Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 11 din 13 ianuarie 2005  privind raportarea unor situatii cu specific financiar    Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

ORDIN nr. 11 din 13 ianuarie 2005 privind raportarea unor situatii cu specific financiar

EMITENT: MINISTERUL SANATATII
PUBLICAT: MONITORUL OFICIAL nr. 72 din 21 ianuarie 2005

Având în vedere <>Legea nr. 500/2002 privind finanţele publice, <>Ordonanţa de urgenţã a Guvernului nr. 48/2003 privind unele mãsuri în vederea întãririi disciplinei financiare şi a creşterii eficienţei utilizãrii fondurilor în sistemul sanitar, precum şi modificarea unor acte normative, cu modificãrile ulterioare, <>Legea spitalelor nr. 270/2003 , cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
în temeiul <>Hotãrârii Guvernului nr. 743/2003 privind organizarea şi funcţionarea Ministerului Sãnãtãţii, cu modificãrile şi completãrile ulterioare,
vãzând Referatul de aprobare al Direcţiei generale buget şi achiziţii nr. MC 373/2005,

ministrul sãnãtãţii emite urmãtorul ordin:

ART. 1
Începând cu anul 2005 se introduce sistemul operativ de raportare trimestrialã a angajamentelor bugetare şi a plãţilor efectuate pentru cheltuieli materiale şi servicii de cãtre unitãţile sanitare cu paturi, finanţate integral din venituri proprii, prin sistemul de asigurãri sociale de sãnãtate.
ART. 2
Raportãrile trimestriale se efectueazã de cãtre fiecare unitate sanitarã cu paturi, potrivit modelului cuprins în macheta din anexa nr. 1, şi se transmit direcţiilor de sãnãtate publicã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, sau Ministerului Sãnãtãţii, dupã caz, în funcţie de subordonare, o datã cu situaţiile financiare trimestriale.
ART. 3
Direcţiile de sãnãtate publicã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, verificã şi analizeazã datele furnizate de unitãţile sanitare cu paturi şi transmit Ministerului Sãnãtãţii situaţia centralizatã, conform machetei din anexa nr. 2, o datã cu situaţiile financiare, pe suport magnetic şi hârtie.
ART. 4
(1) Direcţia generalã buget şi achiziţii prezintã informãri periodice conducerii Ministerului Sãnãtãţii privind situaţia raportãrilor unitãţilor sanitare cu paturi.
(2) Fiecare dintre situaţiile în care se constatã depãşiri ale prevederilor bugetare se prezintã conducerii Ministerului Sãnãtãţii pentru stabilirea mãsurilor corespunzãtoare, potrivit legii.
ART. 5
Unitãţile sanitare cu paturi, direcţiile de sãnãtate publicã judeţene, respectiv a municipiului Bucureşti, şi Direcţia generalã buget şi achiziţii vor duce la îndeplinire prevederile prezentului ordin.
ART. 6
Anexele nr. 1 şi 2 fac parte integrantã din prezentul ordin.
ART. 7
Prezentul ordin se publicã în Monitorul Oficial al României, Partea I.

Ministrul sãnãtãţii,
Mircea Cintezã

Bucureşti, 13 ianuarie 2005.
Nr. 11.

ANEXA 1

SPITALUL .................................

SITUAŢIE
privind angajamentele legale şi plãţile efectuate pentru
cheltuieli materiale şi servicii




──┬──┬──┬──────────────────┬─────────────────────────┬─────────────┬──────────────────────┐
│ │ │Aranjamente legale│Plati in trimestrul ..../│ Diferente │Plati restante catre │
│ │ │ale anului 2005, │2005, din care: │ │furnizori, din care: │
│ │ │ din care: │ │ │ │
│ │ ├─────┬──────┬─────┼─────┬──────────┬───┬────┼──────┬──────┼──────────────────────┤
│ │ │total│ │ │total│ pentru │ │ │ │ │Medicamente│Materiale │
│ │ │4=5+6│ │ │ │ restante │ │ │ │ │ │sanitare │
│ │ │ │ │ │ │ din anii │ │ │ │ ├───┬───┬───┼───┬───┬──┤
│ │ │ │ │ │ │precedenti│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ ├────┬─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │2003│2004 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──┼──┼──┼─────┼──────┼─────┼─────┼────┼─────┼───┼────┼──────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼──┤
1│ 2│3 │4=5+6│ 5 │ 6 │7=8+9│ 8 │ 9 │ 10│ 11 │12=2-4│13=3-7│ 14│ 15│ 16│ 17│ 18│19│
│ │ │ │ │ │+10+ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │11 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──┴──┴──┴─────┴──────┴─────┴─────┴────┴─────┴───┴────┴──────┴──────┴───┴───┴───┴───┴───┴──┘

Director general, Contabil-şef,
.................. ..................

Legenda
────────
1 = Natura cheltuielii
2 = Prevederi bugetare anuale 2005
3 = Prevederi bugetare trimestriale cumulate
4 = total [4=5+6]
5 = cu termen de plata in anul 2005
6 = cu termen de plata in anul 2006
7 = total [7=8+9+10+11]
8 = 2003
9 = 2004
10 = pentru angajamente din anul 2004
cu termen de plata in anul 2005
11 = pentru angajamente din anul 2005
12 = angajamente [12=2-4]
13 = plati [13=3-7]
14 = peste 30 de zile
15 = peste 90 de zile
16 = peste 1 an
17 = peste 30 de zile
18 = peste 90 de zile
19 = peste 1 an




NOTĂ:
1. Situaţia se referã numai la titlul II "Cheltuieli materiale şi servicii", având ca sursã de finanţare veniturile proprii ale unitãţii sanitare (exclusiv contractele de finanţare a programelor/subprogramelor de sãnãtate din Fondul naţional unic de asigurãri sociale de sãnãtate).
2. Datele se raporteazã cumulat atât la prevederi trimestriale, cât şi la plãţi.

ANEXA 2

DIRECŢIA DE SĂNĂTATE PUBLICĂ .....................

SITUAŢIE
privind angajamentele bugetare şi plãţile efectuate pentru cheltuieli
materiale şi servicii de unitãţile sanitare
cu paturi din judeţul ................




──────────┬──┬──┬──────────────────┬─────────────────────────┬─────────────┬──────────────────────┐
│ │ │Aranjamente legale│Plati in trimestrul ..../│ Diferente │Plati restante catre │
Unitatea │ │ │ale anului 2005, │2005, din care: │ │furnizori, din care: │
sanitara │ │ │ din care: │ │ │ │
│ │ ├─────┬──────┬─────┼─────┬──────────┬───┬────┼──────┬──────┼──────────────────────┤
│ │ │total│ │ │total│ pentru │ │ │ │ │Medicamente│Materiale │
│ │ │4=5+6│ │ │ │ restante │ │ │ │ │ │sanitare │
│ │ │ │ │ │ │ din anii │ │ │ │ ├───┬───┬───┼───┬───┬──┤
│ │ │ │ │ │ │precedenti│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ ├────┬─────┤ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │ │2003│2004 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────┼──┼──┼─────┼──────┼─────┼─────┼────┼─────┼───┼────┼──────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼──┤
1 │ 2│3 │4=5+6│ 5 │ 6 │7=8+9│ 8 │ 9 │ 10│ 11 │12=2-4│13=3-7│ 14│ 15│ 16│ 17│ 18│19│
│ │ │ │ │ │+10+ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
│ │ │ │ │ │11 │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────┼──┼──┼─────┼──────┼─────┼─────┼────┼─────┼───┼────┼──────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼──┤
Spitalul 1│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────┼──┼──┼─────┼──────┼─────┼─────┼────┼─────┼───┼────┼──────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼──┤
. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────┼──┼──┼─────┼──────┼─────┼─────┼────┼─────┼───┼────┼──────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼──┤
. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────┼──┼──┼─────┼──────┼─────┼─────┼────┼─────┼───┼────┼──────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼──┤
. │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────┼──┼──┼─────┼──────┼─────┼─────┼────┼─────┼───┼────┼──────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼──┤
Spitalul N│ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────┼──┼──┼─────┼──────┼─────┼─────┼────┼─────┼───┼────┼──────┼──────┼───┼───┼───┼───┼───┼──┤
Total │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
judeţ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │ │
──────────┴──┴──┴─────┴──────┴─────┴─────┴────┴─────┴───┴────┴──────┴──────┴───┴───┴───┴───┴───┴──┘

Director executiv, Director executiv
adjunct financiar-contabil,
.................. ........................

Legenda
────────
1 = Unitatea sanitara
2 = Prevederi bugetare anuale 2005
3 = Prevederi bugetare trimestriale cumulate
4 = total [4=5+6]
5 = cu termen de plata in anul 2005
6 = cu termen de plata in anul 2006
7 = total [7=8+9+10+11]
8 = 2003
9 = 2004
10 = pentru angajamente din anul 2004
cu termen de plata in anul 2005
11 = pentru angajamente din anul 2005
12 = angajamente [12=2-4]
13 = plati [13=3-7]
14 = peste 30 de zile
15 = peste 90 de zile
16 = peste 1 an
17 = peste 30 de zile
18 = peste 90 de zile
19 = peste 1 an




NOTĂ:
Ministerul Sãnãtãţii/direcţia de sãnãtate publicã judeţeanã, respectiv a municipiului Bucureşti, dupã caz, verificã pentru fiecare unitate sanitarã, în funcţie de subordonare, dacã sunt respectate precizãrile cuprinse în nota din subsolul anexei nr. 1.

_________________
Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016