Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Email RSS Trimite prin Yahoo Messenger pagina:   ORDIN nr. 105 din 23 martie 2006  privind modificarea anexei nr. 1 la Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2006-2009 pentru susţinerea accesului microîntreprinderilor şi a întreprinderilor mici la servicii de instruire şi consultanţă, aprobată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr. 55/2006     Twitter Facebook
Cautare document
Copierea de continut din prezentul site este supusa regulilor precizate in Termeni si conditii! Click aici.
Prin utilizarea siteului sunteti de acord, in mod implicit cu Termenii si conditiile! Orice abatere de la acestea constituie incalcarea dreptului nostru de autor si va angajeaza raspunderea!
X

 ORDIN nr. 105 din 23 martie 2006 privind modificarea anexei nr. 1 la Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2006-2009 pentru susţinerea accesului microîntreprinderilor şi a întreprinderilor mici la servicii de instruire şi consultanţă, aprobată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr. 55/2006

EMITENT: Agenţia Naţională pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie
PUBLICAT: Monitorul Oficial nr. 286 din 30 martie 2006
    Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/18 la Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prevederile art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificările şi completările ulterioare,
    în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003, cu modificările şi completările ulterioare,
    preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin:
    ART. UNIC
    Anexa nr. 1 la Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2006-2009 pentru susţinerea accesului micro-întreprinderilor şi a întreprinderilor mici la servicii de instruire şi consultanţă, aprobată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr. 55/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 220 şi 220 bis din 10 martie 2006, se înlocuieşte cu anexa la prezentul ordin.



                    Preşedintele Agenţiei Naţionale
                    pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie,
                    Eugen Ovidiu Chirovici

    Bucureşti, 23 martie 2006.
    Nr. 105.
    ANEXA 1

    (Anexa nr. 1 la procedură)
    SERVICIILE ŞI CHELTUIELILE
    eligibile aferente care constituie obiectul finanţării

┌────┬─────────────────────┬─────────────┬───────────┬──────────────┐
│ │ │ │Valoarea │ │
│ │ │ │maximă a │ │
│Nr. │Servicii eligibile │Cheltuieli │finanţării │Documente │
│crt.│ │eligibile │pe │justificative │
│ │ │ │activitate │ │
│ │ │ │- RON - │ │
├────┼─────────────────────┼─────────────┼───────────┼──────────────┤
│ │ │Cheltuieli │ │ │
│ │ │pentru │ │ │
│ │ │instruire │7.500 │1. contracte │
│ │ │individuală │ │de servicii cu│
│ │ │şi de grup, │ │organizatorul │
│ │ │din care: │ │instruirii*1);│
│ │ ├─────────────┼───────────┤ │
│ │ │a) cheltuieli│ │ │
│ │ │pentru │ │ │
│ │ │instruire │ ├──────────────┤
│ │ │individuală: │ │ │
│ │ │ │ │2. diploma/ │
│ │ ├─────────────┤ │certificatul │
│ │ │ │ │obţinut │
│ │ │ │1.000 pe │ │
│ │ │- taxa de │participant│ │
│ │ │participare │(cursant) ├──────────────┤
│ │ │individuală, │ │3. declaraţia │
│ │ │inclusiv │ │privind │
│ │ │documentaţia │ │evidenţa │
│ │ │necesară │ │nominală a │
│ │ │instruirii │ │asiguraţilor │
│ │ │ │ │şi a │
│ │ │ │ │obligaţiilor │
│ │ ├─────────────┼───────────┤de plată către│
│ │ │ │ │bugetul │
│ │ │ │ │asigurărilor │
│ │ │b) cheltuieli│ │sociale de │
│ │Participarea │pentru │ │stat în │
│ │personalului │instruire de │ │original, │
│ │microîntreprinderilor│grup, la │ │înregistrată │
│ │şi a întreprinderilor│solicitarea │ │la Casa │
│ │mici având funcţii de│IMM, cu │ │teritorială de│
│ │decizie şi/sau de │tematică la │ │pensii, │
│ │execuţie la cursuri │comandă: │ │valabilă │
│ │de formare │ │ │pentru luna/ │
│ │profesională │ │ │lunile │
│ │organizate pe ├─────────────┤ │anterioare │
│ │tematici prioritare: │ │ │efectuării │
│ │management (inclusiv │ │ │cursului/ │
│1. │managementul │ │ │cursurilor de │
│ │calităţii şi │ │ │instruire; │
│ │managementul │ │ ├──────────────┤
│ │financiar), │ │ │4. declaraţie │
│ │marketing, strategie │ │ │pe propria │
│ │şi planificare, surse│ │ │răspundere, │
│ │şi metode de │ │ │semnată şi │
│ │finanţare a │ │ │ştampilată de │
│ │investiţiilor şi în │ │ │reprezentantul│
│ │alte domenii │ │ │legal sau de │
│ │prioritare pentru │ │ │împuternicitul│
│ │desfăşurarea │ │7.500 │agentului │
│ │activităţii │ │(maxim │economic, │
│ │întreprinderii. │ │1.000 per │privind │
│ │ │ │participant│evidenţa │
│ │ │ │/ cursant) │nominală a │
│ │ │ │ │salariaţilor │
│ │ │- taxa de │ │care au │
│ │ │participare, │ │efectuat │
│ │ │inclusiv │ │cursuri de │
│ │ │documentaţia │ │instruire, │
│ │ │necesară │ │respectiv │
│ │ │instruirii │ │funcţiile de │
│ │ │ │ │decizie sau de│
│ │ │ │ │execuţie │
│ │ │ │ │deţinute de │
│ │ │ │ │aceştia în │
│ │ │ │ │cadrul │
│ │ │ │ │societăţii │
│ │ │ │ │comerciale; │
│ │ │ │ ├──────────────┤
│ │ │ │ │5. factură │
│ │ │ │ │fiscală/ │
│ │ │ │ │chitanţă │
│ │ │ │ │fiscală; │
│ │ │ │ ├──────────────┤
│ │ │ │ │6. ordine de │
│ │ │ │ │plată; │
│ │ │ │ ├──────────────┤
│ │ │ │ │7. copie după │
│ │ │ │ │extrasul de │
│ │ │ │ │cont. │
├────┼─────────────────────┼─────────────┼───────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
│ │ │- Cheltuieli │ │1. Contracte │
│ │ │pentru │ │de servicii*4)│
│ │ │achiziţia de │15.000 │ │
│ │ │servicii de │ ├──────────────┤
│ │ │consultanţă, │ │ │
│ │ │din care: │ │2. Factură │
│ │ │ │ │fiscală/ │
│ │ ├─────────────┼───────────┤chitanţă │
│ │ │1. a) │ │fiscală; │
│ │ │elaborare │ │ │
│ │Contractarea de │plan de │7.500 ├──────────────┤
│ │servicii de │afaceri şi │ │3. Ordine de │
│ │consultanţă, pentru │studiu de │ │plată; │
│ │elaborarea planurilor│fezabilitate │ │ │
│ │de afaceri*2) şi de ├─────────────┼───────────┼──────────────┤
│ │marketing, │b) plan de │3.000 │ │
│2. │consultanţă în │marketing │ │4. Copie după │
│ │domeniul sistemelor ├─────────────┼───────────┤extrasul de │
│ │de standardizare, │c) studiu de │3.000 │cont │
│ │certificare a │piaţă*3) │ │ │
│ │calităţii conform ├─────────────┼───────────┼──────────────┤
│ │normelor Uniunii │2. │ │ │
│ │Europene. │consultanţă │ │ │
│ │ │în domeniul │7.500 │5. Copie după │
│ │ │sistemelor de│ │materialele │
│ │ │standardizare│ │elaborate în │
│ │ ├─────────────┼───────────┤cadrul │
│ │ │3. │ │contractelor │
│ │ │certificare a│ │încheiate cu │
│ │ │calităţii │ │furnizorii de │
│ │ │conform │7.500 │servicii de │
│ │ │normelor │ │consultanţă │
│ │ │Uniunii │ │ │
│ │ │Europene │ │ │
└────┴─────────────────────┴─────────────┴───────────┴──────────────┘


    *1) În contract se va preciza perioada de desfăşurare a instruirii, tematica cursurilor precum şi numărul persoanelor ce vor beneficia de servicii de instruire.
    Documentele 1-3 şi 5-7 se vor depune în original şi în copie, acestea din urmă purtând menţiunea "conform cu/ originalul", ştampila şi semnătura reprezentantului legal al firmei sau persoanei împuternicite.

    *2) Planul de afaceri şi studiul de fezabilitate sunt admise numai împreună la finanţare, fiind necesară dovada depunerii acestora la bancă în vederea obtinerii unei finanţări;
    *3) Alocaţia financiară nerambursabilă aferentă activităţilor realizate la pct. 1 (lit. a), b), c) nu va depăşi suma de 7.500 RON:
    *4) În contract se vor preciza perioada de desfăşurare a activităţii şi tematica serviciilor de consultanţă furnizate:
          Toate documentele se vor depune în original şi în copie, acestea din urmă purtând menţiunea "conform cu originalul" ştampila şi semnătura reprezentantului legal al firmei sau persoanei împuternicite.


    ----------

Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016

Comentarii


Maximum 3000 caractere.
Da, doresc sa primesc informatii despre produsele, serviciile etc. oferite de Rentrop & Straton.

Cod de securitate


Fii primul care comenteaza.
MonitorulJuridic.ro este un proiect:
Rentrop & Straton
Banner5

Atentie, Juristi!

5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR

Legea GDPR a modificat Contractele, Cererile sau Notificarile obligatorii

Va oferim Modele de Documente conform GDPR + Clauze speciale

Descarcati GRATUIT Raportul Special "5 modele Contracte Civile si Acte Comerciale - conforme cu Noul Cod civil si GDPR"


Da, vreau informatii despre produsele Rentrop&Straton. Sunt de acord ca datele personale sa fie prelucrate conform Regulamentul UE 679/2016