Comunica experienta
MonitorulJuridic.ro
Având în vedere prevederile anexei nr. 3/12/18 la Legea bugetului de stat pe anul 2006 nr. 379/2005, ale art. 25 alin. (1) din Legea nr. 346/2004 privind stimularea înfiinţării şi dezvoltării întreprinderilor mici şi mijlocii, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi prevederile art. 4 alin. (1) pct. 12 din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003 privind organizarea şi funcţionarea Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, cu modificările şi completările ulterioare, în temeiul art. 5 alin. (4) din Hotărârea Guvernului nr. 753/2003, cu modificările şi completările ulterioare, preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie emite prezentul ordin: ART. UNIC Anexa nr. 1 la Procedura de implementare a Programului naţional multianual pe perioada 2006-2009 pentru susţinerea accesului micro-întreprinderilor şi a întreprinderilor mici la servicii de instruire şi consultanţă, aprobată prin Ordinul preşedintelui Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie nr. 55/2006, publicat în Monitorul Oficial al României, Partea I, nr. 220 şi 220 bis din 10 martie 2006, se înlocuieşte cu anexa la prezentul ordin. Preşedintele Agenţiei Naţionale pentru Întreprinderi Mici şi Mijlocii şi Cooperaţie, Eugen Ovidiu Chirovici Bucureşti, 23 martie 2006. Nr. 105. ANEXA 1 (Anexa nr. 1 la procedură) SERVICIILE ŞI CHELTUIELILE eligibile aferente care constituie obiectul finanţării
┌────┬─────────────────────┬─────────────┬───────────┬──────────────┐
│ │ │ │Valoarea │ │
│ │ │ │maximă a │ │
│Nr. │Servicii eligibile │Cheltuieli │finanţării │Documente │
│crt.│ │eligibile │pe │justificative │
│ │ │ │activitate │ │
│ │ │ │- RON - │ │
├────┼─────────────────────┼─────────────┼───────────┼──────────────┤
│ │ │Cheltuieli │ │ │
│ │ │pentru │ │ │
│ │ │instruire │7.500 │1. contracte │
│ │ │individuală │ │de servicii cu│
│ │ │şi de grup, │ │organizatorul │
│ │ │din care: │ │instruirii*1);│
│ │ ├─────────────┼───────────┤ │
│ │ │a) cheltuieli│ │ │
│ │ │pentru │ │ │
│ │ │instruire │ ├──────────────┤
│ │ │individuală: │ │ │
│ │ │ │ │2. diploma/ │
│ │ ├─────────────┤ │certificatul │
│ │ │ │ │obţinut │
│ │ │ │1.000 pe │ │
│ │ │- taxa de │participant│ │
│ │ │participare │(cursant) ├──────────────┤
│ │ │individuală, │ │3. declaraţia │
│ │ │inclusiv │ │privind │
│ │ │documentaţia │ │evidenţa │
│ │ │necesară │ │nominală a │
│ │ │instruirii │ │asiguraţilor │
│ │ │ │ │şi a │
│ │ │ │ │obligaţiilor │
│ │ ├─────────────┼───────────┤de plată către│
│ │ │ │ │bugetul │
│ │ │ │ │asigurărilor │
│ │ │b) cheltuieli│ │sociale de │
│ │Participarea │pentru │ │stat în │
│ │personalului │instruire de │ │original, │
│ │microîntreprinderilor│grup, la │ │înregistrată │
│ │şi a întreprinderilor│solicitarea │ │la Casa │
│ │mici având funcţii de│IMM, cu │ │teritorială de│
│ │decizie şi/sau de │tematică la │ │pensii, │
│ │execuţie la cursuri │comandă: │ │valabilă │
│ │de formare │ │ │pentru luna/ │
│ │profesională │ │ │lunile │
│ │organizate pe ├─────────────┤ │anterioare │
│ │tematici prioritare: │ │ │efectuării │
│ │management (inclusiv │ │ │cursului/ │
│1. │managementul │ │ │cursurilor de │
│ │calităţii şi │ │ │instruire; │
│ │managementul │ │ ├──────────────┤
│ │financiar), │ │ │4. declaraţie │
│ │marketing, strategie │ │ │pe propria │
│ │şi planificare, surse│ │ │răspundere, │
│ │şi metode de │ │ │semnată şi │
│ │finanţare a │ │ │ştampilată de │
│ │investiţiilor şi în │ │ │reprezentantul│
│ │alte domenii │ │ │legal sau de │
│ │prioritare pentru │ │ │împuternicitul│
│ │desfăşurarea │ │7.500 │agentului │
│ │activităţii │ │(maxim │economic, │
│ │întreprinderii. │ │1.000 per │privind │
│ │ │ │participant│evidenţa │
│ │ │ │/ cursant) │nominală a │
│ │ │ │ │salariaţilor │
│ │ │- taxa de │ │care au │
│ │ │participare, │ │efectuat │
│ │ │inclusiv │ │cursuri de │
│ │ │documentaţia │ │instruire, │
│ │ │necesară │ │respectiv │
│ │ │instruirii │ │funcţiile de │
│ │ │ │ │decizie sau de│
│ │ │ │ │execuţie │
│ │ │ │ │deţinute de │
│ │ │ │ │aceştia în │
│ │ │ │ │cadrul │
│ │ │ │ │societăţii │
│ │ │ │ │comerciale; │
│ │ │ │ ├──────────────┤
│ │ │ │ │5. factură │
│ │ │ │ │fiscală/ │
│ │ │ │ │chitanţă │
│ │ │ │ │fiscală; │
│ │ │ │ ├──────────────┤
│ │ │ │ │6. ordine de │
│ │ │ │ │plată; │
│ │ │ │ ├──────────────┤
│ │ │ │ │7. copie după │
│ │ │ │ │extrasul de │
│ │ │ │ │cont. │
├────┼─────────────────────┼─────────────┼───────────┼──────────────┤
│ │ │ │ │ │
│ │ │- Cheltuieli │ │1. Contracte │
│ │ │pentru │ │de servicii*4)│
│ │ │achiziţia de │15.000 │ │
│ │ │servicii de │ ├──────────────┤
│ │ │consultanţă, │ │ │
│ │ │din care: │ │2. Factură │
│ │ │ │ │fiscală/ │
│ │ ├─────────────┼───────────┤chitanţă │
│ │ │1. a) │ │fiscală; │
│ │ │elaborare │ │ │
│ │Contractarea de │plan de │7.500 ├──────────────┤
│ │servicii de │afaceri şi │ │3. Ordine de │
│ │consultanţă, pentru │studiu de │ │plată; │
│ │elaborarea planurilor│fezabilitate │ │ │
│ │de afaceri*2) şi de ├─────────────┼───────────┼──────────────┤
│ │marketing, │b) plan de │3.000 │ │
│2. │consultanţă în │marketing │ │4. Copie după │
│ │domeniul sistemelor ├─────────────┼───────────┤extrasul de │
│ │de standardizare, │c) studiu de │3.000 │cont │
│ │certificare a │piaţă*3) │ │ │
│ │calităţii conform ├─────────────┼───────────┼──────────────┤
│ │normelor Uniunii │2. │ │ │
│ │Europene. │consultanţă │ │ │
│ │ │în domeniul │7.500 │5. Copie după │
│ │ │sistemelor de│ │materialele │
│ │ │standardizare│ │elaborate în │
│ │ ├─────────────┼───────────┤cadrul │
│ │ │3. │ │contractelor │
│ │ │certificare a│ │încheiate cu │
│ │ │calităţii │ │furnizorii de │
│ │ │conform │7.500 │servicii de │
│ │ │normelor │ │consultanţă │
│ │ │Uniunii │ │ │
│ │ │Europene │ │ │
└────┴─────────────────────┴─────────────┴───────────┴──────────────┘
*1) În contract se va preciza perioada de desfăşurare a instruirii, tematica cursurilor precum şi numărul persoanelor ce vor beneficia de servicii de instruire. Documentele 1-3 şi 5-7 se vor depune în original şi în copie, acestea din urmă purtând menţiunea "conform cu/ originalul", ştampila şi semnătura reprezentantului legal al firmei sau persoanei împuternicite. *2) Planul de afaceri şi studiul de fezabilitate sunt admise numai împreună la finanţare, fiind necesară dovada depunerii acestora la bancă în vederea obtinerii unei finanţări; *3) Alocaţia financiară nerambursabilă aferentă activităţilor realizate la pct. 1 (lit. a), b), c) nu va depăşi suma de 7.500 RON: *4) În contract se vor preciza perioada de desfăşurare a activităţii şi tematica serviciilor de consultanţă furnizate: Toate documentele se vor depune în original şi în copie, acestea din urmă purtând menţiunea "conform cu originalul" ştampila şi semnătura reprezentantului legal al firmei sau persoanei împuternicite. ----------
Newsletter GRATUIT
Aboneaza-te si primesti zilnic Monitorul Oficial pe email
Comentarii
Fii primul care comenteaza.