┌────────────────────┬──────┬────────────────────────────────────────────────┐
    │Denumire │Anul │Instituţia care a acordat/recunoscut activitatea│
    ├────────────────────┼──────┼────────────────────────────────────────────────┤
    │ │ │ │
    └────────────────────┴──────┴────────────────────────────────────────────────┘



    4. RESURSE MATERIALE ŞI FINANCIARE

    ┌───────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
    │PATRIMONIUL │Total valoare, în mii lei: │
    │În conformitate cu ultima balanţa contabila│din care │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │1. Total imobilizări corporale, din care │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Construcţii │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Terenuri │ │
    ├─────────────┬─────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Alte mijloace│Mobilier │ │
    │fixe ├─────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │ │Echipament │ │
    │ ├─────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │ │Altele │ │
    ├─────────────┴─────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Mijloace de transport │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Imobilizări corporale în curs │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │2. Total disponibilităţi băneşti, din care │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Lei │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Valuta │ │
    └───────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘
    ┌───────────────────────────────────────────┬────────────────────────────────┐
    │VENITURI, │Total valoare, în mii lei: │
    │În conformitate cu ultima balanţa contabila│din care │
    │din care │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Resurse obţinute de la bugetul de stat │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Resurse obţinute de la bugetul local │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Cotizaţiile membrilor │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Dividendele societăţilor comerciale │ │
    │înfiinţate │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Dobânzile şi dividendele rezultate din │ │
    │plasarea sumelor disponibile │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Venituri realizate din activităţi economice│ │
    │proprii │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Donaţii, sponsorizări sau legate │ │
    ├───────────────────────────────────────────┼────────────────────────────────┤
    │Finanţări, granturi │ │
    └───────────────────────────────────────────┴────────────────────────────────┘
    ┌────────────┬──────────────────────────────────────────┐
    │MIŞCAREA │ Valoare activ în mii lei │
    │PATRIMONIALĂ├──────────┬──────────────┬────────────────┤
    │ │Anul: │ Anul: │ Anul: │
    │ ├──────────┼──────────────┼────────────────┤
    │ │ │ │ │
    └────────────┴──────────┴──────────────┴────────────────┘


    PROGRAME DESFĂŞURATE CU FINANŢARE EXTERNA (pe ultimii trei ani)

    ┌───────────────┬────────────────────┬─────────────┬──────────────────────┐
    │Perioada/anul │Denumire program │ Valoare │Finanţator │
    ├───────────────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────────────┤
    │ │ │ │ │
    └───────────────┴────────────────────┴─────────────┴──────────────────────┘


    PROGRAME SUBVENŢIONATE DE LA BUGETUL DE STAT/LOCAL (ultimii trei ani)

    ┌───────────────┬────────────────────┬─────────────┬──────────────────────┐
    │Perioada/anul │Denumire program │ Valoare │Temeiul legal şi │
    │ │ │ │sursa subvenţiei │
    ├───────────────┼────────────────────┼─────────────┼──────────────────────┤
    │ │ │ │ │
    └───────────────┴────────────────────┴─────────────┴──────────────────────┘


    SOCIETĂŢI COMERCIALE ÎNFIINŢATE

    ┌─────────────────┬───────────┬────────────────┬────────┬───────────────┐
    │Denumirea │Anul │Obiectul de │Adresa │Codul fiscal │
    │ │înfiinţării│activitate │ │ │
    ├─────────────────┼───────────┼────────────────┼────────┼───────────────┤
    └─────────────────┴───────────┴────────────────┴────────┴───────────────┘



    ANEXA

    la Raportul de activitate pe ultimii 3 ani
    FIŞA NR.:
    PRIVIND ACTIVITĂŢILE ÎN INTERES GENERAL ŞI/SAU COMUNITAR DESFĂŞURATE

    Se completează pentru fiecare activitate
    1. Denumirea activităţii
    2. Scop:
    3. Obiectiv:
    ┌─────────────┬────────────────────────────┬──────────────────────────┐
    │4. Durata în │data începerii activităţii │ Observaţii │
    │timp │ │ │
    ├─────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
    │Limitată │ │ │
    ├─────────────┼────────────────────────────┼──────────────────────────┤
    │Nelimitată │ │ │
    └─────────────┴────────────────────────────┴──────────────────────────┘
    ┌────────────┬────────────────────────────────────────────────────────┐
    │5. Aria de │Se specifica localitatea, judeţul/localităţile, │
    │desfăşurare │judeţele/localităţile │
    ├────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┤
    │Locală │ │
    ├────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┤
    │Judeţeana │ │
    ├────────────┼────────────────────────────────────────────────────────┤
    │Naţionala │ │
    └────────────┴────────────────────────────────────────────────────────┘
    ┌────────────┬────────────────┬───────────────────────────────────────┐
    │6. Categoria│nr. beneficiari │Caracteristici socio-economice ale │
    │de persoane │ │grupului ţintă │
    │beneficiare │ │ │
    ├────────────┼────────────────┼───────────────────────────────────────┤
    ├────────────┼────────────────┼───────────────────────────────────────┤
    └────────────┴────────────────┴───────────────────────────────────────┘
    7. Precizaţi modalitatea de selectare a beneficiarilor activităţilor
    8. Descrieţi modalităţile prin care proiectul şi-a propus
    implicarea beneficiarilor în activităţile desfăşurate în beneficiul acestora
    9. Descrierea activităţilor/serviciilor desfăşurate şi a metodologiilor de lucru utilizate
    ┌─────────────────────────────┬───┬──────────────────┬──────────────────┐
    │10. Resursele umane utilizate│Nr.│număr de persoane │Categoria │
    │ │ │cu funcţie de │socio-profesională│
    │ │ │──────────────────┤ │
    │ │ │conducere│execuţie│ │
    ├─────────────────────────────┼───┼─────────┼────────┼──────────────────┤
    │încadrat cu│convenţie civilă │ │ │ │ │
    │ ├─────────────────┼───┼─────────┼────────┼──────────────────┤
    │ │contract de muncă│ │ │ │ │
    ├─────────────────────────────┼───┼─────────┼────────┼──────────────────┤
    │Voluntari │ │ │ │ │
    └─────────────────────────────┴───┴─────────┴────────┴──────────────────┘
    Numele persoanei care conduce şi administrează activitatea:
     ┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
     │ 11. Costul programului, proiectului │ Total, în mii lei sau valuta în care│
     │ pe toată durata finanţării sau, │ a fost finanţat proiectul: │
     │ după caz, │ din care: │
     │ Costul anual al serviciului, în conf.│ │
     │ cu cheltuielile din anul precedent │ │
     │ depunerii documentaţiei, │ │
     │ din care: │ │
     ├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
     │Contribuţia organizaţiei: │ │
     ├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
     │Subvenţii de la bugetul de stat │ │
     ├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
     │Subvenţii de la bugetul local │ │
     ├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
     │Contribuţii ale partenerilor externi │ │
     ├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
     │Contribuţii ale beneficiarilor │ │
     ├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
     │Altele │ │
     │ │ │
     └──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘
     12. Costul lunar al serviciului pe beneficiar:
     ┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
     │13. Parteneri implicaţi │ Forma parteneriatului │
     ├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
     │ │ │
     ├──────────────────────────────────────┼─────────────────────────────────────┤
     │ │ │
     └──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘
     ┌──────────────────────────────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
     │14. Autorizaţii necesare desfăşurării │Instituţia care a │Nr. document/data │
     │ activităţii (sanitară, etc.) │eliberat autori- │ │
     │ │zatia │ │
     ├──────────────────────────────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
     │ │ │ │
     │ │ │ │
     └──────────────────────────────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
     ┌───────────────────────┬──────────────┬──────────────────┬──────────────────┐
     │15. Evaluarea activi- │Când a avut │Cine a evaluat │Măsuri luate în │
     │ tatilor, metode │loc evaluarea │activitatea │urma evaluării │
     │ utilizate │ │ │ │
     ├───────────────────────┼──────────────┼──────────────────┼──────────────────┤
     │ │ │ │ │
     │ │ │ │ │
     └───────────────────────┴──────────────┴──────────────────┴──────────────────┘
    16. Rezultatele activităţii (specificaţi indicatorii de performanta
        utilizaţi):
    17. Efectele benefice ale activităţii la nivelul comunităţii:
    1. Modalităţile de informare a comunităţii privind activităţile şi
       rezultatelele acestora
    2. Alte comentarii privind activitatea desfăşurata
     ┌──────────────────────────────────────┬─────────────────────────────────────┐
     │ Numele persoanei desemnate pentru a │ Telefon: │
     │ oferi informaţii suplimentare: │ │
     └──────────────────────────────────────┴─────────────────────────────────────┘
     ┌──────────────────────────────────────┬────┬────────────────────────────────┐
     │ Numele şi prenumele preşedintelui │Data│ştampila asociaţiei/fundaţiei │
     │ asociaţiei/fundaţiei, semnătura │ │ │
     └──────────────────────────────────────┴────┴────────────────────────────────┘


    ANEXA 4

    REGULAMENT
    ----

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016