────────
la metodologie
──────────────
GRAFIC
de eşalonare la platã a obligaţiilor restante înregistrate de unitãţile
sanitare cu paturi cãtre furnizorii de medicamente şi materiale sanitare
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
Nr. Explicaţii Termenul de platã
crt.
──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
A. Obligaţii restante cãtre furnizorii de medicamente
──────────────────────────────────────────────────
1. Plata de cãtre unitãţile sanitare cu paturi a
obligaţiilor restante din anul 2003 30 aprilie 2005
2. Plata de cãtre unitãţile snaitare cu paturi a
obligaţiilor mai vechi de 180 de zile (angajamente
ale anului 2004 care aveau termen de platã 2004)
Tranşa I ............................................. 31 mai 2005
Tranşa II ............................................ 30 iunie 2005
3. Plata de cãtre unitãţile sanitare cu paturi a
obligaţiilor în termen de 180 de zile (angajamente ale
anului 2004 cu termen de platã 2005) .................
a) Tranşa I .......................................... 30 aprilie 2005
b) Tranşa II ......................................... 31 mai 2005
c) Tranşa III ........................................ 30 iunie 2005
d) Tranşa IV ......................................... 31 iulie 2005
e) Tranşa V .......................................... 31 august 2005
f) Tranşa VI ......................................... 30 septembrie 2005
g) Tranşa VII ........................................ 31 octombrie 2005
h) Tranşa VIII ....................................... 30 noiembrie 2005
4. Plata contravalorii medicamentelor livrate în anul
curent se efectueazã la termen de 180 de zile de la
data recepţiei.
B. Obligaţii restante cãtre furnizorii de materiale sanitare
─────────────────────────────────────────────────────────
1. Plata de cãtre unitãţile sanitare cu paturi a obligaţiilor
restante din anul 2003 şi a obligaţiilor din anul 2004
(angajamente ale anului 2004 care aveau termen de
platã 2004) 30 aprilie 2005
2. Plata contravalorii materialelor sanitare livrate în anul
curent se efectueazã la termen de 60 de zile de la data
recepţiei.
───────────────────────────────────────────────────────────────────────────────
────────
la metodologie
────────────────
Denumirea unitãţii sanitare
cu paturi ........................
SITUAŢIA LUNARĂ
a plãţilor restante cãtre furnizorii de medicamente
şi materiale sanitare
┌─────┬───────────────────────┬─────────────┬──────────────────┬──────────────┐
│Nr. │Denumirea furnizorilor │Suma plãtitã │ Data efectuãrii │ Termenul │
│crt. │ │ (mii lei) │ plãţii │ din grafic │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ A. │Medicamente │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ 1. │Furnizorul X │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ 2. │Furnizorul X │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ ... │............ │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│TOTAL│X │ │ X │ X │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ B │Materiale sanitare │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ 1. │Furnizorul Z │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ 2. │Furnizorul V │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│ ... │.............. │ │ │ │
├─────┼───────────────────────┼─────────────┼──────────────────┼──────────────┤
│TOTAL│X │ │ X │ X │
└─────┴───────────────────────┴─────────────┴──────────────────┴──────────────┘
Director general, Contabil-şef,
────────
la metodologie
────────────────
Direcţia de sãnãtate publicã
................................
SITUAŢIA CENTRALIZATĂ
a plãţilor restante efectuate de unitãţile sanitare
cu paturi în luna .....................
┌─────┬────────────────────────────┬───────────────────────┬────────────────
│Nr. │Denumirea unitãţii sanitare │Plãţi efectuate pentru │
│crt. │ cu paturi ├───────────┬───────────┤
│ │ │Medicamente│ Materiale │ Termenul din
│ │ │ (mii lei) │ sanitare │ grafic*)
│ │ │ │ (mii lei) │
├─────┼────────────────────────────┼───────────┼───────────┼────────────────┤
│ 1. │Spital X │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────┼───────────┼────────────────┤
│ 2. │Spital Y │ │ │ │
├─────┼────────────────────────────┼───────────┼───────────┼────────────────┤
│ 3. │Spital Z │ │ │ │
├─────┴────────────────────────────┼───────────┼───────────┼────────────────┤
│TOTAL X │ │ │ │
└──────────────────────────────────┴───────────┴───────────┴────────────────┘
Director general, Contabil-şef,
_________
*) Se va menţiona pentru fiecare unitate sanitarã cu paturi
pentru ce termen din grafic a fost efectuatã plata.